Waarom zou je selectief zijn wat betreft de plek van de aanslag als dit een algemeen topic betreft?quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:26 schreef TomLuny het volgende:
Dit topic is bedoeld om enigzins een indruk te krijgen hoe het gesteld staat met het aantal aanslagen en pogingen daartoe. Veel gebeurtenissen halen het nieuws niet of worden door de NL-media niet opgepikt en om van iedere gebeurtenis een apart topic te openen is waarschijnlijk ook ongewenst. Geografisch hou ik het zelf beperkt tot het continent Europa, Canada, VS, Nieuw-Zeeland, Israël en Australië maar ieder mag plaatsen wat hij/zij wil delen.
Of iets wel of geen terrorisme is gelieve niet al te juridisch scherp te nemen.
Elders wordt er meestal een indeling gemaakt naar links, islamitisch, rechts, separatistisch en onbekend motief. De schutter in Las Vegas valt bijvoorbeeld onder die laatste groep.
De BBC mag het startsein geven :
[ afbeelding ]
A Shia Muslim has been jailed for three years and nine months for vandalism attacks on five mosques in Birmingham.
Arman Rezazadeh, who is of Iranian descent, used a sledgehammer to smash windows and doors in Perry Barr, Aston and Erdington on 21 March.
The 34-year-old admitted religiously aggravated criminal damage .
Judge Michael Chambers QC said Rezazadeh had been "motivated by religious hatred" and all the mosques he attacked were used by Sunni Muslims.
Rezazadeh sparked a major hate crime inquiry supported by anti-terror police, Birmingham Crown Court heard.
> https://www.bbc.co.uk/news/amp/uk-england-birmingham-50588463
.
En zoals bekend was er gisteren opnieuw een vrij heftige aanslag in London :
NWS / Steekpartij Londen Bridge
Origineel zal het niet zijn maar als ergens in de Congo een bom ontploft is dat vrij ver van mijn bed.quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Waarom zou je selectief zijn wat betreft de plek van de aanslag als dit een algemeen topic betreft?
Nou ja. Het antwoord weet ik wel maar ben benieuwd of je met wat origineels komt
Deze statistieken meegenomen zou je dan alsnog een enorm gekleurde TT in stand houden? Want je komt wel met een leuk verhaaltje dat het een ver van je bed show is. Maar geografisch gezien is Nieuw-Zeeland meer ver van je bed dan Congo natuurlijk. Deze TT en de gebieden die je selectief hebt uitgekozen komen vanuit een beeld wat volgens jou, en velen anderen hier op FOK! schetst dat het westen enorm wordt bedreigd door de Islam. En ondanks dat je pure statistiek hebt opgezocht die aangeven dat het merendeel van de aanslagen, die ook gepleegd worden door moslims, in het midden-oosten voorkomen blijf je die gedachten in stand houden dus?quote:Op zaterdag 30 november 2019 03:15 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Origineel zal het niet zijn maar als ergens in de Congo een bom ontploft is dat vrij ver van mijn bed.
Bovendien krijg je dan zoiets van 28 berichten per dag en daarnaast heb ik erbij vermeld dat ieder voor zich mag weten of die zich wel of niet beperkt tot het genoemde geografische gebied.
Maar goed dat je het opmerktzodoende kwam ik twee best interessante data-sites tegen :
https://en.wikipedia.org/(...)by_country#Worldwide
En :
Summary
Over the past decade, terrorists killed an average of 21,000 people worldwide each year.
The global death toll from terrorism over the past decade ranged from 8,000 in 2010 to a high of 44,000 in 2014.
In 2017, terrorism was responsible for 0.05% of global deaths.
Terrorism tends to be very geographically-focused: 95% of deaths in 2017 occurred in the Middle East, Africa or South Asia.
In most countries terrorism accounts for less than 0.01% of deaths, but in countries of high-conflict, this can be as much as several percent.
Airline hijackings were once common but are very rare today.
Public concern about terrorism is high – in many countries more than half say they are concerned about being a victim.
Media coverage of terrorism is often disproportionate to its frequency and share of deaths.
> https://ourworldindata.org/terrorism
Tja, hier zitten wij nu eenmaal in het Westen, dat kan ik verder ook niet veranderen dus ik ga me niet vanwege jouw lange tenen verontschuldigen dat ik zelf ervoor gekozen heb om daar mijn focus op te richten. Dat is trouwens overal zo, neem de Nos, die plaatst 30+ berichten over een aanslag in Nieuw-Zeeland en een stuk of 5 over de aanslag in Sri Lanka die 5x zo dodelijk was.quote:Op zaterdag 30 november 2019 03:27 schreef Fok-it het volgende:
Deze statistieken meegenomen zou je dan alsnog een enorm gekleurde TT in stand houden? Want je komt wel met een leuk verhaaltje dat het een ver van je bed show is. Maar geografisch gezien is Nieuw-Zeeland meer ver van je bed dan Congo natuurlijk. Deze TT en de gebieden die je selectief hebt uitgekozen komen vanuit een beeld wat volgens jou, en velen anderen hier op FOK! schetst dat het westen enorm wordt bedreigd door de Islam. En ondanks dat je pure statistiek hebt opgezocht die aangeven dat het merendeel van de aanslagen, die ook gepleegd worden door moslims, in het midden-oosten voorkomen blijf je die gedachten in stand houden dus?
Sri Lanka valt ook buiten de door jou al aangegeven landen. Dus wat is dan het probleem met de NOS? Maar wat wil je een opsom topic over aanslagen die alleen in westerse landen plaats vinden terwijl terrorisme een globaal probleem is? Of een meer algemene discussie over het probleem en oplossingen? Dat laatste is wellicht leuker.quote:Op zaterdag 30 november 2019 03:51 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Tja, hier zitten wij nu eenmaal in het Westen, dat kan ik verder ook niet veranderen dus ik ga me niet vanwege jouw lange tenen verontschuldigen dat ik zelf ervoor gekozen heb om daar mijn focus op te richten. Dat is trouwens overal zo, neem de Nos, die plaatst 30+ berichten over een aanslag in Nieuw-Zeeland en een stuk of 5 over de aanslag in Sri Lanka die 5x zo dodelijk was.
Het is denk ik eerder dat de islam een globaal probleem is. Verreweg de meerderheid van alle aanslagen en terroristisch gekut wordt gedaan uit naam van.quote:Op zaterdag 30 november 2019 06:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar wat wil je een opsom topic over aanslagen die alleen in westerse landen plaats vinden terwijl terrorisme een globaal probleem is?
Onwaar.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is denk ik eerder dat de islam een globaal probleem is. Verreweg de meerderheid van alle aanslagen en terroristisch gekut wordt gedaan uit naam van.
Hangt er van af over welke periode je kijkt. De afgelopen paar jaar klopt het wel - over 50 jaar bekeken niet.quote:
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2019quote:
In je jaren 80 had je veel links extremistisch geweld, de afgelopen 20 jaar zijn de terroristische extreme moslims de 'trend'.quote:
Eenzijdige cijfers geven uit je bubbel en dat als je zelf bedachte objectieve waarheid aannemen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2019
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2018
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2017
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2016
Etc etc etc....
De cijfers en feiten staan haaks op jouw mening.
Daar kan ik verder ook niks aan doen.
Het staat je vrij om eenzelfde lijstje met feiten en cijfers van alle overige religies te plaatsen hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Eenzijdige cijfers geven uit je bubbel en dat als je zelf bedachte objectieve waarheid aannemen.
De op heeft het over aanslagen in het algemeen maar blijkbaar is je bril kapot en moet het weer alleen over moslims gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Het staat je vrij om eenzelfde lijstje met feiten en cijfers van alle overige religies te plaatsen hoor.
Ben benieuwd hoe hoog die cijfers exact zijn. Ik kan je alvast verklappen dat dat slechts een fractie is van de door mij geposte cijfers.
Maargoed, de waarheid is bikkelhard en voor sommige mensen te hard om door te dringen.
Cijfers liegen niet. De link die ik postte zijn allemaal gewoon verifieerbaar. Oftewel het zijn feiten.
Dat is het leuke van feiten; dat meningen over die feiten er eigenlijk niet toe doen. Ze veranderen die feiten namelijk niet.
Het staat je vrij om met eenzijdige cijfers uit jouw eigen bubbel te komen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Eenzijdige cijfers geven uit je bubbel en dat als je zelf bedachte objectieve waarheid aannemen.
Dat zijn volgens jou ook aanslagen vanuit ideologische motieven?quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:25 schreef Basp1 het volgende:
Elke schietpartij in de vs zie ik ook als een aanslag. Jaarlijks daar 16.000 doden. Daar kunnen de moslim terroristen in de westerse wereld nog een puntje aan zuigen.
Haha omdat jij als een domme dwaas de redneck schietpartijen in de VS als aanslagen ziet kloppen deze cijfers niet. Mooi bedacht, maar nee. Probeer het nog maar eens.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De op heeft het over aanslagen in het algemeen maar blijkbaar is je bril kapot en moet het weer alleen over moslims gaan.![]()
Elke schietpartij in de vs zie ik ook als een aanslag. Jaarlijks daar 16.000 doden. Daar kunnen de moslim terroristen in de westerse wereld nog een puntje aan zuigen.
Ja de door de conservatie staat gedragen ideologie dat iedere mongool maar een wapen moet kunnen kopen op elke straathoek. Kom op zeg als je het verschil in doden door schietwapens tussen verschillende westerse landen ziet schiet de vs er met kop en schouders boven uit. Die ideologie kost meer westerlingen jaarlijks hun leven dan de geloofsintimidatie door een stel andere primitievelingen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:27 schreef SpaceOddity het volgende:
Dat zijn volgens jou ook aanslagen vanuit ideologische motieven?
Maak het niet te ingewikkeld voor hem, de dreadlocks hebben duidelijk het meeste verstand uit zijn hoofd getrokken. Daar moet je niet te serieus op in gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:27 schreef SpaceOddity het volgende:
De passie waarmee het tweede amendement wordt verdedigd in Amerika heeft zeker een ideologisch karakterquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:27 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Het staat je vrij om met eenzijdige cijfers uit jouw eigen bubbel te komen.
Dat is het mooie van dit topic.
[..]
Lekker persoonlijke aanvallen de valide argumenten wanneer iets ideologisch is zijn zeker al weer op.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:36 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Maak het niet te ingewikkeld voor hem, de dreadlocks hebben duidelijk het meeste verstand uit zijn hoofd getrokken. Daar moet je niet te serieus op in gaan.
Wat je zegt is niet interessant. De cijfers wel. Wat jij aanslagen vindt doet er ook niet toe, de cijfers wel. Probeer het nog eens, trolletje.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lekker persoonlijke aanvallen de valide argumenten wanneer iets ideologisch is zijn zeker al weer op.
Ik probeer het tenminste met argumenten uit jou toetsenbord komt niets meer als persoonlijke aanvallen..quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:48 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wat je zegt is niet interessant. De cijfers wel. Wat jij aanslagen vindt doet er ook niet toe, de cijfers wel. Probeer het nog eens, trolletje.
Wederom mooi geprobeerd. Bekijk de cijfers nog eens zou ik zeggen, veel nuttiger dan proberen te trollen hier. Waar je ook nog eens in faalt. Heerlijk toch die cijfers? De waarheid is altijd een genot om te aanschouwen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik probeer het tenminste met argumenten uit jou toetsenbord komt niets meer als persoonlijke aanvallen..
Cijfers welke cijfers het eenzijdig overzicht over alleen moordende moslims wat iemand hier neerplempt. Daar ontbreken alle andere soorten omgekomen westerlingen door vreemde ideologieën in.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:54 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wederom mooi geprobeerd. Bekijk de cijfers nog eens zou ik zeggen, veel nuttiger dan proberen te trollen hier. Waar je ook nog eens in faalt. Heerlijk toch die cijfers? De waarheid is altijd een genot om te aanschouwen.
Simpel, die plegen geen aanslagen. Nul bewijs voor. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Cijfers welke cijfers het eenzijdig overzicht over alleen moordende moslims wat iemand hier neerplempt. Daar ontbreken alle andere soorten omgekomen westerlingen door vreemde ideologieën in.
Dus presenteer hier dan eerst eens objectieve cijfers over alle dode westerlingen vanuit een niet gekleurde bron.
Wanneer is iets een aanslag in jou optiek. Alleen als ze allah akbar roepen, of ook als ze roepen fuck you all?quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:04 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Simpel, die plegen geen aanslagen. Nul bewijs voor. Probeer het nog eens.
Doet er niet toe. De cijfers liegen niet. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wanneer is iets een aanslag in jou optiek. Alleen als ze allah akbar roepen, of ook als ze roepen fuck you all?
Nee dat doet er niet toe he?quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:16 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Doet er niet toe. De cijfers liegen niet. Probeer het nog eens.
Zijn ook de enige cijfers die er zijn. Kom gerust met andere cijfers. Ik wacht met smart. Lukt je toch niet, trolletje.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dat doet er niet toe he?![]()
En dan ondertussen enkel cijfers die in je straatje vallen benoemen en dan heel hard brullen: KIJKDAN!!11!EINZ!11!1
Iedereen is een trolletje behalve jij...quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:21 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Zijn ook de enige cijfers die er zijn. Kom gerust met andere cijfers. Ik wacht met smart. Lukt je toch niet, trolletje.
Mooie cijfers. Heerlijk dit. Probeer anders nog meer smilies te gebruiken, dan verdwijnt de waarheid vast. Trolletje.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Iedereen is een trolletje behalve jij...![]()
En er waren vanmorgen weg 100 spookrijders toen ik hierheen reed
Wat overigens ook opgaat voor Zwarte Piet, als je ziet hoe fel die discussie isquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:40 schreef Falco het volgende:
[..]
De passie waarmee het tweede amendement wordt verdedigd in Amerika heeft zeker een ideologisch karakter
Je bedoeld smileys?quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:23 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Mooie cijfers. Heerlijk dit. Probeer anders nog meer smilies te gebruiken, dan verdwijnt de waarheid vast. Trolletje.
Cijfers zijn gebaseerd op logische feiten, als jij niet eens een normaal antwoord op een normaal gestelde vraag kan geven wat jij een aanslag vind diskwalificeert je je bij deze als discussiepartner.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:16 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Doet er niet toe. De cijfers liegen niet. Probeer het nog eens.
Mooie cijfers. Pijnlijk he? Een waarheid die niet te verstoppen valt? Geniet er maar van, want de cijfers zullen alleen maar toenemen. Want dat hoort erbij he? Heb je het inmiddels al een plekje kunnen geven, trolletje?quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je bedoeld smileys?
Leer eerst maar even je talen.. of ben je bang voor alles verder dan je dorpsgrens?
Ik vind het een steeds beter topic worden..quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:26 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Mooie cijfers. Pijnlijk he? Een waarheid die niet te verstoppen valt? Geniet er maar van, want de cijfers zullen alleen maar toenemen. Want dat hoort erbij he? Heb je het inmiddels al een plekje kunnen geven, trolletje?
Dit is geen discussie, dit is een tentoonstelling van feiten. Probeer het nog eens trolletje.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Cijfers zijn gebaseerd op logische feiten, als jij niet eens een normaal antwoord op een normaal gestelde vraag kan geven wat jij een aanslag vind diskwalificeert je je bij deze als discussiepartner.
Feit is dat je iedereen trol noemt die door je gepresenteerde waarheden heen prikken..quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:28 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dit is geen discussie, dit is een tentoonstelling van feiten. Probeer het nog eens trolletje.
Ik schreef eigenlijk niet dat er een probleem met Nos is, ik schreef dat die, en andere NL-media, meer berichten wijden aan gebeurtenissen in het Westen als in de overige gebieden. Dat lijkt mij niet vreemd en gezien het lezerspubliek die de kranten hebben een logisch gevolg daarvan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 06:20 schreef Megumi het volgende:
Sri Lanka valt ook buiten de door jou al aangegeven landen. Dus wat is dan het probleem met de NOS? Maar wat wil je een opsom topic over aanslagen die alleen in westerse landen plaats vinden terwijl terrorisme een globaal probleem is? Of een meer algemene discussie over het probleem en oplossingen? Dat laatste is wellicht leuker.
Volgens mij heeft het een hele andere reden... Anders verzin je dit niet op deze manier met deze TTquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:33 schreef TomLuny het volgende:
Om bezwaren tegen die handelswijze te vermijden heb ik (min of meer op verzoek) dit verzameltopic geopend.
Hoe prik jij door de cijfers heen dan? Ik zie je namelijk nergens doorheen prikken. Ik zie je vooral jezelf heel grappig vinden. Best droevig eigenlijk haha. En ik heb nergens waarheden gepresenteerd, ik zie ze alleen en beaam ze. Ik ben niet zo van dingen presenteren, teveel moeite.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Feit is dat je iedereen trol noemt die door je gepresenteerde waarheden heen prikken..
Ga maar even terug naar de schoolbanken om in elk geval te leren hoe je anderen kunt overtuigen zonder de waarheid te onthullen..
Want dit is een beetje een one man show en best een treurige tentoonstelling
Enne dit is geen discussie he![]()
Je hoeft ook niet te zien hoe ik door cijfers heen prik.. Nergens voor nodig..quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:37 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Hoe prik jij door de cijfers heen dan? Ik zie je namelijk nergens doorheen prikken. Ik zie je vooral jezelf heel grappig vinden. Best droevig eigenlijk haha. En ik heb nergens waarheden gepresenteerd, ik zie ze alleen en beaam ze. Ik ben niet zo van dingen presenteren, teveel moeite.
Dit sub-forum is NWS, dat kan dus ook betekenen dat er te vroeg terrorisme wordt geroepen terwijl het dat niet is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:41 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor, een verzameltopic openen over terreuraanslagen en dan al een vermoedelijk niet-aanslag er in gooien, binnen anderhalf uur.
Dit is een bewezen leugen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:04 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Simpel, die plegen geen aanslagen. Nul bewijs voor. Probeer het nog eens.
Waarom reageer je dan op mij? Als ik het niet hoef te zien? Hoe dondertjes dom ben jij dan om überhaupt moeite te doen zonder resultaten te verlangen? Volgens mij moet jij nog wat beter leren trollen want dit soort simpelheid is weinig effectief.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te zien hoe ik door cijfers heen prik.. Nergens voor nodig..
Het geeft enkel een heel duidelijk signaal over jezelf.. En ja dat vind ik heel grappig..
Dat je inventief wil zijn.. maar het nog niet echt lukt..
Ok zijn daar ook cijfers van?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is een bewezen leugen.
Daarnaast; terrorisme is niet alleen voorbehouden aan individuen, een staat an sich kan zich heel makkelijk tot terrorisme richten.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja de door de conservatie staat gedragen ideologie dat iedere mongool maar een wapen moet kunnen kopen op elke straathoek. Kom op zeg als je het verschil in doden door schietwapens tussen verschillende westerse landen ziet schiet de vs er met kop en schouders boven uit. Die ideologie kost meer westerlingen jaarlijks hun leven dan de geloofsintimidatie door een stel andere primitievelingen.
En daardoor zijn er in Amerika, met name de ghetto's, zoveel doden?quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:40 schreef Falco het volgende:
[..]
De passie waarmee het tweede amendement wordt verdedigd in Amerika heeft zeker een ideologisch karakter
En zelfs dat is om te lachen..quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:08 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan op mij? Als ik het niet hoef te zien? Hoe dondertjes dom ben jij dan om überhaupt moeite te doen zonder resultaten te verlangen? Volgens mij moet jij nog wat beter leren trollen want dit soort simpelheid is weinig effectief.
Probeer het anders met nog meer smileys? Misschien kun je jezelf dan overtuigen dat je grappig bent. Jij hebt natuurlijk leren schelden op de straat, want je bent duidelijk heel stoer en rebels. Heb je inmiddels al een argument ondersteunt door cijfers kunnen vinden? Of was je te druk met smileys inventariseren? Trolletje.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En zelfs dat is om te lachen..![]()
Je komt binnen met mensen domme dwazen te noemen.. dan begin je over dreadlocks.. et cetera..
Dan is vervolgens iedereen een trolletje.. en nu zou ik wel dondertjes dom (welke kut heeft je leren schelden man?) zijn..
En begin je over simpelheid...
Heerlijk vermaak zo'n user als jij..
Dat bepaal jij niet. Je bent niet eens mijn echte vader.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:19 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar goed als iedereen hier nu eens z'n smoel houdt, en hier gewoon alleen berichten over (dreiging van/voorkomen) terreur hier in het westen neer plempt.
Oh je hebt geoefend hoe je smileys moet typen.. Goed zo meid..quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:18 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Probeer het anders met nog meer smileys? Misschien kun je jezelf dan overtuigen dat je grappig bent. Jij hebt natuurlijk leren schelden op de straat, want je bent duidelijk heel stoer en rebels. Heb je inmiddels al een argument ondersteunt door cijfers kunnen vinden? Of was je te druk met smileys inventariseren? Trolletje.
JAWOHL HERR GAYLEADERquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:19 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar goed als iedereen hier nu eens z'n smoel houdt, en hier gewoon alleen berichten over (dreiging van/voorkomen) terreur hier in het westen neer plempt.
Ik bepaal dat niet, dat is de opzet van dit topic, door TS bepaald.quote:
Que?quote:Je bent niet eens mijn echte vader.
Ah wederom een witte flag. Kus nu mijn ring maar, scheetje.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh je hebt geoefend hoe je smileys moet typen.. Goed zo meid..
Wacht ik post even een topic over kinderkutjes.. doe jij dan de content?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:22 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik bepaal dat niet, dat is de opzet van dit topic, door TS bepaald.
[..]
Que?
Je kunt ons niet temmen, kaffer. Wij doen wat we willen 24/7 want we zijn rebelse tijgers.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:22 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik bepaal dat niet, dat is de opzet van dit topic, door TS bepaald.
[..]
Que?
Eehm.. kijk eens... zeg maar.. onder... eehm.. je username?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:24 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Woopido.
Nog meer gescheld in een poging dit topic om zeep te helpen.
Waarom toch??
Ja dit was echt bestemd om een pareltje te worden. Nooit bedacht ook. Aanslagen in het westen. Pfoeh. Dat is een meesterzet in een meestal neutraal topic als NWSquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:24 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Woopido.
Waarom toch??
quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit was echt bestemd om een pareltje te worden. Nooit bedacht ook. Aanslagen in het westen. Pfoeh. Dat is een meesterzet in een meestal neutraal topic als NWS
Woopido.quote:
Ja je zou de feiten maar eens op een rij zien zeg.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit was echt bestemd om een pareltje te worden. Nooit bedacht ook. Aanslagen in het westen. Pfoeh. Dat is een meesterzet in een meestal neutraal topic als NWS
Hey Space,quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:24 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Woopido.
Waarom toch??
Dankjewel voor die video, maar ik kijk wel naar de realiteit van vandaag de dag.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hey Space,
Hier een video van Marokkanen die in de jaren 70-80 onderweg waren naar Europa om Europa om te volken / te omvolken. Hopelijk krijg je nachtmerries.
We worden bedreigd door de moslimsquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:29 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Woopido.
Waarom toch??
[..]
Ja je zou de feiten maar eens op een rij zien zeg.
In dat geval zie ik graag een bron voor je bewering dat allah gay is..quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:32 schreef SpaceOddity het volgende:
Dankjewel voor die video, maar ik kijk wel naar de realiteit van vandaag de dag.
Is Allah niet gewoon een superblije vent dan?????quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
In dat geval zie ik graag een bron voor je bewering dat allah gay is..
Allah bestaat toch niet? Maar je bent er toch zo geobsedeerd door..quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Is Allah niet gewoon een superblije vent dan?????
Ik geloof niet in fantasievriendjes zoals jij dat wel doet.. sorry manquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Is Allah niet gewoon een superblije vent dan?????
Ja. Maar dat weet jij ook wel.quote:
Wie is dat sympathieke groepje? Of zeg je hier nog per ongeluk doch impliciet dat moslims eigenlijk allemaal terroristen zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:36 schreef TomLuny het volgende:
Volgens mij zijn een users hier heeel erg bang dat de feiten ongunstig uitvallen voor hun sympathieke groepje en gaan over tot sabotage. Veel dank daarvoor.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We worden bedreigd door de moslims
Ja, wij zijn bang voor de islam
Hun pastoor heet een imam
De mannen dragen witte jurken
Dat is daar heel gewoon
De jongens zwarte leren jasjes
En een mobiele telefoon
De vrouw heet een moslima
Maar lijkt een beetje op een non
Ze wonen in hele kleine flatjes
Met een schotel op balkon
Ze doen aan hongerstaking
En dat heet de ramadan
En ze hebben weinig hobby's
En een vrouw is er minder dan een man
En ze slachten soms een lam
Ze halen hele lage cijfers
En werken doen ze niet
Ze drinken hele sterke koffie
En roken hasj of wiet
Ze hebben maar drie namen
Achmed, Ali, Mohammed
Hun vrouwen zien we bijna nooit
Die zitten binnen in hun flat
Ze hebben ook hun eigen taaltje
Niet gespeend van hysterie
Het klinkt voor ons nogal boosaardig
En zonder een greintje ironie
Ze houden niet van spek en ham
Tot zover niets bedreigends
Nog geen vuiltje aan de lucht
Waar zijn we dan zo bang voor
Waarom zijn ze zo berucht
Niet omdat ze slecht zijn
Kwaad van wil of onbeschoft
Maar soms zit er eentje tussen
Die opeens spontaan ontploft
Maar nooit als ze alleen zijn
Altijd op de markt of in de trein
En dat maakt ze zo gevaarlijk
Daarom nog 1 keer dit refrein
Want ze doen vaak van klabam
Want ze doen vaak van kla*boem*
Iets zegt mij dat jij de uitkomst hiervan liever niet onder ogen ziet.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:19 schreef SpaceOddity het volgende:
Volgens mij zijn er een paar enkele users die met dit topic iets willen uitvergroten maar het niet zo lukt omdat de feiten ze tegenspreken..quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:36 schreef TomLuny het volgende:
Volgens mij zijn een users hier heeel erg bang dat de feiten ongunstig uitvallen voor hun sympathieke groepje en gaan over tot sabotage. Veel dank daarvoor.
Nee natuurlijk bestaat allah niet.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allah bestaat toch niet? Maar je bent er toch zo geobsedeerd door..
Het maakt mij geen ene fluit uit of dit topic open blijft of niet meid. Ik heb wel wat beters om me druk over te maken. Ik gaf alleen aan in mijn eerste post dat ik mijn vragen had bij het feit dat hij selectief was als het een algemeen aanslagen topic betreft. Want zoals hij dankzij mij zelf ook al had opgezocht worden veruit de meeste aanslagen in het middenoosten gepleegd tegen moslims waar de TT en OP het gevoel geven dat TS anders vermoedtquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:38 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
Iets zegt mij dat jij de uitkomst hiervan liever niet onder ogen ziet.
Stel nou dat de aankomende paar jaar het toch in 1 keer extreem rechtse groeperingen zijn die van zich laten horen, en dat er geen terreur daden uit naam van Allah gepleegd of voorkomen worden?
Zo krijg ik het idee dat jij het bovenstaande als zeer onwaarschijnlijk acht.![]()
Nou, we gaan het maar eens bijhouden danquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een paar enkele users die met dit topic iets willen uitvergroten maar het niet zo lukt omdat de feiten ze tegenspreken..
Erg vermakelijk topic.. alleen vind je het jammer dat het niet verloopt zoals je had gewild..
En dan noem je dat sabotage..proest!
quote:New Jersey Grapples With Far-Right Extremism After Arrests
“The concern is those acts of hate are the embers and then they begin to get radicalized,” an official said.
NEWTON, N.J. — New Jersey investigators were looking into a routine complaint from a woman who said her ex-boyfriend was harassing her, when they uncovered something far more dire: The 25-year-old man had stockpiled weapons and far-right propaganda and had talked about shooting up a hospital.
Two months later, New Jersey State Police responding to a crash in the same county discovered illegal assault weapons in the back seat of a car. Later, they found 17 more firearms, a grenade launcher and neo-Nazi paraphernalia in the driver’s home.
The arrests of the two men rocked law enforcement officials in Sussex County, raising fears that far-right extremism is growing in this sleepy, rural area in New Jersey.
It is impossible to know if the two arrests so close together are a fluke or signal of a growing white supremacist movement in the county, law enforcement officials said. The two men appear to have no connection to one another.
Sussex has lately been seeing ugly signs of increasing racism and anti-Semitism. Vandals have scrawled swastikas in schools, and in a highly-publicized incident last fall, supporters of a Jewish congressman had their Sussex County home vandalized with anti-Semitic graffiti.
Bias-related crimes rose from four in 2016, when President Trump was elected, to seven in 2018, prosecutors said. Though the numbers are small, officials say the general upward trend is still troubling in a county of only 141,000 people, and reflects similar increases across the state.
“One hundred percent certainty, the numbers of reports have increased,” said New Jersey state Attorney General Gurbir S. Grewal. “I can’t say that belief system is isolated to Sussex. We’ve seen it in all parts of the state.”
At the same time, there has been a rise in right-wing extremism across the country. White supremacists and other far-right extremists have killed more people than any other category of domestic extremist in the past 18 years. In August, for example, a white supremacist targeting Mexicans murdered 22 in a Walmart in El Paso.
Only recently have federal law enforcement officials come to grips with that threat, and local prosecutors like those in Sussex County have often found themselves doing investigations they are ill equipped to undertake.
ImageGregory Mueller, the first assistant county prosecutor, outside the Sussex County Courthouse in Newton, N.J.
Gregory Mueller, the first assistant county prosecutor, outside the Sussex County Courthouse in Newton, N.J.Credit...Bryan Anselm for The New York Times
Law enforcement officials said neither of the men arrested recently in Sussex County had contact with each other or other white supremacists in the area. Instead, they appear to have been independently radicalized.
Gregory Mueller, an assistant prosecutor in Newton, N.J., said it is highly likely there are others with a similar ideology in the county, but he is not sure how to find them. His investigators lack the expertise to ferret them out.
Until recently, for instance, Mr. Mueller and his team were not familiar with an image found on one suspect’s social media profiles: Pepe the Frog, a widely recognized, racist meme used by the far right.
For now, the county has just one computer forensics expert, Detective Marty Lewis, who spends nights and weekends trawling far-right internet forums for clues.
“City departments get so many resources from the feds to track these groups,” Mr. Mueller said. “We have Marty down in the basement.”
Sussex as a case study
Tucked along New Jersey’s western border, Sussex County is rural and mostly white, though over the last five years there has been a small but steady increase in the number of immigrants living there. President Trump easily carried the county in 2016.
For roughly a century, the county was a conservative stronghold, the anchor of New Jersey’s reliably Republican 5th Congressional District. But redistricting in 2010 added towns from the heavily Democratic eastern part of the state, and in 2016, the district elected a moderate Democrat, Josh Gottheimer, to Congress.
He was the first Democrat elected to the seat since 1933. Not long after, his office was spray-painted with swastikas. The incident was part of a troubling rise in anti-Semitic, racist and far-right graffiti, county officials said.
The phenomenon tracked with what was happening across the country after the 2016 election in counties with similar demographics.
In the first two quarters of 2019, there was a 40 percent increase in anti-Semitic incidents compared to the same time period in 2016, according to statistics provided by the Anti-Defamation League.
“I think the national rhetoric is not helping,” said Jared Maples, the director of the New Jersey Office of Homeland Security. “That discourse leads to people feeling disenfranchised and on the fringe and again, empowered, maybe, to make their voices heard about the hate that they kind of espouse and believe in.”
Mr. Gottheimer has been repeatedly targeted with graffiti — during the midterm election a supporter’s lawn sign was covered in Nazi symbols — but the most frequent targets have been the district’s schools: Swastikas have been found at schools in Glen Rock, Ridgewood, Emerson and the Pascack Valley.
Mr. Gottheimer noted that other hate groups like the Oath Keepers and the Ku Klux Klan were gaining a foothold in his district. “The concern is those acts of hate are the embers and then they begin to get radicalized,” he said.
‘They’re there. We just don’t know who they are.’
Law enforcement officials said that Michael V. Zaremski, the 25-year-old arrested after his ex-girlfriend complained of harassment, appears to be a prime example of the self-radicalized threat they fear may cause damage in the future.
“They’re there,” said Detective Lewis, the computer forensics expert. “We just don’t know who they are.”
Mr. Zaremski was an emergency medical technician who frequented white supremacist forums online and had a trove of neo-Nazi literature. He was only caught because he sent a photo of his ex-girlfriend wearing parts of a Nazi uniform to her employer, officials said.
The police later discovered that he had made videos set in New Jersey that mimicked, shot-by-shot, the first minutes of the live-streamed massacre of Muslims by a right-wing terrorist in Christchurch, New Zealand. He had also stockpiled automatic weapons, each with the same markings on the gun magazines as the Christchurch shooter, according to sources familiar with the investigation.
Indeed, Mr. Zaremski was so obsessed with the mass shooting in New Zealand that he made his former girlfriend watch the video of the shooting repeatedly, investigators said. He also affixed a “Right Wing Death Squad” patch to his E.M.T. jacket.
Law enforcement officials discovered material on his computer that suggested he was curious about committing a mass shooting at a hospital.
The way Mr. Zaremski became radicalized has become the new normal, law enforcement officials and experts on hate groups said. More and more alienated young people are adopting extreme ideologies in online forums and chat rooms, rather than joining traditional groups like the Ku Klux Klan.
“The online world is just as important to us as looking at real world activities,” said Heidi Beirich, the director of the Southern Poverty Law Center’s intelligence project, which tracks hate groups. “There’s essentially no distinction. And rooting people out from an online perspective is a very difficult thing for law enforcement, because you don’t have a group to infiltrate.”
An intelligence gap
Unlike Mr. Zaremski, Joseph Rubino, the 57-year-old man arrested after he crashed his van on a country road, appeared to have been on the radar of federal law enforcement for some time before he was taken into custody in August, one law enforcement official said.
A lapsed member of a motorcycle gang, Mr. Rubino was believed to be selling homemade semiautomatic guns and handing out far-right propaganda at gun shows in the region, officials said.
Still, Mr. Rubino was never arrested by federal agents.
Instead, he was picked up by the state police, who arrived at the scene of the crash in August and spotted banned firearms in the back seat of the wrecked van, according to court documents. A subsequent search of Mr. Rubino’s home turned up a grenade launcher, 17 semiautomatic weapons and racist and anti-Semitic materials.
Mr. Rubino was charged in federal court with possessing illegal weapons. Had he not wrecked his car, Mr. Mueller said, Mr. Rubino might still be frequenting gun shows.
“If you look at how we were able to arrest Zaremski and Rubino, they were both by happenstance,” said Mr. Mueller. “It’s not like we had this massive yearlong investigation and these were the two that we found.”
A wider problem
Sussex County’s quandary is a symptom of a bigger issue, years in the making: The F.B.I. no longer has a deep reservoir of intelligence on far-right threats, current and former law enforcement officials say.
For years, there was a de facto policy within the Justice Department to defer prosecutions of far-right groups to state and local authorities, as the F.B.I. shifted resources toward Islamic terrorism after the Sept. 11 attacks, said Michael German, a former F.B.I. officer who worked undercover inside white supremacist groups in the 1990s and early 2000s.
It was not until recently, as the threat from right-wing extremism flourished and the threat from Islamic extremism waned, that the flaws in that strategy became clear. Deferring those cases to local authorities meant there was no longer a national repository of data and information on far-right groups, Mr. German said.
“It means the federal government loses all that intelligence,” he said. “If there was a crime in Des Moines, Iowa, and a crime in Springfield, Ill., and a crime in Minnesota, they might never know that those crimes are actually connected.”
Mr. Zaremski was engaging regularly with other far-right ideologues, Mr. Mueller said, but none of them appeared to be within Sussex County’s jurisdiction, or even the state’s. Pursuing such cases would require help from federal law enforcement.
“They do assist,” Mr. Mueller said of the F.B.I. and other agencies. “But it typically will take us reaching out to them on a case or person.”
Mr. Grewal, the state attorney general, has revised bias and hate crime standards and encouraging prosecutors to report any suspicious activity. Since that directive, the reports have increased by 300 percent across the state.
“In the wake of Parkland, we saw that there were gaps in reporting,” he said, referring to the school shooting in Miami that left 17 dead.
But local law enforcement is still behind in infiltrating right-wing groups, Mr. Grewal said. It is essential, he said, to “empower people who might come into contact with these individuals” to report them. It was a tip from a girlfriend, he noted, that led to Mr. Zaremski’s arrest.
“I definitely feel for these prosecutors,” Mr. German said. “The lack of attention the F.B.I. has put on this has created a deeper intelligence deficit where even the F.B.I. doesn’t understand these groups anymore.”
Doe je dan wel een mooi archief? Met stellingen en kasten enzo?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:41 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nou, we gaan het maar eens bijhouden dan
Wat lief van je, dat je - ondanks dat ie niet bestaat zo geobsedeerd bent - zodanig dat je er zelf nog een seksuele voorkeur aan toedicht. Klinkt wat gestoord, maar lief.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:40 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee natuurlijk bestaat allah niet.
Maar goed voor de mensen die er wel in geloven wil ik graag ook voor hun geloven dat het een super blije vent (of vrouw) is. Misschien wel omdat ie homoseksueel is.
Ik geloof daar geen zak van wijffie.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het maakt mij geen ene fluit uit of dit topic open blijft of niet meid.
Ja dat merk ik.quote:Ik heb wel wat beters om me druk over te maken.
Ja. Nou weet je wat? Gaan we toch gewoon dat doen, hier in dit topic wat de opzet van dit topic is, okee snoepie?quote:Ik gaf alleen aan in mijn eerste post dat ik mijn vragen had bij het feit dat hij selectief was als het een algemeen aanslagen topic betreft. Want zoals hij dankzij mij zelf ook al had opgezocht worden veruit de meeste aanslagen in het middenoosten gepleegd tegen moslims waar de TT en OP het gevoel geven dat TS anders vermoedt
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Doe je dan wel een mooi archief? Met stellingen en kasten enzo?
En dan een stoffig bureautje in het midden.. met de flitsen van een kopieerapparaat en overal muizevallen?
Ik voel een feestje aankomenquote:
Je snapt mijn punt weeral niet. Ik probeer helemaal niks te verdraaien. De tendens van NWS en van TS met zijn topic is: de Islam tegen het westen. Dat heb ik ontkracht waar geen gehoor aan wordt gegeven. Nou ja prima danquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:56 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik geloof daar geen zak van wijffie.
[..]
Ja dat merk ik.
[..]
Ja. Nou weet je wat? Gaan we toch gewoon dat doen, hier in dit topic wat de opzet van dit topic is, okee snoepie?
(Nog even over de aanslagen in het midden Oosten waarbij volgens jou moslims de meeste slachtoffer zijn; tellen daarbij ook de aanslagen uit naam van de islam zoals de aanslag in een moskee in Egypte, waarbij meer dan 300 moslims de dood vonden?
Waarmee ik wil zeggen; probeer je het nu niet te verdraaien om te kijken wie het meest slachtoffer zijn ipv van uit welke hoek het komt. Want ook bij Hebdo is een moslim vermoord hè.
Primaquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)ite-supremacist.html
[..]
Lul er niet zo omheen man.. Je pohi is toch heel duidelijk in wat je met dit topic wilt?quote:
Is dit van Hans Teeuwen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hun pastoor heet een imam
De mannen dragen witte jurken
Dat is daar heel gewoon
De jongens zwarte leren jasjes
En een mobiele telefoon
De vrouw heet een moslima
Maar lijkt een beetje op een non
Ze wonen in hele kleine flatjes
Met een schotel op balkon
Ze doen aan hongerstaking
En dat heet de ramadan
En ze hebben weinig hobby's
En een vrouw is er minder dan een man
En ze slachten soms een lam
Ze halen hele lage cijfers
En werken doen ze niet
Ze drinken hele sterke koffie
En roken hasj of wiet
Ze hebben maar drie namen
Achmed, Ali, Mohammed
Hun vrouwen zien we bijna nooit
Die zitten binnen in hun flat
Ze hebben ook hun eigen taaltje
Niet gespeend van hysterie
Het klinkt voor ons nogal boosaardig
En zonder een greintje ironie
Ze houden niet van spek en ham
Tot zover niets bedreigends
Nog geen vuiltje aan de lucht
Waar zijn we dan zo bang voor
Waarom zijn ze zo berucht
Niet omdat ze slecht zijn
Kwaad van wil of onbeschoft
Maar soms zit er eentje tussen
Die opeens spontaan ontploft
Maar nooit als ze alleen zijn
Altijd op de markt of in de trein
En dat maakt ze zo gevaarlijk
Daarom nog 1 keer dit refrein
Want ze doen vaak van klabam
Want ze doen vaak van kla*boem*
Je zou het zeggen hequote:
Zeker niet. Dit kan elk moment wederkeren. Erger dan ooit tevoren. Het is de laatste tijd verdacht (te) kalm.quote:Op zaterdag 30 november 2019 07:59 schreef Falco het volgende:
Dit topic komt zeker drie jaar te laat. De moslimterreurhype is al weer op zijn retour.
Haha, ik las de tekst in Hans Teeuwen-stem. Had inderdaad ook gekund.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou het zeggen he
Nee. Vliegende Panters
Heb je ook een prepkelder?quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:04 schreef wodca het volgende:
[..]
Zeker niet. Dit kan elk moment wederkeren. Erger dan ooit tevoren. Het is de laatste tijd verdacht (te) kalm.
Klopt ... ten dele.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:58 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Op NOS geen enkele melding van het feit dat het een islamitische aanslag was, niet gewoon een 'aanslag. Echt triest hoe er niet eerlijk en transparant bericht wordt door de staatsmedia.
Ja joh zo triest dat ze niet zeggen wat je wilt horen omdat ze dat in andere gevallen ook niet doen..quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:58 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Op NOS geen enkele melding van het feit dat het een islamitische aanslag was, niet gewoon een 'aanslag. Echt triest hoe er niet eerlijk en transparant bericht wordt door de staatsmedia.
En zie daar het doel van dit topic... Beetje huilen en bashen..quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:01 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Klopt ... ten dele.
Nos noemt indirekt wel al-Qaida en jihad maar waar zij het nooit zullen nalaten om RECHTS er nadrukkelijk bij te zetten zie je tegenwoordig vrijwel niet tot nooit islam of moslim verschijnen in de berichtgeving.
Staat er helemaal los van blijkbaar.
Feiten zijn feiten, valt niks om over te huilen of om over te verheugen, is net als de maan, ook als niemand kijkt is dat rotsblok daar gewoon aanwezig.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:18 schreef Snowballed het volgende:
En zie daar het doel van dit topic... Beetje huilen en bashen..
Maar wel lekker verkapt.. want oh oh..
? Ik wil gewoon dat de staatsmedia eerlijk, volledig en transparant bericht. Bij elk nieuwsbericht. Volgens mij ben jij hier aan het huilen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja joh zo triest dat ze niet zeggen wat je wilt horen omdat ze dat in andere gevallen ook niet doen..
Maar nee nu is het opeens niet eerlijk.... Oh en transparant.. dat ook..
Geen aandacht aan schenken, hij is al de hele dag aan het trollen. Letterlijk van vanochtend tot in de avond aan het trollen zijn op een zaterdag. Dat is toch wel bijzonder, heel bijzonder.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:36 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
? Ik wil gewoon dat de staatsmedia eerlijk, volledig en transparant bericht. Bij elk nieuwsbericht. Volgens mij ben jij hier aan het huilen.
Op welke gebeurtenis doel je precies?quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:58 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Dat zeg ik toch ook? Het is heel duidelijk ja..quote:
Eehm.. waar huil ik over dan?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:36 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
? Ik wil gewoon dat de staatsmedia eerlijk, volledig en transparant bericht. Bij elk nieuwsbericht. Volgens mij ben jij hier aan het huilen.
Mn fan is gearriveerd zie ik.. Groot bijdrage aan dit topic, deze man..quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:44 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Geen aandacht aan schenken, hij is al de hele dag aan het trollen. Letterlijk van vanochtend tot in de avond aan het trollen zijn op een zaterdag. Dat is toch wel bijzonder, heel bijzonder.
Wat is jouw doel eigenlijk? Ik heb net al je posts zitten lezen en je zit alleen maar slap te reageren op andermans posts die, in tegenstelling tot jij, wél met claims en bijbehorende cijfers aan komen zetten. Jij zit hier alleen maar de bagatelliserende trol uit te hangen zonder enige vorm van argumentatie of staving.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En zie daar het doel van dit topic... Beetje huilen en bashen..
Waarom zou je met mensen in gesprek gaan die maar 1 doel hebben?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:48 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Wat is jouw doel eigenlijk? Ik heb net al je posts zitten lezen en je zit alleen maar slap te reageren op andermans posts die, in tegenstelling tot jij, wél met claims en bijbehorende cijfers aan komen zetten. Jij zit hier alleen maar de bagatelliserende trol uit te hangen zonder enige vorm van argumentatie of staving.
Precies, niks is duidelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Het is heel duidelijk ja..
quote:En zie daar het doel van dit topic... Beetje huilen en bashen..
Jezelf voor schut zetten is vermaak voor jou?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarom zou je met mensen in gesprek gaan die maar 1 doel hebben?
Die gebruik ik ter einde vermaack.. Net als op de kermis vroeger..
Je probeert nu te verhullen dat je zelf ook een doel hebt. Als je namelijk echt niet 'in gesprek zou willen gaan' met deze mensen, dan zou je namelijk gewoon niet gereageerd hebben en dit topic negeren. Maar dat kun je niet. Dus jij hebt ook een doel. En aangezien je het zelf niet wilt invullen zal ik het dan wel doen voor je; de positie van moslims beschermen door aangehaalde cijfers te bagatelliseren en te vergelijken met totaal andere situaties zoals vuurwapengeweld in Amerika, en daarnaast heel veel lolbroekerij en persoonlijke aanvallen, om je punt te maken. Namelijk dat het allemaal wel meevalt met de islam en het bijbehorende geweld.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Koop alvast wat blikken bonen en hou je vooral schuil.. voor je het weet durf je niets meer..quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:54 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Precies, niks is duidelijk.
Kan zomaar zijn dat een massale bijeenkomst met een paar goed geplaatste bommen naar de filistijnen wordt gejaagd.
[ afbeelding ]
Engeland
En stel dat die hypothetische gebeurtenis in dit topic wordt geplaatst, zeg je dan nog steeds :
[..]
And the party has startedquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:54 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Jezelf voor schut zetten is vermaak voor jou?Altijd mooi om te zien dat iemand de één na andere modderfiguur slaat om vervolgens te claimen: "Ja deed het gewoon om jullie voor de gek te houden hurr duurrrrrrrr"
Wat is je volgende act? Scheetgeluiden maken met je oksels?
Ter ende vermaeck. Als je interessant wilt doen met je oud-Hollands, doe het dan goed. Wat is dit voor gare user joh?!quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kansenparel die probeert het topic te verstoren om te verhullen wat iedereen al weet. Hij heeft zelf alleen nog niet echt door dat zijn aanpak weinig effectief is. En hij wil graag dat je weet dat hij vanavond gaat neuken. Dus dat zegt ook al iets over de onzekerheid die in hem schuilt. Stereotype gedrag van een bepaald slag volk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:58 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
Ter ende vermaeck. Als je interessant wilt doen met je oud-Hollands, doe het dan goed. Wat is dit voor gare user joh?!
Dit zijn de mooiste posts... Mensen die niet gewoon kunnen vragen: Wat is je doel?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:56 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je probeert nu te verhullen dat je zelf ook een doel hebt. Als je namelijk echt niet 'in gesprek zou willen gaan' met deze mensen, dan zou je namelijk gewoon niet gereageerd hebben en dit topic negeren. Maar dat kun je niet. Dus jij hebt ook een doel. En aangezien je het zelf niet wilt invullen zal ik het dan wel doen voor je; de positie van moslims beschermen door aangehaalde cijfers te bagatelliseren en te vergelijken met totaal andere situaties zoals vuurwapengeweld in Amerika, en daarnaast heel veel lolbroekerij en persoonlijke aanvallen, om je punt te maken. Namelijk dat het allemaal wel meevalt met de islam en het bijbehorende geweld.
En aangezien je dat doel hebt, zul je er zelf wel baat bij hebben dat het beeld van moslims zo positief mogelijk is / blijft. En waarom is dat?
Kijk je weet precies wat ik bedoel dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:58 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
Ter ende vermaeck. Als je interessant wilt doen met je oud-Hollands, doe het dan goed. Wat is dit voor gare user joh?!
Dat je naast een troll ook nog best wel dom bent denk ik. Ik leg het wel even voor je uit schat.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Kijk je weet precies wat ik bedoel dus wat is je punt?
Ik zei al.. een aanwinst voor het topic deze man...quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:59 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kansenparel die probeert het topic te verstoren om te verhullen wat iedereen al weet. Hij heeft zelf alleen nog niet echt door dat zijn aanpak weinig effectief is. En hij wil graag dat je weet dat hij vanavond gaat neuken. Dus dat zegt ook al iets over de onzekerheid die in hem schuilt. Stereotype gedrag van een bepaald slag volk.
Nou begin maar vast...quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:02 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dat je naast een troll ook nog best wel dom bent denk ik. Ik leg het wel even voor je uit schat.
Laat je je wapens wel thuis als je zo gaat dansen? Ik neem aan dat je vrienden er al genoeg bij zich hebben?quote:
Is dat je comeback ja?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:05 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Laat je je wapens wel thuis als je zo gaat dansen? Ik neem aan dat je vrienden er al genoeg bij zich hebben?
Mijn punt is dat je gewoon normaal Nederlands hoort te schrijven, gare anti-Nederlandse entiteit.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Kijk je weet precies wat ik bedoel dus wat is je punt?
Op wat? De uitleg stond er al. De user schetste jou als een domoortje. Is begrijpend lezen ook al lastig voor je? Dus naast slecht zijn in trollen, iedereen proberen wijs te maken dat je vanavond gaat "neuken" kun je ook vrij simpele berichten niet doorgronden? Wat heb jij eigenlijk wel onder de knie? Maak je niet druk lieverd, we gunnen je allemaal een verzetje. Maar we weten allemaal dat je natuurlijk gewoon weer pornhub aan hebt staan vanavond.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is dat je comeback ja?![]()
If u want my cum back you have to scrape it off your mother's teeth
Als je iemand verbetert moet je het wel goed doen. Ter en vermaak is een niet-kloppende zin. Ter lering en vermaak of ter vermaak.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:58 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
Ben jij niet die user die foto's online had staan waar je volledig ingewikkeld was in folie?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je iemand verbetert moet je het wel goed doen. Ter en vermaak is een niet-kloppende zin. Ter lering en vermaak of ter vermaak.
Ik corrigeer hem slechts op dat stuk. Bedankt voor de toevoeging.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je iemand verbetert moet je het wel goed doen. Ter en vermaak is een niet-kloppende zin. Ter lering en vermaak of ter vermaak.
Eh, wat?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ben jij niet die user die foto's online had staan waar je volledig ingewikkeld was in folie?
Ja dat was jij toch? Lekker ingewikkeld in folie en je zocht naar iemand die jou even goed zou straffen? Niet dat het relevant is voor dit onderwerp maar ik wil dat je weet dat ik fan ben van je werk. Gewaagd en gewoon lekker wild. Mooie mannetje.quote:
Heb je je antipsychotica niet op tijd genomen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:19 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ja dat was jij toch? Lekker ingewikkeld in folie en je zocht naar iemand die jou even goed zou straffen? Niet dat het relevant is voor dit onderwerp maar ik wil dat je weet dat ik fan ben van je werk. Gewaagd en gewoon lekker wild. Mooie mannetje.
Deze is echt een toffe.. zoals ik al zei.. Kun je je uren mee vermaken..quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb je je antipsychotica niet op tijd genomen?
Ik snap hem. Hush, hush. Say no more.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb je je antipsychotica niet op tijd genomen?
Haal je wanten uit mijn broek. Je maakt me hard.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Deze is echt een toffe.. zoals ik al zei.. Kun je je uren mee vermaken..
Ten eerste.. Heb je naar alle waarschijnlijkheid geen broek aan..quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Haal je wanten uit mijn broek. Je maakt me hard.
Waarom zou iemand scheetgeluiden moeten maken met zn oksels als er genoeg te lachen is door jouw aanwezigheid?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:54 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Jezelf voor schut zetten is vermaak voor jou?Altijd mooi om te zien dat iemand de één na andere modderfiguur slaat om vervolgens te claimen: "Ja deed het gewoon om jullie voor de gek te houden hurr duurrrrrrrr"
Wat is je volgende act? Scheetgeluiden maken met je oksels?
Ah een borderliner. Interessant!quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ten eerste.. Heb je naar alle waarschijnlijkheid geen broek aan..
En ten tweede.. Dat zijn niet mijn wanten maar de vetkwabben aan de binnenkant van je benen die je voelt..
"Marsan"quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Waarom zou iemand scheetgeluiden moeten maken met zn oksels als er genoeg te lachen is door jouw aanwezigheid?
Je hebt een woordje gezien maar je weet nog niet precies waar en hoe je hem kunt gebruiken..quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:34 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ah een borderliner. Interessant!
Ok. Neem er nog 1.quote:
Verander je ook zo van emoties tijdens die seks die je een uur geleden ging hebben? Of is dit topic toch belangrijker voor je? Die trut wacht maar mooi hè? Eerst even die sukkels op fok een lesje leren!quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je hebt een woordje gezien maar je weet nog niet precies waar en hoe je hem kunt gebruiken..
Wel schattig...
Net noemde je m nog een schat. Nu gaat hij te snel voor je?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Haal je wanten uit mijn broek. Je maakt me hard.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:02 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dat je naast een troll ook nog best wel dom bent denk ik. Ik leg het wel even voor je uit schat.
Aandoenlijk dat je zo van me houd dat je je emoties nauwelijks de baas kunt... Ik zie de tranen in je ogen..quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:37 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Verander je ook zo van emoties tijdens die seks die je een uur geleden ging hebben? Of is dit topic toch belangrijker voor je? Die trut wacht maar mooi hè? Eerst even die sukkels op fok een lesje leren!
Ah de nee jij dan techniek. Erg geavanceerd. Ik ben erg onder de indruk. Zonder meer.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Aandoenlijk dat je zo van me houd dat je je emoties nauwelijks de baas kunt... Ik zie de tranen in je ogen.. En ik kan me voorstellen dat je haar een trut vind lieverd...![]()
Zij ook...quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:41 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ah de nee jij dan techniek. Erg geavanceerd. Ik ben erg onder de indruk. Zonder meer.
Bong?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Dit topic? Vooral lachwekkend door een niet bij name te noemen user.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:47 schreef Draak31 het volgende:
Even weer on topic, wel eng allemaal he?
"Marsan"quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:51 schreef marsan het volgende:
[..]
Dit topic? Vooral lachwekkend door een niet bij name te noemen user.
Nu maak je het helemaal bont. Kijk eens naar mijn eerste post in dit topic waarin ik jouw quote. Daarin is mijn 1e zin letterlijk 'Wat is jouw doel?'quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit zijn de mooiste posts... Mensen die niet gewoon kunnen vragen: Wat is je doel?
Nee er moet een hele theorie en een daaraan verbonden conclusie worden bedacht wat dan als feit neergezet word.....
Ik vind het prachtig!
Je plaat blijft een beetje erg hangen he.quote:
Je bedoelde mij niet?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:57 schreef marsan het volgende:
[..]
Je plaat blijft een beetje erg hangen he.
Maar je voelde je aangesproken?
"Draak31"quote:
Oh ik wist niet dat je niet begrijpend kunt lezen..quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:56 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nu maak je het helemaal bont. Kijk eens naar mijn eerste post in dit topic waarin ik jouw quote. Daarin is mijn 1e zin letterlijk 'Wat is jouw doel?'
Maar die vraag beantwoordde je niet toen je op mij antwoordde. En dus ga ik in mijn post 2 maar wat theoretiseren. En dat zette ik helemaal niet als 'feit' neer, kijk maar naar het woord 'waarschijnlijk'.
Maar ik heb het al gezien, met jou valt inderdaad niet te praten. Nog een reden waarom je het waarschijnlijk zo wegloopt met moslims.
Willen we meer of minder zebra'squote:Op zaterdag 30 november 2019 21:44 schreef Falco het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over zebra's!
[ afbeelding ]
Dat is geen zebra..quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:44 schreef Falco het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over zebra's!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |