abonnement Unibet Coolblue
pi_190186790


Jaja, het is zo ver. We hebben besloten toch eens te gaan kijken of een slowchat een toevoegende waarde kan hebben voor ons mooie gezellige subforum CRE. Onder voorbehoud, welteverstaan, want het mag niet ten koste gaan van de activiteit in de andere topics.
Dat is ook de reden dat CRE tot op de dag van vandaag geen SC heeft gehad. We hebben niet zo zeer behoefte aan 'offtopic geneuzel', maar creatieve topics en ontopic geneuzel dáár. Het is dan ook niet de bedoeling dat creatief werk hier inhoudelijk besproken wordt, wel mag er hier eventueel een link geplaatst worden naar het betreffende topic waar je je werk hebt gepost om mensen daar naartoe te verwijzen.
Daarnaast leek het ons gewoon leuk om iedereen uit alle hoekjes van CRE de kans te geven samen te babbelen over het leven, het weer, je dagelijkse bezigheden, en waar je dan ook maar zin in hebt om over te kletsen.
Verder gelden uiteraard de normale regels. Wees lief voor elkaar, anders krijg je een boze Muck aan je broek.
Deze OP zal in de loop der tijd vast ook wel wat opgeknapt worden, maar voor nu: brand los*O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Muck op 03-12-2019 20:02:30 ]
pi_190186822
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Vriend heeft de kachel aan de praat. O+ O+ O+ O+ *O* *O* *O* *O*
Beter!!! *O* *O* *O* *O*
pi_190186823
Dat is fijn IJsdraakje!!

Leuke weekendplannen allemaal.
Ik ga vanavond even kijken of ik weer echt fit ben. Even met vrienden naar de pubquiz. Frisje erbij en als het niet lukt gewoon weer naar huis. 5 minuutjes lopen van de kroeg is best handig wat dat betreft ;)
Morgen 5-12 inkopen doen met mijn moeder.
En zondagmiddag werken.

Wel grappig dat jullie dat een druk weekend vinden van Sarabi. Voor mij klinkt dat eigenlijk wel als vrij standaard. Wij hebben nogal een hectisch leven, waar we heel bewust voor kiezen, dat wel.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190186836
Wat fijn IJs!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190186944
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 17:16 schreef LeSage het volgende:


Wel grappig dat jullie dat een druk weekend vinden van Sarabi. Voor mij klinkt dat eigenlijk wel als vrij standaard. Wij hebben nogal een hectisch leven, waar we heel bewust voor kiezen, dat wel.
Ik ken ook genoeg mensen die dit in een weekenddag doen en dan altijd :Y

Wij zouden er echt diep ongelukkig van worden. Wij willen eigenlijk maar 1 afspraak per weekend (en dan ook echt nog niet elk weekend).
pi_190186959
Het helpt ook niet dat schoonouders op ruim 1 uur rijden wonen dus dan is de hele dag wel weg.
pi_190187005
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 17:16 schreef LeSage het volgende:
Dat is fijn IJsdraakje!!

Leuke weekendplannen allemaal.
Ik ga vanavond even kijken of ik weer echt fit ben. Even met vrienden naar de pubquiz. Frisje erbij en als het niet lukt gewoon weer naar huis. 5 minuutjes lopen van de kroeg is best handig wat dat betreft ;)
Morgen 5-12 inkopen doen met mijn moeder.
En zondagmiddag werken.

Wel grappig dat jullie dat een druk weekend vinden van Sarabi. Voor mij klinkt dat eigenlijk wel als vrij standaard. Wij hebben nogal een hectisch leven, waar we heel bewust voor kiezen, dat wel.
Hopelijk voel je je weer fit vanavond dan en anders idd ideaal dat je zo dichtbij woont.
Ja mijn broer en schoonzusje zijn ook net zo die vliegen ook van hot naar her en hebben 5 afspraken op 1 dag waar ze dan 2 uurtjes blijven. Willen niks missen. Nou, ik heb liever gewoon 1 of hooguit 2 afspraken op een dag en verder lekker rustig aan. Helemaal omdat ik vaak ook nog met OV moet reizen wat tijd en energie kost. En ik heb ook echt meerdere dagen in de week nodig waarop ik niks gepland heb. Helemaal nu met mn traumatherapie heb ik echt tijd nodig om weer tot mezelf te komen daarna.
  vrijdag 29 november 2019 @ 17:39:09 #8
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_190187154
Begonnen aan de magneetpuzzel van Amsterdam. Na een kwartiertje was ik het beu.

Ik hou me tegenwoordig rustig want overbelaste kaakspieren en nog niet beter.

:|W

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinnenmutske op 29-11-2019 18:29:44 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_190187461
Thuis douchen met warm water. O+

En weekendplannen, hier morgen naar een kerstshow met een hoopje familie en verder alleen F1 kijken. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190187529
Het weekend begint hier goed ;)

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190187580
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 17:30 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Hopelijk voel je je weer fit vanavond dan en anders idd ideaal dat je zo dichtbij woont.
Ja mijn broer en schoonzusje zijn ook net zo die vliegen ook van hot naar her en hebben 5 afspraken op 1 dag waar ze dan 2 uurtjes blijven. Willen niks missen. Nou, ik heb liever gewoon 1 of hooguit 2 afspraken op een dag en verder lekker rustig aan. Helemaal omdat ik vaak ook nog met OV moet reizen wat tijd en energie kost. En ik heb ook echt meerdere dagen in de week nodig waarop ik niks gepland heb. Helemaal nu met mn traumatherapie heb ik echt tijd nodig om weer tot mezelf te komen daarna.
Het lijkt me ooit wel lekker om wat minder te doen. Maar dat komt er dan dus nooit van. Uiteindelijk hebben we altijd onze dagen gevuld :D
Maar snap zeker wel dat niet iedereen graag drukte heeft, mijn vriend houdt ook veel meer van thuis zitten dan ik.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190187584
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het weekend begint hier goed ;)

[ afbeelding ]
Knus O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190187629
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 18:06 schreef LeSage het volgende:

[..]

Knus O+
Piepklein huisje, maar zo gezellig O+ Verhuizen volgend jaar gaat wel een klein beetje pijn doen in mijn hart, maar een groter huisje met slaapkamer lijkt me bijzonder fijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190187758
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het weekend begint hier goed ;)

[ afbeelding ]
Geniet er van :)

Ik lig even in bed te surfen/lezen terwijl mijn man mijn biertjes aan het inpakken is *O*
pi_190187933
Dank je wel! Het is echt weekendgenot (en nee, ik ben geen zuipschuit, over zo'n glaasje doe ik een hele avond en mag alleen in het weekend)

Heerlijk O+ bij jou dus ook. Nog wat interessants aangetroffen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 29 november 2019 @ 19:12:01 #16
382129 crew  Donna
pi_190188578
Ik heb een zak oliebollen gewonnen bij de kraam hier. Die ga ik zo maar eens ophalen!
pi_190188993
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 19:12 schreef Donna het volgende:
Ik heb een zak oliebollen gewonnen bij de kraam hier. Die ga ik zo maar eens ophalen!
Oh lekker! Invriezen of nu eten? Geniet ervan lieverd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 29 november 2019 @ 19:38:21 #18
382129 crew  Donna
pi_190189033
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh lekker! Invriezen of nu eten? Geniet ervan lieverd
Mijn vriend is er echt gek op, dus die komen dit weekend wel op!
pi_190189039
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 19:38 schreef Donna het volgende:

[..]

Mijn vriend is er echt gek op, dus die komen dit weekend wel op!
Fijn zo :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190189445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 19:12 schreef Donna het volgende:
Ik heb een zak oliebollen gewonnen bij de kraam hier. Die ga ik zo maar eens ophalen!
Ooooh, zo lekker. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190189848
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 19:12 schreef Donna het volgende:
Ik heb een zak oliebollen gewonnen bij de kraam hier. Die ga ik zo maar eens ophalen!
Nice :9

Ik wou dat we hier zo'n kraam hadden, of nouja misschien maar beter van niet :D
pi_190190506
Dit jaar wil ik ze eigenlijk zelf bakken... ik weet niet waarom, lijkt me leuk om te doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190190662
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit jaar wil ik ze eigenlijk zelf bakken... ik weet niet waarom, lijkt me leuk om te doen
Ik heb het 1 jaar gedaan en echt nooit weer. Wat een geklieder en geklooi. :X
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190190764
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 21:00 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik heb het 1 jaar gedaan en echt nooit weer. Wat een geklieder en geklooi. :X
Ik heb het een keer gedaan toen ik 21 was, en herinnerde me het toen heel lekker te vinden. En ik houd van kliederen en klooien, dat is ongeveer een samenvatting voor al mijn hobby's
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190190950
Misschien deed ik wel gewoon iets verkeerd dan. :P Ik vind kliederen en klooien ook niet erg, maar dit viel me echt vies tegen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190191030
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 21:13 schreef Nanuke het volgende:
Misschien deed ik wel gewoon iets verkeerd dan. :P Ik vind kliederen en klooien ook niet erg, maar dit viel me echt vies tegen.
Naja... bij mij werden het wel raar gevormde bollen met allerlei uitstekels en dat vond ik grappig (een CotS hand is snel gevuld ;) )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190191037
Nu koop ik ze altijd. Niks mis mee, ik ben niet erg kieskeurig en het lekkerst vind ik ze toch nieuwjaarsochtend, opgewarmd en klef als ontbijt. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190191481
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 21:17 schreef Nanuke het volgende:
Nu koop ik ze altijd. Niks mis mee, ik ben niet erg kieskeurig en het lekkerst vind ik ze toch nieuwjaarsochtend, opgewarmd en klef als ontbijt. O+
Oké... helemaal mee eens (en dat extra lekker vinden is dat ik wel blij moet zijn met iets dat mijn keuken tot een puinhoop veranderd. Anders is het zonde van de moeite ;))
Ik heb nu zin in O&N
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190192950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 20:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nice :9

Ik wou dat we hier zo'n kraam hadden, of nouja misschien maar beter van niet :D
Hier om de hoek staat er 1 en ik ben van de week al gezwicht voor een Nutella-bol :9
Soms is idd beter van niet om zulke dingen dichtbij te hebben :P

Wel een winnaars in dit topic zeg, zak oliebollen, HHB-boek, toch maar ff een Staatslot kopen dan? :+
pi_190194040
Geen eigengemaakte creatieve dingetjes, maar mijn spullen uit mijn winkel staan wel in een zeer duurzame winkel sinds gister!

En....

Ik mag er creatieve duurzame workshops geven, alleen ehh ik ben zo supercreatief niet. Ik heb al bedacht iets te gaan doen met wildplukken en dan samen een maaltijd maken van de vondsten.

Zelf zeep maken, een basis vanwaaruit je wasmiddel, afwasmiddel en handzeep kan maken en zelf dromenvangers maken.

Heeft iemand hier nog leuke ideeën die ook duurzaam zijn?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190194046
O zo ziet mijn schap eruit:

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190195959
Leuk @drakin !

Goedemorgen iedereen! 'k Heb een goed gevoel over deze dag. Nu even rustig wakker worden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190195978
Wat leuk @drakin van die workshops en dat schap! Ik ben ook niet zo creatief in het bedenken van ideeën, maar misschien dat anderen nog wat weten.

Goedemorgen :W
Feestje was leuk, geen afterparty maar wel vervoer kunnen regelen voor een ander groter feest in Arnhem vanavond waar ik graag heen wilde. Dacht dat ik dus niet kon want geen vervoer/slaapplek en met deze temperaturen 3 uur buiten op de eerste trein terug te gaan zitten wachten lijkt me niet slim :+
Maar nu kan ik toch, dus dan gaan we nog maar een dagje/nachtje doorrrrr :D
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 08:00:27 #34
382129 crew  Donna
pi_190196074
De kraam staat gelukkig niet heel dicht bij want ik lust ook wel graag een oliebol of zo'n pudding bol of een appelbol. Gisteren toch maar niet meer opgehaald. Ga zo wel even met dochter. Kan er met de auto komen dus dat is makkelijk.
pi_190196999
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 23:41 schreef drakin het volgende:
O zo ziet mijn schap eruit:

[ afbeelding ]
Gaaf :D

Net al even soep gemaakt voor de lunch. Nu relaxen voordat we straks weg moeten.
pi_190197112
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 10:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gaaf :D

Net al even soep gemaakt voor de lunch. Nu relaxen voordat we straks weg moeten.
Dankje

Vandaag mag ik op een duurzame markt staan georganiseerd door deze winkel.

Kosten zijn parkeergeld ^O^

En ik ga een winactie maken voor elke koper aan mijn kraam.

Bij mijn andere bedrijf, dus die ook even promoten vandaag.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zaterdag 30 november 2019 @ 11:26:55 #37
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190197537
Vandaag de Rituals adventkalender neergezet. Vanaf morgen dagelijks een pakje. *O*

  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 11:41:52 #38
382129 crew  Donna
pi_190197707
Super leuk @Patapon ! *O*

Ik heb vanaf morgen een Yankee Candle adventskalender en 1 van Barbie.
pi_190197850
Wat leuk die advent! Veel plezier ermee

Sow... bijna al mijn knutseldoelen van deze week gedaan! Nu even pauze en dan ga ik breien en naaien :) eens zien hoever ik kom. (de eenhoorndino/draak/geval heeft nu een kop, twee poten een lijf. Ik hoop hem de veertiende af te hebben, dus even doorwerken).
Volgende week een gelijksoortig planning gemaakt, eens zien hoever ik dan kom (moet moet de hiel van mijn sok)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190197964
Diamond painting bevalt tot nu heel goed. Wist niet dat ik het zo leuk zou vinden.

Nu nog maar even een stukje gaan doen, want straks een date en anders blijf ik maar rondjes lopen in m'n huis van de zenuwen.
pi_190199055
Grapje, date heeft zojuist afgezegd. Dat word de rest van de middag diamond painting doen haha.
pi_190199276
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:26 schreef Patapon het volgende:
Vandaag de Rituals adventkalender neergezet. Vanaf morgen dagelijks een pakje. *O*

[ afbeelding ]
Cute O+ ben benieuwd wat er in zit

Hier staan de eerste koud *O*

pi_190199384
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 14:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Cute O+ ben benieuwd wat er in zit

Hier staan de eerste koud *O*

[ afbeelding ]
Hahaha ik moest erom lachen :) Twee van die zakken in de koelkast :D
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190199392
Ik heb gaatjes in mijn vinger gebreid... Pleisters erop en even lummelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190207065
Markt was leuk vandaag! Er waren ook leuke creatieve workshops zoals zelf parfum maken en kalligrafie.

Hele leuke gezellige houten kraampjes, muziek en vuurkorfen.

[ Bericht 2% gewijzigd door drakin op 30-11-2019 23:46:31 ]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190207143
Fijn Drakin!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190209369
Goed bezig met je knutseldoelen CotS, hopelijk gaat het aankomende week weer zo goed.

@drakin, dat klinkt echt leuk!

Tweede feestje was ook geslaagd, super leuk stel is het waarmee ik mee mocht rijden. Had alleen na het feestje van vrijdagavond een zere rug overgehouden, dus kon vandaag niet echt hakkuh helaas.
Nou ff paar uurtjes in bed relaxen en om half 11 komt een vriend op bezoek en we hebben een druk programma bedacht :+
Maar gaan ook lekker onder de zonnebank, daar is het ook echt weer voor. Brrr wat is het nu koud en mistig.
Fijne dag iedereen! :*
pi_190209649
Goedemorgen!

Fijn dat je het naar je zin hebt gehad Hestia!

Vandaag denk ik een knuffel af te krijgen en heb nog wat ander gefrummel (kabouter naaien en een stukje breien) om mee bezig te gaan, dus waarschijnlijk heb ik vandaag een heel leuke dag, maar eerst rustig opstarten. Omdat het koud is heb ik mijn ochtendroutine aangepast. Gewoon, net als altijd, de wekker om zes uur. Kachel aanzetten, lekker in bed lezen voor een half uur tot het warm is in huis. En dan het bed uit en douchen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190210502
Goedemorgen!

Gisteren goed geslaagd voor 5-12. Bijna alles in huis nu.

CotS, is er een reden waarom je de wekker zo vroeg zet? Ik zou dat vrijwillig echt nooit doen :D

Vandaag moet ik werken helaas. Eindelijk iedereen weer beter, dus had wel een dagje thuis willen zijn om iets leuks te doen. Gelukkig wel de laatste koopzondag van dit jaar die ik moet werken.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190210541
Goedemorgen :W

@Hestia klinkt als een weekend waar je een week van bij moet komen :D

Net de kasten in de kleedkamer anders neer gezet, nu wachten tot mijn vader er is om nog 1 kast van beneden naar boven te tillen. Dan hebben we weer veel ruimte voor onze kleding.
pi_190210754
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 09:40 schreef LeSage het volgende:
Goedemorgen!

Gisteren goed geslaagd voor 5-12. Bijna alles in huis nu.

CotS, is er een reden waarom je de wekker zo vroeg zet? Ik zou dat vrijwillig echt nooit doen :D

Vandaag moet ik werken helaas. Eindelijk iedereen weer beter, dus had wel een dagje thuis willen zijn om iets leuks te doen. Gelukkig wel de laatste koopzondag van dit jaar die ik moet werken.
Omdat ik een ochtendmens ben en geniet van de vroege uren :) dat is het moment dat ik me het beste voel van de hele dag

Succes met werken!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190210755
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 09:45 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

@:Hestia klinkt als een weekend waar je een week van bij moet komen :D

Net de kasten in de kleedkamer anders neer gezet, nu wachten tot mijn vader er is om nog 1 kast van beneden naar boven te tillen. Dan hebben we weer veel ruimte voor onze kleding.
Heerlijk is dat O+ Succes met je 'verbouwing' van meubels
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190210761
Even een kaboutertje gemaakt. Was wel grappig om te doen

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190210931
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een kaboutertje gemaakt. Was wel grappig om te doen

[ afbeelding ]
Hij is leuk
pi_190211096
Dank je wel!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190211491
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een kaboutertje gemaakt. Was wel grappig om te doen

[ afbeelding ]
Oooh die is schattig!
pi_190211858
Helaas mislukt. Kast is te groot om zo door het trapgat te tillen. Over een paar dagen poging 2, dan de kast eerst uit elkaar halen.
  zondag 1 december 2019 @ 12:16:43 #58
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190211920
Vandaag het eerste pakje van de Rituals adventkalender en van de kerstswap opengemaakt.

Rituals



Kerstswap


*O*
pi_190211935
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 12:16 schreef Patapon het volgende:
Vandaag hey eerste pakje van de Rituals adventkalender en v an de kerstswap opengemaakt.

Rituals
[ afbeelding ]


Kerstswap
[ afbeelding ]

*O*
Leuk O+ is de kerstswap ook dagelijks?

Wij gaan straks bij F1 aan ons adventkalender beginnen c_/
  zondag 1 december 2019 @ 12:19:07 #60
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190211956
Ja, we hebben allebei een advent swap gemaakt.
pi_190214682
Zo... even pauze :) Alle doelen behaald en al bezig voor volgende week (gewoon omdat ik lekker aan het haken ben) :) maar dan staan er wel echt moeilijke dingen op de planning (voor het eerst een hiel breien) en tijdrovende dingen (naaldvilten en fimo), maar ik geniet er heel erg van :)!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 1 december 2019 @ 16:10:25 #62
370431 drakin
vurig typje
pi_190216156
Wat goed @ChildoftheStars
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190217908
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Omdat ik een ochtendmens ben en geniet van de vroege uren :) dat is het moment dat ik me het beste voel van de hele dag

Succes met werken!
Het lijkt me echt heerlijk om een ochtendmens te zijn! Ik ben echt een avondmens. Ben eerst de hele dag gaar, krijg dan energie als het avond is, lig laat in bed en ben ‘s morgens weer moe. Ben de laatste tijd wel mijn leven aan het beteren door wat eerder naar bed te gaan.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190217973
Goedeavond!
Hier een lekker dagje gehad samen met die vriend. Onder de zonnebank geweest, de stad in geweest, oliebollen gehaald, formule1 gekeken en ik heb de banken van de buurman van 2 verdiepingen lager overgenomen. Dus die heeft hij even samen met de buurman naar boven gesjouwd. Daarna lekker bij de snackbar gegeten. En ik heb zijn Samsung Galaxy S8 gekregen O+
Dus daar nu druk mee bezig met alles instellen en alle wachtwoorden opnieuw invoeren enzo :P
pi_190221137
Sow... mijn mormel is af

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 2 december 2019 @ 06:23:42 #66
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190226039
Oh, wat is die leuk geworden! *O*
pi_190226067
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 06:23 schreef Patapon het volgende:
Oh, wat is die leuk geworden! *O*
dank je wel!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190226080
Goedemorgen lieve mensen!

Nieuwe week met nieuwe kansen :)

vandaag lekker weer aan de knutsel natuurlijk. Nieuwe week, nieuwe doelen. Lekker naaldvilten en borduren en haken...

Als ik het monstertje wat ik nu haak af heb mag ik beginnen aan de koe die ik op de KreaDoe heb gekocht (hey, dat rijmt), want ik heb altijd 1 knuffel en 1 "serieus volwassen" werkje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190226940
Goedemorgen :W

Leuke eekhoorn CotS

Nog 1 weekje en dan op vakantie *O*
  maandag 2 december 2019 @ 09:04:44 #70
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190227042
Hmmm, misschien fiets ik vanmiddag nog maar even naar de stad....Ik denk dat manlief een sinterklaascadeautje heeft gekocht....En ik heb dat niet gedaan. :@
pi_190227440
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow... mijn mormel is af

[ afbeelding ]
Wat een leukerd! :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190227547
Dank jullie :* Eerste en laatste keer glitterwol en de laatste keer dat ik op verzoek haak ;) Ik houd niet van die druk

@Sarabi Heerlijk!

@Patapon oeps, maar je bent nog op tijd toch :)

------

De laatste dagen zit ik weer zo in een heerlijke flow :)
En morgen vier ik Sinterklaas heb ik besloten. Dan mag ik pepernoten en ga ik een filmserie kijken. En omdat ik zo'n ontzettend lief mens ben ;) heb ik voor mezelf een Sinterklaascadeau gekocht. Het boek The Never Ending Story. Daar heb ik zulke goede herinneringen aan en het is zo'n klassieker en kon een goede deal vinden, dus die valt binnenkort in mijn schoen (als ik die onder de brievengleuf plaats)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190228045
Goedemorgen :W
Zo ik heb héérlijk geslapen vannacht :z
Hij is echt leuk geworden CotS en fijn dat je in zo'n lekkere flow zit! En ik vind het echt leuk om te lezen dat je zoveel milder bent geworden voor jezelf en jezelf dit soort dingen gunt nu :*

Ik ga 5 december Sinterklaas vieren in het praktijkhuis van Ixta Noa. Doen ze zo'n dobbelspel, is altijd wel leuk. Ik ga nu vaker hier in Apeldoorn naar een herstelcentrum, maar daar hebben ze geen activiteit met Sinterklaas. Later deze maand wel allerlei leuke activiteiten rond de feestdagen waar ik me voor opgegeven heb. Ook een creatieve middag waarbij je een quote voor het nieuwe jaar gaat maken :)
pi_190228951
@ _Hestia_ ah lekker druk met de feestdagen dus! Veel succes en plezier :)

Ja het gaat nu echt wel goed :) ook stiekem een tweede cadeautje voor mezelf gekocht (heel goedkoop, maar ik had eerder geen goede reden om te maken. Naaipatroontjes en spulletjes om acht monstertjes te naaien
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 2 december 2019 @ 13:12:15 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190230641
Leuk, CotS!

Ik heb weer een paar sokken af en direct weer een nieuwe opgezet. Is toch het makkelijkste om te doen als we op de bank zitten. Nog steeds bezig met een jurkje ook.

Naar de film geweest in het nieuwe Forum. Ik ben erg enthousiast. Nu nog een beetje wennen aan de roltrappen en dan ook maar weer eens wat vaker naar de bibliotheek.

We hebben gisteren lang niet alles bekeken (wel bovenop van het uitzicht genoten), maar ik heb al heel veel leuke plekken gezien waar je lekker in een leunstoel kunt zitten... Met uitzicht! Dat mooie uitzicht op de stad vind ik toch wel een groot pluspunt van dit gebouw, wat je je niet realiseert als je eerst jaren tegen het gebouw-in-aanbouw aankijkt. Ik heb mijn eigen stad nog nooit zo mooi kunnen bekijken. O+ Ik denk dat we nog vaak een avondwandeling zullen maken naar het dak en weer terug naar huis. :+
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 2 december 2019 @ 13:24:08 #76
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190230907
Zo, de pro controler voor de switch en Atelier Ryza voir manlief gehaald. Nu nog ff langs de bakker voir wat lekkers en dan snel weer naar huis.
pi_190231166
Pro-controller. _O_

Zo, net even geprofiteerd van een flexibele baas en boodschappen gehaald. Er komt een pakketje ná m'n werk en zo heb ik in ieder geval nog een kans om ook te gaan sporten vanavond. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190231410
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 13:12 schreef Lienekien het volgende:
Leuk, CotS!

Ik heb weer een paar sokken af en direct weer een nieuwe opgezet. Is toch het makkelijkste om te doen als we op de bank zitten. Nog steeds bezig met een jurkje ook.

Naar de film geweest in het nieuwe Forum. Ik ben erg enthousiast. Nu nog een beetje wennen aan de roltrappen en dan ook maar weer eens wat vaker naar de bibliotheek.

We hebben gisteren lang niet alles bekeken (wel bovenop van het uitzicht genoten), maar ik heb al heel veel leuke plekken gezien waar je lekker in een leunstoel kunt zitten... Met uitzicht! Dat mooie uitzicht op de stad vind ik toch wel een groot pluspunt van dit gebouw, wat je je niet realiseert als je eerst jaren tegen het gebouw-in-aanbouw aankijkt. Ik heb mijn eigen stad nog nooit zo mooi kunnen bekijken. O+ Ik denk dat we nog vaak een avondwandeling zullen maken naar het dak en weer terug naar huis. :+
Ja :) Soms moet een mens zichzelf toch even verwennen, zonder reden, maar gewoon omdat het kan en leuk is.

Ik ben stiekem wel nieuwsgierig naar het forum. Binnenkort eens een kijkje nemen. Leuk dat het je zo bevallen heeft :) Weet je toevallig of ze meer boeken hebben dan de oude bieb? De interessante of leuke boeken heb ik allemaal wel gehad eigenlijk #boekenwurm ;)

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 13:24 schreef Patapon het volgende:
Zo, de pro controler voor de switch en Atelier Ryza voir manlief gehaald. Nu nog ff langs de bakker voir wat lekkers en dan snel weer naar huis.
Gokje, dat is om te gamen? Dat eerste?
En Atelier Ryza was is dat?
Nieuwsgierig :) ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190231443
Pfft... ik wil een dutje doen en moet nog boodschappen doen. Alleen de apotheekmeneer is vandaag laat... maar goed, lekker bingen van series en haken (afgewisseld met naaldvilten). Vanavond lekker borduren.. dan schiet de dag wel op (ik hoop alleen dat het nog licht is als ik naar de AH ga, want ik vind mijn straat eng in het donker en er is amper verlichting
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 2 december 2019 @ 14:08:53 #80
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190231688
@CotS de pro controler is inderdaad om te gamen en Atelier Ryza is een game voor de Switch.


Ben net thuis en zie dat ik geen sinterklaas inpakpapier meer heb. |:(
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 14:19:48 #81
382129 crew  Donna
pi_190231845
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow... mijn mormel is af

[ afbeelding ]
Wauw leuk!
pi_190233318
Dank je wel!

Met deze ben ik nu bezig

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 2 december 2019 @ 16:50:54 #83
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190233984
Ook al zo'n leukerd!
pi_190234060
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 16:50 schreef Patapon het volgende:
Ook al zo'n leukerd!
Dank je O+

Ik heb de concentratie en het tempo weer :)
Hierna met een koe beginnen en die gaat wel langzamer dan dit. Fluffywol
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 2 december 2019 @ 18:06:29 #85
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190235229
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow... mijn mormel is af

[ afbeelding ]
Die is echt heel leuk O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190235351
Pro-controller O+

Verder niet echt teruggelezen. Druk dagje gehad en mag zo weer gaan trainen.
  maandag 2 december 2019 @ 18:31:44 #87
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190235599
Vandaag enveloppen maken.....het is nog net geen lopende band werk.
:D


pi_190237078
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 18:06 schreef Muck het volgende:

[..]

Die is echt heel leuk O+
Dank je wel :*

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 18:31 schreef Patapon het volgende:
Vandaag enveloppen maken.....het is nog net geen lopende band werk.
:D
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
WOW _O_
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 19:51:58 #89
382129 crew  Donna
pi_190237197
Wauw die enveloppen!
  maandag 2 december 2019 @ 20:28:57 #90
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_190238122
Tof die enveloppen O+
pi_190244057
Goedemorgen!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190244169
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 18:31 schreef Patapon het volgende:
Vandaag enveloppen maken.....het is nog net geen lopende band werk.
:D
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi :)

Goedemorgen :W ik draai me nog een keertje om
pi_190245185
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 18:31 schreef Patapon het volgende:
Vandaag enveloppen maken.....het is nog net geen lopende band werk.
:D
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Superleuk!

Vanmiddag hopelijk m'n Ring Fit (beweegspelletje voor de Nintendo Switch). De bezorgklojo heeft niet eens aangebeld gisteren. }:| (Een helder verlicht kantoor is eng, blijkbaar.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 december 2019 @ 09:29:19 #94
370431 drakin
vurig typje
pi_190245206
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Superleuk!

Vanmiddag hopelijk m'n Ring Fit (beweegspelletje voor de Nintendo Switch). De bezorgklojo heeft niet eens aangebeld gisteren. }:| (Een helder verlicht kantoor is eng, blijkbaar.)
Wel in de buurt geweest?, bezorgers komen nu dag later met de boel vanwege die actie shit afgelopen weekend
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190245208
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Superleuk!

Vanmiddag hopelijk m'n Ring Fit (beweegspelletje voor de Nintendo Switch). De bezorgklojo heeft niet eens aangebeld gisteren. }:| (Een helder verlicht kantoor is eng, blijkbaar.)
Wel eng als het midden in de nacht is, maar dat zal niet zo geweest zijn.

Maar Ring Fit? Het ziet er leuk uit maar lijkt me echt iets dat na 3 de maanden (bij ons) in de kast verdwijnt.
  dinsdag 3 december 2019 @ 09:30:15 #96
370431 drakin
vurig typje
pi_190245217
Mijn enige creativiteit gister was een ringetje open en dicht doen.

Tadaaa handgemaakte ketting.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190245255
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:29 schreef drakin het volgende:

[..]

Wel in de buurt geweest?, bezorgers komen nu dag later met de boel vanwege die actie shit afgelopen weekend
Volgens mij zag ik 'm langsrijden vlak na de melding. :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wel eng als het midden in de nacht is, maar dat zal niet zo geweest zijn.

Maar Ring Fit? Het ziet er leuk uit maar lijkt me echt iets dat na 3 de maanden (bij ons) in de kast verdwijnt.
Neuh, was nog voor 16 uur, dus het was zelfs buiten nog licht! En jep. Ik vind het er leuk uitzien en ik heb al wat competitie opgeduikeld, dus het klinkt vermakelijk. Maar Wii Fit deed ik ook best trouw, dus ik heb goeie hoop. (En het scheelt dat het niet perse voor de tv hoeft, die Switch kan ook ergens anders staan. Gecombineerd met vaker voor werk een hotelovernachting gaan hebben, klonk het als een aardig idee.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 december 2019 @ 09:37:38 #98
370431 drakin
vurig typje
pi_190245288
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Volgens mij zag ik 'm langsrijden vlak na de melding. :')
[..]

Neuh, was nog voor 16 uur, dus het was zelfs buiten nog licht! En jep. Ik vind het er leuk uitzien en ik heb al wat competitie opgeduikeld, dus het klinkt vermakelijk. Maar Wii Fit deed ik ook best trouw, dus ik heb goeie hoop. (En het scheelt dat het niet perse voor de tv hoeft, die Switch kan ook ergens anders staan. Gecombineerd met vaker voor werk een hotelovernachting gaan hebben, klonk het als een aardig idee.)
O je had een melding.

Dan niet meer met deze verzender laten sturen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190245308
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:37 schreef drakin het volgende:

[..]

O je had een melding.

Dan niet meer met deze verzender laten sturen.
Mja, DHL.

En helaas redelijk afhankelijk van de verzender daarin. ;)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190245328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Volgens mij zag ik 'm langsrijden vlak na de melding. :')
[..]

Neuh, was nog voor 16 uur, dus het was zelfs buiten nog licht! En jep. Ik vind het er leuk uitzien en ik heb al wat competitie opgeduikeld, dus het klinkt vermakelijk. Maar Wii Fit deed ik ook best trouw, dus ik heb goeie hoop. (En het scheelt dat het niet perse voor de tv hoeft, die Switch kan ook ergens anders staan. Gecombineerd met vaker voor werk een hotelovernachting gaan hebben, klonk het als een aardig idee.)
Dat laatste is inderdaad wel handig, daar had ik nog niet over nagedacht.

Achja hoef ook niet na te denken ons gamegeld is deze maand op gegaan aan The Witcher.
  dinsdag 3 december 2019 @ 09:42:23 #101
370431 drakin
vurig typje
pi_190245338
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mja, DHL.

En helaas redelijk afhankelijk van de verzender daarin. ;)
O daar verstuur ik juist vaak mee omdat postnl meestal zo doet als jij beschrijft.

Gister 5 pakjes met dhl verstuurd, ik hoop niet naar jouw buurt dan.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 3 december 2019 @ 09:44:24 #102
370431 drakin
vurig typje
pi_190245367
Je kunt bij bestellingen toch altijd een opmerking plaatsen, aub niet met dhl sturen bijvoorbeeld.

Ik heb een paar keer zo'n verzoek gehad vanwege rotbezorgers.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 3 december 2019 @ 09:45:12 #103
370431 drakin
vurig typje
pi_190245378
Of een mail sturen, er is altijd wel een weg om contact met de verzender te krijgen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190245437
Goedemorgen poging twee.. ik was weer in slaap gesukkeld O+

Zo meteen even boodschappen doen en dan eens zien of ik wat creatiefs uit mijn mouw weet te schudden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 december 2019 @ 09:52:37 #105
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190245453
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat laatste is inderdaad wel handig, daar had ik nog niet over nagedacht.

Achja hoef ook niet na te denken ons gamegeld is deze maand op gegaan aan The Witcher.
Het is ook dat ik 'm voor ¤20 goedkoper zag dan normaal. :9
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:44 schreef drakin het volgende:
Je kunt bij bestellingen toch altijd een opmerking plaatsen, aub niet met dhl sturen bijvoorbeeld.

Ik heb een paar keer zo'n verzoek gehad vanwege rotbezorgers.
Ik vermoed dat dit een gevolg is van de drukke pakjestijd, normaal vind ik DHL ook wel prima. Op het werk komen ze zelfs helemaal naar boven met hun levering. Het is ook helemaal geen enorm probleem verder, ik kan het pakje vanmiddag gewoon ophalen op 5 minuten rijden, maar ik had m'n dag erop aangepast om 'm aan te kunnen nemen. _O-

Werk tot 15, DHL komt meestal rond 16 hier, maar met sport en avondeten zou dat krap worden, dus wat ruimere lunchpauze gepakt om boodschappen te doen. EN DAN RIJDEN ZE ME VOORBIJ. :( _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190245668
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:44 schreef drakin het volgende:
Je kunt bij bestellingen toch altijd een opmerking plaatsen, aub niet met dhl sturen bijvoorbeeld.

Nooit geweten dat ze daar naar luisteren.

Zit nu op DPD te wachten ook zo'n slechte bezorgers.
Eigenlijk wil ik alleen PostNL.
  dinsdag 3 december 2019 @ 10:18:34 #107
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190245711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nooit geweten dat ze daar naar luisteren.

Zit nu op DPD te wachten ook zo'n slechte bezorgers.
Eigenlijk wil ik alleen PostNL.
Volgens mij hangt dat ook nogal van de shop af. Die grote hebben deals met bezorgdiensten, maar een kleinere zal vaak wat meer hun best doen wat betreft service.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 december 2019 @ 10:27:42 #108
370431 drakin
vurig typje
pi_190245801
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nooit geweten dat ze daar naar luisteren.

Zit nu op DPD te wachten ook zo'n slechte bezorgers.
Eigenlijk wil ik alleen PostNL.
Ik luister daarnaar hoor en heb een webwinkel.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 3 december 2019 @ 10:28:46 #109
370431 drakin
vurig typje
pi_190245813
Verkoop alleen geen games.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190246023
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:27 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik luister daarnaar hoor en heb een webwinkel.
Ja dan heb je het echt over kleinere webwinkels.
Denk die winkels waar bijvoorbeeld Bol mee samen werkt daar weinig boodschap aan hebben.
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:02:28 #111
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190246113
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja dan heb je het echt over kleinere webwinkels.
Denk die winkels waar bijvoorbeeld Bol mee samen werkt daar weinig boodschap aan hebben.
Het zal het wel enorm lastig maken om te kunnen voldoen aan het gratis verzenden, denk ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190246197
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het zal het wel enorm lastig maken om te kunnen voldoen aan het gratis verzenden, denk ik.
Ja denk het ook.
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:24:01 #113
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190246342
Het was écht een goeie training gisteren geloof ik. De spierpijn komt opzetten. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190246618
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was écht een goeie training gisteren geloof ik. De spierpijn komt opzetten. _O-
Lekker is dat O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 11:52:10 #115
382129 crew  Donna
pi_190246708
Wij kunnen idd niet zomaar een andere verzender kiezen. We zijn afhankelijk van contracten. En we beslissen ook niet aan wie PostNL pakketjes overdraagt buiten de grenzen van NL. Dat is net wie op dat moment het contract of het hoogste bod op een container heeft. Echt zuur.

Het buitenland gaat vaak met DHL Express en dat is in tegenstelling tot DHL Parcel (die hier in NL pakketjes bezorgen) echt uitmuntend.
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:56:13 #116
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190246779
Het gaat het meeste fout met de betaald-per-pakket-mensen volgens mij, via die rare ZZP-constructies. De bezorgers/koeriers die "gewoon" per uur betaald worden, doen het prima over het algemeen. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:57:56 #117
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190246804
En mijn pakje kwam inderdaad met Parcel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 12:01:22 #118
382129 crew  Donna
pi_190246861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Het gaat het meeste fout met de betaald-per-pakket-mensen volgens mij, via die rare ZZP-constructies. De bezorgers/koeriers die "gewoon" per uur betaald worden, doen het prima over het algemeen. :Y
Ik dacht eigenlijk dat dat tegenwoordig niet meer mocht? Want dat is toch prestatie basis dan?
Meende dat dat voor ZZP ook niet meer mocht. Nouja, er gaat idd vaak wat mis ja. }:|
  dinsdag 3 december 2019 @ 12:03:05 #119
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190246877
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:01 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat dat tegenwoordig niet meer mocht? Want dat is toch prestatie basis dan?
Meende dat dat voor ZZP ook niet meer mocht. Nouja, er gaat idd vaak wat mis ja. }:|
Ik hou het niet heel goed bij, maar ik vermoed dat ze in piekperiodes niet helemaal netjes spelen. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190246984
Dpd is net geweest *O* dat viel niet tegen
  dinsdag 3 december 2019 @ 12:18:14 #121
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190247043
Pakjes. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190247076
Alleen heb ik zelf een klein foutje gemaakt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 december 2019 @ 12:47:02 #123
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190247372
Pehehehe. Oeps. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 12:47:45 #124
382129 crew  Donna
pi_190247379
Haha oepsie!

Ik moet zo het centrum nog even in voor wat cadeau dingen nog. Kan mooi even in m'n pauze.
pi_190247475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:21 schreef Sarabi het volgende:
Alleen heb ik zelf een klein foutje gemaakt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oepsie
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:09:19 #126
370431 drakin
vurig typje
pi_190247657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja dan heb je het echt over kleinere webwinkels.
Denk die winkels waar bijvoorbeeld Bol mee samen werkt daar weinig boodschap aan hebben.
Ik heb ook een paar dingen via Bol te koop, en daar kun je ook een mail aan de verkoper sturen. Logistiek via Bol kun je kiezen uit verschillende vervoerders.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:15:42 #127
370431 drakin
vurig typje
pi_190247773
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het zal het wel enorm lastig maken om te kunnen voldoen aan het gratis verzenden, denk ik.
Gratis verzenden is een hoax, verzendkosten zijn gewoon bij de prijs inberekend.

Meestal ben je bij een webwinkel voordeliger uit als je meerdere producten koopt, dan heb je 1 keer verzendkosten en geen prijs waar ook de verzendkosten bovenop zitten.

Ik heb een mok voor 12,50 op mijn webwinkel te koop
verzendkosten zijn 6,99

op bol heb ik dezelfde mok voor 19,99

Hij wordt vaker via bol gekocht

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:18:07 #128
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190247812
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:15 schreef drakin het volgende:
Gratis verzenden is een hoax, verzendkosten zijn gewoon bij de prijs inberekend.
No shit, daarom lijkt het me lastiger als je contracten hebt met een vervoerder om uitzonderingen te maken. ;)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:22:48 #129
370431 drakin
vurig typje
pi_190247908
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

No shit, daarom lijkt het me lastiger als je contracten hebt met een vervoerder om uitzonderingen te maken. ;)
Contracten zijn bij meerdere vervoerders. Ik kan bij bol kiezen uit DPD, DHL en PostNL alleen vraagt PostNL wel weer de hoofdprijs.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:23:30 #130
370431 drakin
vurig typje
pi_190247918
En ik kan dus zelf kiezen, ik kan ook kiezen om buiten Bol te verzenden. Via Bol scheelt maar 8 ct ofzo
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:30:12 #131
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190248031
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:22 schreef drakin het volgende:

[..]

Contracten zijn bij meerdere vervoerders. Ik kan bij bol kiezen uit DPD, DHL en PostNL alleen vraagt PostNL wel weer de hoofdprijs.
In jouw geval ja. ;)

Even los gezien van bol: het is een feit dat je betere deals krijgt als je meer pakketten bij dezelfde dienst verzendt. In je marge kan je dan een "gratis verzenden" inbouwen. Dat gaat alleen niet meer op als je om de drie pakketten een random andere pakketdienst gaat gebruiken op verzoek van de klant, want dan help je je marge om zeep.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:33:31 #132
370431 drakin
vurig typje
pi_190248082
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

In jouw geval ja. ;)

Even los gezien van bol: het is een feit dat je betere deals krijgt als je meer pakketten bij dezelfde dienst verzendt. In je marge kan je dan een "gratis verzenden" inbouwen. Dat gaat alleen niet meer op als je om de drie pakketten een random andere pakketdienst gaat gebruiken op verzoek van de klant, want dan help je je marge om zeep.
Dat kan ook alleen als je echt heel veel bestellingen hebt, en zo'n verzoek is vaak een enkeling.

Ik heb nog veel te weinig bestellingen om bij een vervoerder goedkoper uit te kunnen zijn -O-

Sowieso gaat dat niet op als je via bol verzend.

Deze mok is trouwens een nieuw product, dan betaal je ook meteen echt de hoofdprijs kwa verzenden, ook via bol.

Ben je een particuliere verkoper met een 2e hands product ben je ook voordeliger uit met verzenden.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:37:32 #133
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190248116
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:33 schreef drakin het volgende:

[..]

Dat kan ook alleen als je echt heel veel bestellingen hebt, en zo'n verzoek is vaak een enkeling.

Ik heb nog veel te weinig bestellingen om bij een vervoerder goedkoper uit te kunnen zijn -O-

Sowieso gaat dat niet op als je via bol verzend.

Deze mok is trouwens een nieuw product, dan betaal je ook meteen echt de hoofdprijs kwa verzenden, ook via bol.

Ben je een particuliere verkoper met een 2e hands product ben je ook voordeliger uit met verzenden.
Geloof me, ik ben blij dat ik het meeste niet zelf hoef in te pakken wat eruit gaat via mijn werk. ;) (Industriële groothandel, dat gaat met pallets tegelijk)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190248762
Alle kasten staan in de kledingkamer *O* veel meer kastruimte nu. Alleen nog alle zooi opruimen.
pi_190249042
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:38 schreef Sarabi het volgende:
Alle kasten staan in de kledingkamer *O* veel meer kastruimte nu. Alleen nog alle zooi opruimen.
lekker bezig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 december 2019 @ 15:10:18 #136
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190249159
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:38 schreef Sarabi het volgende:
Alle kasten staan in de kledingkamer *O* veel meer kastruimte nu. Alleen nog alle zooi opruimen.
Héérlijk is dat _O_
Ik heb eind vorig jaar een grote IKEA vakkenkast op de overloop gezet, waar al mijn rol gesorteerd in ligt :9~

De katten vinden het ook fijn om in te liggen :')
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190249278
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:38 schreef Sarabi het volgende:
Alle kasten staan in de kledingkamer *O* veel meer kastruimte nu. Alleen nog alle zooi opruimen.
Oh, dat is lekker! Orde scheppen geeft zo’n voldoening!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190249317
Ik ben al een tijdje geīnteresseerd in de Miracle Morning. Zie het op YouTube en Instagram voorbij komen (vandaar ook mijn interesse in waarom je zo vroeg wakker bent, CotS). En gisteren nam ik het besluit om het maar gewoon te doen.
Dus vanmorgen om 6 uur de wekker en een uur tijd gehad om mijn eigen routine te starten. Ben benieuwd of het wat gaat blijken te zijn.

Nu lekker dat boek aan het luisteren en breien, zolang de kinderen slapen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 3 december 2019 @ 15:31:34 #139
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190249431
Ik sta elke ochtend om 5.15 uur op om naar mijn werk te gaan, dus nog een uur eerder trek ik echt niet _O-
Ik ben wel benieuwd hoe het voor je uit gaat pakken! Rustig opstarten en tijd voor jezelf vind ik zelf altijd wel prettig :Y
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190249522
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:10 schreef Muck het volgende:

[..]

Héérlijk is dat _O_
Ik heb eind vorig jaar een grote IKEA vakkenkast op de overloop gezet, waar al mijn rol gesorteerd in ligt :9~

De katten vinden het ook fijn om in te liggen :')
Onze katten vinden dat ook een heerlijk plekje :D je hebt ook echt kattenhuisjes voor in die kast
  dinsdag 3 december 2019 @ 15:43:33 #141
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190249606
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Onze katten vinden dat ook een heerlijk plekje :D je hebt ook echt kattenhuisjes voor in die kast
Omg, dat ik daar niet aan gedacht heb!
Ik heb even gegoogled en Pinterest staat vol met ideeën _O_
Binnenkort eens kijken wat ik wil :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190251698
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:43 schreef Muck het volgende:

[..]

Omg, dat ik daar niet aan gedacht heb!
Ik heb even gegoogled en Pinterest staat vol met ideeën _O_
Binnenkort eens kijken wat ik wil :P
Cool :D

Bleh morgen de longtest, zo geen zin in. Ik weet dat het niets voorstelt maar toch...
pi_190254353
@Muck als je wil kan je 'boze Samzz' in de OP in Muck veranderen;)
  dinsdag 3 december 2019 @ 20:02:50 #144
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190254416
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:59 schreef Sarabi het volgende:
@:Muck als je wil kan je 'boze Samzz' in de OP in Muck veranderen;)
:D

Zo beter? :+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190254442
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:02 schreef Muck het volgende:

[..]

:D

Zo beter? :+
Top :D thanks
  dinsdag 3 december 2019 @ 20:09:02 #146
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190254551
Mental image van een boze Muck. O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:38 schreef Sarabi het volgende:
Alle kasten staan in de kledingkamer *O* veel meer kastruimte nu. Alleen nog alle zooi opruimen.
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 december 2019 @ 20:11:52 #147
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190254613
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Mental image van een boze Muck. O+
[..]

*O*
Dat gebeurt niet zo heel snel hoor :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190254750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:59 schreef Sarabi het volgende:
@:Muck als je wil kan je 'boze Samzz' in de OP in Muck veranderen;)
Hebben we een nieuwe CRE mod? Wat heb ik gemist?
  dinsdag 3 december 2019 @ 20:23:13 #149
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190254831
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:18 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Hebben we een nieuwe CRE mod? Wat heb ik gemist?
Hoi ;)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190255122
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:02 schreef Muck het volgende:

[..]

:D

Zo beter? :+
Helemaal gemist! Wat leuk :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190255173
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:23 schreef Muck het volgende:

[..]

Hoi ;)
Hoi!
pi_190255242
Mijn creatieve klusje vanavond: sinterklaasgedichtjes produceren... Stiekem toch weer op het laatst aan laten komen he? :(

Als ik maar eenmaal een beginnetje heb...
  dinsdag 3 december 2019 @ 21:15:09 #153
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190255903
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:11 schreef Muck het volgende:

[..]

Dat gebeurt niet zo heel snel hoor :P
Daarom. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 december 2019 @ 21:21:00 #154
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190256015
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:41 schreef Shandaly het volgende:
Mijn creatieve klusje vanavond: sinterklaasgedichtjes produceren... Stiekem toch weer op het laatst aan laten komen he? :(

Als ik maar eenmaal een beginnetje heb...
Ik heb mijn gedicht wel grotendeels in mijn hoofd gelukkig. Tijdens het fietsen van en naar het werk komt het vaak wel.

Nu nog gaan zitten en uitwerken....
Gelukkig vieren we het zaterdag pas, dus ik heb nog even :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190256074
Wij donderdag al, en eigenlijk moet het dus morgenavond al helemaal af zijn, want dan moet het geheel naar de buurman zodat hij donderdagavond verontwaardigd de zak bij ons af kan geven omdat die 'domme Pieten' hem verkeerd bezorgd hebben ;)
  dinsdag 3 december 2019 @ 21:38:14 #156
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190256343
Er ligt een grote kat op mijn borst te snurken, nu kan ik niet verder breien aan mijn sloffen :')
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190257142
Zo terug uit koor... ik heb nu de interessante combinatie van overprikkeld en hyper zijn. Even rustig thee drinken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 december 2019 @ 22:24:20 #158
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_190257179
Sinterklaas komt hier vrijdag pas.

Zaterdag ga ik voor de eerste keer handboogschieten. Ik mag 4 keer gratis proberen.

Eindelijk een sport waar ik me goed bij voel. Ik had dat gevoel in Landal al bij de initiatie.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 3 december 2019 @ 22:30:12 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190257270
Wat is er voor een mod te doen in CRE? Ingrijpen als users elkaar uitschelden voor lelijke haaknaald?
The love you take is equal to the love you make.
pi_190257295
Pas maar op of ik borduur "sukkel" op je voorhoofd! :(!!!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 december 2019 @ 22:35:49 #161
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190257365
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:30 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er voor een mod te doen in CRE? Ingrijpen als users elkaar uitschelden voor lelijke haaknaald?
Zoiets ja.
Spammers tegengaan, vragen beantwoorden, reeksen koppelen, topics verplaatsen...
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 22:43:04 #162
382129 crew  Donna
pi_190257460
Hee!

:W
pi_190257485
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:41 schreef Shandaly het volgende:
Mijn creatieve klusje vanavond: sinterklaasgedichtjes produceren... Stiekem toch weer op het laatst aan laten komen he? :(

Als ik maar eenmaal een beginnetje heb...
Laatste moment? Ik begin morgenavond pas :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 3 december 2019 @ 23:44:35 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190258319
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pas maar op of ik borduur "sukkel" op je voorhoofd! :(!!!
}:|
The love you take is equal to the love you make.
pi_190258788
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 23:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

}:|
Ik vind je wel liev heur :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190260394
:W

Snel ontbijten en aan het werk. Maar door die vroege wekker al wel lekker gemediteerd, geschreven en 20 minuten gelezen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190260618
Bijzonder LeSage, vind je het al wat? Wat doe je allemaal precies, of is het nog een beetje uitzoeken? Ik vond het toen Dirk nog klein was ook heerlijk om s ochtends een uurtje rond te scharrelen voordat ik hem moest wegbrengen naar het kdv. Maar dat was voor er uitgebreid ontbijt gegeten moet worden en toen kleren aan doen nog niet de discussie opleverde dat hij toch echt een broek aan moet en niet zonder broek naar beneden kan. :') En nu eindigt hij vaak bij ons in bed dus maakt hij mij wakker ipv andersom. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190260642
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:58 schreef LeSage het volgende:
:W

Snel ontbijten en aan het werk. Maar door die vroege wekker al wel lekker gemediteerd, geschreven en 20 minuten gelezen O+
Klinkt op zich wel goed
pi_190260827
Goedemorgen mensjes!

Vandaag gaat er denk ik niet veel uit mijn handen komen, beetje te laat naar bed gegaan (had het even gezellig) en veel te vroeg wakker ook al stond de wekker uit. Ach... ik wist al ruim van te voren dat dit zo'n dag ging worden (laat repeteren), dus dat is prima
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 4 december 2019 @ 09:35:31 #171
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190261223
Mogge. :W

Niks mis met een hangdagje. :9

Vanavond lekker het rijk voor mezelf, dus ik ga, na de boodschappen, mijn Ring Fit uitgebreid uitproberen, lekker uitgebreid douchen en daarna eens kijken of ik kerstkaartjes geknutseld krijg. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 4 december 2019 @ 09:36:45 #172
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190261237
Woensdag is thuiswerkdag en dat doe ik in mijn knutselkamer. Toen ik daar binnenkwam kwam ik 1 van de poezen tegen die ff wilde knuffelen....volgens mij heeft ze op mijn bureau gelegen.
:D


(Jeetje is mijn blog naam)
  woensdag 4 december 2019 @ 09:38:07 #173
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190261260
Plakkertjespoes. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190261451
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:36 schreef Patapon het volgende:
Woensdag is thuiswerkdag en dat doe ik in mijn knutselkamer. Toen ik daar binnenkwam kwam ik 1 van de poezen tegen die ff wilde knuffelen....volgens mij heeft ze op mijn bureau gelegen.
:D
[ afbeelding ]

(Jeetje is mijn blog naam)
Hahahaha _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190261856
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:36 schreef Patapon het volgende:
Woensdag is thuiswerkdag en dat doe ik in mijn knutselkamer. Toen ik daar binnenkwam kwam ik 1 van de poezen tegen die ff wilde knuffelen....volgens mij heeft ze op mijn bureau gelegen.
:D
[ afbeelding ]

(Jeetje is mijn blog naam)
O+
pi_190261858
Over een paar uurtjes is mijn longtest, geen zin in
  woensdag 4 december 2019 @ 10:32:51 #177
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190261881
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:30 schreef Sarabi het volgende:
Over een paar uurtjes is mijn longtest, geen zin in
Bleh, nooit leuk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190261896
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Bleh, nooit leuk.
Nope, zo ga je nooit naar de HA en zo moet je 3x in 2 weken.
pi_190262054
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:30 schreef Sarabi het volgende:
Over een paar uurtjes is mijn longtest, geen zin in
Succes meid! Komt goed :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 4 december 2019 @ 10:52:44 #180
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190262107
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nope, zo ga je nooit naar de HA en zo moet je 3x in 2 weken.
Zal je altijd zien ja. :+ Nou ja, goed dat ze het allemaal even nalopen, beter dat je nu eens van die (gevolgen van de) longontsteking af raakt. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190262360
Ja hoop vooral dat er iets van astma of allergieën uit komen (dat denk ik al 25jaar maar liet het nooit onderzoeken)
pi_190262545
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 11:10 schreef Sarabi het volgende:
Ja hoop vooral dat er iets van astma of allergieën uit komen (dat denk ik al 25jaar maar liet het nooit onderzoeken)
Wel verstandig dat je bent gegaan... ik hoop met je mee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 4 december 2019 @ 11:24:40 #183
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190262548
Weten waar iets vandaan komt scheelt een boel inderdaad, dan kan je er nog wat aan doen. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190263115
Dat is zeker zo :Y
Nog 2u wachten....
pi_190263465
Hebben jullie al op de top 2000 gestemd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 december 2019 @ 12:39:35 #186
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190263526
Jolene. O+

En nah, ik stem nooit. Ik luister ook nooit, dus dat heft elkaar weer op. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 4 december 2019 @ 12:44:42 #187
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190263589
Goed dat je gegaan bent!
En wachten in een ziekenhuis duurt, helaas, altijd lang... -O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190264442
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Jolene. O+

En nah, ik stem nooit. Ik luister ook nooit, dus dat heft elkaar weer op. :D
Hahaha

En ja Jolene is geweldig

@Muck ik moet nog, ben zo aan de beurt. En het kan gelukkig bij de huisarts.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sarabi op 04-12-2019 14:23:45 ]
pi_190264771
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:34 schreef Sarabi het volgende:
Hebben jullie al op de top 2000 gestemd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190264794
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 14:19 schreef LeSage het volgende:

[..]

:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een leuke lijst *O*
  woensdag 4 december 2019 @ 14:22:14 #191
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190264810
Meer Jolene. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190265085
Sow... wakker uit een dutje :)

Top 2000 stem ik nou nooit op en luister ik eigenlijk ook bijna nooit. Geen flauw idee waarom eigenlijk, teveel werk en andere smaak dan de opties...

Maar veel plezier ermee dames :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190265898
Weer thuis *O* vrijdag de uitslag
pi_190266403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:46 schreef Sarabi het volgende:
Weer thuis *O* vrijdag de uitslag
:* Ik zal voor je duimen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190268703
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow... wakker uit een dutje :)

Top 2000 stem ik nou nooit op en luister ik eigenlijk ook bijna nooit. Geen flauw idee waarom eigenlijk, teveel werk en andere smaak dan de opties...

Maar veel plezier ermee dames :*
Maar je kunt ook eigen liedjes toevoegen! Ik vind het altijd een heerlijke week. Lekker thuis aan kneuteren met allerlei muziek en verhalen op de achtergrond O+
En dan ‘s avonds de quiz kijken.

En dit jaar ben ik ook nog eens vrij dan *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190268935
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 18:26 schreef LeSage het volgende:

[..]

Maar je kunt ook eigen liedjes toevoegen! Ik vind het altijd een heerlijke week. Lekker thuis aan kneuteren met allerlei muziek en verhalen op de achtergrond O+
En dan ‘s avonds de quiz kijken.

En dit jaar ben ik ook nog eens vrij dan *O*
Dat is me te veel gedoe, ik ben een lui mormel ;) Het is gewoon niet mijn pleziertje ;)

Maar mooi dat jij ervan kan genieten! Veel plezier dan :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190269095
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 18:26 schreef LeSage het volgende:

[..]

Maar je kunt ook eigen liedjes toevoegen! Ik vind het altijd een heerlijke week. Lekker thuis aan kneuteren met allerlei muziek en verhalen op de achtergrond O+
En dan ‘s avonds de quiz kijken.

En dit jaar ben ik ook nog eens vrij dan *O*
Precies dit! Al stem ik nooit want /lui. Ik luister altijd met veel plezier. En ik heb dit jaar ook vakantie. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190269501
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 18:26 schreef LeSage het volgende:

[..]

Maar je kunt ook eigen liedjes toevoegen! Ik vind het altijd een heerlijke week. Lekker thuis aan kneuteren met allerlei muziek en verhalen op de achtergrond O+
En dan ‘s avonds de quiz kijken.

En dit jaar ben ik ook nog eens vrij dan *O*
Heerlijk :Y

En de week daar voor Serious Request *O*
pi_190277141
Goedemorgen meiden

Lekker klooien vandaag :) gisteren te weinig geslapen, nu weer goed. Dus ik heb zin in deze dag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 5 december 2019 @ 07:57:20 #201
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190277570
Pfoe, ben ik blij dat ik toch nog snel een sinterklaascadeau heb gekocht.

In mijn schoen zat vanochtend een Samsung tab S5e! Ik heb al een Samsung tab maar dat is al een oudje.
Helemaal blij. *O*
pi_190277617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 07:57 schreef Patapon het volgende:
Pfoe, ben ik blij dat ik toch nog snel een sinterklaascadeau heb gekocht.

In mijn schoen zat vanochtend een Samsung tab S5e! Ik heb al een Samsung tab maar dat is al een oudje.
Helemaal blij. *O*
Oooooooh wat tof! Grote schoenen heb je ;) :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190277636
In theorie komt vandaag een boek Dikke Dames haken deel 2 in mijn ene schoen, en het boek Het Oneindige Verhaal in de andere...Als ik lief en braaf ben geweest ;)

En deze heb ik voor kerst gekocht, want ik verveel me meestal met kerst, maar dan kan ik lekker in de weer ermee. Ik ben niet zo snel met die dingen, dus de hele kerst plezier ervan



Jep... het afgelopen jaar zo hard aan mezelf gewerkt (en krijg dat ook terug van anderen en ik merk het zelf enorm (stuk minder sorry zeggen, me eigenlijk amper tot niet schamen voor mezelf. Goed voor mezelf zorgen op alle vlakken)) dat ik even mezelf voor december in de watten leg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 5 december 2019 @ 08:10:29 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190277645
Je mag altijd aardig zijn voor jezelf! ;)
The love you take is equal to the love you make.
pi_190277658
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 08:10 schreef Lienekien het volgende:
Je mag altijd aardig zijn voor jezelf! ;)
Klopt, maar soms is het even extra en speciaal en december is de maand van stilstaan over de rest van het jaar. En eigenlijk stilstaan bij de afgelopen vijf jaar.
Ik ben echt, oprecht, heel erg trots op mezelf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 5 december 2019 @ 08:15:23 #206
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190277661
CotS volgens mij ben jij superlief!
En wat Lienekien zegt...je mag altijd aardig zijn voor jezelf.

:*
  donderdag 5 december 2019 @ 08:15:30 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190277662
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klopt, maar soms is het even extra en speciaal en december is de maand van stilstaan over de rest van het jaar. En eigenlijk stilstaan bij de afgelopen vijf jaar.
Ik ben echt, oprecht, heel erg trots op mezelf
O+ :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_190278046
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
In theorie komt vandaag een boek Dikke Dames haken deel 2 in mijn ene schoen, en het boek Het Oneindige Verhaal in de andere...Als ik lief en braaf ben geweest ;)

En deze heb ik voor kerst gekocht, want ik verveel me meestal met kerst, maar dan kan ik lekker in de weer ermee. Ik ben niet zo snel met die dingen, dus de hele kerst plezier ervan

[ afbeelding ]

Jep... het afgelopen jaar zo hard aan mezelf gewerkt (en krijg dat ook terug van anderen en ik merk het zelf enorm (stuk minder sorry zeggen, me eigenlijk amper tot niet schamen voor mezelf. Goed voor mezelf zorgen op alle vlakken)) dat ik even mezelf voor december in de watten leg
Het Oneindige Verhaal, oeehh díe is leuk, CotS *O* Maar dat andere boek ken ik niet.

Sinterklaas is hier nog niet geweest, wacht gespannen wat ik krijg... oO/
pi_190278111
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 08:15 schreef Patapon het volgende:
CotS volgens mij ben jij superlief!
En wat Lienekien zegt...je mag altijd aardig zijn voor jezelf.

:*
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 08:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

O+ :*
*; Dikke knuffel!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190278130
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:07 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Het Oneindige Verhaal, oeehh díe is leuk, CotS *O* Maar dat andere boek ken ik niet.

Sinterklaas is hier nog niet geweest, wacht gespannen wat ik krijg... oO/
Dan moet je vandaag natuurlijk heel hard zingen ;)

Jeugd sentiment he! Mijn moeder had hem ooit weggegooid, maar ik wil hem heel graag hebben en kon een ongelezen exemplaar vinden

Dat andere boek is een haakboekje



Deel 1 heb ik al

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190278141
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klopt, maar soms is het even extra en speciaal en december is de maand van stilstaan over de rest van het jaar. En eigenlijk stilstaan bij de afgelopen vijf jaar.
Ik ben echt, oprecht, heel erg trots op mezelf
O+ O+ O+

En een vraagje, waar heb je die monstertjes vandaan? Die Cthulhu is echt te cute. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190278145
Goedemorgen :W

Ik krijg geen cadeaus maar geef er vanavond wel 2 *O*
pi_190278149
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

O+ O+ O+

En een vraagje, waar heb je die monstertjes vandaan? Die Cthulhu is echt te cute. O+
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_19.29.ProductTitle

Zo te zien heb ik de laatste gekocht. Patroontje voor je onder de scanner?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190278205
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

https://www.bol.com/nl/p/(...)1_19.29.ProductTitle

Zo te zien heb ik de laatste gekocht. Patroontje voor je onder de scanner?
Thanks! Ik heb 'm ook op Amazon gevonden, dus komt goed. :9 Doe ik nog eens wat met m'n Prime ook. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190278287
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Thanks! Ik heb 'm ook op Amazon gevonden, dus komt goed. :9 Doe ik nog eens wat met m'n Prime ook. :+
Ooooh mooi zo :* Het is zo'n schattig pakketje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190278440
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dan moet je vandaag natuurlijk heel hard zingen ;)

Jeugd sentiment he! Mijn moeder had hem ooit weggegooid, maar ik wil hem heel graag hebben en kon een ongelezen exemplaar vinden

Dat andere boek is een haakboekje

[ afbeelding ]

Deel 1 heb ik al

[ afbeelding ]
Heel hard zingen? Oh ja, helemaal vergeten :@ Goed dat je het nog net op tijd zegt, CotS ^O^

Inderdaad jeugdsentiment...jammer dat je moeder het boek heeft weggegooid maar mooi dat het boek je nu weer heeft gevonden...Veeel plezier ermee, CotS :)

Die haakboekjes ken ik allebei niet maar zien er leuk uit.
pi_190278472
Het is precies dezelfde uitgave zelfs, dus ik ben echt heel erg blij ;)

Ik ben een beetje haakverslaafd... weigering voor afkicken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190278519
Oh, dat is helemaal fijn CotS! Goeie herinneringen aan dat boek. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190278533
Die dikke dames kijken me echt heel moeilijk om te haken, maar wel mooi.

Vandaag samen met mijn moeder de kledingkamer opruimen (wat ik niet meer wil gaat naar haar).
Heb van de weer ook 2 shopper vol 2e hands kleding gratis gekregen dus die kunnen meteen de kast in *O*

En vanavond gourmetten met mijn ouders voor Sinterklaas.
pi_190278816
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dat is helemaal fijn CotS! Goeie herinneringen aan dat boek. O+
Ja :D Ik ben een blij kind nu ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:45 schreef Sarabi het volgende:
Die dikke dames kijken me echt heel moeilijk om te haken, maar wel mooi.

Vandaag samen met mijn moeder de kledingkamer opruimen (wat ik niet meer wil gaat naar haar).
Heb van de weer ook 2 shopper vol 2e hands kleding gratis gekregen dus die kunnen meteen de kast in *O*

En vanavond gourmetten met mijn ouders voor Sinterklaas.
Valt wel mee hoor. Gewoon doen wat er staat en tellen. Voor ik een toer begin markeer ik alle plekjes waar ik moet meerderen en minderen en dan komt het wel goed

Je bent lekker bezig met de opruim en zo! Zet hem op *O*

Veel plezier vanavond
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190278918
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is precies dezelfde uitgave zelfs, dus ik ben echt heel erg blij ;)

Ik ben een beetje haakverslaafd... weigering voor afkicken
Nou, dat is helemaal bijzonder dan, CotS . Inderdaad goede herinneringen aan het boek.

Als ik er aan denk, krijg ik zelfs de neiging om de zolder op te zoeken en op m'n buik het boek te herlezen :@
pi_190278919
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 07:57 schreef Patapon het volgende:
Pfoe, ben ik blij dat ik toch nog snel een sinterklaascadeau heb gekocht.

In mijn schoen zat vanochtend een Samsung tab S5e! Ik heb al een Samsung tab maar dat is al een oudje.
Helemaal blij. *O*
Woohoo!! Da's perfect voor PatternKeeper ;) O+

Ik krijg vanavond een sjaal en een JvH legpuzzel :) Meeste cadeautjes zijn natuurlijk voor de kinderen...
pi_190279047
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:09 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Nou, dat is helemaal bijzonder dan, CotS . Inderdaad goede herinneringen aan het boek.

Als ik er aan denk, krijg ik zelfs de neiging om de zolder op te zoeken en op m'n buik het boek te herlezen :@
:D

Jeugdboeken herlezen. O+ Alleen niet op m'n buik hoor, m'n rug protesteert al bij het idee. _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 07:57 schreef Patapon het volgende:
Pfoe, ben ik blij dat ik toch nog snel een sinterklaascadeau heb gekocht.

In mijn schoen zat vanochtend een Samsung tab S5e! Ik heb al een Samsung tab maar dat is al een oudje.
Helemaal blij. *O*
Goed cadeau! :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 5 december 2019 @ 10:26:01 #224
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_190279190
Sinterklaas komt hier morgen pas maar vier met jullie mee.

Vandaag weer sushi maken en nu heb ik meer vormpjes.

Pakketje verwacht van de Bentofabriek en hopelijk bezorgen ze nu juist van de eerste keer.

Lang verhaal.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 5 december 2019 @ 11:06:32 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190279820
Jeugdboeken! Boeken! O+

Ik luister ze tegenwoordig vooral, dat is tenminste goed te combineren met handwerken.

Sinterklaas was in ons gezin een groot gebeuren. Wij schreven dus voor iedereen een gedicht. En mijn ouders nog een stel extra, want bij Sinterklaas werd flink uitgedeeld. Het stopte toen mijn oudste broer een gezin met drie kinderen had en zij het in eigen kring gingen doen. Ik vond het toen ook wel best, want ik was onderhand wel een beetje uitgeluld in die gedichten. Mijn moeder vond het wel erg jammer.

Ik heb voor de schoonmaakhulp van mijn moeder een gedicht geschreven, met een gehandwerkt kerstornamentje erbij en een cadeaubon. Gedicht ook even aan mijn moeder voorgelezen en ze vond het prachtig. :) *O*
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 5 december 2019 @ 11:18:18 #226
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_190279960
De enige luisterboeken die ik leuk vind zijn van Het Geluidshuis.

Boekenwurm eerste klas. Ik herinner me dat ik als jong propje de telefoongids 'vanbuiten leerde' hihi.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_190280033
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Jeugdboeken! Boeken! O+

Ik luister ze tegenwoordig vooral, dat is tenminste goed te combineren met handwerken.

Sinterklaas was in ons gezin een groot gebeuren. Wij schreven dus voor iedereen een gedicht. En mijn ouders nog een stel extra, want bij Sinterklaas werd flink uitgedeeld. Het stopte toen mijn oudste broer een gezin met drie kinderen had en zij het in eigen kring gingen doen. Ik vond het toen ook wel best, want ik was onderhand wel een beetje uitgeluld in die gedichten. Mijn moeder vond het wel erg jammer.

Ik heb voor de schoonmaakhulp van mijn moeder een gedicht geschreven, met een gehandwerkt kerstornamentje erbij en een cadeaubon. Gedicht ook even aan mijn moeder voorgelezen en ze vond het prachtig. :) *O*
Klinkt als fijne herinneringen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190281600
Dat zijn zo ongeveer exact mijn herinneringen, Lienekien. Met als verschil dat hier vanavond gewoon weer mijn ouders en zussen komen. Eerst pakjesavond voor mijn kinderen en als die in bed liggen gaan we door voor onszelf :') nachtwerk, meestal :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190282123
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Jeugdboeken! Boeken! O+

Ik luister ze tegenwoordig vooral, dat is tenminste goed te combineren met handwerken.

Sinterklaas was in ons gezin een groot gebeuren. Wij schreven dus voor iedereen een gedicht. En mijn ouders nog een stel extra, want bij Sinterklaas werd flink uitgedeeld. Het stopte toen mijn oudste broer een gezin met drie kinderen had en zij het in eigen kring gingen doen. Ik vond het toen ook wel best, want ik was onderhand wel een beetje uitgeluld in die gedichten. Mijn moeder vond het wel erg jammer.

Ik heb voor de schoonmaakhulp van mijn moeder een gedicht geschreven, met een gehandwerkt kerstornamentje erbij en een cadeaubon. Gedicht ook even aan mijn moeder voorgelezen en ze vond het prachtig. :) *O*
Wauw dat is pas Sinterklaas vieren O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190282298
*O* ik zit letterlijk te swingen in mijn stoel; ik heb de eerste helft van de boemeranghiel zonder fouten gebreid! Zo nog even een extra lifeline zetten (in die twee toeren dat je normaal breit) en morgen de andere helft
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190282373
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
*O* ik zit letterlijk te swingen in mijn stoel; ik heb de eerste helft van de boemeranghiel zonder fouten gebreid! Zo nog even een extra lifeline zetten (in die twee toeren dat je normaal breit) en morgen de andere helft
*O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190282475
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
*O* ik zit letterlijk te swingen in mijn stoel; ik heb de eerste helft van de boemeranghiel zonder fouten gebreid! Zo nog even een extra lifeline zetten (in die twee toeren dat je normaal breit) en morgen de andere helft
*O* *O*
pi_190282718
Lekker bezig, CotS!

Hier staat de courgettesoep klaar, zit de pepernotencake in de oven en pak ik zo de laatste 3 cadeau’s nog even in *)

Altijd lekker hectisch, zo’n 5 december dag. Maar wel zoveel zin in vanavond O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190282996
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:09 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Woohoo!! Da's perfect voor PatternKeeper ;) O+

Ik krijg vanavond een sjaal en een JvH legpuzzel :) Meeste cadeautjes zijn natuurlijk voor de kinderen...
Nou, laat de winter nu maar komen met zo'n leuke puzzel O+ . Hoeveel stukjes is ie?
pi_190283031
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 14:51 schreef LeSage het volgende:
Lekker bezig, CotS!

Hier staat de courgettesoep klaar, zit de pepernotencake in de oven en pak ik zo de laatste 3 cadeau’s nog even in *)

Altijd lekker hectisch, zo’n 5 december dag. Maar wel zoveel zin in vanavond O+
Lekker soepje.Krijg er ook best zin in met dat koude weer c_/
pi_190283215
Oké, op FB stel ik echt geen vragen meer... word je afgekat omdat je iets niet begrijpt...
(vraag nu ook in het breitopic gegooid, maar ik wil even klagen). Het is toch niet heel vreemd dat je, als beginner in iets, vragen hebt over de omschrijving? Ik heb verdorie nog nooit eerder een hiel gebreid, logisch dat ik niet alles in 1x snap... maar goed... let it be. Ik ben een beetje boos nu
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190285313
Dat is niet leuk CotS, maarja veel idioten op FB.

Kledingkamer is opgeruimd *O* nu lekker gourmetten bij mijn ouders.
pi_190285362
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Dat is niet leuk CotS, maarja veel idioten op FB.

Kledingkamer is opgeruimd *O* nu lekker gourmetten bij mijn ouders.
Ach... het was even mijn boze kwartiertje van de dag. Die was ook hard nodig, anders was mijn dag perfect geweest en perfectie is saai ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 5 december 2019 @ 23:54:15 #239
370431 drakin
vurig typje
pi_190291173
Morgen mijn schap bij die winkel leeghalen, jemig wat een raar mens.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 6 december 2019 @ 06:04:26 #240
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190292909
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:54 schreef drakin het volgende:
Morgen mijn schap bij die winkel leeghalen, jemig wat een raar mens.
Ohjee, wat is er gebeurd?
pi_190293014
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:54 schreef drakin het volgende:
Morgen mijn schap bij die winkel leeghalen, jemig wat een raar mens.
Ow... wat is er aan de hand?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190293522
Goedemorgen :W

In de wachtkamer voor de uitslag
pi_190293819
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 08:17 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

In de wachtkamer voor de uitslag
Succes :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190293827
Thanks, zit nog te wachten
  vrijdag 6 december 2019 @ 09:26:21 #245
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190294125
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, op FB stel ik echt geen vragen meer... word je afgekat omdat je iets niet begrijpt...
(vraag nu ook in het breitopic gegooid, maar ik wil even klagen). Het is toch niet heel vreemd dat je, als beginner in iets, vragen hebt over de omschrijving? Ik heb verdorie nog nooit eerder een hiel gebreid, logisch dat ik niet alles in 1x snap... maar goed... let it be. Ik ben een beetje boos nu
Ik vind het altijd maar wonderlijk dat mensen het blijkbaar de moeite waard vinden om boos te reageren, helemaal als het zo'n simpele vraag is. Best kans dat de vraag al vaker langs is gekomen, maar ik zou dan eerder een "Ja, maar probeer volgende keer eerst de zoekfunctie" doen dan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190294314
Geen officiële astma maar ze zien wel duidelijke verbetering als ik wel puf.
Verder allergisch voor katten......handig met 2 katten in huis :')
  vrijdag 6 december 2019 @ 09:45:49 #247
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190294379
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 09:42 schreef Sarabi het volgende:
Geen officiële astma maar ze zien wel duidelijke verbetering als ik wel puf.
Verder allergisch voor katten......handig met 2 katten in huis :')
Da's mooi kut. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190294394
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's mooi kut. -O-
Hij zei als ik er mee kan leven dat ze niet weg moeten. Dus denk dat het wel goed komt :)
Heb al zo'n 20 jaar het idee dat ik voor de katten allergisch ben, dus hopen dat het niet erger wordt.
  vrijdag 6 december 2019 @ 09:54:57 #249
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190294481
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 09:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hij zei als ik er mee kan leven dat ze niet weg moeten. Dus denk dat het wel goed komt :)
Heb al zo'n 20 jaar het idee dat ik voor de katten allergisch ben, dus hopen dat het niet erger wordt.
Ik herken het, ik zit in een soortgelijke situatie. Gelukkig voor mij was de kat al stokoud, dus gewoon nooit een nieuwe genomen. :') Er valt prima mee te leven, maar het hele jaar "verkouden" is ook niet alles. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190294493
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik herken het, ik zit in een soortgelijke situatie. Gelukkig voor mij was de kat al stokoud, dus gewoon nooit een nieuwe genomen. :') Er valt prima mee te leven, maar het hele jaar "verkouden" is ook niet alles. _O-
Ik denk alleen niet dat ik ooit zonder wil....
En die van ons zijn niet zo heel oud.

Ach ja we gaan het zien. Wie weet helpt het puffen al superveel.
pi_190294569
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vind het altijd maar wonderlijk dat mensen het blijkbaar de moeite waard vinden om boos te reageren, helemaal als het zo'n simpele vraag is. Best kans dat de vraag al vaker langs is gekomen, maar ik zou dan eerder een "Ja, maar probeer volgende keer eerst de zoekfunctie" doen dan. :+
Zoekfunctie had ik al gebruikt en het was geen dubbele vraag... maar goed... niet druk om maken om zoiets ;) ik ben eruit

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 09:42 schreef Sarabi het volgende:
Geen officiële astma maar ze zien wel duidelijke verbetering als ik wel puf.
Verder allergisch voor katten......handig met 2 katten in huis :')
Ow... da's niet handig. Hooikoortstabletjes?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:03:27 #252
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190294577
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 09:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik denk alleen niet dat ik ooit zonder wil....
En die van ons zijn niet zo heel oud.

Ach ja we gaan het zien. Wie weet helpt het puffen al superveel.
Nee, snap ik. Ze hadden het bij mij veel eerder door dat het door de kat kwam (ik kreeg omdat ik "ziek" was m'n entingen niet, maar huisarts verdacht meteen de kat. Dus kat ging uit logeren en *plop*, IJs was beter.) dus het grootste deel van m'n leven zonder kat/ander beest doorgebracht.

Vriend had wel een kat en ik heb nog even de hoop gehad dat ik er overheen gegroeid zou zijn. Niet dus. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190294646
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

[..]

Ow... da's niet handig. Hooikoortstabletjes?
Puffer :)

@IJs jammer dat je er niet overheen bent gegroeid. Ik merk het als ik op vakantie ben, opeens geen/minder klachten. En dan de eerste dagen weer thuis zijn dan wel heftig.
pi_190294658
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Puffer :)

@:Ijs jammer dat je er niet overheen bent gegroeid. Ik merk het als ik op vakantie ben, opeens geen/minder klachten. En dan de eerste dagen weer thuis zijn dan wel heftig.
Oh ik wist niet dat puffers ook tegen allergieën werkte! Dan had ik het verkeerd begrepen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190294670
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh ik wist niet dat puffers ook tegen allergieën werkte! Dan had ik het verkeerd begrepen
Wist ik ook niet :)
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:12:05 #256
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190294674
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Puffer :)

@:Ijs jammer dat je er niet overheen bent gegroeid. Ik merk het als ik op vakantie ben, opeens geen/minder klachten. En dan de eerste dagen weer thuis zijn dan wel heftig.
Ja, dat zou prettig geweest zijn, vooral voor vriend, die is z'n hele leven katten gewend. Ik heb ze nooit echt bewust gehad, dus ik mis het ook niet zo. (Al vind ik het wel echt briljante beesten.)

Hopelijk helpt de puffer!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:17:27 #257
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190294752
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh ik wist niet dat puffers ook tegen allergieën werkte! Dan had ik het verkeerd begrepen
Volgens mij verschilt het een beetje per reactie, in mijn geval (en ik gķk dat het bij Sarabi ook zoiets is) zwellen m'n slijmvliezen vooral op en raken m'n longen geīrriteerd. Met de nevel uit zo'n puffer kan je dan de boel lokaal verlichten. Met een pilletje moet je eerst een spiegel opbouwen voor je verbetering merkt, want dat moet eerst je lijf door.

En er zijn nog verschillende soorten allergie ook, namelijk de allergie voor een enzym in het speeksel van een kat en reacties op huidschilfers.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190294932
Ah bedankt voor de uitleg!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:55:46 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190295142
Vervelend, Sarabi. Wel een bevestiging van je klachten. -O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_190295196
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:55 schreef Lienekien het volgende:
Vervelend, Sarabi. Wel een bevestiging van je klachten. -O-
Ja, weet ik tenminste dat ik het me niet in beeld :)
En ook niet echt iets heel ernstigs dus dat is ook wel fijn (op een gegeven moment ga je toch dingen in je hoofd halen).
  Moderator vrijdag 6 december 2019 @ 10:59:35 #261
382129 crew  Donna
pi_190295206
Oh dat is wel rot Sarabi, maar iig niets ernstigs!
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:00:14 #262
370431 drakin
vurig typje
pi_190295217
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 06:04 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ohjee, wat is er gebeurd?
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ow... wat is er aan de hand?
mens draait meerdere malen binnen 0,02 seconden 180 graden van mening

eerst samen winkel beginnen
dag later zegt ze af

nu mocht ik een vak huren, prima deed ik en zou er gewoon voor betalen.

ze bood me het vak gratis aan in ruil voor af en toe in de winkel te staan

2 dagen later mag ik het leeg halen want vakken zijn aangevraagd door mensen die ervoor betalen

ik zeg, ik was al bereid ervoor te betalen dus wil ik dat alsnog wel doen

0,02 seconden later voelt ze zich misbruikt 8)7
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190295258
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:00 schreef drakin het volgende:

[..]


[..]

mens draait meerdere malen binnen 0,02 seconden 180 graden van mening

eerst samen winkel beginnen
dag later zegt ze af

nu mocht ik een vak huren, prima deed ik en zou er gewoon voor betalen.

ze bood me het vak gratis aan in ruil voor af en toe in de winkel te staan

2 dagen later mag ik het leeg halen want vakken zijn aangevraagd door mensen die ervoor betalen

ik zeg, ik was al bereid ervoor te betalen dus wil ik dat alsnog wel doen

0,02 seconden later voelt ze zich misbruikt 8)7
Hmmm klinkt niet alsof er mee te werken valt.
Krijg je alleen maar gezeur.
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:05:18 #264
370431 drakin
vurig typje
pi_190295270
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 09:42 schreef Sarabi het volgende:
Geen officiële astma maar ze zien wel duidelijke verbetering als ik wel puf.
Verder allergisch voor katten......handig met 2 katten in huis :')
En daar komt dan ook vandaan waardoor je beter ademt met puffen.

Heb hetzelfde, allergisch voor katten maar ze zijn zo knuffelbaar O+

Dus op bezoek bij mensen met katten = hooikoortstablet nemen, flink hun kat(ten) knuffelen en handen wassen. :7
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:07:52 #265
370431 drakin
vurig typje
pi_190295296
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmmm klinkt niet alsof er mee te werken valt.
Krijg je alleen maar gezeur.
Absoluut niet, ik ren daar heel hard vandaan, o ja reden dat ze al geen winkel samen wilde was dat we allebei leeuw zijn.

Ik heb zelf daar nog nooit last van gehad, maar ik snap het nu, lag niet aan mij maar aan haar gedrag kennelijk.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:11:16 #266
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190295335
Oef, klinkt als een goeie om geen zaken mee te doen drakin. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:13:45 #267
370431 drakin
vurig typje
pi_190295369
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Oef, klinkt als een goeie om geen zaken mee te doen drakin. :X
Klink als een psychopaat in de dop, dus rennen!!!!

Ik zet zelf mijn kerstmuts maar op vanaf vandaag.

Dit hoofdstuk afsluiten = snel weer leuke nieuwe dingen bedenken *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:17:58 #268
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190295406
KerstZwelg. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:21:29 #269
370431 drakin
vurig typje
pi_190295436
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
KerstZwelg. O+
~:)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190295463
ik was bezig met een heel schattig knuffeltje, alleen echt te weinig garen en kon geen extra vinden... domme ik. Dus die de prullenbak in getiefd (wilde hem er weer uithalen, maar hij lag op etensresten). Nu maar een ander project afmaken, een tasje voor in de zomer (dat je even klein zakje heb met een euro voor een ijsje, sleutels en telefoon
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190295477
Ik kwam gisteren nog een kersttrui in de kast tegen *O*
pi_190295501
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:00 schreef drakin het volgende:

[..]

[..]

mens draait meerdere malen binnen 0,02 seconden 180 graden van mening

eerst samen winkel beginnen
dag later zegt ze af

nu mocht ik een vak huren, prima deed ik en zou er gewoon voor betalen.

ze bood me het vak gratis aan in ruil voor af en toe in de winkel te staan

2 dagen later mag ik het leeg halen want vakken zijn aangevraagd door mensen die ervoor betalen

ik zeg, ik was al bereid ervoor te betalen dus wil ik dat alsnog wel doen

0,02 seconden later voelt ze zich misbruikt 8)7
Lekker laten gaan dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:46:08 #273
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190295660
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Ik kwam gisteren nog een kersttrui in de kast tegen *O*
Mooie timing. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190296003
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mooie timing. *O*
Zit te twijfelen om hen aan te trekken naar de wintermarkt morgen

Maar denk dat ik liever iets moois aan trek hahaha
  vrijdag 6 december 2019 @ 13:26:36 #275
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190296942
Kersttrui is mooi voor een bankhangdag. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 6 december 2019 @ 14:44:03 #276
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190297894
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Ik kwam gisteren nog een kersttrui in de kast tegen *O*
Ik heb een hele mooie, met Takkie erop en een belletje eraan :+
Mijn collega's vinden hem bloedirritant, maar dat is alleen maar een grote plus O-)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190298013
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:07 schreef drakin het volgende:

[..]

Absoluut niet, ik ren daar heel hard vandaan, o ja reden dat ze al geen winkel samen wilde was dat we allebei leeuw zijn.

Ik heb zelf daar nog nooit last van gehad, maar ik snap het nu, lag niet aan mij maar aan haar gedrag kennelijk.
😾
pi_190298100
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Kersttrui is mooi voor een bankhangdag. :Y
Ja toch :Y dan maar voor morgen door mijn 'nieuwe' 2e hands kleding zoeken

@Muck die trui klinkt wel geniaal.
  vrijdag 6 december 2019 @ 15:47:14 #279
370431 drakin
vurig typje
pi_190298733
Spulletjes weer veilig thuis.

Nu mogen spulletjes in een andere winkel met meer publiek en ze vragen ook minder *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 6 december 2019 @ 15:48:00 #280
370431 drakin
vurig typje
pi_190298752
Worden wel iets andere spulletjes, andere doelgroep en mag niet botsen met die winkel
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190299132
jaja ik kan hielen breien! Het is me eindelijk gelukt!

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190299570
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
jaja ik kan hielen breien! Het is me eindelijk gelukt!

[ afbeelding ]
Knap! Sowieso dat je zo kan breien O+
pi_190299634
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Knap! Sowieso dat je zo kan breien O+
*glunder!

Dank je wel meid :* Ik ben echt wel even een trotse pauw
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 6 december 2019 @ 17:44:53 #284
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190300310
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
jaja ik kan hielen breien! Het is me eindelijk gelukt!

[ afbeelding ]
W0000t *O*
We zeiden het toch, je kunt dit *O* ;)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 6 december 2019 @ 17:47:06 #285
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190300337
Ladies, en een enkele heer, hoe zouden jullie het vinden als ik de centrale topics los maak?
Zo staan ze gewoon tussen alle andere topics en zijn ze, volgens mij, makkelijker te zien door voorbij dwarrelende gebruikers.
De topics waarin veel gereageerd wordt, blijven dan sowieso wel in beeld, maar staan minder verstopt.

Of willen jullie het breitopic liever ook als centraal topic, onderaan CRE?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190300383
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2019 17:47 schreef Muck het volgende:
Ladies, en een enkele heer, hoe zouden jullie het vinden als ik de centrale topics los maak?

Ik vind het een goed idee
  vrijdag 6 december 2019 @ 17:58:27 #287
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190300482
Ik ben ook van plan om het brainstormtopic los te maken, samen te vatten en concreet te kijken wat we met de input gaan doen :)

De reden dat ik het hier vraag in plaats van in het feedback-topic, is trouwens omdat ik hier veel meer users tegenkom :P

---

Hebben jullie leuke plannen voor het weekend, trouwens?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190300511
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 17:44 schreef Muck het volgende:

[..]

W0000t *O*
We zeiden het toch, je kunt dit *O* ;)
Dank je wel :* en ja jullie hadden gelijk!

quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2019 17:47 schreef Muck het volgende:
Ladies, en een enkele heer, hoe zouden jullie het vinden als ik de centrale topics los maak?
Zo staan ze gewoon tussen alle andere topics en zijn ze, volgens mij, makkelijker te zien door voorbij dwarrelende gebruikers.
De topics waarin veel gereageerd wordt, blijven dan sowieso wel in beeld, maar staan minder verstopt.

Of willen jullie het breitopic liever ook als centraal topic, onderaan CRE?
Ja! Dat ziet er veel aanlokkelijker uit!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190300555
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 17:58 schreef Muck het volgende:
Ik ben ook van plan om het brainstormtopic los te maken, samen te vatten en concreet te kijken wat we met de input gaan doen :)

De reden dat ik het hier vraag in plaats van in het feedback-topic, is trouwens omdat ik hier veel meer users tegenkom :P

---

Hebben jullie leuke plannen voor het weekend, trouwens? [ afbeelding ]
Ik heb geen bijzondere plannen. Elke week maak ik een doelenlijstje met knutsels en die probeer ik per week af te krijgen. Leuk als het lukt, geen man over boord als dat niet lukt. Dus dit weekend wil ik nog een stukje borduren daarvoor en lekker met fimo klieren :)

Als ik zin heb
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190300722
Vandaag begint onze 3 weekse vakantie O+ dus veel leuke plannen.

Morgen staan we op een wintermarkt.
Zondagochtend (als het droog is) doen we mee met een wandeltocht door de bossen. En in de avond naar de musical We Will Rock You met de zangeres Anastacia *O*
  vrijdag 6 december 2019 @ 18:19:40 #291
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190300797
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
jaja ik kan hielen breien! Het is me eindelijk gelukt!

[ afbeelding ]
*O* *O* *O*

Weekendplannen zijn vooral zo min mogelijk doen. Zondag komt schoonmoeder op bezoek, verder de nada gepland. Leeg weekend. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 6 december 2019 @ 18:43:24 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190301090
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*O* *O* *O*

Weekendplannen zijn vooral zo min mogelijk doen. Zondag komt schoonmoeder op bezoek, verder de nada gepland. Leeg weekend. O+
:+
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 6 december 2019 @ 18:58:01 #293
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190301248
Een weekend zonder plannen is soms zo lekker!

Ik ga morgen met mijn familie (mijn ouders, broer, schoonzus, nichtje (16) en neefjes (4 en bijna 1) verlaat Sinterklaas vieren en zondag doe ik he-le-maal niets.
Veel koffie, verder aan mijn kersttruitjes en eens beginnen aan seizoen 3 van The Crown :P

Nu eerst nog een uurtje werken.... -O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190301723
Onze koffie stout gebotteld :9 Wat ruikt dat lekker
  vrijdag 6 december 2019 @ 19:46:35 #295
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190301848
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 18:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:+
Fair enough, Spaans is niet mijn sterkste taal. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 6 december 2019 @ 19:48:10 #296
370431 drakin
vurig typje
pi_190301861
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
jaja ik kan hielen breien! Het is me eindelijk gelukt!

[ afbeelding ]
*O* Gefeliciteerd *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190301951
Wij moeten helaas nog even geloven aan de man met de mijter, voordat de kerstboom gezet kan worden. En zondag ineens nog een verjaardag. Leuk allemaal opzich, maar had eigenlijk ook wel zin in een kneuterig weekendje met z'n 3en. Nou ja. Volgende week nieuwe kans. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190301967
@Muck, losmaken lijkt me een strak plan. Ik kijk 9/10 alleen in mijn AT, maar als ik dan een keer op de centrale pagina ben is t met de centrale topics maar onoverzichtelijk vind ik. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190302533
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 17:58 schreef Muck het volgende:
Ik ben ook van plan om het brainstormtopic los te maken, samen te vatten en concreet te kijken wat we met de input gaan doen :)

De reden dat ik het hier vraag in plaats van in het feedback-topic, is trouwens omdat ik hier veel meer users tegenkom :P

---

Hebben jullie leuke plannen voor het weekend, trouwens? [ afbeelding ]
Lekker de boel versieren voor kerst ~:)Verder lekker breien, lezen, wandelen misschien, hangt van het weer af.
pi_190302703
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 18:15 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag begint onze 3 weekse vakantie O+ dus veel leuke plannen.

Morgen staan we op een wintermarkt.
Zondagochtend (als het droog is) doen we mee met een wandeltocht door de bossen. En in de avond naar de musical We Will Rock You met de zangeres Anastacia *O*
Oh wat een fijne dingen! Geniet ervan :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190302711
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*O* *O* *O*

Weekendplannen zijn vooral zo min mogelijk doen. Zondag komt schoonmoeder op bezoek, verder de nada gepland. Leeg weekend. O+
Thnx!

En klinkt goed :)!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')