Net noemde je m nog een schat. Nu gaat hij te snel voor je?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Haal je wanten uit mijn broek. Je maakt me hard.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:02 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dat je naast een troll ook nog best wel dom bent denk ik. Ik leg het wel even voor je uit schat.
Aandoenlijk dat je zo van me houd dat je je emoties nauwelijks de baas kunt... Ik zie de tranen in je ogen..quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:37 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Verander je ook zo van emoties tijdens die seks die je een uur geleden ging hebben? Of is dit topic toch belangrijker voor je? Die trut wacht maar mooi hè? Eerst even die sukkels op fok een lesje leren!
Ah de nee jij dan techniek. Erg geavanceerd. Ik ben erg onder de indruk. Zonder meer.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Aandoenlijk dat je zo van me houd dat je je emoties nauwelijks de baas kunt... Ik zie de tranen in je ogen.. En ik kan me voorstellen dat je haar een trut vind lieverd...![]()
Zij ook...quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:41 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ah de nee jij dan techniek. Erg geavanceerd. Ik ben erg onder de indruk. Zonder meer.
Bong?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Dit topic? Vooral lachwekkend door een niet bij name te noemen user.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:47 schreef Draak31 het volgende:
Even weer on topic, wel eng allemaal he?
"Marsan"quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:51 schreef marsan het volgende:
[..]
Dit topic? Vooral lachwekkend door een niet bij name te noemen user.
Nu maak je het helemaal bont. Kijk eens naar mijn eerste post in dit topic waarin ik jouw quote. Daarin is mijn 1e zin letterlijk 'Wat is jouw doel?'quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit zijn de mooiste posts... Mensen die niet gewoon kunnen vragen: Wat is je doel?
Nee er moet een hele theorie en een daaraan verbonden conclusie worden bedacht wat dan als feit neergezet word.....
Ik vind het prachtig!
Je plaat blijft een beetje erg hangen he.quote:
Je bedoelde mij niet?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:57 schreef marsan het volgende:
[..]
Je plaat blijft een beetje erg hangen he.
Maar je voelde je aangesproken?
"Draak31"quote:
Oh ik wist niet dat je niet begrijpend kunt lezen..quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:56 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nu maak je het helemaal bont. Kijk eens naar mijn eerste post in dit topic waarin ik jouw quote. Daarin is mijn 1e zin letterlijk 'Wat is jouw doel?'
Maar die vraag beantwoordde je niet toen je op mij antwoordde. En dus ga ik in mijn post 2 maar wat theoretiseren. En dat zette ik helemaal niet als 'feit' neer, kijk maar naar het woord 'waarschijnlijk'.
Maar ik heb het al gezien, met jou valt inderdaad niet te praten. Nog een reden waarom je het waarschijnlijk zo wegloopt met moslims.
Willen we meer of minder zebra'squote:Op zaterdag 30 november 2019 21:44 schreef Falco het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over zebra's!
[ afbeelding ]
Dat is geen zebra..quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:44 schreef Falco het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over zebra's!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |