Present. Was ff bij ma op de koffie en met Jim op pad. Net op tijd terug.quote:
LEC zal dat wellicht proberen, maar die wil zelf wel heel blijven. Anders wordt hij geen 3e in het WK.quote:Op zondag 1 december 2019 13:49 schreef Breekfast het volgende:
Ik verwacht wel dat LeClerc Max van de baan gaat drukken. Kan zomaar direct einde race zijn voor de 2.
Is een Monegaske fuckboi.quote:Op zondag 1 december 2019 13:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Present. Was ff bij ma op de koffie en met Jim op pad. Net op tijd terug.
Wat is met Leclerc??
komt uit emmerich 3km van nederland afquote:Op zondag 1 december 2019 13:51 schreef RipCity het volgende:
Hoezo spreekt die zo goed Nederlands? Hier gewoond ofzo?
Nederlandse moederquote:Op zondag 1 december 2019 13:51 schreef RipCity het volgende:
Hoezo spreekt die zo goed Nederlands? Hier gewoond ofzo?
geloof teveel benzine aan boord, maar maakt niet uit, mag gewoon starten en als het seizoen over is, vergeten!quote:Op zondag 1 december 2019 13:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Present. Was ff bij ma op de koffie en met Jim op pad. Net op tijd terug.
Wat is met Leclerc??
zo werkt het niet......quote:Op zondag 1 december 2019 13:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geloof teveel benzine aan boord, maar maakt niet uit, mag gewoon starten en als het seizoen over is, vergeten!
Lekker dan. En daar komt pas na de race een uitspraak over?quote:Op zondag 1 december 2019 13:50 schreef Predator40 het volgende:
"The fuel declaration of car number 16 was checked before the car left the pit lane. There was a significant difference between the declaration of the team and the amount of fuel inside the car.
Ferrari International Organisation WEERquote:Op zondag 1 december 2019 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Lekker dan. En daar komt pas na de race een uitspraak over?
nee joh, het seizoen is ten einde, inpakken en naar huis vliegen, dat gaan ze doen na dit lange seizoen.quote:Op zondag 1 december 2019 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Gridstraf voor Melbournequote:Op zondag 1 december 2019 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Meer brandstof dan door het team is opgegeven is wel wat anders dan teveel brandstof.quote:Op zondag 1 december 2019 13:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geloof teveel benzine aan boord, maar maakt niet uit, mag gewoon starten en als het seizoen over is, vergeten!
en net zoals Schumacher matig presteren bij een comeback ?quote:Op zondag 1 december 2019 13:53 schreef D_A het volgende:
Alonso confirmed voor 2021 op sky
Naja niet echt maar hij wilt wel graag terug komen en er zijn mogelijkheden
Zou prima kunnen. Alonso op het circuit is altijd beter dan de Kubicas van deze wereld.quote:Op zondag 1 december 2019 13:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en net zoals Schumacher matig presteren bij een comeback ?
met minder red je het niet zo goedquote:Op zondag 1 december 2019 13:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Meer brandstof dan door het team is opgegeven is wel wat anders dan teveel brandstof.
Ja en? Ze moeten opgeven hoeveel erin zit en dat moet kloppen.quote:Op zondag 1 december 2019 13:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Meer brandstof dan door het team is opgegeven is wel wat anders dan teveel brandstof.
minder benzine kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 1 december 2019 13:59 schreef vosss het volgende:
Ferrari neemt de gok met leclerc deze race pm alsnog weer die fuelflowsensor te foppen en merr benzine erdoorheen te jagen om zo P3 proberen te halen???
Iets anders kan ik me niet voorstellen.
Hier moet toch gewoon meteen een uitspraak over zijn???
Voor de race ja. Eens.quote:Op zondag 1 december 2019 13:59 schreef vosss het volgende:
Ferrari neemt de gok met leclerc deze race pm alsnog weer die fuelflowsensor te foppen en merr benzine erdoorheen te jagen om zo P3 proberen te halen???
Nee dat lijkt me ook niet. Dat zal meer zijn. En aanzienlijk meer. Ik geloof niet in een slordigheidsfoutje.quote:Op zondag 1 december 2019 14:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
minder benzine kan ik me niet voorstellen
Daar vrees ik wel voor ja. Ik lijk wel iemand met een aluhoedjequote:Op zondag 1 december 2019 14:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
De straf voor Leclerc is straks is dat ie sowieso meer punten dan Max krijgt zodat ie 3e wordt.
quote:Op zondag 1 december 2019 13:59 schreef vosss het volgende:
Ferrari neemt de gok met leclerc deze race om alsnog weer die fuelflowsensor te foppen en merr benzine erdoorheen te jagen om zo P3 proberen te halen???
serieus fouter dan fout dit......quote:Op zondag 1 december 2019 13:59 schreef vosss het volgende:
Ferrari neemt de gok met leclerc deze race om alsnog weer die fuelflowsensor te foppen en merr benzine erdoorheen te jagen om zo P3 proberen te halen???
Dat lijkt dus niet het geval. Bij teveel benzine is het duidelijk lijkt me, een andere hoeveelheid dan opgegeven is wat anders.quote:Op zondag 1 december 2019 13:41 schreef Predator40 het volgende:
wat moet er verder onderzocht worden dan.....meer fuel dan toegestaan = straf
en ze zijn dus nog steeds aan het cheaten, word tijd voor een schorsing
Gelukkig kan ik nog uitwijken.quote:Op zondag 1 december 2019 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vooral leuk voor @:zipportal dat beide Coronels vandaag van de partij zijn.
????quote:Op zondag 1 december 2019 14:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
[..]
serieus fouter dan fout dit......
ze hebben al een grote waarschuwing gehad met een TD en nu proberen ze toch nog weer wat te flikken....quote:
Zou leuk zijn als ze eens commentaar zouden geven.quote:
Start gewicht flow en eind gewicht moet wel overeen komen. Dat is lastig als je cheat met de flow.quote:Op zondag 1 december 2019 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat lijkt dus niet het geval. Bij teveel benzine is het duidelijk lijkt me, een andere hoeveelheid dan opgegeven is wat anders.
Ow juist ja. Ik dacht dat je mijn bericht fout vondquote:Op zondag 1 december 2019 14:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hebben al een grote waarschuwing gehad met een TD en nu proberen ze toch nog weer wat te flikken....
Sjom zit altijd bij Le Mans 24 - RTL7quote:Op zondag 1 december 2019 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze eens commentaar zouden geven.
quote:Op zondag 1 december 2019 14:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Start gewicht flow en eind gewicht moet wel overeen komen. Dat is lastig als je cheat met de flow.
Feit afgehandeld.quote:Op zondag 1 december 2019 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sjom zit altijd bij Le Mans 24 - RTL7
Einde feitje.
F1 is een business daarna pas een sportquote:Op zondag 1 december 2019 14:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor de race ja. Eens.
Na de race is bizar. Schijn van partijdigheid + straf aan te passen naar gewenste uitslag.
als je legaal bent kun je gewoon het juiste aantal kilo's doorgeven.quote:Op zondag 1 december 2019 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat lijkt dus niet het geval. Bij teveel benzine is het duidelijk lijkt me, een andere hoeveelheid dan opgegeven is wat anders.
ze wilden gewoon WEER rommelen met de fuel flow.....quote:Op zondag 1 december 2019 14:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je legaal bent kun je gewoon het juiste aantal kilo's doorgeven.
Ze moeten opgeven hoeveel ze erin duwen. Dat moet kloppen. Klopt dat niet dan moet daar een consequentie aan vast zitten; anders hoef je die regel niet te hebben.quote:Op zondag 1 december 2019 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel die Leclerc voorbij knalt op zijn softs bij de start (vs de medium van LEC) en Leclerc die Vettel dan in T1 eraf knalt.quote:Op zondag 1 december 2019 14:08 schreef Gezicht het volgende:
Ik voorspel een kamikaze van Leclerc en/of Verstappen in T1.
Dat doet iedereenquote:Op zondag 1 december 2019 14:08 schreef Gezicht het volgende:
Ik van Ricciardoquote:Op zondag 1 december 2019 14:08 schreef Gezicht het volgende:
lijkt me een prima scenarioquote:Op zondag 1 december 2019 14:09 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Vettel die Leclerc voorbij knalt op zijn softs bij de start (vs de medium van LEC) en Leclerc die Vettel dan in T1 eraf knalt.
Bij de FP was het Bottas zijn schuldquote:Op zondag 1 december 2019 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Grosjean die dan de ander de schuld geeft al scheldend op de radio.
Dat zal eraan liggen waar max dan rijdt.quote:Op zondag 1 december 2019 14:10 schreef Mothzor het volgende:
Zal mij niks verbazen als Ferrari Leclerc 'laat' uitvallen als hij niet op podium koers ligt.
quote:
Waarom niet, lekker racenquote:Op zondag 1 december 2019 14:13 schreef zoem het volgende:
Hopelijk gaat LEC niet te agressief rijden ivm Max
Hij zegt zelf van welquote:Op zondag 1 december 2019 14:13 schreef zoem het volgende:
Hopelijk gaat LEC niet te agressief rijden ivm Max
Ain’t gonna happen. Doen ze wel een boete voor het team of iets anders sufs.quote:Op zondag 1 december 2019 14:13 schreef SiGNe het volgende:
Ik hoop dat Leclerrc P1 wordt.. en dat dan achteraf blijkt dat ie inderdaad teveel brandstof bij zich heeft en sud gediskwalificeert wordt.
Flinke faal van de FIA dan omdat ze het blijkbaar al vantevoren wisten.
Oh, ik las hier dat die technical directive een enorm verschil had gemaakt.quote:Op zondag 1 december 2019 14:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Start gewicht flow en eind gewicht moet wel overeen komen. Dat is lastig als je cheat met de flow.
Het is ook goed dat ze dat gaan onderzoeken.en gepaste maatregelen nemen, maar het is wat anders dan teveel brandstof meenemen.quote:Op zondag 1 december 2019 14:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze moeten opgeven hoeveel ze erin duwen. Dat moet kloppen. Klopt dat niet dan moet daar een consequentie aan vast zitten; anders hoef je die regel niet te hebben.
Dat zou dan helemaal een schande zijn en dan zou je je moeten gaan afvragen of de FIA niet opd de hand van Leclerc is.quote:Op zondag 1 december 2019 14:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ain’t gonna happen. Doen ze wel een boete voor het team of iets anders sufs.
duidelijk...die topsnelheidquote:
quote:Op zondag 1 december 2019 14:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zou dan helemaal een schande zijn en dan zou je je moeten gaan afvragen of de FIA niet opd de hand van Leclerc is.
Die had al eerder mazzel gehad met oa straffen pas na de race ipv tijdens.
Als ze geen regelementaire auto hebben mag je er niet mee rijden.
Dan zou je je dat pas afvragen? Het feit dat hij hier mag starten is al een teken dat de FIA op zijn hand is. Alsof Max in zo’n geval van start had mogen gaan, no way...quote:Op zondag 1 december 2019 14:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zou dan helemaal een schande zijn en dan zou je je moeten gaan afvragen of de FIA niet opd de hand van Leclerc is.
Die had al eerder mazzel gehad met oa straffen pas na de race ipv tijdens.
Als ze geen regelementaire auto hebben mag je er niet mee rijden.
quote:Op zondag 1 december 2019 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik schakelde te laat in, maar waarom heeft Max p2 verloren?
quote:Op zondag 1 december 2019 14:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Valsspeler Leclerc kan natuurlijk weer meer benzine die motor in spuiten.
quote:
in zijn illigale auto.....quote:
Ferrari hun illegale auto is sneller dan de RBquote:Op zondag 1 december 2019 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fangirl Max gespotquote:Op zondag 1 december 2019 14:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan zou je je dat pas afvragen? Het feit dat hij hier mag starten is al een teken dat de FIA op zijn hand is. Alsof Max in zo’n geval van start had mogen gaan, no way...
Omdat Leclerc in een illegale auto rijdtquote:Op zondag 1 december 2019 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leclerc rijd met een illegale auto, maar wordt pas na de race onderzocht. Snelde er op het rechte stuk natuurlijk weer voorbij dankzij zijn rijderskwaliteiten illegale auto.quote:Op zondag 1 december 2019 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat leclerc meer benzine mee heeft dan zijn team opgegeven heeft.quote:Op zondag 1 december 2019 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
'ongedocumenteerd' heet dat tegenwoordigquote:Op zondag 1 december 2019 14:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat Leclerc in een illegale auto rijdt
Omdat LeClerc net wat beter is dan Maxquote:Op zondag 1 december 2019 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Primaquote:
quote:Op zondag 1 december 2019 14:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat LeClerc net wat beter is dan Max
De Ferrari's hebben een hogere topsnelheidquote:Op zondag 1 december 2019 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, maar omdat het Ferrari is, wordt het hier al veroordeeld.quote:Op zondag 1 december 2019 14:20 schreef manny het volgende:
under investigation betekent toch dat ze het uitzoeken en niet dat er al bij voorbaat iets mis is ?
Wat ze volgens mij al het gehele jaar hebben, ze moeten die extra benzine wat ze de motor inspuiten toch ergens vandaan halen.quote:Op zondag 1 december 2019 14:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat leclerc meer benzine mee heeft dan zijn team opgegeven heeft.
quote:Op zondag 1 december 2019 14:20 schreef trein2000 het volgende:
Wat hoor ik nou op de radio? Ferrari weer illegaal?
twitter:LukeSmithF1 twitterde op zondag 01-12-2019 om 13:25:19Leclerc could be in trouble. FIA technical delegate Jo Bauer reports there is a "significant difference between the declaration of the team and the amount of fuel inside the car", breaching a TD. Matter referred to the stewards #F1 #AbuDhabiGP reageer retweet
God Max mag niet worden ingehaald?quote:Op zondag 1 december 2019 14:20 schreef trein2000 het volgende:
Wat hoor ik nou op de radio? Ferrari weer illegaal?
van meer benzine in de tank ga je harder rijden.quote:Op zondag 1 december 2019 14:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat leclerc meer benzine mee heeft dan zijn team opgegeven heeft.
Man man man. Gewoon diskwalificeren.quote:Op zondag 1 december 2019 14:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]twitter:LukeSmithF1 twitterde op zondag 01-12-2019 om 13:25:19Leclerc could be in trouble. FIA technical delegate Jo Bauer reports there is a "significant difference between the declaration of the team and the amount of fuel inside the car", breaching a TD. Matter referred to the stewards #F1 #AbuDhabiGP reageer retweet
Maar door die technical directive was Ferrari toch ineens een stuk langzamer?quote:Op zondag 1 december 2019 14:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wat ze volgens mij al het gehele jaar hebben, ze moeten die extra benzine wat ze de motor inspuiten toch ergens vandaan halen.
net wat meer fuel flow in zijn illegale auto, no cheat no winquote:Op zondag 1 december 2019 14:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:53 schreef Gezicht het volgende:
Met twee vingers in de neus voor Lewis dit
Interessantquote:Op zondag 1 december 2019 14:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]twitter:LukeSmithF1 twitterde op zondag 01-12-2019 om 13:25:19Leclerc could be in trouble. FIA technical delegate Jo Bauer reports there is a "significant difference between the declaration of the team and the amount of fuel inside the car", breaching a TD. Matter referred to the stewards #F1 #AbuDhabiGP reageer retweet
BRA had gewoon de laatste op de kalender moeten zijnquote:Op zondag 1 december 2019 14:22 schreef Mothzor het volgende:
Wat een saai kut circuit is dit toch ook
Nee.quote:Op zondag 1 december 2019 14:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ferrari verzint wel weer wat nieuws, de druk daar is ongekend hoog om successen te boeken, die accepteren een plek als 3e team niet dus maar vals spelen.quote:Op zondag 1 december 2019 14:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar door die technical directive was Ferrari toch ineens een stuk langzamer?
Eens.quote:Op zondag 1 december 2019 14:23 schreef zoem het volgende:
[..]
BRA had gewoon de laatste op de kalender moeten zijn
Jij komt elke keer alleen hier als Verstappen wordt ingehaald, een race als Brazilië ben je nergens te bekennen. Je hebt dus geen enkel recht van spreken, doei.quote:Op zondag 1 december 2019 14:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schijnt in de banden te zitten. En als het op is wisselen snel van wiel.quote:Op zondag 1 december 2019 14:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wat ze volgens mij al het gehele jaar hebben, ze moeten die extra benzine wat ze de motor inspuiten toch ergens vandaan halen.
logisch he dat het veroordeeld word .....quote:Op zondag 1 december 2019 14:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja, maar omdat het Ferrari is, wordt het hier al veroordeeld.
Overigens vind ik wel dat ze dit voor de race hadden moeten oplossen.
kut trol gespotquote:
Gelukkig heeft Max die toch niet nodigquote:Op zondag 1 december 2019 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft wat problemen in de lage toeren
Nee, dat doen ze dus niet want het is Ferrari/leclercquote:Op zondag 1 december 2019 14:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Man man man. Gewoon diskwalificeren.
Wat tegenwicht tegen al die fanboys kan geen kwaad !quote:Op zondag 1 december 2019 14:23 schreef Justevo het volgende:
[..]
Jij komt elke keer alleen hier als Verstappen wordt ingehaald, een race als Brazilië ben je nergens te bekennen. Je hebt dus geen enkel recht van spreken, doei.
ga de feiten en cijfers maar eens opzoeken...en de GPS data, ze zijn inderdaad een stuk langzamerquote:Op zondag 1 december 2019 14:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar door die technical directive was Ferrari toch ineens een stuk langzamer?
Nee dat niet, maar van meer benzine de motor in jagen wel.quote:Op zondag 1 december 2019 14:22 schreef manny het volgende:
[..]
van meer benzine in de tank ga je harder rijden.
Ja, normaal gesproken regent het DSQ's....quote:Op zondag 1 december 2019 14:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze dus niet want het is Ferrari/leclerc
Inderdaad. Pak ze op met eigen wapensquote:Op zondag 1 december 2019 14:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat tegenwicht tegen al die fanboys kan geen kwaad !
Er is niks mis met kritiek, helemaal prima. Maar jij komt hier elke race alleen maar als er iets met Verstappen gebeurt om te zeggen dat iemand anders beter is. Dat is geen kritiek.quote:Op zondag 1 december 2019 14:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat tegenwicht tegen al die fanboys kan geen kwaad !
Bij overtreding technisch regelement is dat de standaardsanctie ja.quote:Op zondag 1 december 2019 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken regent het DSQ's....
En waarom zou er nu dan iets met de fuel flow zijn?quote:Op zondag 1 december 2019 14:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ga de feiten en cijfers maar eens opzoeken...en de GPS data, ze zijn inderdaad een stuk langzamer
zoem heeft gesprokenquote:Op zondag 1 december 2019 14:26 schreef zoem het volgende:
[modbreak]Ik wil hier niks horen of zien van/over trollen[/modbreak]
Waar blijkt de regel dan uit? Dat was de duidelijkste overtreding van het technisch regelement.quote:Op zondag 1 december 2019 14:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bij overtreding technisch regelement is dat de standaardsanctie ja.
En kom nu niet aan met dat voorbeeld van die banden want dat was de uitzondering.
Ok, ik ga het feest weer verlaten.quote:Op zondag 1 december 2019 14:26 schreef Justevo het volgende:
[..]
Er is niks mis met kritiek, helemaal prima. Maar jij komt hier elke race alleen maar als er iets met Verstappen gebeurt om te zeggen dat iemand anders beter is. Dat is geen kritiek.
hij ligt aan kop....dus dan is alles primaquote:Op zondag 1 december 2019 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht op de huil-berichten van HAM.
Vosss---------------------------------------------->peryquote:
Bier---------------------------------------------->nootjesquote:Op zondag 1 december 2019 14:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Vosss---------------------------------------------->pery
Hij was niet de 1e reguliere hoor...quote:
VossGodquote:Op zondag 1 december 2019 14:28 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 14:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Microsoft Word?quote:Op zondag 1 december 2019 14:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
logisch he dat het veroordeeld word .....
quote:Op zondag 1 december 2019 14:28 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Bier---------------------------------------------->nootjes
Microsoft Wordtquote:
Gaat mij meer om het feit dat er dus een issue is die eventueel een straf kan opleveren die dus gevolgen heeft voor de race.quote:Op zondag 1 december 2019 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken regent het DSQ's....
Meestal gaat hij dan van alles voelen enzo.quote:Op zondag 1 december 2019 14:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hij ligt aan kop....dus dan is alles prima
Daar zal niemand over twijfelenquote:Op zondag 1 december 2019 14:31 schreef Mansjester het volgende:
Leclerc heeft een fantastisch seizoen gereden
Dat rechte stuk is zo lang dat het geen zak uitmaakt.quote:Op zondag 1 december 2019 14:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
FIA is gewoon even aan het kijken hoe een race zonder drs is
Dat hangt er natuurlijk vanaf of de overtreding van invloed is op het raceresultaat.quote:Op zondag 1 december 2019 14:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gaat mij meer om het feit dat er dus een issue is die eventueel een straf kan opleveren die dus gevolgen heeft voor de race.
En nu kan men rustig na de race iets bedenken als soort van strafje en heb je dus te veel invloed op het race resultaat
Als nu de vlag valt wel.quote:Op zondag 1 december 2019 14:31 schreef KingRadler het volgende:
Blijft Max 3de in kampioenschap nu virtueel
ah je kijkt niet ?quote:Op zondag 1 december 2019 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat ik voor mezelf Brazilië al als laatste race heb verklaard.
Nee hoor, de eventuele straf ookquote:Op zondag 1 december 2019 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk vanaf of de overtreding van invloed is op het raceresultaat.
Ze zouden imo op zn minst moeten checken hoeveel peut er nog in Leclerc zijn auto zit op het einde van de race.quote:Op zondag 1 december 2019 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk vanaf of de overtreding van invloed is op het raceresultaat.
Hup, zwarte vlag voor die kakkert en al zijn overwinningen en poles strippen, allemaal behaald door valsspelenquote:Christian Horner heeft zich duidelijk uitgesproken over het vermeende brandstofvergrijp van Ferrari en Charles Leclerc. De teambaas van Red Bull Racing verwacht niets anders dan een diskwalificatie na afloop van de race.
"Ik heb het document net gezien en ze gebruikten het woord significant", verklaarde Horner tegenover Sky Sports F1. Volgens Horner bestaat er geen grijs gebied tussen legaal en illegaal. "Het gaat om een significante hoeveelheid. De auto is legaal of illegaal en ik zie geen reden waarom hij na de race niet gediskwalificeerd wordt."
Doen ze geloof ik, standaard al bij alle auto'squote:Op zondag 1 december 2019 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze zouden imo op zn minst moeten checken hoeveel peut er nog in Leclerc zijn auto zit op het einde van de race.
Ja. LEC 2 en Max 3 = Max 3e in WKquote:Op zondag 1 december 2019 14:31 schreef KingRadler het volgende:
Blijft Max 3de in kampioenschap nu virtueel
Er was geen verschil met een gewone pitstop voor Vettel.quote:Op zondag 1 december 2019 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
Double stack bij Ferrari, maar dat gaat niet goed
Meer x 2e dacht ikquote:Op zondag 1 december 2019 14:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Als nu de vlag valt wel.
Leclerc moet 11 punten inlopen. Bij gelijk aantal punten dan is Leclerc 3de vanwege meer keer gewonnen. Dacht ik uit mn hoofd.
Dat zou ook kunnenquote:
En dat voordeel heeft Leclerc al een keer eerder gekregen.quote:Op zondag 1 december 2019 14:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gaat mij meer om het feit dat er dus een issue is die eventueel een straf kan opleveren die dus gevolgen heeft voor de race.
En nu kan men rustig na de race iets bedenken als soort van strafje en heb je dus te veel invloed op het race resultaat
Hoe kom je er bij? Ligt op koers voor 3e in het WKquote:
Gaat toch om het verbuik tijdens het uit-accelereren? Niet zozeer om het totaalquote:Op zondag 1 december 2019 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze zouden imo op zn minst moeten checken hoeveel peut er nog in Leclerc zijn auto zit op het einde van de race.
Dan weet je hoeveel er verstookt is en of die sensor dan dus gefopt is.
Horner weer met zijn achterbakse spelletjes. Als de auto een legale hoeveelheid brandstof heeft dan is die dus legaal? Is dat wat hij wil zeggen? En dan doet de verkeerde opgave er niet toe?quote:Op zondag 1 december 2019 14:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Horner: "Zie geen reden waarom Leclerc niet gediskwalificeerd moet worden"
[..]
Hup, zwarte vlag voor die kakkert en al zijn overwinningen en poles strippen, allemaal behaald door valsspelen
Max heeft 3x gewonnen, lec 2quote:Op zondag 1 december 2019 14:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Als nu de vlag valt wel.
Leclerc moet 11 punten inlopen. Bij gelijk aantal punten dan is Leclerc 3de vanwege meer keer gewonnen. Dacht ik uit mn hoofd.
Lekker beetje experimenteren met de pits, who cares of je 2,3,4,5 wordt.quote:Op zondag 1 december 2019 14:38 schreef Mothzor het volgende:
Max heeft de meeste softs dit weekend. Zal die een twee stopper doen en nog 2x naar soft gaan?
Alleen als er een safety car komt gaat de extra soft er opquote:Op zondag 1 december 2019 14:38 schreef Mothzor het volgende:
Max heeft de meeste softs dit weekend. Zal die een twee stopper doen en nog 2x naar soft gaan?
Jongens, #doesliefquote:Op zondag 1 december 2019 14:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jij toch ook?
Elke keer als ie iets presteert laat jij iets van je horen..
Zeker nog kansen, maar in deze stint nog niet. Gap is 17.6squote:Op zondag 1 december 2019 14:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, als Leclerc nu de banden oprookt kan het nog wel
Dus meer x 2e zoals ik al zeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |