Nou ja, nu kan ze lekker samen met Rachel fijne herinneringen aan de jaren 70, 80 en 90 ophalen, dat dan wel weerquote:Op maandag 2 december 2019 20:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ook als ze het goed doet, doet ze het niet goed. Snap dat dan.
quote:Op maandag 2 december 2019 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, nu kan ze lekker samen met Rachel fijne herinneringen aan de jaren 70, 80 en 90 ophalen, dat dan wel weer
Die kunnen nog wel een spellchecker gebruikenquote:Op maandag 2 december 2019 21:53 schreef Poezewoes het volgende:
https://trendnieuws.nl/co(...)aBrwHVfmu4pAFvka9NoE
Connie weet het zeker: 'André gaat Monique heel erg missen'
🤣 en Raggel die eruit ziet alsof ze te lang op de bakplaat heeft gelegen.quote:Op maandag 2 december 2019 17:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Raggel en Bridget samen aan het gourmetten met kerst, ik krijg dat toch niet helemaal lekker bij elkaar bedacht eigenlijk. Antwee die de hele tijd “lul” legt met de etenswaren op de bakplaat, Rox in onderbroek met pluche rondjes op haar tepels en een kerstmuts half op haar hoofd....Happy family en veel respect voor die ouwe ofzo
Gaytje Hazes met zijn gelakte nageltjes en gedeelde bed en bad met zijn neef.quote:Op maandag 2 december 2019 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden....
Alleen als ze pik- en pikzwart zijnquote:Op maandag 2 december 2019 23:13 schreef quirina het volgende:
Maar zou Bridget nou ook dre zijn teennagels gaan knippen?
Waarom zou ze dat doen?quote:Op maandag 2 december 2019 23:13 schreef quirina het volgende:
Maar zou Bridget nou ook dre zijn teennagels gaan knippen?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan dat kennelijk niet zelf en Monique deed dat altijd voor hem.
Serieus?! Wat een kind.quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan dat kennelijk niet zelf en Monique deed dat altijd voor hem.
Wil je mijn teennageltjes niet knippen dan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:06 schreef IriYe het volgende:
Serieus?! Wat een kind.![]()
Zo stoer als dat hij zich voordoet, zo afhankelijk is hij van vrouwen.
Ik denk dat Bridget hem snel zat is ipv andersom.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wil je mijn teennageltjes niet knippen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:22 schreef IriYe het volgende:
Ieewwwww... die zien er ranzig uit zeg. Maar dat zijn niet de mijne, ik heb ze zwart gelakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik knipte mijn man's teennagels ook toen hij zijn arm gebroken had. Normaal doet hij dat natuurlijk wel zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |