abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190194459

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen @Kyran via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

Be fearful when Tether crashes.

yigit_tercann twitterde op zondag 27-10-2019 om 01:09:57 1)Guys I need your help here. I was scammed and lied by @Crypto_Ed_NL and @CryptoTANL1. Plase read this thread for revealing this scammer. He is lying about his every analysis and also for member subscriptions. I would appreciate it if you help me. Please retweet for awareness reageer retweet
Dankjewel Ed door jouw actie vind half twitter Nederlanders nu Scammers en worden we het Nigeria van Europa genoemd. Thanks!
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 12:31:26 #2
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190212088
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 18:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

@:Mijk

Krijgen we hier nog antwoord op?
Ik loop hier al ff mee.

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat op Facebook en andere neuzelsites en andere domme media als kranten staat.
Leer eens naar feiten en echte cijfers kijken en laat alle “nieuws” liggen. Mijn advies: kijk gewoon geen “nieuws” meer.
Het zal je verbazen hoe de wereld er echt aan toe is. ;)
Ik kijk al jaren amper nieuws. De nieuwssites en NOS zijn juist zware linkse indoctrinatie... de alternatieve sites kun je nog wel ns wat vinden, maar ook daar is het geloofwaardigheidsniveau niet wat het zou moeten zijn, al is het wel beter dan mainstream media.
As above, so below.
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 12:32:54 #3
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190212115
Haha, die tweet van ed :+
As above, so below.
  zondag 1 december 2019 @ 13:03:21 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_190212641
Adoptie?

https://cointelegraph.com(...)tter_impression=true

'without having to deal with all the crypto stuff'
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_190212703
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2019 12:31 schreef Mijk het volgende:

[..]

Ik loop hier al ff mee.
[..]

Ik kijk al jaren amper nieuws. De nieuwssites en NOS zijn juist zware linkse indoctrinatie... de alternatieve sites kun je nog wel ns wat vinden, maar ook daar is het geloofwaardigheidsniveau niet wat het zou moeten zijn, al is het wel beter dan mainstream media.
Dan kijk je toch veel te veel nieuws, tenminste er zijn kanalen die je teveel indoctrineren. Vooral politiek.
Die zorgen ervoor dat jij braaf blijft doen wat je doet en gewoon belasting betaald.
Mensen die de echte wereld kennen weten dat er nauwelijks problemen zijn als je uit die “sleur” stapt gaat ondernemen en gewoon geld gaat verdienen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lospedrosa op 01-12-2019 13:43:50 ]
Vakman pur sang
  zondag 1 december 2019 @ 13:23:03 #6
157922 fathank
pi_190212891
Linkse indoctrinatie

Je gelooft zeker ook dat er een masterplan is om de boreale Europeaan om te volken tot een lichtbruine woestijnbewoner die 5x per dag tot Mekka moet bidden
pi_190213106
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2019 13:03 schreef fathank het volgende:
Adoptie?

https://cointelegraph.com(...)tter_impression=true

'without having to deal with all the crypto stuff'
Muh supplychain coin

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2019 13:36:38 ]
pi_190213125
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2019 12:31 schreef Mijk het volgende:

[..]

Ik loop hier al ff mee.
[..]

Ik begin steeds beter te begrijpen wat jij in Baudet ziet
pi_190213161
Wel een schijt irritante pump nu trouwens

Ik zit te azen op nog één laatste fomobuy maar telkens die pumps..
pi_190213621
Wat is er met BNB aan de hand? Min 50% ofzo in een half jaar tijd?
pi_190214112
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 14:03 schreef nickhguitar het volgende:
het is een AH bonuskaart voor een cryptobeurs

wat had je dan verwacht?
pi_190214160
quote:
Tja wat is er met de rest van alle coins gebeurd dan?
Vakman pur sang
pi_190217228
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Wel een schijt irritante pump nu trouwens

Ik zit te azen op nog één laatste fomobuy maar telkens die pumps..
Haha, maak je maar niet druk hoor knul. Er komen nog vele diepe dalen waarin je lekker die waardeloze Chineze coin van je kunt bijkopen. :P
pi_190217232
quote:
Interesse in crypto neemt af, dus ook in Binance. Logisch toch?
pi_190217255
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 17:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Haha, maak je maar niet druk hoor knul. Er komen nog vele diepe dalen waarin je lekker die waardeloze Chineze coin van je kunt bijkopen. :P
:')
pi_190217821
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 17:29 schreef illusions het volgende:

[..]

OK boomer
  zondag 1 december 2019 @ 20:56:07 #17
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190220972
  zondag 1 december 2019 @ 21:01:05 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190221097
quote:
Hou nou eens op met die onzin :') BNB doet het dit jaar nog altijd beter ban BTC. Jij hebt misschien gewoon op een verkeerd moment gekocht.

Je hebt je hier laten adviseren en bent in BNB en VET gegaan. Als je het allemaal zo klote vindt moet je misschien zelf onderzoek doen en betere keuzes maken. Als je bij ieder dipje in de stress schiet moet je ermee stoppen. Je kunt ook overstappen naar andere coins die het beter doen.
pi_190221193
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 21:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hou nou eens op met die onzin :') BNB doet het dit jaar nog altijd beter ban BTC. Jij hebt misschien gewoon op een verkeerd moment gekocht.

Je hebt je hier laten adviseren en bent in BNB en VET gegaan. Als je het allemaal zo klote vindt moet je misschien zelf onderzoek doen en betere keuzes maken. Als je bij ieder dipje in de stress schiet moet je ermee stoppen. Je kunt ook overstappen naar andere coins die het beter doen.
Ja, zeker het VET advies, dan kun je het beter zo in het kanaal gooien. :')
Vakman pur sang
pi_190222682
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 21:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zo sorry man, ik wist niet dat je boos werd.

Ik benoem alleen even dat BNB de afgelopen maanden -50% is gegaan, dat mag toch?
  zondag 1 december 2019 @ 22:06:13 #21
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190222964
Wat een frustratie altijd in dit topic :D lurkgenot :7
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 1 december 2019 @ 22:07:51 #22
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190223011
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zo sorry man, ik wist niet dat je boos werd.

Ik benoem alleen even dat BNB de afgelopen maanden -50% is gegaan, dat mag toch?
Ja maar je doet het iedere keer als VET of BNB een dipje heeft :') grow some balls man, als je hier niet tegen kunt moet je gewoon stoppen.
  zondag 1 december 2019 @ 22:09:08 #23
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190223055
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:06 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een frustratie altijd in dit topic :D lurkgenot :7
Geweldig hè1!
  zondag 1 december 2019 @ 22:10:45 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190223095
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja, zeker het VET advies, dan kun je het beter zo in het kanaal gooien. :')
DM's van hem incoming met de vraag welke coins hij dan wel moet kopen :')
pi_190223323
Blijf maar gewoon treintjes posten. Net zoals je nu doet op je zoldertje.
Vakman pur sang
  zondag 1 december 2019 @ 22:24:20 #26
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190223402
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Geweldig hè1!
Gaat toch altijd over hetzelfde. Het laat me een beetje denken aan die Google newsfeed met crypto nieuws. Allemaal "experts" die precies weten wat er allemaal gaat gebeuren, om vervolgens 2 dagen later ontkracht te worden.

We weten het allemaal niet, en dat is misschien maar beter zo ;)
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 23:00:34 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190224085
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:34 schreef fathank het volgende:
Ontopic:

Coffeecups op de blockchain

“DNP Initiates Circular Economy Project Powered by VeChain ToolChain In Collaboration With Fresh…” by VeChain Foundation https://link.medium.com/hHeTrqHQ01
Ontopic in een SC :? _O-

@Lenny_Leonard
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_190224288
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja maar je doet het iedere keer als VET of BNB een dipje heeft :') grow some balls man, als je hier niet tegen kunt moet je gewoon stoppen.
En wat doe jij, een trein posten elke keer dat VET een uitschieter heeft. Precies hetzelfde dus, en dan bekritiseren. :') :')
  zondag 1 december 2019 @ 23:23:55 #29
62913 Blik
The one and Only!
pi_190224468
Ik dacht dat Sinterklaas alleen voor kinderen een spannende tijd was...
  maandag 2 december 2019 @ 02:14:57 #30
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190225649
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 23:13 schreef illusions het volgende:

[..]

En wat doe jij, een trein posten elke keer dat VET een uitschieter heeft. Precies hetzelfde dus, en dan bekritiseren. :') :')
mooooooon
  maandag 2 december 2019 @ 02:25:22 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190225690
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:24 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Gaat toch altijd over hetzelfde. Het laat me een beetje denken aan die Google newsfeed met crypto nieuws. Allemaal "experts" die precies weten wat er allemaal gaat gebeuren, om vervolgens 2 dagen later ontkracht te worden.

We weten het allemaal niet, en dat is misschien maar beter zo ;)
Leuk toch. Het is net als bij voetbal, iedereen heeft zo zijn voorkeuren maar er gebeuren continu andere, soms onverwachte dingen. Dan krijg je nu en dan wat plaagstootjes hier en daar. So be it.
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 06:51:17 #32
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190226094
Is er een reden dat VET zo hard stijgt?
4045
onlogisch
  maandag 2 december 2019 @ 07:40:56 #33
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_190226300
quote:
5s.gif Op maandag 2 december 2019 06:51 schreef onlogisch het volgende:
China hustle, je weet tog
Hmz...
pi_190226439
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 23:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Chooo choooo
pi_190226524
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2019 07:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Chooo choooo
All on board!

The hustle train!

[ Bericht 2% gewijzigd door Lospedrosa op 02-12-2019 08:40:45 ]
Vakman pur sang
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 09:10:15 #36
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190227119
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 07:40 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

China hustle, je weet tog
Gewoon een ordinaire pump dus.
4045
onlogisch
  maandag 2 december 2019 @ 09:14:50 #37
157922 fathank
pi_190227183
Kijk die blauwe mongool :')

Eerst bijdehand doen en vervolgens met hangende pootjes komen vragen waarom Godencoin VET gestegen is.

dyor
pi_190227315
Ik denk dat we in een flippening zitten ahahhah

:B
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 10:00:27 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190227627
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2019 09:14 schreef fathank het volgende:
Kijk die blauwe mongool :')

Eerst bijdehand doen en vervolgens met hangende pootjes komen vragen waarom Godencoin VET gestegen is.

dyor
Woest.
4045
onlogisch
pi_190227655
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 09:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gewoon een ordinaire pump dus.
De whales zijn aan het spelen.
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 10:07:38 #41
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190227733
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

November.
Kan je er ook een jaartal aan koppelen?
4045
onlogisch
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 10:08:08 #42
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190227738
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 10:02 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

De whales zijn aan het spelen.
Wanneer ben je een whale met VET?

500m+?
4045
onlogisch
  maandag 2 december 2019 @ 10:40:43 #43
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190228156
CHOO CHOO!!!
  maandag 2 december 2019 @ 10:41:18 #44
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190228165
quote:
5s.gif Op maandag 2 december 2019 06:51 schreef onlogisch het volgende:
Altijd ondergewaardeerd geweest. Mensen zien eindelijk het licht.
  maandag 2 december 2019 @ 10:42:50 #45
62913 Blik
The one and Only!
pi_190228184
Hij blijft in ieder geval wel doorstijgen
pi_190228722
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 10:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Altijd ondergewaardeerd geweest. Mensen zien eindelijk het licht.
Vakman pur sang
pi_190228737
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 10:42 schreef Blik het volgende:
Hij blijft in ieder geval wel doorstijgen
$0,12 eoy *O*
pi_190228743
Wel leuk p&d materiaal, lately. :P
Vakman pur sang
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 11:32:07 #49
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190228917
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jij vindt het een waardeloos ding? :)
4045
onlogisch
pi_190228963
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 november 2019 14:16 schreef Mijk het volgende:

[..]

Ja, maar sowieso, er is een tekort aan alles; huizen, geld, zorg, er wordt bezuinigd op politie, en juist omdat je een hele stoet naar binnen haalt is dat ook allemaal nog eens meer nodig, terwijl er nu al een tekort is.. handig is anders, zegmaar. Het gaat niet alleen om criminelen oid, het gaat erom dat we het gewoon helemaal niet kunnen hebben, zo goed gaan we nou ook weer niet.
Er is een tekort aan geld ja? Hoe dan?

Daarnaast is het huizen "tekort" ook gewoon een verzonnen probleem. We kunnen in deze tijd met eenvoud genoeg huizen bouwen om iedereen te huisvesten zonder al te veel problemen. Net zoals dat we iedereen in de wereld ook wel van schoon drink water kunnen voorzien (zodat er geen mensen meer dood hoeven te gaan aan het gebrek hiervan) als we dat echt zouden willen.

Maar zolang we met fiat geld aan de gang blijven en al ons geld creëren uit schuld denk ik niet dat we deze problemen gaan oplossen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2019 11:36:21 ]
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 11:37:48 #51
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190229009
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 11:35 schreef Piva het volgende:

[..]

Daarnaast is het huizen "tekort" ook gewoon een verzonnen probleem. We kunnen in deze tijd met eenvoud genoeg huizen bouwen om iedereen te huisvesten zonder al te veel problemen. Net zoals dat we iedereen in de wereld ook wel van schoon drink water kunnen voorzien (zodat er geen mensen meer dood hoeven te gaan aan het gebrek hiervan) als we dat echt zouden willen.

Maar zolang we met fiat geld aan de gang blijven en al ons geld creëren uit schuld denk ik niet dat we deze problemen gaan oplossen.
4045
onlogisch
  maandag 2 december 2019 @ 11:47:36 #52
157922 fathank
pi_190229152
Ze moeten gewoon de uitkeringen wat hoger maken.

Maar nee de roverheid doet niets. En die dijkhoff ondertussen lekker z'n zakken vullen.
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 12:01:21 #53
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190229406
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2019 11:47 schreef fathank het volgende:
Ze moeten gewoon de uitkeringen wat hoger maken.

Maar nee de roverheid doet niets. En die dijkhoff ondertussen lekker z'n zakken vullen.
Hij kan beter in VET stappen.
4045
onlogisch
pi_190230175
quote:

[..]

_O_
pi_190230177
fiat money = fiat people
snel uitgeven, niet te ver nadenken
pi_190230557
Fuck rutte
pi_190231537
quote:

[..]

Huizentekort bestaat wel degelijk, omdat er niet genoeg gebouwd wordt. Dat er niet gebouwd kan worden is inderdaad wel onzin, maar dat het niet snel genoeg gebeurt is een feit.

Geld zal altijd uit schuld gecreëerd worden, zo zit ons banksysteem nou eenmaal in elkaar.
pi_190232180
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 14:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Huizentekort bestaat wel degelijk, omdat er niet genoeg gebouwd wordt. Dat er niet gebouwd kan worden is inderdaad wel onzin, maar dat het niet snel genoeg gebeurt is een feit.

Geld zal altijd uit schuld gecreëerd worden, zo zit ons banksysteem nou eenmaal in elkaar.
Gewoon langere huizen bouwen.
pi_190233439
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 14:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

|:(
pi_190233805
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 16:12 schreef blackmore het volgende:

[..]

Alsof jij een betere oplossing hebt }:|
  maandag 2 december 2019 @ 16:35:45 #61
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_190233809
quote:

[..]

:D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_190235666
quote:

[..]

Of verticale huizen bouwen.
Vakman pur sang
pi_190236006
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Of verticale huizen bouwen.
Ik zou ze 3 dimensionaal houden gewoon.
pi_190236020
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 16:12 schreef blackmore het volgende:

[..]

Altijd grappig die mensen die een overduidelijk grapje serieus nemen. :D
  maandag 2 december 2019 @ 19:06:05 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190236206
Is dit het crypto topic?
pi_190236317
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 19:06 schreef leolinedance het volgende:
Is dit het crypto topic?
Nee, sorry, je zit verkeerd.

Dit topic gaat over stoomlocomotieven met V-vormige vlammen en over te korte woningen.
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 19:15:28 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190236370
quote:
Is dit het crypto topic?
Dit is een SC.
4045
onlogisch
pi_190238072
quote:
Is dit het crypto topic?
Nee, hoezo?
pi_190240336
Mayday mayday, VET had collapsed, i repeat, VET had collapsed.
Vakman pur sang
pi_190240522
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
@Dimachaerus snel, bijkopen die rotzooi.
  maandag 2 december 2019 @ 22:09:34 #71
157922 fathank
pi_190240573
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Lol gewoon groen hoor :s)
pi_190240824
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 22:07 schreef illusions het volgende:

[..]

@:dimachaerus snel, bijkopen die rotzooi.
?

hij staat ivm de afgelopen weken nog steeds op +300% sats :S
pi_190240829
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2019 22:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol gewoon groen hoor :s)
Als bij een kleine stijging een trein kan. Dan kan bij een kleine daling ook een waarschuwing natuurlijk. :P
Vakman pur sang
pi_190240847
Welke daling lol

Trein had plas pauze

Hij vertrekt weer

Choo choo

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2019 22:23:47 ]
pi_190240876
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

?

hij staat ivm de afgelopen weken nog steeds op +300% sats :S
Niet gekeken. Ga gewoon uit van de onfeilbare integriteit van @Lospedrosa
pi_190240900
BTT gaat ook weer heerlijk. Fijne prijspakker dat de laatste weken.
pi_190241255
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 18:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Altijd grappig die mensen die een overduidelijk grapje serieus nemen. :D
Ah, het was een grapje, bedankt voor de uitleg! :)
pi_190241308
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 22:48 schreef blackmore het volgende:

[..]

Ah, het was een grapje, bedankt voor de uitleg! :)
Matige reddingspoging. :')
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 22:53:18 #79
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190241345
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 22:51 schreef illusions het volgende:

[..]

op de rommelmarkt
As above, so below.
pi_190241748
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 22:53 schreef Mijk het volgende:

[..]

op de rommelmarkt
Beeldje van 50 cent?
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 23:19:02 #81
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190241796
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 23:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Beeldje van 50 cent?
Leuke matige grap
As above, so below.
pi_190241814
quote:
11s.gif Op maandag 2 december 2019 23:19 schreef Mijk het volgende:

[..]

Leuke matige grap
Er op stampen?
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 23:21:14 #83
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190241833
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 23:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er op stampen?
En die gozer helemaal uit zn stekker en alles
En dan zo; ja maar ik had m toch gekocht whehehehe
As above, so below.
pi_190241852
quote:
11s.gif Op maandag 2 december 2019 23:21 schreef Mijk het volgende:

[..]

En die gozer helemaal uit zn stekker en alles
En dan zo; ja maar ik had m toch gekocht whehehehe
Klassieker
pi_190241857
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2019 10:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wanneer ben je een whale met VET?

500m+?
Je bent altijd een lozer als Europeaan als je investeert in Chinese projecten. VET is van de Chinezen en die gaan geen grof geld weggeven aan het westen.

Toch grappig. Een project als LINK doet in de laatste 12 maand ruim 1000% (!!!) returns, maar wordt veel minder besproken in dit topic. Met dit soort projecten kon en kun je geld verdienen met minder risico imo.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 23:27:28 #86
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190241917
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 23:23 schreef Moody het volgende:

[..]

Je bent altijd een lozer als Europeaan als je investeert in Chinese projecten. VET is van de Chinezen en die gaan geen grof geld weggeven aan het westen.

Toch grappig. Een project als LINK doet in de laatste 12 maand bijna 1000% (!!!) returns, maar wordt veel minder besproken in dit topic. Met dit soort projecten kon en kun je geld verdienen met minder risico imo.
Wat een gelul dit, dat zou dan ook gelden voor NEO, die tokenprijs hield zich ook niet echt in in 2017... het is niet zo dat Vechain enkel zelf bepaalt hoe groot de vraag naar de token is. In essentie natuurlijk wel, maar zodra er grote partijen op die chain komen, is het onvoorspelbaar en niet beinvloedbaar.
As above, so below.
pi_190242302
quote:

[..]

Toch grappig. Een project als LINK doet in de laatste 12 maand ruim 1000% (!!!) returns, maar wordt veel minder besproken in dit topic. Met dit soort projecten kon en kun je geld verdienen met minder risico imo.
Heerlijk
pi_190242356
quote:
3s.gif Op maandag 2 december 2019 23:27 schreef Mijk het volgende:

[..]

Wat een gelul dit, dat zou dan ook gelden voor NEO, die tokenprijs hield zich ook niet echt in in 2017... het is niet zo dat Vechain enkel zelf bepaalt hoe groot de vraag naar de token is. In essentie natuurlijk wel, maar zodra er grote partijen op die chain komen, is het onvoorspelbaar en niet beinvloedbaar.
zijn nodes al winstgevend daar?
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:04:09 #89
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242371
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:02 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Geen idee, ik hou me al ff niet meer ermee bezig, maar ik weet wel dat je in 2017 dik binnen was als je zulke aantallen NEO had die de meeste hier nu in VET hebben.

En wat bedoel je met "daar"? In VET, NEO, of UTN?
As above, so below.
pi_190242390
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:04 schreef Mijk het volgende:

[..]

Geen idee, ik hou me al ff niet meer ermee bezig, maar ik weet wel dat je in 2017 dik binnen was als je zulke aantallen NEO had die de meeste hier nu in VET hebben.

allemaal
pi_190242392
quote:

[..]

Ok dus die hele coin is gewoon voor de grap ofzo?

Geld discrimineert niet.
pi_190242397
quote:

[..]

Ligt dat aan pro-Chinees sentiment dan?
pi_190242406
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok dus die hele coin is gewoon voor de grap ofzo?

Geld discrimineert niet.
Uhm, jawel.

Jij mag je eurootjes niet naar Iran sturen.

Dat gaat overigens ook gebeuren op van die centraal geregelde chains.
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:07:37 #94
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242408
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]

allemaal
Ik denk allemaal niet op t moment, maarja... het zijn geen florisante dagen in crypto, tenzij je behoorlijk in btc zit, maar zelfs dat performed twijfelachtig en lijkt een dikke cwave naar beneden in te zetten
As above, so below.
pi_190242451
quote:

[..]

Is btc node Al winstgevend of noh?
pi_190242452
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Uhm, jawel.

Jij mag je eurootjes niet naar Iran sturen.

Dat gaat overigens ook gebeuren op van die centraal geregelde chains.
Niet mijn punt. Als jij in een Chinees bedrijf wilt investeren, wie houdt je dan tegen? Ze gaan je aandeel weigeren op grond van afkomst?
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:16:08 #97
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242477
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet mijn punt. Als jij in een Chinees bedrijf wilt investeren, wie houdt je dan tegen? Ze gaan je aandeel weigeren op grond van afkomst?
Dit ja, het is ook volslagen geschift wat er gesteld wordt natuurlijk. Die token is niet ineens minder waard of wordt ineens geblockt omdat je een buitenlander bent, dan helpen ze direct het hele bedrijf om zeep, als ze het uberhaupt al zouden kunnen.
As above, so below.
pi_190242520
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:07 schreef Mijk het volgende:

[..]

Ik denk allemaal niet op t moment, maarja... het zijn geen florisante dagen in crypto, tenzij je behoorlijk in btc zit, maar zelfs dat performed twijfelachtig en lijkt een dikke cwave naar beneden in te zetten
het minen van bitcoin is behoorlijk winstgevend
dat houdt het netwerk veilig :)
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:20:56 #99
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242526
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Als je geen stroomkosten hebt vast wel ja.
As above, so below.
  dinsdag 3 december 2019 @ 00:20:56 #100
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190242527
quote:

[..]

Welke aantallen hebben de meesten hier in VET dan? En wie zijn dat dan?
pi_190242533
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:16 schreef Mijk het volgende:

[..]

Dit ja, het is ook volslagen geschift wat er gesteld wordt natuurlijk. Die token is niet ineens minder waard of wordt ineens geblockt omdat je een buitenlander bent, dan helpen ze direct het hele bedrijf om zeep, als ze het uberhaupt al zouden kunnen.
totdat noord-korea een node koopt :)
pi_190242537
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:20 schreef Mijk het volgende:

[..]

Als je geen stroomkosten hebt vast wel ja.
:?

de hashrate groeit constant, jij denkt dat miners dat doen omdat het verliesgevend is?
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:22:11 #103
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242539
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Welke aantallen hebben de meesten hier in VET dan? En wie zijn dat dan?
met 100K NEO had je al genoeg gehad, en de meesten hier die vet hebben, hebben meer dan dat
As above, so below.
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:25:10 #104
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242564
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]

totdat noord-korea een node koopt :)
Interessante wel ja, maar wordt dat inene geblockt dan? En zo ja door wie? Verder niet over nagedacht, maar met dat probleem zitten wij hier niet.

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:?

de hashrate groeit constant, jij denkt dat miners dat doen omdat het verliesgevend is?
Nee, dat denk ik niet.
As above, so below.
pi_190242570
quote:

[..]

Hoeveel profits met minen?
pi_190242591
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:25 schreef Mijk het volgende:

[..]

Interessante wel ja, maar wordt dat inene geblockt dan? En zo ja door wie? Verder niet over nagedacht, maar met dat probleem zitten wij hier niet.
Je claimt net dat dat niet kan gebeuren.
pi_190242599
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:25 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hoeveel profits met minen?
mine al jaren niet meer, anderen wel geloof ik zo
pi_190242609
quote:

[..]

2012 belde :D
pi_190242610
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]

mine al jaren niet meer, anderen wel geloof ik zo
Hoezo niet

Dikke profits
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:29:51 #110
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242619
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Je claimt net dat dat niet kan gebeuren.
Ja waar wil je nou heen dan? Het kan ook zomaar dat microsoft en google ons ineens allemaal blocken zodat morgen de helft van het internet weg is, daarnaast kan er ook een meteoriet neerstorten op je huis dat je er morgen niet meer bent. Er kan zoveel.
As above, so below.
  dinsdag 3 december 2019 @ 00:29:57 #111
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190242620
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:22 schreef Mijk het volgende:

[..]

met 100K NEO had je al genoeg gehad, en de meesten hier die vet hebben, hebben meer dan dat
Maar wat kostte 100k NEO toen? Is dat qua waarde uberhaupt vergelijkbaar? Heb nooit het idee gehad dat NEO nou zo'n godencoin was/is.
pi_190242637
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hoezo niet

Dikke profits
niet voor kleinere rigs in NL
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:32:20 #113
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242638
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Maar wat kostte 100k NEO toen?
Goeie vraag, maar dat gaat ver voorbij het voorbeeld wat ik probeer te zetten. Het gaat daar helemaal niet om, het gaat erom dat "chinese bedrijven" zogenaamd ervoor zouden zorgen dat er geen geld naar het westen kan, zoals hij postte, en dat is natuurlijk onzin, al helemaal met de setups van huidige blockchains. Dat is waar het om ging, niet om wat 100K VET of NEO nu kost.
As above, so below.
pi_190242642
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:29 schreef Mijk het volgende:

[..]

Ja waar wil je nou heen dan? Het kan ook zomaar dat microsoft en google ons ineens allemaal blocken zodat morgen de helft van het internet weg is, daarnaast kan er ook een meteoriet neerstorten op je huis dat je er morgen niet meer bent. Er kan zoveel.
jup, microsoft en google runnen dan ook geen blockchain voor je biefstuk op de blockchain

pretenderen ook niet DECENTRALIZED te zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2019 00:32:59 ]
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:33:20 #115
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242646
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:32 schreef aTypisch het volgende:

[..]

jup, microsoft en google runnen dan ook geen blockchain voor je biefstuk op de blockchain

pretenderen ook niet DECENTRALIZED te zijn

Dat doet Borodich ook niet, die was pas live gegaan in Tunesie ofzo
As above, so below.
pi_190242647
quote:

[..]

Sowieso voor kleinere rigs al niet meer, ook al is je stroom gratis. Tegen de ontwikkeling in hardware valt bijna niet op te werken.
pi_190242655
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:32 schreef Mijk het volgende:

[..]

Goeie vraag, maar dat gaat ver voorbij het voorbeeld wat ik probeer te zetten. Het gaat daar helemaal niet om, het gaat erom dat "chinese bedrijven" zogenaamd ervoor zouden zorgen dat er geen geld naar het westen kan, zoals hij postte, en dat is natuurlijk onzin, al helemaal met de setups van huidige blockchains. Dat is waar het om ging, niet om wat 100K VET of NEO nu kost.
dus het is echt gewoon een gedeelde database zonder decentraliteit

genot hoor
lekker tokentje man
niks mis mee
pi_190242660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Sowieso voor kleinere rigs al niet meer, ook al is je stroom gratis. Tegen de ontwikkeling in hardware valt bijna niet op te werken.
mwah
ken wel wat mensen die het lukt

o.a een straat met zonnepanelen ergens in murica
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:34:59 #119
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242663
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dus het is echt gewoon een gedeelde database zonder decentraliteit

genot hoor
lekker tokentje man
niks mis mee
Ik heb nog geen enkele token gezien die 100% decentraal is, dat gaat ook waarschijnlijk niet kunnen, maargoed, ieder zn ding he.
As above, so below.
pi_190242667
quote:

[..]

In vrijwel elke vorm van investeren buiten blockchain om discrimineert geld ook niet lijkt me.
  dinsdag 3 december 2019 @ 00:35:50 #121
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190242668
quote:

[..]

Goeie vraag, maar dat gaat ver voorbij het voorbeeld wat ik probeer te zetten.
Daar gaat het natuurlijk wel om. Jij beweert iets, dan moet je ook met feiten komen. Was je nu wel loaded geweest als je 2 jaar geleden 10k in NEO had geïnvesteerd ipv VET? Die chart is nou ook niet echt zaligmakend; https://coinmarketcap.com/currencies/neo/
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:36:13 #122
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242669
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:35 schreef illusions het volgende:

[..]

In vrijwel elke vorm van investeren buiten blockchain om discrimineert geld ook niet lijkt me.
Nee klopt, maar daar zijn veel makkelijker regels op te maken dan hierop. Dus dat zou nog eventueel denkbaar zijn.
As above, so below.
pi_190242670
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:34 schreef Mijk het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enkele token gezien die 100% decentraal is, dat gaat ook waarschijnlijk niet kunnen, maargoed, ieder zn ding he.
jup, snap daarom de aantrekkingskracht niet meer

als het nou aandelen waren in het bedrijf die geld gaat verdienen met die leuke implementaties...

die token heb je geen zak aan
pi_190242672
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:35 schreef illusions het volgende:

[..]

nogmaals: jawel
pi_190242679
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

mwah
ken wel wat mensen die het lukt

o.a een straat met zonnepanelen ergens in murica
Ook al betaal je niet voor stroom, is het nog verdomde moeilijk om winst te maken als je het niet groots aanpakt. Jouw ASIC minertje is binnen no-time obsolete.
pi_190242680
ons geld(systeem) discrimineert ook de mensen die niet in staat zijn hun vermogen ergens anders in te stoppen dan het geld
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:37:14 #127
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242681
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Daar gaat het natuurlijk wel om. Jij beweert iets, dan moet je ook met feiten komen. Was je nu wel loaded geweest als je 1 of 2 jaar geleden 10k in NEO had geïnvesteerd ipv VET?
Nee, ik probeer een voorbeeld te maken van iets, terwijl jij het overige eruit pakt om daarop door te vragen, datgeen wat helemaal niet relevant was ervoor. Dus je hebt gelijk verder. :)
As above, so below.
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:37:56 #128
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242686
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]

als het nou aandelen waren in het bedrijf die geld gaat verdienen met die leuke implementaties...

Klopt, ergens is het ook niets waard, het is maar puur wat mensen er aan waarde in zien. Zo is briefgeld eigenlijk ook niet meer dan papier.
As above, so below.
  dinsdag 3 december 2019 @ 00:44:22 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190242746
quote:

[..]

quote:

[..]

2 jaar geleden was NEO ongeveer 30 euro waard. Vrij onwaarschijnlijk dat iemand hier 100k NEO had/heeft, dat was toen 3 miljoen euro waard en nu nog 8 ton.
  dinsdag 3 december 2019 @ 00:45:28 #130
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190242761
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:37 schreef Mijk het volgende:

[..]

Nee, ik probeer een voorbeeld te maken van iets, terwijl jij het overige eruit pakt om daarop door te vragen, datgeen wat helemaal niet relevant was ervoor. Dus je hebt gelijk verder. :)
Slecht voorbeeld dus.
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:46:24 #131
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242768
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[..]

2 jaar geleden was NEO ongeveer 30 euro waard. Vrij onwaarschijnlijk dat iemand hier 100k NEO had/heeft, dat was toen 3 miljoen euro waard en nu nog 8 ton.
Ik ga het nog 1 keer proberen;

Die knakker zei; "Chinese bedrijven gaan voorkomen dat er veel geld naar het westen kan"
Dus ik zei; "dan zou dat met NEO ook al het geval moeten zijn geweest"
Want; iemand met 100K NEO (even los van wat je ervoor betaalde) heeft gigantisch KUNNEN cashen op ATH... dus deed "dat chinese bedrijf ook niet hun best om t geld in china te houden"....

dat was wat ik probeerde te vertellen, das alles.. mensen met veel NEO, hebben kunnen cashen, of ze het gedaan hebben of niet staat ook helemaal buiten kijf.
As above, so below.
  dinsdag 3 december 2019 @ 00:51:51 #132
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190242832
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:46 schreef Mijk het volgende:

[..]

Ik ga het nog 1 keer proberen;

Die knakker zei; "Chinese bedrijven gaan voorkomen dat er veel geld naar het westen kan"
Dus ik zei; "dan zou dat met NEO ook al het geval moeten zijn geweest"
Want; iemand met 100K NEO (even los van wat je ervoor betaalde) heeft gigantisch KUNNEN cashen op ATH... dus deed "dat chinese bedrijf ook niet hun best om t geld in china te houden"....

dat was wat ik probeerde te vertellen, das alles.. mensen met veel NEO, hebben kunnen cashen, of ze het gedaan hebben of niet staat ook helemaal buiten kijf.
Mensen met veel VEN/VET hebben ook kunnen cashen toen. Met praktisch iedere coin kon dat toen.
pi_190242837
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Mensen met veen VEN/VET hebben ook kunnen cashen toen. Met praktisch iedere coin kon dat toen.
Gast, dat is toch ook het hele punt. :D
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:52:33 #134
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242840
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Mensen met veen VEN/VET hebben ook kunnen cashen toen. Met praktisch iedere coin kon dat toen.
Ja, dus is het idd volslagen onzin wat hij in die post zegt. Dat was eigenlijk alles waar dit om ging :+
As above, so below.
  dinsdag 3 december 2019 @ 00:54:24 #135
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190242857
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Gast, dat is toch ook het hele punt. :D
Ja daarom is het ook zo jammer om te beweren dat je met NEO loaded had kunnen zijn als het over VET gaat :P Ja, dat had met 100 andere coins ook gekund _O-
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:55:46 #136
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242872
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja daarom is het ook zo jammer om te beweren dat je met NEO loaded had kunnen zijn als het over VET gaat :P Ja, dat had met 100 andere coins ook gekund _O-
Het is omdat dat NEO ook chinees is, en het over chinese bedrijven ging.
As above, so below.
  dinsdag 3 december 2019 @ 00:58:55 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190242897
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:55 schreef Mijk het volgende:

[..]

Het is omdat dat NEO ook chinees is, en het over chinese bedrijven ging.
Is NEO nu dan beter dan VET? Of had je er een hoger rendement mee gehaald?
pi_190242908
Daar gaat het helemaal niet over man, het punt is .. wat hadden die Chineze bedrijven (die het geld zogenaamd niet naar het westen willen zien gaan) kunnen doen als iedereen in januari 2018 had gecasht? Niets.
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 01:01:48 #139
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242924
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 01:00 schreef illusions het volgende:
Daar gaat het helemaal niet over man, het punt is .. wat hadden die Chineze bedrijven (die het geld zogenaamd niet naar het westen willen zien gaan) kunnen doen als iedereen in januari 2018 had gecasht? Niets.
Dit ja.
As above, so below.
  dinsdag 3 december 2019 @ 01:01:57 #140
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190242925
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 01:00 schreef illusions het volgende:
Beweer dan ook geen onzin. Met 100k NEO was je binnen geweest :') ja met 100 BTC ook.

Je mag best een punt proberen te maken, maar gebruik dan in ieder geval realistische getallen.
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 01:02:30 #141
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242934
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 01:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Beweer dan ook geen onzin. Met 100k NEO was je binnen geweest :') ja met 100 BTC ook
As above, so below.
pi_190242942
quote:

[..]

Beweer dan ook geen onzin. Met 100k NEO was je binnen geweest :') ja met 100 BTC ook
Dat is helemaal het punt niet, noch het onderwerp. Laat ook maar. :P
  dinsdag 3 december 2019 @ 01:05:22 #143
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190242963
quote:

[..]

Ik quote hem gewoon nog een keer. Met 100k NEO had je 'al' genoeg gehad _O-
pi_190242968
^O^
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 01:07:36 #145
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242974
Haha :D
As above, so below.
  dinsdag 3 december 2019 @ 01:09:02 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190242984
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 01:07 schreef Mijk het volgende:
Haha :D
2.4 miljoen _O- :o
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 01:09:35 #147
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190242989
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 01:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

2.4 miljoen _O- :o
Ja je leest alles net verkeerd, je moet ff met een ander perspecitef het hele stukje terug lezen, morgen ofzo :+
As above, so below.
  dinsdag 3 december 2019 @ 01:15:31 #148
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190243039
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 01:09 schreef Mijk het volgende:

[..]

Ja je leest alles net verkeerd, je moet ff met een ander perspecitef het hele stukje terug lezen, morgen ofzo :+
Wie begon er nou over 100k NEO, jij of ik :o
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 01:16:21 #149
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190243048
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 01:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wie begon er nou over 100k NEO, jij of ik :o
Je mist nog steeds het punt... wij hebben het over A, en jij over B...
As above, so below.
  dinsdag 3 december 2019 @ 01:26:36 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190243132
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 01:16 schreef Mijk het volgende:

[..]

Je mist nog steeds het punt... wij hebben het over A, en jij over B...
Ik reageer op jou, niet op 'wij'. Je punt is ook wel duideljk maar die 100k NEO slaat natuurijk nergens op _O-
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 01:27:32 #151
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190243141
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 01:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik reageer op jou, niet op 'wij'. Je punt is ook wel duideljk maar die 100k NEO slaat natuurijk nergens op _O-
Het had 100K insert-any-chinese-coin kunnen zijn, het voegt niets toe, of doet niets af aan het punt... NEO was enkel de gekozen coin door mn brein, meer niet.
As above, so below.
  dinsdag 3 december 2019 @ 01:50:21 #152
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190243310
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 01:27 schreef Mijk het volgende:

[..]

Het had 100K insert-any-chinese-coin kunnen zijn, het voegt niets toe, of doet niets af aan het punt... NEO was enkel de gekozen coin door mn brein, meer niet.
Nee zo bracht je het niet.
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 01:53:40 #153
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190243326
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 01:50 schreef leolinedance het volgende:

[..]

ja naja who de fuck cares nog :+ zo was het bedoeld, wat jij er verder in je hoofd van maakt moet je zelf weten, truste :7
As above, so below.
pi_190244192
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 22:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat is men toch vriendelijk in dit topic :')
pi_190245301
quote:

[..]

Lekker DECENTRALIZED

Proof of wealth

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2019 09:47:30 ]
pi_190245396
quote:

[..]

Beweer dan ook geen onzin. Met 100k NEO was je binnen geweest :') ja met 100 BTC ook.

Je mag best een punt proberen te maken, maar gebruik dan in ieder geval realistische getallen.
Ben jij autisme of wat :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2019 09:46:58 ]
pi_190245444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 01:50 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jij bent echt een bijzonder figuur.
pi_190246036
Zal het ff samenvatten:

CHINEZEN ZIJN NIET TE VERTROUWEN.
Die maken nog je moeder na.
Vakman pur sang
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:17:30 #159
157922 fathank
pi_190246275
Daarom dnv-gl partnership

Zonder dat doe je niet mee.

Tokenomics bruh
pi_190248442
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 14:00 schreef illusions het volgende:

Klopt, maar het tekort is juist nodig om de kunstmatige schaarste in stand te houden en vooral mensen hele hoge leningen te laten afsluiten. Dit om het gehele bank/fiat systeem te kunnen blijven voortzetten.

Jammer genoeg is er weinig support om hier ook echt iets aan te veranderen en de meeste mensen die dit spel wel begrijpen profiteren er maximaal van en houden zich graag van de domme.

quote:
Nou ja vroeg of laat gaat het systeem zelf een keer naar de klote. Vind het opzich best knap hoe ze het in 2008 voorkomen hebben. Op sommige momenten was het wel echt kritisch.

Helaas is er alleen niets veranderd en gaat de volgende crisis nog groter/problematischer worden. Super interessant om te zien welke rol bitcoin hier in gaat spelen.
pi_190248478
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:06 schreef Piva het volgende:

[..]

Klopt, maar het tekort is juist nodig om de kunstmatige schaarste in stand te houden en vooral mensen hele hoge leningen te laten afsluiten. Dit om het gehele bank/fiat systeem te kunnen blijven voortzetten.

Jammer genoeg is er weinig support om hier ook echt iets aan te veranderen en de meeste mensen die dit spel wel begrijpen profiteren er maximaal van en houden zich graag van de domme.
[..]

Nou ja vroeg of laat gaat het systeem zelf een keer naar de klote. Vind het opzich best knap hoe ze het in 2008 voorkomen hebben. Op sommige momenten was het wel echt kritisch.

Helaas is er alleen niets veranderd en gaat de volgende crisis nog groter/problematischer worden. Super interessant om te zien welke rol bitcoin hier in gaat spelen.
Bij de volgende crisis gaan we ben ik bang echt naar de klote ja
pi_190248523
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Bij de volgende crisis gaan we ben ik bang echt naar de klote ja
In NL staan we er gelukkig niet zo slecht voor. Uiteindelijk wordt er wel weer wat verzonnen om het allemaal draaiende te houden. Desalniettemin zullen er wel veel mensen compleet rekt gaan idd. Maar goed het geeft ook kansen om in enkele jaren ziek veel geld binnen te harken.
pi_190248577
Klaas knot in recente speach:

quote:
Compared with an incumbent financial system with assets of 382 trillion USD globally, FinTech activity is still modest. The total amount of new credit provided by FinTech and BigTech companies is relatively small. At the end of 2017 it stood at 0.5 percent of total credit.17 New FinTech business models rarely entail significant risk transformation.18And while the introduction of global stablecoins could pose a host of challenges, crypto-assets do not pose a threat to financial stability at this point, given their limited market capitalisation.
Wat ik niet zo goed begrijp is of deze mensen echt niet inzien hoe gevaarlijk deze nieuwe beweging is of dat ze het met opzet downplayen.

Want in mijn ogen is het zoiets als een winkelier of postbode die in 1995-2000 zegt dat internet heel erg klein is en niemand er gebruik van maakt en het dus geen gevaar voor de huidige businessmodel is.
  dinsdag 3 december 2019 @ 14:26:35 #164
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190248632
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij bent echt een bijzonder figuur.
Iedereen is bijzonder :)
  dinsdag 3 december 2019 @ 14:27:07 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190248638
quote:

[..]

_O- 100k NEO :o
pi_190248643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Iedereen is bijzonder :)
Jij bent speciaal.
Vakman pur sang
pi_190248983
Heel speciaal. _O-
pi_190248991
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:14 schreef Piva het volgende:

[..]

In NL staan we er gelukkig niet zo slecht voor. Uiteindelijk wordt er wel weer wat verzonnen om het allemaal draaiende te houden. Desalniettemin zullen er wel veel mensen compleet rekt gaan idd. Maar goed het geeft ook kansen om in enkele jaren ziek veel geld binnen te harken.
Bouw gaat echt enorm omhoog in de komende jaren hoor, en het is geen bubbel. Nederland staat er goed voor.
  dinsdag 3 december 2019 @ 15:10:30 #169
157922 fathank
pi_190249161
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

_O- 100k NEO :o
Had 'makkelijk' gekund als je ingestapt was toen het nog Antshares heette. Is hier toen ook al besproken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Bouw gaat echt enorm omhoog in de komende jaren hoor, en het is geen bubbel. Nederland staat er goed voor.
Moeten we wel genoeg arbeidsmigranten hebben. Er is amper nieuwe aanwas qua personeel in de bouw. Als zzp-metselaar kun je 65 euro per uur pakken als je goed bent. En zodra geld niet meer zo goedkoop is zal de bouw de eerste zijn waar de boel weer stil valt.

[ Bericht 17% gewijzigd door fathank op 03-12-2019 15:15:42 ]
pi_190251112
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Had 'makkelijk' gekund als je ingestapt was toen het nog Antshares heette. Is hier toen ook al besproken.
[..]

Moeten we wel genoeg arbeidsmigranten hebben. Er is amper nieuwe aanwas qua personeel in de bouw. Als zzp-metselaar kun je 65 euro per uur pakken als je goed bent. En zodra geld niet meer zo goedkoop is zal de bouw de eerste zijn waar de boel weer stil valt.

Bureaucratische argumenten. Als de grond er is, en het bestemmingsplan verandert van agrarisch naar eentje met bouwbestemming, staan de aannemers in de rij hoor.
  dinsdag 3 december 2019 @ 17:27:52 #171
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_190251471
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:10 schreef fathank het volgende:

[..]

[..]

Ooit gekocht toen ze zo'n 50 cent waren en verpatst toen hij de $4,50 aantikte :D Toen al erg happy mee, niet wetende wat voor gekte zich einde dat jaar zou af gaan spelen
pi_190251734
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 06:58 schreef blackmore het volgende:

[..]

Wat is men toch vriendelijk in dit topic :')
Vergeleken met Bitcointalk is het hier nog heilig :+

Maar true...
  dinsdag 3 december 2019 @ 18:59:52 #173
157922 fathank
pi_190253059
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 17:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Bureaucratische argumenten. Als de grond er is, en het bestemmingsplan verandert van agrarisch naar eentje met bouwbestemming, staan de aannemers in de rij hoor.
Probeer eens een aannemer te vinden die volgende maand kan beginnen..
pi_190253247
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 18:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Probeer eens een aannemer te vinden die volgende maand kan beginnen..
Voor nieuwbouw?
En de vergunning en bouwgrond is in orde?
Genoeg die binnen een maand willen startendan
Vakman pur sang
  dinsdag 3 december 2019 @ 19:51:48 #175
157922 fathank
pi_190254199
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Voor nieuwbouw?
Willen ze allemaal, alleen jammer dat ze niet kunnen. Of je huis wordt gebouwd door Polen en Roemenen op basis van een uitzuigcontract.
pi_190254475
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Willen ze allemaal, alleen jammer dat ze niet kunnen. Of je huis wordt gebouwd door Polen en Roemenen op basis van een uitzuigcontract.
Hoe kom je erbij, nou ja een bepaald deel vd bouwvakkers komt uit andere EU landen, zowat?
Vakman pur sang
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 20:12:34 #177
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190254628
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[..]

3 jaar geleden was NEO nog antshares of zo. Toen was het nog minder dan een dubbeltje :? Als je er toen 100k in stopte was je wel redelijk binnen ja :)
4045
onlogisch
pi_190255415
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Voor nieuwbouw?
Dit.
pi_190255441
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Gelul. Detachering maakt ook geen discriminatie hoor. Als jouw agrarisch perceel morgen op punt staat van bestemmingsverandering, hoef je het niet meer over Polen te hebben hoor.
pi_190256968
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 17:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Vergeleken met Bitcointalk is het hier nog heilig :+

Maar true...
Daar lurk ik nooit :P
  dinsdag 3 december 2019 @ 22:15:08 #181
157922 fathank
pi_190257035
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij, nou ja een bepaald deel vd bouwvakkers komt uit andere EU landen, zowat?
Dat zie je hier in het Oosten overal. Nu bellen is volgend jaar mei, juni op z'n vroegst beginnen. Of je moet op Werkspot een paar beunhazen gaan zoeken.
pi_190257118
Quant trading dan?

Ik overweeg om 30-40% van de portfolio lekker laten te bepalen door algoritmes. De totale markt gaat omhoog, laat lekker computers uitzoeken welke trades de juiste zijn. Kan ik mijn tijd aan nuttige dingen besteden.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_190257141
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:11 schreef blackmore het volgende:

[..]

Daar lurk ik nooit :P
Heel verstandig.
Het is nog erger dan het VIVA forum (heb ik gehoord).
pi_190257225
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat zie je hier in het Oosten overal. Nu bellen is volgend jaar mei, juni op z'n vroegst beginnen. Of je moet op Werkspot een paar beunhazen gaan zoeken.
Ja voor je velux dakraam voor ¤35,- P/u.
Maar als je serieuze projecten hebt zijn ze zo begonnen hoor. :P
Tis ook dat mensen zelf niks meer kunnen en al
dien lullige dingen uitbesteden. Ja dan kom je op werkspot uit, dat is de langetermijn klussen grabbelton voor de kleine aannemer of zelfstandige.
Vakman pur sang
pi_190258357
quote:

[..]

Waar heb je het in hemelsnaam over, bollen rooien ofzo? Geloof nou maar dat je met enkel die bestemmingswijziging van agrarisch naar bouwgrond met de aardbeving die dat in het Kadaster geeft al een polonaise van Polen voor de deur creëert hoor.
pi_190258392
... en dan heb ik het over een polonaise aan je deur alsof je de loterij hebt gewonnen, door enkel een bestemmingswijziging, dat begint natuurlijk niet bij Werkspot maar bij de Gemeente, die weten het immers als eerste.
  woensdag 4 december 2019 @ 00:04:01 #187
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190258565
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

3 jaar geleden was NEO nog antshares of zo. Toen was het nog minder dan een dubbeltje :? Als je er toen 100k in stopte was je wel redelijk binnen ja :)
Dat geldt voor heel veel coins. Het ging over 100k NEO, dus 10k euro toen :P
pi_190258609
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat geldt voor heel veel coins. Het ging over 100k NEO, dus 10k euro toen :P
Daar ging het helemaal niet om, het ging over anti-Chinees sentiment en of dat wel of niet waar was. Niemand kan er iets aan doen dat jouw autistische knoppie af ging op een paar voorbeeld-aantallen.
pi_190258664
Snap overigens ook niet dat een investering van ¤10k zo vreemd is hoor, als je met 1k aan het spelen bent waarom steek je uberhaupt dan nog energie in cryptonieuws? :')
pi_190258720
Ik zit al uren YouTube te kijken, vandaag is HEX gelanceerd na een livestream van 7 uur is hij nu in de livestream van Tone Vays aangeschoven. Holy fuck die twee zijn het niet eens over of HEX nu wel of geen security is. Het is in elk geval zo gebouwd dat het geen security zou moeten zijn. Interessant om te volgen

pi_190258762
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:16 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit al uren YouTube te kijken, vandaag is HEX gelanceerd na een livestream van 7 uur is hij nu in de livestream van Tone Vays aangeschoven. Holy fuck die twee zijn het niet eens over of HEX nu wel of geen security is. Het is in elk geval zo gebouwd dat het geen security zou moeten zijn. Interessant om te volgen

Beetje overbodige discussie dan, aangezien de staat bepaalt of het een security is en de SEC zich ermee moet bemoeien, of niet.
  Moderator woensdag 4 december 2019 @ 06:49:55 #192
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190260015
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Aan de bitcoin heb je feitelijk ook geen zak.

Het heeft alleen waarde omdat anderen vinden dat het waarde heeft. Ik zie niet in wat dat verschilt met VET of wat voor andere coin dan ook :?
4045
onlogisch
  woensdag 4 december 2019 @ 07:37:48 #193
157922 fathank
pi_190260247
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 23:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Waar heb je het in hemelsnaam over, bollen rooien ofzo? Geloof nou maar dat je met enkel die bestemmingswijziging van agrarisch naar bouwgrond met de aardbeving die dat in het Kadaster geeft al een polonaise van Polen voor de deur creëert hoor.
Alsof ik een polonaise van Polen wil :').

Maar goed, jij zal het allemaal wel beter weten vanuit Spanje. Ik ben hier zijdelings betrokken bij wat nieuwbouwprojecten en het is een drama. Ze staan inderdaad in de rij met mooie praatjes maar leveren ho maar. Zodra je afspraken wil gaan maken vliegen de 'ja maar..' je om de oren.

[ Bericht 15% gewijzigd door fathank op 04-12-2019 07:42:58 ]
pi_190260411
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Alsof ik een polonaise van Polen wil :').

Maar goed, jij zal het allemaal wel beter weten vanuit Spanje. Ik ben hier zijdelings betrokken bij wat nieuwbouwprojecten en het is een drama. Ze staan inderdaad in de rij met mooie praatjes maar leveren ho maar. Zodra je afspraken wil gaan maken vliegen de 'ja maar..' je om de oren.
Oh dus ze beginnen wel ad bouw maar gaat niet volgens je wens. En het zijn nog NL’ers ook! *O*
Vakman pur sang
  woensdag 4 december 2019 @ 08:10:57 #195
157922 fathank
pi_190260492
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Oh dus ze beginnen wel ad bouw maar gaat niet volgens je wens. En het zijn nog NL’ers ook! *O*
Nou beginnen moet ik nog zien. Dat zouden ze al 4x eerder doen :'). Of ze kunnen weer in de vorstverlet :').

Ach ja, ik hoef er zelf niet te wonen dus waar maak ik me ook druk om.
  woensdag 4 december 2019 @ 08:54:35 #196
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190260788
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:11 schreef illusions het volgende:
Snap overigens ook niet dat een investering van ¤10k zo vreemd is hoor, als je met 1k aan het spelen bent waarom steek je uberhaupt dan nog energie in cryptonieuws? :')
Dat is ook helemaal niet vreemd, velen hebben er een veelvoud in zitten.

Of is dit het bouw-topic?
pi_190261169
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, dit is een SC, hoezo?
pi_190262028
quote:

[..]

Dat was tijdens '08 ook. Wel een goede indicator eigenlijk.

Over 2-4 jaar hoor je weer hoe bouwvakkers geen werk kunnen vinden.

quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 06:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Aan de bitcoin heb je feitelijk ook geen zak.

Het heeft alleen waarde omdat anderen vinden dat het waarde heeft. Ik zie niet in wat dat verschilt met VET of wat voor andere coin dan ook :?
Parreltje weer.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2019 10:51:02 ]
  Moderator woensdag 4 december 2019 @ 11:28:17 #199
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190262593
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dit is een SC. Je kan het hier hebben over wat je maar wilt :)
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 4 december 2019 @ 11:28:59 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190262600
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:46 schreef Piva het volgende:

[..]

Dat was tijdens '08 ook. Wel een goede indicator eigenlijk.

Over 2-4 jaar hoor je weer hoe bouwvakkers geen werk kunnen vinden.
[..]

Parreltje weer.
Pareltje weer :?

Als morgen niemand meer een neuk om bitcoin geeft denk je dat het overmorgen dan nog iets waard is? _O-
4045
onlogisch
pi_190262737
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2019 11:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Pareltje weer :?

Als morgen niemand meer een neuk om bitcoin geeft denk je dat het overmorgen dan nog iets waard is? _O-
Als we morgen schilderijen niet langer kunnen waarderen plak ik heel het Van Gogh arsenaal op de muren hier.

Zulke hypothesis slaan natuurlijk nergens op.
  woensdag 4 december 2019 @ 11:41:30 #202
157922 fathank
pi_190262769
Als regent word je nat buiten, schijnt de zon dan niet.
  Moderator woensdag 4 december 2019 @ 12:04:07 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190263095
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 11:39 schreef Piva het volgende:

[..]

Als we morgen schilderijen niet langer kunnen waarderen plak ik heel het Van Gogh arsenaal op de muren hier.

Zulke hypothesis slaan natuurlijk nergens op.
Het is geen hypothesis als ik stel dat iets (in dit geval bitcoin) alleen maar waarde heeft omdat mensen vinden dat het waarde heeft. Dat gaat op voor alles.

Dus je opmerking 'pareltje weer' raakt kant noch wal.
4045
onlogisch
pi_190263412
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het is geen hypothesis als ik stel dat iets (in dit geval bitcoin) alleen maar waarde heeft omdat mensen vinden dat het waarde heeft. Dat gaat op voor alles.

Dus je opmerking 'pareltje weer' raakt kant noch wal.
Juist, maar Bitcoin is wat dat betreft wel betrouwbaarder dan een VET, aangezien het al veel groter is, net als dat de Euro betrouwbaarder is dan BTC.
  Moderator woensdag 4 december 2019 @ 12:31:45 #205
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190263431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:29 schreef poebz het volgende:

[..]

Juist, maar Bitcoin is wat dat betreft wel betrouwbaarder dan een VET, aangezien het al veel groter is, net als dat de Euro betrouwbaarder is dan BTC.
Wat heeft betrouwbaarder er nou weer mee te maken. Daar gaat het helemaal niet om. Dat is nergens gezegd. _O-

Het ging erom dat je niets aan de VET token hebt, net zo min als dat je aan een bitcoin(token) iets hebt. Je hebt er alleen wat aan omdat mensen er waarde aan toekennen. Niets meer, niets minder.
4045
onlogisch
pi_190263461
Ik wil gewoon easy money
  Moderator woensdag 4 december 2019 @ 12:43:18 #207
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190263567
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil gewoon easy money
Gewoon even pinnen bij de juwelier toch, G?
4045
onlogisch
  woensdag 4 december 2019 @ 12:43:54 #208
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_190263575
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat heeft betrouwbaarder er nou weer mee te maken. Daar gaat het helemaal niet om. Dat is nergens gezegd. _O-

Het ging erom dat je niets aan de VET token hebt, net zo min als dat je aan een bitcoin(token) iets hebt. Je hebt er alleen wat aan omdat mensen er waarde aan toekennen. Niets meer, niets minder.
Dat geldt voor heel veel assets. Goud, euro's et cetera.
The End Times are wild
  Moderator woensdag 4 december 2019 @ 12:44:11 #209
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190263582
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat geldt voor heel veel assets. Goud, euro's et cetera.
Exact. Nagenoeg voor alles.
4045
onlogisch
  woensdag 4 december 2019 @ 12:45:02 #210
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_190263599
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Exact. Nagenoeg voor alles.
Voor de meeste zaken niet. Een schop kan ik gebruiken om te graven. Een paard kan ik gebruiken, een kip kan ik gebruiken, grond, metalen, voedsel, slaven, boten, etc.
The End Times are wild
  woensdag 4 december 2019 @ 12:45:52 #211
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_190263615
En andere zaken zijn ook niet puur wat een gek er voor geeft, zoals aandelen en obligaties. DIe hebben wel degelijk een intrinsieke waarde. Niet het papiertje zelf, maar dat aandeel is natuurlijk wel 1/10.000.000 van een reeel bestaand bedrijf
The End Times are wild
  Moderator woensdag 4 december 2019 @ 12:47:49 #212
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190263648
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef LXIV het volgende:
En andere zaken zijn ook niet puur wat een gek er voor geeft, zoals aandelen en obligaties. DIe hebben wel degelijk een intrinsieke waarde. Niet het papiertje zelf, maar dat aandeel is natuurlijk wel 1/10.000.000 van een reeel bestaand bedrijf
Een obligatie/aandeel heeft 0 intrinsieke waarde, louter een nominale waarde die weer volledig afhankelijk is van wat men er voor waarde aan toedicht.
4045
onlogisch
  woensdag 4 december 2019 @ 12:51:15 #213
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_190263707
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Een obligatie heeft 0 intrinsieke waarde, louter een nominale waarde die weer volledig afhankelijk is van wat men er voor waarde aan toedicht.
Ik kan de waarde van een obligatie vrij nauwkeurig bepalen als ik beschik over informatie als de kredietwaardigheid van de uitgever, het rentepercentage, de looptijd, de huidige rentestand en de momentele waarde van vergelijkbare obligaties. Die inschatting wijkt geen 10% af hoor!

Dat is voor een BTC niet te doen. Die zijn nu $7200 waard. Maar kunnen over een maand 14.000 dollar waard zijn of 3000 dollar. Niemand die daarover kan zeggen of ze dan te goedkoop of te duur zijn op grond van een onderbouwing.

Als nu een obligatie van een kredietwaardige instelling (AA+) met een looptijd van 10 jaar, een rentepercentage van 8% en een nominale waarde van 100 euro op 100 euro noteert, kan ik zeggen dat ondergewaardeerd is (en dus kopen). De waarde daarvan is rond de 160 euro.

Maak zo'n som nu eens voor een bitcoin?
The End Times are wild
pi_190266072
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En dat geldt voor zo'n beetje alles, dus waarom een open deur intrappen? :P
pi_190266631
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:51 schreef LXIV het volgende:
Bitcoin word geen tool om geld mee te verdienen, het probeert de waarde van geld zelf te worden.

Of dat ooit gaat lukken is de vraag natuurlijk. Tot op heden doet bitcoin zo'n 100% p/j, leuk dat er (nog) geen perfecte manier gevonden is om bitcoin op dit monent precies te waarderen, maar ik waag de "gok" O+

quote:
Niet het papiertje zelf, maar dat aandeel is natuurlijk wel 1/10.000.000 van een reeel bestaand bedrijf
Een aandeel zelf is ook niet altijd makkelijk te beoordelen. Tech bedrijven hadden vaak 0,0 intrinsiek waarde aan assets. De netto winsten waren in sommige gevallen wel 30 jaar lang "negatief", dit zijn nu net de grootste bedrijven in de tech sector. Als je de traditionele "zekere" waarderings tools had toegepast had je stuk voor stuk deze mega doorbraken gemist.

Bitcoin is een aandeel van 1/21.000.000 (of elk andere willekeurig getal) in een protocol. Je kan het zien als een bedrijf zonder winst, verlies, werknemers, vaste lasten of baas.
pi_190266694
natemaddrey twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 20:43:56 1/ Unlike most traditional assets, Bitcoin transactions are fully auditable.This allows for new ways to analyze investor behavior. For example, you can estimate Bitcoin investor cost basis solely by analyzing public data. https://t.co/gVQ0Md4v0I reageer retweet
_O_
pi_190266737
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:29 schreef Piva het volgende:
natemaddrey twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 20:43:56 1/ Unlike most traditional assets, Bitcoin transactions are fully auditable.This allows for new ways to analyze investor behavior. For example, you can estimate Bitcoin investor cost basis solely by analyzing public data. https://t.co/gVQ0Md4v0I reageer retweet
_O_
KEIHARDE STIJVE HIER GODVERDOMME _O_
pi_190266873
Mag ik even zeggen dat ik de sfeer in dit topic altijd als bijzonder prettig ervaar? Er wordt op een open wijze respectvol op elkaar gereageerd. Mooi om te zien.
pi_190267348
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:37 schreef nickhguitar het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik de sfeer in dit topic altijd als bijzonder prettig ervaar? Er wordt op een open wijze respectvol op elkaar gereageerd. Mooi om te zien.
Je zit in hetzelfde topic als ik? :P
pi_190269283
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:37 schreef nickhguitar het volgende:
Wil jij je grote smoel dichthouden? Bedankt.
Vakman pur sang
pi_190269728
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik kan de waarde van een obligatie vrij nauwkeurig bepalen als ik beschik over informatie als de kredietwaardigheid van de uitgever, het rentepercentage, de looptijd, de huidige rentestand en de momentele waarde van vergelijkbare obligaties. Die inschatting wijkt geen 10% af hoor!

Dat is voor een BTC niet te doen. Die zijn nu $7200 waard. Maar kunnen over een maand 14.000 dollar waard zijn of 3000 dollar. Niemand die daarover kan zeggen of ze dan te goedkoop of te duur zijn op grond van een onderbouwing.

Als nu een obligatie van een kredietwaardige instelling (AA+) met een looptijd van 10 jaar, een rentepercentage van 8% en een nominale waarde van 100 euro op 100 euro noteert, kan ik zeggen dat ondergewaardeerd is (en dus kopen). De waarde daarvan is rond de 160 euro.

Stel dat de Chinese overheid, of nog beter geheime dienst, meer dan 50% van de bitcoin opkoopt? Dan is het ook daarmee weer gedaan toch?
Vakman pur sang
  woensdag 4 december 2019 @ 19:12:05 #222
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190269802
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wil jij je grote smoel dichthouden? Bedankt.
Sow.

wel mee eens verder...
pi_190272962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Sow.
Er gaat best veel langs jou heen of niet? _O-
  woensdag 4 december 2019 @ 22:18:27 #224
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190273744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 21:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Er gaat best veel langs jou heen of niet? _O-
Doe effe normaal ja?
pi_190274082
pi_190275750
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Je zit in hetzelfde topic als ik? :P
Dit was enigszins sarcastisch maat.
pi_190275766
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 23:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dit was enigszins sarcastisch maat.
Ok, joke's on me. :P
pi_190277140
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 23:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok, joke's on me. :P
Altijd grappig die mensen die overduidelijk sarcasme serieus nemen. :D
pi_190278395
HEX gaat wel lekker sinds de lancering, leuk bedacht nu nog zien of het uiteindelijk wat brengt. Zelf de piratebay heeft een ref link op hun site geplaatst lol
  donderdag 5 december 2019 @ 10:07:24 #230
157922 fathank
pi_190278894
Nooit van gehoord, wat is het?
  donderdag 5 december 2019 @ 10:11:47 #231
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190278955
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:36 schreef metallicelmo het volgende:
HEX gaat wel lekker sinds de lancering, leuk bedacht nu nog zien of het uiteindelijk wat brengt. Zelf de piratebay heeft een ref link op hun site geplaatst lol
[ afbeelding ]
piratebay, bestaat dat nog ja?
  Moderator donderdag 5 december 2019 @ 10:12:55 #232
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190278974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

piratebay, bestaat dat nog ja?
Alleen voor mensen met 100K NEO :7
As above, so below.
pi_190279321
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:07 schreef fathank het volgende:
Nooit van gehoord, wat is het?
Paar dagen geleden gelanceerd https://hex.win

Het is een ERC20 token, gratis voor BTC holders die BTC hadden op 1 december 2019.
Mensen die de tokens willen claimen kunnen dat 350 dagen doen. 90% van de geclaimde coins worden automatisch minimaal 350 dagen gelocked. Elke dag dat je de tokens niet claimed wordt een klein percentage tokens uitgekeerd aan de mensen die wel hebben geclaimed. Mt.Gox kan niet claimen, Satoshi zelf gaat waarschijnlijk niet claimen. Wallets met meer dan 1000 BTC kunnen wel claimen maar krijgen een penalty van 75% om er voor te zorgen dat er geen grote whales ontstaan die de prijs makkelijk kunnen bewegen. Alle coins die niet zijn geclaimed worden dus aan de stakers gegeven. Mensen die dus over 4 maanden claimen worden ook 350 dagen gelocked voor 90% van hun HEX. Dit zou massaal dumpen van tokens moeten tegenhouden door mensen die eigenlijk niet geïnteresseerd zijn in het project. Hoe langer je locked, hoe meer winst in HEX je krijgt. Je kan ook HEX kopen door ETH te deponeren, einde van de dag krijgt de persoon die de meeste ETH heeft ingelegd het grootste percentage HEX van die dag naar ratio.
De coins die worden gestaked worden geburned door het smartcontract. Zodra jij ze weer unstaked een tijd later worden ze weer gemint. Hierdoor veranderd de circulating supply de hele dag door en zou dit de prijs ten goede moeten komen... Althans dat is de theorie erachter.

The first blockchain certificate of deposit.

Je kan de statistieken live zien op https://go.hex.win
Metamask is nodig om met het smartcontract te connecten.
  donderdag 5 december 2019 @ 10:35:08 #234
157922 fathank
pi_190279336
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:12 schreef Mijk het volgende:

[..]

Alleen voor mensen met 100K NEO :7
Staat tegenwoordig vol met linkse indoctrinatie.
  donderdag 5 december 2019 @ 10:37:16 #235
157922 fathank
pi_190279364
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:34 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Paar dagen geleden gelanceerd https://hex.win

Het is een ERC20 token, gratis voor BTC holders die BTC hadden op 1 december 2019.
Mensen die de tokens willen claimen kunnen dat 350 dagen doen. 90% van de geclaimde coins worden automatisch minimaal 350 dagen gelocked. Elke dag dat je de tokens niet claimed wordt een klein percentage tokens uitgekeerd aan de mensen die wel hebben geclaimed. Mt.Gox kan niet claimen, Satoshi zelf gaat waarschijnlijk niet claimen. Wallets met meer dan 1000 BTC kunnen wel claimen maar krijgen een penalty van 75% om er voor te zorgen dat er geen grote whales ontstaan die de prijs makkelijk kunnen bewegen. Alle coins die niet zijn geclaimed worden dus aan de stakers gegeven. Mensen die dus over 4 maanden claimen worden ook 350 dagen gelocked voor 90% van hun HEX. Dit zou massaal dumpen van tokens moeten tegenhouden door mensen die eigenlijk niet geïnteresseerd zijn in het project. Hoe langer je locked, hoe meer winst in HEX je krijgt. Je kan ook HEX kopen door ETH te deponeren, einde van de dag krijgt de persoon die de meeste ETH heeft ingelegd het grootste percentage HEX van die dag naar ratio.
De coins die worden gestaked worden geburned door het smartcontract. Zodra jij ze weer unstaked een tijd later worden ze weer gemint. Hierdoor veranderd de circulating supply de hele dag door en zou dit de prijs ten goede moeten komen... Althans dat is de theorie erachter.

The first blockchain certificate of deposit.

Je kan de statistieken live zien op https://go.hex.win
Metamask is nodig om met het smartcontract te connecten.
Maar waar is het goed voor, behalve een anti-whale Joe the Plumber coin :?. Is het bedoeld als digital currency?
  Moderator donderdag 5 december 2019 @ 10:39:14 #236
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190279402
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Staat tegenwoordig vol met linkse indoctrinatie.
Links :')
As above, so below.
pi_190279524
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:34 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe claimen we die, zodat ik ze over 350 dagen kan dumpen? :o

Richard Heart kijgt wel veel negativiteit over zich de laatste tijd.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2019 10:47:50 ]
pi_190279604
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Maar waar is het goed voor, behalve een anti-whale Joe the Plumber coin :?. Is het bedoeld als digital currency?
Ja, het officiele stakement was een coin die is ontworpen om in prijs te stijgen. ETH is van 0,15 naar 1500 gegaan in een periode zonder adoptie. Waarom niet een token die technisch gebouwd is om in waarde te stijgen mede doordat je grote percentage winsten krijgt door het systeem. Als die token nog iets waard wordt is dat gegarandeerde winst. Maar goed uiteindelijk is het een token die weer iets probeert te bewijzen. 9 van de 10 tokens haalt het niet, hier is wel aardig over nagedacht, social media, YouTube, marketing zijn ze wel goed in. De meesten hier zien er denk ik niets in. Ik ben vooral benieuwd of het een succes wordt. Afgelopen dagen hebben ze in elk geval de meeste ERC20 transacties na Tether dus er is blijkbaar wel interesse in
pi_190279661

2:20 : "everybody that is watching this, you are all stupider than us."

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2019 10:54:54 ]
  donderdag 5 december 2019 @ 10:54:19 #240
157922 fathank
pi_190279664
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:39 schreef Mijk het volgende:

[..]

Links :')
fakenews aluhoedje

BNW is verderop :')
  donderdag 5 december 2019 @ 10:56:09 #241
157922 fathank
pi_190279691
muh linkse media
indoctrinatie
eu heeft als doel om het boreale volk ten gronde te richten
5g is schadelijk voor vogeltjes
poetin is een fijne vent

hou op hoor
  Moderator donderdag 5 december 2019 @ 11:05:36 #242
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190279808
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:54 schreef fathank het volgende:

[..]

fakenews aluhoedje

Voor fakenews moet je bij D66 zijn, die creeeren het heel graag.
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:56 schreef fathank het volgende:
muh linkse media
indoctrinatie
eu heeft als doel om het boreale volk ten gronde te richten
5g is schadelijk voor vogeltjes
poetin is een fijne vent

hou op hoor
We hebben geen migratie probleem, die cultuur past hier prima, als je de andere kant op kijkt zie je niets toch ?!?
Stikstof gaat ons doodvermoorden !!11111 geloven wij in
Alles wat anders denkt dan ons zijn naziiiiiiiii heuuuj heuj heuj
Die noemen we dan ook graag slachtofferrol terwijl wij huilen om zwarte piet en raczzzzizzzzme
Wij zijn extreem tolerant tegen alles, behalve degenen die anders denken, hitlers!!!1
Wij zijn tegen geweld!!111einz Thierry, PAF

:z :W
As above, so below.
  donderdag 5 december 2019 @ 11:08:49 #243
157922 fathank
pi_190279840
kijk deze man boos zijn dan

:D :D
  Moderator donderdag 5 december 2019 @ 11:11:20 #244
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190279867
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 11:08 schreef fathank het volgende:
kijk deze man boos zijn dan

:D :D
Boos? Dat dacht je de vorige keer ook, maar dat is jouw interpretatie zo lijkt. Wellicht wat Carl Jung ; Projectie noemt?Ik ben niet de kwaaie hoor, ik ben alleen heel sterk verbaasd hoe men aan bepaalde denkbeelden komt, dat het uberhaupt bestaat :D
As above, so below.
  donderdag 5 december 2019 @ 11:18:56 #245
157922 fathank
pi_190279973
je zit nogal aan het uiterste van het spectrum als ik een beetje tussen de regels lees. Dan snap ik wel dat wat gematigder denkbeelden moeilijk te snappen zijn.

Maar goed dat maakt niet uit, kun je niet zoveel aan doen.
  Moderator donderdag 5 december 2019 @ 11:20:07 #246
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190279988
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 11:18 schreef fathank het volgende:
je zit nogal aan het uiterste van het spectrum als ik een beetje tussen de regels lees. Dan snap ik wel dat wat gematigder denkbeelden moeilijk te snappen zijn.

Maar goed dat maakt niet uit, kun je niet zoveel aan doen.
Okee
As above, so below.
  Moderator donderdag 5 december 2019 @ 11:31:52 #247
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190280189
OCE wel jammer, hopelijk gaan we nog ns 1:1 zien, je zou zeggen dat het inevitable is, wat betreft supply en ook die burn erop.
As above, so below.
  donderdag 5 december 2019 @ 11:32:08 #248
157922 fathank
pi_190280193
Laat je nog dukaten over je chest glibberen?

Wat betreft OCE zou er toch eerst meer volume moeten zijn. Niemand gebruikt het, alleen maar washtrading daar.
  Moderator donderdag 5 december 2019 @ 12:45:45 #249
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190281198
Wanneer zal VET 1 dollar staan?
4045
onlogisch
  donderdag 5 december 2019 @ 12:58:13 #250
157922 fathank
pi_190281397
quote:
6s.gif Op donderdag 5 december 2019 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer zal VET 1 dollar staan?
2023, niet eerder. Vannacht nog 15k VET verdiend *O*
  Moderator donderdag 5 december 2019 @ 13:00:29 #251
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190281436
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 12:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Beest
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 5 december 2019 @ 13:05:01 #252
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190281510
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 12:58 schreef fathank het volgende:

[..]

15K usd in 1 nacht is niet gek
As above, so below.
  donderdag 5 december 2019 @ 13:11:10 #253
157922 fathank
pi_190281585
quote:
2s.gif Op donderdag 5 december 2019 13:05 schreef Mijk het volgende:

[..]

15K usd in 1 nacht is niet gek
Moet je heel wat kontjes voor verkopen achter station.
pi_190282245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 06:24 schreef blackmore het volgende:

[..]

Altijd grappig die mensen die overduidelijk sarcasme serieus nemen. :D
Au. :D
pi_190282873
BTT, the gift that keeps on giving. *O*
pi_190287172
OneLedgerTech twitterde op donderdag 05-12-2019 om 18:24:38 “OneLedger is a world-class distributed ledger company with bleeding-edge technology,” said _________. “Through this partnership, we are able to help companies deploy this emerging technology as part of their overall digital business strategy.”#enterprise #technology $OLT $BTC https://t.co/004gkK7SQh reageer retweet
Next level announcements announcen.
pi_190287665
Hoi.

Ik wil weer terug in de game komen na een anderhalfjaar afwezigheid (klein beetje alles gevolgd na het uitstappen). Ik stap er wel in met een klein bedrag.

Welk portfolio raden jullie mij aan anno 2020 (bijna)? Voorheen had ik 30% ETH, 15% LTC, 15% TRX, 30% XVG en 10% BTC. Ik zie dat ETH, TRX en LTC nog in de top 12 market cap zitten. :P Maar de ontwikkelingen ben ik even kwijt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 05-12-2019 20:16:21 ]
pi_190287712
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:13 schreef Ifrane het volgende:
Hoi.

Ik wil weer terug in de game komen na een jaar afwezigheid (klein beetje alles gevolgd na het uitstappen). Ik stap er wel in met een klein bedrag.

Welk portfolio raden jullie mij aan? Voorheen had ik 30% ETH, 15% LTC, 15% TRX, 30% XVG en 10% BTC. Ik zie dat ETH, TRX en LTC nog in de top 12 market cap zitten. :P Maar de ontwikkelingen ben ik even kwijt.
100% BTC met af en toe een uitstapje om meer BTC te vergaren. Zo'n portfolio als bovenstaand slaat op dit moment helemaal nergens meer op, tenzij je echt heel graag van je geld af wilt. ;)
pi_190287731
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:13 schreef Ifrane het volgende:
Hoi.

Ik wil weer terug in de game komen na een anderhalfjaar afwezigheid (klein beetje alles gevolgd na het uitstappen). Ik stap er wel in met een klein bedrag.

Welk portfolio raden jullie mij aan anno 2020 (bijna)? Voorheen had ik 30% ETH, 15% LTC, 15% TRX, 30% XVG en 10% BTC. Ik zie dat ETH, TRX en LTC nog in de top 12 market cap zitten. :P Maar de ontwikkelingen ben ik even kwijt.
VET
pi_190287745
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:16 schreef illusions het volgende:

[..]

100% BTC met af en toe een uitstapje om meer BTC te vergaren. Zo'n portfolio als bovenstaand slaat op dit moment helemaal nergens meer op, tenzij je echt heel graag van je geld af wilt. ;)
True. Thanks voor je advies. Hoe staat het met de stabiliteit van BTC dit jaar na die hype dump van $10k? Zo te zien is het wat minder volatiel de laatste paar maanden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 05-12-2019 20:20:31 ]
pi_190287777
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:18 schreef Ifrane het volgende:

[..]

True. Thanks voor je advies. Hoe staat het met de stabiliteit van BTC dit jaar na die hype dump van $10k?
Vrij stabiel, af en toe een flinke inzakker en dan weer heel lang stabiel.
  Moderator donderdag 5 december 2019 @ 22:00:06 #262
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190289620
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:17 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

VET
As above, so below.
pi_190289657
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:18 schreef Ifrane het volgende:

[..]

True. Thanks voor je advies. Hoe staat het met de stabiliteit van BTC dit jaar na die hype dump van $10k? Zo te zien is het wat minder volatiel de laatste paar maanden.
100% bitcoin is het beste idd. BTC zal nog wel behoorlijk volatiel blijven voorlopig. Maar de prijs is niet slecht nu en met nog een klein halfjaartje te gaan voordat er weer een halvening komt.
pi_190289726
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Vrij stabiel, af en toe een flinke inzakker en dan weer heel lang stabiel.
Heb je het nu over de psyche van Dima?
Vakman pur sang
pi_190290358
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Heb je het nu over de psyche van Dima?
Nee, ik denk dat we in dat geval een beetje te vroeg juichen als we het over stabiliteit hebben.
  donderdag 5 december 2019 @ 23:48:34 #266
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190291122
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:13 schreef Ifrane het volgende:
Hoi.

Ik raad je aan voor VET te gaan.
pi_190291318
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik raad je aan voor VET te gaan.
:|W

Als je geld wilt verliezen raad ik dat ook aan.
  vrijdag 6 december 2019 @ 00:47:08 #268
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190291752
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 00:06 schreef illusions het volgende:

[..]

:|W

Als je geld wilt verliezen raad ik dat ook aan.
Niemand wil geld verliezen ;)
pi_190291871
CryptoCred twitterde op donderdag 05-12-2019 om 01:48:17 Crypto is fucking surreal.DigiByte founder posts a thread criticising TRON and its usurpation of Poloniex.Hours later, Poloniex replies saying that DigiByte is going to be delisted from their platform after a miraculous and entirely coincidental "careful review".Stunning. https://t.co/oGsvgPjYOT reageer retweet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2019 01:01:28 ]
pi_190291915
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2019 01:01 schreef Gehrman het volgende:
CryptoCred twitterde op donderdag 05-12-2019 om 01:48:17 Crypto is fucking surreal.DigiByte founder posts a thread criticising TRON and its usurpation of Poloniex.Hours later, Poloniex replies saying that DigiByte is going to be delisted from their platform after a miraculous and entirely coincidental "careful review".Stunning. https://t.co/oGsvgPjYOT reageer retweet
wat kinderachtig godverdomme
pi_190291921
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 01:09 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

wat kinderachtig godverdomme, maargoed, Tron is eigenaar van Poloniex tegenwoordig
  vrijdag 6 december 2019 @ 08:33:44 #272
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_190293646
Circle is in dat opzicht ook niet heel lekker bezig. Ze hadden grote plannen met Polo, maar blijkbaar kwam er toch maar weinig van terecht.

Het is dat USDC lekker aanslaat, maar anders zou het toch wel een flop zijn.
pi_190294221
Ik heb eigenlijk nog nooit iets verzonden vanuit MyEtherWallet. Maar nu heb ik Gas nodig. Is dit eigenlijk gewoon ETH naar MeW sturen en dan is het klaar? :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_190294392
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 01:09 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

wat kinderachtig godverdomme
"Decentrale" crypto.
pi_190294480
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 09:34 schreef dimmak het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit iets verzonden vanuit MyEtherWallet. Maar nu heb ik Gas nodig. Is dit eigenlijk gewoon ETH naar MeW sturen en dan is het klaar? :')
ja
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:23:59 #276
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_190294827
quote:
Jep, je hebt maar een paar gwei nodig, een paar centen aan ETH is prima
pi_190294896
quote:
Dat is blijkbaar ook niet verbeterd tov een jaar geleden :')

Bittrex is wel compleet veranderd zeg. Sjow.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 06-12-2019 10:29:31 ]
pi_190294975
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jep, je hebt maar een paar gwei nodig, een paar centen aan ETH is prima
Maar even een paar euro aanschaffen dan. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:29 schreef Ifrane het volgende:

[..]

MeW ziet er zeker anders uit dan vroeger. Ik moest net al mijn custom tokens weer toevoegen en kwam er eerst niet uit omdat het anders was. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_190296075
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:29 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Haha

Kan je nagaan wat dit betekent voor Enterprise usage en mass adoptie

VIP 191 ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2019 12:15:18 ]
pi_190296175
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2019 01:01 schreef Gehrman het volgende:
_O-

Bestond Poloniex nog dan?
pi_190296464
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 09:46 schreef Piva het volgende:

[..]

"Decentrale" crypto.
dit idd _O-
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_190298864
ethereum twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 10:29:04 ATTENTION: If you are running Parity please update your nodes! There was an emergency patch issued yesterday. Prepare for Istanbul! https://t.co/PrRLLnhUgY reageer retweet
pi_190302311
Iemand hier die zich bezig houdt met leadgeneratie? Bij voorkeur vastgoedsector.
  Moderator zaterdag 7 december 2019 @ 14:30:53 #284
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190311863
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:54 schreef fathank het volgende:

[..]

fakenews aluhoedje

EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:41 (1/12) Dankzij activist, Hassan Bahara, sta ik vandaag op het zaterdagkatern van de @volkskrant als “het gestileerde gezicht van radicaal rechts”. Een item gericht op karaktermoord.Ik sta te trillen van zowel schrik als woede door deze valstrik en demonisering.Hier de feiten: https://t.co/3v20raSqlY reageer retweet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As above, so below.
  zaterdag 7 december 2019 @ 15:18:42 #285
157922 fathank
pi_190312352
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2019 14:30 schreef Mijk het volgende:

[..]

EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:41 (1/12) Dankzij activist, Hassan Bahara, sta ik vandaag op het zaterdagkatern van de @:volkskrant als “het gestileerde gezicht van radicaal rechts”. Een item gericht op karaktermoord.Ik sta te trillen van zowel schrik als woede door deze valstrik en demonisering.Hier de feiten: https://t.co/3v20raSqlY reageer retweet
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet ik hiermee?
  Moderator zaterdag 7 december 2019 @ 15:26:31 #286
57816 crew  Mijk
BAM
pi_190312430
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat moet ik hiermee?
Wegkijken ofzo :7
As above, so below.
pi_190312481
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat moet ik hiermee?
Dom overkomen.

Missie geslaagd !
  zaterdag 7 december 2019 @ 18:16:22 #288
157922 fathank
pi_190314898
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dom overkomen.

Missie geslaagd !
Ik pas me graag aan m'n omgeving aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 07-12-2019 19:53:03 ]
pi_190319191
Is dit een goed moment om Bitcoin te kopen
pi_190319215
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee
Vakman pur sang
pi_190320310
quote:
Nee koop VET 12$ EPY
pi_190322286
quote:
Jouw enige uitweg is stug door DCA'en op die VeTrain van je. Choo choo!
pi_190322291
Heeft iemand een BL3P invite voor me?
pi_190326682
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 07:04 schreef illusions het volgende:

[..]

_O-

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 07:06 schreef illusions het volgende:
Heeft iemand een BL3P invite voor me?
Beter gebruik je Kraken?

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2019 13:20:28 ]
pi_190326691
LN gaat ook lekker verder _O_ _O_

https://1ml.com/channel/667565186411986945

2 BTC LN channel tussen OpenNode en Bitrefill.

Daarnaast heeft Bitfinex ook al LN nu! Binnenkort arbitrage dmv LN en worden stablecoins compleet overbodig _O_

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2019 13:31:34 ]
  zondag 8 december 2019 @ 13:21:29 #296
157922 fathank
pi_190326729
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 07:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is sowieso een verstandig idee _O_

pi_190338276
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:18 schreef Piva het volgende:

[..]

_O-
[..]

Beter gebruik je Kraken?
Zoek eigenlijk alleen withdrawals met instant SEPA transfers, dat doet Kraken ook?
pi_190340219
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 02:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Zoek eigenlijk alleen withdrawals met instant SEPA transfers, dat doet Kraken ook?
Geen idee of het instant is. Dat hangt van de bank af denk ik?
pi_190344624
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:39 schreef Piva het volgende:

[..]

Geen idee of het instant is. Dat hangt van de bank af denk ik?
Nouja, vanuit Nederlandse banken staat alles altijd instantly op m'n rekening dus vandaar.
  maandag 9 december 2019 @ 15:33:14 #300
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190345644
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 02:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb op Kraken wel eens 's ochtends gewithdrawald en 's avonds op de rekening. Normaalgesproken gaat er een nachtje overheen.
  maandag 9 december 2019 @ 16:48:48 #301
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_190347396
Zelfs eeuwige Waves-bull Moonwalker geeft het op.

tehMoonwalkeR twitterde op maandag 09-12-2019 om 16:22:31 #moonranking updateDamn.. had to delist the love of my $crypto lifesince the $waves team doesnt care about their own token anymore i had to pull the plug. still hope for one last $west pumpwell #diamond category is empty af nowi welcome $OCEAN !https://t.co/uTGFJh8xkY https://t.co/Yb9dE3bW4V reageer retweet
Sinds Sasha Vostok introduceerde werd het mij ook wel duidelijk dat heel het waves netwerk onderdanig was geworden aan zijn andere poedelprojecten.

Zonde van zo'n ooit veelbelovend en sterk project.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')