Tevens een suikerzoet en sterk geromantiseerd beeld van hoe kinderen Sinterklaas (kunnen) ervaren. Ik was in ieder geval wekenlang compleet hyper, grenzend aan bipolair. Op pakjesavond was ik al om 6 uur kotsmisselijk van het snoep en zat mijn zorgvuldig geschminkte gezicht vol met strepen wegens hysterische huilbuien van de stress.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Die houdt wel van postjes met zwaaiende beertjes en glitters.
Ik zie wel waarom zij populair is hier onder een bepaalde doelgroep.
Nou, mensjes, het was een fijne dag vandaag.*stuurt iedereen de hartelijke tyfus hartjes toe
Dagen niet kunnen slapen omdat Sinterklaas naar school kwam, en dan de dag na Sinterklaas laten zien op school wat je had gekregen. Was echt geen porum achteraf gezien.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Tevens een suikerzoet en sterk geromantiseerd beeld van hoe kinderen Sinterklaas (kunnen) ervaren. Ik was in ieder geval wekenlang compleet hyper, grenzend aan bipolair. Op pakjesavond was ik al om 6 uur kotsmisselijk van het snoep en zat mijn zorgvuldig geschminkte gezicht vol met strepen wegens hysterische huilbuien van de stress.
Later bleek de man die bij ons op school Sinterklaas speelde, ook nog eens een pedofiel, maar dat geheel terzijde.
Ja de hel. Vroegah was het sowieso een feest dat erg draaide om angst: bang om mee in de zak te moeten en ik vond Zwarte Piet persoonlijk erg eng.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dagen niet kunnen slapen omdat Sinterklaas naar school kwam, en dan de dag na Sinterklaas laten zien op school wat je had gekregen. Was echt geen porum achteraf gezien.
Ik vond Sinterklaas ook eng. Wilde echt niet op schoot.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja de hel. Vroegah was het sowieso een feest dat erg draaide om angst: bang om mee in de zak te moeten en ik vond Zwarte Piet persoonlijk erg eng.
Nou! Dan stond ie achterin de klas met zijn roe op z'n bovenbeen te kletsen en ik scheet zeven kleuren. Was zo bang dat ik niet eens tegen Sint durfde zeggen dat we helemaal geen konijnen hadden toen ik te horen kreeg dat ik de konijntjes beter moest verzorgen. Ik wist heel zeker dat ik de sjaak was en dat er in dat ellendige boek zou staan dat ik mijn broertje gepest had. Opluchting toen ik het jaar erop zag dat zijn baard los hing (van Sint dan, niet van mijn broertje) en thuis te horen kreeg dat het gewoon een vent in klaaskleren was.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja de hel. Vroegah was het sowieso een feest dat erg draaide om angst: bang om mee in de zak te moeten en ik vond Zwarte Piet persoonlijk erg eng.
Oh oh Nicolette hoe durf je.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:38 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5suihMASUp/?igshid=1tkctu92jzzbs
Nicolette zal wel voor de verandering alleen hartjes krijgen van andre en Monique deze keer
Glennis zal zich bij Nicolette wel stil houden
Dat heet een forum , mensen, meningen.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat een gezeik om Glenda. Mensen gaan er zelfs over in discussie op de Instagram van Monique, aangezien bij André de reacties beperkt zijn. Wat drijft mensen toch om zó graag hun ongenoegen over iemands mening te willen uiten?
Ik bedoel niet zozeer op het forum, maar meer de media die hier een artikel over schrijven en de mensen die over de mening van Glenda gaan zitten miepen op de insta van een ander.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:42 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Dat heet een forum , mensen, meningen.
Tja, iemand schrijft iets negatiefs op de Insta van een van hun afgoden en daar moet tegenin gegaan worden.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat een gezeik om Glenda. Mensen gaan er zelfs over in discussie op de Instagram van Monique, aangezien bij André de reacties beperkt zijn. Wat drijft mensen toch om zó graag hun ongenoegen over iemands mening te willen uiten?
In NWS word je ook helemaal debiel van die nieuwe accounts/achterlijke kutklonenquote:Op donderdag 5 december 2019 18:45 schreef Leandra het volgende:
Oh gelukkig, een account van 2 weken oud legt het even uit, dat we dat kennelijk nooit begrepen hebben.
Ah, account aangemaakt na het ontstaan van deze gate, hmmm...quote:Op donderdag 5 december 2019 18:45 schreef Leandra het volgende:
Oh gelukkig, een account van 2 weken oud legt het even uit, dat we dat kennelijk nooit begrepen hebben.
quote:Op donderdag 5 december 2019 18:45 schreef Leandra het volgende:
Zeg dát... en dan vervolgens weer dezelfde tokkie reacties die je op FB tegenkomt.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:17 schreef Leandra het volgende:
Wat een gezeik om een reactie op instagram zeg, tering.
Is gelijk duidelijk hoe de bladen het "nieuws" maken, en iedereen doet alsof ze een vreselijk drama van de daken loopt te schreeuwen, ze heeft een fucking reactie op instagram gegeven.
En eentje die, gezien haar achtergrond, niet eens echt verbazingwekkend kan zijn, maar gelijk weer schelden met "paard" "zielig" en "altijd al irritant", man, man, man.
Een artiest die het heeft over een voorbeeldfunctie die een ouder heeft maar zelf als eerst begint te schelden op iemand met " ben blij dat je optyft dan " , zou zichzelf toch eens achter haar oren moeten krabben. Ze maakt zichzelf compleet belachelijk met al haar reacties die ze geeft op mensen die reageren.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Zeg dát... en dan vervolgens weer dezelfde tokkie reacties die je op FB tegenkomt.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:34 schreef quirina het volgende:
Maar de hamvraag blijft.
Halen ze de kerst?
Ik had het over de reacties hier n.a.v. dat artikel.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:07 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Een artiest die het heeft over een voorbeeldfunctie die een ouder heeft maar zelf als eerst begint te schelden op iemand met " ben blij dat je optyft dan " , zou zichzelf toch eens achter haar oren moeten krabben. Ze maakt zichzelf compleet belachelijk met al haar reacties die ze geeft op mensen die reageren.
Ze jut de mensen alleen maar op door te reageren op hun reacties.
Of ze vinden elkaar leuk en zijn beide geheel uit vrije wil samen op pad gegaan. Ik zeg maar iets geks hč.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:01 schreef Tuttebella het volgende:
Dre Hazes hangt met zijn ballen in Parijs , maaaaaaar met wie? Zal het ijskonijn wel zijn die lag te drammen voor een vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |