Alleen is Helwegen nog wat te hoog gegrepen op dit moment. Dat komt over een jaartje of wat nog wel.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:59 schreef Leandra het volgende:
Waarschijnlijk past Marijke Helwegen nog beter dan Bridget.
quote:Op woensdag 4 december 2019 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik naar een mix tussen Gordon en iemand anders (waarvan ik niet op de naam kan komen) zit te kijken.
Gordon en Dave Roelvink?
Oh, beter kan Raggel nog geen naamkaartjes maken voor op de kersttafel dan.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:18 schreef Tuttebella het volgende:
https://www.ditjesendatjes.nl/andre-flirt-met-45-jarige-k3-ster/
Kijk hoe mooie vrouw. Zij past beter bij Dre.
Roggel heeft weer contact met die Italiaan Nicolai.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh, beter kan Raggel nog geen naamkaartjes maken voor op de kersttafel dan.
Nee joh zo erg is het “ nog “ nietquote:Op woensdag 4 december 2019 18:45 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik begon me al zorgen om je geestelijke welzijn te maken.
![]()
![]()
Contact zal er altijd nog wel wat geweest zijn. Antwee reageerde ergens in 2016 ook nog op de insta van Nicco.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Roggel heeft weer contact met die Italiaan Nicolai.
Hè gatver.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Roggel heeft weer contact met die Italiaan Nicolai.
Wie is er nou weer overleden?quote:Op woensdag 4 december 2019 21:07 schreef Tuttebella het volgende:
Is er nog niets gemeld over de uitvaart?
De oma van Mo nog steeds geloof ikquote:
Je kan er ook voor kiezen om eens een keer niet zo obsessief met 'het ijskonijn' bezig te zijn en haar insta eens links te laten liggen.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:20 schreef Tuttebella het volgende:
Ja hoor die viert sinterklaas met mo en kleine Dre plaatst super leuke foto's en filmpjes en wie moet dat ook weer doen. Vol met haar smoel in beeld ...... juist het ijskonijn.
Ach het ziet er bij kleine André en Monique een stuk gezelliger uit, dan bij Brit.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:20 schreef Tuttebella het volgende:
Ja hoor die viert sinterklaas met mo en kleine Dre plaatst super leuke foto's en filmpjes en wie moet dat ook weer doen. Vol met haar smoel in beeld ...... juist het ijskonijn.
Wat is daar mis mee? Die verwijzingen naar liedjes van André Hazes senior waren ronduit misselijk maar dit is toch gewoon een foto zoals zoveel (bekende) mensen die plaatsen?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:20 schreef Tuttebella het volgende:
Gelukkig zeggen enkele foto's en filmpjes niet zoveel over hoe gezellig een avond is.quote:Op donderdag 5 december 2019 06:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach het ziet er bij kleine André en Monique een stuk gezelliger uit, dan bij Brit.
Gezellig met kindjes, of een luxe gedekte tafel. Doe mijn de kindjes maar die er nog in geloven.quote:Op donderdag 5 december 2019 07:26 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen enkele foto's en filmpjes niet zoveel over hoe gezellig een avond is.
Straks met kerst op de dag dat Dré kerst met zijn kind viert en Bridget een filmpje post waarin ze met kerstmuts op "HO HO HO" roept en dan reacties als "Noemt ze Monique nou een hoer?! De bitch!quote:Op donderdag 5 december 2019 07:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Die verwijzingen naar liedjes van André Hazes senior waren ronduit misselijk maar dit is toch gewoon een foto zoals zoveel (bekende) mensen die plaatsen?
🤣 en het betekent ook dat ze Monique een muts vindt natuurlijk. Of een foto van een opgetuigde kerstboom. "Zie je nou wel dat het haar geen BAL kan schelen dat ze een gezin heeft kapotgemaakt?"quote:Op donderdag 5 december 2019 07:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Straks met kerst op de dag dat Dré kerst met zijn kind viert en Bridget een filmpje post waarin ze met kerstmuts op "HO HO HO" roept en dan reacties als "Noemt ze Monique nou een hoer?! De bitch!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |