beerdome,quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:51 schreef Kerftminister het volgende:
Welke webshops gebruiken jullie om interessante crafts te bestellen? Heb een hele goede bottle shop in de straat, maar ook leuk om soms verder te kijken.
Ja, net een weekje te vroeg gegaan helaas. Ik vond de schappen al vrij leeg, vorige week.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:00 schreef Seul het volgende:
De Caigny krijgt op dit moment HEUL erg veel binnen als je hun FB posts volgt...
Vooral Beerdome ziet er goed uit. Zal eens een bestelling plaatsen om vrijdag te nuttigen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:53 schreef JJ76 het volgende:
[..]
beerdome,
mister hop,
en af en toe etre gourmet of hopt.
Twee wel, twee waren 0,5% en 0,3%. Op zich voor dat moment prima, ik moest die avond nog een middel in nemen die niet goed combineert met alcohol in je lichaam, maar dan maakt niks of een minimaal beetje in principe geen verschil.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:36 schreef Welten het volgende:
Was alcoholvrij ook écht alcoholvrij of (bijv.) 0,5% ? Flessen met een heel laag alcoholpercentage, maar toch > 0%, zie ik best veel. Maar uit principe haal ik ze dan niet want er zit tóch alcohol in...
Tsja, wat is 'echt alcoholvrij'? Alcoholvrij bier mag in Nederland volgens de definitie maximaal 0,1% alcohol bevatten, alcoholvrije wijn tot 0,5%. Maar frisdranken en vruchtensappen kunnen óók tot 0,5% alcohol bevatten. Als op een bier '0,0%' staat zit er echt geen alcohol in, maar bier met 0,1% is ook 'officieel' alcoholvrij. En 'niet-alcoholvrij' bier van 0,2% kan dus minder alcohol hebben dan bijvoorbeeld Fantaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:36 schreef Welten het volgende:
Was alcoholvrij ook écht alcoholvrij of (bijv.) 0,5% ? Flessen met een heel laag alcoholpercentage, maar toch > 0%, zie ik best veel. Maar uit principe haal ik ze dan niet want er zit tóch alcohol in...
Klopt. Ik dacht dat in Nederland de grens voor alcoholvrij bier ook op die 0,5% zou liggen, maar toen ik even rondkeek voor mijn vorige post kwam ik erachter dat het minder was. Best vreemd, dat alcoholvrij bier dus minder alcohol mag bevatten dan frisdrank en vruchtensap.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat ook, minimale percentages van alcohol wordt vrijwel direct afgebroken in je lichaam. In meer producten in het dagelijks leven zit alcohol, soms zelfs in de meest standaard vruchtensapjes. Ik neem voor mijzelf persoonlijk altijd 0.5% als de grens, zoals de meeste landen ook doen.
Ben hem helaas misgelopen, klinkt als een fantastische stout.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:01 schreef Welten het volgende:
Ik heb ooit eens beloofd om een "review" te geven van Lervig / Stillwater - Times 8. Het was m'n eerste biertje sinds nieuwjaar dus misschien is m'n mening daar iets té positief door, maar man: wat goed. Gleed makkelijk binnen, hoge abv was niet echt te merken. Niet te zoet, kokos kwam mooi naar voren. Ik geef nooit een rating op Untappd maar mócht ik het doen dan gaat dit richting de 5*.
Die heb ik ook sinds zaterdag in de koelkast liggen en grappig genoeg was de verkoper er net zo lyrisch over als jij bent. Maar niet te lang laten liggen dan.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beste was de Backyard DIPA van Folkingebrew, een Nederlandse (Groningse) brouwerij die redelijk uit het niks is gekomen, maar die gasten lijken er echt verstand van te hebben qua IPA's. Het resultaat is een enorm dikke, fruitig gehopte NEIPA, niet super troebel maar wel heel makkelijk om te drinken.
Overal uitverkocht lijkt het welquote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zie die overal terugkomen: nu wil ik die hype wel eens zelf proeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |