SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Zo, nu uitbuiken.quote:
Oeh die zijn meestal wel erg lekker.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op wachten op de slibtongetjes...
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh die zijn meestal wel erg lekker.
Als ze die ook nog moeten vangen...quote:Op donderdag 28 november 2019 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MM's etentje lijkt op een cricketmatch: duurt 3 dagen.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als ze die ook nog moeten vangen...
Dank u voor de show, ik kende allesquote:Op donderdag 28 november 2019 21:02 schreef Melting het volgende:
Allemaal weer enorm bedankt voor het luisteren.
Volgende keer is het jaar van Symph aan de beurt --> 1969.
Fijne avond nog, en/of welterusten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als ze die ook nog moeten vangen...
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting![]()
Je komt uit een goed jaar! Al was het alleen maar omdat dat heel erg lang het laatste jaar was dat we het ESF hadden gewonnen.
Iets eerderquote:Op donderdag 28 november 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ben ook wel benieuwd naar welk jouw geboortejaar is.
Dat is wel veel.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
Hopelijk zijn ze niet karig met de slibtongetjes. Toch wel minimaal 4 of zo.
Tja, ik ben ouder dan jij kan ik wel verklappen.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ben ook wel benieuwd naar welk jouw geboortejaar is.
Jij 1, spijkerbroek 1, brother 1, ik 1...quote:Op donderdag 28 november 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
Hopelijk zijn ze niet karig met de slibtongetjes. Toch wel minimaal 4 of zo.
Ik denk 1971 of 1972.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik ben ouder dan jij kan ik wel verklappen.
Nou dank je, ik sla hem niet af.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij 1, spijkerbroek 1, brother 1, ik 1...
En wat is jouw geboortejaar, Raf?quote:
Nou, inmiddels ben ik wel een aantal keer gereïncarneerd.quote:
Dat heb ik gisteren al verklapt en kun je ook op mijn facebook zien, zelfde jaar als diaan, alleen ben ik bijna een jaar ouder dan zijquote:
Dat heb ik gisteren al wel gelektquote:Op donderdag 28 november 2019 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat is jouw geboortejaar, Raf?
Ja, jij was nog belachelijk jong.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al wel gelekt
Ik denk dat jouw geboortejaar qua muziek ook bij veel mensen in de smaak zal vallen.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al wel gelekt
Maar ook belachelijk liefquote:Op donderdag 28 november 2019 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, jij was nog belachelijk jong.
Goed jaarquote:Op donderdag 28 november 2019 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw geboortejaar qua muziek ook bij veel mensen in de smaak zal vallen.
Ja, het een sluit het andere niet uit inderdaad.quote:
Dat is dan ook al gebeurd bij de visafslag.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou dank je, ik sla hem niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |