abonnement Unibet Coolblue
pi_190245256
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:32 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5lsiOkAcgE/?igshid=1s1qevpj440ct

Mooi hoor, maar vind het niks voor social media.
Nee inderdaad. Ik zou dat zelf ook absoluut niet willen, een filmpje van mijn uitvaart online.
pi_190245275
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Ik zou dat zelf ook absoluut niet willen, een filmpje van mijn uitvaart online.
Een uitvaart is voor nabestaanden, de dode krijgt er niks meer van mee ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190245283
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:32 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5lsiOkAcgE/?igshid=1s1qevpj440ct

Mooi hoor, maar vind het niks voor social media.
Het idee al dat je daar met je mobieltje staat te filmen tijdens een uitvaart. :')
pi_190245292
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:35 schreef Messina het volgende:

[..]

Een uitvaart is voor nabestaanden, de dode krijgt er niks meer van mee ;)
Dat klopt. Maar de overledene mag zeker wel bepaalde wensen hebben lijkt me. Al zal deze vage toestand wel niet van te voren besproken zijn.
pi_190245306
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:24 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ieewwwww... die zien er ranzig uit zeg. Maar dat zijn niet de mijne, ik heb ze zwart gelakt. :@
Als je je teennagels zelf kan lakken kun je ze zelf ook knippen. ^O^
pi_190245317
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:32 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5lsiOkAcgE/?igshid=1s1qevpj440ct

Mooi hoor, maar vind het niks voor social media.
Alles voor de likes. Vreselijk. :{w
pi_190245370
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Het idee al dat je daar met je mobieltje staat te filmen tijdens een uitvaart. :')
Het filmen Op zich vind ik niet raar, wel om het vervolgens op social media te gooien.
pi_190245384
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:44 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Het filmen Op zich vind ik niet raar, wel om het vervolgens op social media te gooien.
Respectloos is een beter woord.
  dinsdag 3 december 2019 @ 10:07:14 #109
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190245609
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:32 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5lsiOkAcgE/?igshid=1s1qevpj440ct

Mooi hoor, maar vind het niks voor social media.
Die Monique plens ook alles op sociaal media :X
  Miss 200.000.000! dinsdag 3 december 2019 @ 10:28:42 #110
367000 roos94
pi_190245812
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:22 schreef IriYe het volgende:

[..]

:r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde net gaan ontbijten maar ik wacht nog even
pi_190247299
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 08:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij kan dat kennelijk niet zelf en Monique deed dat altijd voor hem.
Oh echt? Ik heb alleen dat filmpje gezien waarin ze eelt zat weg te schrapen wat dus geen eelt maar kaarsvet bleek te zijn. Dat ze zijn nagels knipte wist ik niet. Mankeert meneer iets aan zijn handjes?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 december 2019 @ 12:54:47 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190247453
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:32 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5lsiOkAcgE/?igshid=1s1qevpj440ct

Mooi hoor, maar vind het niks voor social media.
ook niet echt het moment om zwaaiend met je telefoon te gaan staan filmen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_190248995
Valt mee dat Bridget niet een selfie heeft geplaatst op instagram. Op hetzelfde moment om te laten zien dat hij haar toyboy is.
  dinsdag 3 december 2019 @ 15:42:08 #114
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190249584
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190249641
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Het idee al dat je daar met je mobieltje staat te filmen tijdens een uitvaart. :')
Hahaha ja, wat een gekkies joh!

Die is niet vies van wat aandacht, dat was al wel duidelijk maar dit is wel een another level hoor.
Wat een aandachtshoer.
Go hard or go home
  dinsdag 3 december 2019 @ 15:50:42 #116
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190249740
Wie zegt dat het met een mobiel is gefilmd? Gebeurt toch wel vaker dat uitvaarten gefilmd worden? Om dat nou op social media te zetten is een andere discussie.

Maar wel mooi dat Antwee ondanks de breuk wel zo betrokken is bij de uitvaart.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_190251289
Grappig waar men er van uit gaat dat Monique dit zelf heeft gefilmd.
Ik denk eerder dat het wordt gefilmd en waarom niet gebeurt heel vaak.

Ojeee ze zet het op social media , is ze nou helemaal gek geworden dat doe je toch niet.
Dat houd je toch voor jezelf, wat een uitspraken anno 1970.

Ik vind het niet raar, Oma Corrie is in hun real life serie ook te zien geweest. De kijkers vonden haar geweldig en puur. Zo geeft Monique een kijkje bij het afscheid zodat de volgers een stukje mee krijgen.
Ik vind het niet raar, niet gek ,ik vind het een mooi iets dat dit mogelijk is.
pi_190251302
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:58 schreef Labradoodle het volgende:
Valt mee dat Bridget niet een selfie heeft geplaatst op instagram. Op hetzelfde moment om te laten zien dat hij haar toyboy is.
De dag is nog niet voorbij , komt nog wel.
pi_190251309
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:42 schreef Annagh het volgende:

[..]

Oh echt? Ik heb alleen dat filmpje gezien waarin ze eelt zat weg te schrapen wat dus geen eelt maar kaarsvet bleek te zijn. Dat ze zijn nagels knipte wist ik niet. Mankeert meneer iets aan zijn handjes?
Dat heet hoogmoedswaanzin.
pi_190251668
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 17:19 schreef Tuttebella het volgende:
Grappig waar men er van uit gaat dat Monique dit zelf heeft gefilmd.
Ik denk eerder dat het wordt gefilmd en waarom niet gebeurt heel vaak.

Ojeee ze zet het op social media , is ze nou helemaal gek geworden dat doe je toch niet.
Dat houd je toch voor jezelf, wat een uitspraken anno 1970.

Ik vind het niet raar, Oma Corrie is in hun real life serie ook te zien geweest. De kijkers vonden haar geweldig en puur. Zo geeft Monique een kijkje bij het afscheid zodat de volgers een stukje mee krijgen.
Ik vind het niet raar, niet gek ,ik vind het een mooi iets dat dit mogelijk is.
Ze staat op het einde zelf ook op de film en ze hebben dit laten filmen zoals het gebruikelijk is bij kampvolk.
pi_190252221
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 17:19 schreef Tuttebella het volgende:
Grappig waar men er van uit gaat dat Monique dit zelf heeft gefilmd.
Ik denk eerder dat het wordt gefilmd en waarom niet gebeurt heel vaak.

Ojeee ze zet het op social media , is ze nou helemaal gek geworden dat doe je toch niet.
Dat houd je toch voor jezelf, wat een uitspraken anno 1970.

Ik vind het niet raar, Oma Corrie is in hun real life serie ook te zien geweest. De kijkers vonden haar geweldig en puur. Zo geeft Monique een kijkje bij het afscheid zodat de volgers een stukje mee krijgen.
Ik vind het niet raar, niet gek ,ik vind het een mooi iets dat dit mogelijk is.
Ik dacht al...Waar blijf je. :s)

We zullen vast ook een stukje mee gaan krijgen van de uitvaart die vandaag is geweest.

Wat ik overigens wel respectloos vind is dat mensen het nodig vonden om André af te zeiken onder de post van de kerkdienst op Instagram.
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 18:11:16 #122
184769 crew  Deisyy
pi_190252286
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 17:19 schreef Tuttebella het volgende:
Grappig waar men er van uit gaat dat Monique dit zelf heeft gefilmd.
Ik denk eerder dat het wordt gefilmd en waarom niet gebeurt heel vaak.

Ojeee ze zet het op social media , is ze nou helemaal gek geworden dat doe je toch niet.
Dat houd je toch voor jezelf, wat een uitspraken anno 1970.

Ik vind het niet raar, Oma Corrie is in hun real life serie ook te zien geweest. De kijkers vonden haar geweldig en puur. Zo geeft Monique een kijkje bij het afscheid zodat de volgers een stukje mee krijgen.
Ik vind het niet raar, niet gek ,ik vind het een mooi iets dat dit mogelijk is.
Zo schattig hoe jij Mo elke keer verdedigt O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_190252618
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 18:07 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik dacht al...Waar blijf je. :s)

We zullen vast ook een stukje mee gaan krijgen van de uitvaart die vandaag is geweest.dre er

Wat ik overigens wel respectloos vind is dat mensen het nodig vonden om André af te zeiken onder de post van de kerkdienst op Instagram.
Hier is ik *O*
Ben het met je eens dat het op insta heel erg aan toe gaat. Mensen hebben geen benul wat ze neer plempen met hun commentaar.

Ik vind het mooi hoe Dre er bij betrokken is , dat zegt toch genoeg.
pi_190252633
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 17:37 schreef -river- het volgende:

[..]

Ze staat op het einde zelf ook op de film en ze hebben dit laten filmen zoals het gebruikelijk is bij kampvolk.
dit gebeurt niet alleen bij kampvolk hoor :)
Dus heeft Mo het zelf helemaal niet zelf gefilmd :)
pi_190252880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 18:29 schreef Tuttebella het volgende:

[..]


Ik vind het mooi hoe Dre er bij betrokken is , dat zegt toch genoeg.
Oma had André nog erg hoog zitten begrijp ik.
Maar het komt wel een beetje door Monique zelf dat mensen zo zijn gaan denken. Zij heeft een statement uitgebracht waardoor het leek alsof ze ingeruild was voor Bridget.

Andrie heeft zelfs als een eigen fan account. Diegene die het account beheert heeft een hartje onder de post gezet, daarop reageert iemand met ; Waar was jij? Post eronder ; zie het nu respect voor jou.
En dat tegen een 3(!) Jarig kindje :') :')
pi_190253812
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 18:48 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Oma had André nog erg hoog zitten begrijp ik.
Maar het komt wel een beetje door Monique zelf dat mensen zo zijn gaan denken. Zij heeft een statement uitgebracht waardoor het leek alsof ze ingeruild was voor Bridget.

Andrie heeft zelfs als een eigen fan account. Diegene die het account beheert heeft een hartje onder de post gezet, daarop reageert iemand met ; Waar was jij? Post eronder ; zie het nu respect voor jou.
En dat tegen een 3(!) Jarig kindje :') :')
Instagram en snapchat is sws een zieke bedoeling, ik heb het niet en wil het niet.
  Spellchecker dinsdag 3 december 2019 @ 19:36:32 #127
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190253889
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 18:48 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Oma had André nog erg hoog zitten begrijp ik.
Maar het komt wel een beetje door Monique zelf dat mensen zo zijn gaan denken. Zij heeft een statement uitgebracht waardoor het leek alsof ze ingeruild was voor Bridget.

Andrie heeft zelfs als een eigen fan account. Diegene die het account beheert heeft een hartje onder de post gezet, daarop reageert iemand met ; Waar was jij? Post eronder ; zie het nu respect voor jou.
En dat tegen een 3(!) Jarig kindje :') :')
:X :N
pi_190253897
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 17:37 schreef -river- het volgende:

[..]

Ze staat op het einde zelf ook op de film en ze hebben dit laten filmen zoals het gebruikelijk is bij kampvolk.
Kampvolk klinkt net alsof het een stel Tokkies zijn. Ik vind het een lieve warme familie die altijd voor elkaar klaarstaan.
pi_190253935
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:36 schreef Annagh het volgende:

[..]

Kampvolk klinkt net alsof het een stel Tokkies zijn. Ik vind het een lieve warme familie die altijd voor elkaar klaarstaan.
Zo bedoelde ik het zeker niet en zo noemen ze zichzelf hier en ik weet hoe het werkt op het kamp.
pi_190253939
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:36 schreef Annagh het volgende:

[..]

Kampvolk klinkt net alsof het een stel Tokkies zijn. Ik vind het een lieve warme familie die altijd voor elkaar klaarstaan.
Ken je ze?
pi_190254078
Monique dweept wel een beetje met haar verdriet, zo komt het soms op me over. Na de dood van haar hond noemde ze die haar "favoriete familielid". Ik snap dat gooien met superlatieven niet zo. Meest uniek, alerbeste, favoriete, bla bla. En ja ik snap hoeveel van je van dieren kunt houden, maar ze had toen notabene al een kind.

Nu zal ik de fanclub wel over me heen krijgen.
pi_190254125
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Monique dweept wel een beetje met haar verdriet, zo komt het soms op me over. Na de dood van haar hond noemde ze die haar "favoriete familielid". Ik snap dat gooien met superlatieven niet zo. Meest uniek, alerbeste, favoriete, bla bla. En ja ik snap hoeveel van je van dieren kunt houden, maar ze had toen notabene al een kind.

Nu zal ik de fanclub wel over me heen krijgen.
:D

Mo heeft hier een soort van godinnenstatus merk ik.
pi_190254271
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:D

Mo heeft hier een soort van godinnenstatus merk ik.
Dat valt allemaal reuze mee en is het niet leuker om over de betrokkenen van deze gate te praten en niet over je medegebruikers?
pi_190254385
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:D

Mo heeft hier een soort van godinnenstatus merk ik.
Niet voor iedereen hoor.
Toen ik iets soortgelijks schreef kreeg ik ook een aantal mensen over me heen :')
pi_190254454
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Monique dweept wel een beetje met haar verdriet, zo komt het soms op me over. Na de dood van haar hond noemde ze die haar "favoriete familielid". Ik snap dat gooien met superlatieven niet zo. Meest uniek, alerbeste, favoriete, bla bla. En ja ik snap hoeveel van je van dieren kunt houden, maar ze had toen notabene al een kind.

Nu zal ik de fanclub wel over me heen krijgen.
Ik hou ontzettend veel van dieren en ik begreep haar verdriet.
Maar jeetje, overal waar je keek ging het over Mo en het verlies van haar hond. Helemaal toen ze dat boekje uit had gebracht.
pi_190254640
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:39 schreef -river- het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het zeker niet en zo noemen ze zichzelf hier en ik weet hoe het werkt op het kamp.
Zoals ik het schreef klinkt het nogal aanvallerig naar jou toe, en zo bedoelde ik het ook niet. :)
pi_190254711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:13 schreef Annagh het volgende:

[..]

Zoals ik het schreef klinkt het nogal aanvallerig naar jou toe, en zo bedoelde ik het ook niet. :)
Super :* Zo zie je maar weer dat letters vaak anders worden gelezen dan dat ze zijn geschreven.
  dinsdag 3 december 2019 @ 20:18:12 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190254743
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:04 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik hou ontzettend veel van dieren en ik begreep haar verdriet.
Maar jeetje, overal waar je keek ging het over Mo en het verlies van haar hond. Helemaal toen ze dat boekje uit had gebracht.
Overal? Vooral op haar eigen insta toch?
Die volg je zelf of je zoekt het zelf op, beetje simpel dat je daar vervolgens over gaat zitten miepen dat het over dingen gaan die haar bezighouden.
Volg haar dan niet of zoek haar account niet op.

Dat wel doen en vervolgens vinden dat ze haar verdriet niet snel genoeg aan de kant zet is naar een hardrock concert gaan en constant miepen dat ze geen ballades zingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190254834
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:16 schreef -river- het volgende:

[..]

Super :* Zo zie je maar weer dat letters vaak anders worden gelezen dan dat ze zijn geschreven.
Helemaal waar :Y Het is anders dan bij een normaal gesprek en je leest het sneller anders dan bedoeld.
pi_190254929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:23 schreef Annagh het volgende:

[..]

Helemaal waar :Y Het is anders dan bij een normaal gesprek en je leest het sneller anders dan bedoeld.
Hahaha jaaaaa inderdaad.
pi_190255189
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Overal? Vooral op haar eigen insta toch?
Die volg je zelf of je zoekt het zelf op, beetje simpel dat je daar vervolgens over gaat zitten miepen dat het over dingen gaan die haar bezighouden.
Volg haar dan niet of zoek haar account niet op.

Dat wel doen en vervolgens vinden dat ze haar verdriet niet snel genoeg aan de kant zet is naar een hardrock concert gaan en constant miepen dat ze geen ballades zingen.
Stond in mijn nieuwsoverzicht en het kwam op tv. Het boekje werd gepromoot.
Op insta keek ik niet eens meer.
En waar schrijf ik dat ik vond dat ze haar verdriet niet snel genoeg aan de kant zette?
Ik zou wel de laatste zijn die zoiets zou denken / zeggen .
Dat valt al op te maken uit mijn eerste zin.
Simpel om direct je mening te vormen en dingen in te vullen die ik helemaal niet zo bedoel.
Je kan ook gewoon over mijn posts heen lezen he, als je toch continu commentaar heb :) ;)
pi_190255263
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:04 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik hou ontzettend veel van dieren en ik begreep haar verdriet.
Maar jeetje, overal waar je keek ging het over Mo en het verlies van haar hond. Helemaal toen ze dat boekje uit had gebracht.
Ach we leven in een narcistische tijd waarin velen denken dat de wereld om hen draait en dat wordt uitgevent op social media, en vervolgens in stand gehouden door de kontkruipers die graag kwijlen bij bekende mensen.
pi_190255751
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Overal? Vooral op haar eigen insta toch?
Die volg je zelf of je zoekt het zelf op, beetje simpel dat je daar vervolgens over gaat zitten miepen dat het over dingen gaan die haar bezighouden.
Volg haar dan niet of zoek haar account niet op.

Dat wel doen en vervolgens vinden dat ze haar verdriet niet snel genoeg aan de kant zet is naar een hardrock concert gaan en constant miepen dat ze geen ballades zingen.
Het stond ook op de sites van de kranten e.d. Je kon er niet echt omheen... _O-
Maar goed, mensen willen zulke dingen blijkbaar graag lezen. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190256008
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 18:26 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

1 woord: coke.
Roddel of is dit echt zo?
pi_190256063
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:26 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik knipte mijn man's teennagels ook toen hij zijn arm gebroken had. Normaal doet hij dat natuurlijk wel zelf :P
Maar goed, ik was daar niet 'vies' van of zo. Als je erover nadenkt kun je beter iemand z'n teennagels knippen dan zijn geslachtsdeel diep in je keeltje nemen ;) _O-
Ik doe het liever geen van beide :@
pi_190256088
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 21:20 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Roddel of is dit echt zo?
Ik denk een roddel want waarom zou een jongen van 25 coke moeten gebruiken, zie hem er ook niet voor aan. Dat zuipen is volgens mij ook puur toneelspel.
pi_190256105
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 21:23 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik doe het liever geen van beide :@
Ik heb met beide geen probleem, dus. O-)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190256160
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:36 schreef Annagh het volgende:

[..]

Kampvolk klinkt net alsof het een stel Tokkies zijn. Ik vind het een lieve warme familie die altijd voor elkaar klaarstaan.
Als je dat maar weet , zeer warm en gastvrij.
pi_190256184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:D

Mo heeft hier een soort van godinnenstatus merk ik.
Onzin, kan het niet zo zijn dat andere mensen iets anders zien of beleven?
pi_190256202
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:54 schreef -river- het volgende:

[..]

Dat valt allemaal reuze mee en is het niet leuker om over de betrokkenen van deze gate te praten en niet over je medegebruikers?
Mee eens , lijkt net of je anti Monique moet zijn hier. Men vergeet blijkbaar dat iedereen anders dingen ziet , ervaart of beleefd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')