Wat voor huisje heb je nou eigenlijk gekocht? In je dorpie of?quote:Op maandag 2 december 2019 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een prima reputatie.
[..]
Ook
Gewoon een huis met kamersquote:Op maandag 2 december 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor huisje heb je nou eigenlijk gekocht? In je dorpie of?
Jongenquote:
ziet uit als halfdroge pepquote:Op maandag 2 december 2019 23:02 schreef Solotovski het volgende:
Weet nog steeds niet wat de substantie in de op is
Oh pls hou op met mequote:Op maandag 2 december 2019 23:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
dat je ongeduldig bent en pakt en dat je hele neus naar de [redacted] gaat
Top!quote:Op maandag 2 december 2019 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast wel. Ik introduceer je als mijn lang verloren broer.
Dat Limburgs accent leren we je nog wel af.
[redacted], ik moest lachenquote:Op maandag 2 december 2019 23:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
dat je ongeduldig bent en pakt en dat je hele neus naar de [redacted] gaat
Welke extremist op Twitter/Facebook is dit?quote:Op maandag 2 december 2019 23:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
Food for though. Denk hier maar eens over na terwijl je vlees eet.
Ik heb een vraag aan jullie niet vegans. Mijn medemensen.
Is het stoppen van dierenmishandeling wat jullie wensen?
Waarom vermoord je de kippen en varkens op de kinderboerderij niet?
Want ik heb gehoord, daar is je kind nog blij, of niet?
Denk terug aan voor je wist waar vlees vandaan kwam.
Raar maar waar je had niet leuk gevonden.
Waarom eet je ook geen honden? Waarom betaal je voor vlees per ponden?
Waarom betalen voor genocide?
Wat is de prijs voor vlees? Wat is de prijs om op een persoons leven te bieden?
is oud filmpje van badtripbobquote:Op maandag 2 december 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke extremist op Twitter/Facebook is dit?
quote:Op maandag 2 december 2019 23:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is oud filmpje van badtripbob
quote:Op maandag 2 december 2019 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top!
Als alles meezit rond ik mijn inburgeringscursus in januari af en dan kunnen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 2 december 2019 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel grappig.
quote:Op maandag 2 december 2019 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Leuk, familie in het buitenlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Welke serie?quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik krijg het idee dat ik die serie moet kijken, maar is dat ook zo?
Ja, precies diequote:Op dinsdag 3 december 2019 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
malandorian ofzo toch?
ben je al een top2000 lijst aan het maken?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
malandorian ofzo toch?
ben je al een top2000 lijst aan het maken?
Ja jonge, dat was toch niet de reden waarom ik hem posttequote:
Weet ik veel, meestal post je memes van dingen die je gekeken hebtquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ja jonge, dat was toch niet de reden waarom ik hem postte
En nee, Star Wars
En nee, nog geen Top 2000 lijstMaar ik ben niet zo'n grote muziekliefhebber he dus mijn lijst ten opzichte van vorig jaar is niet veranderd denk ik
Dit is geen meme. Dit is meer een soort de Speld in Hollywoodquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik veel, meestal post je memes van dingen die je gekeken hebt
Nja, hij is wel schattigquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al ontkom je niet aan die baby Yoda op social media inderdaad.
Toch een slap aftreksel van Dobby dat.
Die vond ik vroeger echt teringengquote:
Wat loop je nou altijd te zeiken eh Johan, Ik douw dat gewoon in me mik, dat is toch niet zo moeilijk??quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf ik at net een kipfiletrolletje met roomkaas wat smaakt naar een tandartsbehandeling.
Dit heb ik nog nooit gezien, jij?
Komt dit daaruit of is dit een ervaring die je net had?quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf ik at net een kipfiletrolletje met roomkaas wat smaakt naar een tandartsbehandeling.
Dit heb ik nog nooit gezien, jij?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop je nou altijd te zeiken eh Johan, Ik douw dat gewoon in me mik, dat is toch niet zo moeilijk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |