IK ook niet, maar gewoon 's ochtends kaal wakker worden is dan wel weer reuze vermakelijkquote:Op donderdag 5 december 2019 11:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
wens dat niemand toe
maar zou hilarisch zijn en een mooi einde van deze ellende
Hiske: Hoe ver ben je met het huisfeest?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
Kneiterharde band, DJ "Artiesten" … het AchterFeest begint weer.. de saaiheid moet doorbroken
Dat "zelfverzonnen budget" is hilarisch.. er moet kostte wat het kost dus wat geregeld wordenquote:Op donderdag 5 december 2019 11:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hiske: Hoe ver ben je met het huisfeest?
Merel: Ver, het ligt meer aan de vergunningen dan aan de artiesten, drie uren, we hebben een budget, of zelf verzonnen.
Hiske: Heb je ook een band?
Merel: Nee, alleen DJ's.
Hiske: Ik zou ook gewoon een band willen die hier kneiterhard gaat spelen.
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Hij doet zich niet anders voor dan voorheen.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:46 schreef sjampoeh het volgende:
jess is bij iedereen aan het slijmen .
Lijkt mij ook ja.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat "zelfverzonnen budget" is hilarisch.. er moet kostte wat het kost dus wat geregeld worden
Was een aanname die Hipske 25 min geleden uitsprak in een gesprek met Myl.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:33 schreef BloesBloes het volgende:
Begrijp ik het goed dat er helemaal niet meer gestemd wordt of is dat weer een "true cos story" ?
En die aanname verkondigt ze al dagen...die weet echt wel meer.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Was een aanname die Hipske 25 min geleden uitsprak in een gesprek met Myl.
quote:Op donderdag 5 december 2019 11:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
IK ook niet, maar gewoon 's ochtends kaal wakker worden is dan wel weer reuze vermakelijk
ja jaquote:Op donderdag 5 december 2019 11:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jessie: Ga je een dansopleiding doen?
Franny: Ja, ik word gelijk helemaal blij.
Merel: Poes, ga je een dansopleiding doen?
Franny: Ik was aan het kijken voor een dansopleiding.
Merel: Voor buiten? Waar dan?
Franny: In Rotterdam, weet niet precies waar, ik ben er al een keer geweest.
Merel: Moet je doen man, hartstikke gaaf.
Merel had het ook over Codarts, maar Franny wist de naam niet meer en waar het was.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:53 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja ja
bij Codarts zitten ze echt op frutzl te wachten
Tranny is een smerig mormelquote:Op donderdag 5 december 2019 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
ger pakt diva jassen inkoekoek
laat dat mormel t lekker zelf doen![]()
fran: plakkie plakkie
ze komt hooguit heeeeeeel misschien in aanmerking voor de vooropleiding om daarna afgeserveerd te wordenquote:Op donderdag 5 december 2019 11:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Merel had het ook over Codarts, maar Franny wist de naam niet meer en waar het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |