Dankjewel Ed door jouw actie vind half twitter Nederlanders nu Scammers en worden we het Nigeria van Europa genoemd. Thanks!twitter:yigit_tercann twitterde op zondag 27-10-2019 om 01:09:571)Guys I need your help here. I was scammed and lied by @Crypto_Ed_NL and @CryptoTANL1. Plase read this thread for revealing this scammer. He is lying about his every analysis and also for member subscriptions. I would appreciate it if you help me. Please retweet for awareness reageer retweet
Ik loop hier al ff mee.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
@:Mijk
Krijgen we hier nog antwoord op?
Ik kijk al jaren amper nieuws. De nieuwssites en NOS zijn juist zware linkse indoctrinatie... de alternatieve sites kun je nog wel ns wat vinden, maar ook daar is het geloofwaardigheidsniveau niet wat het zou moeten zijn, al is het wel beter dan mainstream media.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat op Facebook en andere neuzelsites en andere domme media als kranten staat.
Leer eens naar feiten en echte cijfers kijken en laat alle “nieuws” liggen. Mijn advies: kijk gewoon geen “nieuws” meer.
Het zal je verbazen hoe de wereld er echt aan toe is.
Dan kijk je toch veel te veel nieuws, tenminste er zijn kanalen die je teveel indoctrineren. Vooral politiek.quote:Op zondag 1 december 2019 12:31 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ik loop hier al ff mee.
[..]
Ik kijk al jaren amper nieuws. De nieuwssites en NOS zijn juist zware linkse indoctrinatie... de alternatieve sites kun je nog wel ns wat vinden, maar ook daar is het geloofwaardigheidsniveau niet wat het zou moeten zijn, al is het wel beter dan mainstream media.
Muh supplychain coinquote:Op zondag 1 december 2019 13:03 schreef fathank het volgende:
Adoptie?
https://cointelegraph.com(...)tter_impression=true
'without having to deal with all the crypto stuff'
Ik begin steeds beter te begrijpen wat jij in Baudet zietquote:Op zondag 1 december 2019 12:31 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ik loop hier al ff mee.
[..]
Ik kijk al jaren amper nieuws. De nieuwssites en NOS zijn juist zware linkse indoctrinatie... de alternatieve sites kun je nog wel ns wat vinden, maar ook daar is het geloofwaardigheidsniveau niet wat het zou moeten zijn, al is het wel beter dan mainstream media.
het is een AH bonuskaart voor een cryptobeursquote:Op zondag 1 december 2019 14:03 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is er met BNB aan de hand? Min 50% ofzo in een half jaar tijd?
Tja wat is er met de rest van alle coins gebeurd dan?quote:Op zondag 1 december 2019 14:03 schreef nickhguitar het volgende:
Haha, maak je maar niet druk hoor knul. Er komen nog vele diepe dalen waarin je lekker die waardeloze Chineze coin van je kunt bijkopen.quote:Op zondag 1 december 2019 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Wel een schijt irritante pump nu trouwens
Ik zit te azen op nog één laatste fomobuy maar telkens die pumps..
Interesse in crypto neemt af, dus ook in Binance. Logisch toch?quote:Op zondag 1 december 2019 14:03 schreef nickhguitar het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2019 17:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Haha, maak je maar niet druk hoor knul. Er komen nog vele diepe dalen waarin je lekker die waardeloze Chineze coin van je kunt bijkopen.
OK boomerquote:Op zondag 1 december 2019 17:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Haha, maak je maar niet druk hoor knul. Er komen nog vele diepe dalen waarin je lekker die waardeloze Chineze coin van je kunt bijkopen.
Hou nou eens op met die onzinquote:Op zondag 1 december 2019 14:03 schreef nickhguitar het volgende:
Ja, zeker het VET advies, dan kun je het beter zo in het kanaal gooien.quote:Op zondag 1 december 2019 21:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die onzinBNB doet het dit jaar nog altijd beter ban BTC. Jij hebt misschien gewoon op een verkeerd moment gekocht.
Je hebt je hier laten adviseren en bent in BNB en VET gegaan. Als je het allemaal zo klote vindt moet je misschien zelf onderzoek doen en betere keuzes maken. Als je bij ieder dipje in de stress schiet moet je ermee stoppen. Je kunt ook overstappen naar andere coins die het beter doen.
Zo sorry man, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 1 december 2019 21:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die onzinBNB doet het dit jaar nog altijd beter ban BTC. Jij hebt misschien gewoon op een verkeerd moment gekocht.
Je hebt je hier laten adviseren en bent in BNB en VET gegaan. Als je het allemaal zo klote vindt moet je misschien zelf onderzoek doen en betere keuzes maken. Als je bij ieder dipje in de stress schiet moet je ermee stoppen. Je kunt ook overstappen naar andere coins die het beter doen.
Ja maar je doet het iedere keer als VET of BNB een dipje heeftquote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zo sorry man, ik wist niet dat je boos werd.
Ik benoem alleen even dat BNB de afgelopen maanden -50% is gegaan, dat mag toch?
Geweldig hè1!quote:Op zondag 1 december 2019 22:06 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een frustratie altijd in dit topiclurkgenot
DM's van hem incoming met de vraag welke coins hij dan wel moet kopenquote:Op zondag 1 december 2019 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, zeker het VET advies, dan kun je het beter zo in het kanaal gooien.
Gaat toch altijd over hetzelfde. Het laat me een beetje denken aan die Google newsfeed met crypto nieuws. Allemaal "experts" die precies weten wat er allemaal gaat gebeuren, om vervolgens 2 dagen later ontkracht te worden.quote:
Ontopic in een SCquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:34 schreef fathank het volgende:
Ontopic:
Coffeecups op de blockchain
“DNP Initiates Circular Economy Project Powered by VeChain ToolChain In Collaboration With Fresh…” by VeChain Foundation https://link.medium.com/hHeTrqHQ01
En wat doe jij, een trein posten elke keer dat VET een uitschieter heeft. Precies hetzelfde dus, en dan bekritiseren.quote:Op zondag 1 december 2019 22:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar je doet het iedere keer als VET of BNB een dipje heeftgrow some balls man, als je hier niet tegen kunt moet je gewoon stoppen.
mooooooonquote:Op zondag 1 december 2019 23:13 schreef illusions het volgende:
[..]
En wat doe jij, een trein posten elke keer dat VET een uitschieter heeft. Precies hetzelfde dus, en dan bekritiseren.![]()
Leuk toch. Het is net als bij voetbal, iedereen heeft zo zijn voorkeuren maar er gebeuren continu andere, soms onverwachte dingen. Dan krijg je nu en dan wat plaagstootjes hier en daar. So be it.quote:Op zondag 1 december 2019 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gaat toch altijd over hetzelfde. Het laat me een beetje denken aan die Google newsfeed met crypto nieuws. Allemaal "experts" die precies weten wat er allemaal gaat gebeuren, om vervolgens 2 dagen later ontkracht te worden.
We weten het allemaal niet, en dat is misschien maar beter zo
China hustle, je weet togquote:Op maandag 2 december 2019 06:51 schreef onlogisch het volgende:
Is er een reden dat VET zo hard stijgt?
Chooo chooooquote:Op zondag 1 december 2019 23:13 schreef illusions het volgende:
[..]
En wat doe jij, een trein posten elke keer dat VET een uitschieter heeft. Precies hetzelfde dus, en dan bekritiseren.![]()
All on board!quote:
Woest.quote:Op maandag 2 december 2019 09:14 schreef fathank het volgende:
Kijk die blauwe mongool
Eerst bijdehand doen en vervolgens met hangende pootjes komen vragen waarom Godencoin VET gestegen is.
dyor
Wanneer ben je een whale met VET?quote:Op maandag 2 december 2019 10:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De whales zijn aan het spelen.
Altijd ondergewaardeerd geweest. Mensen zien eindelijk het licht.quote:Op maandag 2 december 2019 06:51 schreef onlogisch het volgende:
Is er een reden dat VET zo hard stijgt?
quote:Op maandag 2 december 2019 10:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Altijd ondergewaardeerd geweest. Mensen zien eindelijk het licht.
$0,12 eoyquote:Op maandag 2 december 2019 10:42 schreef Blik het volgende:
Hij blijft in ieder geval wel doorstijgen
Er is een tekort aan geld ja? Hoe dan?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:16 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso, er is een tekort aan alles; huizen, geld, zorg, er wordt bezuinigd op politie, en juist omdat je een hele stoet naar binnen haalt is dat ook allemaal nog eens meer nodig, terwijl er nu al een tekort is.. handig is anders, zegmaar. Het gaat niet alleen om criminelen oid, het gaat erom dat we het gewoon helemaal niet kunnen hebben, zo goed gaan we nou ook weer niet.
quote:Op maandag 2 december 2019 11:35 schreef Piva het volgende:
[..]
Er is een tekort aan geld ja? Hoe dan?
Daarnaast is het huizen "tekort" ook gewoon een verzonnen probleem. We kunnen in deze tijd met eenvoud genoeg huizen bouwen om iedereen te huisvesten zonder al te veel problemen. Net zoals dat we iedereen in de wereld ook wel van schoon drink water kunnen voorzien (zodat er geen mensen meer dood hoeven te gaan aan het gebrek hiervan) als we dat echt zouden willen.
Maar zolang we met fiat geld aan de gang blijven en al ons geld creëren uit schuld denk ik niet dat we deze problemen gaan oplossen.
Hij kan beter in VET stappen.quote:Op maandag 2 december 2019 11:47 schreef fathank het volgende:
Ze moeten gewoon de uitkeringen wat hoger maken.
Maar nee de roverheid doet niets. En die dijkhoff ondertussen lekker z'n zakken vullen.
quote:Op maandag 2 december 2019 11:35 schreef Piva het volgende:
[..]
Daarnaast is het huizen "tekort" ook gewoon een verzonnen probleem. We kunnen in deze tijd met eenvoud genoeg huizen bouwen om iedereen te huisvesten zonder al te veel problemen. Net zoals dat we iedereen in de wereld ook wel van schoon drink water kunnen voorzien (zodat er geen mensen meer dood hoeven te gaan aan het gebrek hiervan) als we dat echt zouden willen.
Maar zolang we met fiat geld aan de gang blijven en al ons geld creëren uit schuld denk ik niet dat we deze problemen gaan oplossen.
Huizentekort bestaat wel degelijk, omdat er niet genoeg gebouwd wordt. Dat er niet gebouwd kan worden is inderdaad wel onzin, maar dat het niet snel genoeg gebeurt is een feit.quote:Op maandag 2 december 2019 11:35 schreef Piva het volgende:
[..]
Gewoon langere huizen bouwen.quote:Op maandag 2 december 2019 14:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Huizentekort bestaat wel degelijk, omdat er niet genoeg gebouwd wordt. Dat er niet gebouwd kan worden is inderdaad wel onzin, maar dat het niet snel genoeg gebeurt is een feit.
Geld zal altijd uit schuld gecreëerd worden, zo zit ons banksysteem nou eenmaal in elkaar.
quote:Op maandag 2 december 2019 14:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gewoon langere huizen bouwen.
quote:Op maandag 2 december 2019 14:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of verticale huizen bouwen.quote:Op maandag 2 december 2019 14:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, sorry, je zit verkeerd.quote:
@Dimachaerus snel, bijkopen die rotzooi.quote:Op maandag 2 december 2019 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Mayday mayday, VET had collapsed, i repeat, VET had collapsed.
Lol gewoon groen hoorquote:Op maandag 2 december 2019 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Mayday mayday, VET had collapsed, i repeat, VET had collapsed.
?quote:Op maandag 2 december 2019 22:07 schreef illusions het volgende:
[..]
@:dimachaerus snel, bijkopen die rotzooi.
Als bij een kleine stijging een trein kan. Dan kan bij een kleine daling ook een waarschuwing natuurlijk.quote:
Niet gekeken. Ga gewoon uit van de onfeilbare integriteit van @Lospedrosaquote:Op maandag 2 december 2019 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
?
hij staat ivm de afgelopen weken nog steeds op +300% sats :S
Ah, het was een grapje, bedankt voor de uitleg!quote:Op maandag 2 december 2019 18:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Altijd grappig die mensen die een overduidelijk grapje serieus nemen.
Matige reddingspoging.quote:Op maandag 2 december 2019 22:48 schreef blackmore het volgende:
[..]
Ah, het was een grapje, bedankt voor de uitleg!
En die gozer helemaal uit zn stekker en allesquote:
Klassiekerquote:Op maandag 2 december 2019 23:21 schreef Mijk het volgende:
[..]
En die gozer helemaal uit zn stekker en alles
En dan zo; ja maar ik had m toch gekocht whehehehe
Je bent altijd een lozer als Europeaan als je investeert in Chinese projecten. VET is van de Chinezen en die gaan geen grof geld weggeven aan het westen.quote:Op maandag 2 december 2019 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer ben je een whale met VET?
500m+?
Wat een gelul dit, dat zou dan ook gelden voor NEO, die tokenprijs hield zich ook niet echt in in 2017... het is niet zo dat Vechain enkel zelf bepaalt hoe groot de vraag naar de token is. In essentie natuurlijk wel, maar zodra er grote partijen op die chain komen, is het onvoorspelbaar en niet beinvloedbaar.quote:Op maandag 2 december 2019 23:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Je bent altijd een lozer als Europeaan als je investeert in Chinese projecten. VET is van de Chinezen en die gaan geen grof geld weggeven aan het westen.
Toch grappig. Een project als LINK doet in de laatste 12 maand bijna 1000% (!!!) returns, maar wordt veel minder besproken in dit topic. Met dit soort projecten kon en kun je geld verdienen met minder risico imo.
Heerlijkquote:Op maandag 2 december 2019 23:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Je bent altijd een lozer als Europeaan als je investeert in Chinese projecten. VET is van de Chinezen en die gaan geen grof geld weggeven aan het westen.
Toch grappig. Een project als LINK doet in de laatste 12 maand ruim 1000% (!!!) returns, maar wordt veel minder besproken in dit topic. Met dit soort projecten kon en kun je geld verdienen met minder risico imo.
zijn nodes al winstgevend daar?quote:Op maandag 2 december 2019 23:27 schreef Mijk het volgende:
[..]
Wat een gelul dit, dat zou dan ook gelden voor NEO, die tokenprijs hield zich ook niet echt in in 2017... het is niet zo dat Vechain enkel zelf bepaalt hoe groot de vraag naar de token is. In essentie natuurlijk wel, maar zodra er grote partijen op die chain komen, is het onvoorspelbaar en niet beinvloedbaar.
Geen idee, ik hou me al ff niet meer ermee bezig, maar ik weet wel dat je in 2017 dik binnen was als je zulke aantallen NEO had die de meeste hier nu in VET hebben.quote:
allemaalquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:04 schreef Mijk het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou me al ff niet meer ermee bezig, maar ik weet wel dat je in 2017 dik binnen was als je zulke aantallen NEO had die de meeste hier nu in VET hebben.
En wat bedoel je met "daar"? In VET, NEO, of UTN?
Ok dus die hele coin is gewoon voor de grap ofzo?quote:Op maandag 2 december 2019 23:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Toch grappig. Een project als LINK doet in de laatste 12 maand ruim 1000% (!!!) returns, maar wordt veel minder besproken in dit topic. Met dit soort projecten kon en kun je geld verdienen met minder risico imo.
Uhm, jawel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Ok dus die hele coin is gewoon voor de grap ofzo?
Geld discrimineert niet.
Ik denk allemaal niet op t moment, maarja... het zijn geen florisante dagen in crypto, tenzij je behoorlijk in btc zit, maar zelfs dat performed twijfelachtig en lijkt een dikke cwave naar beneden in te zettenquote:
Niet mijn punt. Als jij in een Chinees bedrijf wilt investeren, wie houdt je dan tegen? Ze gaan je aandeel weigeren op grond van afkomst?quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Uhm, jawel.
Jij mag je eurootjes niet naar Iran sturen.
Dat gaat overigens ook gebeuren op van die centraal geregelde chains.
Dit ja, het is ook volslagen geschift wat er gesteld wordt natuurlijk. Die token is niet ineens minder waard of wordt ineens geblockt omdat je een buitenlander bent, dan helpen ze direct het hele bedrijf om zeep, als ze het uberhaupt al zouden kunnen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Niet mijn punt. Als jij in een Chinees bedrijf wilt investeren, wie houdt je dan tegen? Ze gaan je aandeel weigeren op grond van afkomst?
het minen van bitcoin is behoorlijk winstgevendquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:07 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ik denk allemaal niet op t moment, maarja... het zijn geen florisante dagen in crypto, tenzij je behoorlijk in btc zit, maar zelfs dat performed twijfelachtig en lijkt een dikke cwave naar beneden in te zetten
Als je geen stroomkosten hebt vast wel ja.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het minen van bitcoin is behoorlijk winstgevend
dat houdt het netwerk veilig
Welke aantallen hebben de meesten hier in VET dan? En wie zijn dat dan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:04 schreef Mijk het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou me al ff niet meer ermee bezig, maar ik weet wel dat je in 2017 dik binnen was als je zulke aantallen NEO had die de meeste hier nu in VET hebben.
totdat noord-korea een node kooptquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:16 schreef Mijk het volgende:
[..]
Dit ja, het is ook volslagen geschift wat er gesteld wordt natuurlijk. Die token is niet ineens minder waard of wordt ineens geblockt omdat je een buitenlander bent, dan helpen ze direct het hele bedrijf om zeep, als ze het uberhaupt al zouden kunnen.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:20 schreef Mijk het volgende:
[..]
Als je geen stroomkosten hebt vast wel ja.
met 100K NEO had je al genoeg gehad, en de meesten hier die vet hebben, hebben meer dan datquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welke aantallen hebben de meesten hier in VET dan? En wie zijn dat dan?
Interessante wel ja, maar wordt dat inene geblockt dan? En zo ja door wie? Verder niet over nagedacht, maar met dat probleem zitten wij hier niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
totdat noord-korea een node koopt
Nee, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de hashrate groeit constant, jij denkt dat miners dat doen omdat het verliesgevend is?
Hoeveel profits met minen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je claimt net dat dat niet kan gebeuren.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:25 schreef Mijk het volgende:
[..]
Interessante wel ja, maar wordt dat inene geblockt dan? En zo ja door wie? Verder niet over nagedacht, maar met dat probleem zitten wij hier niet.
2012 beldequote:Op dinsdag 3 december 2019 00:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hoezo nietquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mine al jaren niet meer, anderen wel geloof ik zo
Ja waar wil je nou heen dan? Het kan ook zomaar dat microsoft en google ons ineens allemaal blocken zodat morgen de helft van het internet weg is, daarnaast kan er ook een meteoriet neerstorten op je huis dat je er morgen niet meer bent. Er kan zoveel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je claimt net dat dat niet kan gebeuren.
Maar wat kostte 100k NEO toen? Is dat qua waarde uberhaupt vergelijkbaar? Heb nooit het idee gehad dat NEO nou zo'n godencoin was/is.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:22 schreef Mijk het volgende:
[..]
met 100K NEO had je al genoeg gehad, en de meesten hier die vet hebben, hebben meer dan dat
Goeie vraag, maar dat gaat ver voorbij het voorbeeld wat ik probeer te zetten. Het gaat daar helemaal niet om, het gaat erom dat "chinese bedrijven" zogenaamd ervoor zouden zorgen dat er geen geld naar het westen kan, zoals hij postte, en dat is natuurlijk onzin, al helemaal met de setups van huidige blockchains. Dat is waar het om ging, niet om wat 100K VET of NEO nu kost.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar wat kostte 100k NEO toen?
jup, microsoft en google runnen dan ook geen blockchain voor je biefstuk op de blockchainquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:29 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ja waar wil je nou heen dan? Het kan ook zomaar dat microsoft en google ons ineens allemaal blocken zodat morgen de helft van het internet weg is, daarnaast kan er ook een meteoriet neerstorten op je huis dat je er morgen niet meer bent. Er kan zoveel.
Dat doet Borodich ook niet, die was pas live gegaan in Tunesie ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, microsoft en google runnen dan ook geen blockchain voor je biefstuk op de blockchain
pretenderen ook niet DECENTRALIZED te zijn
Sowieso voor kleinere rigs al niet meer, ook al is je stroom gratis. Tegen de ontwikkeling in hardware valt bijna niet op te werken.quote:
dus het is echt gewoon een gedeelde database zonder decentraliteitquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:32 schreef Mijk het volgende:
[..]
Goeie vraag, maar dat gaat ver voorbij het voorbeeld wat ik probeer te zetten. Het gaat daar helemaal niet om, het gaat erom dat "chinese bedrijven" zogenaamd ervoor zouden zorgen dat er geen geld naar het westen kan, zoals hij postte, en dat is natuurlijk onzin, al helemaal met de setups van huidige blockchains. Dat is waar het om ging, niet om wat 100K VET of NEO nu kost.
mwahquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Sowieso voor kleinere rigs al niet meer, ook al is je stroom gratis. Tegen de ontwikkeling in hardware valt bijna niet op te werken.
Ik heb nog geen enkele token gezien die 100% decentraal is, dat gaat ook waarschijnlijk niet kunnen, maargoed, ieder zn ding he.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus het is echt gewoon een gedeelde database zonder decentraliteit
genot hoor
lekker tokentje man
niks mis mee
In vrijwel elke vorm van investeren buiten blockchain om discrimineert geld ook niet lijkt me.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:32 schreef Mijk het volgende:
[..]
Goeie vraag, maar dat gaat ver voorbij het voorbeeld wat ik probeer te zetten. Het gaat daar helemaal niet om, het gaat erom dat "chinese bedrijven" zogenaamd ervoor zouden zorgen dat er geen geld naar het westen kan, zoals hij postte, en dat is natuurlijk onzin, al helemaal met de setups van huidige blockchains. Dat is waar het om ging, niet om wat 100K VET of NEO nu kost.
Daar gaat het natuurlijk wel om. Jij beweert iets, dan moet je ook met feiten komen. Was je nu wel loaded geweest als je 2 jaar geleden 10k in NEO had geïnvesteerd ipv VET? Die chart is nou ook niet echt zaligmakend; https://coinmarketcap.com/currencies/neo/quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:32 schreef Mijk het volgende:
[..]
Goeie vraag, maar dat gaat ver voorbij het voorbeeld wat ik probeer te zetten.
Nee klopt, maar daar zijn veel makkelijker regels op te maken dan hierop. Dus dat zou nog eventueel denkbaar zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:35 schreef illusions het volgende:
[..]
In vrijwel elke vorm van investeren buiten blockchain om discrimineert geld ook niet lijkt me.
jup, snap daarom de aantrekkingskracht niet meerquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:34 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele token gezien die 100% decentraal is, dat gaat ook waarschijnlijk niet kunnen, maargoed, ieder zn ding he.
nogmaals: jawelquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:35 schreef illusions het volgende:
[..]
In vrijwel elke vorm van investeren buiten blockchain om discrimineert geld ook niet lijkt me.
Ook al betaal je niet voor stroom, is het nog verdomde moeilijk om winst te maken als je het niet groots aanpakt. Jouw ASIC minertje is binnen no-time obsolete.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mwah
ken wel wat mensen die het lukt
o.a een straat met zonnepanelen ergens in murica
Nee, ik probeer een voorbeeld te maken van iets, terwijl jij het overige eruit pakt om daarop door te vragen, datgeen wat helemaal niet relevant was ervoor. Dus je hebt gelijk verder.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar gaat het natuurlijk wel om. Jij beweert iets, dan moet je ook met feiten komen. Was je nu wel loaded geweest als je 1 of 2 jaar geleden 10k in NEO had geïnvesteerd ipv VET?
Klopt, ergens is het ook niets waard, het is maar puur wat mensen er aan waarde in zien. Zo is briefgeld eigenlijk ook niet meer dan papier.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, snap daarom de aantrekkingskracht niet meer
als het nou aandelen waren in het bedrijf die geld gaat verdienen met die leuke implementaties...
die token heb je geen zak aan
quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:04 schreef Mijk het volgende:
[..]
2 jaar geleden was NEO ongeveer 30 euro waard. Vrij onwaarschijnlijk dat iemand hier 100k NEO had/heeft, dat was toen 3 miljoen euro waard en nu nog 8 ton.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:22 schreef Mijk het volgende:
[..]
met 100K NEO had je al genoeg gehad, en de meesten hier die vet hebben, hebben meer dan dat
Slecht voorbeeld dus.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:37 schreef Mijk het volgende:
[..]
Nee, ik probeer een voorbeeld te maken van iets, terwijl jij het overige eruit pakt om daarop door te vragen, datgeen wat helemaal niet relevant was ervoor. Dus je hebt gelijk verder.
Ik ga het nog 1 keer proberen;quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
2 jaar geleden was NEO ongeveer 30 euro waard. Vrij onwaarschijnlijk dat iemand hier 100k NEO had/heeft, dat was toen 3 miljoen euro waard en nu nog 8 ton.
Mensen met veel VEN/VET hebben ook kunnen cashen toen. Met praktisch iedere coin kon dat toen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:46 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ik ga het nog 1 keer proberen;
Die knakker zei; "Chinese bedrijven gaan voorkomen dat er veel geld naar het westen kan"
Dus ik zei; "dan zou dat met NEO ook al het geval moeten zijn geweest"
Want; iemand met 100K NEO (even los van wat je ervoor betaalde) heeft gigantisch KUNNEN cashen op ATH... dus deed "dat chinese bedrijf ook niet hun best om t geld in china te houden"....
dat was wat ik probeerde te vertellen, das alles.. mensen met veel NEO, hebben kunnen cashen, of ze het gedaan hebben of niet staat ook helemaal buiten kijf.
Gast, dat is toch ook het hele punt.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mensen met veen VEN/VET hebben ook kunnen cashen toen. Met praktisch iedere coin kon dat toen.
Ja, dus is het idd volslagen onzin wat hij in die post zegt. Dat was eigenlijk alles waar dit om gingquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mensen met veen VEN/VET hebben ook kunnen cashen toen. Met praktisch iedere coin kon dat toen.
Ja daarom is het ook zo jammer om te beweren dat je met NEO loaded had kunnen zijn als het over VET gaatquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Gast, dat is toch ook het hele punt.
Het is omdat dat NEO ook chinees is, en het over chinese bedrijven ging.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja daarom is het ook zo jammer om te beweren dat je met NEO loaded had kunnen zijn als het over VET gaatJa, dat had met 100 andere coins ook gekund
![]()
Is NEO nu dan beter dan VET? Of had je er een hoger rendement mee gehaald?quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:55 schreef Mijk het volgende:
[..]
Het is omdat dat NEO ook chinees is, en het over chinese bedrijven ging.
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:00 schreef illusions het volgende:
Daar gaat het helemaal niet over man, het punt is .. wat hadden die Chineze bedrijven (die het geld zogenaamd niet naar het westen willen zien gaan) kunnen doen als iedereen in januari 2018 had gecasht? Niets.
Beweer dan ook geen onzin. Met 100k NEO was je binnen geweestquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:00 schreef illusions het volgende:
Daar gaat het helemaal niet over man, het punt is .. wat hadden die Chineze bedrijven (die het geld zogenaamd niet naar het westen willen zien gaan) kunnen doen als iedereen in januari 2018 had gecasht? Niets.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Beweer dan ook geen onzin. Met 100k NEO was je binnen geweestja met 100 BTC ook
Dat is helemaal het punt niet, noch het onderwerp. Laat ook maar.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Beweer dan ook geen onzin. Met 100k NEO was je binnen geweestja met 100 BTC ook
Ik quote hem gewoon nog een keer. Met 100k NEO had je 'al' genoeg gehadquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:22 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ja je leest alles net verkeerd, je moet ff met een ander perspecitef het hele stukje terug lezen, morgen ofzoquote:
Wie begon er nou over 100k NEO, jij of ikquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:09 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ja je leest alles net verkeerd, je moet ff met een ander perspecitef het hele stukje terug lezen, morgen ofzo
Je mist nog steeds het punt... wij hebben het over A, en jij over B...quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie begon er nou over 100k NEO, jij of ik
Ik reageer op jou, niet op 'wij'. Je punt is ook wel duideljk maar die 100k NEO slaat natuurijk nergens opquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:16 schreef Mijk het volgende:
[..]
Je mist nog steeds het punt... wij hebben het over A, en jij over B...
Het had 100K insert-any-chinese-coin kunnen zijn, het voegt niets toe, of doet niets af aan het punt... NEO was enkel de gekozen coin door mn brein, meer niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik reageer op jou, niet op 'wij'. Je punt is ook wel duideljk maar die 100k NEO slaat natuurijk nergens op
Nee zo bracht je het niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:27 schreef Mijk het volgende:
[..]
Het had 100K insert-any-chinese-coin kunnen zijn, het voegt niets toe, of doet niets af aan het punt... NEO was enkel de gekozen coin door mn brein, meer niet.
ja naja who de fuck cares nogquote:
Lekker DECENTRALIZEDquote:
Ben jij autisme of watquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Beweer dan ook geen onzin. Met 100k NEO was je binnen geweestja met 100 BTC ook.
Je mag best een punt proberen te maken, maar gebruik dan in ieder geval realistische getallen.
Klopt, maar het tekort is juist nodig om de kunstmatige schaarste in stand te houden en vooral mensen hele hoge leningen te laten afsluiten. Dit om het gehele bank/fiat systeem te kunnen blijven voortzetten.quote:Op maandag 2 december 2019 14:00 schreef illusions het volgende:
Huizentekort bestaat wel degelijk, omdat er niet genoeg gebouwd wordt. Dat er niet gebouwd kan worden is inderdaad wel onzin, maar dat het niet snel genoeg gebeurt is een feit.
Nou ja vroeg of laat gaat het systeem zelf een keer naar de klote. Vind het opzich best knap hoe ze het in 2008 voorkomen hebben. Op sommige momenten was het wel echt kritisch.quote:Geld zal altijd uit schuld gecreëerd worden, zo zit ons banksysteem nou eenmaal in elkaar.
Bij de volgende crisis gaan we ben ik bang echt naar de klote jaquote:Op dinsdag 3 december 2019 14:06 schreef Piva het volgende:
[..]
Klopt, maar het tekort is juist nodig om de kunstmatige schaarste in stand te houden en vooral mensen hele hoge leningen te laten afsluiten. Dit om het gehele bank/fiat systeem te kunnen blijven voortzetten.
Jammer genoeg is er weinig support om hier ook echt iets aan te veranderen en de meeste mensen die dit spel wel begrijpen profiteren er maximaal van en houden zich graag van de domme.
[..]
Nou ja vroeg of laat gaat het systeem zelf een keer naar de klote. Vind het opzich best knap hoe ze het in 2008 voorkomen hebben. Op sommige momenten was het wel echt kritisch.
Helaas is er alleen niets veranderd en gaat de volgende crisis nog groter/problematischer worden. Super interessant om te zien welke rol bitcoin hier in gaat spelen.
In NL staan we er gelukkig niet zo slecht voor. Uiteindelijk wordt er wel weer wat verzonnen om het allemaal draaiende te houden. Desalniettemin zullen er wel veel mensen compleet rekt gaan idd. Maar goed het geeft ook kansen om in enkele jaren ziek veel geld binnen te harken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bij de volgende crisis gaan we ben ik bang echt naar de klote ja
Wat ik niet zo goed begrijp is of deze mensen echt niet inzien hoe gevaarlijk deze nieuwe beweging is of dat ze het met opzet downplayen.quote:Compared with an incumbent financial system with assets of 382 trillion USD globally, FinTech activity is still modest. The total amount of new credit provided by FinTech and BigTech companies is relatively small. At the end of 2017 it stood at 0.5 percent of total credit.17 New FinTech business models rarely entail significant risk transformation.18And while the introduction of global stablecoins could pose a host of challenges, crypto-assets do not pose a threat to financial stability at this point, given their limited market capitalisation.
Iedereen is bijzonderquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent echt een bijzonder figuur.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:22 schreef Mijk het volgende:
[..]
Bouw gaat echt enorm omhoog in de komende jaren hoor, en het is geen bubbel. Nederland staat er goed voor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:14 schreef Piva het volgende:
[..]
In NL staan we er gelukkig niet zo slecht voor. Uiteindelijk wordt er wel weer wat verzonnen om het allemaal draaiende te houden. Desalniettemin zullen er wel veel mensen compleet rekt gaan idd. Maar goed het geeft ook kansen om in enkele jaren ziek veel geld binnen te harken.
Had 'makkelijk' gekund als je ingestapt was toen het nog Antshares heette. Is hier toen ook al besproken.quote:
Moeten we wel genoeg arbeidsmigranten hebben. Er is amper nieuwe aanwas qua personeel in de bouw. Als zzp-metselaar kun je 65 euro per uur pakken als je goed bent. En zodra geld niet meer zo goedkoop is zal de bouw de eerste zijn waar de boel weer stil valt.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Bouw gaat echt enorm omhoog in de komende jaren hoor, en het is geen bubbel. Nederland staat er goed voor.
Bureaucratische argumenten. Als de grond er is, en het bestemmingsplan verandert van agrarisch naar eentje met bouwbestemming, staan de aannemers in de rij hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Had 'makkelijk' gekund als je ingestapt was toen het nog Antshares heette. Is hier toen ook al besproken.
[..]
Moeten we wel genoeg arbeidsmigranten hebben. Er is amper nieuwe aanwas qua personeel in de bouw. Als zzp-metselaar kun je 65 euro per uur pakken als je goed bent. En zodra geld niet meer zo goedkoop is zal de bouw de eerste zijn waar de boel weer stil valt.
Ooit gekocht toen ze zo'n 50 cent waren en verpatst toen hij de $4,50 aantiktequote:Op dinsdag 3 december 2019 15:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Had 'makkelijk' gekund als je ingestapt was toen het nog Antshares heette. Is hier toen ook al besproken.
[..]
Vergeleken met Bitcointalk is het hier nog heiligquote:Op dinsdag 3 december 2019 06:58 schreef blackmore het volgende:
[..]
Wat is men toch vriendelijk in dit topic
Probeer eens een aannemer te vinden die volgende maand kan beginnen..quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Bureaucratische argumenten. Als de grond er is, en het bestemmingsplan verandert van agrarisch naar eentje met bouwbestemming, staan de aannemers in de rij hoor.
Voor nieuwbouw?quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer eens een aannemer te vinden die volgende maand kan beginnen..
Willen ze allemaal, alleen jammer dat ze niet kunnen. Of je huis wordt gebouwd door Polen en Roemenen op basis van een uitzuigcontract.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor nieuwbouw?
En de vergunning en bouwgrond is in orde?
Genoeg die binnen een maand willen startendan
Hoe kom je erbij, nou ja een bepaald deel vd bouwvakkers komt uit andere EU landen, zowat?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Willen ze allemaal, alleen jammer dat ze niet kunnen. Of je huis wordt gebouwd door Polen en Roemenen op basis van een uitzuigcontract.
3 jaar geleden was NEO nog antshares of zo. Toen was het nog minder dan een dubbeltjequote:Op dinsdag 3 december 2019 00:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
2 jaar geleden was NEO ongeveer 30 euro waard. Vrij onwaarschijnlijk dat iemand hier 100k NEO had/heeft, dat was toen 3 miljoen euro waard en nu nog 8 ton.
Dit.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor nieuwbouw?
En de vergunning en bouwgrond is in orde?
Genoeg die binnen een maand willen startendan
Gelul. Detachering maakt ook geen discriminatie hoor. Als jouw agrarisch perceel morgen op punt staat van bestemmingsverandering, hoef je het niet meer over Polen te hebben hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Willen ze allemaal, alleen jammer dat ze niet kunnen. Of je huis wordt gebouwd door Polen en Roemenen op basis van een uitzuigcontract.
Daar lurk ik nooitquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vergeleken met Bitcointalk is het hier nog heilig![]()
Maar true...
Dat zie je hier in het Oosten overal. Nu bellen is volgend jaar mei, juni op z'n vroegst beginnen. Of je moet op Werkspot een paar beunhazen gaan zoeken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij, nou ja een bepaald deel vd bouwvakkers komt uit andere EU landen, zowat?
Ja voor je velux dakraam voor ¤35,- P/u.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zie je hier in het Oosten overal. Nu bellen is volgend jaar mei, juni op z'n vroegst beginnen. Of je moet op Werkspot een paar beunhazen gaan zoeken.
Waar heb je het in hemelsnaam over, bollen rooien ofzo? Geloof nou maar dat je met enkel die bestemmingswijziging van agrarisch naar bouwgrond met de aardbeving die dat in het Kadaster geeft al een polonaise van Polen voor de deur creëert hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zie je hier in het Oosten overal. Nu bellen is volgend jaar mei, juni op z'n vroegst beginnen. Of je moet op Werkspot een paar beunhazen gaan zoeken.
Dat geldt voor heel veel coins. Het ging over 100k NEO, dus 10k euro toenquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
3 jaar geleden was NEO nog antshares of zo. Toen was het nog minder dan een dubbeltjeAls je er toen 100k in stopte was je wel redelijk binnen ja
Daar ging het helemaal niet om, het ging over anti-Chinees sentiment en of dat wel of niet waar was. Niemand kan er iets aan doen dat jouw autistische knoppie af ging op een paar voorbeeld-aantallen.quote:Op woensdag 4 december 2019 00:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel veel coins. Het ging over 100k NEO, dus 10k euro toen![]()
Beetje overbodige discussie dan, aangezien de staat bepaalt of het een security is en de SEC zich ermee moet bemoeien, of niet.quote:Op woensdag 4 december 2019 00:16 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit al uren YouTube te kijken, vandaag is HEX gelanceerd na een livestream van 7 uur is hij nu in de livestream van Tone Vays aangeschoven. Holy fuck die twee zijn het niet eens over of HEX nu wel of geen security is. Het is in elk geval zo gebouwd dat het geen security zou moeten zijn. Interessant om te volgen
Aan de bitcoin heb je feitelijk ook geen zak.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, snap daarom de aantrekkingskracht niet meer
als het nou aandelen waren in het bedrijf die geld gaat verdienen met die leuke implementaties...
die token heb je geen zak aan
Alsof ik een polonaise van Polen wilquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over, bollen rooien ofzo? Geloof nou maar dat je met enkel die bestemmingswijziging van agrarisch naar bouwgrond met de aardbeving die dat in het Kadaster geeft al een polonaise van Polen voor de deur creëert hoor.
Oh dus ze beginnen wel ad bouw maar gaat niet volgens je wens. En het zijn nog NL’ers ook!quote:Op woensdag 4 december 2019 07:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof ik een polonaise van Polen wil.
Maar goed, jij zal het allemaal wel beter weten vanuit Spanje. Ik ben hier zijdelings betrokken bij wat nieuwbouwprojecten en het is een drama. Ze staan inderdaad in de rij met mooie praatjes maar leveren ho maar. Zodra je afspraken wil gaan maken vliegen de 'ja maar..' je om de oren.
Nou beginnen moet ik nog zien. Dat zouden ze al 4x eerder doenquote:Op woensdag 4 december 2019 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dus ze beginnen wel ad bouw maar gaat niet volgens je wens. En het zijn nog NL’ers ook!
Dat is ook helemaal niet vreemd, velen hebben er een veelvoud in zitten.quote:Op woensdag 4 december 2019 00:11 schreef illusions het volgende:
Snap overigens ook niet dat een investering van ¤10k zo vreemd is hoor, als je met 1k aan het spelen bent waarom steek je uberhaupt dan nog energie in cryptonieuws?
Nee, dit is een SC, hoezo?quote:Op woensdag 4 december 2019 08:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet vreemd, velen hebben er een veelvoud in zitten.
Of is dit het bouw-topic?
Dat was tijdens '08 ook. Wel een goede indicator eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Parreltje weer.quote:Op woensdag 4 december 2019 06:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan de bitcoin heb je feitelijk ook geen zak.
Het heeft alleen waarde omdat anderen vinden dat het waarde heeft. Ik zie niet in wat dat verschilt met VET of wat voor andere coin dan ook
Dit is een SC. Je kan het hier hebben over wat je maar wiltquote:Op woensdag 4 december 2019 08:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet vreemd, velen hebben er een veelvoud in zitten.
Of is dit het bouw-topic?
Pareltje weerquote:Op woensdag 4 december 2019 10:46 schreef Piva het volgende:
[..]
Dat was tijdens '08 ook. Wel een goede indicator eigenlijk.
Over 2-4 jaar hoor je weer hoe bouwvakkers geen werk kunnen vinden.
[..]
Parreltje weer.
Als we morgen schilderijen niet langer kunnen waarderen plak ik heel het Van Gogh arsenaal op de muren hier.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pareltje weer
Als morgen niemand meer een neuk om bitcoin geeft denk je dat het overmorgen dan nog iets waard is?
Het is geen hypothesis als ik stel dat iets (in dit geval bitcoin) alleen maar waarde heeft omdat mensen vinden dat het waarde heeft. Dat gaat op voor alles.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:39 schreef Piva het volgende:
[..]
Als we morgen schilderijen niet langer kunnen waarderen plak ik heel het Van Gogh arsenaal op de muren hier.
Zulke hypothesis slaan natuurlijk nergens op.
Juist, maar Bitcoin is wat dat betreft wel betrouwbaarder dan een VET, aangezien het al veel groter is, net als dat de Euro betrouwbaarder is dan BTC.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is geen hypothesis als ik stel dat iets (in dit geval bitcoin) alleen maar waarde heeft omdat mensen vinden dat het waarde heeft. Dat gaat op voor alles.
Dus je opmerking 'pareltje weer' raakt kant noch wal.
Wat heeft betrouwbaarder er nou weer mee te maken. Daar gaat het helemaal niet om. Dat is nergens gezegd.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:29 schreef poebz het volgende:
[..]
Juist, maar Bitcoin is wat dat betreft wel betrouwbaarder dan een VET, aangezien het al veel groter is, net als dat de Euro betrouwbaarder is dan BTC.
Dat geldt voor heel veel assets. Goud, euro's et cetera.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft betrouwbaarder er nou weer mee te maken. Daar gaat het helemaal niet om. Dat is nergens gezegd.
Het ging erom dat je niets aan de VET token hebt, net zo min als dat je aan een bitcoin(token) iets hebt. Je hebt er alleen wat aan omdat mensen er waarde aan toekennen. Niets meer, niets minder.
Exact. Nagenoeg voor alles.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel veel assets. Goud, euro's et cetera.
Voor de meeste zaken niet. Een schop kan ik gebruiken om te graven. Een paard kan ik gebruiken, een kip kan ik gebruiken, grond, metalen, voedsel, slaven, boten, etc.quote:
Een obligatie/aandeel heeft 0 intrinsieke waarde, louter een nominale waarde die weer volledig afhankelijk is van wat men er voor waarde aan toedicht.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef LXIV het volgende:
En andere zaken zijn ook niet puur wat een gek er voor geeft, zoals aandelen en obligaties. DIe hebben wel degelijk een intrinsieke waarde. Niet het papiertje zelf, maar dat aandeel is natuurlijk wel 1/10.000.000 van een reeel bestaand bedrijf
Ik kan de waarde van een obligatie vrij nauwkeurig bepalen als ik beschik over informatie als de kredietwaardigheid van de uitgever, het rentepercentage, de looptijd, de huidige rentestand en de momentele waarde van vergelijkbare obligaties. Die inschatting wijkt geen 10% af hoor!quote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een obligatie heeft 0 intrinsieke waarde, louter een nominale waarde die weer volledig afhankelijk is van wat men er voor waarde aan toedicht.
En dat geldt voor zo'n beetje alles, dus waarom een open deur intrappen?quote:Op woensdag 4 december 2019 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft betrouwbaarder er nou weer mee te maken. Daar gaat het helemaal niet om. Dat is nergens gezegd.
Het ging erom dat je niets aan de VET token hebt, net zo min als dat je aan een bitcoin(token) iets hebt. Je hebt er alleen wat aan omdat mensen er waarde aan toekennen. Niets meer, niets minder.
Bitcoin word geen tool om geld mee te verdienen, het probeert de waarde van geld zelf te worden.quote:
Een aandeel zelf is ook niet altijd makkelijk te beoordelen. Tech bedrijven hadden vaak 0,0 intrinsiek waarde aan assets. De netto winsten waren in sommige gevallen wel 30 jaar lang "negatief", dit zijn nu net de grootste bedrijven in de tech sector. Als je de traditionele "zekere" waarderings tools had toegepast had je stuk voor stuk deze mega doorbraken gemist.quote:Niet het papiertje zelf, maar dat aandeel is natuurlijk wel 1/10.000.000 van een reeel bestaand bedrijf
twitter:natemaddrey twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 20:43:561/ Unlike most traditional assets, Bitcoin transactions are fully auditable.This allows for new ways to analyze investor behavior. For example, you can estimate Bitcoin investor cost basis solely by analyzing public data. https://t.co/gVQ0Md4v0I reageer retweet
KEIHARDE STIJVE HIER GODVERDOMMEquote:Op woensdag 4 december 2019 16:29 schreef Piva het volgende:
twitter:natemaddrey twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 20:43:561/ Unlike most traditional assets, Bitcoin transactions are fully auditable.This allows for new ways to analyze investor behavior. For example, you can estimate Bitcoin investor cost basis solely by analyzing public data. https://t.co/gVQ0Md4v0I reageer retweet
Je zit in hetzelfde topic als ik?quote:Op woensdag 4 december 2019 16:37 schreef nickhguitar het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik de sfeer in dit topic altijd als bijzonder prettig ervaar? Er wordt op een open wijze respectvol op elkaar gereageerd. Mooi om te zien.
Wil jij je grote smoel dichthouden? Bedankt.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:37 schreef nickhguitar het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik de sfeer in dit topic altijd als bijzonder prettig ervaar? Er wordt op een open wijze respectvol op elkaar gereageerd. Mooi om te zien.
Stel dat de Chinese overheid, of nog beter geheime dienst, meer dan 50% van de bitcoin opkoopt? Dan is het ook daarmee weer gedaan toch?quote:Op woensdag 4 december 2019 12:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik kan de waarde van een obligatie vrij nauwkeurig bepalen als ik beschik over informatie als de kredietwaardigheid van de uitgever, het rentepercentage, de looptijd, de huidige rentestand en de momentele waarde van vergelijkbare obligaties. Die inschatting wijkt geen 10% af hoor!
Dat is voor een BTC niet te doen. Die zijn nu $7200 waard. Maar kunnen over een maand 14.000 dollar waard zijn of 3000 dollar. Niemand die daarover kan zeggen of ze dan te goedkoop of te duur zijn op grond van een onderbouwing.
Als nu een obligatie van een kredietwaardige instelling (AA+) met een looptijd van 10 jaar, een rentepercentage van 8% en een nominale waarde van 100 euro op 100 euro noteert, kan ik zeggen dat ondergewaardeerd is (en dus kopen). De waarde daarvan is rond de 160 euro.
Maak zo'n som nu eens voor een bitcoin?
Sow.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil jij je grote smoel dichthouden? Bedankt.
Doe effe normaal ja?quote:Op woensdag 4 december 2019 21:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Er gaat best veel langs jou heen of niet?
Dit was enigszins sarcastisch maat.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Je zit in hetzelfde topic als ik?
Ok, joke's on me.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit was enigszins sarcastisch maat.
piratebay, bestaat dat nog ja?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:36 schreef metallicelmo het volgende:
HEX gaat wel lekker sinds de lancering, leuk bedacht nu nog zien of het uiteindelijk wat brengt. Zelf de piratebay heeft een ref link op hun site geplaatst lol
[ afbeelding ]
Alleen voor mensen met 100K NEOquote:Op donderdag 5 december 2019 10:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
piratebay, bestaat dat nog ja?
Paar dagen geleden gelanceerd https://hex.winquote:
Staat tegenwoordig vol met linkse indoctrinatie.quote:
Maar waar is het goed voor, behalve een anti-whale Joe the Plumber coinquote:Op donderdag 5 december 2019 10:34 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Paar dagen geleden gelanceerd https://hex.win
Het is een ERC20 token, gratis voor BTC holders die BTC hadden op 1 december 2019.
Mensen die de tokens willen claimen kunnen dat 350 dagen doen. 90% van de geclaimde coins worden automatisch minimaal 350 dagen gelocked. Elke dag dat je de tokens niet claimed wordt een klein percentage tokens uitgekeerd aan de mensen die wel hebben geclaimed. Mt.Gox kan niet claimen, Satoshi zelf gaat waarschijnlijk niet claimen. Wallets met meer dan 1000 BTC kunnen wel claimen maar krijgen een penalty van 75% om er voor te zorgen dat er geen grote whales ontstaan die de prijs makkelijk kunnen bewegen. Alle coins die niet zijn geclaimed worden dus aan de stakers gegeven. Mensen die dus over 4 maanden claimen worden ook 350 dagen gelocked voor 90% van hun HEX. Dit zou massaal dumpen van tokens moeten tegenhouden door mensen die eigenlijk niet geïnteresseerd zijn in het project. Hoe langer je locked, hoe meer winst in HEX je krijgt. Je kan ook HEX kopen door ETH te deponeren, einde van de dag krijgt de persoon die de meeste ETH heeft ingelegd het grootste percentage HEX van die dag naar ratio.
De coins die worden gestaked worden geburned door het smartcontract. Zodra jij ze weer unstaked een tijd later worden ze weer gemint. Hierdoor veranderd de circulating supply de hele dag door en zou dit de prijs ten goede moeten komen... Althans dat is de theorie erachter.
The first blockchain certificate of deposit.
Je kan de statistieken live zien op https://go.hex.win
Metamask is nodig om met het smartcontract te connecten.
Linksquote:Op donderdag 5 december 2019 10:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Staat tegenwoordig vol met linkse indoctrinatie.
Hoe claimen we die, zodat ik ze over 350 dagen kan dumpen?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:34 schreef metallicelmo het volgende:
Het is een ERC20 token, gratis voor BTC holders die BTC hadden op 1 december 2019.
Ja, het officiele stakement was een coin die is ontworpen om in prijs te stijgen. ETH is van 0,15 naar 1500 gegaan in een periode zonder adoptie. Waarom niet een token die technisch gebouwd is om in waarde te stijgen mede doordat je grote percentage winsten krijgt door het systeem. Als die token nog iets waard wordt is dat gegarandeerde winst. Maar goed uiteindelijk is het een token die weer iets probeert te bewijzen. 9 van de 10 tokens haalt het niet, hier is wel aardig over nagedacht, social media, YouTube, marketing zijn ze wel goed in. De meesten hier zien er denk ik niets in. Ik ben vooral benieuwd of het een succes wordt. Afgelopen dagen hebben ze in elk geval de meeste ERC20 transacties na Tether dus er is blijkbaar wel interesse inquote:Op donderdag 5 december 2019 10:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar waar is het goed voor, behalve een anti-whale Joe the Plumber coin. Is het bedoeld als digital currency?
fakenews aluhoedjequote:
Voor fakenews moet je bij D66 zijn, die creeeren het heel graag.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:54 schreef fathank het volgende:
[..]
fakenews aluhoedje
BNW is verderop
We hebben geen migratie probleem, die cultuur past hier prima, als je de andere kant op kijkt zie je niets toch ?!?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:56 schreef fathank het volgende:
muh linkse media
indoctrinatie
eu heeft als doel om het boreale volk ten gronde te richten
5g is schadelijk voor vogeltjes
poetin is een fijne vent
hou op hoor
Boos? Dat dacht je de vorige keer ook, maar dat is jouw interpretatie zo lijkt. Wellicht wat Carl Jung ; Projectie noemt?Ik ben niet de kwaaie hoor, ik ben alleen heel sterk verbaasd hoe men aan bepaalde denkbeelden komt, dat het uberhaupt bestaatquote:
Okeequote:Op donderdag 5 december 2019 11:18 schreef fathank het volgende:
je zit nogal aan het uiterste van het spectrum als ik een beetje tussen de regels lees. Dan snap ik wel dat wat gematigder denkbeelden moeilijk te snappen zijn.
Maar goed dat maakt niet uit, kun je niet zoveel aan doen.
2023, niet eerder. Vannacht nog 15k VET verdiendquote:
Beestquote:Op donderdag 5 december 2019 12:58 schreef fathank het volgende:
[..]
2023, niet eerder. Vannacht nog 15k VET verdiend
15K usd in 1 nacht is niet gekquote:Op donderdag 5 december 2019 12:58 schreef fathank het volgende:
[..]
2023, niet eerder. Vannacht nog 15k VET verdiend
Moet je heel wat kontjes voor verkopen achter station.quote:
Au.quote:Op donderdag 5 december 2019 06:24 schreef blackmore het volgende:
[..]
Altijd grappig die mensen die overduidelijk sarcasme serieus nemen.
Next level announcements announcen.twitter:OneLedgerTech twitterde op donderdag 05-12-2019 om 18:24:38“OneLedger is a world-class distributed ledger company with bleeding-edge technology,” said _________. “Through this partnership, we are able to help companies deploy this emerging technology as part of their overall digital business strategy.”#enterprise #technology $OLT $BTC https://t.co/004gkK7SQh reageer retweet
100% BTC met af en toe een uitstapje om meer BTC te vergaren. Zo'n portfolio als bovenstaand slaat op dit moment helemaal nergens meer op, tenzij je echt heel graag van je geld af wilt.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:13 schreef Ifrane het volgende:
Hoi.
Ik wil weer terug in de game komen na een jaar afwezigheid (klein beetje alles gevolgd na het uitstappen). Ik stap er wel in met een klein bedrag.
Welk portfolio raden jullie mij aan? Voorheen had ik 30% ETH, 15% LTC, 15% TRX, 30% XVG en 10% BTC. Ik zie dat ETH, TRX en LTC nog in de top 12 market cap zitten.Maar de ontwikkelingen ben ik even kwijt.
VETquote:Op donderdag 5 december 2019 20:13 schreef Ifrane het volgende:
Hoi.
Ik wil weer terug in de game komen na een anderhalfjaar afwezigheid (klein beetje alles gevolgd na het uitstappen). Ik stap er wel in met een klein bedrag.
Welk portfolio raden jullie mij aan anno 2020 (bijna)? Voorheen had ik 30% ETH, 15% LTC, 15% TRX, 30% XVG en 10% BTC. Ik zie dat ETH, TRX en LTC nog in de top 12 market cap zitten.Maar de ontwikkelingen ben ik even kwijt.
True. Thanks voor je advies. Hoe staat het met de stabiliteit van BTC dit jaar na die hype dump van $10k? Zo te zien is het wat minder volatiel de laatste paar maanden.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:16 schreef illusions het volgende:
[..]
100% BTC met af en toe een uitstapje om meer BTC te vergaren. Zo'n portfolio als bovenstaand slaat op dit moment helemaal nergens meer op, tenzij je echt heel graag van je geld af wilt.
Vrij stabiel, af en toe een flinke inzakker en dan weer heel lang stabiel.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:18 schreef Ifrane het volgende:
[..]
True. Thanks voor je advies. Hoe staat het met de stabiliteit van BTC dit jaar na die hype dump van $10k?
100% bitcoin is het beste idd. BTC zal nog wel behoorlijk volatiel blijven voorlopig. Maar de prijs is niet slecht nu en met nog een klein halfjaartje te gaan voordat er weer een halvening komt.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:18 schreef Ifrane het volgende:
[..]
True. Thanks voor je advies. Hoe staat het met de stabiliteit van BTC dit jaar na die hype dump van $10k? Zo te zien is het wat minder volatiel de laatste paar maanden.
Heb je het nu over de psyche van Dima?quote:Op donderdag 5 december 2019 20:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Vrij stabiel, af en toe een flinke inzakker en dan weer heel lang stabiel.
Nee, ik denk dat we in dat geval een beetje te vroeg juichen als we het over stabiliteit hebben.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je het nu over de psyche van Dima?
Ik raad je aan voor VET te gaan.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:13 schreef Ifrane het volgende:
Hoi.
Ik wil weer terug in de game komen na een anderhalfjaar afwezigheid (klein beetje alles gevolgd na het uitstappen). Ik stap er wel in met een klein bedrag.
Welk portfolio raden jullie mij aan anno 2020 (bijna)? Voorheen had ik 30% ETH, 15% LTC, 15% TRX, 30% XVG en 10% BTC. Ik zie dat ETH, TRX en LTC nog in de top 12 market cap zitten.Maar de ontwikkelingen ben ik even kwijt.
quote:Op donderdag 5 december 2019 23:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik raad je aan voor VET te gaan.
Niemand wil geld verliezenquote:Op vrijdag 6 december 2019 00:06 schreef illusions het volgende:
[..]![]()
Als je geld wilt verliezen raad ik dat ook aan.
twitter:CryptoCred twitterde op donderdag 05-12-2019 om 01:48:17Crypto is fucking surreal.DigiByte founder posts a thread criticising TRON and its usurpation of Poloniex.Hours later, Poloniex replies saying that DigiByte is going to be delisted from their platform after a miraculous and entirely coincidental "careful review".Stunning. https://t.co/oGsvgPjYOT reageer retweet
wat kinderachtig godverdommequote:Op vrijdag 6 december 2019 01:01 schreef Gehrman het volgende:
twitter:CryptoCred twitterde op donderdag 05-12-2019 om 01:48:17Crypto is fucking surreal.DigiByte founder posts a thread criticising TRON and its usurpation of Poloniex.Hours later, Poloniex replies saying that DigiByte is going to be delisted from their platform after a miraculous and entirely coincidental "careful review".Stunning. https://t.co/oGsvgPjYOT reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 december 2019 01:09 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
wat kinderachtig godverdomme, maargoed, Tron is eigenaar van Poloniex tegenwoordig
jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:34 schreef dimmak het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit iets verzonden vanuit MyEtherWallet. Maar nu heb ik Gas nodig. Is dit eigenlijk gewoon ETH naar MeW sturen en dan is het klaar?
Jep, je hebt maar een paar gwei nodig, een paar centen aan ETH is primaquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:34 schreef dimmak het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit iets verzonden vanuit MyEtherWallet. Maar nu heb ik Gas nodig. Is dit eigenlijk gewoon ETH naar MeW sturen en dan is het klaar?
Dat is blijkbaar ook niet verbeterd tov een jaar geledenquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:34 schreef dimmak het volgende:
Maar even een paar euro aanschaffen dan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, je hebt maar een paar gwei nodig, een paar centen aan ETH is prima
MeW ziet er zeker anders uit dan vroeger. Ik moest net al mijn custom tokens weer toevoegen en kwam er eerst niet uit omdat het anders was.quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:29 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar ook niet verbeterd tov een jaar geleden
Bittrex is wel compleet veranderd zeg. Sjow.
Hahaquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:29 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar ook niet verbeterd tov een jaar geleden
Bittrex is wel compleet veranderd zeg. Sjow.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 01:01 schreef Gehrman het volgende:
dit iddquote:
twitter:ethereum twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 10:29:04ATTENTION: If you are running Parity please update your nodes! There was an emergency patch issued yesterday. Prepare for Istanbul! https://t.co/PrRLLnhUgY reageer retweet
quote:Op donderdag 5 december 2019 10:54 schreef fathank het volgende:
[..]
fakenews aluhoedje
BNW is verderop
twitter:EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:41(1/12) Dankzij activist, Hassan Bahara, sta ik vandaag op het zaterdagkatern van de @volkskrant als “het gestileerde gezicht van radicaal rechts”. Een item gericht op karaktermoord.Ik sta te trillen van zowel schrik als woede door deze valstrik en demonisering.Hier de feiten: https://t.co/3v20raSqlY reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As above, so below.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:30 schreef Mijk het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:41(1/12) Dankzij activist, Hassan Bahara, sta ik vandaag op het zaterdagkatern van de @:volkskrant als “het gestileerde gezicht van radicaal rechts”. Een item gericht op karaktermoord.Ik sta te trillen van zowel schrik als woede door deze valstrik en demonisering.Hier de feiten: https://t.co/3v20raSqlY reageer retweet
Wat moet ik hiermee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik pas me graag aan m'n omgeving aan.quote:
Neequote:Op zaterdag 7 december 2019 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Is dit een goed moment om Bitcoin te kopen
Nee koop VET 12$ EPYquote:Op zaterdag 7 december 2019 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Jouw enige uitweg is stug door DCA'en op die VeTrain van je. Choo choo!quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2019 07:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Jouw enige uitweg is stug door DCA'en op die VeTrain van je. Choo choo!
Beter gebruik je Kraken?quote:Op zondag 8 december 2019 07:06 schreef illusions het volgende:
Heeft iemand een BL3P invite voor me?
Dat is sowieso een verstandig ideequote:Op zondag 8 december 2019 07:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Jouw enige uitweg is stug door DCA'en op die VeTrain van je. Choo choo!
Geen idee of het instant is. Dat hangt van de bank af denk ik?quote:Op maandag 9 december 2019 02:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Zoek eigenlijk alleen withdrawals met instant SEPA transfers, dat doet Kraken ook?
Nouja, vanuit Nederlandse banken staat alles altijd instantly op m'n rekening dus vandaar.quote:Op maandag 9 december 2019 10:39 schreef Piva het volgende:
[..]
Geen idee of het instant is. Dat hangt van de bank af denk ik?
Ik heb op Kraken wel eens 's ochtends gewithdrawald en 's avonds op de rekening. Normaalgesproken gaat er een nachtje overheen.quote:Op maandag 9 december 2019 02:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Zoek eigenlijk alleen withdrawals met instant SEPA transfers, dat doet Kraken ook?
Sinds Sasha Vostok introduceerde werd het mij ook wel duidelijk dat heel het waves netwerk onderdanig was geworden aan zijn andere poedelprojecten.twitter:tehMoonwalkeR twitterde op maandag 09-12-2019 om 16:22:31#moonranking updateDamn.. had to delist the love of my $crypto lifesince the $waves team doesnt care about their own token anymore i had to pull the plug. still hope for one last $west pumpwell #diamond category is empty af nowi welcome $OCEAN !https://t.co/uTGFJh8xkY https://t.co/Yb9dE3bW4V reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |