hallo jojoquote:Op maandag 2 december 2019 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Hi Tjacka.
Sorry, moest even losgaan op die idioot van een Roland.
Befbekjequote:
Nouja nee eigenlijk nooitquote:Op maandag 2 december 2019 19:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En eerder op de dag al door @:Amarantha
Het zit jou niet mee vandaag bij de dames, vriend.
Zou @Amarantha doenquote:Op maandag 2 december 2019 19:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En eerder op de dag al door @:Amarantha
Het zit jou niet mee vandaag bij de dames, vriend.
hoe gaat het met les gevenquote:Op maandag 2 december 2019 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Hi Tjacka.
Sorry, moest even losgaan op die idioot van een Roland.
zwaargewichtenquote:Op maandag 2 december 2019 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hi JeeCee. Toch wel wat toppers in de VBL SC nog hoor. Doet me goed.
Nee, lijkt alleen puur. Staat ook op het etiket dat het puur is. Maar zeker geen puur.quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 19:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lig je een beetje in die wietwalm te pompen, is toch niks man.
Zo goed als weg al een tijdje. Ben jij nu aan de beurt?quote:Op maandag 2 december 2019 19:49 schreef Jojoortje het volgende:
Bb. hoe is het met het gepiep in je oor?
Fijn. Nee nee hier geen last hoor.quote:Op maandag 2 december 2019 19:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo goed als weg al een tijdje. Ben jij nu aan de beurt?
Ik hou niet van hasj.quote:Op maandag 2 december 2019 19:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja sorry Ama, maar bij mij zou je toch op z'n minst op hasj moeten overstappen.
Met Lisa bedoelde ik overigens je dochtertje, wat ik een mooie naam vond.quote:Op maandag 2 december 2019 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Fijn. Nee nee hier geen last hoor.
Puur omdat jij het bent, nog twee keer.quote:Op maandag 2 december 2019 19:51 schreef KingRoland het volgende:
HET WAS GEEN PUUR
hoe vaak moet ik dit nog zeggen jezus christus
N1ek- last van tinnitus?quote:Op maandag 2 december 2019 19:49 schreef Jojoortje het volgende:
Bb. hoe is het met het gepiep in je oor?
Mijn dochter heet geen Lisa. Met m’n dochter gaat het wel erg goed. Kop met witte krullen, blauwe grote ogen. Schattig maaaaaan.quote:Op maandag 2 december 2019 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met Lisa bedoelde ik overigens je dochtertje, wat ik een mooie naam vond.
Thanks.quote:Op maandag 2 december 2019 19:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi lieverd
Blij dat je nog geen burnout hebt
Was ze erg boos dat je haar hele chocoladeletter had opgegeten?quote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn dochter heet geen Lisa. Met m’n dochter gaat het wel erg goed. Kop met witte krullen, blauwe grote ogen. Schattig maaaaaan.
Banaantje en magere yoghurt er bij en je hebt een prima smoothie. Lekker man.quote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef GGMM het volgende:
Net een handje blauwe bessen en frambozen op.
Ik zei tijdens het eten niks, want dan moet ik pics maken
Kop met witte krullen, zo zien ze het bij comité ANTI-PIET graag.quote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn dochter heet geen Lisa. Met m’n dochter gaat het wel erg goed. Kop met witte krullen, blauwe grote ogen. Schattig maaaaaan.
Je.quote:Op maandag 2 december 2019 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Banaantje en magere yoghurt er bij en je hebt een prima smoothie. Lekker man.
Ja.quote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ze erg boos dat je haar hele chocoladeletter had opgegeten?
Duindorpgodentwitter:regio15 twitterde op maandag 02-12-2019 om 19:49:51Ook vanavond is het in #Duindorp onrustig. De Mobiele Eenheid (ME) is ingezet. Er zijn diverse brandjes. https://t.co/yl5jORU5Oi reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |