Ik heb ook wel het idee dat hij Waylon gaat kiezenquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:13 schreef Greys het volgende:
Wat een leuke sympathieke jongen die Stef. Hoop dat ie Waylon kiest. Die is goed in iemand zelfvertrouwen geven. En dat heeft ie nodig.
Ja ik vind het ook tof dat hij dat zeiquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond ik tof dat ie dat zei. Want ik snap wat ie bedoelt. En dat kan een man idd ook best vinden. Ook als hetero.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:15 schreef Dave het volgende:
Ik wil hem ook wel wat “zelfvertrouwen” geven hoor.
Ik wil ook!quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:15 schreef Dave het volgende:
Jij had Dalo al min of meer geclaimd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:15 schreef Dave het volgende:
Hij zei in de intro idd al dat hij wat in de war was geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
Stef valt op vrouwen, dus ik maak meer kans
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
Jaaaaa hij gaat voor Waylon, dacht ik al!![]()
Ik help hem wel weer uit die warquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij zei in de intro idd al dat hij wat in de war was geweest.
Jaaaa twee sexy stemmen die samen gaan schroeienquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:20 schreef Greys het volgende:
Goede keuze
Ik verheug me al op de finale met het coach duet
Ja! Schroeien is het goede woord. RAWRRRRRRquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa twee sexy stemmen die samen gaan schroeien
Wel dapper dat ze toch nog op tv gaat nadat het zo mis is gegaan bij de kapper.quote:
Ja dit ja.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:21 schreef Dave het volgende:
Ik vind haar nu al vervelend, dus zij zal wel 4 stoelen krijgen.
Ik zit er echt verbouwereerd naar te kijken. Hoe zit dat in elkaar joh...quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel dapper dat ze toch nog op tv gaat nadat het zo mis is gegaan bij de kapper.
Eens. Hele fijne stem. Boyband hoofd, maar niet arrogant. Mooie ogen met emotie. En bovenal een gunfactor. Die gaat de stemmen volop oogsten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
Die Stef hè, die heeft "het" , denk ik.
De emotie, de stem, de kop.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
Die Stef hè, die heeft "het" , denk ik.
Maar ook wat je als artiest nodig hebt, bepaalde beleving, zit er in lijkt het.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. Hele fijne stem. Boyband hoofd, maar niet arrogant. Mooie ogen met emotie. En bovenal een gunfactor.
Ja. Nu hopen dat ze Anouk kiest om dat vervelende er nog ff uit te meppen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:24 schreef Greys het volgende:
Oké eerlijk is eerlijk ze is gewoon goed.
Jaquote:
Ja ik snap je helemaal, dat bedoelde ik denk ik met de emotie in z'n ogen. Hij vertelt een lied. Beleeft het echt. Fijn. Daar kan ik uren naar luisteren ipv dit gedender van deze (ook goede) zangeres.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar ook wat je als artiest nodig hebt, bepaalde beleving, zit er in lijkt het.
Die houdt daar juist wel van ben ik bang.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja. Nu hopen dat ze Anouk kiest om dat vervelende er nog ff uit te meppen.
* Aoibhin schopt tegen het hekje aan en sleurt Stef meequote:Op vrijdag 29 november 2019 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Roger_Epiales zet snel een hekje om Stef heen
Ze koos ook wel een fijn nummer uit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
Vivecka heet wel een prima stemIk zie dat vogelnest nu even door de vingers
Ja, datte.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik snap je helemaal, dat bedoelde ik denk ik met de emotie in z'n ogen. Hij vertelt een lied. Beleeft het echt. Fijn. Daar kan ik uren naar luisteren ipv dit gedender van deze (ook goede) zangeres.
* Roger stuurt Epiales achter Aoibhin aan in een wilde tackle, sleept intussen Stef weer terugquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin schopt tegen het hekje aan en sleurt Stef mee
Even een dosis injecteren?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:15 schreef Dave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |