En dan zijn de berichten uit Amerika nog niet eens binnen over mensen die elkaar doodvechten over een speakersetje van 2,50 oid.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:45 schreef Greys het volgende:
Steekpartij Den Haag
Explosief gevonden Gard du Nord
Londen
Gezellige Black Friday zo
Hij wordt in ieder geval niet opgepakt, zolang het hoger beroep nog moet plaatsvinden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan zijn de berichten uit Amerika nog niet eens binnen over mensen die elkaar doodvechten over een speakersetje van 2,50 oid.
Aan de andere kant, Bouterse is veroordeeld tot twintig jaar cel. Wel precies als hij in het buitenland zit, dus dit zou nog best wel eens een bijzonder lang staatsbezoek kunnen gaan worden.
Deze bedoel ik:quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
Is dat niet die Dalo van Vier Handen op een Buik?
Nee, maar wie zegt hoe lang dat gaat duren. Het vonnis was ook niet per se voor vandaag ingepland, kwam redelijk als verrassing meende ik vanmiddag te begrijpen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij wordt in ieder geval niet opgepakt, zolang het hoger beroep nog moet plaatsvinden.
Zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze bedoel ik:
https://www.dumpert.nl/item/7037245_633f1599
Die Dalo van dat programma maakte ook muziek; volgens mij is het dezelfde![]()
Hij bleek uiteindelijk niet de vader te zijn van die baby![]()
Zelfs in mijn durp zag ik overal zwarte ballonnen aan de winkels en Black friday plakkers op de ramen enzoquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Black Friday betekent hier toch niets man
Maar ik liep vanmiddag nog door de Hudson Bay en door die straat, komt wel dichtbij zo...
Ja, hij lijkt er verder ook wel op en deze zingt ook, dus volgens mij is het ook dezelfdequote:Op vrijdag 29 november 2019 21:56 schreef Dave het volgende:
Ik denk inderdaad dat hij het is en dat die rap over haar ging.
Zeker niet neequote:Op vrijdag 29 november 2019 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit ziet er dan weer niet verkeerd uit.
Heb je het over Stef?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit ziet er dan weer niet verkeerd uit.
Jaquote:
Vond ik tof dat ie dat zei. Want ik snap wat ie bedoelt. En dat kan een man idd ook best vinden. Ook als hetero.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |