Waarom zou zij beter bij hem passen dan Bridget?quote:Op woensdag 4 december 2019 13:18 schreef Tuttebella het volgende:
https://www.ditjesendatjes.nl/andre-flirt-met-45-jarige-k3-ster/
Kijk hoe mooie vrouw. Zij past beter bij Dre.
Ze is getrouwd en weet dus wel hoe je een relatie moet onderhouden...quote:Op woensdag 4 december 2019 14:54 schreef Annagh het volgende:
[..]
Waarom zou zij beter bij hem passen dan Bridget?
Hij is wel god’s gift to women natuurlijk.... en dan krijg je er ook nog Raggel als schoonmoeder bij. Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is getrouwd en weet dus wel hoe je een relatie moet onderhouden...
Maar goed, zelfs een willekeurige getrouwde vrouw moet aan dat joch gekoppeld worden omdat ze "beter bij hem past" dan Bridget.
Waarschijnlijk past Marijke Helwegen nog beter dan Bridget.
Ho ho, je moet eerst door de SHO-ballotagecommissie.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij is wel god’s gift to women natuurlijk.... en dan krijg je er ook nog Raggel als schoonmoeder bij. Waar kan ik tekenen?
Heb je wel in Insta-account?quote:Op woensdag 4 december 2019 15:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij is wel god’s gift to women natuurlijk.... en dan krijg je er ook nog Raggel als schoonmoeder bij. Waar kan ik tekenen?
quote:Op woensdag 4 december 2019 15:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh mên, dat zijn wel basics hoor, als je dat al niet redt...quote:Op woensdag 4 december 2019 15:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja kijk, daar gaat het al mis. Zo jammer dit
Dit meen je toch niet serieus he ?quote:Op woensdag 4 december 2019 13:27 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
De kus komt echt van ijskonijn. Af dat zie je aan alles op de foto , de kracht die ze op haar hand zet om zijn hoofd naar haar toe te trekken.![]()
Het was even een dingetje maar hier zat ze op te wachten de bitch![]()
Ze zal wel gebaald hebben toen Monique belde en André in tranen was toen hij haar hoorde
Hij valt op blondquote:Op woensdag 4 december 2019 13:18 schreef Tuttebella het volgende:
Karen is een gruwelijke milf, als hij dat kan scoren dan propsquote:Op woensdag 4 december 2019 13:18 schreef Tuttebella het volgende:
Nee! En dat wist ik niet .....geen paniek.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:50 schreef IriYe het volgende:
[..]
Zij is getrouwd. Of is het dan wél geoorloofd om in een relatie te gaan stoken, want Bridget moet en zal kapot.
Dit was niet serieus bedoeld , zag het voorbij komen en dacht hoe komen ze er op.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:54 schreef Annagh het volgende:
[..]
Waarom zou zij beter bij hem passen dan Bridget?
Ja !!! Nu je het zegt .....eigenlijk welquote:Op woensdag 4 december 2019 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is getrouwd en weet dus wel hoe je een relatie moet onderhouden...
Maar goed, zelfs een willekeurige getrouwde vrouw moet aan dat joch gekoppeld worden omdat ze "beter bij hem past" dan Bridget.
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 4 december 2019 15:19 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus he ?![]()
Ik kom net terug van de kapper en raad eens ......quote:Op woensdag 4 december 2019 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat probleem heeft Bridget ook overwonnen, er zijn vast meer vrouwen die dat kunnen.
Ja, deze muts dacht echt dat je het serieus bedoeldequote:Op woensdag 4 december 2019 16:48 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Dit was niet serieus bedoeld , zag het voorbij komen en dacht hoe komen ze er op.
Ik had niet verwacht dat jullie dit serieus zouden oppakken . ( volgende keer en smiley erbijdoen )
Nee hoor, dit was niet serieus bedoeld .quote:Op woensdag 4 december 2019 16:52 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, deze muts dacht echt dat je het serieus bedoelde
Alleen is Helwegen nog wat te hoog gegrepen op dit moment. Dat komt over een jaartje of wat nog wel.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:59 schreef Leandra het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2019 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik naar een mix tussen Gordon en iemand anders (waarvan ik niet op de naam kan komen) zit te kijken.
Gordon en Dave Roelvink?
Oh, beter kan Raggel nog geen naamkaartjes maken voor op de kersttafel dan.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:18 schreef Tuttebella het volgende:
Roggel heeft weer contact met die Italiaan Nicolai.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh, beter kan Raggel nog geen naamkaartjes maken voor op de kersttafel dan.
Nee joh zo erg is het “ nog “ nietquote:Op woensdag 4 december 2019 18:45 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik begon me al zorgen om je geestelijke welzijn te maken.
![]()
![]()
Contact zal er altijd nog wel wat geweest zijn. Antwee reageerde ergens in 2016 ook nog op de insta van Nicco.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Roggel heeft weer contact met die Italiaan Nicolai.
Hè gatver.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Roggel heeft weer contact met die Italiaan Nicolai.
Wie is er nou weer overleden?quote:Op woensdag 4 december 2019 21:07 schreef Tuttebella het volgende:
Is er nog niets gemeld over de uitvaart?
De oma van Mo nog steeds geloof ikquote:
Je kan er ook voor kiezen om eens een keer niet zo obsessief met 'het ijskonijn' bezig te zijn en haar insta eens links te laten liggen.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:20 schreef Tuttebella het volgende:
Ja hoor die viert sinterklaas met mo en kleine Dre plaatst super leuke foto's en filmpjes en wie moet dat ook weer doen. Vol met haar smoel in beeld ...... juist het ijskonijn.
Ach het ziet er bij kleine André en Monique een stuk gezelliger uit, dan bij Brit.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:20 schreef Tuttebella het volgende:
Ja hoor die viert sinterklaas met mo en kleine Dre plaatst super leuke foto's en filmpjes en wie moet dat ook weer doen. Vol met haar smoel in beeld ...... juist het ijskonijn.
Wat is daar mis mee? Die verwijzingen naar liedjes van André Hazes senior waren ronduit misselijk maar dit is toch gewoon een foto zoals zoveel (bekende) mensen die plaatsen?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:20 schreef Tuttebella het volgende:
Gelukkig zeggen enkele foto's en filmpjes niet zoveel over hoe gezellig een avond is.quote:Op donderdag 5 december 2019 06:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach het ziet er bij kleine André en Monique een stuk gezelliger uit, dan bij Brit.
Gezellig met kindjes, of een luxe gedekte tafel. Doe mijn de kindjes maar die er nog in geloven.quote:Op donderdag 5 december 2019 07:26 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen enkele foto's en filmpjes niet zoveel over hoe gezellig een avond is.
Straks met kerst op de dag dat Dré kerst met zijn kind viert en Bridget een filmpje post waarin ze met kerstmuts op "HO HO HO" roept en dan reacties als "Noemt ze Monique nou een hoer?! De bitch!quote:Op donderdag 5 december 2019 07:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Die verwijzingen naar liedjes van André Hazes senior waren ronduit misselijk maar dit is toch gewoon een foto zoals zoveel (bekende) mensen die plaatsen?
🤣 en het betekent ook dat ze Monique een muts vindt natuurlijk. Of een foto van een opgetuigde kerstboom. "Zie je nou wel dat het haar geen BAL kan schelen dat ze een gezin heeft kapotgemaakt?"quote:Op donderdag 5 december 2019 07:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Straks met kerst op de dag dat Dré kerst met zijn kind viert en Bridget een filmpje post waarin ze met kerstmuts op "HO HO HO" roept en dan reacties als "Noemt ze Monique nou een hoer?! De bitch!"
Dat zou kunnen , maar dat doe ik niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 06:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen om eens een keer niet zo obsessief met 'het ijskonijn' bezig te zijn en haar insta eens links te laten liggen.
Ja dat bedoel ik dus, maar alles wat Monique of André post , is zij er ook steeds met een o een zelfde soort post.quote:Op donderdag 5 december 2019 06:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach het ziet er bij kleine André en Monique een stuk gezelliger uit, dan bij Brit.
Jij maakt het wel heel erg bont, jij roept teksten waar ik niet eens aan denk , laat staan op komquote:Op donderdag 5 december 2019 07:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Straks met kerst op de dag dat Dré kerst met zijn kind viert en Bridget een filmpje post waarin ze met kerstmuts op "HO HO HO" roept en dan reacties als "Noemt ze Monique nou een hoer?! De bitch!"
Dat doet het haar zeker ook niet , anders had ze dre niet onder druk gezet om het naar buiten te brengen . Dat was het punt dat ik zeg ze denkt alleen aan zich zelf!quote:Op donderdag 5 december 2019 07:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
🤣 en het betekent ook dat ze Monique een muts vindt natuurlijk. Of een foto van een opgetuigde kerstboom. "[i]Zie je nou wel dat het haar geen BAL kan schelen dat ze een gezin heeft kapotgemaakt[/i]?"
Mij wel, bij de een zie je vrolijk huppelende blije kindjes, en bij de ander een gedekt tafel met eten. Dat laatste lijkt meer kerst ipv sinterklaas. Maar goed wie ben ik.quote:Op donderdag 5 december 2019 07:26 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen enkele foto's en filmpjes niet zoveel over hoe gezellig een avond is.
Ze post steeds hetzelfde wat Mo of Dre posten , heeft ze nooit gedaan eerder.quote:Op donderdag 5 december 2019 07:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Die verwijzingen naar liedjes van André Hazes senior waren ronduit misselijk maar dit is toch gewoon een foto zoals zoveel (bekende) mensen die plaatsen?
Jij kan zo werken bij die roddelbladen lolquote:Op donderdag 5 december 2019 07:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mensen die Sinterklaas vieren en daar soms ook foto's van plaatsen...quote:Op donderdag 5 december 2019 08:33 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Ze post steeds hetzelfde wat Mo of Dre posten , heeft ze nooit gedaan eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |