Ik moest het vandaag uitleggen in het DRT topic.quote:Op maandag 2 december 2019 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn mensen die darten als sport zien. Kennen jullie iemand die dat uit kan leggen?
Als je moet kiezen: wielrennen of F1?quote:Op maandag 2 december 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Optyfen met dat achterlijke gefiets.
beter een fietser dan een schaatserquote:Op maandag 2 december 2019 21:48 schreef Caland het volgende:
Een fietser in het rijtje van beste sportman
Is het topic weer gekickt of darten een sport is?quote:Op maandag 2 december 2019 21:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik moest het vandaag uitleggen in het DRT topic.
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op maandag 2 december 2019 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn mensen die darten als sport zien. Kennen jullie iemand die dat uit kan leggen?
Hij heeft het wel goed op zich. Hij zal er inderdaad nooit heen gaan. Gewoon omdat ie niet wordt uitgenodigd.quote:Op maandag 2 december 2019 21:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik moest het vandaag uitleggen in het DRT topic.
DRT / Van Gerwen: ‘Ik ga nooit van mijn leven naar dat Sportgala’
Dit blijft een legendarische quote.quote:Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Jij krijgt echt een rode waas voor je gezicht als het woord fiets valt he.quote:Op maandag 2 december 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Optyfen met dat achterlijke gefiets.
mad manquote:Op maandag 2 december 2019 21:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Nee, maar kwam wel ter sprake in het sportgala topic in DRTquote:Op maandag 2 december 2019 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het topic weer gekickt of darten een sport is?
Anders ga ik dat binnenkort doen, ben benieuwd of er nieuwe inzichten zijn.
Cor Pot zit nog op de bankquote:Op maandag 2 december 2019 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dick heeft niets op de bank zitten.
Woorden die Dick niet graag hoort.
Jongen van de club.quote:Op maandag 2 december 2019 21:53 schreef Evertjan het volgende:
Febo Theo gewoon als hoofdtrainer aanstellen
Volgens mij gaan ze voor de 40-45e keer Edward Sturing naar voren schuivenquote:Op maandag 2 december 2019 21:53 schreef Evertjan het volgende:
Febo Theo gewoon als hoofdtrainer aanstellen
Je mist Bony he?quote:Op maandag 2 december 2019 21:54 schreef Evertjan het volgende:
Vitesse mist een type Bony in de spits
kan Theo Bos niet even de boel overnemen als interim trainerquote:Op maandag 2 december 2019 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze voor de 40-45e keer Edward Sturing naar voren schuiven
Wellicht weet @:yats meer
vrijdag komt directeurtjequote:Op maandag 2 december 2019 21:54 schreef RamboDirk het volgende:
Sinterklaas zit al de hele tijd rechtsachter Kieft.
quote:Op maandag 2 december 2019 21:54 schreef Evertjan het volgende:
Vitesse mist een type Bony in de spits
quote:Op maandag 2 december 2019 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze voor de 40-45e keer Edward Sturing naar voren schuiven
Wellicht weet @:yats meer
Oeitwitter:regio15 twitterde op maandag 02-12-2019 om 21:54:34Volgens een tipgever op de WhatsApp-tiplijn (0615151502) hebben agenten een waarschuwingsschot gelost. Dit is nog NIET bevestigd. Later meer! #Duindorp reageer retweet
En het is pas begin decemberquote:Op maandag 2 december 2019 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]Oeitwitter:regio15 twitterde op maandag 02-12-2019 om 21:54:34Volgens een tipgever op de WhatsApp-tiplijn (0615151502) hebben agenten een waarschuwingsschot gelost. Dit is nog NIET bevestigd. Later meer! #Duindorp reageer retweet
nou nou schrikken we in Duindorp al van een waarschuwingschotjequote:Op maandag 2 december 2019 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]Oeitwitter:regio15 twitterde op maandag 02-12-2019 om 21:54:34Volgens een tipgever op de WhatsApp-tiplijn (0615151502) hebben agenten een waarschuwingsschot gelost. Dit is nog NIET bevestigd. Later meer! #Duindorp reageer retweet
Gaat niet lang duren dit hoor. Al die rellen duren vaak 3 à 4 dagen.quote:
allemaal te danken aan Krikkequote:Op maandag 2 december 2019 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verbieden was een geweldige keuze
Kom eens naar Overvecht zou ik zeggenquote:Op maandag 2 december 2019 21:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nou nou schrikken we in Duindorp al van een waarschuwingschotje
BERT!quote:Op maandag 2 december 2019 21:58 schreef Evertjan het volgende:
ik ben zelf opgegroeid in de Worp daar is Duindorp niks bij vergelijken
Dan gaat dit niet op.quote:Op maandag 2 december 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ze spelen tegen Juventus, René.
@GGMM kijkt al jaren geen buitenlands voetbal meer.quote:Op maandag 2 december 2019 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:ggmm vond het raar dat ik naar de koploper uit de Bundesliga ging kijken.
Lijkt mij wel leuk hoor. Ik ben vorig jaar naar Kölner Haien geweest, topshow. Geen voetbal, maar wel mooi groot stadion en prima sfeertje.quote:Op maandag 2 december 2019 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hij heeft zondag nog naar Twente gekekenquote:Op maandag 2 december 2019 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:GGMM kijkt al jaren geen buitenlands voetbal meer.
Denk dat we straks even wat rust volgt om vervolgens na de feestdagen weer los te gaan. Nu heb je alleen Duindorp maar in Laak en Escamp hebben ze de.vuren ook verboden. Daar zitten grote groepen jongeren die ook ontevreden zijn. Mocht Scheveningen morgen te horen krijgen dat hun vreugdevuur ook niet doorgaat dan krijg je die buurt er ook gratis bij.quote:Op maandag 2 december 2019 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat niet lang duren dit hoor. Al die rellen duren vaak 3 à 4 dagen.
Net zoals in Amsterdam en Den Bosch in het verleden.
GGMM kijkt alleen Ajax en PSV (als ze achter staan)quote:Op maandag 2 december 2019 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Genotquote:Op maandag 2 december 2019 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat we straks even wat rust volgt om vervolgens na de feestdagen weer los te gaan. Nu heb je alleen Duindorp maar in Laak en Escamp hebben ze de.vuren ook verboden. Daar zitten grote groepen jongeren die ook ontevreden zijn. Mocht Scheveningen morgen te horen krijgen dat hun vreugdevuur ook niet doorgaat dan krijg je die buurt er ook gratis bij.
Ik snap niet wat er leuk is aan de auto's affikken met oud en nieuw. Wij hielden het als puber bij een brievenbusje opblazenquote:Op maandag 2 december 2019 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat we straks even wat rust volgt om vervolgens na de feestdagen weer los te gaan. Nu heb je alleen Duindorp maar in Laak en Escamp hebben ze de.vuren ook verboden. Daar zitten grote groepen jongeren die ook ontevreden zijn. Mocht Scheveningen morgen te horen krijgen dat hun vreugdevuur ook niet doorgaat dan krijg je die buurt er ook gratis bij.
Tarkagodquote:Op maandag 2 december 2019 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
In het land der blinden is Enoh koning.
Ik ook niet, maar het verleden van oud en nieuw in Den Haag is een vrij heftige. Dit begint op de jaren 80 te lijken, die waren niet fijn voor zowel bewoners als politie.quote:Op maandag 2 december 2019 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er leuk is aan de auto's affikken met oud en nieuw. Wij hielden het als puber bij een brievenbusje opblazen
Kerstbomen jatten en dan afbranden was het toch altijd?quote:Op maandag 2 december 2019 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het verleden van oud en nieuw in Den Haag is een vrij heftige. Dit begint op de jaren 80 te lijken, die waren niet fijn voor zowel bewoners als politie.
Ja, dat zie je toch?quote:
Ja, en politie massaal uitdagen en ermee knokken. Kat en muisspelletje net als nu zeg maar.quote:Op maandag 2 december 2019 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kerstbomen jatten en dan afbranden was het toch altijd?
Kluivert is niet zo slim he?twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 02-12-2019 om 22:02:36Waarom Patrick Kluivert geen aangifte deed tegen het goksyndicaat dat hem chanteerde https://t.co/ZDORTMRJS4 via @volkskrant reageer retweet
Tjsa dan kan je ze beter verzamelen op één vaste locatie op het strand inderdaad. Al houden die tokkies zich toch nooit aan de voorwaarden van de stapelquote:Op maandag 2 december 2019 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en politie massaal uitdagen en ermee knokken. Kat en muisspelletje net als nu zeg maar.
quote:Op maandag 2 december 2019 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een stukje Geleen en Hendriks, ik zag haar stompje
Zijn vrouw is ook een oplichtsterquote:Op maandag 2 december 2019 22:06 schreef Caland het volgende:
Kluivert is niet zo slim he?twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 02-12-2019 om 22:02:36Waarom Patrick Kluivert geen aangifte deed tegen het goksyndicaat dat hem chanteerde https://t.co/ZDORTMRJS4 via @:volkskrant reageer retweet
En tevens een moordenaar
(zat in het verkeerde topic)
Stompje?quote:Op maandag 2 december 2019 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een stukje Geleen en Hendriks, ik zag haar stompje
Nee dat is ook zo. Blijft een lastig iets. Maar de angst voor grootschalige rellen is denk ik wel terecht hier nu.quote:Op maandag 2 december 2019 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tjsa dan kan je ze beter verzamelen op één vaste locatie op het strand inderdaad. Al houden die tokkies zich toch nooit aan de voorwaarden van de stapel
twitter:TanjaVerkaik twitterde op maandag 02-12-2019 om 22:04:55agent trekt pistool Tesselseplein #duindorp https://t.co/BwWqdYyVH4 reageer retweet
Gewoon keihard aanpakken dat tuigquote:Op maandag 2 december 2019 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo. Blijft een lastig iets. Maar de angst voor grootschalige rellen is denk ik wel terecht hier nu.twitter:TanjaVerkaik twitterde op maandag 02-12-2019 om 22:04:55agent trekt pistool Tesselseplein #duindorp https://t.co/BwWqdYyVH4 reageer retweet
quote:Op maandag 2 december 2019 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
nu gaat Zipportal de screenshot posten.
Teringquote:Op maandag 2 december 2019 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo. Blijft een lastig iets. Maar de angst voor grootschalige rellen is denk ik wel terecht hier nu.twitter:TanjaVerkaik twitterde op maandag 02-12-2019 om 22:04:55agent trekt pistool Tesselseplein #duindorp https://t.co/BwWqdYyVH4 reageer retweet
Probeert die auto die stillen nou aan te rijden?quote:Op maandag 2 december 2019 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eng eng engquote:Op maandag 2 december 2019 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)liest-topje-van-pink
Yep. Agent trekt vervolgens pistool.quote:Op maandag 2 december 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeert die auto die stillen nou aan te rijden?
Jaquote:Op maandag 2 december 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeert die auto die stillen nou aan te rijden?
YANNICKEDtwitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 02-12-2019 om 22:11:31Een schande dat Almere City met 3-1 van Jong Utrecht heeft verloren. Ik baal er erg van dat Almere City op dit moment helemaal niks presteert. Ik hoop dat de directie van Almere City de voetballers dit jaar geen salaris meer gaan geven want dat verdienen ze zeker niet reageer retweet
Kan gebeurenquote:Op maandag 2 december 2019 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)liest-topje-van-pink
Dat wordt weer genieten tijdens het WK Darts van de altijd sympathieke tweets van Yannick.quote:Op maandag 2 december 2019 22:15 schreef Caland het volgende:
YANNICKEDtwitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 02-12-2019 om 22:11:31Een schande dat Almere City met 3-1 van Jong Utrecht heeft verloren. Ik baal er erg van dat Almere City op dit moment helemaal niks presteert. Ik hoop dat de directie van Almere City de voetballers dit jaar geen salaris meer gaan geven want dat verdienen ze zeker niet reageer retweet
Je gore rotmoederquote:Op maandag 2 december 2019 22:22 schreef Caland het volgende:
Komt een man bij de dokter lijkt me typisch zo’n programma waar @:ggmm naar kijkt
Die club doet pas amper 16 jaar mee in het betaalde voetbal.quote:Op maandag 2 december 2019 22:15 schreef Caland het volgende:
Maar ik was er niet.quote:
Hij is dan ook redelijk mild met het inhouden van salarisquote:Op maandag 2 december 2019 22:30 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Die club doet pas amper 16 jaar mee in het betaalde voetbal.
Zet maar vast een baco klaarquote:Op vrijdag 6 december 2019 08:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond Bossie in Sinterklaas kostuum en directeurtje als zwarte piet![]()
Baas bovenbaasquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
Ik doe jullie een mooiere:
IK BEN PRESENT
T is er niet beter op geworden sinds zij er bij zijn gekomenquote:
proostquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De kans is groot dat ik snel af haak maar ik pak er toch even een biertje bij.
Proost maatquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De kans is groot dat ik snel af haak maar ik pak er toch even een biertje bij.
Jo?quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:41 schreef Zorro het volgende:
Dat hebben ze bij PSV gedaan, een man die De Jong heet.
Heb je ook niks aan.
adblocker uitzettenquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
FOK! doet godsgruwelijk irritant mobiel trouwens
@:Danny
PC ookquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Ah ik dacht dat ik door mijn bundel wasquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Tabblad crasht steeds bij mij.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Oh, ligt niet aan mij dusquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Waar is “Nederland is helemaal oranje”quote:
Die is 16 ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:04 schreef Coco. het volgende:
Lieve dat meisje achter Gijp in het publiek.
Weet ik maar toch. leeftijdsverschil wel iets te grootquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is legaal, maar ook zij wordt 18.
Liever die indo naast Basquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:04 schreef Coco. het volgende:
Lieve dat meisje achter Gijp in het publiek.
Die blonde kapster kijkt me een partij chagrijnig zeg, lijkt wel de 1000 cock stare.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Weet ik maar toch. leeftijdsverschil wel iets te groot
Relatief gezien voor een vrijdag uitzending met Valentijn.quote:
ValenGod.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Relatief gezien voor een vrijdag uitzending met Valentijn.
Ja
Ironisch wel dat die jongens zelf niet mogen thuiskomen met een zwarte dame .quote:
Wat ga je nu doen dan?quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik haak af jongens. Hopelijk maandag meer genot.
Ga je neukenquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik haak af jongens. Hopelijk maandag meer genot.
Een vuurtje aansteken.quote:
Vond Hans wel wat minder dan de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
hahahaha. Hans Kesting gisteren was de beste, maar dit is een goede 2e
Ja dat vraag ik u ook afquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WAAR ZIJN DIE ZWARTE PIETEN?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |