quote:Op zondag 1 december 2019 18:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zag net een Fallout kookboek bij Book Depository
https://www.bookdepositor(...)1575224236870&sr=1-6quote:
Geen excelquote:
Snel de gordijnen dicht. Anders willen ze hem dadelijk terugbrengen.quote:Op zondag 1 december 2019 19:21 schreef DrMarten het volgende:
Bank is weg
2 Tokkies proberen hem nu in een veel te klein busje te proppen, maar hij is mijn voordeur voorbij
PowerPointquote:
Probleem is dat ik straks nog wel een keer de voordeur open moet doen want ik heb pizza besteldquote:Op zondag 1 december 2019 19:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Snel de gordijnen dicht. Anders willen ze hem dadelijk terugbrengen.
Dat had ik in het vorige topic al verwacht.quote:Op zondag 1 december 2019 19:21 schreef DrMarten het volgende:
Bank is weg
2 Tokkies proberen hem nu in een veel te klein busje te proppen, maar hij is mijn voordeur voorbij
Ja maar moet woensdag een presentatie geven dus jaquote:
Oja?quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik jou misschien wel gezien heb vorige week maandag.
Ze komen uit Glanerbrug. Zegt genoegquote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat had ik in het vorige topic al verwacht.
Leuk man.quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar moet woensdag een presentatie geven dus ja
Dit keer nietquote:Op zondag 1 december 2019 19:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Leuk man.
Jip en Jan doen ook weer mee?
Ja wel redelijk! Ik begin eindelijk wat data te krijgenquote:Op zondag 1 december 2019 19:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo blijven die twee ook dom hè..
Wil het vlotten?
Meer dan redelijk!quote:Op zondag 1 december 2019 19:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja wel redelijk! Ik begin eindelijk wat data te krijgenBaas is blij
ik ben blij
. (te) leuke collega's
Donderdag van 5 tot 1 in een kroeg gehangen en daarna bij iemand thuis gegeten
Heb hier wel eens gehad dat ze iemand anders moesten bellen om ene tafel mee te krijgen. Ik had vrij goed beschreven dat het een ronde tafel was en hoe groot die was.quote:Op zondag 1 december 2019 19:32 schreef DrMarten het volgende:
Ze hebben het ding nog in 1x mee weten te krijgen ook
Ik snap dat soort volk niet.quote:Op zondag 1 december 2019 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb hier wel eens gehad dat ze iemand anders moesten bellen om ene tafel mee te krijgen. Ik had vrij goed beschreven dat het een ronde tafel was en hoe groot die was.
Same. Ik was zo'n enorme fan van de Turtles. Ik had een Donatello-knuffelquote:Op zondag 1 december 2019 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als kind was ik hier dolgelukkig van geworden.
quote:Op zondag 1 december 2019 19:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap dat soort volk niet.
Ik had een duidelijke foto op marktplaats gezet, krijg ik van een de vraag wat voor kleur de bank heeft
Ik had Turtles-sloffenquote:Op zondag 1 december 2019 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Same. Ik was zo'n enorme fan van de Turtles. Ik had een Donatello-knuffelen kleding, maar dat was wel jongenskleding want ze hadden toen geen meisjeskleding van de Turtles
En nu heb je vrouwenkleding maar draag je Dr. Martens.quote:Op zondag 1 december 2019 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Same. Ik was zo'n enorme fan van de Turtles. Ik had een Donatello-knuffelen kleding, maar dat was wel jongenskleding want ze hadden toen geen meisjeskleding van de Turtles
Recent al mijn Turtles verkocht voor een schijntjequote:Op zondag 1 december 2019 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
ok. boomer.quote:Op zondag 1 december 2019 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Werken aan de economie en aan alles om ons heen. Zodat de volgende generaties over 100 jaar alles kunnen slopen en opnieuw opbouwen.
Kinderen nemenquote:Op zondag 1 december 2019 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Werken aan de economie en aan alles om ons heen. Zodat de volgende generaties over 100 jaar alles kunnen slopen en opnieuw opbouwen.
Ik heb zo’n buiten boom gekocht.quote:Op zondag 1 december 2019 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Jezus de overburen hebben kerstverlichting opgehangen. Wat een kermis.
Je bent wel duurzaam bezig, toch?quote:Op zondag 1 december 2019 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is geen boomquote:Op zondag 1 december 2019 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb zo’n buiten boom gekocht.
Lekker fout toch![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |