quote:Op zondag 1 december 2019 18:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zag net een Fallout kookboek bij Book Depository
https://www.bookdepositor(...)1575224236870&sr=1-6quote:
Geen excelquote:
Snel de gordijnen dicht. Anders willen ze hem dadelijk terugbrengen.quote:Op zondag 1 december 2019 19:21 schreef DrMarten het volgende:
Bank is weg
2 Tokkies proberen hem nu in een veel te klein busje te proppen, maar hij is mijn voordeur voorbij
PowerPointquote:
Probleem is dat ik straks nog wel een keer de voordeur open moet doen want ik heb pizza besteldquote:Op zondag 1 december 2019 19:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Snel de gordijnen dicht. Anders willen ze hem dadelijk terugbrengen.
Dat had ik in het vorige topic al verwacht.quote:Op zondag 1 december 2019 19:21 schreef DrMarten het volgende:
Bank is weg
2 Tokkies proberen hem nu in een veel te klein busje te proppen, maar hij is mijn voordeur voorbij
Ja maar moet woensdag een presentatie geven dus jaquote:
Oja?quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik jou misschien wel gezien heb vorige week maandag.
Ze komen uit Glanerbrug. Zegt genoegquote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat had ik in het vorige topic al verwacht.
Leuk man.quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar moet woensdag een presentatie geven dus ja
Dit keer nietquote:Op zondag 1 december 2019 19:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Leuk man.
Jip en Jan doen ook weer mee?
Ja wel redelijk! Ik begin eindelijk wat data te krijgenquote:Op zondag 1 december 2019 19:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo blijven die twee ook dom hè..
Wil het vlotten?
Meer dan redelijk!quote:Op zondag 1 december 2019 19:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja wel redelijk! Ik begin eindelijk wat data te krijgenBaas is blij
ik ben blij
. (te) leuke collega's
Donderdag van 5 tot 1 in een kroeg gehangen en daarna bij iemand thuis gegeten
Heb hier wel eens gehad dat ze iemand anders moesten bellen om ene tafel mee te krijgen. Ik had vrij goed beschreven dat het een ronde tafel was en hoe groot die was.quote:Op zondag 1 december 2019 19:32 schreef DrMarten het volgende:
Ze hebben het ding nog in 1x mee weten te krijgen ook
Ik snap dat soort volk niet.quote:Op zondag 1 december 2019 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb hier wel eens gehad dat ze iemand anders moesten bellen om ene tafel mee te krijgen. Ik had vrij goed beschreven dat het een ronde tafel was en hoe groot die was.
Same. Ik was zo'n enorme fan van de Turtles. Ik had een Donatello-knuffelquote:Op zondag 1 december 2019 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als kind was ik hier dolgelukkig van geworden.
quote:Op zondag 1 december 2019 19:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap dat soort volk niet.
Ik had een duidelijke foto op marktplaats gezet, krijg ik van een de vraag wat voor kleur de bank heeft
Ik had Turtles-sloffenquote:Op zondag 1 december 2019 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Same. Ik was zo'n enorme fan van de Turtles. Ik had een Donatello-knuffelen kleding, maar dat was wel jongenskleding want ze hadden toen geen meisjeskleding van de Turtles
En nu heb je vrouwenkleding maar draag je Dr. Martens.quote:Op zondag 1 december 2019 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Same. Ik was zo'n enorme fan van de Turtles. Ik had een Donatello-knuffelen kleding, maar dat was wel jongenskleding want ze hadden toen geen meisjeskleding van de Turtles
Recent al mijn Turtles verkocht voor een schijntjequote:Op zondag 1 december 2019 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
ok. boomer.quote:Op zondag 1 december 2019 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Werken aan de economie en aan alles om ons heen. Zodat de volgende generaties over 100 jaar alles kunnen slopen en opnieuw opbouwen.
Kinderen nemenquote:Op zondag 1 december 2019 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Werken aan de economie en aan alles om ons heen. Zodat de volgende generaties over 100 jaar alles kunnen slopen en opnieuw opbouwen.
Ik heb zo’n buiten boom gekocht.quote:Op zondag 1 december 2019 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Jezus de overburen hebben kerstverlichting opgehangen. Wat een kermis.
Je bent wel duurzaam bezig, toch?quote:Op zondag 1 december 2019 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is geen boomquote:Op zondag 1 december 2019 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb zo’n buiten boom gekocht.
Lekker fout toch![]()
[ afbeelding ]
Over dwars in de achtertuin.quote:Op zondag 1 december 2019 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Waar laat je dat ding de overige elf maanden van het jaar?
Ook dat kun je over een paar jaar op de afvalberg gooien waarna men er achterkomt dat er schadelijke stoffen inzitten die niet recyclebaar zijn.quote:Op zondag 1 december 2019 20:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent wel duurzaam bezig, toch?
Wees een klokkenluider nu het nog kan!quote:Op zondag 1 december 2019 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook dat kun je over een paar jaar op de afvalberg gooien waarna men er achterkomt dat er schadelijke stoffen inzitten die niet recyclebaar zijn.
Jij bewaart je opblaasboot ook opgeblazen in de kamer?quote:Op zondag 1 december 2019 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Waar laat je dat ding de overige elf maanden van het jaar?
Mijn wat.quote:Op zondag 1 december 2019 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bewaart je opblaasboot ook opgeblazen in de kamer?
Dit had goed op je YouTube-kanaal gekunt.quote:Op zondag 1 december 2019 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zo'n krukje gekocht bij de Ikea maak ik ben gewoon te dom om hem in elkaar te zetten. Of ik kan beter even een boor lenen want ik heb echt kippenkracht in m'n armen.
Moet je even op je garantiebewijs kijken.quote:Op zondag 1 december 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Na hoeveel keer is het gebruikelijk om een nieuwe aan te schaffen?
Hoe vaak maak je hem schoon?quote:Op zondag 1 december 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een travelpussy kun je gewoon uitkoken.quote:Op zondag 1 december 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat ding heeft dus drie gaten.quote:
Is dat wat?quote:Op zondag 1 december 2019 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer tijd voor His Dark Materials
Gewoon goed wassen, of haat je de aarde?quote:Op zondag 1 december 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel tv en series; maar dit is een van de betere die ik gezien heb de afgelopen tijd.quote:
Goed wassen is pure verspilling.quote:Op zondag 1 december 2019 21:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gewoon goed wassen, of haat je de aarde?
Niet teveel SF oid?quote:Op zondag 1 december 2019 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel tv en series; maar dit is een van de betere die ik gezien heb de afgelopen tijd.
Man ik ga het kijken in de toekomst.quote:Op zondag 1 december 2019 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan was ik waarschijnlijk afgehaakt.
Ik ookquote:
ja, maar als je voor altijd slaapt dan merk je niet dat je lekker hebt geslapenquote:Op maandag 2 december 2019 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ookKon ik maar voor altijd slapen
Slapen
Ja, true.quote:Op maandag 2 december 2019 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar als je voor altijd slaapt dan merk je niet dat je lekker hebt geslapen
wacht, zetten ze een foto van je huisdier er op? of maken ze echt een kussen van het vel van je huisdier?quote:Op maandag 2 december 2019 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb een website ontdekt waar je een kussen kan laten maken van je huisdier.
Ik kan me niet voorstellen dat ze niet ook een persoon op je kussen kunnen zetten. Misschien moet ik Ado een kussen van mij geven voor kerst
Ja, een foto.quote:Op maandag 2 december 2019 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht, zetten ze een foto van je huisdier er op? of maken ze echt een kussen van het vel van je huisdier?
M’n voet is verbrand toen ik bloedworst aan het bakken was.quote:Op maandag 2 december 2019 10:23 schreef gianni61 het volgende:
verwarrend dit. ben je nu wel of niet verbrand?
zijn er pics?
wat was je aan het koken?
was het wel lekker?
nee, maar jij hebt ook minder vacht dan een huisdier..quote:Op maandag 2 december 2019 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, een foto.
Ik kan moeilijk m’n vel opsturen voor een kussen van mij
bloedworstquote:Op maandag 2 december 2019 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
M’n voet is verbrand toen ik bloedworst aan het bakken was.
En het was wel ok, ik heb betere bloedworst gehad.
En nee, geen pics, gewoon n rode vlek, maar denk dat t nog wel een blaartje wordt dus.
Kan ik kussentjes laten maken van m'n dooie cavia'squote:Op maandag 2 december 2019 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb een website ontdekt waar je een kussen kan laten maken van je huisdier.
Ik kan me niet voorstellen dat ze niet ook een persoon op je kussen kunnen zetten. Misschien moet ik Ado een kussen van mij geven voor kerst
Een leren kussen kan natuurlijk ook gewoon.quote:Op maandag 2 december 2019 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar jij hebt ook minder vacht dan een huisdier..
hmm, een soort van realdoll, maar dan andersquote:Op maandag 2 december 2019 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een leren kussen kan natuurlijk ook gewoon.
En dan lekker zacht opgevuld met veren ofzo.
Levensgroot JB kussen op je bank
Ik hoorde net n CL lijstje op q music voorbij komenquote:Op maandag 2 december 2019 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik kussentjes laten maken van m'n dooie cavia'sZijn ze er toch nog een beetje
Al lijkt me dat ook wel een beetje raar.
Dat kun je er natuurlijk ook nog van laten makenquote:Op maandag 2 december 2019 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, een soort van realdoll, maar dan anders
een gewone levende JB lijkt me alsnog een betere optiequote:Op maandag 2 december 2019 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kun je er natuurlijk ook nog van laten maken![]()
Het is ook pas een echt optie als ik dood zou zijnquote:Op maandag 2 december 2019 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een gewone levende JB lijkt me alsnog een betere optie
Anders wordt het heel pijnlijk denk ikquote:Op maandag 2 december 2019 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is ook pas een echt optie als ik dood zou zijn
Dat ligt eraan. Een beetje fungeren als sekspop is wel een van m’n fantasieënquote:Op maandag 2 december 2019 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Anders wordt het heel pijnlijk denk ik
Poahhquote:Op maandag 2 december 2019 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Een beetje fungeren als sekspop is wel een van m’n fantasieën![]()
Hoef je ook alleen maar te zeesterren, ik zeg: win-win
moe?quote:
het mag wat kostenquote:Op maandag 2 december 2019 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb overigens twee paar laarzen en n paar schoenen besteld en een topje voor op een van m’n rokken besteld
oh ja. cadeaus.quote:Op maandag 2 december 2019 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben deze maand alleen maar cadeaus aan het kopen denk ik.
Wij gaan met kerst zo’n dobbelspel doen.quote:Op maandag 2 december 2019 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben deze maand alleen maar cadeaus aan het kopen denk ik.
nooit van gehoordquote:Op maandag 2 december 2019 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij gaan met kerst zo’n dobbelspel doen.
We moeten ieder min drie cadeautjes halen, een onzin cadeau, een leuk en een nuttig.
Ik heb cuberdonsaus besteld.
Geen idee wat je ermee moet
Ik heb drie jarige familieleden vlak voor de kerstquote:Op maandag 2 december 2019 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij gaan met kerst zo’n dobbelspel doen.
We moeten ieder min drie cadeautjes halen, een onzin cadeau, een leuk en een nuttig.
Ik heb cuberdonsaus besteld.
Geen idee wat je ermee moet
Cuberdons zijn snoepjes:quote:
M’n schoonzus is begin dec jarig, n vriendin echt net na kerst en Ado en z’n moeder in Jan..quote:Op maandag 2 december 2019 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb drie jarige familieleden vlak voor de kerst
moest googlen.quote:Op maandag 2 december 2019 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Cuberdons zijn snoepjes:
[ afbeelding ]
Samzz zal ze wel kennen.
Maar je kan dus ook die vloeibare binnenkant los als saus kopen
Ik vind cadeaus uitzoeken leuk, maar voor Ado weet ik t nooit.quote:Op maandag 2 december 2019 10:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet nooit cadeaus. Dus meestal geef ik maar gewoon geld.
geld dusquote:Op maandag 2 december 2019 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind cadeaus uitzoeken leuk, maar voor Ado weet ik t nooit.
Maar ik heb voor iedereen iets waarvan ik zeker weet dat ze er blij mee zijn
Nee.quote:
Misschien expres? Iedereen wat productiever.quote:Op maandag 2 december 2019 10:56 schreef Q. het volgende:
Oh handig, Google Chrome is er bij ongeveer alle gebruikers hier af gegooid door de Windows Defender.
Nu moet iedereen IE of Edge gebruiken. Dat is niet heel veel productiever.quote:Op maandag 2 december 2019 10:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien expres? Iedereen wat productiever.
Of iets eetbaars. Maar als ik een echt cadeau uitzoek is het waarschijnlijk zoiets dat alleen voor de beleefdheid uit de verpakking wordt gehaald.quote:
Oh, dat is gewoon treurig dan.quote:Op maandag 2 december 2019 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu moet iedereen IE of Edge gebruiken. Dat is niet heel veel productiever.
Als mensen het vragen weet ik altijd wel iets.quote:Op maandag 2 december 2019 10:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of iets eetbaars. Maar als ik een echt cadeau uitzoek is het waarschijnlijk zoiets dat alleen voor de beleefdheid uit de verpakking wordt gehaald.
quote:Op maandag 2 december 2019 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moest voor een aantal websites een werkinstructie schrijven voor het invoeren van bepaalde gegevens.
Elke browser heeft n eigen instructie nodig![]()
![]()
Heb gezegd dat ze maar gewoon die of die browser moeten gebruiken omdat ik anders drie verschillende instructies moet gaan schrijven
Ja, maar m’n naaste collega’s gebruiken allebei een andere browserquote:
Spel kaarten? yahtzee? Triominos?quote:Op maandag 2 december 2019 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Weet iemand een leuk, goedkoop spel? Rond de 10 euro ofzo?
Saboteur.quote:Op maandag 2 december 2019 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Triominos kan wel, andere hebben we al.quote:
Exploding kittens, al weet ik niet hoe duur die precies is.quote:Op maandag 2 december 2019 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn vriend heeft Guillotine. Ook erg leuk en makkelijk mee te nemen. Al weet ik niet hoe dat is met meerdere mensen.quote:
Geen idee!quote:Op maandag 2 december 2019 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, hoe kan dat. Hmm. Misschien love letter?
Exploding kittens hebben we al en is veel duurderquote:Op maandag 2 december 2019 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Exploding kittens, al weet ik niet hoe duur die precies is.
Uno? Qwixx?
Of Ligretto. Ook heel leukquote:Op maandag 2 december 2019 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Exploding kittens hebben we al en is veel duurderuno hebben we ook, andere nooit van gehoord, ga ik ook naar kijken
Lekker makkelijk. Ik weet het ook altijd wel dus doe dat meestal op het laatste moment!quote:Op maandag 2 december 2019 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik weet gelukkig altijd wel iets te bedenken voor onder de kerstboomVoor dit jaar ook alweer klaar
Ik hoef het gelukkig ook maar voor één persoon te doenquote:Op maandag 2 december 2019 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Ik weet het ook altijd wel dus doe dat meestal op het laatste moment!
Jij koopt voor jezelf dingen onder de kerstboom en dan op kerstochtend een YoutTube-uitpakfilmpje maken en heel verrast kijken?quote:Op maandag 2 december 2019 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Ik weet het ook altijd wel dus doe dat meestal op het laatste moment!
vorig jaar heb ik niks hoeven kopen. het was geweldig.quote:Op maandag 2 december 2019 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoef het gelukkig ook maar voor één persoon te doen
Heb jij nog een oma?quote:Op maandag 2 december 2019 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel iets voor mezelf gekocht![]()
Ik, ik krijg geld van m’n oma en dan moet ik daar iets voor kopen, dus tis niet helemaal van mezelf voor mezelf, maar meestal koop ik dus niets voor mezelf en gaat t op aan Ado en de kinderen, dit jaar heb ik wel wat voor mezelf gehaald
Want single?quote:Op maandag 2 december 2019 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik niks hoeven kopen. het was geweldig.
hopelijk dit jaar weer.
dat ben ik altijd.quote:
Ohquote:Op maandag 2 december 2019 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ben ik altijd.
maar kerst is meestal met mn vader en mn zus en haar gezin.
mn vader en ik hebben een bloedhekel aan cadeaus kopen en eigenlijk ook aan het krijgen.
ik heb nog niks gehoord.quote:Op maandag 2 december 2019 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar dit jaar moeten jullie er weer aan geloven?
klopt.quote:Op maandag 2 december 2019 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh wacht, ik las het even verkeerd. Je hoopt dit jaar weer niet te hoeven kopen![]()
quote:Op maandag 2 december 2019 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n zus van het weekend over kerstcadeaus begon, trok m'n moeder wit weg, dus ik denk dat dat niet doorgaat.
Gezelligquote:Op maandag 2 december 2019 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt.
gewoon samen komen, hele tafel vol met voer zetten, paar flessen rode wijn naar binnen kiepen en verder niks
Dat vind ik ook altijd erg leukquote:Op maandag 2 december 2019 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij gaan dus dobbelen voor cadeaus, ook leuk.
Dat scheelt sowieso alquote:Op maandag 2 december 2019 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoef het gelukkig ook maar voor één persoon te doen
hier moet een goed verhaal achter zittenquote:Op maandag 2 december 2019 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Laatste keer cadeaus met mn ouders leidde ertoe dat ik een half jaar geen contact met ze wilde. Blij dat we dat niet meer doen
Ik heb altijd in m’n notities op m’n foon een actueel lijstje. Staat er gewoon het hele jaar door.quote:Op maandag 2 december 2019 11:32 schreef Elvi het volgende:
Wij doen wel altijd aan kerstcadeaus. Ik moet mn verlanglijstje nog maken
We zijn voor het eerst met drie mannen en drie vrouwen, dus een keer niet vol vrouwen dingenquote:
Had ik nu ook gedaan, maar nu doen we dus niet aan cadeaus. Maar bewaar ze wel voor m'n verjaardagquote:Op maandag 2 december 2019 11:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb altijd in m’n notities op m’n foon een actueel lijstje. Staat er gewoon het hele jaar door.
Ja, nou. Mijn moeder deed, als een soort overblijfsel van Sinterklaas vroeger, nog altijd gedichten bij de cadeaus. Het eerste jaar dat mijn vriend 'meedeed' was gelijk het laatste jaar dat we cadeaus bij mijn ouders deden, omdat mijn moeder lekker kritisch was in haar gedichten. Mn vriend was destijds tijdelijk werkloos. Dat werd meermaals aangehaald enzo. Toen was ik wel even klaar met hun verwachtingen en kritische houdingquote:Op maandag 2 december 2019 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier moet een goed verhaal achter zitten
Ik ben deze kerst vrij van familiezaken dus ben met wat vrienden aan het plannenquote:Op maandag 2 december 2019 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n zus van het weekend over kerstcadeaus begon, trok m'n moeder wit weg, dus ik denk dat dat niet doorgaat.
quote:Op maandag 2 december 2019 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou. Mijn moeder deed, als een soort overblijfsel van Sinterklaas vroeger, nog altijd gedichten bij de cadeaus. Het eerste jaar dat mijn vriend 'meedeed' was gelijk het laatste jaar dat we cadeaus bij mijn ouders deden, omdat mijn moeder lekker kritisch was in haar gedichten. Mn vriend was destijds tijdelijk werkloos. Dat werd meermaals aangehaald enzo. Toen was ik wel even klaar met hun verwachtingen en kritische houding
Oh wauw, dat is niet echt een fijne binnenkomer dan. Zet gelijk een niet fijne toon.quote:Op maandag 2 december 2019 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou. Mijn moeder deed, als een soort overblijfsel van Sinterklaas vroeger, nog altijd gedichten bij de cadeaus. Het eerste jaar dat mijn vriend 'meedeed' was gelijk het laatste jaar dat we cadeaus bij mijn ouders deden, omdat mijn moeder lekker kritisch was in haar gedichten. Mn vriend was destijds tijdelijk werkloos. Dat werd meermaals aangehaald enzo. Toen was ik wel even klaar met hun verwachtingen en kritische houding
Wat een kutstreek.quote:Op maandag 2 december 2019 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt je hele kerst vrijgehouden om de poes uit de kestboom te houden? Schijnt een fulltime job te zijnquote:Op maandag 2 december 2019 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben deze kerst vrij van familiezaken dus ben met wat vrienden aan het plannen
Fijn is datquote:Op maandag 2 december 2019 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn moeder kon dat soort dingen ook heel goed
Nee. En nu zeggen ze steeds dat ze niet de kans krijgen mijn vriend te leren kennen omdat hij maar weinig mee gaat met familie dingen. Joh, vind je het gekquote:Op maandag 2 december 2019 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is niet echt een fijne binnenkomer dan. Zet gelijk een niet fijne toon.
Daar zou ik ook om kunnen lachen. Is ook wel een iets andere strekking dan 'Minder gamen, meer tijd in werk zoeken'-achtige zinnenquote:Op maandag 2 december 2019 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een kutstreek.
Zo stond er bij een ex iets in het gedicht in de trant van." We dachten dat je hier voor een nachtje kwam maar bent langer dan verwacht gebleven.
Daar kon ik wel om lachen
Verhuizen is altijd wel een super goed opruimmomentquote:Op maandag 2 december 2019 11:39 schreef Debsterr het volgende:
Man man man, wat is verhuizen toch altijd weer een werk. Zoveel zooi!
Die van mij zijn te bang om iets te slopen.quote:Op maandag 2 december 2019 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt je hele kerst vrijgehouden om de poes uit de kestboom te houden? Schijnt een fulltime job te zijn
vroegah, toen kerst nog bij opa en oma thuis gevierd werd, kon mijn moeder ook altijd je voor de gehele familie voor paal zettenquote:Op maandag 2 december 2019 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn is dat
[..]
Nee. En nu zeggen ze steeds dat ze niet de kans krijgen mijn vriend te leren kennen omdat hij maar weinig mee gaat met familie dingen. Joh, vind je het gek
[..]
Daar zou ik ook om kunnen lachen. Is ook wel een iets andere strekking dan 'Minder gamen, meer tijd in werk zoeken'-achtige zinnen
Daar zou ik ook zeker niet om kunnen lachen.quote:Op maandag 2 december 2019 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daar zou ik ook om kunnen lachen. Is ook wel een iets andere strekking dan 'Minder gamen, meer tijd in werk zoeken'-achtige zinnen
3 ritjes naar de Kringloop gedaan jaquote:Op maandag 2 december 2019 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verhuizen is altijd wel een super goed opruimmoment
dichten hebben we gelukkig nooit gedaan.quote:Op maandag 2 december 2019 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Mijn broer had altijd hilarische gedichten.
'Beste stomme kut,
dichten heeft voor jou geen nut.'
Beetje dat niveau.
Ik heb op m’n werk ooit een gedicht geschreven voor n collega:quote:Op maandag 2 december 2019 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Mijn broer had altijd hilarische gedichten.
'Beste stomme kut,
dichten heeft voor jou geen nut.'
Beetje dat niveau.
als een vrouw dat doet wordt er mee gelachen, als een man dat probeert heb je meteen HR op je nekquote:Op maandag 2 december 2019 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb op m’n werk ooit een gedicht geschreven voor n collega:
Josefien, Josefien
Laat je tieten zien!
(Niet haar echte naam, maar wel met -ien aan t eind)
Dan hopen dat het secter santa was en dat zij dan nu nog steeds denkt dat het wel een beetje ongepast was van haar mannelijke leidinggevendequote:Op maandag 2 december 2019 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Josefien, Josefien
Laat je tieten zien!
Karin toch!quote:Op maandag 2 december 2019 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Josefien, Josefien
Laat je tieten zien!
Nee, ze wist dat ik t was.quote:Op maandag 2 december 2019 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan hopen dat het secter santa was en dat zij dan nu nog steeds denkt dat het wel een beetje ongepast was van haar mannelijke leidinggevende
Aha!quote:Op maandag 2 december 2019 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ze wist dat ik t was.
Kwam uit een of andere cabaret voorstelling waar we t een keer over hadden gehad, maar ik twijfelde wel of ze dat nog zou weten. (En ze was m’n leidinggevende)
Ja, kijk, met een grappige ondertoon en niet zo bekritiserend kan ik dat best handelen. Maar dit ging echt te ver.quote:Op maandag 2 december 2019 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah, toen kerst nog bij opa en oma thuis gevierd werd, kon mijn moeder ook altijd je voor de gehele familie voor paal zetten
Uhuh.quote:Geachte heer/mevrouw,
In de bijlage vindt u de digitale fаctuur van uw openstaаnde schuld bij de Bеlastingdienst.
De faсtuur bedraagt ¤ 349,00
Het bedrag wordt binnen 24 uur geinсassеerd van uw rekening. Mocht u vragen hebben over de openstaande factuur gebruik dan de referentienummer die onderaan in de factuur staat vermeld.
Samenvatting van dе betaling:
Te betalеn bedrag: ¤ 349,00
Betalingsmethode: Automatische Incasso
Met vriendelijke grоet,
Belastingdienst
Nee.quote:Op maandag 2 december 2019 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je.
Is dit een nieuwe Nick van iemand die ik ken ofzo?
Slaat ook nergens op.quote:Op maandag 2 december 2019 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kijk, met een grappige ondertoon en niet zo bekritiserend kan ik dat best handelen. Maar dit ging echt te ver.
Precies. En nu snappen ze niet dat mn vriend niet graag langskomtquote:Op maandag 2 december 2019 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op.
Een beetje mag best, maar niet zo
geloof me, daar was niks grappigs aanquote:Op maandag 2 december 2019 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kijk, met een grappige ondertoon en niet zo bekritiserend kan ik dat best handelen. Maar dit ging echt te ver.
Helaas bedoel je.quote:Op maandag 2 december 2019 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dichten hebben we gelukkig nooit gedaan.
U STOND AL OP DE NOMINATIEquote:Op maandag 2 december 2019 12:00 schreef CherryLips het volgende:
LEUK ZO'N NL ALERT
HIJ DOET HET HOOR
LAAT METEEN MAAR EEN AMBULANCE KOMEN
Ik kreeg nu voor de eerste keer zoiets.quote:Op maandag 2 december 2019 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben gewoon de lul in een noodsituatie. Bij mij heeft die hele NL-alert het nog nooit gedaan..
Kan ook niets instellen, want 'het is al automatisch ingesteld'
Het zou fijn zijn om dingen gemakkelijk los te kunnen laten, maar dat is niet altijd zo.quote:Op maandag 2 december 2019 12:00 schreef scrupuleus het volgende:
Rancune zuigt.
Oog om oog tand om tand.
Ik weet ook echt niet waar ik moet zijn om dat te melden. Ik vind het gewoon slecht dat ik 'm nog nooit heb gehadquote:Op maandag 2 december 2019 12:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kreeg nu voor de eerste keer zoiets.
Dat klopt.quote:Op maandag 2 december 2019 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn om dingen gemakkelijk los te kunnen laten, maar dat is niet altijd zo.
Ja, kan dus niets instellen, omdat die instelhulp aangeeft dat mijn telefoon er automatisch op is ingesteld..quote:Op maandag 2 december 2019 12:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Raar.
https://www.crisis.nl/nl-alert/instelhulp/
?
Je was okay.quote:Op maandag 2 december 2019 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kan dus niets instellen, omdat die instelhulp aangeeft dat mijn telefoon er automatisch op is ingesteld..
Heb je een plan b?quote:Op maandag 2 december 2019 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kan dus niets instellen, omdat die instelhulp aangeeft dat mijn telefoon er automatisch op is ingesteld..
Ik heb afstand genomen van m’n ouders omdat ze me niet kunnen geven wat ik nodig heb (in t simpel gezegd) en dat maakt dat ik emotioneel wat verder af sta, maar ook niet zo gemakkelijk meer gekwetst word. Erg prettig vind ik.quote:Op maandag 2 december 2019 12:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat klopt.
En toch met de meest ingewikkelde shit moet je gewoon je grenzen aan kunnen geven.
Niet terugkrabbelen.
Ik zou ze niet willen missen.
Schadevergoeding eisen als ik dood ga omdat zij geen NL-alert naar mij sturenquote:
Ze sturen altijd een acceptgiro. Ik kreeg er pas nog 1 en moest aan mn vader vragen hoe deze onzin ook alweer werktequote:
Stom.quote:Op maandag 2 december 2019 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben jij nog zo jong?quote:Op maandag 2 december 2019 12:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze sturen altijd een acceptgiro. Ik kreeg er pas nog 1 en moest aan mn vader vragen hoe deze onzin ook alweer werkte
jij was toch redelijk jong moeder geworden?quote:Op maandag 2 december 2019 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarmee ik dus wil zeggen dat ik oud ben.
Soms kijk ik ook in de spiegel en zie ik dat ik er ouder uitzie
Nee, maar ik merk wel dat ik ouder wordquote:Op maandag 2 december 2019 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij was toch redelijk jong moeder geworden?
met andere woorden: zo oud ben je toch niet..
ohw, ja, in dat geval ben ik al jaren afgeschrevenquote:Op maandag 2 december 2019 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik merk wel dat ik ouder word![]()
Alles knakt enzo! [ afbeelding ]
Ik neem het meer aan als een feit dat ze mij niet alles kunnen geven.quote:Op maandag 2 december 2019 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb afstand genomen van m’n ouders omdat ze me niet kunnen geven wat ik nodig heb (in t simpel gezegd) en dat maakt dat ik emotioneel wat verder af sta, maar ook niet zo gemakkelijk meer gekwetst word. Erg prettig vind ik.
En jammer ergens.
Ik was bij de fysio vanmorgen, als je dan hoort hoe hij m’n nek kraakt vraag je je soms af hoe het kan dat m’n hoofd nog vastzitquote:Op maandag 2 december 2019 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ja, in dat geval ben ik al jaren afgeschreven
Klinkt meer als een plan Aquote:Op maandag 2 december 2019 12:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thuis blijven, gordijnen dicht en Fok!ken toch?
Ik neem dat ook als een feit.quote:Op maandag 2 december 2019 12:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik neem het meer aan als een feit dat ze mij niet alles kunnen geven.
Maar door gewoon elkaar te kunnen luchten geef je elkaar al heel veel.
Ze vitten nogal veel maar daar ligt ook weer onmacht onder.
Als iemand mij kwetst dan krijgt diegene dat te horen.
Die hoorde ik hier niet hoorquote:Op maandag 2 december 2019 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
Waarvoor heb je nl alert nodig dan, het luchtalarm gaat toch af.
All you need is love tududududquote:Op maandag 2 december 2019 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik neem dat ook als een feit.
Maar omdat het me kwetste en zij me niet begrijpen, heb ik emotioneel wat afstand moeten nemen.
En dat werkt prima, maar is wel jammer.
Dat gaan ze helaas afschaffen binnen een aantal jaar dus vandaag het NL-Alertquote:Op maandag 2 december 2019 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
in een beetje modern gebouw hoor je dat alarm al niet meerquote:Op maandag 2 december 2019 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
Hmm. Ik krijg die berichten ook niet op mijn telefoon. Maar ja, yolo.quote:Op maandag 2 december 2019 12:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat gaan ze helaas afschaffen binnen een aantal jaar dus vandaag het NL-Alert
Luchtalarm heb ik niet meegekregen vandaag maar ik zat rond die tijd wel in het kleine kamertje. Ik kreeg wel een alarm op de telefoon.quote:Op maandag 2 december 2019 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
je verlanglijstje?quote:Op maandag 2 december 2019 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb de radio te hard staan voor t geval ze m’n lijstje bij q music voorlezen [ afbeelding ]
Blauwe-enveloppentijd breekt zo weer aanquote:Op maandag 2 december 2019 12:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze sturen altijd een acceptgiro. Ik kreeg er pas nog 1 en moest aan mn vader vragen hoe deze onzin ook alweer werkte
Elke keer dat ik zei dat ik me ergens niet goed bij voelde, zei m’n moeder (of stiefvader) : WEET JE WEL HOE KWETSEND DAT IS VOOR MIJ/JE MOEDER?quote:
Fijn dit, inderdaadquote:Op maandag 2 december 2019 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Elke keer dat ik zei dat ik me ergens niet goed bij voelde, zei m’n moeder (of stiefvader) : WEET JE WEL HOE KWETSEND DAT IS VOOR MIJ/JE MOEDER?
Dan houdt t een beetje op
Die denken dat alles een persoonlijke aanval is ofzo. "Ja maar ik heb toch mijn best gedaan."quote:Op maandag 2 december 2019 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Elke keer dat ik zei dat ik me ergens niet goed bij voelde, zei m’n moeder (of stiefvader) : WEET JE WEL HOE KWETSEND DAT IS VOOR MIJ/JE MOEDER?
Dat is ook stomquote:Op maandag 2 december 2019 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb min uren volgens mij. Omdat ze me steeds inplannen op dagen dat ik les heb, en dan weer een dienst geschrapt moet worden.
Dat zal ze niet zeggen, maar ze ziet inderdaad wel alles als een aanval.quote:Op maandag 2 december 2019 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
Die denken dat alles een persoonlijke aanval is ofzo. "Ja maar ik heb toch mijn best gedaan."
Kan toch allemaal naast elkaar leven, denk ik dan.quote:Op maandag 2 december 2019 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zou ook zeggen dat het na een halfjaar en meerdere keren doorsturen van mijn rooster wel duidelijk is op welke dag ik niet kan werken.quote:
Ja, inderdaad. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou ook zeggen dat het na een halfjaar en meerdere keren doorsturen van mijn rooster wel duidelijk is op welke dag ik niet kan werken.
Zo heet ik ook niet.quote:Op maandag 2 december 2019 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je heet, maar je lijkt me wel een beetje een Jolanda.
Marloes?quote:Op maandag 2 december 2019 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo heet ik ook niet.
Ik heb een hippere naam.
Denk ik.
Dat ie hipper is dan.
Nee.quote:
ik heb het ooit gewetenquote:Op maandag 2 december 2019 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Weet je hoeveel namen er bestaan? Die ga je toch niet allemaal opnoemen hè?![]()
Mijne is niet veelvoorkomend.
Jannie de bruine.quote:Op maandag 2 december 2019 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag best raden hoor, maar is gewoon veel werk
Jannie de Bruin gewoon.quote:
ik ken niemand die mij midden in de nacht mailtquote:Op maandag 2 december 2019 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie ook dat je judgemental bent over mensen die je midden in de nacht mailen? Ik doe het zelf ook en ga dan het concept de volgende ochtend om 8 uur pas versturen, maar misschien ben ik gewoon niet goed snik en denkt verder niemand hierover na.
Vroeger op school vond ik het wel 'normaal' eigenlijk. Nu met iets vastere werktijden vind ik het wel wat raarder m.u.v. mensen die baby's hebben. Verder gewoon lekker doen wat jou het beste uitkomtquote:Op maandag 2 december 2019 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie ook dat je judgemental bent over mensen die je midden in de nacht mailen? Ik doe het zelf ook en ga dan het concept de volgende ochtend om 8 uur pas versturen, maar misschien ben ik gewoon niet goed snik en denkt verder niemand hierover na.
Mijn manager werkt 24/7 dus ik ben er eigenlijk wel aan gewend. Vrijdagnacht, zondagochtend vroeg. Hele normale tijden hierquote:Op maandag 2 december 2019 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg ook 's nachts werkmail. Maar dat komt door het tijdsverschil.quote:Op maandag 2 december 2019 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn manager werkt 24/7 dus ik ben er eigenlijk wel aan gewend. Vrijdagnacht, zondagochtend vroeg. Hele normale tijden hier
Ik verstuur dan niks omdat ik dan denk dat andere mensen denken dat ik geen leven heb. :Squote:Op maandag 2 december 2019 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn manager werkt 24/7 dus ik ben er eigenlijk wel aan gewend. Vrijdagnacht, zondagochtend vroeg. Hele normale tijden hier
Dat denk ik ook over hem. Maar dat boeit verder toch niks. Nu moet je er 's ochtends nog een keer aan denken en mee bezig zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verstuur dan niks omdat ik dan denk dat andere mensen denken dat ik geen leven heb. :S
Als iemand mij na 22:00/mailt denk ik altijd, sow die is de controle compleet kwijt.quote:Op maandag 2 december 2019 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
Preciesquote:Op maandag 2 december 2019 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als iemand mij na 22:00/mailt denk ik altijd, sow die is de controle compleet kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |