Fitgirl.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:54 schreef Elvi het volgende:
daar gingen mn buikspieren steeds van aanspannen dus kon ik alsnog niet slapen
Ik zie echt het nut niet van nodeloos pijn lijdenquote:Op donderdag 28 november 2019 14:01 schreef Elvi het volgende:
Ik ben dan wel een bikkel"we hebben allemaal wel eens pijn dus gewoon doorgaan"
Voor een Veluws meisje een verrassende uitspraak.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie echt het nut niet van nodeloos pijn lijden
Ja ik kan m ook even niet verwerken.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voor een Veluws meisje een verrassende uitspraak.
Ik ook niet, maar prop mezelf ook niet graag vol met allerlei medicijnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie echt het nut niet van nodeloos pijn lijden
Onderzoekt alles en behoudt het goede.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voor een Veluws meisje een verrassende uitspraak.
Dan stel ik een nieuwe Matthäus-Passion voor.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onderzoekt alles en behoudt het goede.
hoofdpijn heb ik alleen als ik een extreme kater hebquote:Op donderdag 28 november 2019 14:09 schreef Californium het volgende:
Hoofdpijn is echt een ding waar ik niets mee kan dus ibu of paracetamol. Rest overleef ik vaak wel; wil er niet te veel medicatie in duwen. Soms bij andere pijn voor het slapen gaan want dat kan ook zo lekker funest zijn voor de nachtrust enzo.
Kun je paracetamol overdoseren? En zo ja, hoeveel tabletten moet je dan in je mik steken?quote:Op donderdag 28 november 2019 14:09 schreef Californium het volgende:
Hoofdpijn is echt een ding waar ik niets mee kan dus ibu of paracetamol. Rest overleef ik vaak wel; wil er niet te veel medicatie in duwen. Soms bij andere pijn voor het slapen gaan want dat kan ook zo lekker funest zijn voor de nachtrust enzo.
Zit tussen je oren johquote:Op donderdag 28 november 2019 13:54 schreef Elvi het volgende:
Ik gebruik zelden wat. Als ik het niet kan houden dan neem ik paracetamol in.
Ik heb ook wel een codeïne gehad, maar daar gingen mn buikspieren steeds van aanspannen dus kon ik alsnog niet slapen
En van die Voltaren voel ik me wel een beetje loopy nu
"asking for a friend"quote:Op donderdag 28 november 2019 14:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kun je paracetamol overdoseren? En zo ja, hoeveel tabletten moet je dan in je mik steken?
Ik slik eigenlijk alleen wat als ik er niet door kan slapenquote:Op donderdag 28 november 2019 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar prop mezelf ook niet graag vol met allerlei medicijnen.
Pijn gaat wel weer over(tenminste, als je weet hoe of wat, zoals een kater of nekpijn of weet ik t)
Dood is dood, heb je dan ook niks meer aan.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is het een allergische reactie of een paniekaanval? We zullen het nooit weten.
3 seconden te laatquote:Op donderdag 28 november 2019 14:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Te laat, pop. Hij schoot zelve al te binnen.
Niet echt een leuke manier om te sterven, leverfalen.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kun je paracetamol overdoseren? En zo ja, hoeveel tabletten moet je dan in je mik steken?
Ik heb zelden hoofdpijn dus denk dan meteen dat ik een tumor heb.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoofdpijn heb ik alleen als ik een extreme kater heb
en dan pak ik wel een paar molletjes
Eerst een flinke rochel tuffen in de gootsteen en vervolgens meteen die postzegel likken.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even zo'n oldschool postzegel likken huehue en plakken, maar heb net chocolademelk op
Of even een sponsje natmaken huehuequote:Op donderdag 28 november 2019 14:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Eerst een flinke rochel tuffen in de gootsteen en vervolgens meteen die postzegel likken.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:16 schreef Elvi het volgende:
Hoe oud is die postzegel? Tegenwoordig zijn het toch stickers?
Dit was dus wel een plakker, maar ik heb ook nog allemaal kinderpostzegels liggen die je wel moet likken, maar vind het een beetje apart om van die Down-zegels op zakelijke post te plakken.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:16 schreef Elvi het volgende:
Een aanmaning met een Jan, Jans, en de Kinderen postzegelquote:Op donderdag 28 november 2019 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was dus wel een plakker, maar ik heb ook nog allemaal kinderpostzegels liggen die je wel moet likken, maar vind het een beetje apart om van die Down-zegels op zakelijke post te plakken.
O, voor t slapengaan slik ik alles!quote:Op donderdag 28 november 2019 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slik eigenlijk alleen wat als ik er niet door kan slapen
Nee joh. Codes!quote:Op donderdag 28 november 2019 14:16 schreef Elvi het volgende:
Mijn weekend is ook bijna opquote:
Huehuehuequote:Op donderdag 28 november 2019 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, voor t slapengaan slik ik alles!
De oorzaak is wat minder lekker natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:27 schreef Barbusse het volgende:
Het is hier wel een lekkere politieke chaos
Kun je soms beter tot na de kerst wachten.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:00 schreef Elvi het volgende:
Klaar met die stomme discounts van Black Friday. De hele week aankondigingen van mega kortingen en dan is het 15% op het duurste artikelfuck off.
Hehehe. Ik ga alleen morgen even PSplus jaartje kopen. 20 euro korting, niks mis mee.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:00 schreef Elvi het volgende:
Klaar met die stomme discounts van Black Friday. De hele week aankondigingen van mega kortingen en dan is het 15% op het duurste artikelfuck off.
Ja maar met Boxing Day is PS Plus ook vaak in de aanbieding toch?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik ga alleen morgen even PSplus jaartje kopen. 20 euro korting, niks mis mee.
Verder zou ik niet weten wat ik zou moeten kopen.
Wat bij een andere winkel al standaard die prijs isquote:Op donderdag 28 november 2019 19:00 schreef Elvi het volgende:
Hmmmkaaayquote:Op donderdag 28 november 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Takkie, van Jip en Janneke.
Is best vaak in de aanbieding, zou me niet verbazen als het ook met kerst is nee.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar met Boxing Day is PS Plus ook vaak in de aanbieding toch?
Ik wil nog wel de Sims uitbreidingen.
Hamster.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:10 schreef STING het volgende:
Eerst maar eens de vrijwel onaangeraakte 240 Steam spelletjes uitspelen
Ouwe hamster van me.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat bij een andere winkel al standaard die prijs is![]()
Maar ik ben nog steeds alert op een paar fijne sales hoor
Moet wel oppassen, want creditcard zucht al onder een zware lastquote:Op donderdag 28 november 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is best vaak in de aanbieding, zou me niet verbazen als het ook met kerst is nee.
Ik weet natuurlijk niet hoe graag jij die uitbreiding wil en kan niet in jouw portemonnee kijken, maar maken die 2 knaken echt wat uit?
[..]
Hamster.
Hoe is het ermee? We zien je veel te weinig hier.
[..]
Ouwe hamster van me.
Guilty, lang leve de Flash sales van een paar jaar terug, toen er nog echte kortingen warenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hamster.
Hoe is het ermee? We zien je veel te weinig hier.
Sinds Dutch Comic Con?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet wel oppassen, want creditcard zucht al onder een zware last
Nee heb daar niks gehaald, en had nog wel zat geld meegenomenquote:
Dan maar een paar robotjes verkopen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet wel oppassen, want creditcard zucht al onder een zware last
We hebben nu letterlijk police protection, I shit you notquote:Op donderdag 28 november 2019 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De oorzaak is wat minder lekker natuurlijk.
Ja, kan me zo voorstellen dat je er niet echt koopjes gaat vinden.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee heb daar niks gehaald, en had nog wel zat geld meegenomen
Maar bijvoorbeeld de Gundams en Transformers waren echt behoorlijk duur vergeleken met wat ik gewend ben van m'n standaard webshops in het buitenland. Ik zag er wel een paar liggen die ik wellicht gehaald had voor die prijs als ik ze nog niet had hehe
En met relatie heb je ook geen tijd natuurlijk om te gamen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:17 schreef STING het volgende:
[..]
Guilty, lang leve de Flash sales van een paar jaar terug, toen er nog echte kortingen waren
Goed hoor, overdag geen tijd meer op Fok op m'n werk, misschien maar beter ook
Maar aangezien er in dit topic zich weer (tijdelijk waarschijnlijk) wat minder onkruid bevindt, misschien dat ik mezelf weer eens wat vaker laat zien
Heb jij nooit Jip en Janneke gelezen toen je een klein faxje was?quote:
Niet gezien. Wel een paar die er niet uitzagenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, kan me zo voorstellen dat je er niet echt koopjes gaat vinden.
Liepen wel een paar mooie Transformers cosplays rond
Nopequote:Op donderdag 28 november 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij nooit Jip en Janneke gelezen toen je een klein faxje was?
Komt omdat jij naar halfnaakte dames keek, smeerpijp.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet gezien. Wel een paar die er niet uitzagen
Lol, daardoor game ik wel een stuk minder jaquote:Op donderdag 28 november 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En met relatie heb je ook geen tijd natuurlijk om te gamen.
De ene uitbreiding is 5 euro goedkoper en de ander is de helft goedkoper. Dus dat vind ik dan wel ok.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe graag jij die uitbreiding wil en kan niet in jouw portemonnee kijken, maar maken die 2 knaken echt wat uit?
[..]
Shhhhhquote:Op donderdag 28 november 2019 19:10 schreef STING het volgende:
Eerst maar eens de vrijwel onaangeraakte 240 Steam spelletjes uitspelen
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat jij naar halfnaakte dames keek, smeerpijp.
Ik zag je wel.
2010: 2quote:
Ik zie dat je in 2014, 2015, en 2017 single was?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
2010: 2
2012: 5
2013: 19
2014: 25
2015: 30
2016: 14
2017: 41
2018: 18
Time flies
Wel een verbetering die Steam Library tegenwoordig.
Nee johquote:Op donderdag 28 november 2019 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
Liep jij eigenlijk nog in kostuum rond of niet?
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie dat je in 2014, 2015, en 2017 single was?
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie dat je in 2014, 2015, en 2017 single was?
Nope. Zit niet zo in dat wereldje verder.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:37 schreef STING het volgende:
[..]
Wel een geek t-shirt of dat zelfs niet?
Ik welquote:Op donderdag 28 november 2019 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope. Zit niet zo in dat wereldje verder.
Wat heb jij gekocht dan?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik welwellicht het enige moment in m'n leven dat ik geen t-shirt aandeed
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Een Klingon Bird of Prey voor in de kerstboom en een Enterprise voor op m'n bureau
Doe eens gek en doe iets in groepsverband ipv in je Q schulpje.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Nu zit ik naar hometrainers op marktplaats te kijken. Waarvan je weet dat dat ding toch maar enorm in de weg zal staan.
Jezus nee. Dat schept verwachtingen en een band. En ik ga al naar yoga volgende weekquote:Op donderdag 28 november 2019 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe eens gek en doe iets in groepsverband ipv in je Q schulpje.
Ik heb het een keer gehad in het buitenland voor m'n werk; niet echt mijn ding zeg maar.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We hebben nu letterlijk police protection, I shit you not
Je kan er altijd nog een klimop omheen laten groeien als je hem niet gebruikt. En het stuur is prima om een hangplant op te hangen.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Nu zit ik naar hometrainers op marktplaats te kijken. Waarvan je weet dat dat ding toch maar enorm in de weg zal staan.
behalve als je er genoeg ruimte voor hebt..quote:Op donderdag 28 november 2019 21:59 schreef CherryLips het volgende:
mijn crosstrainer staat niet in de weg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:39 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook een hometrainer in de weg staan.
Als je dacht dat het niet stommer kon na de foto app van de appie 😅😂quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:56 schreef Chia het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ot_na_ophef_om_zelf/
Boehoe!
welke app?quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je dacht dat het niet stommer kon na de foto app van de appie 😅😂
Ze hadden voor die kledingmaten toch een app of zo? Kon je een foto maken en dan konden ze a.h daarvan je kledingmaat schatten.quote:
niks van meegekregen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze hadden voor die kledingmaten toch een app of zo? Kon je een foto maken en dan konden ze a.h daarvan je kledingmaat schatten.
Jaquote:
Haha, of je even uit wilde kleden en in je onderbroek op de foto zou gaanquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks van meegekregen.
[..]
Ja
nog wilde plannen?
als die app zou werken zou ik dit graag bij elke webwinkel willen hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, of je even uit wilde kleden en in je onderbroek op de foto zou gaan![]()
Maak je vrienden mee hehequote:Op vrijdag 29 november 2019 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die app zou werken zou ik dit graag bij elke webwinkel willen hebben.
hetzelfde ongeveer.quote:
Heren?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hetzelfde ongeveer.
en morgenvroeg begint het WK handbal, dus ik zit aan de livestream gekluisterd.
natuurlijk niet.quote:
Servië, Angola, Slovenië, Cuba en Noorwegen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]![]()
Wie zitten er bij NL in de poule?
Oja, je doet zelf ook aan handbal, ofniet?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hetzelfde ongeveer.
en morgenvroeg begint het WK handbal, dus ik zit aan de livestream gekluisterd.
ja. ik voel de training van gisteravond nog aan alle kantenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, je doet zelf ook aan handbal, ofniet?![]()
In mijn wakkere momenten ga ik denk ik lekker verder met mijn avontuur op Pokemon Sword
Lekker toch, voel je dat je wat gedaan hebtquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. ik voel de training van gisteravond nog aan alle kanten
Ik zal genoeg wakkere momenten hebben. Want uitslapen is bij mij tegenwoordig tot max. 8:30
ja, dat voel ik zeker. is ook neit erg, behalve 2 gekneusde vingersquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker toch, voel je dat je wat gedaan hebt
Ja, nou, ik ben standaard rond 6:00 wakker inderdaad. Maar op vrije dagen rook ik dan gewoon even een joint en ga ik weer naar bed, slaap ik tot 11:00 ofzo
Dodo'squote:Op vrijdag 29 november 2019 07:56 schreef Chia het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ot_na_ophef_om_zelf/
Boehoe!
Hoe heb je die twee gekneusde vingers opgelopen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat voel ik zeker. is ook neit erg, behalve 2 gekneusde vingers
ik heb al jaren gaan joint meer gerookt.
ik sta dan gewoon rustig op en ga uitgebreid ontbijten.
duim was al gekneusd en gisteravond zat er 1 vinger tussen de bal en een tegenstander.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe heb je die twee gekneusde vingers opgelopen dan?![]()
Ieder zo zijn ding toch
Klinkt pijnlijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
duim was al gekneusd en gisteravond zat er 1 vinger tussen de bal en een tegenstander.
Maar goed. allebei links, dus weinig last van. Gewoon intapen.
Lijkt mij niet de bedoeling bij kickboksenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijk
Ik loop ook al weken met een ingetapete duim. Een skiduim noemen ze dat, want met kickboksen te vaak de klap alleen met mn duim uitgedeeld, vindt het gewricht niet zo leuk
Nee, maar soms mik ik meer naar het midden dan de handschoen of pad wordt opgehoudenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt mij niet de bedoeling bij kickboksen
quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:51 schreef Debsterr het volgende:
Oef, onderweg naar werk keihard op mijn bek gegaan met de fiets.
Oei, en het is nog niet eens gladquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:51 schreef Debsterr het volgende:
het moment dat het gebeurd is altijd wel even pijnlijk ja.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijk
Ik loop ook al weken met een ingetapete duim. Een skiduim noemen ze dat, want met kickboksen te vaak de klap alleen met mn duim uitgedeeld, vindt het gewricht niet zo leuk
is de fiets nog oke?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:51 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:51 schreef Debsterr het volgende:
Wel in de bocht die ik pakte met blaadjes en nattigheidquote:
Meh, schaafwond op mijn elleboog en vol op mijn rechterheup terecht gekomen. Die zal wel (weer) een flinke bloeduitstorting krijgen.quote:
Geen idee, terug naar huis gelopen en achter gezet, moest naar kantoorquote:
Ah, ja, dat is waar. Ik ben blij dat de temperaturen 's ochtends nog veelal boven het vriespunt zitten, geen zin om ook weer onderuit te gaanquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel in de bocht die ik pakte met blaadjes en nattigheid. En dan zijn racebandjes niet zo breed helaas.
Hieeeerr! Sukkekuk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn innerlijke fietsopa wordt getriggered
[ afbeelding ]
Kwestie van geduld hequote:Op vrijdag 29 november 2019 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het moment dat het gebeurd is altijd wel even pijnlijk ja.
met tape er om gaat het prima. ik vind het alleen altijd zo lang duren voordat het weer goed is
en hoe sla je dan met je duim?
Was echt stom van mezelf, wel een lief meisje die meteen kwam vragen of ik okay was en me overeind hielp enzoquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, ja, dat is waar. Ik ben blij dat de temperaturen 's ochtends nog veelal boven het vriespunt zitten, geen zin om ook weer onderuit te gaan
Dat klinkt... pijnlijk!quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kwestie van geduld he![]()
Ja, wat ik hierboven ergens al zeg. Ik mik dan meer naar het midden dan de handschoen of pad wordt opgehouden, waardoor ik uiteindelijk met mijn vuist erlangs ga maar mijn duim de handschoen of pad wel raakt
Die ga je de rest van de dag wel voelen vermoed ikquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meh, schaafwond op mijn elleboog en vol op mijn rechterheup terecht gekomen. Die zal wel (weer) een flinke bloeduitstorting krijgen.
Dat is het ook, maar ook gewoon risico van het vakquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Auto hebben
Op m'n bek gaan naar het parkeerterrein
Fall-cancelling headphones?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was echt stom van mezelf, wel een lief meisje die meteen kwam vragen of ik okay was en me overeind hielp enzo. En gelukkig had ik een koptelefoon op - krassen op de schelp maar mijn hoofd heeft de grond niet geraakt
.
Dat is vooral kut bij een fiets met terugtrapremquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:20 schreef Elvi het volgende:
Ik viel vroeger vaak omdat m'n veters los gingen en zich dan om de pedalen heen draaien. Dan voel je het steeds strakker worden en je kan niets doen
fietsen met terugtraprem vind ik sowieso al vreselijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is vooral kut bij een fiets met terugtraprem
Eensquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fietsen met terugtraprem vind ik sowieso al vreselijk
enige voordeel daarvan is dat je wat makkelijker een arm kan uitsteken om richting aan te geven.quote:
Maar daarom heb je twee handen. Met de ene kan je dan remmen, met de ander richting aangevenquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
enige voordeel daarvan is dat je wat makkelijker een arm kan uitsteken om richting aan te geven.
dat gaat zo lastig als je in de remmen moet knijpen
ja, dat zal, maar berg af ga ik niet alleen de voor rem gebruikenquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar daarom heb je twee handen. Met de ene kan je dan remmen, met de ander richting aangeven
hier kan ik geen oordeel over vellen zonder inzicht in je bankrekening.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:34 schreef Debsterr het volgende:
Hmmm... Nintendo Switch voor 300 bij de Mediamarkt. Zal ik..?
Dat is de normale prijs toch?quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:34 schreef Debsterr het volgende:
Nee, ligt wel wat hoger normaliter, zeker de nieuwe versie met betere batterij.quote:
Hier in Nederland gaan we toch nooit berg op of af johquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zal, maar berg af ga ik niet alleen de voor rem gebruiken
Doen. Switch is zo nicequote:Op vrijdag 29 november 2019 09:34 schreef Debsterr het volgende:
spreek voor jezelf, flat earther.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier in Nederland gaan we toch nooit berg op of af joh
Dat gaat niet over een donkere man met wat extra's hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:42 schreef Ang3l het volgende:
Black friday is helemaal niet wat ik me er van had voorgesteld
Nee. Super teleurstellend.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat gaat niet over een donkere man met wat extra's hoor.
Is Limburg het sneeuwvlokje?quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spreek voor jezelf, flat earther.
hier in Limburg is alles anders
Maar echtquote:
jazeker. Sneeuw hier in de bergenquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is Limburg het sneeuwvlokje?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jazeker. Sneeuw hier in de bergen
wel zin in sneeuw nu.quote:
quote:
Welke games spelen julliequote:Op vrijdag 29 november 2019 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar echtAl zoveel uren daarin zitten
Alleen als het van die mooie, 'droge' sneeuw isquote:
ja, niet van die natte derrie, daar wordt niemand blij van.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen als het van die mooie, 'droge' sneeuw is
Games die ik op mijn Switch heb staan (en veel speel/heb gespeeld):quote:
Lijkt mij echt geen zak aanquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Games die ik op mijn Switch heb staan (en veel speel/heb gespeeld):
- Legend of Zelda: Breath of the Wild
- Mario Kart 8 Deluxe
- Super Smash Brothers
- Mario Odyssey
- Pokemon Sword
- Pokemon Let's Go Pikachu
- Tetris
- Fortnite
- Inversus
De dag is nog jongquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:42 schreef Ang3l het volgende:
Black friday is helemaal niet wat ik me er van had voorgesteld
Ieder zo zijn ding, hequote:Op vrijdag 29 november 2019 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geen zak aan
Ben na de SNES van Nintendo weggestapt.
Vind t allemaal zo.... kiddy
[..]
Dit dus.
Allemaal zo cute en kiddy en friendly.
Beetje de Disney+ onder de streamingdiensten.
En in die markt doen ze t vast supe rgoed, maar da's niks voor mij.
(ik vind de FF World versie van Final Fantasy al super irritant)
Alleen Zelda lijkt me wel echt super mooi.
Ja, zo Grindr maar ff aanzetten danquote:
You go girlguyquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zo Grindr maar ff aanzetten dan
True.quote:
Ik SEGA, Nintendo én PCquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Vroeger was t altijd Nintendo vs Sega op de basisschool, en toen was ik kamp Nintendo
Ik speel niks anders dan kiddy games, dus prima match voor mijquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Allemaal zo cute en kiddy en friendly.
Beetje de Disney+ onder de streamingdiensten.
En in die markt doen ze t vast supe rgoed, maar da's niks voor mij.
(ik vind de FF World versie van Final Fantasy al super irritant)
Alleen Zelda lijkt me wel echt super mooi.
Ja, PC deed ik ook wel.quote:
team Sega waren dan ook wel echt kneusjesquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Vroeger was t altijd Nintendo vs Sega op de basisschool, en toen was ik kamp Nintendo
Ja, voor jou zie ik de match welquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik speel niks anders dan kiddy games, dus prima match voor mij.
Pc hadden we niet in huis tot de brugklas denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, PC deed ik ook wel.
Vooral van die Sierra spellen
Kingsquest, en later Phantasmagoria.
Volgens mij heeft de Switch ook de Witcher, Zelda en andere titels hoor, die wel een stuk "volwassener" zijn. Maar hun unique selling point zit in de party games ja.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True.
Ik heb gewoon t gevoel dat er in Nintendo spellen geen vooruitgang zit. Pokemon, Mario, Smash, Mario Kart, etc. Zijn allemaal spellen die ik 30 jaar geleden ook al speelde en als ik ze nu zie, dan ziet t er iets gelikter uit, maar de essentie is hetzelfde (then again: Why change a winning team/theme?)
Daar waar spellen steeds filmischer worden en de grens met serie/film/game vervaagd, story driven, epischer, vooruitgang, virtual reality, heb ik t idee dat Nintendo nog steeds stilstaat. Ik kan letterlijk dezelfde dingen spelen als ik m'n SNES zou aansluiten (ware t niet dat die t niet meer goed doet op moderne TV's).
Maar, dat wat ze doen doen ze heel goed.
En de switch is volgens mij eindelijk weer een succes voor ze.
Qua techniek (portable / console hybrid) is t nl wel een vooruitgang.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
team Sega waren dan ook wel echt kneusjes
Wij zo eentje met een monoschroom amber beeldquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pc hadden we niet in huis tot de brugklas denk ik.
#opa verteld.
Ik snap je beeld hierbij wel, het is inderdaad oude games 'recyclen', mooier maken en in sommige gevallen net iets uitbreiden. Maar ik ben dus juist geen fan van al die 'harde' games, waarin je zombies overhoop moet knallen en dat soort bullshit. Nee, geef mij dan maar gewoon de peaceful Nintendo gamesquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True.
Ik heb gewoon t gevoel dat er in Nintendo spellen geen vooruitgang zit. Pokemon, Mario, Smash, Mario Kart, etc. Zijn allemaal spellen die ik 30 jaar geleden ook al speelde en als ik ze nu zie, dan ziet t er iets gelikter uit, maar de essentie is hetzelfde (then again: Why change a winning team/theme?)
Daar waar spellen steeds filmischer worden en de grens met serie/film/game vervaagd, story driven, epischer, vooruitgang, virtual reality, heb ik t idee dat Nintendo nog steeds stilstaat. Ik kan letterlijk dezelfde dingen spelen als ik m'n SNES zou aansluiten (ware t niet dat die t niet meer goed doet op moderne TV's).
Maar, dat wat ze doen doen ze heel goed.
En de switch is volgens mij eindelijk weer een succes voor ze.
Qua techniek (portable / console hybrid) is t nl wel een vooruitgang.
Ja ja, de film komt bijna uitquote:
ik ging maar naar de overburen. die hadden een Commodore 64quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zo eentje met een monoschroom amber beeld
Ik zit daar ergens tussen inquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap je beeld hierbij wel, het is inderdaad oude games 'recyclen', mooier maken en in sommige gevallen net iets uitbreiden. Maar ik ben dus juist geen fan van al die 'harde' games, waarin je zombies overhoop moet knallen en dat soort bullshit. Nee, geef mij dan maar gewoon de peaceful Nintendo games
Die had mijn neef.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ging maar naar de overburen. die hadden een Commodore 64
Zodat je met Enya mee kan zingen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:30 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nu op Duolingo Schots Gealic aan het leren
Ja, ik zag idd dat Witcher en Last of Us ook gewoon op de switch was.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Switch ook de Witcher, Zelda en andere titels hoor, die wel een stuk "volwassener" zijn. Maar hun unique selling point zit in de party games ja.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
team Sega waren dan ook wel echt kneusjes
Horizon Zero Dawn vond ik wel heel vet om mee te kijken bij mijn vriend. Die heeft wat Zelda-achtigs, dus als die op de Switch was, zou ik die ook nog wel spelen. Vind bijvoorbeeld Fall Out ook nog wel grappig om te zien, maar zou ik zelf al niet spelen, zegmaarquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit daar ergens tussen in
Beetje de fantasy spellen (Dragon Age, Final Fantasy), maar ook de filmische grote spellen (Horizon Zero Dawn, The Last of Us, Detroit).
Call of Duty en dat soort dingen (killzone, borderlands) doen mij ook helemaal niks. Shooters, pief paf piew. Meh.
Maar bv een Final Fantasy hebben ze dan ook in de "cute" vorm gegoten voor Final Fantasy World, en dan kan ik er meteen niks meer mee
[ afbeelding ]
Word ik helemaal kriebelig van! Zo zoetsappig!
En ik speel dan weer wel Pokemon Go. Maar op de een of andere manir wil ik op de console andere dingen spelenGeen idee waarom.
Zal ik Witcher ooit nog eens op moeilijk proberen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik zag idd dat Witcher en Last of Us ook gewoon op de switch was.
Maar dat is dan niet t eerste waar ik aan denk blijkbaar
met friet en mayonaise graagquote:
Ja. daarom zou ik andersom Zelda ook wel willen spelenquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Horizon Zero Dawn vond ik wel heel vet om mee te kijken bij mijn vriend. Die heeft wat Zelda-achtigs, dus als die op de Switch was, zou ik die ook nog wel spelen. Vind bijvoorbeeld Fall Out ook nog wel grappig om te zien, maar zou ik zelf al niet spelen, zegmaar
Je kan gewoon Dark Souls op de Switch spelen hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelda is epicquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. daarom zou ik andersom Zelda ook wel willen spelen
mooi, meer voor mijquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Cha toil leam uisge-beatha.
Ik hou niet van whisky
FRIET, monster!quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga straks ook even ergens een patatje naar binnen duwen.
Flikker op, ik kom van oorsprong uit het ontwikkelde deel der natie en daar is het gewoon patat.quote:
Faxie approves.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga straks ook even ergens een patatje naar binnen duwen.
Ik ben er trots op dat ik tegenwoordig tot de friet liefhebbers behoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Flikker op, ik kom van oorsprong uit het ontwikkelde deel der natie en daar is het gewoon patat.
Ik vind frietjes lekkerder klinken, maar eenmaal puntje bij paaltje als ik bij de snackbar sta, zeg ik gewoon patat zonder, what's wrong with mequote:Op vrijdag 29 november 2019 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Flikker op, ik kom van oorsprong uit het ontwikkelde deel der natie en daar is het gewoon patat.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben er trots op dat ik tegenwoordig tot de friet liefhebbers behoor.
Inderdaad, er moet wel saus bij.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind frietjes lekkerder klinken, maar eenmaal puntje bij paaltje als ik bij de snackbar sta, zeg ik gewoon patat zonder, what's wrong with me
Gedurfd om dat zo op Fok te uiten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het zal mij eigenlijk jeuken hoe het genoemd wordt.
een gefrituurd patatreepje is een frietquote:
Oh yes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Inderdaad, er moet wel saus bij.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een gefrituurd patatreepje is een friet
Andalouse.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Oh yes.
Die heb ik dan al thuis liggen, Zaanse Mayo
quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben er trots op dat ik tegenwoordig tot de friet liefhebbers behoor.
voeg hier nog een fijn gesnipperd sjalotje aan toe en je hebt echt iets speciaals.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:57 schreef Elvi het volgende:
Ik noem het graag in plantaardig vet gegaarde aardappel rechthoekjes, met een emulsie van ei en olie en een reductie van tomaat, op smaak gebracht met zoutkristallen.
Patat betekent gewoon aardappelquote:
Ja, dat eet je toch ook. Als je een frikandel in de vetput gooit en je haalt hem eruit is het toch ook niet eens een kroket.quote:
Jamaar patat is een aardappel ZONDER de vetputquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, dat eet je toch ook. Als je een frikandel in de vetput gooit en je haalt hem eruit is het toch ook niet eens een kroket.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar patat is een aardappel ZONDER de vetput
En friet is alleen de vetput.
Dus beide zijn fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier, heb je nou je zin !!
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]Ja. The power of the miiiiiind!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier, heb je nou je zin !!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Misschien moeten we een nieuw woord ervoor verzinnen.quote:
[..]Mooi roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier, heb je nou je zin !!
[..]Hallo Eleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier, heb je nou je zin !!Tap tap tap
vloer? tafel? wand? lichaam?quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Mooi kleed is nu met 35% kortingTwijfel nog want hij is wel erg wit en dat blijft niet lang zo.
Doe mij een covfefe met!quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een nieuw woord ervoor verzinnen.
Aangezien nooit helemaal de betekenis van covfefe duidelijk is geworden, stel ik dat woord voor.
We zeggen dan ook geen frietjes, maar friet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Frietjes is voor kinderen.
Volwassenen zeggen: patat.
Jamaaaaaaaaar, die heb ik beide alquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Elvi @:Ang3l black friday deals bij Lidl.
God of War en Horizon Zero Dawn voor PS4 15 euro.
Oh, oké.quote:
Hadden ze ook een PS4 voor een tientje?quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, oké.
Ze hadden ook Ratchet & Clank, GT1, Last of us, en Little Big Planet 3.
Helaas niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hadden ze ook een PS4 voor een tientje?
Goede vraag. Zoek het uit zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ben benieuwd wat raambuurten deze Black Friday doen.
Koop! Besteedt lekker wat centjes een jezelf.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:46 schreef CherryLips het volgende:
O hallo
https://www.mediamarkt.nl(...)b-zwart-1593483.html
Nee, nee,quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, oké.
Ze hadden ook Ratchet & Clank, GT1, Last of us, en Little Big Planet 3.
Vaatwasser laten maken, nieuwe wasmachine gekocht, eigen risico wordt afgeschrevenquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Koop! Besteedt lekker wat centjes een jezelf.
Ik ga beginnen aan Jan Wolkers' Kort Amerikaans dit weekend.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:55 schreef CherryLips het volgende:
En geen tijd om te spelen want heb nog 300 boeken op m'n leeslijst.
Heb op de comiccon een boek met verzameld werk van Lovecraft gekocht, met commentaar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:55 schreef CherryLips het volgende:
En geen tijd om te spelen want heb nog 300 boeken op m'n leeslijst.
karwei heeft vandaag gewoon 20% korting op allesquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.karwei.nl/ass(...)160x230-cm/p/B590956
Wil ik ook ooit nog aan beginnen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb op de comiccon een boek met verzameld werk van Lovecraft gekocht, met commentaar.
Na m'n huidige boek wil ik aan A Little Life beginnen. Denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga beginnen aan Jan Wolkers' Kort Amerikaans dit weekend.
En dat ene kleed dus 35%quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
karwei heeft vandaag gewoon 20% korting op alles
wel jammer dat ik daar pas achter kwam bij het afrekenen.
ik zag een kleed staan dat je een tijdje terug gelinkt had.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat ene kleed dus 35%had hem laatst nog bekeken met 25% korting en toen twijfelde ik ook al.
Ik heb laatst een tafelkleed gekochtquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Mooi kleed is nu met 35% kortingTwijfel nog want hij is wel erg wit en dat blijft niet lang zo.
Straks is het uitverkochtquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat ene kleed dus 35%had hem laatst nog bekeken met 25% korting en toen twijfelde ik ook al.
Sow danquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:46 schreef CherryLips het volgende:
O hallo
Grappig, die heeft elk jaar rond deze tijd dezelfde prijsdipquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:46 schreef CherryLips het volgende:
O hallo
Ik aan Find me (vervolg op Call me by your name).quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na m'n huidige boek wil ik aan A Little Life beginnen. Denk ik.
Doe het doe het doe het.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:46 schreef CherryLips het volgende:
O hallo
Zeg dat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:03 schreef aeque het volgende:
Doen ze het in de US toch beter met de volgende bundel: Sony PS4 1TB Bundle with God of War, Horizon Zero Dawn and The Last of Us: $199.99
Dat was wel tof geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:03 schreef aeque het volgende:
Doen ze het in de US toch beter met de volgende bundel: Sony PS4 1TB Bundle with God of War, Horizon Zero Dawn and The Last of Us: $199.99
Snoopy's Grand Adventure vraagt weinig inspanning.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben ik gewoon te lui om de PS4 te leren gebruiken.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben ik gewoon te lui om de PS4 te leren gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |