SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Gezien dat hij weer op de bank zit, lijkt het me allemaal wel mee te vallen.quote:Op zondag 1 december 2019 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd hoelang Promes eruit ligt.![]()
Wel een heleboel assists dit seizoen, maar qua goals valt het wat tegen ja. Komt ook wel door Promes die veel vaker in scoringspositie komt dan Neres vorig jaar en hij dan ook gezocht wordt door vooral Ziyech.quote:Op zondag 1 december 2019 13:43 schreef Zeroku het volgende:
Toch vreemd dat Tadic dit seizoen zoveel minder zichtbaar is dan afgelopen seizoen.
Maar goed, Tadić begon vorig jaar ook pas na de winterstop aan de lopende band te scoren.![]()
Het is lastig schakelen tussen Juventus, Bayern en Twente.quote:Op zondag 1 december 2019 14:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Van de Beek toch wel slordig vandaag.![]()
Huntgod[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Gaat Lang zijn poot ook breken dan?quote:Op zondag 1 december 2019 13:51 schreef -XOR- het volgende:
Noa Lang is natuurlijk de reincarnatie van Martijn Reuser en gaat het op langere termijn niet redden bij Ajax maar hij doet het vandaag (ook buiten zijn goals) erg leuk.![]()
Als Ajax zelfs de standaard Twente uit kutwedstrijd met dit wedstrijdverloop uiteindelijk nog eenvoudig wint kunnen we ook gewoon wel stoppen met die hele EredivisieMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wanneer moeten we tegen WillemII?quote:Op zondag 1 december 2019 14:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gaat Lang zijn poot ook breken dan?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Vergeet het tijdstip nietquote:Op zondag 1 december 2019 14:12 schreef Tagliano het volgende:
Als Ajax zelfs de standaard Twente uit kutwedstrijd met dit wedstrijdverloop uiteindelijk nog eenvoudig wint kunnen we ook gewoon wel stoppen met die hele Eredivisie![]()
Lekker man.quote:Op zondag 1 december 2019 14:12 schreef Tagliano het volgende:
Als Ajax zelfs de standaard Twente uit kutwedstrijd met dit wedstrijdverloop uiteindelijk nog eenvoudig wint kunnen we ook gewoon wel stoppen met die hele Eredivisie'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Knap dit. Uiteindelijk nog met twee vingers in de neus winnen ook. Onverslaanbaar. Tenminste in de eredivisie.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
prima zondag dit.
en echt top dat die Lang zo langzamerhand steeds meer minuten maakt. Niet alleen kopen, maar ook gewoon eigen jeugd die doorbreekt en belangrijk is.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dan heb ik dat verkeerd onthoudenquote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Als die jongen zo effectief blijft kan het best wat worden. Heeft meer rust voor de goal dan Labyad iig.quote:Op zondag 1 december 2019 14:15 schreef manny het volgende:
prima zondag dit.
en echt top dat die Lang zo langzamerhand steeds meer minuten maakt. Niet alleen kopen, maar ook gewoon eigen jeugd die doorbreekt en belangrijk is.Groot fan van User Wotte![]()
Als we hadden gespeeld tegen een club uit het linkerrijtje was dat ook gebeurd. Alleen Twente (die vorige week nog verloor van VVV) kan er niet zo veel van.quote:Op zondag 1 december 2019 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Normaal verloren we dit soort potjes na zo'n begin na een Europese wedstrijd en om 12:15 uur
Wat vooral vervelend is, is die blessure van Promes, die was net zo lekker bezig bij Ajax. Ik hoop echt dat het meevalt, tegen Valencia hebben we hem hard nodig.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
want? in het linkerrijtje spelen allemaal teams die Ajax wel even 70 minuten tegenhouden ?quote:Op zondag 1 december 2019 14:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als we hadden gespeeld tegen een club uit het linkerrijtje was dat ook gebeurd. Alleen Twente (die vorige week nog verloor van VVV) kan er niet zo veel van.
Wat vooral vervelend is, is die blessure van Promes, die was net zo lekker bezig bij Ajax. Ik hoop echt dat het meevalt, tegen Valencia hebben we hem hard nodig.proberen is de eerste stap naar falen
Twente speelde prima, de eerste helft.quote:Op zondag 1 december 2019 14:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als we hadden gespeeld tegen een club uit het linkerrijtje was dat ook gebeurd. Alleen Twente (die vorige week nog verloor van VVV) kan er niet zo veel van.
Wat vooral vervelend is, is die blessure van Promes, die was net zo lekker bezig bij Ajax. Ik hoop echt dat het meevalt, tegen Valencia hebben we hem hard nodig.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Voor hun doen wel ja, maar Ajax speelde wel erg matig de eerste twintig minuten.quote:Op zondag 1 december 2019 14:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Twente speelde prima, de eerste helft.
Maar de tegengoals komen vooral uit defensieve fouten en dat zijn dezelfde fouten die ook werden gemaakt in de uitwedstrijd tegen Vitesse. Wat dat betreft zit er weinig progressie in. Verdedigend moet het echt beter bij Ajax.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Baumgartl halenquote:Op zondag 1 december 2019 14:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor hun doen wel ja, maar Ajax speelde wel erg matig de eerste twintig minuten.
Maar de tegengoals komen vooral uit defensieve fouten en dat zijn dezelfde fouten die ook werden gemaakt in de uitwedstrijd tegen Vitesse. Wat dat betreft zit er weinig progressie in. Verdedigend moet het echt beter bij Ajax.![]()
quote:Et tu...?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax trollt de Fok-trolletjes gewoon weer lekker. Die waren weer vliegensvlug verdwenen vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
We hebben nu eenmaal niet de verdedigers met de kwaliteit van die bij PSV. Je kunt niet alles hebben he.quote:Op zondag 1 december 2019 14:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor hun doen wel ja, maar Ajax speelde wel erg matig de eerste twintig minuten.
Maar de tegengoals komen vooral uit defensieve fouten en dat zijn dezelfde fouten die ook werden gemaakt in de uitwedstrijd tegen Vitesse. Wat dat betreft zit er weinig progressie in. Verdedigend moet het echt beter bij Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Noa Lang kwam toch uit de jeugd van Feijenoord ?
Hebben ze een keer groot talent en dan gaat ie naar Ajax
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die vergelijking met PSV maak ik dan ook niet. Ik geef aan dat Veltman en Mazraoui niet goed genoeg zijn voor Ajax en dat er in de winterstop defensieve versterking moet komen. Ik neem aan dat je het daar wel mee eens bent?quote:Op zondag 1 december 2019 14:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We hebben nu eenmaal niet de verdedigers met de kwaliteit van die bij PSV. Je kunt niet alles hebben he.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee. Veltman voldoet prima tot dusver (wel eind vh seizoen verkopen en Schuurs doorschuiven) en Mazraoui is nog wel wisselvallig maar zijn topniveau is zeker wel goed genoeg voor Ajax.quote:Op zondag 1 december 2019 14:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die vergelijking met PSV maak ik dan ook niet. Ik geef aan dat Veltman en Mazraoui niet goed genoeg zijn voor Ajax en dat er in de winterstop defensieve versterking moet komen. Ik neem aan dat je het daar wel mee eens bent?
Sowieso is ie beter dan Dest (die hopelijk nog wel gaat groeien).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat een pot was dit. Lekker man.
Dat graf Twente met 2-0 voor en toch verliezen. Lekker, al die doorgesnoven idioten vol frustratie op de tribune.![]()
Welke ervaren verdediger zie je liever in de plaats van Veltman?quote:Op zondag 1 december 2019 14:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die vergelijking met PSV maak ik dan ook niet. Ik geef aan dat Veltman en Mazraoui niet goed genoeg zijn voor Ajax en dat er in de winterstop defensieve versterking moet komen. Ik neem aan dat je het daar wel mee eens bent?
Je kan Schuurs ernaast zetten als jonkie en dan Schuurs, Dest, Blind, Tagliafico met Veltman en Mazraoui als back-up. Maar dan heb je een onervaren rechterflank.![]()
Misschien een heel domme suggestie. Maar eventueel Younes huren voor de 2de seizoenshelft? Kent het Ajax spelletje en als stand in prima.![]()
Neequote:Op zondag 1 december 2019 15:08 schreef Simmertje het volgende:
Misschien een heel domme suggestie. Maar eventueel Younes huren voor de 2de seizoenshelft? Kent het Ajax spelletje en als stand in prima.![]()
Lol nee.quote:Op zondag 1 december 2019 15:08 schreef Simmertje het volgende:
Misschien een heel domme suggestie. Maar eventueel Younes huren voor de 2de seizoenshelft? Kent het Ajax spelletje en als stand in prima.
Waarom? We hebben zat spelers.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 1 december 2019 15:08 schreef Simmertje het volgende:
![]()
Misschien een heel domme suggestie. Maar eventueel Younes huren voor de 2de seizoenshelft? Kent het Ajax spelletje en als stand in prima.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Wie heb je op de flanken dan naast Noa? Neres en Labyad liggen er nog een tijdje na de winterstop uit.
Traore is een spits en Bande speelt geen enkele minuut in jong Ajax.![]()
Tadic, Promes, Lang, Ziyech. Genoeg opties.quote:Op zondag 1 december 2019 15:13 schreef Simmertje het volgende:
Wie heb je op de flanken dan naast Noa? Neres en Labyad liggen er nog een tijdje na de winterstop uit.
Traore is een spits en Bande speelt geen enkele minuut in jong Ajax.
Je kunt ook iemand als Kuhn gewoon op de bank zetten als back-up.![]()
![]()
Neres niet, Ten Hag meldde dat hij gelijk of kort na de winterstop weer beschikbaar isquote:Op zondag 1 december 2019 15:13 schreef Simmertje het volgende:
Traore is een spits en Bande speelt geen enkele minuut in jong Ajax.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan heb ik niets gezegd. Maar vraag mij af wanneer Neres weer echt fit is.quote:Op zondag 1 december 2019 15:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neres niet, Ten Hag meldde dat hij gelijk of kort na de winterstop weer beschikbaar is![]()
Laat dat 'misschien' maar weg.quote:Op zondag 1 december 2019 15:08 schreef Simmertje het volgende:
Waarom geen Fischer, Ozbiliz of Bojan?![]()
Ging mij erom dat je een backup nodig hebt als Labyad en Neres nog lang geblesseerd zijn na de winterstop. Je wilt niets aankopen, maar wel fijn als je tijdelijk een stand in hebt. In de jeugd loopt er nou niet echt een buitenspeler rond momenteel.![]()
Ik geef liever Kuhn de kans dan dat ik ooit nog Younes in een Ajax-shirt zie.quote:Op zondag 1 december 2019 15:27 schreef Simmertje het volgende:
Ging mij erom dat je een backup nodig hebt als Labyad en Neres nog lang geblesseerd zijn na de winterstop. Je wilt niets aankopen, maar wel fijn als je tijdelijk een stand in hebt. In de jeugd loopt er nou niet echt een buitenspeler rond momenteel.![]()
Neres niet, Labyad is sowieso geen basisspelerquote:Op zondag 1 december 2019 15:13 schreef Simmertje het volgende:
Wie heb je op de flanken dan naast Noa? Neres en Labyad liggen er nog een tijdje na de winterstop uit.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
@skysherrif @Lenny_Leonard @GGMMGroot fan van User Wotte![]()
Het ging vooral om het belachelijke hakje waaruit de 2-0 kwam, maar prima dat hij zich daarna heeft kunnen onderscheiden.quote:![]()
Ebecilio-stylequote:Op zondag 1 december 2019 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het ging vooral om het belachelijke hakje waaruit de 2-0 kwam, maar prima dat hij zich daarna heeft kunnen onderscheiden.![]()
denk dat hij het aardig opvult al weet ik niet hoe viesdik hij momenteel isquote:Op zondag 1 december 2019 16:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
A la Verhoeven? Pakte nog best wat aardige balletjes![]()
quote:Op zondag 1 december 2019 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat hij het aardig opvult al weet ik niet hoe viesdik hij momenteel is![]()
![]()
Hiermee doe je Sana en de Sa te kort.quote:Op zondag 1 december 2019 15:24 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Laat dat 'misschien' maar weg.
Waarom geen Fischer, Ozbiliz of Bojan?![]()
Menig?quote:Op zondag 1 december 2019 16:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hiermee doe je Sana en de Sa te kort.Groot fan van User Wotte![]()
Ik als Feyenoord-supporter sta volledig achter dit voorstel.quote:Op zondag 1 december 2019 15:08 schreef Simmertje het volgende:
Misschien een heel domme suggestie. Maar eventueel Younes huren voor de 2de seizoenshelft? Kent het Ajax spelletje en als stand in prima.Makkelijk eerste![]()
want, wat doet dit voor jouw favoriete club ?quote:Op zondag 1 december 2019 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik als Feyenoord-supporter sta volledig achter dit voorstel.proberen is de eerste stap naar falen
quote:Op zondag 1 december 2019 16:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Die kan daadwerkelijk voetballen.
Groot fan van User Wotte![]()
Echt lachwekkend hoe de media en ook sommigen hier Noa Lang de hemel in prijzen nadat hij twee keer een bal bij de tweede paal intikt en één keer de bal in een open doel schiet.Hij heeft werkelijk niets zelf gecreëerd of bijgedragen aan die goals.
Als ie net als Neres tegen Juventus in de kwartfinale CL naar binnen snijdt en de bal in de verre hoek plaatst, dan mag je hem prijzen, maar niet voor drie intikkers.![]()
Ik hoop iig dat we dit seizoen meer van deze Lang gaan zien.quote:Op zondag 1 december 2019 17:13 schreef AmaninFull het volgende:
Echt lachwekkend hoe de media en ook sommigen hier Noa Lang de hemel in prijzen nadat hij twee keer een bal bij de tweede paal intikt en één keer de bal in een open doel schiet.Hij heeft werkelijk niets zelf gecreëerd of bijgedragen aan die goals.
Als ie net als Neres tegen Juventus in de kwartfinale CL naar binnen snijdt en de bal in de verre hoek plaatst, dan mag je hem prijzen, maar niet voor drie intikkers.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Zo gaat dat altijd met ajax"talenten"quote:Op zondag 1 december 2019 17:13 schreef AmaninFull het volgende:
Echt lachwekkend hoe de media en ook sommigen hier Noa Lang de hemel in prijzen
Ebbecilio was de nieuwe Overmars na 1 sterkere optreden tegen Vittese![]()
quote:Op zondag 1 december 2019 17:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd met ajax"talenten"
Ebbecilio was de nieuwe Overmars na 1 sterkere optreden tegen Vittese
Tot mijn grote verdriet geen liefde hier voor Derk 'blind veulen' Boerrigter.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Wel jammer ja, dat wij niet van die talenten uit eigen jeugd zoals Hendrix rond hebben lopen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Naar verluidt kan Donny ook wel een aardig stukje gitaar spelen.quote:Op zondag 1 december 2019 17:20 schreef Zeroku het volgende:
Wel jammer ja, dat wij niet van die talenten uit eigen jeugd zoals Hendrix rond hebben lopen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Ik stel El Ghazi voor. En anders Justin Kluivert.quote:Op zondag 1 december 2019 15:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lees ik hier nou dat er mensen Younes willen zien?![]()
Ok PSVTOTOKNVBBekerquote:Op zondag 1 december 2019 17:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ebbecilio was de nieuwe Overmars na 1 sterkere optreden tegen Vittesela·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin![]()
Kan hij springen dan?quote:
7,32 meter breed is hij wel, maar 2 meter 44 hoog vind ik zo lastig te geloven.....'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Zakaria Labyad heeft woensdag een ernstige knieblessure opgelopen in de uitwedstrijd van Ajax tegen Lille OSC in de Champions League.
„Hij gaat dit kalenderjaar niet meer spelen en een groot deel van het nieuwe jaar ook niet’, vertelde trainer Erik ten Hag na de uitzege op FC Twente (2-5).
https://www.telegraaf.nl/(...)aanden-zonder-labyadOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De man van glas.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik zit nu even naar Feyenoord-PEC te kijken, maar hoe kan Johnsen ooit een veelbelovende voetballers zijn geweest?
[ Bericht 0% gewijzigd door TheArt op 01-12-2019 19:23:05 ]![]()
Tja, Bojan heeft ook ooit bij Barcelona gespeeld, terwijl een gemiddelde aanvaller van Telstar al beter was. En het ergste is dat Ajax dat pas erg laat doorkreeg.quote:Op zondag 1 december 2019 18:36 schreef TheArt het volgende:
Ik zit nu even naar Feyenoord-PEC te kijken, maar hoe kan Johnson ooit een veelbelovende voetballers zijn geweest?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In de winterstop maar even een buitenspelertje kopenquote:Op zondag 1 december 2019 18:33 schreef Zeroku het volgende:
Zakaria Labyad heeft woensdag een ernstige knieblessure opgelopen in de uitwedstrijd van Ajax tegen Lille OSC in de Champions League.
„Hij gaat dit kalenderjaar niet meer spelen en een groot deel van het nieuwe jaar ook niet’, vertelde trainer Erik ten Hag na de uitzege op FC Twente (2-5).
https://www.telegraaf.nl/(...)aanden-zonder-labyad![]()
Reinierquote:Op zondag 1 december 2019 19:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In de winterstop maar even een buitenspelertje kopenOh.![]()
Scoorde nog braaf een hattrick tegen Rodaquote:Op zondag 1 december 2019 17:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ebbecilio was de nieuwe Overmars na 1 sterkere optreden tegen Vittese'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Misschien een heel domme suggestie. Maar eventueel Younes huren voor de 2de seizoenshelft? Kent het Ajax spelletje en als stand in prima.. Speelt Boerrigter nog?
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Cuenca anyone?quote:Op zondag 1 december 2019 18:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, Bojan heeft ook ooit bij Barcelona gespeeld, terwijl een gemiddelde aanvaller van Telstar al beter was. En het ergste is dat Ajax dat pas erg laat doorkreeg.![]()
AZ heeft gewoon gewonnen vandaag hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 22:14 schreef Scarface88 het volgende:
Gefeliciteerd met de landstitel jongens.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ohja.quote:Op zondag 1 december 2019 22:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
AZ heeft gewoon gewonnen vandaag hoor.Land of the free. Home of the brave.![]()
Denken dat psv onze uitdager wasquote:Op zondag 1 december 2019 22:14 schreef Scarface88 het volgende:
Gefeliciteerd met de landstitel jongens.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel enorm veel zin in die pot tegen AZ... je kunt daar de titelstrijd denk ik toch wel gaan beslissen
Al blijft Ajax voor zichzelf de grootste tegenstander, als je speelt zoals vandaag gaan we nog wel wat punten verspelenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Nee dan winnen ze alles Hansquote:Op zondag 1 december 2019 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Wel enorm veel zin in die pot tegen AZ... je kunt daar de titelstrijd denk ik toch wel gaan beslissen
Al blijft Ajax voor zichzelf de grootste tegenstander, als je speelt zoals vandaag gaan we nog wel wat punten verspelen![]()
Ihatarren heb ik dan het liefst van PSV.quote:Op zondag 1 december 2019 22:38 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon Malen ophalen in de winterstop, die jongen wil dolgraag om de prijzen spelen.
En die heeft nog een jeugdcontract daar.Oh.![]()
Combodealtjequote:Op zondag 1 december 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ihatarren heb ik dan het liefst van PSV.
En die heeft nog een jeugdcontract daar.![]()
Ik ook, dat scheelt nog 2/3 jaar in leeftijd volgens mijquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
hier mee eens.quote:Op maandag 2 december 2019 09:03 schreef Bugno3 het volgende:
Als we dan toch à la FM spelers mogen kiezen: doe dan maar Ihattaren en Stengs.
en younes terughalen natuurlijk.![]()
simmertje
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Haha tijdelijk he, 5 maandjes huren. Je gaat een Stengs niet kunnen kopen in de winter en daarnaast pas je niet zomaar een speler in binnen het team. Maar als Overmars met een exotische verassing komt van de winter prima hoor. Kon alleen voor korte termijn niets anders verzinnen.![]()
net 2 uur in de file gestaan, toen ik uit stapte, bijna op mijn plaat gegaan.quote:Op maandag 2 december 2019 09:31 schreef Simmertje het volgende:
Haha tijdelijk he, 5 maandjes huren. Je gaat een Stengs niet kunnen kopen in de winter en daarnaast pas je niet zomaar een speler in binnen het team. Maar als Overmars met een exotische verassing komt van de winter prima hoor. Kon alleen voor korte termijn niets anders verzinnen.
last van mijn rug, bijna niet geslapen. een echte maandag....
maar jij maakt mijn dag goed op deze manier, dankjewel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Die Noa Lang. Moet dat overigens op de lange termijn nog maar zien, dat interview nadien is echt
. Lijkt me wel zo'n kereltje dat als die vijf keer scoort in de Eredivisie, hij direct denkt op het niveau Messi/Ronaldo te zitten en een plek op de bank niet meer zal accepteren. Maar wellicht ben ik te snel met mijn oordeel.
Hoe komt hij trouwens aan dat accentje?![]()
z'n moeder doet het met Marokkanen heb ik begrepen.quote:Op maandag 2 december 2019 09:47 schreef Dejannn het volgende:
Die Noa Lang. Moet dat overigens op de lange termijn nog maar zien, dat interview nadien is echt
. Lijkt me wel zo'n kereltje dat als die vijf keer scoort in de Eredivisie, hij direct denkt op het niveau Messi/Ronaldo te zitten en een plek op de bank niet meer zal accepteren. Maar wellicht ben ik te snel met mijn oordeel.
Hoe komt hij trouwens aan dat accentje?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zou advocaat het dan toch elkaar krijgen om voor de winterstop nog boven psv te staan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als Mark een beetje meewerkt welquote:Op maandag 2 december 2019 10:29 schreef mokkiemok het volgende:
zou advocaat het dan toch elkaar krijgen om voor de winterstop nog boven psv te staan?![]()
Kans zit er dik in, 15 december wordt ook een mooie dagquote:Op maandag 2 december 2019 10:29 schreef mokkiemok het volgende:
zou advocaat het dan toch elkaar krijgen om voor de winterstop nog boven psv te staan?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
dan kijk ik allereerst gewoon naar de wedstrijd tegen AZquote:Op maandag 2 december 2019 10:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kans zit er dik in, 15 december wordt ook een mooie dagFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zijn beide wedstrijden tegelijkertijd?quote:Op maandag 2 december 2019 10:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan kijk ik allereerst gewoon naar de wedstrijd tegen AZAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
nee 14:30 en 16:45(ajax)quote:Op maandag 2 december 2019 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn beide wedstrijden tegelijkertijd?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is jammer dat Feyenoord ook aids is anders hadden ze de kans om dit jaar revanche te nemen op die 10-0![]()
Oh gelukkig, kan ik ze allebei kijken.quote:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
volgens mijn app en google niet.quote:Op maandag 2 december 2019 10:59 schreef PicoMMP het volgende:
AZ - Ajax is om 14.30 uur.
Bron: @:Durmada
edit: volgens programmaeredivisie.nl 16.45 (onder voorbehoud)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ben ik het mee eens.quote:Op maandag 2 december 2019 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want PSV is gemoedelijk en warm dus mag Mark lekker lang blijven aankloten.
long may he reignFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo verwar je mokkiemok nogquote:Op maandag 2 december 2019 10:59 schreef PicoMMP het volgende:
AZ - Ajax is om 14.30 uur.
Bron: @:DurmadaAZ
ALKMAAR![]()
daar is wel wat meer voor nodig hoor, maar hoe kom je aan deze wijsheid?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
van top naar tob gaat hard op die manierquote:Op maandag 2 december 2019 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want PSV is gemoedelijk en warm dus mag Mark lekker lang blijven aankloten.![]()
Valentijn is het er ook mee eens dat Van Bommel lekker mag blijven.quote:Op maandag 2 december 2019 11:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ben ik het mee eens.
long may he reignZeker als ze die John de Jong ook hun laatste geld laten uitgeven.quote:Op maandag 2 december 2019 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
van top naar tob gaat hard op die manierOh.![]()
Nourdin Boukhari is z'n stiefvader.quote:Op maandag 2 december 2019 09:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
z'n moeder doet het met Marokkanen heb ik begrepen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
is altijd afwachten, lijkt een beetje een bluffertje maar als je jezelf leeg speelt in 70 minuten weet je iig wat er gevraagd wordt en dat pleit voor hem.quote:Op maandag 2 december 2019 09:47 schreef Dejannn het volgende:
Hoe komt hij trouwens aan dat accentje?![]()
heeft wel elke keer als hij speelt het gif wat je van een buitenspeler verwacht.quote:Op maandag 2 december 2019 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
is altijd afwachten, lijkt een beetje een bluffertje maar als je jezelf leeg speelt in 70 minuten weet je iig wat er gevraagd wordt en dat pleit voor hem.
en nu dus ook rendement. als hij dat laatste ook vol weet te houden, en Tadic niet zo vaak meer boos maakt. dan kan het zomaar de vervanger voor Neres worden volgend seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lang is vooral heel beheerst in de afwerking viel me op... tuurlijk waren het redelijke intikkers die goals, maar met name die eerste 2 ballen heb ik bij sommige spelers ook wel eens het stadion uit zien vliegen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
nog niks bekend gemaakt, hoe langer het duurt, hoe slechter de uitkomst denk ik dan maar.quote:Op maandag 2 december 2019 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al wat meer bekend over blessure van Promes? Die moet er wel bij zijn tegen Valencia.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als hij iets minder voor zichzelf speelt zou het heel veel schelen. Hoop dat ze dat er in krijgen. Doet het beter dan verwacht in ieder geval.quote:Op maandag 2 december 2019 11:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heeft wel elke keer als hij speelt het gif wat je van een buitenspeler verwacht.
en nu dus ook rendement. als hij dat laatste ook vol weet te houden, en Tadic niet zo vaak meer boos maakt. dan kan het zomaar de vervanger voor Neres worden volgend seizoen.![]()
![]()
dat was wat ik bedoelde met "tadic niet zo boos maken", die heb ik namelijk al een aantal keer zien schreeuwen tegen Lang.quote:Op maandag 2 december 2019 11:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als hij iets minder voor zichzelf speelt zou het heel veel schelen. Hoop dat ze dat er in krijgen. Doet het beter dan verwacht in ieder geval.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk niet dat je op hem moet gokken als vervanger van Neres.quote:Op maandag 2 december 2019 11:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heeft wel elke keer als hij speelt het gif wat je van een buitenspeler verwacht.
en nu dus ook rendement. als hij dat laatste ook vol weet te houden, en Tadic niet zo vaak meer boos maakt. dan kan het zomaar de vervanger voor Neres worden volgend seizoen.
Het zou mij overigens niet verbazen als Neres nog een jaar blijft, dit seizoen was hij al kwakkelend in vorm en nu ook geblesseerd dus kan best dat hij al niet meer zo goed in de markt ligt als afgelopen jaar.Oh.![]()
dat zei ik al toen hij uitviel, dat zou zomaar kunnen inluiden inderdaad dat hij blijft, in dat geval kan Lang mooi als directe vervanger fungeren volgend seizoen, mits hij dit niveau vast houdt.quote:Op maandag 2 december 2019 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je op hem moet gokken als vervanger van Neres.
Het zou mij overigens niet verbazen als Neres nog een jaar blijft, dit seizoen was hij al kwakkelend in vorm en nu ook geblesseerd dus kan best dat hij al niet meer zo goed in de markt ligt als afgelopen jaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toch weet ik niet hoe ik Lang moet inschatten qua niveau, misschien is het wel maximaal niveautje Labyad.quote:Op maandag 2 december 2019 11:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zei ik al toen hij uitviel, dat zou zomaar kunnen inluiden inderdaad dat hij blijft, in dat geval kan Lang mooi als directe vervangen fungeren volgend seizoen, mits hij dit niveau vast houdt.
We hebben toch wel vaker talenten leuk zien beginnen.Oh.![]()
heeft in ieder geval meer dreiging dan Labyad, dat lijkt mij wel duidelijk. Labyad is alleen leuk als doorgeefluik tussen ziyech en *insert naam*quote:Op maandag 2 december 2019 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch weet ik niet hoe ik Lang moet inschatten qua niveau, misschien is het wel maximaal niveautje Labyad.
We hebben toch wel vaker talenten leuk zien beginnen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
heb dit nog nooit gezien, maar wellicht iemand hier wel.
eens!quote:Op maandag 2 december 2019 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Lang is vooral heel beheerst in de afwerking viel me op... tuurlijk waren het redelijke intikkers die goals, maar met name die eerste 2 ballen heb ik bij sommige spelers ook wel eens het stadion uit zien vliegenproberen is de eerste stap naar falen
Feyenoord is ieder jaar aids.quote:Op maandag 2 december 2019 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
Het is jammer dat Feyenoord ook aids is anders hadden ze de kans om dit jaar revanche te nemen op die 10-0![]()
Dat foutje van Ziyech bij de 1-0 is trouwens wel weer jammer. Beetje de oude Ziyech die we wat minder zag de laatste maanden.
Hopelijk kan hij nog even scherp zijn tegen Valencia, we hebben hem hard nodig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Godquote:Op maandag 2 december 2019 12:55 schreef mokkiemok het volgende:
heb dit nog nooit gezien, maar wellicht iemand hier wel.
Die tweede goal was niet erg makkelijk hoor, maar hij lijkt in de eindfase een hele goede concentratie te hebben ja. Iets wat ze bijvoorbeeld bij Lille of AZ niet hebben lol.quote:Op maandag 2 december 2019 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Lang is vooral heel beheerst in de afwerking viel me op... tuurlijk waren het redelijke intikkers die goals, maar met name die eerste 2 ballen heb ik bij sommige spelers ook wel eens het stadion uit zien vliegenGroot fan van User Wotte![]()
Ik heb wel het idee dat we dat soort foutjes gewoon vaker zien in dit soort wedstrijden wedstrijden die Ajax onbewust toch bijna aanvliegt als een oefenpotje.quote:Op maandag 2 december 2019 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat foutje van Ziyech bij de 1-0 is trouwens wel weer jammer. Beetje de oude Ziyech die we wat minder zag de laatste maanden.
Hopelijk kan hij nog even scherp zijn tegen Valencia, we hebben hem hard nodig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij is wel wisselvallig maar wanneer hij piekt is ie vaak meteen MotM.And what rough beast, its hour come round at last,
inderdaad, was gewoon gebrek aan concentratie, nog een gelukje dat de 3-0 uitbleef, toen ik ze die zag missen wist ik wel dat het goed zou komenquote:Op maandag 2 december 2019 18:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat we dat soort foutjes gewoon vaker zien in dit soort wedstrijden wedstrijden die Ajax onbewust toch bijna aanvliegt als een oefenpotje.![]()
Ja, gebrek aan concentratie door gebrek aan tegenstand.quote:Op maandag 2 december 2019 18:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat we dat soort foutjes gewoon vaker zien in dit soort wedstrijden wedstrijden die Ajax onbewust toch bijna aanvliegt als een oefenpotje.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ajax ook gewoon weer grote kans in de derde minuut ofzo. Kan je ook gewoon meteen de wedstrijd killen. Van ziyech, en die Martinez paar minuten later ook welFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op maandag 2 december 2019 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten ze de neger weer oberen
Stelletje racisten
Oh wacht, dat vind jij een compliment.![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeker lekker wijf.quote:Op maandag 2 december 2019 20:53 schreef Zeroku het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)ter-wereld~ad741c45/
Toch wel lekker hoor
En die prijs ook is ook lekker voor de naam Ajax.![]()
twitter:televoetbal twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 00:07:37PSV zet in op terugkeer, maar Spanjaard van Manchester City aangeboden bij Ajax #psv #ajax #angelino https://t.co/4rQEjweNoV reageer retweet
Oh.![]()
Prima linksback als Tagliafico weg zou gaanquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 00:07:37PSV zet in op terugkeer, maar Spanjaard van Manchester City aangeboden bij Ajax #psv #ajax #angelino https://t.co/4rQEjweNoV reageer retweet
![]()
![]()
dat zou ik wel toejuichen ja, ook leuk voor de reacties.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Prima linksback als Tagliafico weg zou gaanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een keertje 10 miljoen extra om PSV een hak te zetten, prima man.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:16 schreef Zocalo het volgende:
Goede speler, maar 20 miljoen waard?
Kan je niet iets vergelijkbaars voor de helft ophalen?Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Was altijd wel onder de indruk van hem, zijn vertrek bij PSV is één van de redenen dat het zo'n drama daar achterin is nu. Toch wel een zelfde type als Tagliafico en daarnaast al bekend met Nederland en de Nederlandse competitie.![]()
maar waarom zou zo'n jongen terug willen naar NL, hij zal in de PL ook wel wat aanbiedingen ontvangenquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:27 schreef Simmertje het volgende:
Was altijd wel onder de indruk van hem, zijn vertrek bij PSV is één van de redenen dat het zo'n drama daar achterin is nu. Toch wel een zelfde type als Tagliafico en daarnaast al bekend met Nederland en de Nederlandse competitie.![]()
Geen tieten, wel knap meisje jaquote:Op maandag 2 december 2019 20:59 schreef Syntux het volgende:
[..]
Zeker lekker wijf.
En die prijs ook is ook lekker voor de naam Ajax.![]()
Angelino is een prima LB. Beetje te klein, maar verder oke. Weet alleen niet of je er 20 miljoen voor moet betalen.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar waarom zou zo'n jongen terug willen naar NL, hij zal in de PL ook wel wat aanbiedingen ontvangen
Deja vu.Oh.![]()
Daarnaast speel je met Ajax zo goed als zeker Champions League volgend jaar. De Engelse clubs die je willen spelen waarschijnlijk allemaal in de middenmoot of om degradatie.![]()
Is een veel verfijndere speler dan Nico, al denk ik niet dat Angelino een betere linksback is dan Nico, op zijn voorzet na.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:27 schreef Simmertje het volgende:
Was altijd wel onder de indruk van hem, zijn vertrek bij PSV is één van de redenen dat het zo'n drama daar achterin is nu. Toch wel een zelfde type als Tagliafico en daarnaast al bekend met Nederland en de Nederlandse competitie.
Vond het altijd vreemd dat ze Angelino nooit op de plek van hendrix hebben geprobeerd. Ik weet bijna zeker dat hij bij psv de beste middenvelder zou zijn geweest, laat staan bij Nac.![]()
Blind heeft toch veel meer binding met NL dan Angelino, is ouder en had er al 4 jaar PL opzitten, is niet te vergelijken ondanks de status van Ajax, maar goed ik laat me graag verrassen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar toen werd dat ook gezegd, en nu heeft Ajax zelfs nog meer aan status gewonnen.![]()
Daarnaast betalen de middenmoot ploegen van Engeland echt niet zoveel beter hoor (https://www.spotrac.com/epl/burnley-f.c/payroll/). Als je bij Ajax een salaris pakt van 2-3 miljoen per jaar en je kunt daarnaast CL spelen in de basis is dat echt wel aantrekkelijk.![]()
belastingtechnisch natuurlijk wel kut in NLquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:09 schreef Simmertje het volgende:
Daarnaast betalen de middenmoot ploegen van Engeland echt niet zoveel beter hoor (https://www.spotrac.com/epl/burnley-f.c/payroll/). Als je bij Ajax een salaris pakt van 2-3 miljoen per jaar en je kunt daarnaast CL spelen in de basis is dat echt wel aantrekkelijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kan mij best voorstellen dat je liever bij Ajax speelt dan bij een Newcastle United op dit moment.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind heeft toch veel meer binding met NL dan Angelino, is ouder en had er al 4 jaar PL opzitten, is niet te vergelijken ondanks de status van Ajax, maar goed ik laat me graag verrassen.
Ook omdat je daarna alsnog weer de stap kan maken.Oh.![]()
je hebt/had in NL toch een soort van spelersfonds/pensioen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
belastingtechnisch natuurlijk wel kut in NL![]()
dan noem je ook wat opquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan mij best voorstellen dat je liever bij Ajax speelt dan bij een Newcastle United op dit moment.
Ook omdat je daarna alsnog weer de stap kan maken.![]()
Angelina is verdedigend minder dan Nico. Ook qua vechtlust en drive vind ik m niet overtuigend genoeg voor dat geldquote:Op dinsdag 3 december 2019 07:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Prima linksback als Tagliafico weg zou gaanOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
20 is te veel, maar Overmars zie ik t nog wel lukken voor 10/15 als Angelino zelf ook wil.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Angelina is verdedigend minder dan Nico. Ook qua vechtlust en drive vind ik m niet overtuigend genoeg voor dat geldFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar stel jij mocht als speler kiezen:
* 4 miljoen per jaar bij een club dat jaarlijks niet hoger eindigt dat de middenmoot en zo nu en dan tegen degradatie voetbalt. Daarnaast ben je in principe uit de picture en kan je een transfer naar de absolute top zo goed als vergeten.
* 3 miljoen per jaar bij een club dat jaarlijks om het kampioenschap speelt en daarnaast ook in de CL actief is. Kans op een basisplek is groot en je staat in de picture op een groot Europees toernooi. Kans op doorgroeien is aanzienlijk hoger.
Dan had ik het wel geweten hoor![]()
![]()
Je moet je altijd afvragen waarom zo'n club van hem af wil. Dat ze niet doorhebben dat ze een goede speler op de bank hebben zitten die je zelf wegplukt is één ding... maar dat ze actief een speler aanbieden aan andere clubs is een slecht teken.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
clubs als City willen hem gewoon zien spelen zonder zelf het risico te lopen, als het goed gaat kopen ze hem terug(of eindigt de huurperiode) en gaat het slecht zijn ze er vanaf met nog wat geld in de zak.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je moet je altijd afvragen waarom zo'n club van hem af wil. Dat ze niet doorhebben dat ze een goede speler op de bank hebben zitten die je zelf wegplukt is één ding... maar dat ze actief een speler aanbieden aan andere clubs is een slecht teken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Omdat het hun geld oplevert. City heeft destijds net als Chelsea een hele hoop spelers gekocht en verhuurd in hoop dat hun waarde stijgt en zij ze zo kunnen verkopen voor een leuk bedrag. FFP-technisch ook handig.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je moet je altijd afvragen waarom zo'n club van hem af wil. Dat ze niet doorhebben dat ze een goede speler op de bank hebben zitten die je zelf wegplukt is één ding... maar dat ze actief een speler aanbieden aan andere clubs is een slecht teken.![]()
dat hebben ze toch al gedaan, City schijnt van de winter ook niets te willen kopen dus ik neem aan dat ze hem gewoon als back-up houdenquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
clubs als City willen hem gewoon zien spelen zonder zelf het risico te lopen, als het goed gaat kopen ze hem terug(of eindigt de huurperiode) en gaat het slecht zijn ze er vanaf met nog wat geld in de zak.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
clubs als City willen hem gewoon zien spelen zonder zelf het risico te lopen, als het goed gaat kopen ze hem terug(of eindigt de huurperiode) en gaat het slecht zijn ze er vanaf met nog wat geld in de zak.Maar waarom niet zelf houden als basisspeler of als eerste vervanger in een rotatiesysteem? Ajax moet spelers hebben die ook bij City in de basis zouden staan of als eerste vervanger in een rotatie-systeem zouden fungeren. Niet de spelers waar City vanaf wil.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat het hun geld oplevert. City heeft destijds net als Chelsea een hele hoop spelers gekocht en verhuurd in hoop dat hun waarde stijgt en zij ze zo kunnen verkopen voor een leuk bedrag. FFP-technisch ook handig.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
tussen moeten willen en moeten kunnen zit nog wel een verschilquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom niet zelf houden als basisspeler of als eerste vervanger in een rotatiesysteem? Ajax moet spelers hebben die ook bij City in de basis zouden staan of als eerste vervanger in een rotatie-systeem zouden fungeren. Niet de spelers waar City vanaf wil.![]()
omdat City 50 spelers heeft die willen zien spelen, om te kijken of het echt wat is.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom niet zelf houden als basisspeler of als eerste vervanger in een rotatiesysteem? Ajax moet spelers hebben die ook bij City in de basis zouden staan of als eerste vervanger in een rotatie-systeem zouden fungeren. Niet de spelers waar City vanaf wil.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Laten we wel even realistisch blijven. Een speler die bij City aanspraak maakt op een basisplek gaat niet in de eredivisie voetballen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom niet zelf houden als basisspeler of als eerste vervanger in een rotatiesysteem? Ajax moet spelers hebben die ook bij City in de basis zouden staan of als eerste vervanger in een rotatie-systeem zouden fungeren. Niet de spelers waar City vanaf wil.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En zoals je aan Tadic ziet: kom naar Ajax en speel het mooiste voetbal van je leven!quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:17 schreef Simmertje het volgende:
Maar stel jij mocht als speler kiezen:
* 4 miljoen per jaar bij een club dat jaarlijks niet hoger eindigt dat de middenmoot en zo nu en dan tegen degradatie voetbalt. Daarnaast ben je in principe uit de picture en kan je een transfer naar de absolute top zo goed als vergeten.
* 3 miljoen per jaar bij een club dat jaarlijks om het kampioenschap speelt en daarnaast ook in de CL actief is. Kans op een basisplek is groot en je staat in de picture op een groot Europees toernooi. Kans op doorgroeien is aanzienlijk hoger.
Dan had ik het wel geweten hoorLife is what you make it.![]()
scheelt wel dat die blijkbaar al jaren een zwak had voor Ajax en er zelf graag wilt spelen. Dat denk ik bij Angelino niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En zoals je aan Tadic ziet: kom naar Ajax en speel het mooiste voetbal van je leven!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zou wel een gemis zijn tegen Valenciaquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit ziet er niet al te veelbelovend uit:
https://twitter.com/ajaxl(...)ooft-sterke-comeback![]()
Zegt genoeg, die ligt eruit tot de winterstop.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit ziet er niet al te veelbelovend uit:
https://twitter.com/ajaxl(...)ooft-sterke-comeback![]()
op basis waarvan zie je dat? als het een scheuring is zal dat wel maar ik kan de ernst op deze foto niet zien.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zegt genoeg, die ligt eruit tot de winterstop.![]()
Als iemand zegt "will come back stronger" dan verwacht ik niet dat hij na een paar dagen weer fit is. Dat zeg je alleen als je een langere periode eruit ligt.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis waarvan zie je dat? als het een scheuring is zal dat wel maar ik kan de ernst op deze foto niet zien.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Als iemand zegt "will come back stronger" dan verwacht ik niet dat hij na een paar dagen weer fit is. Dat zeg je alleen als je een langere periode eruit ligt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
OK, zit wat inquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Als iemand zegt "will come back stronger" dan verwacht ik niet dat hij na een paar dagen weer fit is. Dat zeg je alleen als je een langere periode eruit ligt.![]()
![]()
Tijd voor Tadic om weer op te staan dan tegen Valencia.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
KUHNGODquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch maar Bandé de kans geven dan.
Of Sontje Hansen en Unuvar.![]()
![]()
Dat is een back joh Wilfjedquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan krijgt Fama-Castillo toch eerder de kans![]()
gewoon Dest op rechtsvoor Mazza als backFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Siemgod op het middenveld en schuiven met Martinez/Ziyech"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
laten we ze alle 11 op een andere plek gaan zetten, goed idee.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:49 schreef gniffie het volgende:
Siemgod op het middenveld en schuiven met Martinez/ZiyechFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gravenberchgodquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:49 schreef gniffie het volgende:
Siemgod op het middenveld en schuiven met Martinez/Ziyech![]()
Het liefst zie ik ook 11x Siem maar dat kan helaas nietquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laten we ze alle 11 op een andere plek gaan zetten, goed idee."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Alle namen in een hoedje en dan lootjes trekken voor de positie.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laten we ze alle 11 op een andere plek gaan zetten, goed idee.
Of je hebt de elf posities in een hoedje en dan laat je de spelers zelf hun positie trekken.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
deze al langs gekomen hier?
een hele hoop ongemakkelijkheid vooral in spraak en beweging, maar de teksten zijn er wel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
parodie op een voetballer, wellicht iets voor psvquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De vraag is wel nu of je Noa Lang een hele wedstrijd tegen Willem II gaat laten spelen aangezien hij 90 minuten tegen Twente niet eens redt.![]()
dat heeft vooral met wedstrijdritme te maken, en anders tweede helft een ander erinquote:Op dinsdag 3 december 2019 14:12 schreef Simmertje het volgende:
De vraag is wel nu of je Noa Lang een hele wedstrijd tegen Willem II gaat laten spelen aangezien hij 90 minuten tegen Twente niet eens redt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Drie goals en één assist in 14 wedstrijden KKD voor een aanvaller laat niet echt zien dat hij een kans in Ajax 1 hoort te krijgen.quote:Oh.![]()
Ik kan er echt niet naar kijkenquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:59 schreef mokkiemok het volgende:
een hele hoop ongemakkelijkheid vooral in spraak en beweging, maar de teksten zijn er wel.![]()
Als ik ongemakkelijkheid wil zien kijk ik wel in de spiegel.Oh.![]()
heb hem ook maar afgezet, is echt gênant gewoon.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet naar kijken![]()
Als ik ongemakkelijkheid wil zien kijk ik wel in de spiegel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
" ik dacht dat ik het zelf was" altijd bescheiden geblevenquote:![]()
![]()
Kunnen het beter bij geschreven artikelen houden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heb hem ook maar afgezet, is echt gênant gewoon.
-nee-![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:33 schreef Makamba_ het volgende:
Het gifje waarin hij "danst" is verdomde lastig te vinden door zijn rijke naamgenoot
Oh.![]()
PIETER BLACKEDGODquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:59 schreef mokkiemok het volgende:
een hele hoop ongemakkelijkheid vooral in spraak en beweging, maar de teksten zijn er wel.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ongemakkelijkheid wil zien kijk ik wel in de spiegel.
Dat komt vanzelf. Wees blij dat er iemand is als Pieter Zwart, die inhoudelijk iets toevoegt.Dat verdient je steun JR!
![]()
ik luister liever naar de pantelic podcast maar die zone uitleg van hem hier is wel goedquote:Op dinsdag 3 december 2019 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ongemakkelijkheid wil zien kijk ik wel in de spiegel.![]()
ik betrap mijzelf er op dat ik dit met open mond met een hand ervoor heb gezien. dit is een nieuw level van ongemakkelijkheidquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De val van oranje.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:59 schreef mokkiemok het volgende:
Niet serieus te nemen die Swart.![]()
je moet geen enkele analist te serieus nemenquote:Op dinsdag 3 december 2019 15:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De val van oranje.![]()
ja. als 1 van de weinige landen is dat netjes geregeld. heb je als gemiddelde voetballer uit pak em beet Nigeria nog wat centjes in een pot als al je foute vriendjes, vrouwen en zaakwaarnemers al lang vertrokken zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt/had in NL toch een soort van spelersfonds/pensioen?
[ Bericht 0% gewijzigd door manny op 03-12-2019 18:23:42 ]proberen is de eerste stap naar falen
Perez is wel sterk.En Kieft wanneer ie nuchter is.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet geen enkele analist te serieus nemen
Pieter Swart kan ik niet serieus nemen, die benaderd het spelletje alsof het wetenschap is en door hem is uitgevonden.![]()
maar ook Zwart zegt/schrijft weleens goeie dingen al is het wel een nerdje, Van Basten vind ik ook wel goedquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Perez is wel sterk.En Kieft wanneer ie nuchter is.
Pieter Swart kan ik niet serieus nemen, die benaderd het spelletje alsof het wetenschap is en door hem is uitgevonden.![]()
Doet leuk mee met het tweede. Vaak paar mooie acties per wedstrijd.quote:
Is daar een nuttige aanvaller en kan waarschijnlijk bij de top KKD mee doen, of bij onderste paar van de ED.
Is soms ook onzichtbaar.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Stonden best een paar goede punten in dat boekje.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De val van oranje.![]()
Niet serieus te nemen die Swart.Oh.![]()
Is gewoon allemaal toneel. Die staat straks 'onverwacht' aan de aftrap tegen Valencia. Schuim op de bek van scherpte en fitheid!quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
Promes mist in ieder geval Willem II komend weekendLife is what you make it.![]()
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik heb begrepen dat hij een goede opsomming geeft van de principes van de Hollandse school. En in tegenstelling tot wat 90% van de 'kenners' denkt hoort 4-3-3 daar niet bij.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stonden best een paar goede punten in dat boekje."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Maar daar hebben ze Baba nuquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:32 schreef manny het volgende:
[..]
ja. als 1 van de weinige landen is dat netjes geregeld. heb je als gemiddelde voetballer uit pak em beet Nigeria nog wat centjes in een pot als al je foute vriendjes, vrouwen en zaakwaarnemers al lang vertrokken zijn.Groot fan van User Wotte![]()
quote:RvC Ajax moet voor 30 procent uit vrouwen gaan bestaan
De Tweede Kamer stemde vandaag in met bindend vrouwenquotum. Na jaren van steggelen moeten raden van commissarissen van beursgenoteerde bedrijven straks voor tenminste 30 procent uit vrouwen bestaan. Ajax is naast een voetbalclub een beursgenoteerd bedrijf, waardoor de Amsterdammers ook met dit quotum te maken gaan krijgen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)vrouwen-gaan-bestaan![]()
![]()
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
hilarisch inderdaad. echt enorme dijenkletser. hihi.quote:proberen is de eerste stap naar falen
Beste analist van het land.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De val van oranje.![]()
En het zijn allemaal blanken. Ik verwacht tenminste 50% buitenlanders.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Je kan toch gewoon zeggen dat een aantal zich identificeren als vrouw?Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Elitair wittemannenbolwerk idd.quote:Op woensdag 4 december 2019 06:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En het zijn allemaal blanken. Ik verwacht tenminste 50% buitenlanders.And what rough beast, its hour come round at last,
En een transgender uiteraard.quote:Op woensdag 4 december 2019 06:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En het zijn allemaal blanken. Ik verwacht tenminste 50% buitenlanders.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Nog 6 nachtjes slapen![]()
Moet zeggen dat voor het eerst dit seizoen een beetje de knock out zenuwen van vorig jaar opspelen.![]()
wedstrijd van het jaar.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:34 schreef Simmertje het volgende:
Nog 6 nachtjes slapen![]()
Moet zeggen dat voor het eerst dit seizoen een beetje de knock out zenuwen van vorig jaar opspelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
even lachen, kwam dit per toeval tegen. Hilarisch om terug te zien.
Best wel ja, toch een bevestiging dat Ajax definitief terug is in de (sub)top Europa. Ik wil geen Europa Leaguequote:![]()
![]()
ik vind het wel een soort van geruststelling dat mocht het fout gaan, je nog wel de europa league in kan, kleine pleister op de wond.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Best wel ja, toch een bevestiging dat Ajax definitief terug is in de (sub)top Europa. Ik wil geen Europa League
Al zal ik zeker een paar dagen zuur van zijn als dit gebeurt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Had dat gevoel eerder gehad als we nu achter Valencia en Chelsea hadden gestaan, dan was CL een bonus en EL eventueel het vangnet. Nu je op beide 2 punten voor staat zou het toch wel erg zuur zijn om het alsnog niet te halen.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik vind het wel een soort van geruststelling dat mocht het fout gaan, je nog wel de europa league in kan, kleine pleister op de wond.
Al zal ik zeker een paar dagen zuur van zijn als dit gebeurt.![]()
moet zeggen dat ik het niet echt zie als voorsprong, in mijn beleving staan we met 3 clubs gelijk en moet er gewoon gewonnen worden.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Had dat gevoel eerder gehad als we nu achter Valencia en Chelsea hadden gestaan, dan was CL een bonus en EL eventueel het vangnet. Nu je op beide 2 punten voor staat zou het toch wel erg zuur zijn om het alsnog niet te halen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Grappig en verdrietig tegelijk.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:37 schreef mokkiemok het volgende:
even lachen, kwam dit per toeval tegen. Hilarisch om terug te zien.
Wat elke supporter al kon bedenken blijkt het "geniale beleid" van Overmars en vd Sar. Hoeveel ellende was er nodig voordat ze inzagen dat (een deel van) het geld op het veld moet staan.proberen is de eerste stap naar falen
Was vooral de RVC en kamp Bergkamp die toentertijd transfers blokkeerde. Overmars wilde wel, maar had niet de macht die hij nu wel heeft.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:17 schreef manny het volgende:
[..]
Grappig en verdrietig tegelijk.
Wat elke supporter al kon bedenken blijkt het "geniale beleid" van Overmars en vd Sar. Hoeveel ellende was er nodig voordat ze inzagen dat (een deel van) het geld op het veld moet staan.![]()
achteraf is dit ook hoe ik het begrepen had, en het bewijs is er, want vanaf het moment dat Overmars meer macht kreeg en niet meer langs 4 man hoefde om een transfer te maken, kwamen er meteen aankopen als Tadic en Blind etcquote:Op woensdag 4 december 2019 10:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Was vooral de RVC en kamp Bergkamp die toentertijd transfers blokkeerde. Overmars wilde wel, maar had niet de macht die hij nu wel heeft.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Richarlison is het grootste voorbeeld waar het fout ging, RVC liep te treuzelen waardoor het allemaal veel te lang duurde. De transfer van Sanchez liep zo ook bijna fout.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
achteraf is dit ook hoe ik het begrepen had, en het bewijs is er, want vanaf het moment dat Overmars meer macht kreeg en niet meer langs 4 man hoefde om een transfer te maken, kwamen er meteen aankopen als Tadic en Blind etc![]()
van Dijk is ook wel een foute inschatting geweest.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Richarlison is het grootste voorbeeld waar het fout ging, RVC liep te treuzelen waardoor het allemaal veel te lang duurde. De transfer van Sanchez liep zo ook bijna fout.
en qua aankopen natuurlijk ook wel een zootje, Sanogo komt in mij op al eersteFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mwah van Dijk neem ik niet zo kwalijk, beide Ajax en PSV vonden hem niet goed genoeg. Zegt genoeg dat hij eerst een tussenstap heeft gemaakt bij Celtic en Southampton. Dat hij zich zo zou ontwikkelen had niemand in Nederland verwacht.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
van Dijk is ook wel een foute inschatting geweest.
en qua aankopen natuurlijk ook wel een zootje, Sanogo komt in mij op al eerste![]()
Niks wtf aan, heeft gewoon het meeste verstand van voetbal van de analisten. Wim Kieft en het gros van die anderen zijn te dom om van brood stront te maken.quote:![]()
Proberen te houden? Hij heeft nog een contract en nee=nee. Transferwindows zijn leuk voor sportjournalisten die niet over voetbal kunnen schrijven en vervolgens supporters proberen wijs te maken dat al die speculaties ook voor hen interessant zjin en ze blij moeten worden als er grote bedragen genoemd worden.quote:Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
als th weg wil is hij weg, contracten in de voetbalwereld zijn een wassen neus, enkel nog leuk om wellicht de prijs een paar procentjes hoger te laten eindigen.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Proberen te houden? Hij heeft nog een contract en nee=nee. Transferwindows zijn leuk voor sportjournalisten die niet over voetbal kunnen schrijven en vervolgens supporters proberen wijs te maken dat al die speculaties ook voor hen interessant zjin en ze blij moeten worden als er grote bedragen genoemd worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voordeel is wel dat ten Hag alleen voor de absolute top weggaat als ik hem zo inschat. Denk niet dat hij bij een pakweg Everton aan de slag wil. Als Bayern komt is het natuurlijk exit.![]()
ik denk zelfs op het moment, enkel Bayern. en laat dat nou net de club zijn die blijkbaar interesse heeft.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:11 schreef Simmertje het volgende:
Voordeel is wel dat ten Hag alleen voor de absolute top weggaat als ik hem zo inschat. Denk niet dat hij bij een pakweg Everton aan de slag wil. Als Bayern komt is het natuurlijk exit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wie moet volgend jaar de eerste keeper van Ajax worden trouwens? Onana gaat vrijwel zeker naar een Europese topclub.![]()
Drommel voor 1/3e van het bedrag dat Onana oplevert.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:25 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Wie moet volgend jaar de eerste keeper van Ajax worden trouwens? Onana gaat vrijwel zeker naar een Europese topclub.![]()
Aan de andere kant is dit voor Ten Haag een mooi moment een beter salaris te vragen. En dat zou ik hem dan geven.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk zelfs op het moment, enkel Bayern. en laat dat nou net de club zijn die blijkbaar interesse heeft.![]()
dat is ook exact wat Marco bedoeltquote:Op woensdag 4 december 2019 11:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dit voor Ten Haag een mooi moment een beter salaris te vragen. En dat zou ik hem dan geven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Varela?quote:Op woensdag 4 december 2019 11:25 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Wie moet volgend jaar de eerste keeper van Ajax worden trouwens? Onana gaat vrijwel zeker naar een Europese topclub.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niemand lacht.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:26 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Drommel voor 1/3e van het bedrag dat Onana oplevert.![]()
Bayern of Barcelona lijken mij de mooiste clubs voor hem. Voor de subtop van Europa moet hij het niet doen, dan moet Overmars hem gewoon een verbeterd contract aanbieden.![]()
die hebben hem toch helemaal niet nodig, PSG misschien of Juventus, maar Italie heeft het niet zo op donkere spelersquote:Op woensdag 4 december 2019 11:39 schreef Simmertje het volgende:
Bayern of Barcelona lijken mij de mooiste clubs voor hem. Voor de subtop van Europa moet hij het niet doen, dan moet Overmars hem gewoon een verbeterd contract aanbieden.![]()
Juve, PSG of Bayern, waarbij ik eigenlijk alleen Bayern zie gebeuren.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hebben hem toch helemaal niet nodig, PSG misschien of Juventus, maar Italie heeft het niet zo op donkere spelersFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens mij gaat het over Ten Hagquote:Op woensdag 4 december 2019 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hebben hem toch helemaal niet nodig, PSG misschien of Juventus, maar Italie heeft het niet zo op donkere spelers![]()
OK ik dacht Onanaquote:Op woensdag 4 december 2019 11:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over Ten Hag![]()
Ten Hag is een negerquote:Op woensdag 4 december 2019 11:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over Ten HagFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: