Gaat ook niet gebeuren. Er blijven er op zijn minst 5 over voor de finale.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:17 schreef 5thencounter het volgende:
Lastig "strijden" met 8 zonder nominaties .. da's gewoon ¤50.000 delen door 8
Zo iets ving ik op net bij het gesprek van Hipske en Myl.quote:
Dan word het ¤50.000 delen door 5, even saaiquote:Op donderdag 5 december 2019 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren. Er blijven er op zijn minst 5 over voor de finale.
Ik zit even te kijken, maar ik gun er nog geen een die over is een euro.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan word het ¤50.000 delen door 5, even saai
10k en dan nog kansspelbelasting erafquote:Op donderdag 5 december 2019 11:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan word het ¤50.000 delen door 5, even saai
Onmogelijk, maar vandaag sowieso niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:22 schreef sjampoeh het volgende:
his denkt dat er geen stemming meer komt
Plus verlies van inkomsten wegens slechte prestatie dan wordt dat al snel bij betalen.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
10k en dan nog kansspelbelasting eraf
Ik zou die 10k pakken, met z'n 5n is die consensus makkelijk te halenquote:Op donderdag 5 december 2019 11:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken, maar ik gun er nog geen een die over is een euro.
En 10.000 euro voor om je zo te kijken te laten zetten is ook zoiets.
Niet gehoord wat ze zei?quote:
speculaasjes daar en hierquote:Op donderdag 5 december 2019 11:33 schreef BloesBloes het volgende:
Begrijp ik het goed dat er helemaal niet meer gestemd wordt of is dat weer een "true cos story" ?
wens dat niemand toequote:Op donderdag 5 december 2019 11:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Merel: Weet je wat voor angstvisioenen ik steeds krijg, "dat ik van het trapje van de boot afval en al mijn tanden eruit vallen."
quote:Op donderdag 5 december 2019 11:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
wens dat niemand toe
maar zou hilarisch zijn en een mooi einde van deze ellende
IK ook niet, maar gewoon 's ochtends kaal wakker worden is dan wel weer reuze vermakelijkquote:Op donderdag 5 december 2019 11:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
wens dat niemand toe
maar zou hilarisch zijn en een mooi einde van deze ellende
Hiske: Hoe ver ben je met het huisfeest?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
Kneiterharde band, DJ "Artiesten" … het AchterFeest begint weer.. de saaiheid moet doorbroken
Dat "zelfverzonnen budget" is hilarisch.. er moet kostte wat het kost dus wat geregeld wordenquote:Op donderdag 5 december 2019 11:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hiske: Hoe ver ben je met het huisfeest?
Merel: Ver, het ligt meer aan de vergunningen dan aan de artiesten, drie uren, we hebben een budget, of zelf verzonnen.
Hiske: Heb je ook een band?
Merel: Nee, alleen DJ's.
Hiske: Ik zou ook gewoon een band willen die hier kneiterhard gaat spelen.
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Hij doet zich niet anders voor dan voorheen.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:46 schreef sjampoeh het volgende:
jess is bij iedereen aan het slijmen .
Lijkt mij ook ja.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat "zelfverzonnen budget" is hilarisch.. er moet kostte wat het kost dus wat geregeld worden
Was een aanname die Hipske 25 min geleden uitsprak in een gesprek met Myl.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:33 schreef BloesBloes het volgende:
Begrijp ik het goed dat er helemaal niet meer gestemd wordt of is dat weer een "true cos story" ?
En die aanname verkondigt ze al dagen...die weet echt wel meer.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Was een aanname die Hipske 25 min geleden uitsprak in een gesprek met Myl.
quote:Op donderdag 5 december 2019 11:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
IK ook niet, maar gewoon 's ochtends kaal wakker worden is dan wel weer reuze vermakelijk
ja jaquote:Op donderdag 5 december 2019 11:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jessie: Ga je een dansopleiding doen?
Franny: Ja, ik word gelijk helemaal blij.
Merel: Poes, ga je een dansopleiding doen?
Franny: Ik was aan het kijken voor een dansopleiding.
Merel: Voor buiten? Waar dan?
Franny: In Rotterdam, weet niet precies waar, ik ben er al een keer geweest.
Merel: Moet je doen man, hartstikke gaaf.
Merel had het ook over Codarts, maar Franny wist de naam niet meer en waar het was.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:53 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja ja
bij Codarts zitten ze echt op frutzl te wachten
Tranny is een smerig mormelquote:Op donderdag 5 december 2019 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
ger pakt diva jassen inkoekoek
laat dat mormel t lekker zelf doen![]()
fran: plakkie plakkie
ze komt hooguit heeeeeeel misschien in aanmerking voor de vooropleiding om daarna afgeserveerd te wordenquote:Op donderdag 5 december 2019 11:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Merel had het ook over Codarts, maar Franny wist de naam niet meer en waar het was.
precies jij weet hetquote:
Verschrikkelijk saai. Je ken net zo goed je computer uitzetten en naar een zwart scherm staren. Dat is waarschijnlijk nog spannender.quote:
of iets nuttigs gaan doenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk saai. Je ken net zo goed je computer uitzetten en naar een zwart scherm staren. Dat is waarschijnlijk nog spannender.
Het zal deze keer niet zo uitbundig zijn, valt me mee dat er een boom is. Ik verwacht dat ze voor de Kerst daar weg zijn.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:15 schreef renevanlaaren het volgende:
vroeger versierde ze het buiten ook, is dat niet meer.
3de keer accu wissel.
kom maar op stemmen graag
het programma is bijna afgelopenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:15 schreef renevanlaaren het volgende:
3de keer accu wissel.
a oke jammer vond dat altijd wel leukquote:Op donderdag 5 december 2019 12:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het zal deze keer niet zo uitbundig zijn, valt me mee dat er een boom is. Ik verwacht dat ze voor de Kerst daar weg zijn.
Vroeger was het niet eigenlijk al afgelopen, nu wel. Het terrein raakt leeg, de Febo is waarschijnlijk ondertussen gehalveerd, de bewoners zitten hun tijd uit en van een finale is sowieso geen sprake, dat wordt een formaliteitje straks! Enjoy!quote:Op donderdag 5 december 2019 12:15 schreef renevanlaaren het volgende:
3de keer accu wissel.
Ja was altijd wel leuk. Gezellige tijd.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:19 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
a oke jammer vond dat altijd wel leuk
Dat gaat weer neuken wordenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Tranny heeft aandacht nodig
is ook zo, ben er te weinig door prive dingen, maar vanaf nu ga ik jullie nog ff lastig vallenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vroeger was het niet eigenlijk al afgelopen, nu wel. Het terrein raakt leeg, de Febo is waarschijnlijk ondertussen gehalveerd, de bewoners zitten hun tijd uit en van een finale is sowieso geen sprake, dat wordt een formaliteitje straks! Enjoy!
Rappen gaat hem nooit lukken. Hij stat wat te slissen en als een buitenlander te pratenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:25 schreef sjampoeh het volgende:
merel heeft uggs ineens ?
jess weer 'rappen'
En wat heeft Merel gedaan.....oh ja de boot versiert.....ja dan kan ze Mariska niet zien.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:27 schreef sjampoeh het volgende:
en maris zit alleeeen maar in het huisje, alleeen maar
nou ik zag haar gisteren de hele dag in de keuken
en boven bezig met bestellingen
ze verdienen wel speciale aandacht, dus samen op de bank lijkt mij wel terechtquote:Op donderdag 5 december 2019 12:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel en Jessie verdienen het gewoon in de finale te staan.
Dat niet iedereen dat inziet !
Ze zwammen allemaal, Miloontje zat 3 uur geleden in de kerreven tegen Jessie te vertellen dat ze "haast nooit" boven in de silo kwam… ze zit er dus al 3 uur..quote:Op donderdag 5 december 2019 12:27 schreef sjampoeh het volgende:
Om half zeven kunnen ze eigenlijk al niet wachten om naar bed te gaan.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:29 schreef sjampoeh het volgende:
merel: komt ze om half 11 uit bed rollen en wij om 7:30 blabla
ze moeten zich doodschamen, zo laat uit bed
nee als je om 20u al naar bed gaat sukkels
Weet je wat ik raar vind , heel lang en veel in de min gestaan , en het einde nadert en een kapitaal in de pot ?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken, maar ik gun er nog geen een die over is een euro.
En 10.000 euro voor om je zo te kijken te laten zetten is ook zoiets.
ja echt hè, van de week om 19.10 begon ze al over naar bed gaan, ja dan kan ik ook om 6.00 opstaan echt wat een misselijk wijf.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:29 schreef sjampoeh het volgende:
merel: komt ze om half 11 uit bed rollen en wij om 7:30 blabla
ze moeten zich doodschamen, zo laat uit bed
nee als je om 20u al naar bed gaat sukkels
Hoe durf je het zelfs te zeggen......wie zijn die twee ?? Die twee waarvan je eigenlijk blij bent dat het jouw kinderen niet zijn.....ook al zou je van ze houden.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:30 schreef Chanel5 het volgende:
Je wil toch niet bij de laatste 5 zitten waar Mylene en Maris onderdeel van ijn zegt Merel.
quote:Op donderdag 5 december 2019 12:34 schreef puzziepie het volgende:
Merel denkt dat Brandy op Mylene zal stemmen
Dat kind blijft maar kopen terwijl ze het geld voor andere laarzen leende van Franny. Is ze zeker alweer vergeten en je ziet ze amper met die nieuwe laarzen, las ergens dat deze te klein zouden zijn? Hebben jullie al gezien dat Merel trouwens die gekregen grote foto aan de groep heeft getoond? Meestal schept zij nogal op over nieuwe spullen maar vaag dat dit dan weer stiekem in de boot blijft. Vast en zeker omdat Jessie Mariska verbood een foto van haar te vergroten?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:25 schreef sjampoeh het volgende:
merel heeft uggs ineens ?
jess weer 'rappen'
dat gaat nog tegenvallenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:35 schreef puzziepie het volgende:
Jessie hoopt dat het publiek aan zijn kant staat
dat wordt juist zn grote makke, denk ik, hoop ikquote:Op donderdag 5 december 2019 12:35 schreef Dotteke het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 5 december 2019 12:35 schreef Dotteke het volgende:
helaas de tokkiesguimpies welquote:Op donderdag 5 december 2019 12:35 schreef Dotteke het volgende:
mensen vergeten snel, wel vaker gezien, ook hier op de COSquote:Op donderdag 5 december 2019 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen na alles wat er is gebeurd
Begrijp überhaupt niet waarom Mariska nog bestellingen verzorgt voor dat verwende kind met d'r slordige jassen.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:27 schreef sjampoeh het volgende:
Ze blijft Mariska zwart maken zodat anderen ook op haar gaan stemmen omdat het verwende kind haar weg wil hebben.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:28 schreef Chanel5 het volgende:
Mariska zit , volgens Merel, alleen maar in het huisje, echt alleen maar....
nou ik zag Mariska net bezig achter de pc maar ik kan het mis hebben....
Dat is wel logisch programma is gewoon nep voor het grootste deel dus ook de pot !quote:Op donderdag 5 december 2019 12:31 schreef PTLe het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind , heel lang en veel in de min gestaan , en het einde nadert en een kapitaal in de pot ?
Mohammed's ratel staat zelden stil.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:28 schreef puzziepie het volgende:
Janken over Miloontje
[ afbeelding ]
Oh en Maris![]()
[ afbeelding ]
zie tig keer liever wortel verdwijnen en naarisk lekker de finale laten spelenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:39 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind Maris de laatste tijd echt een schatje, en moet echt om haar lachen, ze heeft best gevoel voor humor
waar staat 137 voor?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of een stem voor gratis hijsje bij 137. Jaja ik weet het, het is vals.
Iedereen mag winnen behalve die twee.....het programma is toch al niet wat het zijn moet.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
zie tig keer liever wortel verdwijnen en naarisk lekker de finale laten spelen
stoor me niet aan d'r
Tis toch niet te geloven die 2!quote:Op donderdag 5 december 2019 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Merel over Maris en Mylen dat die niet in de finale horen
Hoe kan het verkeren, volgens hun zou Maris in de top 5 horen, ze deed zo heel veel voor Jessie
Hoor die Merel lullen ze doet voorkomen als of zij en Jessie de beste zijn
Ze snapt het niet
Nu weer zeiken dat mensen pas tegen 10 uur uit hun nest rollen
Jessie dat mensen buiten weer voor weinig geld moeten werken![]()
Merel zou zich rot schamen...................tja Merel een deur in trappen schaam je je dan weer nite voor
Denk het ....dat is Jessie zijn papa's zaak.....sluikreclame. Tshirts zat met 137 maar Jessie mag dat.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
waar staat 137 voor?
heb ik dat gemist ??
Coffeeshop van paquote:Op donderdag 5 december 2019 12:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het ....dat is Jessie zijn papa's zaak.....sluikreclame. Tshirts zat met 137 maar Jessie mag dat.
Coffeeshop 137quote:Op donderdag 5 december 2019 12:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het ....dat is Jessie zijn papa's zaak.....sluikreclame. Tshirts zat met 137 maar Jessie mag dat.
In ieder geval geen uitpuilende inloopkast.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:31 schreef sjampoeh het volgende:
er wordt niet gekeken naar wat utopia waardig is
uit de smoel van merel
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2019 12:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
Coffeeshop 137
4,7
(472) · Cannabiswinkel
69,9 km · Amsterdam
Geopend ⋅ Sluit om 01:00
deze?
Daar sta je dan voor Jan doedelzak met een stuk houd in je handen met een B erop....quote:
waar zeiken ze niet over?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:46 schreef sjampoeh het volgende:
waar zeikten jes en merel weer over ?
Beetje laat he Jessie.......quote:Op donderdag 5 december 2019 12:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jessie: Kunnen we geen Kerstkaarten ontwikkelen, dan maken we een leuke foto.
Komt allemaal door Jessie!quote:Op donderdag 5 december 2019 12:31 schreef PTLe het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind , heel lang en veel in de min gestaan , en het einde nadert en een kapitaal in de pot ?
Mariska hoorde o.a niet in de finale. Merel en Jessie natuurlijk wel.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:46 schreef sjampoeh het volgende:
waar zeikten jes en merel weer over ?
coffeeshop papaquote:Op donderdag 5 december 2019 12:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
waar staat 137 voor?
heb ik dat gemist ??
nee net voordat ze op de pollie gingenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mariska hoorde o.a niet in de finale. Merel en Jessie natuurlijk wel.
Behalve toen ze nog op goede voet waren , schepte toch een band he....die moest bij de 5. Totdat..........quote:Op donderdag 5 december 2019 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mariska hoorde o.a niet in de finale. Merel en Jessie natuurlijk wel.
mama wortel wil kerstkaarten van haar dochter en schoonzoon versturenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee net voordat ze op de pollie gingen
30 x een pollie vh koppel , hoe dan
Dat heb ik niet meegekregen...quote:Op donderdag 5 december 2019 12:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee net voordat ze op de pollie gingen
30 x een pollie vh koppel , hoe dan
Sneu gedrag.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze blijft Mariska zwart maken zodat anderen ook op haar gaan stemmen omdat het verwende kind haar weg wil hebben.
Hoop ik ook niet |René, maar ze laten de mensen wachten met stemmen zodat ze vergeten zijn wat Merel en Jessie gedaan hebben...........Het valt wel zo op dat ze beschermd wordenquote:
Mariska praat natuurlijk al een tijdje niet meer in het straatje van Jessie, logisch dat ze dan wieberen volgens de chefquote:Op donderdag 5 december 2019 12:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Behalve toen ze nog op goede voet waren , schepte toch een band he....die moest bij de 5. Totdat..........
Het schuim blijft maar kopen en kopen onvoorstelbaarquote:Op donderdag 5 december 2019 12:40 schreef puzziepie het volgende:
Mylene is ook weer lekker vrolijk
[ afbeelding ]
Als je die twee op je mat krijgt weet je in ieder geval dat het nieuwe jaar beter wordt dan het afgelopen jaar.....die hoeven ze dan niet te volgen.......quote:Op donderdag 5 december 2019 12:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
mama wortel wil kerstkaarten van haar dochter en schoonzoon versturen
Bizar vind ik hetquote:Op donderdag 5 december 2019 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schuim blijft maar kopen en kopen onvoorstelbaar
Zet Jessie nu alle potentiële winnaars op de foto?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:40 schreef puzziepie het volgende:
Mylene is ook weer lekker vrolijk
[ afbeelding ]
Ik zou daar niet tegen kunnen...quote:Op donderdag 5 december 2019 12:52 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Computers bezet![]()
Dan er maar tussenin gaan zitten
Jaquote:Op donderdag 5 december 2019 12:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zet Jessie nu alle potentiële winnaars op de foto?![]()
![]()
![]()
Dat zegt genoeg over Jessie...quote:Op donderdag 5 december 2019 12:53 schreef puzziepie het volgende:
Jessie tegen His over het nummer over Cees ....waar Maris naast zit
Ik heb werkelijk geen idee war dat voor wasquote:Op donderdag 5 december 2019 12:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zet Jessie nu alle potentiële winnaars op de foto?![]()
![]()
![]()
jullie moeten NU naar huisquote:Op donderdag 5 december 2019 12:54 schreef Dotteke het volgende:
Show nieuws komt met een verassing vanmiddag
Kerstman of zo.....quote:Op donderdag 5 december 2019 12:54 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Shownieuwsbullshit, terrein moet mooi in een paar uur
Kannie.. SN is niet leuk, die kunnen onmogelijk met "iets leuks" komenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hiske: Shownieuws komt zo, zorg dat het er gezellig uit zit, vuurkorf en met een leuke verrassing.
Jessie: Wat leuk, met een verrassing.
His is alleen de messenger....Maar brengt het alsof zij het bedacht heeft...quote:Op donderdag 5 december 2019 12:56 schreef puzziepie het volgende:
His heeft 'groot'nieuws![]()
Oh Shownieuws met een verrassing
Hoop het toch zóóóóó!quote:Op donderdag 5 december 2019 12:48 schreef Giggio het volgende:
[..]
en we danken jessus en geven de pot aan een ander
Typisch Hiskequote:Op donderdag 5 december 2019 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
His is alleen de messenger....Maar brengt het alsof zij het bedacht heeft...
Johquote:Op donderdag 5 december 2019 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
His is alleen de messenger....Maar brengt het alsof zij het bedacht heeft...
laat wortel SN maar verder vernaggelenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:58 schreef schizolientje het volgende:
Merel meteen, oooooohhhhh, komt mijn vriend. Ze denkt vast dat ze het mag gaan presenteren en weet je wat, ik denk het ook
quote:Op donderdag 5 december 2019 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je die twee op je mat krijgt weet je in ieder geval dat het nieuwe jaar beter wordt dan het afgelopen jaar.....die hoeven ze dan niet te volgen.......![]()
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten speculeren.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:02 schreef zodeju het volgende:
Waarom denkt Gerrit dat Shelley komt vertellen wanneer het afgelopen is.....??
quote:Op donderdag 5 december 2019 13:02 schreef zodeju het volgende:
Waarom denkt Gerrit dat Shelley komt vertellen wanneer het afgelopen is.....??
quote:Op donderdag 5 december 2019 13:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
Franny: Echt spannend hoor Hiske, denk echt dat we te horen krijgen wanneer we gaan stoppen.
Hiske: Ik krijg nou toch wel de kriebels.
Hiske: ik heb hier echt heel veel zin in.quote:
Jessie en Merel idem dito.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Wahhhh ze hebben polies te koop gezet zonder Jessie en Merel
Wie?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Wahhhh ze hebben polies te koop gezet zonder Jessie en Merel
En Jessie kwam aanlopen met een "Ingeving" dat er meer stoelen en banken bij moesten ..quote:Op donderdag 5 december 2019 13:07 schreef spapaars het volgende:
Zie ze spontaan een tafel gereedmaken.
Zo duidelijk dat ze het al eerder dan wij wisten, en de nodige instructies al hebben gehad.
onzin want die staan gewoon ook op website te koopquote:Op donderdag 5 december 2019 13:06 schreef mazaru het volgende:
Leuk dat pestgedrag. Van iedereen pollies behalve van Jessie en Merel.
las wel ergens dat cemal zou komenquote:Op donderdag 5 december 2019 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
Gôh.. Jessie kreeg ingeving, er komen meer mensen en oud inwoners.. zomaar ineens
jaaa en die laten strijden om de eindpotquote:Op donderdag 5 december 2019 13:09 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
las wel ergens dat cemal zou komen
Ik denk dat Ivan nog wel langs zal komen als winnaar van de vorige Utoquote:Op donderdag 5 december 2019 13:09 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Dan zal SintSeeS vast wel komen, laatste kans voor Mr. Nixman's repquote:Op donderdag 5 december 2019 13:09 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Maar waarom dan meer tafels en stoelen?quote:Op donderdag 5 december 2019 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Ze denken zich heel wat in. Volgens mij komt er gewoon een Shownieuws team wat quotjes komt draaien, niets meer niets minder.
Eindelijk het verlossende woord?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:54 schreef Dotteke het volgende:
Show nieuws komt met een verassing vanmiddag
Omdat ze indenken dat er meer mensen komen dan alleen het Shownieuws team.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Maar waarom dan meer tafels en stoelen?
Ow alsjeblieft...graagquote:Op donderdag 5 december 2019 13:12 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Eindelijk het verlossende woord?
Gaat niet gebeuren. Denk niet dat ze op de normale wijze gaan stemmen zoals ze dat gedaan hebben de afgelopen weken.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:17 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop echt dat jessie op de bank komt, liefst met merel![]()
![]()
ben er ook bang voorquote:Op donderdag 5 december 2019 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Denk niet dat ze op de normale wijze gaan stemmen zoals ze dat gedaan hebben de afgelopen weken.
Welnee. Shownieuws komt alleen ff wat interviews doen.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:12 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Eindelijk het verlossende woord?
Hockey hoertjesquote:Op donderdag 5 december 2019 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Merel heeft gehockeyd. Ik zie bij hockeydames alleen maar leuke dames voor me.
dat is de top van de kerstboom beneden, De kerstboom was te hoog, dus hebben ze een rond gat in de vloer van de bovenverdieping gezaagd en daar de boom doorgestoken, vandaar het dwergenboompje boven..quote:Op donderdag 5 december 2019 13:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Mylene is bezig met de kerstboom van Roel van Velzen.
Is dat zo? Volgens mij zit Gerrit nog in zijn 'ik mot Jessie niet meer' bubble....quote:Op donderdag 5 december 2019 13:25 schreef Flow3r het volgende:
Waarom zo lang wachten met stemmingen ?
Ze zijn nu toch allemaal weer vriendjes ?
Ja, jammer. Ze hadden die stemming tijdens een knallende ruzie moeten doen.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:25 schreef Flow3r het volgende:
Waarom zo lang wachten met stemmingen ?
Ze zijn nu toch allemaal weer vriendjes ?
Inderdaad! Zou de deur intrappen als ik hem wasquote:Op donderdag 5 december 2019 13:23 schreef mazaru het volgende:
Nou kom op Gerrit! Naar beneden komen. Mensen praten met Jessie en Merel. Dat kan toch niet?
quote:Op donderdag 5 december 2019 13:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij zit Gerrit nog in zijn 'ik mot Jessie niet meer' bubble....
Poepvlek.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]Nog volop bezig met zijn treiterspelletjes
Of het gaat door tot Pasen, Merel de pest in die hoopt voor de kerst nog thuis te zijnquote:Op donderdag 5 december 2019 13:29 schreef spapaars het volgende:
Nou, Sinterklaas kan binnenkomen met de mededeling dat ze nog voor de kerst thuiszitten.
Dat denk ik niet...quote:Op donderdag 5 december 2019 13:29 schreef spapaars het volgende:
Nou, Sinterklaas kan binnenkomen met de mededeling dat ze nog voor de kerst thuiszitten.
en ze zich kunnen opgeven voor de nieuwe big brotherquote:Op donderdag 5 december 2019 13:29 schreef spapaars het volgende:
Die wil cadeautjes!quote:Op donderdag 5 december 2019 13:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of het gaat door tot Pasen, Merel de pest in die hoopt voor de kerst nog thuis te zijn
Bij de concurrent...quote:Op donderdag 5 december 2019 13:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
en ze zich kunnen opgeven voor de nieuwe big brother
Aha, weet het al. Wie als laatste uit die escaperoom komt moet onmiddellijk naar huis!quote:Op donderdag 5 december 2019 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
Lekkere planning.. de escaperoom lui en SN erachteraan straks
Ja dat voorstel deden ze eerder, en niemand gaf zich op.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Goed plan, dat zou Merel worden dan.. de rest is wel slimmerquote:Op donderdag 5 december 2019 13:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aha, weet het al. Wie als laatste uit die escaperoom komt moet onmiddellijk naar huis!
Is nog niets van bekend..quote:Op donderdag 5 december 2019 13:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
tony montanaquote:
het koningspaar heeft meer privileges dan het gepeupel.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:38 schreef spapaars het volgende:
Niemand mag nog in de silo behalve het koningspaar?
stel je voor dat zo'n figuur in utopia zat, dan had je elke dag topstreams (of urenlange streamlocks)quote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
Even tellen hoevaak ze "toevalig" heen en weer moeten.. ze kunnen beiden niet tegen hun verlies namelijk
[ afbeelding ]
Even laten merken wie in charge zijn...quote:Op donderdag 5 december 2019 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
Even tellen hoevaak ze "toevalig" heen en weer moeten.. ze kunnen beiden niet tegen hun verlies namelijk
[ afbeelding ]
Ben benieuwd..Hoop zelf op een DGK..quote:Op donderdag 5 december 2019 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Na Utopia zal dat wel strategisch bekend gemaakt gaan worden.
Zal wel een veel mildere versie worden, tegenwoordig mag bijna niks meer.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben benieuwd..Hoop zelf op een DGK..
SBS vertelde al geen belangstelling te hebben, en RTL waagt zich voorlopig niet neer aan reality, na De Villa en Temptation Island.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Na Utopia zal dat wel strategisch bekend gemaakt gaan worden.
Dat denk ik ook niet meer. Je hebt dan wel alle aandacht als je zoiets exact weer terug gaat brengen.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:44 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zal wel een veel mildere versie worden, tegenwoordig mag bijna niks meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |