Net even over gelezen ook. That is some serious dumbfuckery!quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
FPTP helpt een handje.
FPTP is dan ook een ruksysteem.
Tel je daar dan ook vast even de labour brexiteers bij op?quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
...
Conservatives+Brexit komen nergens boven de 46,5% uit.
Haal je daar ook de Tory remainers vanaf?quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Tel je daar dan ook vast even de labour brexiteers bij op?
Bijna de helft van de labour aanhang wil een brexit
Zullen we het gewoon weer eens aan de bevolking vragen ipv de parlementariërs?quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Haal je daar ook de Tory remainers vanaf?
Het is de bevolking al gevraagd toch?quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:53 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon weer eens aan de bevolking vragen ipv de parlementariërs?
Maar met een gemankeerde vraag en actieve leugenachtige campagnes (door Brexit campaign).quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Het is de bevolking al gevraagd toch?
Ja hoor, het is allemaal één groot complot om de Britten per ongeluk voor een exit uit de EU te laten stemmen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:27 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Maar met een gemankeerde vraag en actieve leugenachtige campagnes (door Brexit campaign).
Dat is inderdaad ons grote einddoel, om jou aan de bedelstaf te brengen zodat je straks onder een brug zit met een fles wijn in een papieren zak en een bordje ''HELP IK HEB HONGER''. Daarom krijg ik ook elke maand een paycheck uit Moskou.quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat types als jij en de Brexiteers de EU kapot willen maken uit allerlei dubieuze overwegingen en de rest, mij incluis, in armoede wil storten met je waanzin.
Dat is een mogelijk effect van jullie wanbeleid.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ons grote einddoel, om jou aan de bedelstaf te brengen zodat je straks onder een brug zit met een fles wijn in een papieren zak en een bordje ''HELP IK HEB HONGER''.
Shit jongens, hij heeft het door. We kunnen inpakken!
Labour wilde geen Remain coalitie aangaan. Partij politiek en ideologie gaan meestal boven het landsbelang in het VK.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar ook daar hadden remainers het beter kunnen aanpakken. Die hadden vanaf het begin moeten proberen Tory zetels te kapen
Oh, maar dan hoeven we toch ook geen verkiezingen te houden? Het is de bevolking in 2017 al gevraagd.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Het is de bevolking al gevraagd toch?
Ja er zijn meerdere redenen waarom remainers politiek falen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Labour wilde geen Remain coalitie aangaan. Partij politiek en ideologie gaan meestal boven het landsbelang in het VK.
En in 2015.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Oh, maar dan hoeven we toch ook geen verkiezingen te houden? Het is de bevolking in 2017 al gevraagd.
Om welke andere reden is de dertig jarig propanda campagne door de tabloids richting de EU anders gevoerd? Omdat Rupert Murdoch en co er niet mee kunnen omgaan dat ze geen enkele macht en invloed hebben binnen de EU.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja hoor, het is allemaal één groot complot om de Britten per ongeluk voor een exit uit de EU te laten stemmen.
Ik weet dat het steekt, dat de Brexit nu echt aanstaande is, maar leg je er gewoon bij neer. Aan alles komt een einde.
Het door jou geschetste scenario staat me wel aan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:30 schreef L3gend het volgende:
Ik zou niet te vroeg juichen hoor. De Lib Dems staan op instorten en als Labour de Lib Dems verder kan uitknijpen de komende 10 dagen is de kans op hung parliament best reeel.
Bovendien blijf ik erbij om niet blind te staren naar de peilingen die de afgelopen 3 verkiezingen niet echt nauwkeurig gebleken te zijn
https://www.newstatesman.(...)ay-labour-government
Ja, wat mij betreft ook prima maar ik heb grote twijfels of het dan wel lukt.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:54 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb liever gewoon Johnson die wint met zn deal. Puur eigen belang om een nodeal Brexit te voorkomen.
voorlopig is 35% vd Grieken straatarm en dreigen ze hun huis te verliezenquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is een mogelijk effect van jullie wanbeleid.
Jij wil om de paar jaar een referendum over hetzelfde?quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Oh, maar dan hoeven we toch ook geen verkiezingen te houden? Het is de bevolking in 2017 al gevraagd.
ik heb het ook al gezegd. In deze brexit saga zou het eerder gek zijn als we dit keer géén plottwist krijgenquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:30 schreef L3gend het volgende:
Ik zou niet te vroeg juichen hoor. De Lib Dems staan op instorten en als Labour de Lib Dems verder kan uitknijpen de komende 10 dagen is de kans op hung parliament best reeel.
Grofweg zijn het twee groepen. De eerste is klaar met het eindeloze geëmmer, is er klaar mee en wil gewoon dat ze opzouten. Dat geeft -tot op zekere hoogte- rust in de tent, en daar is als je ondernemer bent ook wel wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:45 schreef iteejer het volgende:
Een aantal mensen hier zijn enorm stellig in hun mening dat de Brexit door moet gaan. Terwijl dat toch voor een meer of minder groot aantal personen in NL negatief uit zou kunnen pakken. Waar komt deze betrokkenheid vandaan? Een speciale band met het VK, familie daar, woon je daar, werk je daar? Andere reden anders waarom je zo betrokken bent bij wat een ander land gaat doen?
Drogargumentquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:36 schreef riazop het volgende:
[..]
voorlopig is 35% vd Grieken straatarm en dreigen ze hun huis te verliezen
Doe daar es wat aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |