Ja, maar dat is dus een variant op het ontmoeten van de Mol. Dat wordt vaker gedaan van een gesprek met de Mol.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedoel gesprek met De Mol zoals in het seizoen met Dennis en met Kees. Dat De Mol ook gewoon daar zit.
Ja, maar eerst deed men het een aantal jaren aan een stuk zeg maar en ineens was het weg en zelfs een ontmoeting met De Mol is er paar x uit geweest. Jammer hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:58 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus een variant op het ontmoeten van de Mol. Dat wordt vaker gedaan van een gesprek met de Mol.
Da's wel leukquote:Op woensdag 8 januari 2020 07:36 schreef TLC het volgende:
Dit seizoen schijnen er allemaal verwijzingen te zijn naar de afgelopen WIDM'en
Vorig jaar geluisterd. Je moet niet de illusie hebben dat je er enige hints gaat krijgen, maar het geeft soms wel een leuk kijkje achter de schermen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:06 schreef Moira het volgende:
Was er vorig jaar ook een podcast op een speciale app? Iemand dat gevolgd toen?
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:06 schreef Moira het volgende:
Was er vorig jaar ook een podcast op een speciale app? Iemand dat gevolgd toen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:20 schreef Meke het volgende:
Maar - om hem maar weer eens te pluggen- als je van podcasts houdt, mag je sowieso Trust Nobody niet missen
![]()
https://trustnobody.nl/
Bespreken met z'n drieën iedere week de uitzending, hun hints en theorieën en alle opdrachten. Ik vind het ontzettend leuk, alsof je zo mee kunt praten. En (gelukkig) een realistische kijk op alle theorieën
Heerlijke podcast inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:20 schreef Meke het volgende:
Maar - om hem maar weer eens te pluggen- als je van podcasts houdt, mag je sowieso Trust Nobody niet missen
![]()
https://trustnobody.nl/
Bespreken met z'n drieën iedere week de uitzending, hun hints en theorieën en alle opdrachten. Ik vind het ontzettend leuk, alsof je zo mee kunt praten. En (gelukkig) een realistische kijk op alle theorieën
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:21 schreef Meke het volgende:
En ze zijn zelf ook ontzettend creatief en fanatiek, dat is leuk!Oh wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ik vind het best spannendquote:
We hebben er weer een heel jaar op gewacht en het wachten zit er weer opquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja eindelijk morgen gaat het beginnen #zinin.
Prono doe ik al paar jaar niet aan mee. Maar dank voor je info.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:24 schreef Moira het volgende:
We hebben er weer een heel jaar op gewacht en het wachten zit er weer op![]()
[error]Vergeet niet voor de start van de 1e aflevering de prono in te vullen!
>>>>> MOL / [WIN!] FOK! Wie is de Mol? Prono 2020 <<<<< [/error]
Een goede mol komt zelf niet met ideeën, maar ondersteunt wel slechte indeeën.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:14 schreef TheVulture het volgende:
Zonder meteen in een tunnel te stappen zijn Rob en Leonie het meest verdacht voor me, het idee om van die latjes een stoel te timmeren terwijl je maar 20 minuten hebt. Volgens mij had je er gewoon stokken van moeten timmeren en was het gelukt.
Het idee van de stoel kwam van Rob, Leonie ging er lekker in mee. Mijn gevoel is wel dat Leonie een mooie schijnmol is....
Dus Miljuschka kunnen we afstrepen als Mol nav opdracht 2 met de grijpmachines in de vrachtwagen?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een goede mol komt zelf niet met ideeën, maar ondersteunt wel slechte indeeën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |