Haha, welk nummer?quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:00 schreef Meke het volgende:
Als Westlife geen extra keuze was geweest hadden die wellicht ook een stem gehad, dus het kan altijd erger)
Van één nummer weet ik zeker dat hij erin zal staan bij jou, verder ben ik eigenlijk best benieuwdquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik plaats mijn lijstje ook nog wel hier, maar mij kennende blijf ik twijfelen tot vlak voor de deadline
Ja, die zal geen verrassing zijnquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Van één nummer weet ik zeker dat hij erin zal staan bij jou, verder ben ik eigenlijk best benieuwd
Ja ik vind ze allemaal tofquote:
Ik vond Flying Without Wings vroeger heel erg mooiquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind ze allemaal tofDus hangt er dan vanaf welke er al voorgeprogrammeerd was, want die had dan een grotere kans om erin te komen
Maar omdat het vrije keuze was, was de kans niet zo groot dat 'ie er überhaupt in zou komen
![]()
Ik ben nu ook even hun discografie aan het doorlezen om te kijken welke ik echt mooi vind maar zijn er echt veelIs mijn guilty pleasure
En het zijn soms covers, dus dat is ook lastig
![]()
All Or Nothing is denk ik de allermooiste, maar dat is een cover
Schuifelenquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond Flying Without Wings vroeger heel erg mooi
Ik ging er een keer op schuifelen met de jongen op wie ik heel verliefd was, nou dat was wat hoor
Schuren is van na mijn tijd geloof ikquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schuifelen![]()
![]()
Schuren was ook altijd leuk
Ja die vind ik ook mooiquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond Flying Without Wings vroeger heel erg mooi
Ik ging er een keer op schuifelen met de jongen op wie ik heel verliefd was, nou dat was wat hoor
Ja ik vind schuren ook raar, dat heb ik nooit gedaanquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Schuren is van na mijn tijd geloof ikEn maar goed ook, ik geloof dat ik dat superweird had gevonden.
Slowenquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:17 schreef Guanabana het volgende:
Overigens zeg ik wel schuifelen zodat jullie het begrijpen, maar bij ons heette dat 'slijpen'.
Ja, schuren is dus eigenlijk gewoon met je ass tegen het kruis van de jongen aan schuren?quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind schuren ook raar, dat heb ik nooit gedaanEn daggeren
Oh daggeren, dat heb ik nooit gedaan. Zou dat dan weer superweird hebben gevondenquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind schuren ook raar, dat heb ik nooit gedaanEn daggeren
Oh daar heb ik nooit wat van gemerkt. Maar heeft misschien met mij te makenquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, schuren is dus eigenlijk gewoon met je ass tegen het kruis van de jongen aan schuren?Maar dat heeft dan toch niks meer met 'dansen' te maken. Huuuh. Al die jongens een stijfje natuurlijk.
Maar... waarom zou je zoiets doen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nooit wat van gemerkt. Maar heeft misschien met mij te maken
Veel nut heeft het niet ofzo, maar als 13-jarige is het wel spannendquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar... waarom zou je zoiets doen?
Ja bij ons was dat ook niet echt een dingquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, schuren is dus eigenlijk gewoon met je ass tegen het kruis van de jongen aan schuren?Maar dat heeft dan toch niks meer met 'dansen' te maken. Huuuh. Al die jongens een stijfje natuurlijk.
Als ik echt helemaal los was gegaan had er nog meer extreems ingestaan. Een punktrack van 18 minuten bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 december 2019 15:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En allemaal van jou
Nee hoor, is leuk, ik luister nu jouw lijstje
Precies daarom heb ik geen andere lijstjes bekeken voor ik het zelf in ging vullenquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, die zal geen verrassing zijn![]()
![]()
Veel nummers die genoemd worden door jullie gaan sowieso terugkomen hoor(combinatie van sowieso een gedeelde smaak en omdat ik jullie lijstjes al heb gezien en dan denk 'oh jaaa die wil ik er ook in!'
)
Ja heb ik ook enigszins spijt van nu, want het beïnvloedt welquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies daarom heb ik geen andere lijstjes bekeken voor ik het zelf in ging vullen
quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:17 schreef Guanabana het volgende:
Overigens zeg ik wel schuifelen zodat jullie het begrijpen, maar bij ons heette dat 'slijpen'.
Ik zag 'Wij zijn de slijpers uit Parijs' en op de een of andere manier las ik dat in mijn hoofd met de melodie van 'We are the heroes of our time'quote:
Wooohooohoohoohooohoohoooquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zag 'Wij zijn de slijpers uit Parijs' en op de een of andere manier las ik dat in mijn hoofd met de melodie van 'We are the heroes of our time'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |