Present. Was ff bij ma op de koffie en met Jim op pad. Net op tijd terug.quote:
LEC zal dat wellicht proberen, maar die wil zelf wel heel blijven. Anders wordt hij geen 3e in het WK.quote:Op zondag 1 december 2019 13:49 schreef Breekfast het volgende:
Ik verwacht wel dat LeClerc Max van de baan gaat drukken. Kan zomaar direct einde race zijn voor de 2.
Is een Monegaske fuckboi.quote:Op zondag 1 december 2019 13:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Present. Was ff bij ma op de koffie en met Jim op pad. Net op tijd terug.
Wat is met Leclerc??
komt uit emmerich 3km van nederland afquote:Op zondag 1 december 2019 13:51 schreef RipCity het volgende:
Hoezo spreekt die zo goed Nederlands? Hier gewoond ofzo?
Nederlandse moederquote:Op zondag 1 december 2019 13:51 schreef RipCity het volgende:
Hoezo spreekt die zo goed Nederlands? Hier gewoond ofzo?
geloof teveel benzine aan boord, maar maakt niet uit, mag gewoon starten en als het seizoen over is, vergeten!quote:Op zondag 1 december 2019 13:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Present. Was ff bij ma op de koffie en met Jim op pad. Net op tijd terug.
Wat is met Leclerc??
zo werkt het niet......quote:Op zondag 1 december 2019 13:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geloof teveel benzine aan boord, maar maakt niet uit, mag gewoon starten en als het seizoen over is, vergeten!
Lekker dan. En daar komt pas na de race een uitspraak over?quote:Op zondag 1 december 2019 13:50 schreef Predator40 het volgende:
"The fuel declaration of car number 16 was checked before the car left the pit lane. There was a significant difference between the declaration of the team and the amount of fuel inside the car.
Ferrari International Organisation WEERquote:Op zondag 1 december 2019 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Lekker dan. En daar komt pas na de race een uitspraak over?
nee joh, het seizoen is ten einde, inpakken en naar huis vliegen, dat gaan ze doen na dit lange seizoen.quote:Op zondag 1 december 2019 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Gridstraf voor Melbournequote:Op zondag 1 december 2019 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Meer brandstof dan door het team is opgegeven is wel wat anders dan teveel brandstof.quote:Op zondag 1 december 2019 13:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geloof teveel benzine aan boord, maar maakt niet uit, mag gewoon starten en als het seizoen over is, vergeten!
en net zoals Schumacher matig presteren bij een comeback ?quote:Op zondag 1 december 2019 13:53 schreef D_A het volgende:
Alonso confirmed voor 2021 op sky
Naja niet echt maar hij wilt wel graag terug komen en er zijn mogelijkheden
Zou prima kunnen. Alonso op het circuit is altijd beter dan de Kubicas van deze wereld.quote:Op zondag 1 december 2019 13:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en net zoals Schumacher matig presteren bij een comeback ?
met minder red je het niet zo goedquote:Op zondag 1 december 2019 13:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Meer brandstof dan door het team is opgegeven is wel wat anders dan teveel brandstof.
Ja en? Ze moeten opgeven hoeveel erin zit en dat moet kloppen.quote:Op zondag 1 december 2019 13:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Meer brandstof dan door het team is opgegeven is wel wat anders dan teveel brandstof.
minder benzine kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 1 december 2019 13:59 schreef vosss het volgende:
Ferrari neemt de gok met leclerc deze race pm alsnog weer die fuelflowsensor te foppen en merr benzine erdoorheen te jagen om zo P3 proberen te halen???
Iets anders kan ik me niet voorstellen.
Hier moet toch gewoon meteen een uitspraak over zijn???
Voor de race ja. Eens.quote:Op zondag 1 december 2019 13:59 schreef vosss het volgende:
Ferrari neemt de gok met leclerc deze race pm alsnog weer die fuelflowsensor te foppen en merr benzine erdoorheen te jagen om zo P3 proberen te halen???
Nee dat lijkt me ook niet. Dat zal meer zijn. En aanzienlijk meer. Ik geloof niet in een slordigheidsfoutje.quote:Op zondag 1 december 2019 14:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
minder benzine kan ik me niet voorstellen
Daar vrees ik wel voor ja. Ik lijk wel iemand met een aluhoedjequote:Op zondag 1 december 2019 14:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
De straf voor Leclerc is straks is dat ie sowieso meer punten dan Max krijgt zodat ie 3e wordt.
quote:Op zondag 1 december 2019 13:59 schreef vosss het volgende:
Ferrari neemt de gok met leclerc deze race om alsnog weer die fuelflowsensor te foppen en merr benzine erdoorheen te jagen om zo P3 proberen te halen???
serieus fouter dan fout dit......quote:Op zondag 1 december 2019 13:59 schreef vosss het volgende:
Ferrari neemt de gok met leclerc deze race om alsnog weer die fuelflowsensor te foppen en merr benzine erdoorheen te jagen om zo P3 proberen te halen???
Dat lijkt dus niet het geval. Bij teveel benzine is het duidelijk lijkt me, een andere hoeveelheid dan opgegeven is wat anders.quote:Op zondag 1 december 2019 13:41 schreef Predator40 het volgende:
wat moet er verder onderzocht worden dan.....meer fuel dan toegestaan = straf
en ze zijn dus nog steeds aan het cheaten, word tijd voor een schorsing
Gelukkig kan ik nog uitwijken.quote:Op zondag 1 december 2019 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vooral leuk voor @:zipportal dat beide Coronels vandaag van de partij zijn.
????quote:Op zondag 1 december 2019 14:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
[..]
serieus fouter dan fout dit......
ze hebben al een grote waarschuwing gehad met een TD en nu proberen ze toch nog weer wat te flikken....quote:
Zou leuk zijn als ze eens commentaar zouden geven.quote:
Start gewicht flow en eind gewicht moet wel overeen komen. Dat is lastig als je cheat met de flow.quote:Op zondag 1 december 2019 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat lijkt dus niet het geval. Bij teveel benzine is het duidelijk lijkt me, een andere hoeveelheid dan opgegeven is wat anders.
Ow juist ja. Ik dacht dat je mijn bericht fout vondquote:Op zondag 1 december 2019 14:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hebben al een grote waarschuwing gehad met een TD en nu proberen ze toch nog weer wat te flikken....
Sjom zit altijd bij Le Mans 24 - RTL7quote:Op zondag 1 december 2019 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze eens commentaar zouden geven.
quote:Op zondag 1 december 2019 14:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Start gewicht flow en eind gewicht moet wel overeen komen. Dat is lastig als je cheat met de flow.
Feit afgehandeld.quote:Op zondag 1 december 2019 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sjom zit altijd bij Le Mans 24 - RTL7
Einde feitje.
F1 is een business daarna pas een sportquote:Op zondag 1 december 2019 14:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor de race ja. Eens.
Na de race is bizar. Schijn van partijdigheid + straf aan te passen naar gewenste uitslag.
als je legaal bent kun je gewoon het juiste aantal kilo's doorgeven.quote:Op zondag 1 december 2019 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat lijkt dus niet het geval. Bij teveel benzine is het duidelijk lijkt me, een andere hoeveelheid dan opgegeven is wat anders.
ze wilden gewoon WEER rommelen met de fuel flow.....quote:Op zondag 1 december 2019 14:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je legaal bent kun je gewoon het juiste aantal kilo's doorgeven.
Ze moeten opgeven hoeveel ze erin duwen. Dat moet kloppen. Klopt dat niet dan moet daar een consequentie aan vast zitten; anders hoef je die regel niet te hebben.quote:Op zondag 1 december 2019 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel die Leclerc voorbij knalt op zijn softs bij de start (vs de medium van LEC) en Leclerc die Vettel dan in T1 eraf knalt.quote:Op zondag 1 december 2019 14:08 schreef Gezicht het volgende:
Ik voorspel een kamikaze van Leclerc en/of Verstappen in T1.
Dat doet iedereenquote:Op zondag 1 december 2019 14:08 schreef Gezicht het volgende:
Ik van Ricciardoquote:Op zondag 1 december 2019 14:08 schreef Gezicht het volgende:
lijkt me een prima scenarioquote:Op zondag 1 december 2019 14:09 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Vettel die Leclerc voorbij knalt op zijn softs bij de start (vs de medium van LEC) en Leclerc die Vettel dan in T1 eraf knalt.
Bij de FP was het Bottas zijn schuldquote:Op zondag 1 december 2019 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Grosjean die dan de ander de schuld geeft al scheldend op de radio.
Dat zal eraan liggen waar max dan rijdt.quote:Op zondag 1 december 2019 14:10 schreef Mothzor het volgende:
Zal mij niks verbazen als Ferrari Leclerc 'laat' uitvallen als hij niet op podium koers ligt.
quote:
Waarom niet, lekker racenquote:Op zondag 1 december 2019 14:13 schreef zoem het volgende:
Hopelijk gaat LEC niet te agressief rijden ivm Max
Hij zegt zelf van welquote:Op zondag 1 december 2019 14:13 schreef zoem het volgende:
Hopelijk gaat LEC niet te agressief rijden ivm Max
Ain’t gonna happen. Doen ze wel een boete voor het team of iets anders sufs.quote:Op zondag 1 december 2019 14:13 schreef SiGNe het volgende:
Ik hoop dat Leclerrc P1 wordt.. en dat dan achteraf blijkt dat ie inderdaad teveel brandstof bij zich heeft en sud gediskwalificeert wordt.
Flinke faal van de FIA dan omdat ze het blijkbaar al vantevoren wisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |