Ze blijft Mariska zwart maken zodat anderen ook op haar gaan stemmen omdat het verwende kind haar weg wil hebben.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:28 schreef Chanel5 het volgende:
Mariska zit , volgens Merel, alleen maar in het huisje, echt alleen maar....
nou ik zag Mariska net bezig achter de pc maar ik kan het mis hebben....
Dat is wel logisch programma is gewoon nep voor het grootste deel dus ook de pot !quote:Op donderdag 5 december 2019 12:31 schreef PTLe het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind , heel lang en veel in de min gestaan , en het einde nadert en een kapitaal in de pot ?
Mohammed's ratel staat zelden stil.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:28 schreef puzziepie het volgende:
Janken over Miloontje
[ afbeelding ]
Oh en Maris![]()
[ afbeelding ]
zie tig keer liever wortel verdwijnen en naarisk lekker de finale laten spelenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:39 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind Maris de laatste tijd echt een schatje, en moet echt om haar lachen, ze heeft best gevoel voor humor
waar staat 137 voor?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of een stem voor gratis hijsje bij 137. Jaja ik weet het, het is vals.
Iedereen mag winnen behalve die twee.....het programma is toch al niet wat het zijn moet.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
zie tig keer liever wortel verdwijnen en naarisk lekker de finale laten spelen
stoor me niet aan d'r
Tis toch niet te geloven die 2!quote:Op donderdag 5 december 2019 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Merel over Maris en Mylen dat die niet in de finale horen
Hoe kan het verkeren, volgens hun zou Maris in de top 5 horen, ze deed zo heel veel voor Jessie
Hoor die Merel lullen ze doet voorkomen als of zij en Jessie de beste zijn
Ze snapt het niet
Nu weer zeiken dat mensen pas tegen 10 uur uit hun nest rollen
Jessie dat mensen buiten weer voor weinig geld moeten werken![]()
Merel zou zich rot schamen...................tja Merel een deur in trappen schaam je je dan weer nite voor
Denk het ....dat is Jessie zijn papa's zaak.....sluikreclame. Tshirts zat met 137 maar Jessie mag dat.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
waar staat 137 voor?
heb ik dat gemist ??
Coffeeshop van paquote:Op donderdag 5 december 2019 12:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het ....dat is Jessie zijn papa's zaak.....sluikreclame. Tshirts zat met 137 maar Jessie mag dat.
Coffeeshop 137quote:Op donderdag 5 december 2019 12:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het ....dat is Jessie zijn papa's zaak.....sluikreclame. Tshirts zat met 137 maar Jessie mag dat.
In ieder geval geen uitpuilende inloopkast.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:31 schreef sjampoeh het volgende:
er wordt niet gekeken naar wat utopia waardig is
uit de smoel van merel
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2019 12:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
Coffeeshop 137
4,7
(472) · Cannabiswinkel
69,9 km · Amsterdam
Geopend ⋅ Sluit om 01:00
deze?
Daar sta je dan voor Jan doedelzak met een stuk houd in je handen met een B erop....quote:
waar zeiken ze niet over?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:46 schreef sjampoeh het volgende:
waar zeikten jes en merel weer over ?
Beetje laat he Jessie.......quote:Op donderdag 5 december 2019 12:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jessie: Kunnen we geen Kerstkaarten ontwikkelen, dan maken we een leuke foto.
Komt allemaal door Jessie!quote:Op donderdag 5 december 2019 12:31 schreef PTLe het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind , heel lang en veel in de min gestaan , en het einde nadert en een kapitaal in de pot ?
Mariska hoorde o.a niet in de finale. Merel en Jessie natuurlijk wel.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:46 schreef sjampoeh het volgende:
waar zeikten jes en merel weer over ?
coffeeshop papaquote:Op donderdag 5 december 2019 12:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
waar staat 137 voor?
heb ik dat gemist ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |