SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Zo, nu uitbuiken.quote:
Oeh die zijn meestal wel erg lekker.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op wachten op de slibtongetjes...
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh die zijn meestal wel erg lekker.
Als ze die ook nog moeten vangen...quote:Op donderdag 28 november 2019 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MM's etentje lijkt op een cricketmatch: duurt 3 dagen.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als ze die ook nog moeten vangen...
Dank u voor de show, ik kende allesquote:Op donderdag 28 november 2019 21:02 schreef Melting het volgende:
Allemaal weer enorm bedankt voor het luisteren.
Volgende keer is het jaar van Symph aan de beurt --> 1969.
Fijne avond nog, en/of welterusten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als ze die ook nog moeten vangen...
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting![]()
Je komt uit een goed jaar! Al was het alleen maar omdat dat heel erg lang het laatste jaar was dat we het ESF hadden gewonnen.
Iets eerderquote:Op donderdag 28 november 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ben ook wel benieuwd naar welk jouw geboortejaar is.
Dat is wel veel.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
Hopelijk zijn ze niet karig met de slibtongetjes. Toch wel minimaal 4 of zo.
Tja, ik ben ouder dan jij kan ik wel verklappen.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ben ook wel benieuwd naar welk jouw geboortejaar is.
Jij 1, spijkerbroek 1, brother 1, ik 1...quote:Op donderdag 28 november 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
Hopelijk zijn ze niet karig met de slibtongetjes. Toch wel minimaal 4 of zo.
Ik denk 1971 of 1972.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik ben ouder dan jij kan ik wel verklappen.
Nou dank je, ik sla hem niet af.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij 1, spijkerbroek 1, brother 1, ik 1...
En wat is jouw geboortejaar, Raf?quote:
Nou, inmiddels ben ik wel een aantal keer gereïncarneerd.quote:
Dat heb ik gisteren al verklapt en kun je ook op mijn facebook zien, zelfde jaar als diaan, alleen ben ik bijna een jaar ouder dan zijquote:
Dat heb ik gisteren al wel gelektquote:Op donderdag 28 november 2019 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat is jouw geboortejaar, Raf?
Ja, jij was nog belachelijk jong.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al wel gelekt
Ik denk dat jouw geboortejaar qua muziek ook bij veel mensen in de smaak zal vallen.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al wel gelekt
Maar ook belachelijk liefquote:Op donderdag 28 november 2019 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, jij was nog belachelijk jong.
Goed jaarquote:Op donderdag 28 november 2019 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw geboortejaar qua muziek ook bij veel mensen in de smaak zal vallen.
Ja, het een sluit het andere niet uit inderdaad.quote:
Dat is dan ook al gebeurd bij de visafslag.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou dank je, ik sla hem niet af.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:13 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Morgen is het weer vroeg dag, en ik wil nog even lezen.
Fijne avond allemaal.
Nee dank je, dat eet ik niet meer.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij 1, spijkerbroek 1, brother 1, ik 1...
Helemaal vegetarisch?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee dank je, dat eet ik niet meer.
Welterusten Meltingquote:Op donderdag 28 november 2019 21:13 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Morgen is het weer vroeg dag, en ik wil nog even lezen.
Fijne avond allemaal.
nee, ze zijn eindeloos aan het ouwehoeren over een school die wel of niet gebouwd moet wordenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:28 schreef livelink het volgende:
just me, is jouw onderdeel al aan de beurt geweest?
En jij te moe om het nog te volgen.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
nee, ze zijn eindeloos aan het ouwehoeren over een school die wel of niet gebouwd moet worden
straks is de raad te moe om goed na te denken![]()
het is op zich wel interessant om te zien hoe ze te werk gaanquote:Op donderdag 28 november 2019 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
En jij te moe om het nog te volgen.
Ja, lijkt me ook wel.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
het is op zich wel interessant om te zien hoe ze te werk gaan
Dan denken ze enkel nog aan jouquote:Op donderdag 28 november 2019 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
nee, ze zijn eindeloos aan het ouwehoeren over een school die wel of niet gebouwd moet worden
straks is de raad te moe om goed na te denken![]()
er komt nog een agendapunt voordat ze aan "ons" agendapunt beginnenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan denken ze enkel nog aan jou
Niet gerelateerd aan familiegraven enzo hoop ikquote:Op donderdag 28 november 2019 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
er komt nog een agendapunt voordat ze aan "ons" agendapunt beginnen
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet gerelateerd aan familiegraven enzo hoop ik
Bijna, ik eet nog wel gewone kaas.quote:
Oh ja dat stremsel.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijna, ik eet nog wel gewone kaas.
Dierenbeul.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijna, ik eet nog wel gewone kaas.
Ja, precies en dingen waar gelatine in zit ontkom je vaak ook niet aan.quote:
Met reguliere bezwaar procedures kan je het meestal sowieso 7 jaar afhouden.quote:
Bah, maar weet dat enkel met bezwaar procedures je al 7 jaar kan stallen.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:03 schreef just me het volgende:
24 voorstemmers, 13 tegen stemmers
dat gaat dus een advokaat worden
De kosten worden door een groep mensen gedragen. Ik heb voor mezelf wel een max in mijn hoofd.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:06 schreef Rafeiro het volgende:
Al weet ik niet wat de kosten zijn dan.
Maar bebouwing staat toch niet in het bestemmingsplan?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
De kosten worden door een groep mensen gedragen. Ik heb voor mezelf wel een max in mijn hoofd.
Het is gewoon zwaar k*t zeker omdat er niemand van de raad ooit is wezen kijken.
De gemeente mag een bestemmingsplan wijzigen. Dat zullen ze dus nu wel doen.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar bebouwing staat toch niet in het bestemmingsplan?
Dit was de behandeling van het bezwaarschrift? Als de volgende stap die naar de rechter is en hij stelt jullie in het gelijk, zijn de kosten volgens mij voor de gemeente.
Klopt maar ik vraag me af of dat ook mag wanneer de aanvraag voor bebouwing al is ingediend.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
De gemeente mag een bestemmingsplan wijzigen. Dat zullen ze dus nu wel doen.
Wat ontzettend balen just me
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:03 schreef just me het volgende:
K*tzooiquote:Op donderdag 28 november 2019 22:03 schreef just me het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:03 schreef just me het volgende:
Fijn dat je het op een goede manier met haar kon bespreken, Raf. Want ik snap jou, maar ik kan me ook goed voorstellen hoe vervelend het is om voor een dichte deur te staan, terwijl je weet dat iemand gewoon thuis is.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
Net zowaar lang lopen bellen met moeders.
Ze snapt nu geloof ik waarom ik soms (vaak) niet open doe als ik er geen zin in heb.
Soort van afgesproken dat ze voortaan even een appje stuurt of ik het leuk vind.
Ik houd niet van onverwacht bezoek (a.s.s.) dus zet de deurbel vaak uit of reageer niet.
Heeft die psycho educatie toch zin gehad
Sterkte just me. Ik hoop dat die advocaat wel iets voor elkaar krijgt.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:03 schreef just me het volgende:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:05 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
zoals verwacht slecht geslapen, op naar de volgende ronde !
Het zal in ieder geval uitstel gevenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Strijdbaar..... dat is in ieder geval goed.
Nu maar hopen dat de advocaat er iets tegen kan doen.
Lust je geen speculaasbrokken?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:20 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Geen speculaasbrokken voor mij
Just me wat balen zeg!![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag speculaasbrokken:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Hoe was De Staat? Lekker genoten?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope... Ik vind speculaas erg vies. Pepernoten weet ik ook niet.
Ze waren weer goed, mooie lichtshow. Mooie zaal ook trouwens.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe was De Staat? Lekker genoten?
quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen.
Ik bedenk net dat die lunch die ik aangeboden kreeg van de gemeente mede betaald wordt door Oscarmopperkont. Dat zal dus best smaken
Betaald door. Niet verzorgd door.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:30 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen.
Maar ik weet niet of je eten uit de vuilnisbak graag zou willen, spijkerbroek.
Ik mis de amandelen, maar vooruit...quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag speculaasbrokken:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
In deze tijd van het jaar heb je relatief veel kans op een vreemd'ling zeker, die verdwaald is zeker, die op de deur klopt...quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou er ook niet van als er zomaar iemand voor de deur staat hoor, ik doe ook niet open. Nu komt er hier nooit iemand, maar theoretisch dan
Hmmm, als Paul zelf even langs zou komen tijdens het bitterballen na afloop, dan had ik het gedaan...quote:Paul McCartney - Freshen Up | VIP arrangement
Details:
Het VIP-arrangement is inclusief:
- Ticket voor de Golden Circle om Paul McCartney live te zien*
- Voorontvangst met een hapje en welkomstdrankje
- Dinerbuffet voorafgaand aan het concert inclusief dranken**
- Naborrel van een uur inclusief hapjes en dranken**
- Live entertainment voorafgaand en na het concert
- Consumptiemunten voor een drankje tijdens het concert (3 per
persoon)
- Merchandise item, exclusief ontworpen voor pakket houders
- Souvenir laminate + lanyard van Paul McCartney als aandenken aan
het concert
- Gereserveerde parkeerkaart (1 per 2 personen)
- Check-in door onze eventmedewerkers en hostess begeleiding
* Waarde inbegrepen ticket: ¤ 145,- incl. BTW.
** Bier, wijn en frisdranken
Prijs: ¤ 424,- incl. BTW en servicekosten
Absurdquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, als Paul zelf even langs zou komen tijdens het bitterballen na afloop, dan had ik het gedaan...
Sta je wel vooraan, in de Golden Circle.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:36 schreef spijkerbroek het volgende:
¤145 al voor een ticket... Ammehoela
Krijg je daar dan geld toe als je naar een concert van haar gaat?quote:Daarvoor kan ik naar een concert van Reina del Cid in Parijs incl vervoer, hotel, eten en alles erop en eraan.
De hele dag fluiten is inderdaad niet normaal...quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:09 schreef brother52 het volgende:
Er gaat hier iets niet goed... ik loop de hele ochtend al kerstliedjes te fluiten.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat wil je over pepernoten weten?
Zet skyradio dan ook niet aanquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:09 schreef brother52 het volgende:
Er gaat hier iets niet goed... ik loop de hele ochtend al kerstliedjes te fluiten.
Op het moment dat ik sky aan zet, mogen ze me afvoerenquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zet skyradio dan ook niet aan![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik haat al die Black Friday mails.
Een nieuwe laptop was nu echter ruim 20% (echt!) goedkoper en mijn huidige beestje is al weer 9 jaar oud met Windows 7 en Office 2007. Doet het op zich nog prima, maar wat traag bij het opstarten en de basis software wordt binnenkort niet meer gesupport.
Dus ben ik toch gezwicht voor het Black Friday fenomeen...![]()
Het is een mooie gelegenheid om iets aan te schaffen als je dat eigenlijk toch al van plan bent en je een betere prijs kan krijgen. Maar al die mail, man, man, man...quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dan is het ook prima toch?
Ik had ook een tijdje wat dingen op het oog en wist de prijs daarvan. Vandaag meerdere dingen gescoord met 15 of 20% korting. Scheelt toch...
Ja precies en die mail inderdaad. Die verwijder ik gewoon. Ik had een lijstje met dingen/links en ben die gaan zoeken op internet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een mooie gelegenheid om iets aan te schaffen als je dat eigenlijk toch al van plan bent en je een betere prijs kan krijgen. Maar al die mail, man, man, man...![]()
Nu eens kijken wat ik allemaal over moet zetten met welke settings e.d.
Altijd een leuk puzzeltje, zeker nu ik geen CD/DVD-speler meer in het nieuwe apparaat heb zitten...
Eens kijken of ze mijn laptop sneller weten te bezorgen dan jouw TV:quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had het goed ingeschat met de aanbieding van onze tv, ook vandaag is hij alleen maar voor meer geld te koop dan wat wij betaald hebben.
Maar als het echt scheelt, waarom dan niet vandaag kopen? Die hele gekte slaat nergens op, maar dat is wat anders.
Ik gok van wel. Maar....krijg jij er ook 2?quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens kijken of ze mijn laptop sneller weten te bezorgen dan jouw TV:
We bezorgen je pakketje vandaag tussen:
19:28 - 19:58
Ik denk het niet, maar het mag wel...quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik gok van wel. Maar....krijg jij er ook 2?
oh dat kan ik me voorstellen! zijn het verschillende smaken ?quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben deze week dropjes aan het proeven voor een onderzoeksbureau, best leuk
Ja. Ik deed dat vroeger best vaak, maar altijd op hun locatie, nu gewoon lekker thuis.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:58 schreef just me het volgende:
[..]
oh dat kan ik me voorstellen! zijn het verschillende smaken ?
Er heeft zich nog niemand gemeld. Hier staat voorlopig nog de Evergreen Top 1000 aan, geen idee van de verdere plannen eigenlijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:59 schreef DJ11 het volgende:
Heeft zich al iemand ingeroosterd voor vanavond? Zo niet, dan heb ik wel zin om straks een kort showtje te doen. Wordt geen avondvullend programma, maar gewoon 1,5 tot 2 uur in de vooravond.
Dan start ik wel om 20:00 uur.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er heeft zich nog niemand gemeld. Hier staat voorlopig nog de Evergreen Top 1000 aan, geen idee van de verdere plannen eigenlijk
quote:Programma van vandaag:
20:00 uur: DJ11 - For Evergreen, Forever Green
Neequote:Op vrijdag 29 november 2019 18:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En dan krijg je opeens Purple Rain.
Oh gelukkig, dan ook geen Blue dabadiequote:Op vrijdag 29 november 2019 18:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NeeEn ik laat Black Friday ook grotendeels links liggen
Eiffel 65 - I'm blue kan dan ook niet zekerquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NeeEn ik laat Black Friday ook grotendeels links liggen
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh gelukkig, dan ook geen Blue dabadie
Twee zielen, één gedachtequote:Op vrijdag 29 november 2019 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
Eiffel 65 - I'm blue kan dan ook niet zeker![]()
Ook geen Red Red wine in de coverversie, ik zie wel voordelen, eigenlijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:35 schreef Rafeiro het volgende:
En geen Yellow Submarine, je beperkt je wel
Green Day mag wel weer eens, lang geleden geloof ik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ook geen Red Red wine in de coverversie, ik zie wel voordelen, eigenlijk
Amerikaansquote:
Incubusquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:52 schreef brother52 het volgende:
En wanneer het een bepaalde tint groen moet zijn...
Incubus - Certain shade of green
Zo hé.... dat nummer kan in principe zo door naar mijn show van komende maandag...quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
Cavetown – Green is ook nog wel leuk. Ik stop mn spam maar eens nu.
Vind het echt een geweldig nummerquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo hé.... dat nummer kan in principe zo door naar mijn show van komende maandag...
[ afbeelding ]
Klinkt zeker niet verkeerdquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vind het echt een geweldig nummer
The Green Fields of Francequote:
DJ Alfquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Wie inschakelt, zou nu geluid moeten horen.
De show begint zo met een nummer waarvan je zegt... hoe is het mogelijk dat DJ11 deze plaat nog nooit eerder heeft gedraaid.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:03 schreef brother52 het volgende:
Ik snap heel goed dat het mogelijk is dat je deze nog niet eerder hebt gedraaid
Dat wist ik dan weer nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Deze track is trouwens in elkaar geknutseld door Ben Liebrand
Was een ruwere versie van tijdens Curry & Van Inkel als minimix.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Al Green - Here I Am (Come And Take Me)
Ook gecoverd door UB40, maar die band heeft niks groens in hun naam. En ik kan het Doedezemaar niet aandoen.
Je mag ook wel iets anders eten dan mandarijntjes hoorquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister al weer even mee, maar zat een mandarijn te verorberen, het is nu de tijd waarin ze het meest lekker zijn.
Al wordt het nu wel afzien, na 2 netten nu bezig met een kistje
Erg hoogstaand is het inderdaad niet, maar op zich wel grappigquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was een ruwere versie van tijdens Curry & Van Inkel als minimix.
Toen dat aansloeg, is de single versie er van gemaakt...
En daarna nog wat andere songs rond Alf.
Zwarte bladzijde uit de carrière van de heer Liebrand...
Mandarijnenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister al weer even mee, maar zat een mandarijn te verorberen, het is nu de tijd waarin ze het meest lekker zijn.
Al wordt het nu wel afzien, na 2 netten nu bezig met een kistje
Is Alf ook groen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Mede dankzij jullie suggesties wordt het een onverwacht groene show
Veel kringloopwinkels doen vandaag aan Green Friday, dus extra toepasselijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Mede dankzij jullie suggesties wordt het een onverwacht groene show
Ik heb bananen gekocht, waarvan er één bestemd is voor een cadeautje (lang verhaal).quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga morgen ook mandarijntjes kopen, ik eet echt veel te weinig fruit
Ik eet wel te weinig groente, maar altijd 3/4 stuks fruit per dagquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga morgen ook mandarijntjes kopen, ik eet echt veel te weinig fruit
Kijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Veel kringloopwinkels doen vandaag aan Green Friday, dus extra toepasselijk
Bijna elke banaan die je kan kopen hier is het zelfde ras.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb bananen gekocht, waarvan er één bestemd is voor een cadeautje (lang verhaal).
De rest peuzel ik de komende dagen zelf op. En elke werkdag een Fuji-appel.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Veel kringloopwinkels doen vandaag aan Green Friday, dus extra toepasselijk
En afentoe een stukje voor de vogeltjesquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:12 schreef Rafeiro het volgende:
Clementines, die kleintjes, nom nom nom.
Vooral die kistjes.
Die vinden appel lekkerder, maar ook mandarijn krijgen ze wel jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En afentoe een stukje voor de vogeltjes
Onze papegaai vroeger was er dol opquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die vinden appel lekkerder, maar ook mandarijn krijgen ze wel ja
De agaporniden eten er ook wel meer van dan de Catharina. (zijn feitelijk ook dwergpapengaaien)quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze papegaai vroeger was er dol op
Die hebben ze elk jaar in Chicago op Paddy's Day.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Creedence Clearwater Revival - Green River
Ja hoorquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Green onions doet ook wel mee vandaag he?
Ik heb de Green River in Kentucky bevaren...quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die hebben ze elk jaar in Chicago op Paddy's Day.
Zelf gepeddeld?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de Green River in Kentucky bevaren...
[ afbeelding ]
Op een zelfgebouwd bamboevlot, Bear Grylls-style.quote:
Ja, maar niet de hele 618 kilometer...quote:
Kopen kopen kopen! Er moet meer geconsumeerd worden! Geld moet rollen! Kopen zal je!quote:
En betalen ook nog eens te veel. Want veel aanbiedingen zijn in werkelijkheid helemaal geen aanbiedingen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen! Er moet meer geconsumeerd worden! Geld moet rollen! Kopen zal je!
En de meeste mensen lopen kwijlend achter de Eurotekens in de ogen van de winkeliers aan.
Ik vond het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:35 schreef brother52 het volgende:
Hmmmm, dit hoort heel anders te klinken. Alle kracht is er uit.
Tjaquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:35 schreef BasEnAad het volgende:
Weinig elektronische muziek voor een 11-show
Ik vind dat er weinig van overeind blijft. Ze hebben wel betere akoestische uitvoeringen gedaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat hebbenBeetje funky zelfs.
Haha ik klaag niet, verras mequote:Op vrijdag 29 november 2019 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
TjaMaar er komt ook nog wel het nodige op dat vlak hoor. En de afdeling strijkers komt ook nog voorbij.
Hij komt volgend jaar weer naar europa, vraag het hem danquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou de zanger me nog kennen? Vast niet he?
Hoe kan iemand jou nou vergeten??quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou de zanger me nog kennen? Vast niet he?
Mooi, ik heb nog wat wasgoed liggen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:36 schreef DJ11 het volgende:
En de afdeling strijkers komt ook nog voorbij.
Dat klonk best bijzonderquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Echosmith - Shut Up And Kiss Me
Plaatje dat bijzonder prettig in het gehoor ligt, vind ik
Green dus in de USA...quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Hollywood Beyond - What's The Color Of Money
Dit sluit ook wel een beetje aan bij Black Friday.
Halloquote:
Dat ligt aan de kleur van de inkt die ze in de geldautomaten hebben gestopt die geploft zijn.quote:
Bouterse heeft anders ook behoorlijke Fuck You gekregenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Nu ik die tekst zo hoor, denk ik: dit zouden we tegen Hongarije moeten zeggen...
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Nu ik die tekst zo hoor, denk ik: dit zouden we tegen Hongarije moeten zeggen...
Absoluut. Nu maar hopen dat -ie ook echt de bak indraait en niet ergens politiek asiel krijgt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bouterse heeft anders ook behoorlijke Fuck You gekregen
Ik vrees dat hij zich er wel weer uitdraaitquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Absoluut. Nu maar hopen dat -ie ook echt de bak indraait en niet ergens politiek asiel krijgt.
Zitten die in een klein groen zakje?quote:
Als dat niet zo was, was het niet best.quote:
Hij kan vast wel ergens in Zimbabwe of zo terecht. Daar zijn ze dol op leiders die grote aantallen doden op hun geweten hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij zich er wel weer uitdraait
Booker T
Het antwoord volgt over 20 secondenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zitten die in een klein groen zakje?
Hij kan zichzelf gewoon gratie verlenen, hij is de president, hij kan allesquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij kan vast wel ergens in Zimbabwe of zo terecht. Daar zijn ze dol op leiders die grote aantallen doden op hun geweten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |