precies jij weet hetquote:
Verschrikkelijk saai. Je ken net zo goed je computer uitzetten en naar een zwart scherm staren. Dat is waarschijnlijk nog spannender.quote:
of iets nuttigs gaan doenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk saai. Je ken net zo goed je computer uitzetten en naar een zwart scherm staren. Dat is waarschijnlijk nog spannender.
Het zal deze keer niet zo uitbundig zijn, valt me mee dat er een boom is. Ik verwacht dat ze voor de Kerst daar weg zijn.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:15 schreef renevanlaaren het volgende:
vroeger versierde ze het buiten ook, is dat niet meer.
3de keer accu wissel.
kom maar op stemmen graag
het programma is bijna afgelopenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:15 schreef renevanlaaren het volgende:
3de keer accu wissel.
a oke jammer vond dat altijd wel leukquote:Op donderdag 5 december 2019 12:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het zal deze keer niet zo uitbundig zijn, valt me mee dat er een boom is. Ik verwacht dat ze voor de Kerst daar weg zijn.
Vroeger was het niet eigenlijk al afgelopen, nu wel. Het terrein raakt leeg, de Febo is waarschijnlijk ondertussen gehalveerd, de bewoners zitten hun tijd uit en van een finale is sowieso geen sprake, dat wordt een formaliteitje straks! Enjoy!quote:Op donderdag 5 december 2019 12:15 schreef renevanlaaren het volgende:
3de keer accu wissel.
Ja was altijd wel leuk. Gezellige tijd.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:19 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
a oke jammer vond dat altijd wel leuk
Dat gaat weer neuken wordenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Tranny heeft aandacht nodig
is ook zo, ben er te weinig door prive dingen, maar vanaf nu ga ik jullie nog ff lastig vallenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vroeger was het niet eigenlijk al afgelopen, nu wel. Het terrein raakt leeg, de Febo is waarschijnlijk ondertussen gehalveerd, de bewoners zitten hun tijd uit en van een finale is sowieso geen sprake, dat wordt een formaliteitje straks! Enjoy!
Rappen gaat hem nooit lukken. Hij stat wat te slissen en als een buitenlander te pratenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:25 schreef sjampoeh het volgende:
merel heeft uggs ineens ?
jess weer 'rappen'
En wat heeft Merel gedaan.....oh ja de boot versiert.....ja dan kan ze Mariska niet zien.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:27 schreef sjampoeh het volgende:
en maris zit alleeeen maar in het huisje, alleeen maar
nou ik zag haar gisteren de hele dag in de keuken
en boven bezig met bestellingen
ze verdienen wel speciale aandacht, dus samen op de bank lijkt mij wel terechtquote:Op donderdag 5 december 2019 12:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel en Jessie verdienen het gewoon in de finale te staan.
Dat niet iedereen dat inziet !
Ze zwammen allemaal, Miloontje zat 3 uur geleden in de kerreven tegen Jessie te vertellen dat ze "haast nooit" boven in de silo kwam… ze zit er dus al 3 uur..quote:Op donderdag 5 december 2019 12:27 schreef sjampoeh het volgende:
en maris zit alleeeen maar in het huisje, alleeen maar
nou ik zag haar gisteren de hele dag in de keuken
en boven bezig met bestellingen
Om half zeven kunnen ze eigenlijk al niet wachten om naar bed te gaan.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:29 schreef sjampoeh het volgende:
merel: komt ze om half 11 uit bed rollen en wij om 7:30 blabla
ze moeten zich doodschamen, zo laat uit bed
nee als je om 20u al naar bed gaat sukkels
Weet je wat ik raar vind , heel lang en veel in de min gestaan , en het einde nadert en een kapitaal in de pot ?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken, maar ik gun er nog geen een die over is een euro.
En 10.000 euro voor om je zo te kijken te laten zetten is ook zoiets.
ja echt hè, van de week om 19.10 begon ze al over naar bed gaan, ja dan kan ik ook om 6.00 opstaan echt wat een misselijk wijf.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:29 schreef sjampoeh het volgende:
merel: komt ze om half 11 uit bed rollen en wij om 7:30 blabla
ze moeten zich doodschamen, zo laat uit bed
nee als je om 20u al naar bed gaat sukkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |