Dit sub-forum is NWS, dat kan dus ook betekenen dat er te vroeg terrorisme wordt geroepen terwijl het dat niet is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:41 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor, een verzameltopic openen over terreuraanslagen en dan al een vermoedelijk niet-aanslag er in gooien, binnen anderhalf uur.
Dit is een bewezen leugen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:04 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Simpel, die plegen geen aanslagen. Nul bewijs voor. Probeer het nog eens.
Waarom reageer je dan op mij? Als ik het niet hoef te zien? Hoe dondertjes dom ben jij dan om überhaupt moeite te doen zonder resultaten te verlangen? Volgens mij moet jij nog wat beter leren trollen want dit soort simpelheid is weinig effectief.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te zien hoe ik door cijfers heen prik.. Nergens voor nodig..
Het geeft enkel een heel duidelijk signaal over jezelf.. En ja dat vind ik heel grappig..
Dat je inventief wil zijn.. maar het nog niet echt lukt..
Ok zijn daar ook cijfers van?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is een bewezen leugen.
Daarnaast; terrorisme is niet alleen voorbehouden aan individuen, een staat an sich kan zich heel makkelijk tot terrorisme richten.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja de door de conservatie staat gedragen ideologie dat iedere mongool maar een wapen moet kunnen kopen op elke straathoek. Kom op zeg als je het verschil in doden door schietwapens tussen verschillende westerse landen ziet schiet de vs er met kop en schouders boven uit. Die ideologie kost meer westerlingen jaarlijks hun leven dan de geloofsintimidatie door een stel andere primitievelingen.
En daardoor zijn er in Amerika, met name de ghetto's, zoveel doden?quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:40 schreef Falco het volgende:
[..]
De passie waarmee het tweede amendement wordt verdedigd in Amerika heeft zeker een ideologisch karakter
En zelfs dat is om te lachen..quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:08 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan op mij? Als ik het niet hoef te zien? Hoe dondertjes dom ben jij dan om überhaupt moeite te doen zonder resultaten te verlangen? Volgens mij moet jij nog wat beter leren trollen want dit soort simpelheid is weinig effectief.
Probeer het anders met nog meer smileys? Misschien kun je jezelf dan overtuigen dat je grappig bent. Jij hebt natuurlijk leren schelden op de straat, want je bent duidelijk heel stoer en rebels. Heb je inmiddels al een argument ondersteunt door cijfers kunnen vinden? Of was je te druk met smileys inventariseren? Trolletje.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En zelfs dat is om te lachen..![]()
Je komt binnen met mensen domme dwazen te noemen.. dan begin je over dreadlocks.. et cetera..
Dan is vervolgens iedereen een trolletje.. en nu zou ik wel dondertjes dom (welke kut heeft je leren schelden man?) zijn..
En begin je over simpelheid...
Heerlijk vermaak zo'n user als jij..
Dat bepaal jij niet. Je bent niet eens mijn echte vader.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:19 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar goed als iedereen hier nu eens z'n smoel houdt, en hier gewoon alleen berichten over (dreiging van/voorkomen) terreur hier in het westen neer plempt.
Oh je hebt geoefend hoe je smileys moet typen.. Goed zo meid..quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:18 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Probeer het anders met nog meer smileys? Misschien kun je jezelf dan overtuigen dat je grappig bent. Jij hebt natuurlijk leren schelden op de straat, want je bent duidelijk heel stoer en rebels. Heb je inmiddels al een argument ondersteunt door cijfers kunnen vinden? Of was je te druk met smileys inventariseren? Trolletje.
JAWOHL HERR GAYLEADERquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:19 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar goed als iedereen hier nu eens z'n smoel houdt, en hier gewoon alleen berichten over (dreiging van/voorkomen) terreur hier in het westen neer plempt.
Ik bepaal dat niet, dat is de opzet van dit topic, door TS bepaald.quote:
Que?quote:Je bent niet eens mijn echte vader.
Ah wederom een witte flag. Kus nu mijn ring maar, scheetje.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh je hebt geoefend hoe je smileys moet typen.. Goed zo meid..
Wacht ik post even een topic over kinderkutjes.. doe jij dan de content?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:22 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik bepaal dat niet, dat is de opzet van dit topic, door TS bepaald.
[..]
Que?
Je kunt ons niet temmen, kaffer. Wij doen wat we willen 24/7 want we zijn rebelse tijgers.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:22 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik bepaal dat niet, dat is de opzet van dit topic, door TS bepaald.
[..]
Que?
Eehm.. kijk eens... zeg maar.. onder... eehm.. je username?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:24 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Woopido.
Nog meer gescheld in een poging dit topic om zeep te helpen.
Waarom toch??
Ja dit was echt bestemd om een pareltje te worden. Nooit bedacht ook. Aanslagen in het westen. Pfoeh. Dat is een meesterzet in een meestal neutraal topic als NWSquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:24 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Woopido.
Waarom toch??
quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit was echt bestemd om een pareltje te worden. Nooit bedacht ook. Aanslagen in het westen. Pfoeh. Dat is een meesterzet in een meestal neutraal topic als NWS
Woopido.quote:
Ja je zou de feiten maar eens op een rij zien zeg.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit was echt bestemd om een pareltje te worden. Nooit bedacht ook. Aanslagen in het westen. Pfoeh. Dat is een meesterzet in een meestal neutraal topic als NWS
Hey Space,quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:24 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Woopido.
Waarom toch??
Dankjewel voor die video, maar ik kijk wel naar de realiteit van vandaag de dag.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hey Space,
Hier een video van Marokkanen die in de jaren 70-80 onderweg waren naar Europa om Europa om te volken / te omvolken. Hopelijk krijg je nachtmerries.
We worden bedreigd door de moslimsquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:29 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Woopido.
Waarom toch??
[..]
Ja je zou de feiten maar eens op een rij zien zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |