Waren we ook.quote:Op maandag 2 december 2019 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Scrummie en @:GGMM hebben het vandaag uitgemaakt op twitter. Ik dacht nog wel dat ze bff waren.
Reageer danquote:Op maandag 2 december 2019 19:10 schreef JanCees het volgende:
Beste Jan,
Je weet het: we zijn superblij met jou als klant. Maar daden zeggen meer dan woorden. Daarom hebben we een cadeautje voor je!
Jottem! Zoveel streamen als je wil
Op 3 december krijg je van ons 24 Uur Unlimited Data. Een hele dag gratis en voor niks onbeperkt internetten in heel Nederland. Zomaar, omdat jij het bent.
Meer weten?
We houden contact.
Tele2
wat kinderachtig mailtje zeg
Alle bedrijven proberen dat amicale waar Coolblue eerst mee kwam over te nemen.quote:Op maandag 2 december 2019 19:10 schreef JanCees het volgende:
Beste Jan,
Je weet het: we zijn superblij met jou als klant. Maar daden zeggen meer dan woorden. Daarom hebben we een cadeautje voor je!
Op 3 december krijg je van ons 24 Uur Unlimited Data. Een hele dag gratis en voor niks onbeperkt internetten in heel Nederland. Zomaar, omdat jij het bent.
Meer weten?
We houden contact.
Tele2
Geen 80gb data hebbenquote:Op maandag 2 december 2019 19:10 schreef JanCees het volgende:
Beste Jan,
Meer weten?
We houden contact.
Tele2
Ligt al een paar jaar onder de grond weg te rotten, succes.quote:Op maandag 2 december 2019 19:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had 'de moeder van i volpompen'
Namen en rugnummers graagquote:Op maandag 2 december 2019 19:12 schreef KingRoland het volgende:
er zijn users hier die ik wel een TIA gun
dan stribbelt ze iig niet tegenquote:Op maandag 2 december 2019 19:12 schreef I het volgende:
[..]
Ligt al een paar jaar onder de grond weg te rotten, succes.
Geilquote:Op maandag 2 december 2019 19:12 schreef I het volgende:
[..]
Ligt al een paar jaar onder de grond weg te rotten, succes.
quote:Op maandag 2 december 2019 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waren we ook.
Maar dan gaat hij stoppen met volgen als ik een grapje maakDat vind ik zo kinderachtig.
Nou, dan ik hem ook!!
Meer is beterquote:Op maandag 2 december 2019 19:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat heb ik daaraan
ik heb 7 gb en gaat nooit op
We keep in touchquote:Op maandag 2 december 2019 19:10 schreef JanCees het volgende:
Beste Jan,
Meer weten?
We houden contact.
Tele2
je kan alles zeggen over ggmm behalve dat hij een judas isquote:Op maandag 2 december 2019 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik vraag me af hoeveel mensen jou al hebben geblokkeerd.
quote:
boeit me geen kontquote:
Ja, die draaide er wel een wokkel vanquote:
René is één van mijn favoriete twitteraars.quote:Op maandag 2 december 2019 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik vraag me af hoeveel mensen jou al hebben geblokkeerd.
Het valt ook allemaal niet mee hè.quote:Op maandag 2 december 2019 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
Oh, een ONZ/KLB idioot, @:Onlogisch is zeker weer verdwenen?
Ik begreep van René dat @onlogisch vandaag helemaal zelfstandig een TR heeft afgehandeld.quote:Op maandag 2 december 2019 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
Oh, een ONZ/KLB idioot, @:Onlogisch is zeker weer verdwenen?
Geen ervaring mee, doe ik niet aan.quote:Op maandag 2 december 2019 19:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee hoor als je betaalt gaan ze gewoon op je zitten hoor
Wow, dit zal zijn eerste wel zijn dan, ik ben trots op je @onlogisch !quote:Op maandag 2 december 2019 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep van René dat @:onlogisch vandaag helemaal zelfstandig een TR heeft afgehandeld.
We moeten die jongen ook niet teveel willen belasten
Heb jij het ook wel eens met een Dolly Dot gedaan?quote:
Zou historisch zijn als er iemand een note krijgt van @onlogischquote:Op maandag 2 december 2019 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, dit zal zijn eerste wel zijn dan, ik ben trots op je @:onlogisch !
Nog mee gaan rellen daar?quote:Op maandag 2 december 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De sfeer is nogal wat gespannen hier. Lijkt Duindorp wel.
Verklaart de spontane agressie tegen mij, arme jongen zit bijna tegen een burn-out aan.quote:Op maandag 2 december 2019 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep van René dat @:onlogisch vandaag helemaal zelfstandig een TR heeft afgehandeld.
Heeft er ooit iemand een note van @Klummie gehad?quote:Op maandag 2 december 2019 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou historisch zijn als er iemand een note krijgt van @:onlogisch
Woon jij daar in de buurt?quote:Op maandag 2 december 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De sfeer is nogal wat gespannen hier. Lijkt Duindorp wel.
Wie?quote:Op maandag 2 december 2019 19:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft er ooit iemand een note van @:klummie gehad?
Staat Django daar nou in de fik?quote:
Hij post de laatste tijd ook veel piemels, zit het iets dwars?quote:Op maandag 2 december 2019 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het maar rustig blijft in Statenkwartier, ik ga daar morgen bij familie op bezoek.quote:Op maandag 2 december 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neeeee, die gekkigheid doe ik niet aan joh.
Ja, dat is wel een prima buurt hoor. Geen zorgen.quote:Op maandag 2 december 2019 19:22 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Als het maar rustig blijft in Statenkwartier, ik ga daar morgen bij familie op bezoek.
Hij raakt zijn opgekropte spanningen wel kwijt in de sportschool.quote:Op maandag 2 december 2019 19:21 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Verklaart de agressie, arme jongen zit bijna tegen een burn-out aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Waar woon jijquote:Op maandag 2 december 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een prima buurt hoor. Geen zorgen.
Ja prima. In de zomer wel wat drukker maar over het algemeen goed te doen.quote:
Lekker dicht bij de kust.quote:
Maja, jij zit toch alleen maar binnen te fokkemquote:Op maandag 2 december 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja prima. In de zomer wel wat drukker maar over het algemeen goed te doen.
Ik vroeg je niks????quote:Op maandag 2 december 2019 19:25 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Scheveningen maar dan 100x beter en chiller. En minder toeristen.
Dat absoluut. Alleen die verbouwplannen op Kijkduin zijn wat minder.quote:Op maandag 2 december 2019 19:25 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Scheveningen maar dan 100x beter en chiller. En minder toeristen.
Hier doen we niet aan roddelen, graag mentionen als je iemand noemtquote:Op maandag 2 december 2019 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ik ben blij dat de rust hier weer terug is.
Dan zal onlogisch zo wel terugkomen.
EENSquote:Op maandag 2 december 2019 19:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier doen we niet aan roddelen, graag mentionen als je iemand noemt
@:onlogisch
Mijn excuses, je hebt gelijk.quote:Op maandag 2 december 2019 19:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier doen we niet aan roddelen, graag mentionen als je iemand noemt
@:onlogisch
Ja, al die restaurants aan de boulevard moeten weg voor een nieuw gigantisch gebouw toch?quote:Op maandag 2 december 2019 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat absoluut. Alleen die verbouwplannen op Kijkduin zijn wat minder.
Hier doen we niet aan roddelen, graag mentionen als je iemand noemtquote:Op maandag 2 december 2019 19:27 schreef KingRoland het volgende:
Ifrane komt uit Rotterdam, dus ik beschouw hem als een vriend.
ben je echt mocroquote:Op maandag 2 december 2019 19:27 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik beroep mij op mijn vrijheid van meningsuiting.
Jij bent ook wel een toffe kerel.quote:Op maandag 2 december 2019 19:27 schreef KingRoland het volgende:
Ifrane komt uit Rotterdam, dus ik beschouw hem als een vriend.
Jij bent niet welkom meer.quote:Op maandag 2 december 2019 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kom graag naar Manhattan aan de maas
Ja kloptquote:Op maandag 2 december 2019 19:28 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ja, al die restaurants aan de boulevard moeten weg voor een nieuw gigantisch gebouw toch?
sowiesoquote:Op maandag 2 december 2019 19:29 schreef JanCees het volgende:
@:tjacka komt uit wf
ik beschouw hem als een maat
Volgens mij lul je uit je nek.quote:Op maandag 2 december 2019 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen in Amsterdam walgt van de stad
Iedereen in Rotterdam is blij met de stad
tsja
je bent altijd welkom in Amsterdam dan zie je het vanzelfquote:Op maandag 2 december 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij lul je uit je nek.
Van mijn leven nooit nietquote:Op maandag 2 december 2019 19:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je bent altijd welkom in Amsterdam dan zie je het vanzelf
Duurquote:Op maandag 2 december 2019 19:32 schreef KingRoland het volgende:
Leiden en Haarlem lijken mij wel mooie steden.
In Leiden zit een leuke korfbalclubquote:Op maandag 2 december 2019 19:32 schreef KingRoland het volgende:
misschien ga ik wel verhuizen naar Delft of Leiden
quote:Op maandag 2 december 2019 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
In Leiden zit een leuke korfbalclub
Ja, Killerjet speelt daar.quote:Op maandag 2 december 2019 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
In Leiden zit een leuke korfbalclub
quote:Op maandag 2 december 2019 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij raakt zijn opgekropte spanningen wel kwijt in de sportschool.Je dikke teringmoeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is nu op.quote:
Ik?quote:Op maandag 2 december 2019 19:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sommige users hier mogen wat mij betreft worden ondergepist door een paard.
Iemand die het erasmusbrug zegt kan beter in de maas gaan zwemmen.quote:Op maandag 2 december 2019 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent niet welkom meer.
@:wereldgozer
Sowquote:Op maandag 2 december 2019 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jojo
Gisteren veel kunnen juichen bij Ajax? 7 keer neem ik aan?
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 2 december 2019 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, wat jammer. Hopelijk denk je er de volgende keer wel aan.
quote:Op maandag 2 december 2019 19:41 schreef KingRoland het volgende:
Het topic krijgt opeens wat meer gewicht.
Ja dat was top.quote:Op maandag 2 december 2019 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jojo
Gisteren veel kunnen juichen bij Ajax? 7 keer neem ik aan?
anders ik wel makkerquote:Op maandag 2 december 2019 19:45 schreef Tjacka het volgende:
Zo
Ik ben weer op mijn plaats gezet door @:jojoortje
En eerder op de dag al door @Amaranthaquote:Op maandag 2 december 2019 19:45 schreef Tjacka het volgende:
Zo
Ik ben weer op mijn plaats gezet door @:jojoortje
hallo jojoquote:Op maandag 2 december 2019 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Hi Tjacka.
Sorry, moest even losgaan op die idioot van een Roland.
Befbekjequote:
Nouja nee eigenlijk nooitquote:Op maandag 2 december 2019 19:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En eerder op de dag al door @:Amarantha
Het zit jou niet mee vandaag bij de dames, vriend.
Zou @Amarantha doenquote:Op maandag 2 december 2019 19:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En eerder op de dag al door @:Amarantha
Het zit jou niet mee vandaag bij de dames, vriend.
hoe gaat het met les gevenquote:Op maandag 2 december 2019 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Hi Tjacka.
Sorry, moest even losgaan op die idioot van een Roland.
zwaargewichtenquote:Op maandag 2 december 2019 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hi JeeCee. Toch wel wat toppers in de VBL SC nog hoor. Doet me goed.
Nee, lijkt alleen puur. Staat ook op het etiket dat het puur is. Maar zeker geen puur.quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 19:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lig je een beetje in die wietwalm te pompen, is toch niks man.
Zo goed als weg al een tijdje. Ben jij nu aan de beurt?quote:Op maandag 2 december 2019 19:49 schreef Jojoortje het volgende:
Bb. hoe is het met het gepiep in je oor?
Fijn. Nee nee hier geen last hoor.quote:Op maandag 2 december 2019 19:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo goed als weg al een tijdje. Ben jij nu aan de beurt?
Ik hou niet van hasj.quote:Op maandag 2 december 2019 19:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja sorry Ama, maar bij mij zou je toch op z'n minst op hasj moeten overstappen.
Met Lisa bedoelde ik overigens je dochtertje, wat ik een mooie naam vond.quote:Op maandag 2 december 2019 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Fijn. Nee nee hier geen last hoor.
Puur omdat jij het bent, nog twee keer.quote:Op maandag 2 december 2019 19:51 schreef KingRoland het volgende:
HET WAS GEEN PUUR
hoe vaak moet ik dit nog zeggen jezus christus
N1ek- last van tinnitus?quote:Op maandag 2 december 2019 19:49 schreef Jojoortje het volgende:
Bb. hoe is het met het gepiep in je oor?
Mijn dochter heet geen Lisa. Met m’n dochter gaat het wel erg goed. Kop met witte krullen, blauwe grote ogen. Schattig maaaaaan.quote:Op maandag 2 december 2019 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met Lisa bedoelde ik overigens je dochtertje, wat ik een mooie naam vond.
Thanks.quote:Op maandag 2 december 2019 19:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi lieverd
Blij dat je nog geen burnout hebt
Was ze erg boos dat je haar hele chocoladeletter had opgegeten?quote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn dochter heet geen Lisa. Met m’n dochter gaat het wel erg goed. Kop met witte krullen, blauwe grote ogen. Schattig maaaaaan.
Banaantje en magere yoghurt er bij en je hebt een prima smoothie. Lekker man.quote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef GGMM het volgende:
Net een handje blauwe bessen en frambozen op.
Ik zei tijdens het eten niks, want dan moet ik pics maken
Kop met witte krullen, zo zien ze het bij comité ANTI-PIET graag.quote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn dochter heet geen Lisa. Met m’n dochter gaat het wel erg goed. Kop met witte krullen, blauwe grote ogen. Schattig maaaaaan.
Je.quote:Op maandag 2 december 2019 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Banaantje en magere yoghurt er bij en je hebt een prima smoothie. Lekker man.
Ja.quote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ze erg boos dat je haar hele chocoladeletter had opgegeten?
Duindorpgodentwitter:regio15 twitterde op maandag 02-12-2019 om 19:49:51Ook vanavond is het in #Duindorp onrustig. De Mobiele Eenheid (ME) is ingezet. Er zijn diverse brandjes. https://t.co/yl5jORU5Oi reageer retweet
ohquote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef GGMM het volgende:
PostNL komt hier altijd keurig op tijd. Vandaag m’n black friday pakketje gekregen mensen.quote:Op maandag 2 december 2019 19:54 schreef GGMM het volgende:
PostNL en Ziggo krijgen er behoorlijk van langs op twitter
Hopelijk branden ze dat hele klote gebied plat. Tokkiesquote:Op maandag 2 december 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
Duindorpgodentwitter:regio15 twitterde op maandag 02-12-2019 om 19:49:51Ook vanavond is het in #Duindorp onrustig. De Mobiele Eenheid (ME) is ingezet. Er zijn diverse brandjes. https://t.co/yl5jORU5Oi reageer retweet
hoezo onrustigquote:Op maandag 2 december 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
Maakt niks uit. Allebei prima.quote:Op maandag 2 december 2019 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verse of uit die bevroren doosjes?
En, ging het er gelijk helemaal in?quote:Op maandag 2 december 2019 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
PostNL komt hier altijd keurig op tijd. Vandaag m’n black friday pakketje gekregen mensen.
genotquote:Op maandag 2 december 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
Wat zat er in? Tarzan34?quote:Op maandag 2 december 2019 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
PostNL komt hier altijd keurig op tijd. Vandaag m’n black friday pakketje gekregen mensen.
Uh.. uit een doosje dat ik in de supermarkt heb gekocht.quote:Op maandag 2 december 2019 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verse of uit die bevroren doosjes?
Uit welke supermarkt?quote:Op maandag 2 december 2019 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. uit een doosje dat ik in de supermarkt heb gekocht.
Ik geloof niet dat ik verantwoordelijkheid hoef af te leggen tegen iemand die pure chocolade eet.quote:Op maandag 2 december 2019 19:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uit welke supermarkt?
sjonge jonge René wees EENS DUIDELIJK
Jaquote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Pak jij in de supermarkt een karretje of een mandje?
@:GGMM
HET WAS GEEN PUURquote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik verantwoordelijkheid hoef af te leggen tegen iemand die pure chocolade eet.
Maar waren ze bevroren toen je ze kocht? En van de AH?quote:Op maandag 2 december 2019 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. uit een doosje dat ik in de supermarkt heb gekocht.
Nee, ja.quote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar waren ze bevroren toen je ze kocht? En van de AH?
Ja, leuk. HANS WORST. WELKE VAN DE TWEE BEDOEL IK.quote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Dacht je dat ik alles in m'n handen zou dragen ofzo?
Je hebt jezelf sars toegewenst, met je debiele act.quote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
HET WAS GEEN PUUR
was camera dat het puur maakte
Dat zijn het zeker vriend. Ik ben echt op mijn nummer gezet in r en p. Ik kan wel jankenquote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vers wel beter. Maar achterlijk duur. En het zijn skere tijden volgens mijn maat @:tjacka
Ik vond hem ook wel leuk.quote:Op maandag 2 december 2019 19:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, leuk. HANS WORST. WELKE VAN DE TWEE BEDOEL IK.
Ik kom er NU aan.quote:Op maandag 2 december 2019 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zijn het zeker vriend. Ik ben echt op mijn nummer gezet in r en p. Ik kan wel janken
dikke nerdquote:Op maandag 2 december 2019 19:58 schreef KingRoland het volgende:
ik ga huiswerk maken
spreek jullie later vandaag weer
Ja. Hopla.quote:Op maandag 2 december 2019 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En, ging het er gelijk helemaal in?
Klopt.quote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vers wel beter. Maar achterlijk duur. En het zijn skere tijden volgens mijn maat @:tjacka
geapptquote:Op maandag 2 december 2019 20:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een zwarte kanten body. Voor pics app me maar.
Ik denk dat het al geloosd is.quote:Op maandag 2 december 2019 20:06 schreef onlogisch het volgende:
Jezus wat spannend.
Erg benieuwd hoe @:JanCees hierop gaat reageren.
KOEKOEKquote:Op maandag 2 december 2019 20:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een zwarte kanten body. Voor pics app me maar.
16 is legaalquote:Op maandag 2 december 2019 21:11 schreef Tjacka het volgende:
Net aan een meisje van 16 om haar tieten gevraagd op de discord.
Mijn discord account bestaat niet meerquote:Op maandag 2 december 2019 21:11 schreef Tjacka het volgende:
Net aan een meisje van 16 om haar tieten gevraagd op de discord.
R.I.P.quote:Op maandag 2 december 2019 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn discord account bestaat niet meer
Wat wil je door geven?quote:Op maandag 2 december 2019 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe ga ik @:charlotte3 en @:scrummie2.0 nu spreken?
twitter:Roland_de_echte twitterde op maandag 02-12-2019 om 21:45:00kanker messi#BallonDor2019 reageer retweet
Eensquote:Op maandag 2 december 2019 21:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
twitter:Roland_de_echte twitterde op maandag 02-12-2019 om 21:45:00kanker messi#BallonDor2019 reageer retweet
Kluivert is niet zo slim he?twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 02-12-2019 om 22:02:36Waarom Patrick Kluivert geen aangifte deed tegen het goksyndicaat dat hem chanteerde https://t.co/ZDORTMRJS4 via @volkskrant reageer retweet
Geen autorij grapjequote:Op maandag 2 december 2019 22:05 schreef Caland het volgende:
Kluivert is niet zo slim he?twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 02-12-2019 om 22:02:36Waarom Patrick Kluivert geen aangifte deed tegen het goksyndicaat dat hem chanteerde https://t.co/ZDORTMRJS4 via @:volkskrant reageer retweet
En tevens een moordenaar
Ik lees in GAM dat Scarface88 in de VS woontquote:Op maandag 2 december 2019 20:10 schreef Scarface88 het volgende:
Hij is in de aanbieding voor 25 dollar bij Walmart vandaag voor Xbox one. Even oppikkenWoon in de VS. Kijk al lange tijd uit naar dit spel maar de tijden dat ik 60 dollar neerleg voor een spel is lang voorbij. Ben super benieuwd!
Kut Walmart status is nog steeds "Preparing order for pickup". Wil gvd red dead redemption spelen vandaag. Krijg email wanneer ik m op kan halen.quote:Op maandag 2 december 2019 22:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik lees in GAM dat Scarface88 in de VS woont![]()
Hoe is het maatquote:Op maandag 2 december 2019 22:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kut Walmart status is nog steeds "Preparing order for pickup". Wil gvd red dead redemption spelen vandaag. Krijg email wanneer ik m op kan halen.
Hoe was fokjillaquote:Op maandag 2 december 2019 22:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kut Walmart status is nog steeds "Preparing order for pickup". Wil gvd red dead redemption spelen vandaag. Krijg email wanneer ik m op kan halen.
24 uur ban vanwege post in nws. Ik mag niet meer oneliners posten en ze zeiden "weet wanneer je moet stoppen".quote:
Heftig manquote:Op maandag 2 december 2019 23:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
24 uur ban vanwege post in nws. Ik mag niet meer oneliners posten en ze zeiden "weet wanneer je moet stoppen".
stoer zegquote:Op maandag 2 december 2019 23:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
24 uur ban vanwege post in nws. Ik mag niet meer oneliners posten en ze zeiden "weet wanneer je moet stoppen".
Zonde. Dat verdiende een mooie bestemming.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:47 schreef Zipportal het volgende:
2000 kilo zwaar vuurwerk in Enschede
https://www.telegraaf.nl/(...)vuurwerk-in-enschede
@:caland
Dat is daar een traditiequote:Op dinsdag 3 december 2019 11:47 schreef Zipportal het volgende:
Hardleers zijn ze welquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:47 schreef Zipportal het volgende:
Ingevuld.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:45 schreef Elan het volgende:
GAM / Fok! Games Top 100 (2019) Het stemmen kan beginnen
@:Lange_Lans
@:atypisch
Zo'n mooie doos uit Polen van 120 kilo (dit gaat nog steeds over vuurwerk) kan ik wel waarderen.quote:
Ingevuldquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:45 schreef Elan het volgende:
GAM / Fok! Games Top 100 (2019) Het stemmen kan beginnen
@:Lange_Lans
@:atypisch
Nice!quote:
Ja, daarom heb ik het ook gewoon maar even snel gedaan. Als ik hem een uur later had ingevuld zag hij er heel anders uit.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice!
Zo'n top 10 of top 25 is wel lastig, de nummer 3 kan bij mij net zo goed nummer 15 zijn en vice versa
Ja daarom gewoon wat goede spellen neergeplempt, en op basis van aantal uren die er in zitten klopt het wel aardig zo.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik het ook gewoon maar even snel gedaan. Als ik hem een uur later had ingevuld zag hij er heel anders uit.
Maar het zijn game-lijstjes, dus who cares.
Ik heb een Switch waar ik hem gratis kan spelen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daarom gewoon wat goede spellen neergeplempt, en op basis van aantal uren die er in zitten klopt het wel aardig zo.
Link to The Past ga je trouwens wel heel erg vet vinden gok ik. Had je geen Snes Mini gekocht destijds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |