Ja leuk , in Noord Korea of zo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met een eigen groep widm spelen? Lijkt me gaaf!
Ik denk dat dat risico te groot is jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:06 schreef Meke het volgende:
[..]
NOH spannend![]()
Mag je het ons laten weten of is je FOK!naam bekend?
Eindhoven en Antwerpen hebben we gehad. Geen idee waar we nu heen gaan. Ik zal m'n paspoort vast op orde makenquote:
Wel oke, hoewel ik dat vorige duo prima vond.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
Marlijn Weerdenburg en Rop Verheijen zijn het nieuwe presentatieduo van MolTalk
OMG ECHT?!quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien is het dan het kijken waard.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
Geen Margriet en Chris meer?quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
Jaaaa dit vind ik leukquote:
Chris Zeegers is toch niet te evenaren dunkt me.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:12 schreef Max23 het volgende:
Wel oke, hoewel ik dat vorige duo prima vond.
Marlijnquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
Dat lijkt mij een flinke vooruitgang.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
Nouja hij is ook gewoon keihard gepasseerdquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Arjen Lubach en Vivienne lijkt me nog wel wat als duo. Maarja met zml heeft Arjen zijn geesteskindje qua widm niet meer nodig tegenwoordig. Dat is haast beneden zijn stand
True, true.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja hij is ook gewoon keihard gepasseerd
quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, true.
Daarbij blijft het zeer 'underground' moltalk doen vanuit een kelder aan de gracht in Amsterdamgewoon het leukste. Lekker als kandidaten onder elkaar met oud kandidaten als publiek en verder kennisen en vrienden van.
Als Lubach dat gaat doen is het qua kijken over voor mij, vreselijke kerelquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Marlijn![]()
Mag Rop het ADHD stokje van Patrick Martens (/rip Vivienne van den Assem#neverforget) en Chris overnemen
Arjen Lubach en Vivienne lijkt me nog wel wat als duo. Maarja met zml heeft Arjen zijn geesteskindje qua widm niet meer nodig tegenwoordig. Dat is haast beneden zijn stand
https://www.nu.nl/media/4(...)odiging-moltalk.htmlquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als Lubach dat gaat doen is het qua kijken over voor mij, vreselijke kerel
quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:01 schreef superniger het volgende:
Linkse deuger is boos op WIDM.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ie-de-mol-voor-china
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |