SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
150 miljoenquote:Op woensdag 4 december 2019 11:45 schreef Simmertje het volgende:
Mocht ten Hag naar Bayern gaan dan zie ik hem wel Onana en Ziyech meenemen.![]()
voor alle drie, 100+ zou ik prima vinden.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Neuer is toch nog goed genoeg en met Coutinho hebben ze al een type Ziyech, ik zie dat nog niet zo snel gebeuren.![]()
Aan Duitse clubs verkopen.. Kan maar dan wel met een schadetoeslag vanuit de oorlog van 100miljoen bovenop het bedrag.![]()
en 2 fietsenquote:Op woensdag 4 december 2019 11:53 schreef kurk_droog het volgende:
Aan Duitse clubs verkopen.. Kan maar dan wel met een schadetoeslag vanuit de oorlog van 100miljoen bovenop het bedrag.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 04-12-2019 om 14:14:10Zakaria Labyad komt dit kalenderjaar niet meer in actie. #wilaja reageer retweet
Scheelt dat het al december is....quote:Op woensdag 4 december 2019 14:18 schreef mokkiemok het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 04-12-2019 om 14:14:10Zakaria Labyad komt dit kalenderjaar niet meer in actie. #wilaja reageer retweet
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
De vraag is of hij volgend kalenderjaar in actie komt.
Hopelijk hebben we Neres snel weer terug.
En anders moeten we Younes huren.![]()
![]()
Ik sta er nog steeds achter hoorOf Overmars moet lekker alvast nu een zomer aankoop binnen harken. Als Bandé niet eens de kans krijgt in jong dan hebben we echt wel iemand nodig op de flanken.
![]()
pijn vergeet je snel, Younes kan er echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:38 schreef Simmertje het volgende:
Ik sta er nog steeds achter hoorOf Overmars moet lekker alvast nu een zomer aankoop binnen harken. Als Bandé niet eens de kans krijgt in jong dan hebben we echt wel iemand nodig op de flanken.
achter Younes? Dan veel liever een Zuid-Amerikaanse verrassing in de winterstopquote:Op woensdag 4 december 2019 14:38 schreef Simmertje het volgende:
![]()
Zie trouwens op de insta van Promes dat hij samen met Neres fanatiek bezig is in het krachthonk. Zullen allebei wel weer fit zijn na de winterstop, dus dan is het allemaal niet nodig.![]()
ik mag hopen dat Promes er tegen Valencia gewoon bij is, dan maar risico lopen. Die moet echt wel gewonnen worden, anders kan je het seizoen net zo goed afmaken zonder Promes.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:38 schreef Simmertje het volgende:
Zie trouwens op de insta van Promes dat hij samen met Neres fanatiek bezig is in het krachthonk. Zullen allebei wel weer fit zijn na de winterstop, dus dan is het allemaal niet nodig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Yep, Valencia winnen en desnoods een gelijkspel tegen AZ zou ik voor tekenen nu.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik mag hopen dat Promes er tegen Valencia gewoon bij is, dan maar risico lopen, die moet echt wel gewonnen worden, anders kan je het seizoen net zo goed afmaken zonder Promes.![]()
AZ gewoon winnen joh, die spelen fantastisch mooi voetbal, maar ik mag toch hopen dat Ajax wel gewoon een maatje te groot is. zal geen 5-0 worden nee. ruimtes zullen er zijnquote:Op woensdag 4 december 2019 15:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Yep, Valencia winnen en desnoods een gelijkspel tegen AZ zou ik voor tekenen nu.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Yep, maar je weet niet hoe zwaar die wedstrijd zal zijn tegen Valencia. Ging erom dat ik er wel voor zou tekenen nu hoor, winnen tegen Valencia en een gelijkspel tegen AZ. Dan ben ik een tevreden man.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
AZ gewoon winnen joh, die spelen fantastisch mooi voetbal, maar ik mag toch hopen dat Ajax wel gewoon een maatje te groot is. zal geen 5-0 worden nee. ruimtes zullen er zijn![]()
ook met een punt tegen AZ heb je het kampioenschap wel zo goed als zeker inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Yep, maar je weet niet hoe zwaar die wedstrijd zal zijn tegen Valencia. Ging erom dat ik er wel voor zou tekenen nu hoor, winnen tegen Valencia en een gelijkspel tegen AZ. Dan ben ik een tevreden man.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax speelt dinsdag tegen Valencia en dan zondagmiddag tegen AZ. Dat is wel genoeg rust hoor. AZ moet donderdag nog naar Manchester. En die missen Hatziakiados en evt Vlaar. Die spelen nu met Clasie en Wuytens centraal achterin lolquote:Op woensdag 4 december 2019 15:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Yep, maar je weet niet hoe zwaar die wedstrijd zal zijn tegen Valencia. Ging erom dat ik er wel voor zou tekenen nu hoor, winnen tegen Valencia en een gelijkspel tegen AZ. Dan ben ik een tevreden man.![]()
@PSVCL, hoeveel dagen rust is dit?quote:Op woensdag 4 december 2019 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax speelt dinsdag tegen Valencia en dan zondagmiddag tegen AZ. Dat is wel genoeg rust hoor. AZ moet donderdag nog naar Manchester. En die missen Hatziakiados en evt Vlaar. Die spelen nu met Clasie en Wuytens centraal achterin lolFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Natuurlijk win ik het liefst, maar zou het niet heel erg vinden als wij daar gelijkspelen mits we Valencia wel winnen. Die pot is gewoon even een stuk belangrijker dan de Eredivisie.![]()
hoe bedoel je risico lopen, half fitte Promes heb je ook niks aanquote:Op woensdag 4 december 2019 15:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik mag hopen dat Promes er tegen Valencia gewoon bij is, dan maar risico lopen. Die moet echt wel gewonnen worden, anders kan je het seizoen net zo goed afmaken zonder Promes.![]()
Eens, mag je zo wisselen na tien minuten.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe bedoel je risico lopen, half fitte Promes heb je ook niks aanOh.![]()
@Durmada hoe laat is AZ-Ajax?quote:Op woensdag 4 december 2019 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax speelt dinsdag tegen Valencia en dan zondagmiddag tegen AZ. Dat is wel genoeg rust hoor. AZ moet donderdag nog naar Manchester. En die missen Hatziakiados en evt Vlaar. Die spelen nu met Clasie en Wuytens centraal achterin lol![]()
adoquote:
(nog niet officieel)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Genoeg zodat Ajax fit aan de aftrap kan verschijnen.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
@:PSVCL, hoeveel dagen rust is dit?
De KNVB zorgt goed voor jullie club..mooi samenwerkingsverband.![]()
Goed gepland door de knjbquote:Op woensdag 4 december 2019 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax speelt dinsdag tegen Valencia en dan zondagmiddag tegen AZ. Dat is wel genoeg rust hoor. AZ moet donderdag nog naar Manchester. En die missen Hatziakiados en evt Vlaar. Die spelen nu met Clasie en Wuytens centraal achterin lol![]()
zoals het hoort met de grootste en mooiste club van het land.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Genoeg zodat Ajax fit aan de aftrap kan verschijnen.
De KNVB zorgt goed voor jullie club..mooi samenwerkingsverband.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik heb ook gehoord dat wij minder uitwedstrijden spelen dan bijvoorbeeld psv, klopt dat?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Goed dat jullie na de winter uit die onzincompetitie stappenquote:Op woensdag 4 december 2019 16:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mark gaat voor kampioen van het rechterrijtjequote:Op woensdag 4 december 2019 16:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Goed dat jullie na de winter uit die onzincompetitie stappen![]()
2e seizoenshelft wel meen ikquote:Op woensdag 4 december 2019 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb ook gehoord dat wij minder uitwedstrijden spelen dan bijvoorbeeld psv, klopt dat?![]()
We moeten natuurlijk wel afstand kunnen nemen van PSV.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Meer, want wij spelen wel Europees.quote:
Maar de knjb zou de knjb niet zijn als psv voor de beker alleen maar moeilijke uitwedstrijden loot en Ajax, zoals altijd, alleen maar simpele thuiswedstrijden loot.![]()
OK maar competitie heb ik het over, of het klopt weet ik nietquote:Op woensdag 4 december 2019 16:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Meer, want wij spelen wel Europees.
Maar de knjb zou de knjb niet zijn als psv voor de beker alleen maar moeilijke uitwedstrijden loot en Ajax, zoals altijd, alleen maar simpele thuiswedstrijden loot.![]()
Lijkt me goed nieuws voor Ajax.quote:Ceferin heeft wel een idee hoe de frustratie bij clubs en fans kan worden weggenomen. ,,Als je nu als speler een grote neus hebt, kun je door de VAR worden teruggefloten vanwege buitenspel. Dan zie je van die strepen op televisie die exact de buitenspellijn aangeven. Maar die zijn getekend door de VAR en zijn assistenten. Dat is toch subjectief? We moeten gewoon af van die controverses die wekelijks opspelen. Daarom hebben we als UEFA een voorstel in de maak dat we binnenkort willen voorleggen aan onze scheidsrechterscommissie: bepaal een buitenspelmarge van tien of twintig centimeter.”"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gewoon voeten als meetpunt, zo moeilijk is het niet.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik zie de potentie echt wel maar mag nog wel iets aan bijgewerkt worden zeg maar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
zeker, het moet gewoon beter maar of een grotere marge wat oplost weet ik niet, want dan krijg je daar weer gezeur overquote:Op woensdag 4 december 2019 17:21 schreef Pumpalov het volgende:
Ik zie de potentie echt wel maar mag nog wel iets aan bijgewerkt worden zeg maar.![]()
Bal aannemen, dribbel, dribbel, dribbel, dribbel, dribbel, zwak schot dat geblokt wordt en/of bal vervolgens kwijt.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Younes was echt één van de meest irritante spelers ooit in een Ajaxshirt.
Amin Younes.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Maar maar hij is zo dreigend en heeft altijd de hoogste expected goals ratio of zoietsquote:Op woensdag 4 december 2019 17:38 schreef marp0 het volgende:
[..]
Bal aannemen, dribbel, dribbel, dribbel, dribbel, dribbel, zwak schot dat geblokt wordt en/of bal vervolgens kwijt.
Amin Younes.
RED ONS HENNIEGOD![]()
speelt hij uberhaupt nog? Even gekeken, in 19 wedstrijden 6 keer ingevallen met een totaal van 120 minuten, 0 assists 0 goalsquote:Op woensdag 4 december 2019 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar maar hij is zo dreigend en heeft altijd de hoogste expected goals ratio of zoiets![]()
https://www.voetbalprimeu(...)ed-naar-tribune.htmlquote:Op woensdag 4 december 2019 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
speelt hij uberhaupt nog? Even gekeken, in 19 wedstrijden 6 keer ingevallen met een totaal van 120 minuten, 0 assists 0 goals
Ze vinden hem daar een luie uitvreterRED ONS HENNIEGOD![]()
Jullie spelen zelden 3 uitwedstrijden in een reeks van 4.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb ook gehoord dat wij minder uitwedstrijden spelen dan bijvoorbeeld psv, klopt dat?![]()
Dan spelen we dus ook zelden 3 thuiswedstrijden in een reeks van 4. Jullie wel.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie spelen zelden 3 uitwedstrijden in een reeks van 4.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: