ohquote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef GGMM het volgende:
Net een handje blauwe bessen en frambozen op.
Ik zei tijdens het eten niks, want dan moet ik pics maken
quote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef GGMM het volgende:
Net een handje blauwe bessen en frambozen op.
Ik zei tijdens het eten niks, want dan moet ik pics maken
PostNL komt hier altijd keurig op tijd. Vandaag m’n black friday pakketje gekregen mensen.quote:Op maandag 2 december 2019 19:54 schreef GGMM het volgende:
PostNL en Ziggo krijgen er behoorlijk van langs op twitter
Hopelijk branden ze dat hele klote gebied plat. Tokkiesquote:Op maandag 2 december 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
Duindorpgodentwitter:regio15 twitterde op maandag 02-12-2019 om 19:49:51Ook vanavond is het in #Duindorp onrustig. De Mobiele Eenheid (ME) is ingezet. Er zijn diverse brandjes. https://t.co/yl5jORU5Oi reageer retweet
hoezo onrustigquote:Op maandag 2 december 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
Duindorpgodentwitter:regio15 twitterde op maandag 02-12-2019 om 19:49:51Ook vanavond is het in #Duindorp onrustig. De Mobiele Eenheid (ME) is ingezet. Er zijn diverse brandjes. https://t.co/yl5jORU5Oi reageer retweet
Maakt niks uit. Allebei prima.quote:Op maandag 2 december 2019 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verse of uit die bevroren doosjes?
En, ging het er gelijk helemaal in?quote:Op maandag 2 december 2019 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
PostNL komt hier altijd keurig op tijd. Vandaag m’n black friday pakketje gekregen mensen.
genotquote:Op maandag 2 december 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
Wat zat er in? Tarzan34?quote:Op maandag 2 december 2019 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
PostNL komt hier altijd keurig op tijd. Vandaag m’n black friday pakketje gekregen mensen.
Uh.. uit een doosje dat ik in de supermarkt heb gekocht.quote:Op maandag 2 december 2019 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verse of uit die bevroren doosjes?
Uit welke supermarkt?quote:Op maandag 2 december 2019 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. uit een doosje dat ik in de supermarkt heb gekocht.
Ik geloof niet dat ik verantwoordelijkheid hoef af te leggen tegen iemand die pure chocolade eet.quote:Op maandag 2 december 2019 19:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uit welke supermarkt?
sjonge jonge René wees EENS DUIDELIJK
Jaquote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Pak jij in de supermarkt een karretje of een mandje?
@:GGMM
HET WAS GEEN PUURquote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik verantwoordelijkheid hoef af te leggen tegen iemand die pure chocolade eet.
Maar waren ze bevroren toen je ze kocht? En van de AH?quote:Op maandag 2 december 2019 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. uit een doosje dat ik in de supermarkt heb gekocht.
Nee, ja.quote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar waren ze bevroren toen je ze kocht? En van de AH?
Ja, leuk. HANS WORST. WELKE VAN DE TWEE BEDOEL IK.quote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Dacht je dat ik alles in m'n handen zou dragen ofzo?
Je hebt jezelf sars toegewenst, met je debiele act.quote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
HET WAS GEEN PUUR
was camera dat het puur maakte
Dat zijn het zeker vriend. Ik ben echt op mijn nummer gezet in r en p. Ik kan wel jankenquote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vers wel beter. Maar achterlijk duur. En het zijn skere tijden volgens mijn maat @:tjacka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |