Voor de race kwam de raceleiding met het bericht dat de hoeveelheid brandstof in de auto van Leclerc niet overeenkwam met de hoeveelheid die opgegeven was.quote:Op zondag 1 december 2019 16:21 schreef Maver24 het volgende:
Wat is er nou aan de hand bij ferrari. Ik heb het compleet gemist
Die had een legale auto..quote:Op zondag 1 december 2019 16:23 schreef tja77 het volgende:
Wat was er loos met Vettel?
Zat voor geen meter snelheid in, kon op de zachtere compound Max niet bijhouden.
Met een Ricciardo als 'tweede' rijder was Verstappen misschien ook wel achter de Ferrari's geeindigd. Als je zo'n superieure auto hebt als Mercedes is het prettig om zo'n schoothondje als Bottas te hebben. Met de mindere auto heb je er dan niks aan, Vettel heeft bijvoorbeeld helemaal niks aan Raikkonen gehad, integendeel zelfs.quote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Met een betere tweede rijder had Max mss zelfs Bottas kunnen pakken. Wel belangrijke factor voor een kampioenschap. Op een circuit waar je auto sterk genoeg is wil je een 1-2 rijden en je titelconcurrent dus op 3 ipv 2.
Voor de race geconstateerd het is waarschijnlijk dat het bij Ferrari is dat niet voor de race is afgehandeld. Regels zijn vrij duidelijk en zwart wit.quote:Op zondag 1 december 2019 16:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor de race kwam de raceleiding met het bericht dat de hoeveelheid brandstof in de auto van Leclerc niet overeenkwam met de hoeveelheid die opgegeven was.
Als je minder brandstof opgeeft dan er in de tank zit kan je de fuel flow meter vaker open zetten zonder dat dat te controleren is achteraf.
Die banden vielen uit elkaar binnen een ronde.quote:Op zondag 1 december 2019 16:23 schreef tja77 het volgende:
Wat was er loos met Vettel?
Zat voor geen meter snelheid in, kon op de zachtere compound Max niet bijhouden.
quote:Op zondag 1 december 2019 16:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog 1x (topic is toch bijna vol):
3e in het kampioenschap. Vóór Ferrari. In het eerste jaar met een nieuwe motor (Honda)![]()
![]()
![]()
![]()
Goddomme was net bezig met pizza regelen. Waar is CrashO als je hem nodig hebtquote:
welke pizza?quote:Op zondag 1 december 2019 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Goddomme was net bezig met pizza regelen. Waar is CrashO als je hem nodig hebt!
quote:Op zondag 1 december 2019 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Goddomme was net bezig met pizza regelen. Waar is CrashO als je hem nodig hebt!
Wel een schande voor de sport als Ferrari inderdaad zou sjoemelen, zeker omdat ze dit jaar al 2 keer eerder van sjoemelen beschuldigd zijn en ook meerdere maken gecontroleerd zijn waarbij er opzich niks gevonden was maar ze wel op de vingers getikt werden.quote:Op zondag 1 december 2019 16:28 schreef theclansman het volgende:
[..]
Voor de race geconstateerd het is waarschijnlijk dat het bij Ferrari is dat niet voor de race is afgehandeld. Regels zijn vrij duidelijk en zwart wit.
Diskwalificatie ja/nee
Weet ik veel. Eentje die ik vanmiddag gekocht heb. Hij is rond en er zitten dingen op.quote:
heb al jaren geen vriendin van max gezien, die houdt hij verborgen ofzoquote:Op zondag 1 december 2019 16:35 schreef vosss het volgende:
Overigens kreeg die van max hem ook wel. Als ik dronken was.
salamiquote:Op zondag 1 december 2019 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet ik veel. Eentje die ik vanmiddag gekocht heb. Hij is rond en er zitten dingen op.
Topping is bier en nootjesquote:Op zondag 1 december 2019 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet ik veel. Eentje die ik vanmiddag gekocht heb. Hij is rond en er zitten dingen op.
Max heeft volgens mij al meer vriendinnen gehad dan Formule 1-zeges geboektquote:Op zondag 1 december 2019 16:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb al jaren geen vriendin van max gezien, die houdt hij verborgen ofzo
Is volgens mij toch wel bij een aantal races aanwezig geweest in de box van RBR. Best een leukerdje.quote:Op zondag 1 december 2019 16:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ze was vandaag nog in beeld andersquote:Op zondag 1 december 2019 16:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik bedoelde de persdame van max.quote:Op zondag 1 december 2019 16:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max heeft volgens mij al meer vriendinnen gehad dan Formule 1-zeges geboekt
Nee hoor. Ferrari moet zich over 3 minuten pas melden.quote:
Dat hadden ze ook tijdens de race kunnen doenquote:Op zondag 1 december 2019 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ferrari moet zich over 4 minuten pas melden.
Volgens mij 3 iets langere. Wat ie tussendoor geneukt heeft weet ik niet.quote:Op zondag 1 december 2019 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max heeft volgens mij al meer vriendinnen gehad dan Formule 1-zeges geboekt
Volgend jaar de Hulk de pitstraat insturen, en die smoelsmid met pensioen.quote:Op zondag 1 december 2019 16:46 schreef Newone82 het volgende:
Jack man, dat zeg je toch niet als je iemand interviewt.
Ja echt. Ik snap wel waar ie op doelt; dattie niks zegt over wat er binnen het team gespeeld heeft en niks zegt wat ie volgend jaar gaat doen, maar stel in godsnaam die vraag anders. Fucking idiootquote:Op zondag 1 december 2019 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Most hated lier in the paddock?!
Jack
Dat laatste sowiesoquote:Op zondag 1 december 2019 16:49 schreef vosss het volgende:
Dat jd iets niet zegt maakt je geen leugenaar. Flikker die plooij buiten
Most hated liar. Tegen Kubica.quote:
Tegen wie? RIC?quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tegen Kubica?
Most hated liar in the paddock
niet gezien, maar ben het met je eensquote:Op zondag 1 december 2019 16:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja echt. Ik snap wel waar ie op doelt; dattie niks zegt over wat er binnen het team gespeeld heeft en niks zegt wat ie volgend jaar gaat doen, maar stel in godsnaam die vraag anders. Fucking idioot
Wie?quote:Op zondag 1 december 2019 16:55 schreef Justevo het volgende:
Is ie weer hoor.. "Fuck de fiiiaaa, Fuck de fiiaaa"
Weinig tetten ookquote:Op zondag 1 december 2019 16:57 schreef tralalala het volgende:
Totaal verkeerde muziekkeuze. Matigste jaarclip ooit, bravo.
Wat zingen ze daar eigenlijk?quote:Op zondag 1 december 2019 16:55 schreef Justevo het volgende:
Dat hoor ik ook steedsquote:Op zondag 1 december 2019 16:55 schreef Justevo het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2019 16:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat zingen ze daar eigenlijk?
Snap niet dat ze zelf die mama appelsap niet doof hebben.
Duurt niet lang. Moesten zich kwartier geleden pas melden bij de stewards.quote:Op zondag 1 december 2019 17:01 schreef Rianne84 het volgende:
Uitspraak duurt lang. Of was er eerst nog tijd voor discussie?
Gebruiken ze dit bij Ziggo?quote:Op zondag 1 december 2019 17:00 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dacht eerst Imagine Dragons, maar niet dus.
Hoe krijg je het voor elkaar daar zonder handschoenen te staan?!quote:Op zondag 1 december 2019 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Die Ferrari-monteur die met blote handen het wiel rechtsvoor er bij Vettel af haalde
Toewijding!quote:Op zondag 1 december 2019 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Die Ferrari-monteur die met blote handen het wiel rechtsvoor er bij Vettel af haalde
omdat borrelnootjes in je panty erug schurenquote:Op zondag 1 december 2019 17:01 schreef vosss het volgende:
En waarom denkt een fabrikant van wasverzachter dat het een goed idee is om een reclame direct na de F1 in te kopen?
quote:Op zondag 1 december 2019 17:02 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gebruiken ze dit bij Ziggo?Ik kijk nooit Ziggo, maar dat is wel vrij laag als ze dat bewust doen
Voor extra zachte banden.quote:Op zondag 1 december 2019 17:01 schreef vosss het volgende:
En waarom denkt een fabrikant van wasverzachter dat het een goed idee is om een reclame direct na de F1 in te kopen?
quote:Op zondag 1 december 2019 17:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat borrelnootjes in je panty erug schuren
Op de vingers getikt?quote:Op zondag 1 december 2019 16:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wel een schande voor de sport als Ferrari inderdaad zou sjoemelen, zeker omdat ze dit jaar al 2 keer eerder van sjoemelen beschuldigd zijn en ook meerdere maken gecontroleerd zijn waarbij er opzich niks gevonden was maar ze wel op de vingers getikt werden.
Leg alle beslissingen van de afgelopen jaren eens naast elkaar en het volkomen helder in wiens voordeel ze beslissen, en het is niet Ferrari.quote:En dan kan je je afvragen of Jean Todt daar als FIA baas en ex Ferrari teambaas mee te maken heeft.
alleen VET is de lul, LEC is de schoonzoon van Todtquote:Op zondag 1 december 2019 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op de vingers getikt?
Hoe bedoel je? En hoezo zouden eerdere valse beschuldigingen in het nadeel van Ferrari moeten spreken?
[..]
Leg alle beslissingen van de afgelopen jaren eens naast elkaar en het volkomen helder in wiens voordeel ze beslissen, en het is niet Ferrari.
quote:
Ik heb geen Ziggo, dus weet niet wat ze aan het doen zijn, maar als dit een nr is die ze gebruiken voor iets dat F1 gerateerd is (omdat ze het klinkt alsof ze Fuck de fia zingen) dan vind ik dat best laag.quote:Op zondag 1 december 2019 16:58 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dat nummer van The Score wat ze bij Ziggo gebruiken.
Nope.quote:Op zondag 1 december 2019 17:11 schreef vosss het volgende:
Bestaat er geen app die mij een bericht stuurt zodra er een bericht van de FIA gepubliceerd wordt? Al dan niet met dat bericht als pdf bijlage.
Dat zou langzamer zijn dan Twitter in veel gevallenquote:Op zondag 1 december 2019 17:11 schreef vosss het volgende:
Bestaat er geen app die mij een bericht stuurt zodra er een bericht van de FIA gepubliceerd wordt? Al dan niet met dat bericht als pdf bijlage.
Ik heb geen twitterquote:Op zondag 1 december 2019 17:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dat zou langzamer zijn dan Twitter in veel gevallen
Meestal publiceren bepaalde journalisten het al een minuut of 10 voordat het eindelijk op de FIA site staat.
F5'en op reddit is waarschijnlijk effectiever danquote:Op zondag 1 december 2019 17:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter
Dus ik zit zo tussendoor te F5-en op hun site, maaf dat schiet niet echt op.
Ik ben te vroeg de hond gaan uitlatenquote:Op zondag 1 december 2019 16:57 schreef tralalala het volgende:
Totaal verkeerde muziekkeuze. Matigste jaarclip ooit, bravo.
story of your life.quote:Op zondag 1 december 2019 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben te vroeg de hond gaan uitlaten
quote:
Italianen en corruptie. Dat hoort er toch gewoon een beetje bij in dat land?quote:Op zondag 1 december 2019 16:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wel een schande voor de sport als Ferrari inderdaad zou sjoemelen, zeker omdat ze dit jaar al 2 keer eerder van sjoemelen beschuldigd zijn en ook meerdere maken gecontroleerd zijn waarbij er opzich niks gevonden was maar ze wel op de vingers getikt werden.
En dan kan je je afvragen of Jean Todt daar als FIA baas en ex Ferrari teambaas mee te maken heeft.
Je mag veel zeggen het blijft raar dat sinds ze dat kabeltje hebben moeten verplaatsen/verwijderen d'r ineens minder snelheid in zit. Van de sterkste motor van het veld naar de derde. Op dit circuit waren ze geacht mee te doen om de 1e plek maar daar kwamen ze niet eens in de buurt.quote:Op zondag 1 december 2019 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op de vingers getikt?
Hoe bedoel je? En hoezo zouden eerdere valse beschuldigingen in het nadeel van Ferrari moeten spreken?
[..]
Leg alle beslissingen van de afgelopen jaren eens naast elkaar en het volkomen helder in wiens voordeel ze beslissen, en het is niet Ferrari.
En dat de FIA ineens 2 brandstofsensoren verplicht stelt va volgend seizoenquote:Op zondag 1 december 2019 17:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je mag veel zeggen het blijft raar dat sinds ze dat kabeltje hebben moeten verplaatsen/verwijderen d'r ineens minder snelheid in zit. Van de sterkste motor van het veld naar de derde. Op dit circuit waren ze geacht mee te doen om de 1e plek maar daar kwamen ze niet eens in de buurt.
Wie zegt dat dan? Dat ze dat daarom doen? Dat ze dat wisten ook?quote:Op zondag 1 december 2019 17:10 schreef Anton91 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen Ziggo, dus weet niet wat ze aan het doen zijn, maar als dit een nr is die ze gebruiken voor iets dat F1 gerateerd is (omdat ze het klinkt alsof ze Fuck de fia zingen) dan vind ik dat best laag.
twitter:wbuxtonofficial twitterde op zondag 01-12-2019 om 13:02:06There’s something about Seb’s demeanour today. He seems wistful, almost sad. It’s been a long season. He’s probably just knackered. I don’t know why, it just feels a bit different. I’m not convinced this isn’t going to be his last hurrah. reageer retweet
Ik heb m even van je gejat om m als idee op ziggo's tijdlijn te gooien. Je weet nooit. Magistraal idee eigenlijk.quote:Op zondag 1 december 2019 16:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgend jaar de Hulk de pitstraat insturen, en die smoelsmid met pensioen.
Stukje berusting bij Vettel, vandaag klop gekregen van teamgenoot, en op 24 gereden in het WK. Was de mindere van Ricciardo en nu van Leclerc.quote:Op zondag 1 december 2019 17:42 schreef THEFXR het volgende:
twitter:wbuxtonofficial twitterde op zondag 01-12-2019 om 13:02:06There’s something about Seb’s demeanour today. He seems wistful, almost sad. It’s been a long season. He’s probably just knackered. I don’t know why, it just feels a bit different. I’m not convinced this isn’t going to be his last hurrah. reageer retweet
Buxton tweette dat vóór de race. En ik zie dat niet gebeuren. Hij rijdt gewoon in 2020.quote:Op zondag 1 december 2019 17:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Stukje berusting bij Vettel, vandaag klop gekregen van teamgenoot, en op 24 gereden in het WK. Was de mindere van Ricciardo en nu van Leclerc.
Misschien geeft hij er wel de brui aan ja, zou me niet verbazen.
Oud coureurs doen het goed als analist/commentator/pitreporter. Hulkenberg heeft echt wel een aangename uitstraling en ontzettende gunfactor. Daarnaast is er volgens mij niemand binnen de huidige coureurs/teambazen e.d. die hem niet mag.quote:Op zondag 1 december 2019 17:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb m even van je gejat om m als idee op ziggo's tijdlijn te gooien. Je weet nooit. Magistraal idee eigenlijk.
Vind je dat "significant"?quote:Op zondag 1 december 2019 17:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
"significant difference". Hebben we het over milliliters?
jij weet toch altijd alles al, kunnen we dit topic wel sluitenquote:Op zondag 1 december 2019 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je dat "significant"?
Overigens was dit al bekend vóór de race...
Staat ook gewoon op dat document, 16:22 uur.quote:Op zondag 1 december 2019 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens was dit al bekend vóór de race...
Het bewijs daarvan is er eigenlijk niet. Dat moet het vooral van de retoriek over polepostions hebben en die gaat niet op als je naar de tijden kijkt want Verstappen werd gestraft voor gassen onder geel maar was gewoon de snelste voor de technical directive. In Brazilie leek het wel alsof Mercedes ontzettend leed onder de regelverduidelijking.quote:Op zondag 1 december 2019 17:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je mag veel zeggen het blijft raar dat sinds ze dat kabeltje hebben moeten verplaatsen/verwijderen d'r ineens minder snelheid in zit. Van de sterkste motor van het veld naar de derde. Op dit circuit waren ze geacht mee te doen om de 1e plek maar daar kwamen ze niet eens in de buurt.
Is gewoon gemeld in dit topic. Vóór de race al...quote:Op zondag 1 december 2019 17:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij weet toch altijd alles al, kunnen we dit topic wel sluiten
Godver wat ben jij een betweterig dingquote:Op zondag 1 december 2019 17:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Buxton tweette dat vóór de race. En ik zie dat niet gebeuren. Hij rijdt gewoon in 2020.
Kloptquote:Op zondag 1 december 2019 17:53 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op dat document, 16:22 uur.
't is nu 20:53 in Abu Dhabi
Ik zeg alleen ALS ze dat om die reden doen, verder weet ik het natuurlijk niet.quote:Op zondag 1 december 2019 17:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? Dat ze dat daarom doen? Dat ze dat wisten ook?
Dat die mama appelsap erin zit had ik ook pas door toen het me verteld was. Daarvoor hoorde ik de originele tekst. Sindsdien kan ik het niet anders meer horen.
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op zondag 1 december 2019 17:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver wat ben jij een betweterig ding
Tuurlijk doen ze dat niet om die redenquote:Op zondag 1 december 2019 17:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen ALS ze dat om die reden doen, verder weet ik het natuurlijk niet.
Lul d'r maar weer omheen. Ferrari heeft het hele jaar een motor waarvan Mercedes en Red Bull zeggen dat ze hem niet kunnen matchen, het kabeltje word verboden en *poef* snelheid weg. En die spelletjes horen erbij. Vorig seizoen werd RB genaaid met hun actieve voorwielophanging die op het laatste moment verboden werd.quote:Op zondag 1 december 2019 17:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het bewijs daarvan is er eigenlijk niet. Dat moet het vooral van de retoriek over polepostions hebben en die gaat niet op als je naar de tijden kijkt want Verstappen werd gestraft voor gassen onder geel maar was gewoon de snelste voor de technical directive. In Brazilie leek het wel alsof Mercedes ontzettend leed onder de regelverduidelijking.
Het is vooral Honda waarvan steeds meer duidelijk wordt dat die laatste update heel fors was. Tussen Mercedes en Ferrari is er vooral een downforceverschil. Het is ook gewoon vrij flauw van RBR, meteen na hun update een directive vragen en dan gaan bleren dat Ferrare tov hen zwakker is geworden.
Ik denk dat als je de topsnelheden in een grafiek zet samen met de bochtensnelheden ter correctie, en dan een analyticus vraagt het moment aan te wijzen waarop het vermogen afnam, die dat niet kan vinden. Althans niet na de directive.
Ik sta niet in voor de integriteit van de FIA. Stewards die gewoon aangeven dat ze hopen dat Hamilton wint, totaal inconsistente beslissingen boordevol gelegenheidsargumenten, Brawn die zomaar een beetje zijn mening geeft, de ereleden van de Hamilton fanclub die de interviews doen, de bandenleverancier die nauwe commerciele banden heeft met één team, de wedstrijdleider die niet ziet dat banden met bandenwarmers erop buiten worden gezet, de SC's die op de raarste momenten komen.quote:Op zondag 1 december 2019 17:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen VET is de lul, LEC is de schoonzoon van Todt
Dat zei Mercedes vorig jaar ook al toen Hamilton werd geslipstreamd door één Ferrari en twee klantenauto's. Hamilton kan natuurlijk niet op stuurmanskunst verliezen.quote:Op zondag 1 december 2019 17:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Lul d'r maar weer omheen. Ferrari heeft het hele jaar een motor waarvan Mercedes en Red Bull zeggen dat ze hem niet kunnen matchen,
Je kunt het natuurlijk niet onderbouwen met wat de concurrenten zeggen. Uit de speedtraps blijkt het ook niet, maar op een of andere mysterieuze wijze zou die illegale vermogenswinst dan niet in de speedtrap terechtkomen. Als jij het eerste deel van het rechte stuk harder accelereert dan neem je die snelheid mee tot in de speedtrap.quote:het kabeltje word verboden en *poef* snelheid weg. En die spelletjes horen erbij. Vorig seizoen werd RB genaaid met hun actieve voorwielophanging die op het laatste moment verboden werd.
Wat een verschrikkelijk slechte jaarclip. Erger me kapot aan al die special effects die ze hebben toegevoegd.quote:Op zondag 1 december 2019 18:01 schreef hole1988 het volgende:
Jaarclip ziggo
https://streamable.com/m3635
Geheel toevallig dus, dat de FIA va volgend seizoen een 2e brandstofsensor verplicht stelt?quote:Op zondag 1 december 2019 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zei Mercedes vorig jaar ook al toen Hamilton werd geslipstreamd door één Ferrari en twee klantenauto's. Hamilton kan natuurlijk niet op stuurmanskunst verliezen.
[..]
Je kunt het natuurlijk niet onderbouwen met wat de concurrenten zeggen. Uit de speedtraps blijkt het ook niet, maar op een of andere mysterieuze wijze zou die illegale vermogenswinst dan niet in de speedtrap terechtkomen. Als jij het eerste deel van het rechte stuk harder accelereert dan neem je die snelheid mee tot in de speedtrap.
Dat nummer v Queen ❤quote:Op zondag 1 december 2019 18:08 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk slechte jaarclip. Erger me kapot aan al die special effects die ze hebben toegevoegd.
Blijft mijn favoriet. Het jaar was ook magisch![]()
Nee, de FIA weet immers dat de FIA een manier bedacht heeft om die te manipuleren.quote:Op zondag 1 december 2019 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geheel toevallig dus, dat de FIA va volgend seizoen een 2e brandstofsensor verplicht stelt?
Toen er opeens vaak blauwe rook uit de wagen kwam hebben ze te horen gekregen dat geen enkel team olie mag verbranden.quote:Op zondag 1 december 2019 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op de vingers getikt?
[..]
Queen en F1-jaarclipsquote:Op zondag 1 december 2019 18:08 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk slechte jaarclip. Erger me kapot aan al die special effects die ze hebben toegevoegd.
Ah thanks.quote:Op zondag 1 december 2019 18:01 schreef hole1988 het volgende:
Jaarclip ziggo
https://streamable.com/m3635
Ja leek of de stagiair het special effects knopje net heeft ontdekt en het iets te vaak heeft gebruikt. Paar waren wel leuk maar het werd een beetje irritant.quote:Op zondag 1 december 2019 18:08 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Gewoon elke jaarclip zonder uitzondering was fantastischquote:Op zondag 1 december 2019 18:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Queen en F1-jaarclipsDat was altijd wel een goeie combi van RTL destijds
Het laatste jaar met de GP van Argentiniëquote:Op zondag 1 december 2019 18:08 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Die van 1999 vind ik nog een stukje beter:quote:Op zondag 1 december 2019 18:08 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Vrees ik ook jaquote:Op zondag 1 december 2019 18:51 schreef theclansman het volgende:
Die zitten gewoon met ze alle om de tafel om een manier te bedenken om dit goed te praten
Zijn aan het wachten tot de Italiaanse fans naar huis zijnquote:Op zondag 1 december 2019 18:51 schreef theclansman het volgende:
Die zitten gewoon met ze alle om de tafel om een manier te bedenken om dit goed te praten
ik denk een boete voor het teamquote:Op zondag 1 december 2019 18:51 schreef theclansman het volgende:
Dat zou bizar zijn. En wederom ongelofelijke mazzel voor LEC. Zoals al het hele seizoen. Lijkt een favorietje vd stewards.quote:Op zondag 1 december 2019 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk een boete voor het team
Olie verbranden mocht sowieso al niet, maar Mercedes was ermee begonnen dus werd het getolereerd, tot Ferrari het beter dreigde te gaan doen. Toen werd de mogelijkheid beperkt. Mercedes mocht er dus wel voordeel uit halen maar Ferrari niet, die mocht slechts Mercedes bijhalen.quote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toen er opeens vaak blauwe rook uit de wagen kwam hebben ze te horen gekregen dat geen enkel team olie mag verbranden.
Daar is verder geen onderzoek naar geweest maar daarna kwam er ook geen blauwe rook meer uit de motor.
Vertel, wat was dat verschil en uit welke data blijkt dat?quote:Met de fuelflow meter net zo, Red Bul doet een verzoek of zo'n systeem mag en FIA zegt dat geen enkel team dat mag hebben.
Vervolgens mist Ferrari opeens z'n pas gevonden snelheid.
Dus zou er wellicht niks gevonden kunnen zjin?quote:Ook worden de systemen van Ferrari, Red Bull en Haas nog een keer extra gecontroleerd maar de uitslag van dat onderzoek is onbekend.
Nogmaals, ik steek mijn hand niet in het vuur voor de FIA. Maar dat is niet zo relevant. Als je iets beweert wat aan te tonen zou zijn als je het probeert, en het wordt niet aangetoond, dan ga ik ervan uit dat het een valse bewering is.quote:En nu zou Leclerc met een illegale auto gereden hebben, als dat inderdad zo is dan is dat een schande voor de sport dat Ferrari op die manier punten probeert te scoren.
Dat de manager van Leclerc de zoon is van Jean Todt helpt ook niet mee, daar werkt een gewoon alu-hoedje niet tegen.
En Leclerc rijdt nu pas een jaartje bij het grote Ferrari.
Kan ook zijn dat de F1/FIA hun nieuwe held gevonden hebben, Leclerc krijgt enorm veel aandacht op TV en op Facebook terwijl je over andere rijders een stuk minder hoort.
En hij had voordeel van bepaalde beslissingen, oa om pas na de race straffen uit te delen.
Komen een paar in aanmerking wat mij betreft:quote:Op zondag 1 december 2019 18:56 schreef pmponer het volgende:
Leuk die terugblikken, maar wat was het beste f1 seizoen, de laatste 30 jaar?
Zelfde als met die unsafe release pitstop. Max ze podium plaats kwijt in Monaco door die die straftijd en een boete.quote:Op zondag 1 december 2019 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk een boete voor het team
1994. Juist door de tragedie.quote:Op zondag 1 december 2019 18:56 schreef pmponer het volgende:
nee, wel een seizoen waarin vreugde en verdriet dicht bij elkaar lagenquote:Op zondag 1 december 2019 18:56 schreef pmponer het volgende:
Welk seizoen heb je het over?quote:Op zondag 1 december 2019 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, wel een seizoen waarin vreugde en verdriet dicht bij elkaar lagen
Ivm Hubert? En Correa? En -naam kwijt- lancering coureur uit de F3 in Monza?quote:
2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2016quote:Op zondag 1 december 2019 18:56 schreef pmponer het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2019 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
over iets wat zo duidelijk is. voor Melbourne zijn we het allang vergeten
dubbele slipstreamgenot en dan ook nog als laatste van iedereen remmenquote:Op zondag 1 december 2019 19:00 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
VTEC kicked in yoZelfs met zijn handrem erop
![]()
Wanneer begon jij met kijken? 2006?quote:Op zondag 1 december 2019 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2016
Waar is het fout gegaan in 2011
Mijn herinneringen worden vaag vanaf 2005quote:Op zondag 1 december 2019 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wanneer begon jij met kijken? 2006?
Post aangepast.quote:
Ik heb ooit een pauze ingelast. Maar ik kan er niet achterkomen wanneer die begonquote:Op zondag 1 december 2019 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn herinneringen worden vaag vanaf 2005
Ik was gewoon nog te jong gedurende de Schumacher jaren om de volledige emotie van een seizoen te ervarenquote:Op zondag 1 december 2019 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een pauze ingelast. Maar ik kan er niet achterkomen wanneer die begon![]()
Die heb ik wel volledig meegekregen. En ik was géén fanquote:Op zondag 1 december 2019 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was gewoon nog te jong gedurende de Schumacher jaren om de volledige emotie van een seizoen te ervaren
dat tuig begint te spelen...quote:
Oostenrijk 2002 als dieptepuntquote:Op zondag 1 december 2019 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heb ik wel volledig meegekregen. En ik was géén fan
Seiezoen t/m Paul Ricard wasquote:Op zondag 1 december 2019 19:10 schreef RAVW het volgende:
moet toch zeggen dit dit jaar echt wel aardig wat races zijn geweest ala jaren 90
zo als in Duitsland , Oostenrijk en natuurlijk Brazil
maar die van Duitsland dit jaar was echt weer een als vanouds ..... een race voor mannen met ballen en puur overleven
Nee, juist de jaren '90. Anderen eraf rijden voor het kampioenschap (2 x). En jampioenschap mogen houden ondanks alle punten afgepaktquote:
Je zou het gaan denken ja...quote:Op zondag 1 december 2019 19:12 schreef trein2000 het volgende:
De stewards zijn bezig om een argument te zoeken om Ferrari vrij te pleiten? Duurt lang...
2007 dan, dat de coureurs van McLaren hun punten mogen houden ondanks spy-gatequote:Op zondag 1 december 2019 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, juist de jaren '90. Anderen eraf rijden voor het kampioenschap (2 x). En jampioenschap mogen houden ondanks alle punten afgepakt![]()
![]()
hier nog een ... Ik heb geloof ik 1 wedstrijd gemist .... dat was 1 mei 1994, San Marino Grand Prixquote:Op zondag 1 december 2019 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heb ik wel volledig meegekregen. En ik was géén fan
Godverquote:
WTFquote:Op zondag 1 december 2019 19:15 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
50.000 euroshopper pizza's voor Ferrari
dat zeker , de FIA kwam er achter dat ze eens minder straffen moesten uitdelen en dat ze moesten laten racen ........ en ja door wie .....MAXquote:Op zondag 1 december 2019 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Seiezoen t/m Paul Ricard was
Daarna werd het stukken beter
Als die auto verder legaal is zie ik niet in waarom DSQ.quote:Op zondag 1 december 2019 19:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Godver
FIA![]()
Dit hoort een DSQ te zijn
Het hoort toch gewoon een diskwalificatie te zijn?quote:Op zondag 1 december 2019 19:15 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
50.000 euroshopper pizza's voor Ferrari
Jaquote:Op zondag 1 december 2019 19:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het hoort toch gewoon een diskwalificatie te zijn?
De auto was niet illegaal, dan gaat het toch wat anders.quote:Op zondag 1 december 2019 19:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het hoort toch gewoon een diskwalificatie te zijn?
Nattekrant..quote:Op zondag 1 december 2019 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als die auto verder legaal is zie ik niet in waarom DSQ.
als je de regels goed hanteert welquote:Op zondag 1 december 2019 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
What tha f%#$£quote:Op zondag 1 december 2019 19:15 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
50.000 euroshopper pizza's voor Ferrari en Charles mag zijn podium houden
Proest, mn koffie. Wat doe je... 😂quote:Op zondag 1 december 2019 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
LEC geniet bescherming van Todtquote:Op zondag 1 december 2019 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gvd bijna 5 kg (!!!) verschil... En dan een fopboete.. Warwick![]()
![]()
"Vaker"....quote:Op zondag 1 december 2019 19:23 schreef pmponer het volgende:
Ja het is niet anders, het straalt slecht af, maar glas plas was.
Lec heeft dit jaar wel vaker "geluk" gehad.
Met zulke "vrienden" heb je geen geluk nodig blijkt maar weer
2012?quote:Op zondag 1 december 2019 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2016
Waar is het fout gegaan in 2011
Ik snap dat mijn quote gebruik wat veel was maar waarom zou vaker tussen quotes moeten staanquote:
Dat weten we niet.quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef tja77 het volgende:
Ach, wees blij dat Leclerc met 5kg. teveel heeft moeten rondkarren. Hij heeft er alleen maar nadeel van gehad.
Als t niet opgemerkt was hadden ze veel meer benzine er doorheen kunnen jagen en harder kunnen gaan dus.quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef tja77 het volgende:
Ach, wees blij dat Leclerc met 5kg. teveel heeft moeten rondkarren. Hij heeft er alleen maar nadeel van gehad.
Dat was best wel een flopjaar na het bandenfiasco.quote:
Ik probeer daarmee te zeggen dat het wel meer is dan vakerquote:Op zondag 1 december 2019 19:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik snap dat mijn quote gebruik wat veel was maar waarom zou vaker tussen quotes moeten staan
Ben er nu mee bezig.quote:Op zondag 1 december 2019 19:28 schreef theclansman het volgende:
Heeft er iemand al de officiële regels opgezocht in de reglementen ?
Als het team opgeeft 105 kg. dan gaan ze er vanuit dat 105 kg. toereikend is. Als er dan 110 kg. in de tank zit, dan is die 5 kg. overbodig en dus extra balast.quote:
Zegt wie?quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef tja77 het volgende:
Onzin, jij denkt 2013.quote:Op zondag 1 december 2019 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was best wel een flopjaar na het bandenfiasco.
Als....quote:Op zondag 1 december 2019 19:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Als t niet opgemerkt was hadden ze veel meer benzine er doorheen kunnen jagen en harder kunnen gaan dus.
Nee. Dan hebben ze een reden om er 110 kg in te stoppen. En dat doen ze niet als het nadelig voor ze is...quote:Op zondag 1 december 2019 19:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als het team opgeeft 105 kg. dan gaan ze er vanuit dat 105 kg. toereikend is. Als er dan 110 kg. in de tank zit, dan is die 5 kg. overbodig en dus extra balast.
Dat. Alle intentie om WEER flink vals te spelen.quote:Op zondag 1 december 2019 19:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Als t niet opgemerkt was hadden ze veel meer benzine er doorheen kunnen jagen en harder kunnen gaan dus.
Jeetje, jij bent naïef...quote:Op zondag 1 december 2019 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als....
Als je tante een piemel had, was het je oom.
Jij typt traagquote:Op zondag 1 december 2019 19:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Onzin, jij denkt 2013.
2012 had 6 verschillende race winnaars in de eerste 6 races, 8 verschillende winnaars totaal. Vettel v Alonso spannend tot de laatste race
Zegt mr mosterd himself..quote:
Die 5 liter had al lang in de opslag achter de sensor moeten zitten en niet meer in de tank. Hier zal Ferrari nog wel even van wakker liggenquote:Op zondag 1 december 2019 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zegt wie?
Ze doen het niet voor niks he?
Huh? Rare gedachtegang ditquote:Op zondag 1 december 2019 19:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als het team opgeeft 105 kg. dan gaan ze er vanuit dat 105 kg. toereikend is. Als er dan 110 kg. in de tank zit, dan is die 5 kg. overbodig en dus extra balast.
Ja, want fouten worden niet gemaakt bij Faalari.quote:Op zondag 1 december 2019 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Dan hebben ze een reden om er 110 kg in te stoppen. En dat doen ze niet als het nadelig voor ze is...
Jij bent erg naïef. En je hebt kennelijk niet opgelet dit seizoen.quote:Op zondag 1 december 2019 19:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, want fouten worden niet gemaakt bij Faalari.
Een beetje als je handschoenen vergeten tijdens een bandenwissel.
Wat voor voordeel zouden ze er bij moeten hebben? Als na de race blijkt dat er te weinig brandstof in die kar zit, zijn ze nat.
Ja, allemaal toeval die beslissingen mbt de combi LEC en Fer dit seizoenquote:
Dat maakt niet uit, maar ga maar uit van een bewuste actiequote:
Geen idee wat TD/014-19 is.quote:12.1.1.i Failure to follow the instructions of the relevant
officials for the safe and orderly conduct of the Event.
Rode draad vh seizoen idd.quote:Op zondag 1 december 2019 19:36 schreef trein2000 het volgende:
De FIA die LEC en Ferrari de hand boven het hoofd houdt. Je verwacht het wel.
Werkt best tegen hem ook. Het beloofde talent van de F1 dat alleen kan meedoen door te janken en te cheaten. Ik kan me leukere imago’s voorstellen...quote:Op zondag 1 december 2019 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
50.000 euro????!!!!
Dat is een boete van NIKS. Wisselgeld voor Ferrari.
Ik wil echt dikke verontwaardiging en protesten etc. Hoe de FIA dit seizoen zaken afhandelt waar LEC en Fer bij betrokken zijn is echt TE bizar...
Technical Directive 14quote:
Of het zou wel heel dom zijn om nu de focus op je team ligt, 5 kg. bewust lager op te geven.quote:Op zondag 1 december 2019 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, allemaal toeval die beslissingen mbt de combi LEC en Fer dit seizoen
Ah, had al het vermoeden dat het dat was, maar vond het zo raar dat ik er niets over kon vinden.quote:Op zondag 1 december 2019 19:38 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Technical Directive 14
Die zijn niet publiekelijk, maar in dit geval staat daar de procedure in die uitlijnd hoe de teams de brandstof moeten opnemen.
Ik heb het dit seizoen niet tegen hem zien werken hoorquote:Op zondag 1 december 2019 19:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Werkt best tegen hem ook. Het beloofde talent van de F1 dat alleen kan meedoen door te janken en te cheaten. Ik kan me leukere imago’s voorstellen...
Het heeft gewerkt toch. Boete is peanuts.quote:Op zondag 1 december 2019 19:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of het zou wel heel dom zijn om nu de focus op je team ligt, 5 kg. bewust lager op te geven.
Dat is het gewoon hoorquote:Op zondag 1 december 2019 19:40 schreef vosss het volgende:
Artikel 12.1.1 i
Failure to follow the instructions of the relevant officials for the safe and orderly conduct of the event.
Juist ja. Gooi het daar maar op.
Dat krijgen ze er dan ook wel weer uit hoor. Of even aanpassen op het formulier.quote:Op zondag 1 december 2019 19:39 schreef pmponer het volgende:
Vulpistool sloeg niet tijdig af, kan gebeuren
Geen kwaad woord nee, terwijl die er best hadden mogen zijn. Max heeft een shitload aan kwade woorden over zich heen gekregen, maar bij elke fout van leclerc bleef het doodstil.quote:Op zondag 1 december 2019 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het dit seizoen niet tegen hem zien werken hoor
Bleef overal gewoon credits krijgen. Geen kwaad woord over hem.
Nee hoor.quote:
Die is opzich logisch.quote:Op zondag 1 december 2019 19:40 schreef vosss het volgende:
Artikel 12.1.1 i
Failure to follow the instructions of the relevant officials for the safe and orderly conduct of the event.
Juist ja. Gooi het daar maar op.
In mijn optiek sta je in zo een geval gewoon met een illegale auto op de grid.quote:
Ferrari heeft toch niet meer meegenomen dan wat toegestaan is?quote:Op zondag 1 december 2019 19:43 schreef vosss het volgende:
[..]
In mijn optiek sta je in zo een geval gewoon met een illegale auto op de grid.
Serieus?!quote:Op zondag 1 december 2019 19:42 schreef Luppie0110 het volgende:
Maar wat voor voordeel haal je eruit om te liegen over de hoeveelheid brandstof wat je meeneemt?
Die auto was niet illegaal, hij volgde alle regels.quote:Op zondag 1 december 2019 19:43 schreef vosss het volgende:
[..]
In mijn optiek sta je in zo een geval gewoon met een illegale auto op de grid.
Eindigde achter Max vandaag en in het WK. Dus heeft niet gewerkt.quote:Op zondag 1 december 2019 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het heeft gewerkt toch. Boete is peanuts.
Wat als Fia uitgaat van de Ferrari data om te calculeren wat de fuel flow en het verbruik is? Waarom zou Ferrari verkeerde data meegeven?quote:Op zondag 1 december 2019 19:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eindigde achter Max vandaag en in het WK. Dus heeft niet gewerkt.
Maar als de auto na de race 100 kg. lichter is, wat voor nut heeft het dan om 5 kg. brandstof extra mee te nemen?
Dan is ie dus in de praktijk 105 kg lichter na afloop maar doe je alsof het 100 kg is.quote:Op zondag 1 december 2019 19:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eindigde achter Max vandaag en in het WK. Dus heeft niet gewerkt.
Maar als de auto na de race 100 kg. lichter is, wat voor nut heeft het dan om 5 kg. brandstof extra mee te nemen?
Nopequote:Op zondag 1 december 2019 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die auto was niet illegaal, hij volgde alle regels.
Ow wacht. Dat voordeel? Dat ene?!!quote:Op zondag 1 december 2019 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je hoirt de echte hoeveelheid brandstof die in de boli de gaat op te geven. Zo niet dan breek je de regels. Nog afgezien vh voordeel etc.
Zó moeilijk is dat toch niet te bevatten?!
Doen alsof?quote:Op zondag 1 december 2019 19:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan is ie dus in de praktijk 105 kg lichter na afloop maar doe je alsof het 100 kg is.
Als je meer brandstof verbrand door bepaalde truukjes dan heb je meer brandstof nodig om een minimale hoeveelheid over te houden.quote:Op zondag 1 december 2019 19:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij weet het blijkbaar ook niet.
Niet alleen dat, anders hoeven ze ook geen brandstofmeting te doen. Ze zullen wel meenemen dat gewicht ook op andere manieren varieert. Opgepikte marbles, olieverbruik, andere dingen waar ik geen weet van heb.quote:Op zondag 1 december 2019 19:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Doen alsof?
Je weegt de auto voor de race en na de race.
Maar dan ga je dus nat als je auto 115 kg. lichter is na de race.quote:Op zondag 1 december 2019 19:48 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als je meer brandstof verbrand door bepaalde truukjes dan heb je meer brandstof nodig om een minimale hoeveelheid over te houden.
Ik heb nog nergens gelezen dat na de race is vastgesteld dat daar sprake van is. En ongetwijfeld worden de hoeveelheden overgebleven brandstof na de race ook gemeten.quote:Op zondag 1 december 2019 19:48 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als je meer brandstof verbrand door bepaalde truukjes dan heb je meer brandstof nodig om een minimale hoeveelheid over te houden.
Ja. Als. Als je meer brandstof verbrand.quote:Op zondag 1 december 2019 19:48 schreef franske19 het volgende:
[..]
Echt...quote:Op zondag 1 december 2019 19:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als iemand met zijn voorvleugel 1mm te laag is dan wordt die gediskwalificeerd. En terecht wordt er dan gezegd, regels zijn regels. En hier mag je dus gewoon substantieel afwijken qua hoeveelheid brandstof en krijg je een flutboete
Nogmaals, welk voordeel heb je bij extra gewicht?quote:Op zondag 1 december 2019 19:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als iemand met zijn voorvleugel 1mm te laag is dan wordt die gediskwalificeerd. En terecht wordt er dan gezegd, regels zijn regels. En hier mag je dus gewoon substantieel afwijken qua hoeveelheid brandstof en krijg je een flutboete
Toen Max in Mexico te hard reed onder geel was de auto ook legaal. Toch kreeg ie straf. Omdat ie een regel had overtreden. Ik zie het verschil niet.quote:Op zondag 1 december 2019 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt...
Die auto was gewoon 100% legaal, klaar, einde discussie.
Precies dit ja.quote:Op zondag 1 december 2019 19:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja. Als. Als je meer brandstof verbrand.
Dat verhaal gaat al maanden. Dat staat volledig los van vandaag. Vandaag heeft Ferrari meer brandstof in de auto zitten, dan opgegeven. Maar nog steeds binnen de toegestane limieten.
Het meer verbruiken dan per uur toegestaan. Dat staat los van vandaag.
Ferrari heeft niet teveel brandstof meegenomen.quote:Op zondag 1 december 2019 19:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dan zou het ook geen probleem geweest moeten zijn om die juiste hoeveelheid op te geven. Toch deden ze dat niet.quote:Op zondag 1 december 2019 19:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ferrari heeft niet teveel brandstof meegenomen.
Je ziet het verschil niet tussen te hard rijden onder geel en een getalletje op een formuliertje dat 5 eenheden te laag is? Ok dan.quote:Op zondag 1 december 2019 19:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen Max in Mexico te hard reed onder geel was de auto ook legaal. Toch kreeg ie straf. Omdat ie een regel had overtreden. Ik zie het verschil niet.
Een regel is een regel toch? Anders hoef je hem niet te makenquote:Op zondag 1 december 2019 19:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je ziet het verschil niet tussen te hard rijden onder geel en een getalletje op een formuliertje dat 5 eenheden te laag is? Ok dan.
Of het was een simpele rekenfout.quote:Op zondag 1 december 2019 19:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zou het ook geen probleem geweest moeten zijn om die juiste hoeveelheid op te geven. Toch deden ze dat niet.
Ze maakten natuurlijk een grapje, laatste race en zo, moet kunnen.
Dat zal het zijn.
Daarom heeft Ferrari ook een boete gekregen.quote:Op zondag 1 december 2019 19:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Een regel is een regel toch? Anders hoef je hem niet te maken
Niet iedere overtreding hoeft tot de doodstraf te leiden. En voor een administratieve fout hoef je geen coureurs te diskwalificeren.quote:Op zondag 1 december 2019 19:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden. Zeker als een Ricciardo extreem hard bestraft wordt, begrijp ik niet waarom Ferrari met deze administratieve misser wel wegkomt.quote:Op zondag 1 december 2019 19:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dan betreed je wel een ander terrein. Nu gelijk roepen dat het een DSQ moet zijn vind ik echt gewoon kansloos.quote:Op zondag 1 december 2019 19:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen Max in Mexico te hard reed onder geel was de auto ook legaal. Toch kreeg ie straf. Omdat ie een regel had overtreden. Ik zie het verschil niet.
Een DSQ wil ik ook niet zeggen, maar een boete is het andere uitterste, dat ik een fopstraf.quote:Op zondag 1 december 2019 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan betreed je wel een ander terrein. Nu gelijk roepen dat het een DSQ moet zijn vind ik echt gewoon kansloos.
Omdat ze er nadeel bij hadden?quote:Op zondag 1 december 2019 19:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden. Zeker als een Ricciardo extreem hard bestraft wordt, begrijp ik niet waarom Ferrari met deze administratieve misser wel wegkomt.
Zie de post van opgebaarde.quote:Op zondag 1 december 2019 19:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niet iedere overtreding hoeft tot de doodstraf te leiden. En voor een administratieve fout hoef je geen coureurs te diskwalificeren.
Mensen snappen dat hij niet zelf de brandstof erin heeft gedaan. Verder vind ik hem niet janken. Hij praat wel veel.quote:Op zondag 1 december 2019 19:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Werkt best tegen hem ook. Het beloofde talent van de F1 dat alleen kan meedoen door te janken en te cheaten. Ik kan me leukere imago’s voorstellen...
Dat hadden ze niet want de fuelflowmeter houdt geen rekening met de hoeveel brandstof die meegenomen isquote:
Je neemt 5 kg. meer mee dan dat je aangeeft bij de FIA. Overigens staat een fuelflowmeter hier los van.quote:Op zondag 1 december 2019 20:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat hadden ze niet want de fuelflowmeter houdt geen rekening met de hoeveel brandstof die meegenomen is
Omdat bij Ricciardo de auto illegaal presteerde en niet aan de regels voldeed. Daar is in dit geval geen sprake van.quote:Op zondag 1 december 2019 20:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zie de post van opgebaarde.
Waarom Ric dan wel zo hard straffen
Dit soort gezeik met de FIA is er altijd al geweest in de sportquote:Op zondag 1 december 2019 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even nagedacht. Sta op het punt geen F1 meer te kijken. Principekwestie. Als het zó moet dan liever maar niet. Max of geen Max.
Hou je dan ook met posten?quote:Op zondag 1 december 2019 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even nagedacht. Sta op het punt geen F1 meer te kijken. Principekwestie. Als het zó moet dan liever maar niet. Max of geen Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |