Wat voor huisje heb je nou eigenlijk gekocht? In je dorpie of?quote:Op maandag 2 december 2019 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een prima reputatie.
[..]
Ook
Gewoon een huis met kamersquote:Op maandag 2 december 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor huisje heb je nou eigenlijk gekocht? In je dorpie of?
Jongenquote:
ziet uit als halfdroge pepquote:Op maandag 2 december 2019 23:02 schreef Solotovski het volgende:
Weet nog steeds niet wat de substantie in de op is
Oh pls hou op met mequote:Op maandag 2 december 2019 23:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
dat je ongeduldig bent en pakt en dat je hele neus naar de [redacted] gaat
Top!quote:Op maandag 2 december 2019 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast wel. Ik introduceer je als mijn lang verloren broer.
Dat Limburgs accent leren we je nog wel af.
[redacted], ik moest lachenquote:Op maandag 2 december 2019 23:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
dat je ongeduldig bent en pakt en dat je hele neus naar de [redacted] gaat
Welke extremist op Twitter/Facebook is dit?quote:Op maandag 2 december 2019 23:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
Food for though. Denk hier maar eens over na terwijl je vlees eet.
Ik heb een vraag aan jullie niet vegans. Mijn medemensen.
Is het stoppen van dierenmishandeling wat jullie wensen?
Waarom vermoord je de kippen en varkens op de kinderboerderij niet?
Want ik heb gehoord, daar is je kind nog blij, of niet?
Denk terug aan voor je wist waar vlees vandaan kwam.
Raar maar waar je had niet leuk gevonden.
Waarom eet je ook geen honden? Waarom betaal je voor vlees per ponden?
Waarom betalen voor genocide?
Wat is de prijs voor vlees? Wat is de prijs om op een persoons leven te bieden?
is oud filmpje van badtripbobquote:Op maandag 2 december 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke extremist op Twitter/Facebook is dit?
quote:Op maandag 2 december 2019 23:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is oud filmpje van badtripbob
quote:Op maandag 2 december 2019 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top!
Als alles meezit rond ik mijn inburgeringscursus in januari af en dan kunnen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 2 december 2019 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel grappig.
quote:Op maandag 2 december 2019 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Leuk, familie in het buitenlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Welke serie?quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik krijg het idee dat ik die serie moet kijken, maar is dat ook zo?
Ja, precies diequote:Op dinsdag 3 december 2019 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
malandorian ofzo toch?
ben je al een top2000 lijst aan het maken?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
malandorian ofzo toch?
ben je al een top2000 lijst aan het maken?
Ja jonge, dat was toch niet de reden waarom ik hem posttequote:
Weet ik veel, meestal post je memes van dingen die je gekeken hebtquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ja jonge, dat was toch niet de reden waarom ik hem postte
En nee, Star Wars
En nee, nog geen Top 2000 lijstMaar ik ben niet zo'n grote muziekliefhebber he dus mijn lijst ten opzichte van vorig jaar is niet veranderd denk ik
Dit is geen meme. Dit is meer een soort de Speld in Hollywoodquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik veel, meestal post je memes van dingen die je gekeken hebt
Nja, hij is wel schattigquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al ontkom je niet aan die baby Yoda op social media inderdaad.
Toch een slap aftreksel van Dobby dat.
Die vond ik vroeger echt teringengquote:
Wat loop je nou altijd te zeiken eh Johan, Ik douw dat gewoon in me mik, dat is toch niet zo moeilijk??quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf ik at net een kipfiletrolletje met roomkaas wat smaakt naar een tandartsbehandeling.
Dit heb ik nog nooit gezien, jij?
Komt dit daaruit of is dit een ervaring die je net had?quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf ik at net een kipfiletrolletje met roomkaas wat smaakt naar een tandartsbehandeling.
Dit heb ik nog nooit gezien, jij?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop je nou altijd te zeiken eh Johan, Ik douw dat gewoon in me mik, dat is toch niet zo moeilijk??
quote:
Echt?quote:
Dit is een ervaring die ik net had.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt dit daaruit of is dit een ervaring die je net had?
Nja ik was misschien jaar of 8 ofzo toen ik die films zagquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt?
Ik gewoon vermakelijk.
[..]
Dit is een ervaring die ik net had.
Je weet toch wel wanneer ze allemaal watten in je wangen douwen en dan met zo'n slangetje het vocht wegzuigen? Nou dat dus, daar smaakte het naar.
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja ik was misschien jaar of 8 ofzo toen ik die films zag
In dat geval: smaak zie je nietquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt?
Ik gewoon vermakelijk.
[..]
Dit is een ervaring die ik net had.
Je weet toch wel wanneer ze allemaal watten in je wangen douwen en dan met zo'n slangetje het vocht wegzuigen? Nou dat dus, daar smaakte het naar.
Nee ik proef iets en er ontstaat een beeld voor mij wat zo intens is dat ik voel alsof ik er ben.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij drukt je ogen tegen het voedsel en neemt het zo in je lichaam op?
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)acht-voedingscentrum
Ha, ik ga tegen de trend in
Nee, die film zelf ook nietquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Zitten wel wat jumpscares in maar verder is het niet echt eng ofzo.
Hmmke, zit wel wat in natuurlijk, qua proustiaanse herinnering enzoquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik proef iets en er ontstaat een beeld voor mij wat zo intens is dat ik voel alsof ik er ben.
Als ik lamsvlees eet waan ik mij in een dierentuin bij het kamelenverblijf om die reden.
Als ik kinderen zou hebben zou ik wel standaard aan tafel zittenquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, die film zelf ook niet
Maar die beesten vond ik gewoon creepy
Nee sorryquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zorgt dit bij jou niet voor een speciaal soort opwinding?
Ja jij ook proost.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmmke, zit wel wat in natuurlijk, qua proustiaanse herinnering enzo
Ik zou niet weten waarom.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik kinderen zou hebben zou ik wel standaard aan tafel zitten
Als ik een partner zou hebben en een burgerlijke baan al. Zou dan waarschijnlijk ook wat rituelen erbij pakken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik kinderen zou hebben zou ik wel standaard aan tafel zitten
Niet per se. Maar vind dat je je kinderen wel beter opvoed dan ja.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jij ook proost.
[..]
Ik zou niet weten waarom.
Behalve dat je gehersenspoeld bent dat voor de tv eten tokkie is.
Die goede gesprekken kan je ook hebben als je voor de tv zit hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet per se. Maar vind dat je je kinderen wel beter opvoed dan ja.
Plus dat je ook gewoon leuke gesprekken kan hebben. Ik had altijd goeie gesprekken aan tafel vroeger tijdens het eten
In Utrecht bij Humphreys hebben ze beamers waarop oude films worden afgespeeld. Dat vind ik dan wel weer tofquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
Van die restaurants waar ze televisieschermen aan hebben staan
Daar zit toch niemand op te wachten?quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, niet ALTIJD. Maar gewoon. Het zorgde er wel voor dat je met elkaar praat over hoe je dag was of whatever
Maar dan ga je daar toch heen voor die film ook? Als er ergens beeld is, kijk ik naar dat beeld en praat ik niet meer met de anderquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Utrecht bij Humphreys hebben ze beamers waarop oude films worden afgespeeld. Dat vind ik dan wel weer tof
Wat is daar nou weer op tegen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
Van die restaurants waar ze televisieschermen aan hebben staan
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zit toch niemand op te wachten?
Nee gewoon voor de sfeer vind ik het leuk gedaan. Je gaat niet die film lopen kijken. Je bent toch uit eten met elkaarquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan ga je daar toch heen voor die film ook? Als er ergens beeld is, kijk ik naar dat beeld en praat ik niet meer met de ander
Omdat het geforceerd is.quote:
Bij m'n ouders is het eten het moment dat we daadwerkelijk allemaal bij elkaar zitten ipv elders in het huis en de gesprekken die dan ontstaan kunnen dan nog goed doorgaan met een wijntje op de bank voor het slapengaan, maar als de noodzaak er niet is samen te eten is de noodzaak er ook niet je plan van die dag te doorbreken (wat voor mij zou betekenen dat ik continue in m'n kamer blijf en zit te FOK!ken enzo)quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zit toch niemand op te wachten?
En waarom zou je dat niet in een veel informelere setting kunnen bespreken
Ja jij hebt echt iets met dat alles geforceerd zou zijn aan gesprekken, en dingetjes, maar bij heel veel mensen is het niet geforceerd maar gewoon puurquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het geforceerd is.
Als je echt iets te vertellen hebt vertel je dat sowieso wel bij binnenkomst, hoef je niet helemaal te wachten tot je aan tafel zit en geforceerd interesse toont terwijl je hoofd al afdwaalt als de ander één zin heeft gezegd.
Ja, maar dat zou ik dus niet kunnenquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gewoon voor de sfeer vind ik het leuk gedaan. Je gaat niet die film lopen kijken. Je bent toch uit eten met elkaar
Zoals jij het zegt is het per definitie geforceerd, ik zeg niet dat alle gesprekken per definitie geforceerd zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij hebt echt iets met dat alles geforceerd zou zijn aan gesprekken, en dingetjes, maar bij heel veel mensen is het niet geforceerd maar gewoon puur
Alleen omdat je er een moment voor uitkiest is het niet geforceerdquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt is het per definitie geforceerd,
Ja, maar dat is onzin want waarom zou je geen geforceerd gesprek voor de tv kunnen hebbenquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik leg namelijk uit wanneer het daadwerkelijk een puur gesprek is.
Tijdens het eten praten is ook gewoon irritant want dan zit je mond de hele tijd vol met voedsel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij m'n ouders is het eten het moment dat we daadwerkelijk allemaal bij elkaar zitten ipv elders in het huis en de gesprekken die dan ontstaan kunnen dan nog goed doorgaan met een wijntje op de bank voor het slapengaan, maar als de noodzaak er niet is samen te eten is de noodzaak er ook niet je plan van die dag te doorbreken (wat voor mij zou betekenen dat ik continue in m'n kamer blijf en zit te FOK!ken enzo)
Dit werkt ook alleen als je slechts met z'n tweeën bent, verderquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het geforceerd is.
Als je echt iets te vertellen hebt vertel je dat sowieso wel bij binnenkomst, hoef je niet helemaal te wachten tot je aan tafel zit en geforceerd interesse toont terwijl je hoofd al afdwaalt als de ander één zin heeft gezegd.
Omdat je dan vaak ingaat op wat je daarop ziet en het natuurlijk komt, daarna associeer je vanzelf verder binnen het gesprek.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat is onzin want waarom zou je geen geforceerd gesprek voor de tv kunnen hebben
Ik zie nu echt een beeld voor me van iemand die z'n eten echt naar binnen schrokt als een mallequote:Op dinsdag 3 december 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens het eten praten is ook gewoon irritant want dan zit je mond de hele tijd vol met voedsel.
Huh?quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit werkt ook alleen als je slechts met z'n tweeën bent, verder
Daarom eet ik ook het liefst alleen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zie nu echt een beeld voor me van iemand die z'n eten echt naar binnen schrokt als een malle
Dan heb je de tv dus nodig als opstapje voor een gesprek bedoel je?quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je dan vaak ingaat op wat je daarop ziet en het natuurlijk komt, daarna associeer je vanzelf verder binnen het gesprek.
In Italië vinden ze ook elk donker persoon een aap.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
In Italië zitten ze dus gewoon minstens 3 uur aan tafel
Niet per se.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je de tv dus nodig als opstapje voor een gesprek bedoel je?
Jaquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
In Italië zitten ze dus gewoon minstens 3 uur aan tafel
Dit dusquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Italië vinden ze ook elk donker persoon een aap.
Dan kijken de kinderen dus TV. Ik weet niet hoe jouw brein werkt, maar als ik naar de TV kijk heb ik daar aandacht voor en kan ik niet simultaan een gesprek hebben over Heidegger. Ofzo. Maar los daarvan: bij ons is het zo dat iedereen door het hele huis is tot het moment dat het eten op tafel staat, dus als er iets is om te vertellen is het moment dat het eten op tafel staat gelijk met het moment dat alle personen de aandacht kunnen hebben voor wat er te zeggen is.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh?
Ook als je kinderen hebt die voor de tv zitten en één van de twee aan het koken is en je het dan samen al over alles hebt.
Nja, als je denkt dat ik dat bedoel snap ik dat het geforceerd overkomt jaquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet per se.
Maar is anders dan aan tafel zitten met de vraag "En wat heb jij vandaag gedaan?" Dan is het geforceerd alleen om de stilte te doorbreken.
Misschien vind ik het vooral niks omdat het bij ons altijd ruzie aan tafel was.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, als je denkt dat ik dat bedoel snap ik dat het geforceerd overkomt jaIk bedoel het is niet dat iemand begint met, en wat heb jij vandaag gedaan? Ja, en nu jij, wat heb jij vandaag gedaan?
Mja, zal bij iedereen ook wel anders zijn verder, ik kijk er niet op neer ofzo.
Oef, trauma's komen naar boven hier, leed wordt gedeeldquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien vind ik het vooral niks omdat het bij ons altijd ruzie aan tafel was.
En aan zo'n tafel zit het gewoon stijfjes en onprettig.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oef, trauma's komen naar boven hier, leed wordt gedeeld
Moet je respect voor hebbenquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Italië vinden ze ook elk donker persoon een aap.
FREUDIAANSE TOESTANDENquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oef, trauma's komen naar boven hier, leed wordt gedeeld
ja, dat kan ik begrijpenquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En aan zo'n tafel zit het gewoon stijfjes en onprettig.
Lekkerste juist voor het laatst bewarenquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik at vroeger altijd eerst mijn vlees en daarna pas de rest jullie ook?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn vader pakte ook altijd al het toetje terwijl ik net de groenten en aardappelen aan het opscheppen was (ik maakte eerst het vlees lekker met sausjes)
Nee want de kans is dat je al vol zit en dan geen zin meer hebt in het vlees.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekkerste juist voor het laatst bewaren
Preciesquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want de kans is dat je al vol zit en dan geen zin meer hebt in het vlees.
Ik heb nu hetzelfde hoor, geen geduld om te wachten tot iedereen klaar is.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan kan ik me wel voorstellen dat je liever achter de tv zit.
Wij wachtte gewoon op elkaar
Danoontjes zijn ook echt smerig zoet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Vroeger ook echt ELKE dag zowat toetjeEn ELKE dag yoghurt, vla en siroop. Best apart als je daar nu over nadenkt. Sowieso elke dag toetje wordt wel als #Smerigdik ervaren nu tegenwoordig
Die heb ik nog nooit opquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Danoontjes zijn ook echt smerig zoet.
Nja ik at dat vroeger altijd en nu eten mijn neefje en nichtje dat als ze hier zijn.quote:
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
En mijn pa at als we stoofpeertjes op hadden de peertjes met vla :als toetje r![]()
![]()
Dat vond ik echt heel ranzigquote:
Ja maar waarom dan?quote:
Combinatie. En koude peertjes.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan?
Je hield niet van stoofpeertjes? Niet van vla? Of alleen die combinatie niet?
ijs?quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Combinatie. En koude peertjes.
Ik hou gewoon totaal niet van koud eten op wat uitzonderingen na vind ik de warme variant altijd beter
Oh dat boeit mij geen reet eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Combinatie. En koude peertjes.
Ik hou gewoon totaal niet van koud eten op wat uitzonderingen na vind ik de warme variant altijd beter
Ja ijs,en fruitquote:
Hm nee altijd warm voorgerecht ook als ik uit eten gaquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar van zowel een koud als warm buffet zou ik kunnen genieten
wel eens op zichquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ijs,en fruit
Maar kipfilet op brood bijv, ulgh. Warme kip ja dikke prima natuurlijk![]()
Koude peer eet ik ook liever niet, stoofpeertjes daarentegen mag je me voor wakker maken
WitlofsaladeMaar witlof uit de oven dikke prima
Oh echt joh.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee altijd warm voorgerecht ook als ik uit eten ga
Oesters ja? Nooit op, maar mosselen was niet heel bijzonder vond ikquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh echt joh.
Ook nooit een salade als voorgerecht ofzo? Vind ik vaak wel nice. Of oestersGarnalencocktail ook genot.
Oh ja datquote:
https://www.volkskrant.nl(...)heveningen~b12d5153/quote:Volgens de waarnemend burgemeester hebben de organisatoren weliswaar ‘hard gewerkt’ om alle benodigde stukken bij elkaar te krijgen, maar is er ‘geen sprake van een aantoonbare professionele organisatie’.
Mosselen vind ik ook niet zo boeiend (gebakken mosselen wel trouwens, maar dat is gewoon een snack) en heb het ooit eens gegeten met heel veel azijn toen ik jong was en dat was echt mokergoorquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oesters ja? Nooit op, maar mosselen was niet heel bijzonder vond ik
Ja denk het wel nu ik wat vaker salades ben gaan eten
Maar dat andere gerecht wat populair is als voorgerecht, ben naam ff kwijt
Tering die snackbarquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)heveningen~b12d5153/
Dit is ook wel heel aanmatigend en kut hoorAls dit iets is wat je al jaren met de buurt doet, dan is professionalisering toch ook kul.
Oh dat heb ik nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind trouwens filet americain op brood met gekookt eitje wel lekker hoor (en dan mag dat ei best gekoeld zijn)
Onjuist, blijft gewoon een week goed, kan je prima twee stokbroden van eten (weet ik uit ervaring, het is inmiddels mijn standaardlunch aan de uniquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nooit geprobeerd.
Maar filet americain is ook altijd maar één dag goed, daarna kan je het al weggooien.
Wel voordeel mocht je nog eens een vriendin krijgen om oesters te lustenquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mosselen vind ik ook niet zo boeiend (gebakken mosselen wel trouwens, maar dat is gewoon een snack) en heb het ooit eens gegeten met heel veel azijn toen ik jong was en dat was echt mokergoor![]()
Oesters is wel lekker tussendoor, maar niet altijd betrouwbaar bij elk restaurantnooit proberen bij een vreetschuur in elk geval (maar daar sowieso niet heen gaan eigenlijk)
Dat blijft helemaal niet een week goed.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Onjuist, blijft gewoon een week goed, kan je prima twee stokbroden van eten (weet ik uit ervaring, het is inmiddels mijn standaardlunch aan de uni)
Tot je dan ineens wc-papier op je tong aantreft.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel voordeel mocht je nog eens een vriendin krijgen om oesters te lustenKrijg je wilde avondjes van
Je moet het wel in de koelkast bewaren hehquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat blijft helemaal niet een week goed.
Na drie dagen heeft het al een heel andere kleur.
Oh is dat het! Ik warm het altijd op in de magnetron, nou wat raar. Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet het wel in de koelkast bewaren heh
boterhamworst is ook koud, toch?quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:53 schreef Fok-it het volgende:
Gebakken ei, pindakaas en boterhamworst blijft gewoon beste broodbeleg
Daar moeten jullie het mee doen
Interessante combinatie.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:53 schreef Fok-it het volgende:
Gebakken ei, pindakaas en boterhamworst blijft gewoon beste broodbeleg
Daar moeten jullie het mee doen
WAT BEGRIJP JIJ NIET AAN DE TERM UITZONDERING UNIVERSITAIR STUDENTquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh is dat het! Ik warm het altijd op in de magnetron, nou wat raar. Bedankt voor de tip!
Pindakaas warmt niemand op tochquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WAT BEGRIJP JIJ NIET AAN DE TERM UITZONDERING UNIVERSITAIR STUDENT
EN IS PINDAKAAS OPEENS GLOEIEND HEET???
Nee Naatje. Ik heb echt nog nooit iemand gehoord die zijn boterhamworstplakjes in de magnetron legtquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Pindakaas warmt niemand op tochVan boterhamworst zou ik me dat nog kunnen voorstellen
Vroeger op stage kwamen er op de maandag altijd veel van die bakjes binnen (ik moest het opruimen als stagiair uiteraard) en na drie dagen was alles gewoon bruin hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar serieus, als ik de filet americain met tht datum van einde van de week neem, en ik open die begin van de week, verkleurd het helegaar niet
Je kan het ook warm föhnen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Naatje. Ik heb echt nog nooit iemand gehoord die zijn boterhamworstplakjes in de magnetron legt
Waarom in de magnetron, kan toch ook gewoon met brood tussen een tosti-ijzer ofzo, weet ik veelquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Naatje. Ik heb echt nog nooit iemand gehoord die zijn boterhamworstplakjes in de magnetron legt
Dan zal de AH er wel teringveel houdbaarheids E-nummers in doen ofzo, bij mij is het na drie dagen niet bruinquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger op stage kwamen er op de maandag altijd veel van die bakjes binnen (ik moest het opruimen als stagiair uiteraard) en na drie dagen was alles gewoon bruin hoor.
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zal de AH er wel teringveel houdbaarheids E-nummers in doen ofzo, bij mij is het na drie dagen niet bruin
https://www.voedingscentr(...)zond-om-te-eten.aspxquote:Bewaar een geopende verpakking filet americain maximaal 2 dagen in de koelkast.
Denk dat mijn weerstand daarin niet best isquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.voedingscentr(...)zond-om-te-eten.aspx
Oh, lol. Nouja, mijn weerstand zal wel goed zijn.
Ook dat nogquote:Filet americain staat niet in de Schijf van Vijf; eet het dus niet te vaak. Kant-en-klare filet americain bestaat uit fijngemalen rauw vlees met een saus erdoor. Vooral in deze saus zitten vaak toevoegingen die niet gezond zijn, zoals zout of suiker. Filet americain kan soms veel verzadigd vet bevatten.
Als ik iets eet waarvan ik weet dat het net over de grens is raak ik sowieso wel misselijk van de anxiety alleen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat mijn weerstand daarin niet best is
Ik ben daar echt heel paranoia in. Ook dat testen of melk nog lekker smaakt ofzoNee, datum kijken en anders weg. Bij vrijwel alles.
Doe ik ook hoor, alleen pak ik tegenwoordig wel iets vaker voedingcentrum erbij die dan richtlijnen geeft over hoe lang iets te bewaren enzoquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat mijn weerstand daarin niet best is
Ik ben daar echt heel paranoia in. Ook dat testen of melk nog lekker smaakt ofzoNee, datum kijken en anders weg. Bij vrijwel alles.
Had De Keuringsdienst van Waarde er niet een keer een aflevering over?quote:
Ja dat heb ik ook. Had het vanavond nog. Terwijl het gewoon goed smaakte krijg je er toch naar gevoel vanquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik iets eet waarvan ik weet dat het net over de grens is raak ik sowieso wel misselijk van de anxiety alleen.
nope, niet dat ik weetquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie ooit weleens voedselvergiftiging gehad? Ik nog nooit
Ja, wel een paar keer.quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie ooit weleens voedselvergiftiging gehad? Ik nog nooit
Kan me daar ook echt geen voorstelling bij maken hoe dat smaaktquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daardoor kan ik dus verdomme ook geen ganzen- of eendenlever meer eten zonder misselijk te worden, terwijl ik het juist lekker vond
Nee junkie xl dat telt nietquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
Wel laatste keer xtc aan het einde enigszins bad gegaan met alles eruit kotsen en diep ademhalen aan het einde van de trip, weet niet of dat telt?
Ben jij niet zo'n experimentele eter bij het uit eten gaan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me daar ook echt geen voorstelling bij maken hoe dat smaakt
Soms wel. Maar dan meer qua nieuwe restaurants uitproberen enzo. Qua menukaart vaak ook niet omdat ik vaak merk dat mensen om me heen die dat wel doen vaak bedrogen uitkomen en spijt krijgen dat ik denk, nou ja ik neem maar iets wat ik sowieso lekker ga vindenquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij niet zo'n experimentele eter bij het uit eten gaan?
Blijft een lastig dilemma ja, ik heb ook wel eens verkeerde keuzes gemaakt wat dat betreftquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms wel. Maar dan meer qua nieuwe restaurants uitproberen enzo. Qua menukaart vaak ook niet omdat ik vaak merk dat mensen om me heen die dat wel doen vaak bedrogen uitkomen en spijt krijgen dat ik denk, nou ja ik neem maar iets wat ik sowieso lekker ga vinden
Oja, dit brengt me op nog een kwalificatie voordat ik iets nieuws probeer: maat van me is kok en weet veel van eten, dus als hij wat op de kaart staat kan relateren aan ervaring dan is dat echt ubertop. Hij weet immers wel redelijk wat ik standaard lekker vind, zegmaarquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms wel. Maar dan meer qua nieuwe restaurants uitproberen enzo. Qua menukaart vaak ook niet omdat ik vaak merk dat mensen om me heen die dat wel doen vaak bedrogen uitkomen en spijt krijgen dat ik denk, nou ja ik neem maar iets wat ik sowieso lekker ga vinden
Krijg je dat niet op?quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft een lastig dilemma ja, ik heb ook wel eens verkeerde keuzes gemaakt wat dat betreft![]()
Maar probeer toch wel altijd minimaal één nieuw gerecht te kiezen, naast een vertrouwd iets dan (met driegangenmaaltijden dan, alhoewel ik nooit een toetje neem dus dan gaat dit niet op)
Moet je hem altijd meenemen met uit eten hequote:Op dinsdag 3 december 2019 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, dit brengt me op nog een kwalificatie voordat ik iets nieuws probeer: maat van me is kok en weet veel van eten, dus als hij wat op de kaart staat kan relateren aan ervaring dan is dat echt ubertop. Hij weet immers wel redelijk wat ik standaard lekker vind, zegmaar
Dat ook vaak niet en ik hou gewoon niet zo van zoetigheid.quote:
Hé potentiële vriendin, dit is een maat van me, hij komt mee-eten omdat ik nieuwe dingen wil gaan proberen met eten, da's wel ok toch?quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je dat niet op?
[..]
Moet je hem altijd meenemen met uit eten he
Ik eet ook veel liever hartig ja.quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ook vaak niet en ik hou gewoon niet zo van zoetigheid.
Dan geniet ik liever ultiem van hartig voedsel
Dus hij neemt jou dan mee omdat hij nieuwe dingen wil proberen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé potentiële vriendin, dit is een maat van me, hij komt mee-eten omdat ik nieuwe dingen wil gaan proberen met eten, da's wel ok toch?
Drie maanden later ligt die gast met haar te neuken, ik zie het al voor me
Chicks diggen wel iemand die goed kan koken jaquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé potentiële vriendin, dit is een maat van me, hij komt mee-eten omdat ik nieuwe dingen wil gaan proberen met eten, da's wel ok toch?
Drie maanden later ligt die gast met haar te neuken, ik zie het al voor me
quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus hij neemt jou dan mee omdat hij nieuwe dingen wil proberen?
Spinnen zijn niet zo ergquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
Weer minder: wil ik toilet uitlopen, kijk ik ineens recht naar zo'n langpootspin die echt heel dicht bij m'n hoofd zat op dat moment
Ik steun deze motie.quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spinnen zijn niet zo erg
Slangen daarentegen
De bijbel is het hiermee eens. Helemaal niets waard die slangen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Slangen moeten gewoon allemaal dood.
Je zou in Australie wonen met al die beestenquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Slangen moeten gewoon allemaal dood.
Toch lees je vaak genoeg op Reddit dat die mensen in grote steden daar er helemaal niet zoveel last van hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou in Australie wonen met al die beesten
Heeft de Bijbel tenminste nog ergens goede punten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De bijbel is het hiermee eens. Helemaal niets waard die slangen.
Ja ligt er wel aan waar je woont inderdaad. Maar ulgh. En daar zijn de spinnen wel eng en giftig somsquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch lees je vaak genoeg op Reddit dat die mensen in grote steden daar er helemaal niet zoveel last van hebben.
Maar in kleinere dorpen daar zal je wel eens een slang in je tuin aantreffen ja.
[..]
Heeft de Bijbel tenminste nog ergens goede punten.
de bijbel heeft wel meer goede punten, zeker in Hoogliedquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch lees je vaak genoeg op Reddit dat die mensen in grote steden daar er helemaal niet zoveel last van hebben.
Maar in kleinere dorpen daar zal je wel eens een slang in je tuin aantreffen ja.
[..]
Heeft de Bijbel tenminste nog ergens goede punten.
https://www.reddit.com/r/(...)at_fetish_is_really/quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben me aan het verlekkeren op r/foodporn op dit moment
Ik ook ja. Andersom dan weer niet gek genoegquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)at_fetish_is_really/
Ik lees dit nu, ik word een beetje naar van vrouwen die mannen willen rimmen.
Niet zo gek, vrouwen poepen niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook ja. Andersom dan weer niet gek genoeg
quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo gek, vrouwen poepen niet.
Ik denk dat ik de real deal echt ongelooflijk goor zou vinden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was sowieso nooit zo van oraal. Was meer vingervlug dan likgraag zeg maar
Het is een complotquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb trouwens echt het idee dat er tegenwoordig geen vrouw meer te vinden is die into vanilla sex is
Volgens mij valt er al een hele hoop onder vanilla sex tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb trouwens echt het idee dat er tegenwoordig geen vrouw meer te vinden is die into vanilla sex is
Ja dat ook ja. Dat ze lichte bdsm al vanilla vindenquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij valt er al een hele hoop onder vanilla sex tegenwoordig.
Als in? Seks in het algemeen bedoel je?quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de real deal echt ongelooflijk goor zou vinden.
Jaquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als in? Seks in het algemeen bedoel je?
Wat lijkt je er vies aan dan?quote:
Katten die flink genomen worden buiten maken echt een afschuwelijk geluidquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
Die momenten dat je je afvraagt of er een kind of kat aan het blêren is
is dat een ander geluid dan van die mauwende zeurende geluiden?quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Katten die flink genomen worden buiten maken echt een afschuwelijk geluid
Lekker je bed onder squirtenquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geuren, zweet, urineresten, gedoe met vingers en handen.
Ja. dat zeurende gemauw is langdurig en op een wat lager volumequote:Op dinsdag 3 december 2019 02:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat een ander geluid dan van die mauwende zeurende geluiden?
Lach je ook zo als er een vrouw verkracht wordt bij je in de straat?quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. dat zeurende gemauw is langdurig en op een wat lager volume
Als er een kat verkracht wordt hoor je echt een oorverdovende krijs
Deze ben ik ook al eens voorbij gekomen ja.quote:
Meer dan om Funniest Home Videos jaquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lach je ook zo als er een vrouw verkracht wordt bij je in de straat?
Ligt eraan bij welke van de twee Hans Kraay jr. betrokken is.quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dan om Funniest Home Videos ja
Maarre, als je seks zo vies vind he. Dan zou je toch helemaal niks met jezelf moeten willen doen? Of vind je dat dan weer niet vies?quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan bij welke van de twee Hans Kraay jr. betrokken is.
Nee fantasieën zijn wel prima.quote:Op dinsdag 3 december 2019 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maarre, als je seks zo vies vind he. Dan zou je toch helemaal niks met jezelf moeten willen doen? Of vind je dat dan weer niet vies?
Het is 3 uur snachts. met al wat vermoeide oogjes is seks een beter onderwerp dan filosofiequote:Op dinsdag 3 december 2019 02:58 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
ok, voor het slapen gaan, dit is meer filosofischisch
bron: http://accounts.smccd.edu(...)14%20UNFORMATTED.pdf
Maar van onanie komt ook viezigheidquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee fantasieën zijn wel prima.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 3 december 2019 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar van onanie komt ook viezigheid
Zit je nog weleens op Tinder?quote:Op dinsdag 3 december 2019 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
En van mezelf is het allemaal minder erg dan van een ander persoon.
Nee dat heb ik al maanden niet meer op mijn telefoon staan. Geen enkele datingapp overigens.quote:
Ik kan me herinneren datjij soms toch best sem-succesvolle gesprekken hebt gehad daarquote:Op dinsdag 3 december 2019 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al maanden niet meer op mijn telefoon staan. Geen enkele datingapp overigens.
Toch geen succes mee (lol)
Ja om het nummer te regelen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren datjij soms toch best sem-succesvolle gesprekken hebt gehad daar
quote:Op dinsdag 3 december 2019 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja om het nummer te regelen.
Toen gingen we verder op WhatsApp en was het gesprek binnen de kortste keren dood.
Ja maar dat was niet via Tinder.quote:Op dinsdag 3 december 2019 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je niet een keer een date met zo'n meid dat je op terrasje zat en geen idee had wat je ermee aan moest
Zou mooi zijn als je dat kon overslaan jaquote:
In elk geval die eerste ongemakkelijke ontmoeting waar je moet smalltalken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je dat kon overslaan ja
Jarenlange vriendschap die veranderd naar liefdesrelatiequote:Op dinsdag 3 december 2019 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beter als je iemand toch al kent dus nooit die fase in hoeft.
Maarja hoe kom je daar nou weer aan.
Ja dat is vaak al lastig zat.quote:Op dinsdag 3 december 2019 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jarenlange vriendschap die veranderd naar liefdesrelatie
quote:
DAAR MOET EEN PIEMEL IN!! @Geerdquote:
Ik welquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pas je op voor je vingers met al dat vw geweld?
Jij kijkt voetbal, jij moet dat weten.quote:
Ik kijk alleen topwedstrijdenquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij kijkt voetbal, jij moet dat weten.
Maar iets met sieg heil ofzo
(Welkom) bij de rapfabriek!quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
Ik luister naar Bam Dit Is 3KB. Topnummer.
Ik hoorde laatst een cover van Whitney Houstonquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heeft die ook Kerstmuziek gemaakt dan?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een cover van Whitney Houston
quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
Ik luister naar Bam Dit Is 3KB. Topnummer.
kweenie luister alleen minimalistenquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een kutcomponisten.
Behalve Beethoven dan.
Wat spelen die?quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kweenie luister alleen minimalisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |