Ah gek, ik vond hem echt totaal niet gistig. Zal wel een minder blik zijn geweest bij jouquote:Op maandag 10 februari 2020 21:51 schreef racerdkb het volgende:
zit nu aan die backyard dipa en zo boeiend vind ik hem eigenlijk nietsmaakt beetje gistig en is wat mij betreft te zoet, zelfs voor een dipa.
Ik zat al een beetje te twijfelen of ik misschien een slecht blik hadquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ah gek, ik vond hem echt totaal niet gistig. Zal wel een minder blik zijn geweest bij jou. Ook het te zoete heb ik niet ervaren, alhoewel er erg weinig bitterheid tegenover de zoetheid wordt gezet. Ik vond hem daardoor perfect in balans want hij smaakte echt goddelijk.
Lijkt inderdaad dat een aantal blikken dat probleem heeft, zag eerder namelijk al eerder die klaagde over plat/geen schuim. Terwijl anderen dat juist wel goed in orde bevinden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:49 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Ik zat al een beetje te twijfelen of ik misschien een slecht blik hadJouw beleving klinkt heel anders. Koolzuur was denk ik ook niet oke; vrijwel niks laten ontsnappen tijdens het inschenken maar het biertje was toch wel plat en geen schuim.
Het zou wel zonde zijn als het hit or miss is met welk blik je hebt, althans volgens deze huidige theorie. Als ik hem nog tegenkom in een andere winkel neem ik daar wel een blik van mee.
Deze winkel in Gouda zou ze alle vier nog moeten hebben volgens hun menu op Untappd, gisteren voor het laatst geupdated. Kan je ff naar bellen of berichtje op facebook sturen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:58 schreef Seul het volgende:
Als er iemand nog een online winkel weet met Moersleutel Barcode blauw, groen en/ of zwart in stock...
Geen online winkel, maar in Nijmegen zit een zaak die ze allemaal nog heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:58 schreef Seul het volgende:
Als er iemand nog een online winkel weet met Moersleutel Barcode blauw, groen en/ of zwart in stock...
Oeeee dat zou leuk zijn...quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:06 schreef racerdkb het volgende:
En ik heb laatst nog wel een goede partij van die blikken gezien in speciaalbierwinkeltje waar ik woon, zal eens kijken als ik er binnenkort ben.
Hebben ze niet. Ik ben er ca twee weken geleden langs geweest. Sowieso vond ik het assortiment daar niet indrukwekkend.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:06 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Deze winkel in Gouda zou ze alle vier nog moeten hebben volgens hun menu op Untappd, gisteren voor het laatst geupdated. Kan je ff naar bellen of berichtje op facebook sturen.
En ik heb laatst nog wel een goede partij van die blikken gezien in speciaalbierwinkeltje waar ik woon, zal eens kijken als ik er binnenkort ben.
Als je ze graag wilt kan ik wel wat voor je kopen en opsturen. Weet niet hoe graag je ze wilt ;-)quote:
Is geen moeite. Echter de eerste winkel waar ik wist dat ze die blikken nog hadden was ik net, en daar hadden ze alleen de paarse nogquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:11 schreef Seul het volgende:
Als het niet te veel moeite is om effe te kijken wat ze kosten en hoeveel er staan...
Ligt aan tijd van het jaar. Sfeer, gelegenheid enz.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:24 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik zie allemaal leuke bieren voorbij komen. Maar wat vinden jullie nu het lekkerste speciaal biertje wat je standaard bij de supermarkt haalt?
Jezus christusquote:Op zondag 1 maart 2020 16:58 schreef JJ76 het volgende:
Treinbiertje onderweg naar bcbs19 tasting
[ afbeelding ]
Via via, niet goedkoop maar ach staat wereldwijd momenteel op nr1 op untappd, dus wilden we even proeven.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jezus christus
Hoe ben je daar nou weer aan gekomen man
Westmalle tripel, Dupont Saison. Als een Prik en Tik ook telt: Cuvée van de Keizer rood en blauw en de whiskey infused Gouden Carolus.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:24 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik zie allemaal leuke bieren voorbij komen. Maar wat vinden jullie nu het lekkerste speciaal biertje wat je standaard bij de supermarkt haalt?
La Chouffe en Kwak voor (zwaar) blond, Karmeliet voor tripel, Weihenstephaner voor Hefeweizen, Guinness voor stout, en Lagunitas voor IPA.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:24 schreef Duveldrinker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |