Ja. Als. Als je meer brandstof verbrand.quote:Op zondag 1 december 2019 19:48 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als je meer brandstof verbrand door bepaalde truukjes dan heb je meer brandstof nodig om een minimale hoeveelheid over te houden.
Echt...quote:Op zondag 1 december 2019 19:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als iemand met zijn voorvleugel 1mm te laag is dan wordt die gediskwalificeerd. En terecht wordt er dan gezegd, regels zijn regels. En hier mag je dus gewoon substantieel afwijken qua hoeveelheid brandstof en krijg je een flutboete
Nogmaals, welk voordeel heb je bij extra gewicht?quote:Op zondag 1 december 2019 19:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als iemand met zijn voorvleugel 1mm te laag is dan wordt die gediskwalificeerd. En terecht wordt er dan gezegd, regels zijn regels. En hier mag je dus gewoon substantieel afwijken qua hoeveelheid brandstof en krijg je een flutboete
Toen Max in Mexico te hard reed onder geel was de auto ook legaal. Toch kreeg ie straf. Omdat ie een regel had overtreden. Ik zie het verschil niet.quote:Op zondag 1 december 2019 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt...
Die auto was gewoon 100% legaal, klaar, einde discussie.
Precies dit ja.quote:Op zondag 1 december 2019 19:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja. Als. Als je meer brandstof verbrand.
Dat verhaal gaat al maanden. Dat staat volledig los van vandaag. Vandaag heeft Ferrari meer brandstof in de auto zitten, dan opgegeven. Maar nog steeds binnen de toegestane limieten.
Het meer verbruiken dan per uur toegestaan. Dat staat los van vandaag.
Ferrari heeft niet teveel brandstof meegenomen.quote:Op zondag 1 december 2019 19:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als iemand met zijn voorvleugel 1mm te laag is dan wordt die gediskwalificeerd. En terecht wordt er dan gezegd, regels zijn regels. En hier mag je dus gewoon substantieel afwijken qua hoeveelheid brandstof en krijg je een flutboete
Dan zou het ook geen probleem geweest moeten zijn om die juiste hoeveelheid op te geven. Toch deden ze dat niet.quote:Op zondag 1 december 2019 19:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ferrari heeft niet teveel brandstof meegenomen.
Je ziet het verschil niet tussen te hard rijden onder geel en een getalletje op een formuliertje dat 5 eenheden te laag is? Ok dan.quote:Op zondag 1 december 2019 19:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen Max in Mexico te hard reed onder geel was de auto ook legaal. Toch kreeg ie straf. Omdat ie een regel had overtreden. Ik zie het verschil niet.
Een regel is een regel toch? Anders hoef je hem niet te makenquote:Op zondag 1 december 2019 19:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je ziet het verschil niet tussen te hard rijden onder geel en een getalletje op een formuliertje dat 5 eenheden te laag is? Ok dan.
Of het was een simpele rekenfout.quote:Op zondag 1 december 2019 19:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zou het ook geen probleem geweest moeten zijn om die juiste hoeveelheid op te geven. Toch deden ze dat niet.
Ze maakten natuurlijk een grapje, laatste race en zo, moet kunnen.
Dat zal het zijn.
Daarom heeft Ferrari ook een boete gekregen.quote:Op zondag 1 december 2019 19:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Een regel is een regel toch? Anders hoef je hem niet te maken
Niet iedere overtreding hoeft tot de doodstraf te leiden. En voor een administratieve fout hoef je geen coureurs te diskwalificeren.quote:Op zondag 1 december 2019 19:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Een regel is een regel toch? Anders hoef je hem niet te maken
Hier kan ik mij wel in vinden. Zeker als een Ricciardo extreem hard bestraft wordt, begrijp ik niet waarom Ferrari met deze administratieve misser wel wegkomt.quote:Op zondag 1 december 2019 19:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Een regel is een regel toch? Anders hoef je hem niet te maken
Dan betreed je wel een ander terrein. Nu gelijk roepen dat het een DSQ moet zijn vind ik echt gewoon kansloos.quote:Op zondag 1 december 2019 19:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen Max in Mexico te hard reed onder geel was de auto ook legaal. Toch kreeg ie straf. Omdat ie een regel had overtreden. Ik zie het verschil niet.
Een DSQ wil ik ook niet zeggen, maar een boete is het andere uitterste, dat ik een fopstraf.quote:Op zondag 1 december 2019 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan betreed je wel een ander terrein. Nu gelijk roepen dat het een DSQ moet zijn vind ik echt gewoon kansloos.
Omdat ze er nadeel bij hadden?quote:Op zondag 1 december 2019 19:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden. Zeker als een Ricciardo extreem hard bestraft wordt, begrijp ik niet waarom Ferrari met deze administratieve misser wel wegkomt.
Zie de post van opgebaarde.quote:Op zondag 1 december 2019 19:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niet iedere overtreding hoeft tot de doodstraf te leiden. En voor een administratieve fout hoef je geen coureurs te diskwalificeren.
Mensen snappen dat hij niet zelf de brandstof erin heeft gedaan. Verder vind ik hem niet janken. Hij praat wel veel.quote:Op zondag 1 december 2019 19:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Werkt best tegen hem ook. Het beloofde talent van de F1 dat alleen kan meedoen door te janken en te cheaten. Ik kan me leukere imago’s voorstellen...
Dat hadden ze niet want de fuelflowmeter houdt geen rekening met de hoeveel brandstof die meegenomen isquote:
Je neemt 5 kg. meer mee dan dat je aangeeft bij de FIA. Overigens staat een fuelflowmeter hier los van.quote:Op zondag 1 december 2019 20:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat hadden ze niet want de fuelflowmeter houdt geen rekening met de hoeveel brandstof die meegenomen is
Omdat bij Ricciardo de auto illegaal presteerde en niet aan de regels voldeed. Daar is in dit geval geen sprake van.quote:Op zondag 1 december 2019 20:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zie de post van opgebaarde.
Waarom Ric dan wel zo hard straffen
Dit soort gezeik met de FIA is er altijd al geweest in de sportquote:Op zondag 1 december 2019 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even nagedacht. Sta op het punt geen F1 meer te kijken. Principekwestie. Als het zó moet dan liever maar niet. Max of geen Max.
Hou je dan ook met posten?quote:Op zondag 1 december 2019 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even nagedacht. Sta op het punt geen F1 meer te kijken. Principekwestie. Als het zó moet dan liever maar niet. Max of geen Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |