Instagram en snapchat is sws een zieke bedoeling, ik heb het niet en wil het niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:48 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Oma had André nog erg hoog zitten begrijp ik.
Maar het komt wel een beetje door Monique zelf dat mensen zo zijn gaan denken. Zij heeft een statement uitgebracht waardoor het leek alsof ze ingeruild was voor Bridget.
Andrie heeft zelfs als een eigen fan account. Diegene die het account beheert heeft een hartje onder de post gezet, daarop reageert iemand met ; Waar was jij? Post eronder ; zie het nu respect voor jou.
En dat tegen een 3(!) Jarig kindje![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:48 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Oma had André nog erg hoog zitten begrijp ik.
Maar het komt wel een beetje door Monique zelf dat mensen zo zijn gaan denken. Zij heeft een statement uitgebracht waardoor het leek alsof ze ingeruild was voor Bridget.
Andrie heeft zelfs als een eigen fan account. Diegene die het account beheert heeft een hartje onder de post gezet, daarop reageert iemand met ; Waar was jij? Post eronder ; zie het nu respect voor jou.
En dat tegen een 3(!) Jarig kindje![]()
Kampvolk klinkt net alsof het een stel Tokkies zijn. Ik vind het een lieve warme familie die altijd voor elkaar klaarstaan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze staat op het einde zelf ook op de film en ze hebben dit laten filmen zoals het gebruikelijk is bij kampvolk.
Zo bedoelde ik het zeker niet en zo noemen ze zichzelf hier en ik weet hoe het werkt op het kamp.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Kampvolk klinkt net alsof het een stel Tokkies zijn. Ik vind het een lieve warme familie die altijd voor elkaar klaarstaan.
Ken je ze?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Kampvolk klinkt net alsof het een stel Tokkies zijn. Ik vind het een lieve warme familie die altijd voor elkaar klaarstaan.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Monique dweept wel een beetje met haar verdriet, zo komt het soms op me over. Na de dood van haar hond noemde ze die haar "favoriete familielid". Ik snap dat gooien met superlatieven niet zo. Meest uniek, alerbeste, favoriete, bla bla. En ja ik snap hoeveel van je van dieren kunt houden, maar ze had toen notabene al een kind.
Nu zal ik de fanclub wel over me heen krijgen.
Dat valt allemaal reuze mee en is het niet leuker om over de betrokkenen van deze gate te praten en niet over je medegebruikers?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mo heeft hier een soort van godinnenstatus merk ik.
Niet voor iedereen hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hou ontzettend veel van dieren en ik begreep haar verdriet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Monique dweept wel een beetje met haar verdriet, zo komt het soms op me over. Na de dood van haar hond noemde ze die haar "favoriete familielid". Ik snap dat gooien met superlatieven niet zo. Meest uniek, alerbeste, favoriete, bla bla. En ja ik snap hoeveel van je van dieren kunt houden, maar ze had toen notabene al een kind.
Nu zal ik de fanclub wel over me heen krijgen.
Zoals ik het schreef klinkt het nogal aanvallerig naar jou toe, en zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het zeker niet en zo noemen ze zichzelf hier en ik weet hoe het werkt op het kamp.
Superquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:13 schreef Annagh het volgende:
[..]
Zoals ik het schreef klinkt het nogal aanvallerig naar jou toe, en zo bedoelde ik het ook niet.
Overal? Vooral op haar eigen insta toch?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:04 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik hou ontzettend veel van dieren en ik begreep haar verdriet.
Maar jeetje, overal waar je keek ging het over Mo en het verlies van haar hond. Helemaal toen ze dat boekje uit had gebracht.
Helemaal waarquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:16 schreef -river- het volgende:
[..]
SuperZo zie je maar weer dat letters vaak anders worden gelezen dan dat ze zijn geschreven.
Hahaha jaaaaa inderdaad.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Helemaal waarHet is anders dan bij een normaal gesprek en je leest het sneller anders dan bedoeld.
Stond in mijn nieuwsoverzicht en het kwam op tv. Het boekje werd gepromoot.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overal? Vooral op haar eigen insta toch?
Die volg je zelf of je zoekt het zelf op, beetje simpel dat je daar vervolgens over gaat zitten miepen dat het over dingen gaan die haar bezighouden.
Volg haar dan niet of zoek haar account niet op.
Dat wel doen en vervolgens vinden dat ze haar verdriet niet snel genoeg aan de kant zet is naar een hardrock concert gaan en constant miepen dat ze geen ballades zingen.
Ach we leven in een narcistische tijd waarin velen denken dat de wereld om hen draait en dat wordt uitgevent op social media, en vervolgens in stand gehouden door de kontkruipers die graag kwijlen bij bekende mensen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:04 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik hou ontzettend veel van dieren en ik begreep haar verdriet.
Maar jeetje, overal waar je keek ging het over Mo en het verlies van haar hond. Helemaal toen ze dat boekje uit had gebracht.
Het stond ook op de sites van de kranten e.d. Je kon er niet echt omheen...quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overal? Vooral op haar eigen insta toch?
Die volg je zelf of je zoekt het zelf op, beetje simpel dat je daar vervolgens over gaat zitten miepen dat het over dingen gaan die haar bezighouden.
Volg haar dan niet of zoek haar account niet op.
Dat wel doen en vervolgens vinden dat ze haar verdriet niet snel genoeg aan de kant zet is naar een hardrock concert gaan en constant miepen dat ze geen ballades zingen.
Ik doe het liever geen van beidequote:Op dinsdag 3 december 2019 09:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik knipte mijn man's teennagels ook toen hij zijn arm gebroken had. Normaal doet hij dat natuurlijk wel zelf![]()
Maar goed, ik was daar niet 'vies' van of zo. Als je erover nadenkt kun je beter iemand z'n teennagels knippen dan zijn geslachtsdeel diep in je keeltje nemen![]()
Ik denk een roddel want waarom zou een jongen van 25 coke moeten gebruiken, zie hem er ook niet voor aan. Dat zuipen is volgens mij ook puur toneelspel.quote:
Ik heb met beide geen probleem, dus.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:23 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik doe het liever geen van beide
Als je dat maar weet , zeer warm en gastvrij.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Onzin, kan het niet zo zijn dat andere mensen iets anders zien of beleven?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mee eens , lijkt net of je anti Monique moet zijn hier. Men vergeet blijkbaar dat iedereen anders dingen ziet , ervaart of beleefd.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee en is het niet leuker om over de betrokkenen van deze gate te praten en niet over je medegebruikers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |