SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
150 miljoenquote:Op woensdag 4 december 2019 11:45 schreef Simmertje het volgende:
Mocht ten Hag naar Bayern gaan dan zie ik hem wel Onana en Ziyech meenemen.![]()
voor alle drie, 100+ zou ik prima vinden.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Neuer is toch nog goed genoeg en met Coutinho hebben ze al een type Ziyech, ik zie dat nog niet zo snel gebeuren.![]()
Aan Duitse clubs verkopen.. Kan maar dan wel met een schadetoeslag vanuit de oorlog van 100miljoen bovenop het bedrag.![]()
en 2 fietsenquote:Op woensdag 4 december 2019 11:53 schreef kurk_droog het volgende:
Aan Duitse clubs verkopen.. Kan maar dan wel met een schadetoeslag vanuit de oorlog van 100miljoen bovenop het bedrag.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 04-12-2019 om 14:14:10Zakaria Labyad komt dit kalenderjaar niet meer in actie. #wilaja reageer retweet
Scheelt dat het al december is....quote:Op woensdag 4 december 2019 14:18 schreef mokkiemok het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 04-12-2019 om 14:14:10Zakaria Labyad komt dit kalenderjaar niet meer in actie. #wilaja reageer retweet
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
De vraag is of hij volgend kalenderjaar in actie komt.
Hopelijk hebben we Neres snel weer terug.
En anders moeten we Younes huren.![]()
![]()
Ik sta er nog steeds achter hoorOf Overmars moet lekker alvast nu een zomer aankoop binnen harken. Als Bandé niet eens de kans krijgt in jong dan hebben we echt wel iemand nodig op de flanken.
![]()
pijn vergeet je snel, Younes kan er echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:38 schreef Simmertje het volgende:
Ik sta er nog steeds achter hoorOf Overmars moet lekker alvast nu een zomer aankoop binnen harken. Als Bandé niet eens de kans krijgt in jong dan hebben we echt wel iemand nodig op de flanken.
achter Younes? Dan veel liever een Zuid-Amerikaanse verrassing in de winterstopquote:Op woensdag 4 december 2019 14:38 schreef Simmertje het volgende:
![]()
Zie trouwens op de insta van Promes dat hij samen met Neres fanatiek bezig is in het krachthonk. Zullen allebei wel weer fit zijn na de winterstop, dus dan is het allemaal niet nodig.![]()
ik mag hopen dat Promes er tegen Valencia gewoon bij is, dan maar risico lopen. Die moet echt wel gewonnen worden, anders kan je het seizoen net zo goed afmaken zonder Promes.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:38 schreef Simmertje het volgende:
Zie trouwens op de insta van Promes dat hij samen met Neres fanatiek bezig is in het krachthonk. Zullen allebei wel weer fit zijn na de winterstop, dus dan is het allemaal niet nodig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Yep, Valencia winnen en desnoods een gelijkspel tegen AZ zou ik voor tekenen nu.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik mag hopen dat Promes er tegen Valencia gewoon bij is, dan maar risico lopen, die moet echt wel gewonnen worden, anders kan je het seizoen net zo goed afmaken zonder Promes.![]()
AZ gewoon winnen joh, die spelen fantastisch mooi voetbal, maar ik mag toch hopen dat Ajax wel gewoon een maatje te groot is. zal geen 5-0 worden nee. ruimtes zullen er zijnquote:Op woensdag 4 december 2019 15:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Yep, Valencia winnen en desnoods een gelijkspel tegen AZ zou ik voor tekenen nu.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Yep, maar je weet niet hoe zwaar die wedstrijd zal zijn tegen Valencia. Ging erom dat ik er wel voor zou tekenen nu hoor, winnen tegen Valencia en een gelijkspel tegen AZ. Dan ben ik een tevreden man.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
AZ gewoon winnen joh, die spelen fantastisch mooi voetbal, maar ik mag toch hopen dat Ajax wel gewoon een maatje te groot is. zal geen 5-0 worden nee. ruimtes zullen er zijn![]()
ook met een punt tegen AZ heb je het kampioenschap wel zo goed als zeker inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Yep, maar je weet niet hoe zwaar die wedstrijd zal zijn tegen Valencia. Ging erom dat ik er wel voor zou tekenen nu hoor, winnen tegen Valencia en een gelijkspel tegen AZ. Dan ben ik een tevreden man.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax speelt dinsdag tegen Valencia en dan zondagmiddag tegen AZ. Dat is wel genoeg rust hoor. AZ moet donderdag nog naar Manchester. En die missen Hatziakiados en evt Vlaar. Die spelen nu met Clasie en Wuytens centraal achterin lolquote:Op woensdag 4 december 2019 15:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Yep, maar je weet niet hoe zwaar die wedstrijd zal zijn tegen Valencia. Ging erom dat ik er wel voor zou tekenen nu hoor, winnen tegen Valencia en een gelijkspel tegen AZ. Dan ben ik een tevreden man.![]()
@PSVCL, hoeveel dagen rust is dit?quote:Op woensdag 4 december 2019 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax speelt dinsdag tegen Valencia en dan zondagmiddag tegen AZ. Dat is wel genoeg rust hoor. AZ moet donderdag nog naar Manchester. En die missen Hatziakiados en evt Vlaar. Die spelen nu met Clasie en Wuytens centraal achterin lolFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Natuurlijk win ik het liefst, maar zou het niet heel erg vinden als wij daar gelijkspelen mits we Valencia wel winnen. Die pot is gewoon even een stuk belangrijker dan de Eredivisie.![]()
hoe bedoel je risico lopen, half fitte Promes heb je ook niks aanquote:Op woensdag 4 december 2019 15:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik mag hopen dat Promes er tegen Valencia gewoon bij is, dan maar risico lopen. Die moet echt wel gewonnen worden, anders kan je het seizoen net zo goed afmaken zonder Promes.![]()
Eens, mag je zo wisselen na tien minuten.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe bedoel je risico lopen, half fitte Promes heb je ook niks aanOh.![]()
@Durmada hoe laat is AZ-Ajax?quote:Op woensdag 4 december 2019 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax speelt dinsdag tegen Valencia en dan zondagmiddag tegen AZ. Dat is wel genoeg rust hoor. AZ moet donderdag nog naar Manchester. En die missen Hatziakiados en evt Vlaar. Die spelen nu met Clasie en Wuytens centraal achterin lol![]()
adoquote:
(nog niet officieel)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Genoeg zodat Ajax fit aan de aftrap kan verschijnen.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
@:PSVCL, hoeveel dagen rust is dit?
De KNVB zorgt goed voor jullie club..mooi samenwerkingsverband.![]()
Goed gepland door de knjbquote:Op woensdag 4 december 2019 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax speelt dinsdag tegen Valencia en dan zondagmiddag tegen AZ. Dat is wel genoeg rust hoor. AZ moet donderdag nog naar Manchester. En die missen Hatziakiados en evt Vlaar. Die spelen nu met Clasie en Wuytens centraal achterin lol![]()
zoals het hoort met de grootste en mooiste club van het land.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Genoeg zodat Ajax fit aan de aftrap kan verschijnen.
De KNVB zorgt goed voor jullie club..mooi samenwerkingsverband.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik heb ook gehoord dat wij minder uitwedstrijden spelen dan bijvoorbeeld psv, klopt dat?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Goed dat jullie na de winter uit die onzincompetitie stappenquote:Op woensdag 4 december 2019 16:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mark gaat voor kampioen van het rechterrijtjequote:Op woensdag 4 december 2019 16:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Goed dat jullie na de winter uit die onzincompetitie stappen![]()
2e seizoenshelft wel meen ikquote:Op woensdag 4 december 2019 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb ook gehoord dat wij minder uitwedstrijden spelen dan bijvoorbeeld psv, klopt dat?![]()
We moeten natuurlijk wel afstand kunnen nemen van PSV.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Meer, want wij spelen wel Europees.quote:
Maar de knjb zou de knjb niet zijn als psv voor de beker alleen maar moeilijke uitwedstrijden loot en Ajax, zoals altijd, alleen maar simpele thuiswedstrijden loot.![]()
OK maar competitie heb ik het over, of het klopt weet ik nietquote:Op woensdag 4 december 2019 16:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Meer, want wij spelen wel Europees.
Maar de knjb zou de knjb niet zijn als psv voor de beker alleen maar moeilijke uitwedstrijden loot en Ajax, zoals altijd, alleen maar simpele thuiswedstrijden loot.![]()
Lijkt me goed nieuws voor Ajax.quote:Ceferin heeft wel een idee hoe de frustratie bij clubs en fans kan worden weggenomen. ,,Als je nu als speler een grote neus hebt, kun je door de VAR worden teruggefloten vanwege buitenspel. Dan zie je van die strepen op televisie die exact de buitenspellijn aangeven. Maar die zijn getekend door de VAR en zijn assistenten. Dat is toch subjectief? We moeten gewoon af van die controverses die wekelijks opspelen. Daarom hebben we als UEFA een voorstel in de maak dat we binnenkort willen voorleggen aan onze scheidsrechterscommissie: bepaal een buitenspelmarge van tien of twintig centimeter.”"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gewoon voeten als meetpunt, zo moeilijk is het niet.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik zie de potentie echt wel maar mag nog wel iets aan bijgewerkt worden zeg maar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
zeker, het moet gewoon beter maar of een grotere marge wat oplost weet ik niet, want dan krijg je daar weer gezeur overquote:Op woensdag 4 december 2019 17:21 schreef Pumpalov het volgende:
Ik zie de potentie echt wel maar mag nog wel iets aan bijgewerkt worden zeg maar.![]()
Bal aannemen, dribbel, dribbel, dribbel, dribbel, dribbel, zwak schot dat geblokt wordt en/of bal vervolgens kwijt.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Younes was echt één van de meest irritante spelers ooit in een Ajaxshirt.
Amin Younes.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Maar maar hij is zo dreigend en heeft altijd de hoogste expected goals ratio of zoietsquote:Op woensdag 4 december 2019 17:38 schreef marp0 het volgende:
[..]
Bal aannemen, dribbel, dribbel, dribbel, dribbel, dribbel, zwak schot dat geblokt wordt en/of bal vervolgens kwijt.
Amin Younes.
RED ONS HENNIEGOD![]()
speelt hij uberhaupt nog? Even gekeken, in 19 wedstrijden 6 keer ingevallen met een totaal van 120 minuten, 0 assists 0 goalsquote:Op woensdag 4 december 2019 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar maar hij is zo dreigend en heeft altijd de hoogste expected goals ratio of zoiets![]()
https://www.voetbalprimeu(...)ed-naar-tribune.htmlquote:Op woensdag 4 december 2019 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
speelt hij uberhaupt nog? Even gekeken, in 19 wedstrijden 6 keer ingevallen met een totaal van 120 minuten, 0 assists 0 goals
Ze vinden hem daar een luie uitvreterRED ONS HENNIEGOD![]()
Jullie spelen zelden 3 uitwedstrijden in een reeks van 4.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb ook gehoord dat wij minder uitwedstrijden spelen dan bijvoorbeeld psv, klopt dat?![]()
Dan spelen we dus ook zelden 3 thuiswedstrijden in een reeks van 4. Jullie wel.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie spelen zelden 3 uitwedstrijden in een reeks van 4.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbalquote:’Veldbestormer’ Lille-Ajax zet shirt Ziyech gelijk te koop
Door ONZE TELESPORTREDACTIE
AMSTERDAM - Hakim Ziyech stal vorige week de harten in Lille, door een jonge veldbestormer een knuffel te geven en na afloop zijn shirt aan het mannetje te overhandigen. Maar of hij hem nou met dat shirt zo blij heeft gemaakt...
Nog geen week na het Champions League-duel van Ajax in Frankrijk lijkt het tricot van Ziyech namelijk... alweer te koop! Op eBay is te zien hoe het shirt van de Marokkaanse sterspeler van Ajax aan de hoogste bieder zal worden verkocht. Althans, volgens de aanbieder gaat het om het wedstrijdgedragen shirt.
De jonge veldbestormer is blijkbaar meer happy met geld dan met het shirt (voorzien van Champions League-, UEFA-badge én het wit van de lijnen op het veld) van de man aan wie hij zich zo vastklampte. Het openingsbod staat op 200 euro.
Tot zover dit sprookje.Oh.![]()
Kan het geld vast goed gebruikenquote:Op woensdag 4 december 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbal
Tot zover dit sprookje.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot zover dit sprookje.zag het net ook voorbijkomen
![]()
![]()
Je beredenering klopt niet btwquote:Op woensdag 4 december 2019 19:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan spelen we dus ook zelden 3 thuiswedstrijden in een reeks van 4. Jullie wel.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Amsterdam Nieuw-West praktijken dit.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot zover dit sprookje.
Voor de echte supporters(amsterdammers) die weten precies wat ik bedoelgraag op anoniem![]()
Jammerquote:
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
psv nooit meer kampioen dus, knjb maakt de competitie kapot.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie spelen zelden 3 uitwedstrijden in een reeks van 4.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
https://www.ad.nl/binnenl(...)op-of-niet~acb524bd/
wat zijn mensen toch idiote wezens he.
het leek zo oprecht, wellicht dat papa er anders over dacht....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als het z'n papa isquote:Op donderdag 5 december 2019 08:37 schreef mokkiemok het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)op-of-niet~acb524bd/
wat zijn mensen toch idiote wezens he.
het leek zo oprecht, wellicht dat papa er anders over dacht....![]()
dat geldt voor iedere club in de competitie dus ook de jouwequote:Op woensdag 4 december 2019 19:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie spelen zelden 3 uitwedstrijden in een reeks van 4.![]()
of t kind zelf of wie dan ook. punt is dat ik het schofterig vind na de moeite en het gebaar van Ziyech richting het jongetje. Mensen zijn (niet allemaal natuurlijk) echt teringleiers (pardon my french)quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech zei dat hij dat jongetje niet meer heeft gezien en het shirt aan z'n vader heeft gegeven, maar diegene was misschien z'n vader niet, bedoel als je zoon van die leeftijd het stadion uitgezet wordt neem ik aan dat je meegaat als vader en niet zegt "eigen schuld ik zie je thuis wel"quote:Op donderdag 5 december 2019 08:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
of t kind zelf of wie dan ook. punt is dat ik het schofterig vind na de moeite en het gebaar van Ziyech richting het jongetje. Mensen zijn (niet allemaal natuurlijk) echt teringleiers (pardon my french)![]()
zit wat in. persoonlijk zou ik er dan werk van maken om het shirtje bij dat jongetje te krijgen en mocht dat niet lukken houdt ik hem zelf. verkopen vind ik echt kansloos.quote:Op donderdag 5 december 2019 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ziyech zei dat hij dat jongetje niet meer heeft gezien en het shirt aan z'n vader heeft gegeven, maar diegene was misschien z'n vader niet, bedoel als je zoon van die leeftijd het stadion uitgezet wordt neem ik aan dat je meegaat als vader en niet zegt "eigen schuld ik zie je thuis wel"FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat moment als je vrouwelijke collega je advies vraagt om voor haar dochter een Ajax shirt te kopen![]()
Dan weet je dat de club leeft.![]()
ik vraag mij dat toch echt af wat voor advies iemand zou vragen bij het kopen van een club shirtje?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:39 schreef Simmertje het volgende:
Dat moment als je vrouwelijke collega je advies vraagt om voor haar dochter een Ajax shirt te kopen![]()
Dan weet je dat de club leeft.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
0,0 verstand van voetbal. Daarnaast heb ik 10% korting met mijn seizoenkaart dus vandaar ook de hulp nodigquote:Op donderdag 5 december 2019 09:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik vraag mij dat toch echt af wat voor advies iemand zou vragen bij het kopen van een club shirtje?![]()
![]()
ja maar het shirtje is het shirtje, advies in kleur ofzo gaat niet op.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
0,0 verstand van voetbal. Daarnaast heb ik 10% korting met mijn seizoenkaart dus vandaar ook de hulp nodigFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
mijn hemelquote:Op donderdag 5 december 2019 09:47 schreef Simmertje het volgende:
Waar koop ik dat? Moet er een naam achterop? etc. etc. vrouwen he.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En de webshop of alibaba aangeraden?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:39 schreef Simmertje het volgende:
Dan weet je dat de club leeft.![]()
Nog steeds spijt dat ik ttt geen shirt met Anita heb gekocht
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Gewoon naar de Ajax fanshop naast de Arena , klaar terwijl u wachtquote:Op donderdag 5 december 2019 09:47 schreef Simmertje het volgende:
Waar koop ik dat? Moet er een naam achterop? etc. etc. vrouwen he.Ik ben inmiddels overleden![]()
lekker 855 kilometer rijdenquote:Op donderdag 5 december 2019 11:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gewoon naar de Ajax fanshop naast de Arena , klaar terwijl u wachtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Valencia fans die kaarten hebben gekocht voor de viewing party in de veronderstelling dat het kaarten voor de wedstrijd waren![]()
![]()
Les 1: Koop via officiele kanalen.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:21 schreef Simmertje het volgende:
Valencia fans die kaarten hebben gekocht voor de viewing party in de veronderstelling dat het kaarten voor de wedstrijd waren
Lachwekkend domme supporters en daarmee nog media halen![]()
![]()
iets kopen op een site in een taal die je totaal niet kan lezen, ja dat is echt een goed idee.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:21 schreef Simmertje het volgende:
Valencia fans die kaarten hebben gekocht voor de viewing party in de veronderstelling dat het kaarten voor de wedstrijd warenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als dat nieuws over Tagliafico waar zou zijn, b'oh 60 mil voor hem zou echt werelds zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het zit diep hè.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar maar hij is zo dreigend en heeft altijd de hoogste expected goals ratio of zoiets![]()
Coutinho zit toch op de bank daar?quote:Op woensdag 4 december 2019 11:53 schreef Tarado het volgende:
Neuer is toch nog goed genoeg en met Coutinho hebben ze al een type Ziyech, ik zie dat nog niet zo snel gebeuren.![]()
Ach, transferperiode breekt weer aan. Ajax gaat sowieso niets verkopen in de winter, in de zomer zien we wel weer verder.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:24 schreef mokkiemok het volgende:
Als dat nieuws over Tagliafico waar zou zijn, b'oh 60 mil voor hem zou echt werelds zijn![]()
kan je nagaan, komt geloof ik ook door die hulptrainer die weer terug gevallen is op de oude garde.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Coutinho zit toch op de bank daar?![]()
wanneer dan ook, als ze 60 miljoen vangen voor Nico is dat echt waanzinnig.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:28 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ach, transferperiode breekt weer aan. Ajax gaat sowieso niets verkopen in de winter, in de zomer zien we wel weer verder.
ben eigenlijk wel benieuwd als we echt een leegloop krijgen van 4 of 5 spelers, wat dat op gaat leveren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hangt ook enorm af van onze successen Europees na de winterstop. Haal je weer een kwart/halve finale CL dan ga je records breken.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wanneer dan ook, als ze 60 miljoen vangen voor Nico is dat echt waanzinnig.
ben eigenlijk wel benieuwd als we echt een leegloop krijgen van 4 of 5 spelers, wat dat op gaat leveren.![]()
ik denk juist dat hoe verder we komen hoe kleiner de kans is dat er een hoop spelers vertrekken. waar moet je dan nog heen als je twee jaar op rij de kwartfinale of meer haalt.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hangt ook enorm af van onze successen Europees na de winterstop. Haal je weer een kwart/halve finale CL dan ga je records breken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar om een minimale schatting te geven denk ik Onana: 40, vd Beek: 60, Ziyech 50, Tagliafico 40. En dan ben ik heel bescheiden geweest, zit je al op 200 miljoen bijna.![]()
mwa, Heracles uit verveelt ook wel op een gegeven momentquote:Op donderdag 5 december 2019 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk juist dat hoe verder we komen hoe kleiner de kans is dat er een hoop spelers vertrekken. waar moet je dan nog heen als je twee jaar op rij de kwartfinale of meer haalt.![]()
elke comp heeft dat, op wellicht de pl na.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa, Heracles uit verveelt ook wel op een gegeven momentFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mwah. Denk dat je toch wel meer wilt verdienen op den duurquote:Op donderdag 5 december 2019 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk juist dat hoe verder we komen hoe kleiner de kans is dat er een hoop spelers vertrekken. waar moet je dan nog heen als je twee jaar op rij de kwartfinale of meer haalt.Groot fan van User Wotte![]()
Lecce uit zal ook na een seizoen of 3 ook wel vervelen maar dat is dan toch weer wat anders dan 6 jaar eredivisiequote:Op donderdag 5 december 2019 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
elke comp heeft dat, op wellicht de pl na.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2019 11:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwah. Denk dat je toch wel meer wilt verdienen op den duuruiteraard, maar ik doel meer op een echte leegloop, als je twee jaar op rij kwartfinale haalt kan je een aantal wellicht overtuigen nog een jaartje te blijven. dan gaan er misschien maar weer 2 of 3 weg. in plaats van dat je er echt 8 ziet vertrekken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lecce uit zal ook na een seizoen of 3 ook wel vervelen maar dat is dan toch weer wat anders dan 6 jaar eredivisie
mede dankzij de successen vorig jaar hebben ze spelers als Ziyech, Onana en Nico nog een jaar weten te houden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Obama en Nico zie ik niet gebeurenquote:Op donderdag 5 december 2019 11:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
uiteraard, maar ik doel meer op een echte leegloop, als je twee jaar op rij kwartfinale haalt kan je een aantal wellicht overtuigen nog een jaartje te blijven. dan gaan er misschien maar weer 2 of 3 weg. in plaats van dat je er echt 8 ziet vertrekken bijvoorbeeld.
mede dankzij de successen vorig jaar hebben ze spelers als Ziyech, Onana en Nico nog een jaar weten te houden.Groot fan van User Wotte![]()
we gaan het zien, van Ziyech weten we iig dat hij kieskeurig is dus de kans dat hij vertrekt lijkt me nog steeds klein, die anderen hebben dat extra jaar nu al ingevuld dus of ze dat nog een keer gaan doen betwijfel ik.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
uiteraard, maar ik doel meer op een echte leegloop, als je twee jaar op rij kwartfinale haalt kan je een aantal wellicht overtuigen nog een jaartje te blijven. dan gaan er misschien maar weer 2 of 3 weg. in plaats van dat je er echt 8 ziet vertrekken bijvoorbeeld.
mede dankzij de successen vorig jaar hebben ze spelers als Ziyech, Onana en Nico nog een jaar weten te houden.![]()
Onana gaat niet ergens naar toe waar hij tweede keeper wordt, dus daar moet echt de perfecte optie voor komen, Nico is wel een zekerheidje wat betreft vertrekken, maar mocht je naast Nico nog maar 1 of hooguit 2 spelers verkopen dan hoef je niet weer opnieuw te beginnen is wat ik bedoel.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Obama en Nico zie ik niet gebeurenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mwah, denk dat Spurs oid al een stap voor Onana kan zijn hoor.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Onana gaat niet ergens naar toe waar hij tweede keeper wordt, dus daar moet echt de perfecte optie voor komen, Nico is wel een zekerheidje wat betreft vertrekken, maar mocht je naast Nico nog maar 1 of hooguit 2 spelers verkopen dan hoef je niet weer opnieuw te beginnen is wat ik bedoel.Groot fan van User Wotte![]()
Als je Tadic, Promes, Blind en Neres weet te behouden en Martinez, Alvarez en Dest er een jaartje ervaring bij hebben heb je een prima fundering om op te bouwen.
Als Ziyech dan ook nog blijft gaat het volgend jaar weer een prima jaar worden denk ik.
aankopen van Overmars lijkt ook steeds beter te gaan, dus wie weet wat die nog uit de hoge hoed trekt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als er een club als spurs komt of ten hag neemt hem mee naar bayern (best een valide optie) en hij komt voor de basis, dan is hij weg ja.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwah, denk dat Spurs oid al een stap voor Onana kan zijn hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
elk jaar zullen er sterkhouders vertrekken, maar meer dan 3 moet je willen voorkomen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik gok op Onana, vd Beek, Tagliafico en Neresquote:Op donderdag 5 december 2019 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwah, denk dat Spurs oid al een stap voor Onana kan zijn hoor.![]()
Dest kan er weinig vanquote:Op donderdag 5 december 2019 12:06 schreef mokkiemok het volgende:
Als je Tadic, Promes, Blind en Neres weet te behouden en Martinez, Alvarez en Dest er een jaartje ervaring bij hebben heb je een prima fundering om op te bouwen.
Als Ziyech dan ook nog blijft gaat het volgend jaar weer een prima jaar worden denk ik.
aankopen van Overmars lijkt ook steeds beter te gaan, dus wie weet wat die nog uit de hoge hoed trekt.Groot fan van User Wotte![]()
eens, al kan Neres door zijn blessure nu er ook nog wel een jaartje tegenaan plakken.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik gok op Onana, vd Beek, Tagliafico en Neres
die speelt zich nu niet in de kijker zeg maar.
en ziyech zal elk seizoen een 50/50 verhaal zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En als je pech hebt Ziyechquote:Op donderdag 5 december 2019 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik gok op Onana, vd Beek, Tagliafico en NeresGroot fan van User Wotte![]()
Dest is een talent, moet zich ontwikkelen.quote:
Mazza ben ik wel een beetje klaar mee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
rechtsbacks bij Ajax gaan maar 1seizoen mee, denk dat Mazraoui zich wat teveel forceert vanwege de concurrentie van Destquote:Op donderdag 5 december 2019 12:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dest is een talent, moet zich ontwikkelen.
Mazza ben ik wel een beetje klaar mee.![]()
wat mij betreft nu de focus op de ontwikkeling van Dest, mazza moet eerst maar eens stabiel worden.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
rechtsbacks bij Ajax gaan maar 1seizoen mee, denk dat Mazraoui zich wat teveel forceert vanwege de concurrentie van DestFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik laat het aan ten Hag over zolang hij die Mazraoui maar niet op het middenveld zetquote:Op donderdag 5 december 2019 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat mij betreft nu de focus op de ontwikkeling van Dest, mazza moet eerst maar eens stabiel worden.![]()
Beter gewoon Schöne terug halenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik laat het aan ten Hag over zolang hij die Mazraoui maar niet op het middenveld zetGroot fan van User Wotte![]()
Ik denk dat Ziyech nu toch wel wat twijfels heeft weggenomen voor bepaalde topclubs hoor, als je het één jaar laat zien in de CL kan het nog een incident zijn maar een tweede jaar op rij zullen toch wel meer clubs overtuigd zijn. Kan mij gewoon niet voorstellen dat hij nog een jaar blijftquote:Op donderdag 5 december 2019 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien, van Ziyech weten we iig dat hij kieskeurig is dus de kans dat hij vertrekt lijkt me nog steeds klein, die anderen hebben dat extra jaar nu al ingevuld dus of ze dat nog een keer gaan doen betwijfel ik.
Oh.![]()
Neres zie ik alleen gaan als hij een waanzinnige tweede seizoenshelft speelt.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik gok op Onana, vd Beek, Tagliafico en NeresOh.![]()
qua niveau helemaal met je eens maar noem mij maar eens een topclub waar hij goed tot z'n recht zou komenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ziyech nu toch wel wat twijfels heeft weggenomen voor bepaalde topclubs hoor, als je het één jaar laat zien in de CL kan het nog een incident zijn maar een tweede jaar op rij zullen toch wel meer clubs overtuigd zijn. Kan mij gewoon niet voorstellen dat hij nog een jaar blijft![]()
Ik vraag me wel af hoe hij het bij Liverpool zou doen.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua niveau helemaal met je eens maar noem mij maar eens een topclub waar hij goed tot z'n recht zou komenOh.![]()
Of met die aanval van PSVquote:Op donderdag 5 december 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe hij het bij Liverpool zou doen.![]()
![]()
Ajax.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua niveau helemaal met je eens maar noem mij maar eens een topclub waar hij goed tot z'n recht zou komenproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
daar mist hij toch een beetje de diepgang voor denk ik, grappige is ook wel dat toen Coutinho weg ging Liverpool beter begon te draaien en hij zou dan in zo'n soort rol moeten spelen.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe hij het bij Liverpool zou doen.![]()
dat is uiteraard het leuke bij Ajax, ik had nooit gedacht dat ze met Tadic, Ziyech, vd Beek dit niveau zouden halenquote:![]()
ik heb nog niet eens gekeken naar de mogelijkhedenquote:Op donderdag 5 december 2019 13:25 schreef Simmertje het volgende:
Als we even mogen dromen jongens, wie hopen we te loten in de volgende ronde?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Persoonlijk zie ik Inter wel zitten. Groot uitvak (wil als seizoenkaarthouder weer eens uitwedstrijd Europees meemaken) en heerlijke stad dat Milaan.![]()
Gaat je niet lukken.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:27 schreef Simmertje het volgende:
Persoonlijk zie ik Inter wel zitten. Groot uitvak (wil als seizoenkaarthouder weer eens uitwedstrijd Europees meemaken) en heerlijke stad dat Milaan.Groot fan van User Wotte![]()
Minder dan 4quote:Op donderdag 5 december 2019 13:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Bij Milaan krijg je meestal toch zo'n 5000 plekken?Groot fan van User Wotte![]()
Er zijn tegenwoordig al over 5000 EU uitkaathouders. Er zijn ook een hoop mensen achter het net gevist.Groot fan van User Wotte![]()
Dacht altijd dat het 5% van het stadion was dat je moet afdragen. Naja merken het wel tegen die tijd, Dortmund is ook wel een mooie overigens.quote:![]()
Valencia uit waren er gewoon nog kaarten over voor seizoenkaarthouders hoor, Lille was inderdaad kansloos.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:43 schreef Tjacka het volgende:
Er zijn tegenwoordig al over 5000 EU uitkaathouders. Er zijn ook een hoop mensen achter het net gevist.![]()
Ik weet hetquote:klonk op het eerste gezicht wel logisch
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
wat is de vraag?quote:Op donderdag 5 december 2019 14:44 schreef KingRoland het volgende:
Stengs en boadu naar Amsterdam?
Zeg het maar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
of we dat willen, of we dat zien gebeuren? hoe groot de kans is?quote:
in de winter of in de zomer?
sowieso afhankelijk van de vraagprijs allemaal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Denk dat beide pas in de zomer willen komen, daarnaast zal AZ in de winter de maximale prijs vragen. Maar denk niet dat een Stengs zijn EK deelname op het spel zet door aankomende winter al de transfer te maken.![]()
Van mij mag Ajax Stengs al in maart vastleggen voor volgend seizoen. Ik zou ze allebei sowieso in de winter in Alkmaar laten zitten, tenzij er andere serieuze clubs op de loer liggen. Ik vind het een beetje lullig om AZ in de winter leeg te kopen en ik vind het ook wel leuk als ze tweede worden.![]()
in de winter gaat er niks verkocht worden dus is een Stengs of Boadu ook een rare aankoop
verder zal AZ gewoonweg niet verkopen in de winter.
dus we hebben het in ieder geval over de zomer. Dan zal het sterk afhangen van wie er vertrekt en wat de vraagprijs zal zijn. We weten dat Overmars graag de beste Nederlandse speler bij Ajax heeft (of heeft gehad) Dus een Stengs kan daar wel in aanmerking voor komen mocht een Ziyech vertrekken of wellicht zelfs voor Donny.
Boadu vind ik een ander verhaal, als je Tadic en Huntelaar volgend jaar nog hebt, heb je met Traore gewoon een prima line-up en zie ik in Boadu geen noodzakelijke versterking, aangezien ook die best wel wat zal kosten als hij dit niveau door zet.
verder wordt Wijndal niet genoemd maar vind ik dat toch best een (az)optie bij een vertrek van nico. Heeft momenteel een prima niveau en is nederlander(half). Maar dit zeg ik ook omdat ik verder niet zo snel een andere aankoop weet.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 05-12-2019 15:07:48 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Marco noemt Wijndal ook.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:01 schreef mokkiemok het volgende:
in de winter gaat er niks verkocht worden dus is een Stengs of Boadu ook een rare aankoop
verder zal AZ gewoonweg niet verkopen in de winter.
dus we hebben het in ieder geval over de zomer. Dan zal het sterk afhangen van wie er vertrekt en wat de vraagprijs zal zijn. We weten dat Overmars graag de beste Nederlandse speler bij Ajax heeft (of heeft gehad) Dus een Stengs kan daar wel in aanmerking voor komen mocht een Ziyech of wellicht zelfs voor Donny.
Boadu vind ik een ander verhaal, als je Tadic en Huntelaar volgend jaar nog hebt, heb je met Traore gewoon een prima line-up en zie ik in Boadu geen noodzakelijke versterking, aangezien ook die best wel wat zal kosten als hij dit niveau door zet.
verder wordt Wijndal niet genoemd maar vind ik dat toch best een (az)optie bij een vertrek van nico. Heeft momenteel een prima niveau en is nederlander(half). Maar dit zeg ik ook omdat ik verder niet zo snel een andere aankoop weet.![]()
ik doelde op KingRolandquote:
verder, marco
Is goed, plus Wijndal.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:44 schreef KingRoland het volgende:
Stengs en boadu naar Amsterdam?
Zeg het maar.![]()
Prima clubwatcher.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik doelde op KingRoland
verder, marcoOh.![]()
wie was dat hiervoor ook alweer met die "inside info" filmpjes altijd?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat?quote:Op donderdag 5 december 2019 15:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wie was dat hiervoor ook alweer met die "inside info" filmpjes altijd?
Hiervoor was de clubwatcher bij VI natuurlijk FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKK JANSSSEN.Oh.![]()
och ja dat is waar. hoe kan ik het vergetenquote:Op donderdag 5 december 2019 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat?
Hiervoor was de clubwatcher bij VI natuurlijk FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKK JANSSSEN.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik moet het nog maar zien tegen Valencia. Met een beetje pech staat het 1-1 en krijg in je in de laatste tien minuten de 1-2 tegen. Tegelijkertijd, als Ajax net zo solide begint als tegen die 11 loopwonderen van Chelsea heb ik er wel vertrouwen in. Dat was qua passing echt van de buitencategorie.![]()
Ik vind Valencia vooral achterin erg zwak, een snelle voorsprong van onze kant zou dus erg fijn zijn aangezien er dan nog meer ruimte komt. Spannend gaat het sowieso worden.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:45 schreef AmaninFull het volgende:
Ik moet het nog maar zien tegen Valencia. Met een beetje pech staat het 1-1 en krijg in je in de laatste tien minuten de 1-2 tegen. Tegelijkertijd, als Ajax net zo solide begint als tegen die 11 loopwonderen van Chelsea heb ik er wel vertrouwen in. Dat was qua passing echt van de buitencategorie.![]()
Cillessen vandaag geblesseerd de training verlaten... rot voor hem zeg
Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
ik snap de humor er niet van, is inderdaad erg vervelend voor hem.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:48 schreef SaskiaR het volgende:
Cillessen vandaag geblesseerd de training verlaten... rot voor hem zegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nouja, grappig is het niet natuurlijk en het zou leuk zijn hem weer te zien spelen in de Arena, maar zonder hem wordt het misschien weer wat makkelijker voor Ajax... want het kan nog best lastig worden dinsdag denk ik.Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
totaal geen weet van de tweede keeper, maar Cil is gewoon een zeer degelijke betrouwbare keeper, dus ja zonder hem gaan ze er waarschijnlijk wel op achteruit. hoop dat hij woensdag weer topfit is.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:56 schreef SaskiaR het volgende:
Nouja, grappig is het niet natuurlijk en het zou leuk zijn hem weer te zien spelen in de Arena, maar zonder hem wordt het misschien weer wat makkelijker voor Ajax... want het kan nog best lastig worden dinsdag denk ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens VBL kan hij er niks van dus dat is wel een nadeel voor Ajax.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:48 schreef SaskiaR het volgende:
Cillessen vandaag geblesseerd de training verlaten... rot voor hem zeg![]()
alsof iemand dat kijkt.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Volgens VBL kan hij er niks van dus dat is wel een nadeel voor Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat hij de beste keeper van NL is zegt toch wel veel over het niveau van de NL keepers al is hij wel subtop inmiddels.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Volgens VBL kan hij er niks van dus dat is wel een nadeel voor Ajax.![]()
oh ik dacht dat vbl dat programma was met Andy en theo, maar dat is vtblquote:
En dat is al van de buis.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
oh ik dacht dat vbl dat programma was met Andy en theo, maar dat is vtbl![]()
schokkend.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
WillemII wil voetballen dus ik verwacht weinig problemen.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:37 schreef Simmertje het volgende:
Zegt genoeg dat we het hier nog amper over de wedstrijd van morgen hebben gehad![]()
Vorige maand maakte zelfs PSV het ze nog best lastig, ik verwacht ook weinig problemen.And what rough beast, its hour come round at last,
kwart over acht morgen. normaliter met drie punten in de tas het weekend in...proberen is de eerste stap naar falen
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 05-12-2019 om 16:32:56We present you... Top 5 'pakkies'! 🤷♂️🎁#Pakjesavond https://t.co/vHTym6iKi4 reageer retweet
What can change the nature of a man?![]()
Eerst vBasten en nu de club
Echt wat een hypocriete racistische club zijn jullie zeg
W A L G E L I J K
@Zipportal![]()
Hij wordt klaargestoomd voor Valencia volgens VI jaquote:Op donderdag 5 december 2019 21:17 schreef Simmertje het volgende:
Promes hard aan het trainen op zijn insta. Toch nog hoop?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op donderdag 5 december 2019 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij wordt klaargestoomd voor Valencia volgens VI ja![]()
![]()
![]()
![]()
#NEUTRALIZEONANAquote:Op donderdag 5 december 2019 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hij de beste keeper van NL is zegt toch wel veel over het niveau van de NL keepers al is hij wel subtop inmiddels.![]()
Zidane wil hem niet toch?quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Real Madrid weer bezig met Van de Beek volgens de Telegraaf.Oh.![]()
BVB wil kennelijk een bod van 60 miljoen neerleggen voor Tagliafico.
Ik zou snappen als hij zelf wil, maar van die 60 houden we niet zoveel over helaas. En dan moet je ook nog eens een goede lb aantrekken om hem te vervangen.
Je gaat er sowieso op achteruit. Tenzij de scouting weer met een pareltje komt uit verweggistan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
hoezo niet zoveel, hij deelt mee boven de 30 toch of zoiets?quote:Op vrijdag 6 december 2019 06:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou snappen als hij zelf wil, maar van die 60 houden we niet zoveel over helaas. En dan moet je ook nog eens een goede lb aantrekken om hem te vervangen.
Je gaat er sowieso op achteruit. Tenzij de scouting weer met een pareltje komt uit verweggistan.![]()
55 miljoen genot.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Real Madrid weer bezig met Van de Beek volgens de Telegraaf.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Tuurlijk gaan we er uiteindelijk op achteruit, een terugval hou je niet tegen, je moet alleen voorkomen dat het een vrije val wordt.![]()
vd Beek is ook wel erg goed moet ik zeggen, 55 eigenlijk een beetje weinigquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:05 schreef Simmertje het volgende:
Tuurlijk gaan we er uiteindelijk op achteruit, een terugval hou je niet tegen, je moet alleen voorkomen dat het een vrije val wordt.![]()
Zou lekker zijn als vd Beek een goede pot speelt tegen Valencia, dat valt extra op in Spanje en kun je nog even wat miljoenen erbij gooien.![]()
ik hoop niet dat Op de Beek naar Madrid gaat, past veel beter bij Borussia Dortmund.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:12 schreef Simmertje het volgende:
Zou lekker zijn als vd Beek een goede pot speelt tegen Valencia, dat valt extra op in Spanje en kun je nog even wat miljoenen erbij gooien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Real heeft toch ook zo'n speler als hij niet, middenveld van hun is wat te statischquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop niet dat Op de Beek naar Madrid gaat, past veel beter bij Borussia Dortmund.![]()
laat hem lekker blijven. hier miljoenen pakken en gewoon over straat kunnen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop niet dat Op de Beek naar Madrid gaat, past veel beter bij Borussia Dortmund.proberen is de eerste stap naar falen
mwa snap best dat je jezelf wil bewijzen in een andere competitie.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:26 schreef manny het volgende:
[..]
laat hem lekker blijven. hier miljoenen pakken en gewoon over straat kunnen.
jezelf blijven pushen om je top te bereiken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
edit: nvmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Donny vd Beek is toch ook geen speler die Real even naar een hoger plan gaat tillen? Leuk voor Dortmund hoor met gasten als Delaney en Hazard, maar toch geen wereldtop?quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Real heeft toch ook zo'n speler als hij niet, middenveld van hun is wat te statisch![]()
Alles boven de 20.quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoezo niet zoveel, hij deelt mee boven de 30 toch of zoiets?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ok.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Donny vd Beek is toch ook geen speler die Real even naar een hoger plan gaat tillen? Leuk voor Dortmund hoor met gasten als Delaney en Hazard, maar toch geen wereldtop?![]()
Ik dacht dit ook voor een lange tijd, maar ik kan niet anders dan toegeven dat ik het indrukwekkend vind hoe hij zich heeft weten te ontwikkelen. Wel denk ik dat Vd Beek een hecht team nodig heeft om zich heen, hij is enorm goed met die loopacties tussen de linies, maar dan moet je wel ploeggenoten hebben die dat aanvoelen en je weg kunnen steken. Een individuele actie heeft hij niet direct in huis, daarom zie ik het bij Real ook geen succes worden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Donny vd Beek is toch ook geen speler die Real even naar een hoger plan gaat tillen? Leuk voor Dortmund hoor met gasten als Delaney en Hazard, maar toch geen wereldtop?![]()
ik vind hem dit seizoen in de CL toch erg goed net als vorig seizoen en wat ik al eerder zei, een type wat zij niet hebben, of hij het daar gaat maken moeten we natuurlijk afwachten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Donny vd Beek is toch ook geen speler die Real even naar een hoger plan gaat tillen? Leuk voor Dortmund hoor met gasten als Delaney en Hazard, maar toch geen wereldtop?
Brengt hij Ajax naar een hoger plan? Dat zijn moeilijke begrippen maar hij vult die rol als "dynamische 6" toch heel goed in maar wat je bij Ajax vooral ziet is dat ze het elkaar gunnen en bij Real lijkt het wat meer op 11 bv' tjes![]()
'Bronnen rondom de club'quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Real Madrid weer bezig met Van de Beek volgens de Telegraaf.
Die hebben we vast voor fake transfernieuws bingo. 'Staat op het lijstje' en 'Real bereidt een bod voor' zijn dan voor de volgende artikelen in deze reeks.
Wel bijzonder dat het bronnen rondom Tottenham zijn. Van de Beek gaat dan met Tottenham praten om daar aan te geven dat hij naar Real wil?Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ik denk dat Ajax de koop optie licht van JFC.quote:Op vrijdag 6 december 2019 06:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je gaat er sowieso op achteruit. Tenzij de scouting weer met een pareltje komt uit verweggistan.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
joint strike fighter?quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:56 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax de koop optie licht van JFC.![]()
Is die gozer zo goed dan?quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:02 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]Juan Familia Castillo.
![]()
is geen Younessquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Fama-Castillo was wel een toptalent in onze jeugdopleiding. Vroeg naar Chelsea gegaan. Weet niet hoe goed hij nu nog is![]()
mee eens, 75 is ook wel goedquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:40 schreef Craptacular het volgende:
55 miljoen vind ik vrij magertjes. Mag toch wel 80 miljoen kosten.![]()
Van dat bedrag kun je Reinier en Exequiel Palacios kopen. Doen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Real Madrid weer bezig met Van de Beek volgens de Telegraaf.Put these foolish ambitions to rest.![]()
toen hij verlengde is afgesproken dat hij boven een bepaalde transfersom meedeelt in de opbrengst, nu zag ik ergens staan boven de 20 dus als hij voor 60 gaat, krijgt Ajax 40 en hij 20quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:02 schreef Ramboetan het volgende:
Wat is dat verhaal Nico en zijn transfersom? Ik begreep dat niet helemaal.![]()
ik weet niet zeker of er ook "50/50 voor alles boven 20" is afgesproken hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
toen hij verlengde is afgesproken dat hij boven een bepaalde transfersom meedeelt in de opbrengst, nu zag ik ergens staan boven de 20 dus als hij voor 60 gaat, krijgt Ajax 40 en hij 20FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik ook niet, maar 60 is natuurlijk een absurd bedrag, 30-35 lijkt me meer marktconform voor een linksback, dan is dat 50/50 delen boven de 20 wel redelijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of er ook "50/50 voor alles boven 20" is afgesproken hoor.![]()
Frrreeeeeeeek staat weer live. Pantelic. Grillburger.
En overigens ook... als we de komende drie potjes winnen dan ziet het er wel bizar goed uit zeg.proberen is de eerste stap naar falen
Nico is een laatbloeier.. heeft dus minder jaren om een dik salaris op te strijken dus niet zo vreemd dat hij dan op deze manier wil profiteren. Het is 'm gegund.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
hij of zijn zaakwaarnemer ?quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
toen hij verlengde is afgesproken dat hij boven een bepaalde transfersom meedeelt in de opbrengst, nu zag ik ergens staan boven de 20 dus als hij voor 60 gaat, krijgt Ajax 40 en hij 20
een 50% percentage is wel echt heel fors. En ik gun het hem overigens.. lekker dan 20 mio bijschrijven.proberen is de eerste stap naar falen
Oké duidelijk. 60 miljoen voor een 27 jarige linksback die in de eredivisie speelt is absurd natuurlijk. Ik denk dat hij voor 45 weggaat en dat is al een wereldbedrag.![]()
hij was wel een koopje, 4 miljoen slechts dus ook 50/50 boven de 20 is hem van harte gegundquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het bevestigd dat het fifty fifty is? Kan ook 90/10 of zo zijn![]()
ik denk inderdaad dat marc eerder richting de 10 procent zou gaan. 50 procent voorstellen is echt idioot.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het bevestigd dat het fifty fifty is? Kan ook 90/10 of zo zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hij ga ik vanuit al zal z'n zaakwaarnemer daar ook van profiteren neem ik aan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:13 schreef manny het volgende:
[..]
hij of zijn zaakwaarnemer ?
een 50% percentage is wel echt heel fors. En ik gun het hem overigens.. lekker dan 20 mio bijschrijven.![]()
ja, maar 50% kan ik mij gewoon niet voorstellen vanuit Overmars. 10% is veel logischer, 20 zou ik al bizar veel vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nico is een laatbloeier.. heeft dus minder jaren om een dik salaris op te strijken dus niet zo vreemd dat hij dan op deze manier wil profiteren. Het is 'm gegund.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
10% ookquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat marc eerder richting de 10 procent zou gaan. 50 procent voorstellen is echt idioot.![]()
![]()
ben je kruidenier?quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja, maar 50% kan ik mij gewoon niet voorstellen vanuit Overmars. 10% is veel logischer, 20 zou ik al bizar veel vinden.![]()
deze snap ik niet.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij stond wel sterk in de contractonderhandelingen dit voorjaar. Het was absoluut niet vanzelfsprekend dat hij zou blijven, er was al buitenlandse interesse. Dus het zou niet raar zijn als hij zoiets bedongen heeft omdat Ajax hem liever wilde behouden dan dat hij zo nodig wilde blijven.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja, maar 50% kan ik mij gewoon niet voorstellen vanuit Overmars. 10% is veel logischer, 20 zou ik al bizar veel vinden.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
per gele kaart moet ie weer 1% inleveren, dus inmiddels is hij Ajax geld schuldig.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij stond wel sterk in de contractonderhandelingen dit voorjaar. Het was absoluut niet vanzelfsprekend dat hij zou blijven, er was al buitenlandse interesse. Dus het zou niet raar zijn als hij zoiets bedongen heeft omdat Ajax hem liever wilde behouden dan dat hij zo nodig wilde blijven.proberen is de eerste stap naar falen
en 60 is natuurlijk een absurd bedrag, 30 is veel aannemelijker, dan is het een premie van 5 miljoen, wat gewoon prima isquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij stond wel sterk in de contractonderhandelingen dit voorjaar. Het was absoluut niet vanzelfsprekend dat hij zou blijven, er was al buitenlandse interesse. Dus het zou niet raar zijn als hij zoiets bedongen heeft omdat Ajax hem liever wilde behouden dan dat hij zo nodig wilde blijven.![]()
we zullen het tegen die tijd wel horen, maar als het echt 50% is vind ik dat persoonlijk bizar veel. Heb dat nog nooit gehoord. 10 of 20 % gebeurt regelmatig.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij stond wel sterk in de contractonderhandelingen dit voorjaar. Het was absoluut niet vanzelfsprekend dat hij zou blijven, er was al buitenlandse interesse. Dus het zou niet raar zijn als hij zoiets bedongen heeft omdat Ajax hem liever wilde behouden dan dat hij zo nodig wilde blijven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Overmars is niet achterlijk hè, die ziet ook de markt veranderen. ik kan mij gewoon niet voorstellen dat Marc het op welke manier ook riskeert om zoveel aan de speler te moeten afdragen. Wellicht is het 50% maar met een maximum bedragquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
en 60 is natuurlijk een absurd bedrag, 30 is veel aannemelijker, dan is het een premie van 5 miljoen, wat gewoon prima isFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wat is het probleem dan, je stelt een minimum bedrag, kijkt naar het verwachte bedrag en bent bereid het verschil te delen, ik zie daar niets raars of achterlijks in.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Overmars is niet achterlijk hè, die ziet ook de markt veranderen. ik kan mij gewoon niet voorstellen dat Marc het op welke manier ook riskeert om zoveel aan de speler te moeten afdragen. Wellicht is het 50% maar met een maximum bedrag
Stel dat hij voor 30 gaat, dan zou hij volgens jou een miljoen erbij krijgen, dat is in het huidige voetbal toch een lachertje, dat miljoen extra had hij elders al kunnen verdienen dit jaar.
Zelfs Vertonghen en Eriksen kregen meer mee en dat is al een tijdje terug![]()
Heeft niets met achterlijk te maken. Nico had ook kunnen weigeren en van de zomer ergens anders al meer kunnen verdienen. Ajax stond niet sterk genoeg om zo'n eventuele eis te weigeren .quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Overmars is niet achterlijk hè, die ziet ook de markt veranderen. ik kan mij gewoon niet voorstellen dat Marc het op welke manier ook riskeert om zoveel aan de speler te moeten afdragen. Wellicht is het 50% maar met een maximum bedragOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
kan het mij gewoon moeilijk voorstellen dat Nico 20 miljoen of meer mee zou krijgen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Palacios gaat toch al naar Leverkusen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van dat bedrag kun je Reinier en Exequiel Palacios kopen. Doen.Oh.![]()
dat gaat ook niet gebeuren, die 60 miljoen lijkt me echt uit de lucht gegrepen, hij is inmiddels 27 dus qua restwaarde ook niet zo enorm interessant voor een nieuwe clubquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:43 schreef mokkiemok het volgende:
kan het mij gewoon moeilijk voorstellen dat Nico 20 miljoen of meer mee zou krijgen.![]()
Voor Nico krijg je 25 miljoen euro. Mooie prijs voor een 27 jarige back.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Clown.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:51 schreef standaard-viezerik het volgende:
Voor Nico krijg je 25 miljoen euro. Mooie prijs voor een 27 jarige back.
Als AZ 20 miljoen voor Guus Til krijgt dan is 25 een fooitje.![]()
Wie is hier de clown?quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Clown.
Als AZ 20 miljoen voor Guus Til krijgt dan is 25 een fooitje.Wat heeft Guus Til met Tagliafico te maken? Nico wil na dit seizoen vast rondkijken in andere competities (Spanje?) en dat gaat lastig met een 30-40 miljoen prijskaartje om zijn nek hangen. Vooral als 27 jarige. Waarom mag hij niet tegen een zacht prijsje weg voor bewezen diensten?
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Hahaha na het racisme incident van Ajax mag je blij zijn als je nog 20 miljoen krijgt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Clown.
Als AZ 20 miljoen voor Guus Til krijgt dan is 25 een fooitje.AZ
ALKMAAR![]()
Ja laten we spelers met veel waarde maar gewoon voor de helft van de prijs weg doen heel slim beleid is datquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:57 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Wie is hier de clown?Wat heeft Guus Til met Tagliafico te maken? Nico wil na dit seizoen vast rondkijken in andere competities (Spanje?) en dat gaat lastig met een 30-40 miljoen prijskaartje om zijn nek hangen. Vooral als 27 jarige. Waarom mag hij niet tegen een zacht prijsje weg voor bewezen diensten?
![]()
Laten we maar gewoon eens proberen dat gat te slaan met AZ en Feyenoord.![]()
30-35 denk ik nog wel en dat is primaquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:51 schreef standaard-viezerik het volgende:
Voor Nico krijg je 25 miljoen euro. Mooie prijs voor een 27 jarige back.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:58 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hahaha na het racisme incident van Ajax mag je blij zijn als je nog 20 miljoen krijgt.![]()
![]()
Alsof 25 miljoen euro voor een back kleingeld is.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja laten we spelers met veel waarde maar gewoon voor de helft van de prijs weg doen heel slim beleid is dat![]()
Laten we maar gewoon eens proberen dat gat te slaan met AZ en Feyenoord.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
30-35 denk ik nog wel en dat is primaDie engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Het is een moderne back die al 1,5 jaar onafgebroken basis speelt in een team dat halve finale CL heeft gehaald. Daarnaast vice aanvoerder in het Argentijns elftal waar hij ook onbetwist basisspeler is.
Ja, meer waard dan het fooitje van 25 miljoen.![]()
Met 25 miljoen euro zou hij de duurste uitgaande back van de Eredivisie worden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:06 schreef Simmertje het volgende:
Het is een moderne back die al 1,5 jaar onafgebroken basis speelt in een team dat halve finale CL heeft gehaald. Daarnaast vice aanvoerder in het Argentijns elftal waar hij ook onbetwist basisspeler is.
Ja, meer waard dan het fooitje van 25 miljoen.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
maar voor de waarde moet je ook kijken hoe z'n waarde over pak 'm beet 2 seizoenen is, dan wordt hij 30, dus eigenlijk onverkoopbaar voor de club die hem koopt, dat drukt de prijs wel.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:06 schreef Simmertje het volgende:
Ja, meer waard dan het fooitje van 25 miljoen.![]()
Dus? Sanchez was in 2017 de duurste met 40 miljoen en 2 jaar later de Ligt met 75 miljoen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:10 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Met 25 miljoen euro zou hij de duurste uitgaande back van de Eredivisie worden.![]()
Argentijnse kranten zijn een behoorlijke propagandapoppenkast van zaakwaarnemers en agenten. De kans dat hij niet gaat is net zo groot als dat hij wel gaat. Een tweetal jaren geleden werd er ook geschreven dat hij 1000% zeker naar Real Madrid zou gaan. Voorlopig speelt hij nog in BA.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Palacios gaat toch al naar Leverkusen?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Joh!quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dus? Sanchez was in 2017 de duurste met 40 miljoen en 2 jaar later de Ligt met 75 miljoen?Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Huntelaar basis
Hopelijk vanavond een kans om Traore eens wat langer aan het werk te zienMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ook de beste tot nu toe.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:10 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Met 25 miljoen euro zou hij de duurste uitgaande back van de Eredivisie worden.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Mooi dat Mazraoui uit de basis is. Na Lille ook terecht.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Hopelijk Marin ook.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Huntelaar basis
Hopelijk vanavond een kans om Traore eens wat langer aan het werk te zienOh.![]()
Steeds tien minuten invallen als het gespeeld is schiet ook niet op voor hem.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ver hij nu is jaOh.![]()
Ik begin mij wel zorgen te maken over de wisselingen in het basis elftal. Halve aanval ligt overhoop. Zou zomaar eens een bananenschil kunnen worden vanavondVoor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Daar geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:13 schreef SaferSephy het volgende:
Ik begin mij wel zorgen te maken over de wisselingen in het basis elftal. Halve aanval ligt overhoop. Zou zomaar eens een bananenschil kunnen worden vanavondOh.![]()
Lijkt me ook sterk.. Walkover incoming.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik vind het toch wel stroef lopen die Huntelaar variant. Veel makkelijk te pakken hoge ballen weinig echte combinaties om de verdediging uit elkaar te spelen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:19 schreef Perrin het volgende:
Lijkt me ook sterk.. Walkover incoming.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Trabelsi ging ook hard bergaf na zijn periode bij Ajax.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Elke rechtsback zinkt hier na een bedenkelijk niveau sinds Trabelsi
De Trabelsi-vloek.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ogararu , Vd Wiel , Van Rhijn , Mazraoui, Veltman en nu Destquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trabelsi ging ook hard bergaf na zijn periode bij Ajax.
De Trabelsi-vloek.
Allemaal naar de klote na een tijdjeRED ONS HENNIEGOD![]()
Vaak ook slechte keuzes in de opbouw van vooral Veltman, durft dan geen middenvelder in te spelen en gaat weer terug.
Het De Boerisme zit er nog goed in bij hem.Oh.![]()
Allemaal één seizoen goed inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ogararu , Vd Wiel , Van Rhijn , Mazraoui, Veltman en nu Dest
Allemaal naar de klote na een tijdje
We moeten gewoon ieder seizoen een nieuwe rechtsback kopen.![]()
![]()
Onana moet ook eens kappen met de lange bal spelen.
Prima keeper, maar een lange bal bij een medespeler in de voeten spelen kan hij niet.la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin![]()
Veltheer is een bankspeler, dat die jongen al jarenlang basisplekken krijgt bij een club als Ajax is enorm armoedig.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vaak ook slechte keuzes in de opbouw van vooral Veltman, durft dan geen middenvelder in te spelen en gaat weer terug.
Het De Boerisme zit er nog goed in bij hem.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
veel meer doorgebroken wordt ie niet hoor. maar goed: prima zo.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet heel lucky, maar gewoon volgens de huidige regels.proberen is de eerste stap naar falen
Ze doen niet meer aan dubbele straffen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:14 schreef manny het volgende:
[..]
veel meer doorgebroken wordt ie niet hoor. maar goed: prima zo.![]()
Sowieso is "doorgebroken speler" nooit een regel geweest. Het gaat om het ontnemen van een scoringskans.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:14 schreef manny het volgende:
[..]
veel meer doorgebroken wordt ie niet hoor. maar goed: prima zo.
Tegenwoordig wordt er gesteld dat als er een penalty gegeven wordt deze dus niet ontnomen is, want penalty, en er dus geen rood gegeven wordt.![]()
hopelijk handhaven ze dat. goede aanpassing van de regels. wist ik niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:19 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Sowieso is "doorgebroken speler" nooit een regel geweest. Het gaat om het ontnemen van een scoringskans.
Tegenwoordig wordt er gesteld dat als er een penalty gegeven wordt deze dus niet ontnomen is, want penalty, en er dus geen rood gegeven wordt.proberen is de eerste stap naar falen
Denk het wel. Volgens mij sinds dit jaar. Ik denk dat we onder andere van Basten mogen bedanken hiervoor.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:22 schreef manny het volgende:
[..]
hopelijk handhaven ze dat. goede aanpassing van de regels. wist ik niet.![]()
Sieg heil!quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:27 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Denk het wel. Volgens mij sinds dit jaar. Ik denk dat we onder andere van Basten mogen bedanken hiervoor.![]()
Ik baal een beetje van Huntelaar. Ik ben hartstikke fan van hem maar je mist echt Tadic daar.
Ben bang dat hij alleen nog maar pinchhitter kan zijn.
Kan nog erg worden zonder Neres, Promes en Labyat.![]()
Waar ik vooral van baal is dat we daardoor keer op keer naar kansloze hoge ballen zitten te kijken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:32 schreef ITs_relative het volgende:
Ik baal een beetje van Huntelaar. Ik ben hartstikke fan van hem maar je mist echt Tadic daar.
Ben bang dat hij alleen nog maar pinchhitter kan zijn.
Kan nog erg worden zonder Neres, Promes en Labyat.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Erg hè.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar ik vooral van baal is dat we daardoor keer op keer naar kansloze hoge ballen zitten te kijken.
Doe mij maar Zijech rechtsbuiten en Tadic in de spits. Hou je in ieder geval de vlotte combinaties nog voorin.
Vd Beek weer op 10. Het moet dan maar ff.![]()
Ja dit wordt hem niet meer.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:39 schreef TheArt het volgende:
Dit gaat puntverlies worden, dat zie je aan alles af.Oh.![]()
Dit zag je inmiddels al wel een uur aankomen. Zo slordig. En Siem de Jong die het moet doen, dan heb je wel een aanvallend probleem hoor."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Punt verlies kan gebeuren, maar thuis tegen Willem 2. Moet zeggen Veltman speelt dit keer goed alleen nu is de rest mager grr.![]()
Zo slecht was Koster dus niet als trainerquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Koster die Haggie aftroeft is wel komisch![]()
![]()
Dinsdag spelen ze de sterren van de hemelquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit wordt enorm kut tegen Valencia.
Zou dan niet beginnen met Huntelaar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: