Fitgirl.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:54 schreef Elvi het volgende:
daar gingen mn buikspieren steeds van aanspannen dus kon ik alsnog niet slapen
Ik zie echt het nut niet van nodeloos pijn lijdenquote:Op donderdag 28 november 2019 14:01 schreef Elvi het volgende:
Ik ben dan wel een bikkel"we hebben allemaal wel eens pijn dus gewoon doorgaan"
Voor een Veluws meisje een verrassende uitspraak.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie echt het nut niet van nodeloos pijn lijden
Ja ik kan m ook even niet verwerken.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voor een Veluws meisje een verrassende uitspraak.
Ik ook niet, maar prop mezelf ook niet graag vol met allerlei medicijnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie echt het nut niet van nodeloos pijn lijden
Onderzoekt alles en behoudt het goede.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voor een Veluws meisje een verrassende uitspraak.
Dan stel ik een nieuwe Matthäus-Passion voor.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onderzoekt alles en behoudt het goede.
hoofdpijn heb ik alleen als ik een extreme kater hebquote:Op donderdag 28 november 2019 14:09 schreef Californium het volgende:
Hoofdpijn is echt een ding waar ik niets mee kan dus ibu of paracetamol. Rest overleef ik vaak wel; wil er niet te veel medicatie in duwen. Soms bij andere pijn voor het slapen gaan want dat kan ook zo lekker funest zijn voor de nachtrust enzo.
Kun je paracetamol overdoseren? En zo ja, hoeveel tabletten moet je dan in je mik steken?quote:Op donderdag 28 november 2019 14:09 schreef Californium het volgende:
Hoofdpijn is echt een ding waar ik niets mee kan dus ibu of paracetamol. Rest overleef ik vaak wel; wil er niet te veel medicatie in duwen. Soms bij andere pijn voor het slapen gaan want dat kan ook zo lekker funest zijn voor de nachtrust enzo.
Zit tussen je oren johquote:Op donderdag 28 november 2019 13:54 schreef Elvi het volgende:
Ik gebruik zelden wat. Als ik het niet kan houden dan neem ik paracetamol in.
Ik heb ook wel een codeïne gehad, maar daar gingen mn buikspieren steeds van aanspannen dus kon ik alsnog niet slapen
En van die Voltaren voel ik me wel een beetje loopy nu
"asking for a friend"quote:Op donderdag 28 november 2019 14:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kun je paracetamol overdoseren? En zo ja, hoeveel tabletten moet je dan in je mik steken?
Ik slik eigenlijk alleen wat als ik er niet door kan slapenquote:Op donderdag 28 november 2019 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar prop mezelf ook niet graag vol met allerlei medicijnen.
Pijn gaat wel weer over(tenminste, als je weet hoe of wat, zoals een kater of nekpijn of weet ik t)
Dood is dood, heb je dan ook niks meer aan.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is het een allergische reactie of een paniekaanval? We zullen het nooit weten.
3 seconden te laatquote:Op donderdag 28 november 2019 14:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Te laat, pop. Hij schoot zelve al te binnen.
Niet echt een leuke manier om te sterven, leverfalen.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kun je paracetamol overdoseren? En zo ja, hoeveel tabletten moet je dan in je mik steken?
Ik heb zelden hoofdpijn dus denk dan meteen dat ik een tumor heb.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoofdpijn heb ik alleen als ik een extreme kater heb
en dan pak ik wel een paar molletjes
Eerst een flinke rochel tuffen in de gootsteen en vervolgens meteen die postzegel likken.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even zo'n oldschool postzegel likken huehue en plakken, maar heb net chocolademelk op
Of even een sponsje natmaken huehuequote:Op donderdag 28 november 2019 14:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Eerst een flinke rochel tuffen in de gootsteen en vervolgens meteen die postzegel likken.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:16 schreef Elvi het volgende:
Hoe oud is die postzegel? Tegenwoordig zijn het toch stickers?
Dit was dus wel een plakker, maar ik heb ook nog allemaal kinderpostzegels liggen die je wel moet likken, maar vind het een beetje apart om van die Down-zegels op zakelijke post te plakken.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:16 schreef Elvi het volgende:
Een aanmaning met een Jan, Jans, en de Kinderen postzegelquote:Op donderdag 28 november 2019 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was dus wel een plakker, maar ik heb ook nog allemaal kinderpostzegels liggen die je wel moet likken, maar vind het een beetje apart om van die Down-zegels op zakelijke post te plakken.
O, voor t slapengaan slik ik alles!quote:Op donderdag 28 november 2019 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slik eigenlijk alleen wat als ik er niet door kan slapen
Nee joh. Codes!quote:Op donderdag 28 november 2019 14:16 schreef Elvi het volgende:
Mijn weekend is ook bijna opquote:
Huehuehuequote:Op donderdag 28 november 2019 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, voor t slapengaan slik ik alles!
De oorzaak is wat minder lekker natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:27 schreef Barbusse het volgende:
Het is hier wel een lekkere politieke chaos
Kun je soms beter tot na de kerst wachten.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:00 schreef Elvi het volgende:
Klaar met die stomme discounts van Black Friday. De hele week aankondigingen van mega kortingen en dan is het 15% op het duurste artikelfuck off.
Hehehe. Ik ga alleen morgen even PSplus jaartje kopen. 20 euro korting, niks mis mee.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:00 schreef Elvi het volgende:
Klaar met die stomme discounts van Black Friday. De hele week aankondigingen van mega kortingen en dan is het 15% op het duurste artikelfuck off.
Ja maar met Boxing Day is PS Plus ook vaak in de aanbieding toch?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik ga alleen morgen even PSplus jaartje kopen. 20 euro korting, niks mis mee.
Verder zou ik niet weten wat ik zou moeten kopen.
Wat bij een andere winkel al standaard die prijs isquote:Op donderdag 28 november 2019 19:00 schreef Elvi het volgende:
Hmmmkaaayquote:Op donderdag 28 november 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Takkie, van Jip en Janneke.
Is best vaak in de aanbieding, zou me niet verbazen als het ook met kerst is nee.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar met Boxing Day is PS Plus ook vaak in de aanbieding toch?
Ik wil nog wel de Sims uitbreidingen.
Hamster.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:10 schreef STING het volgende:
Eerst maar eens de vrijwel onaangeraakte 240 Steam spelletjes uitspelen
Ouwe hamster van me.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat bij een andere winkel al standaard die prijs is![]()
Maar ik ben nog steeds alert op een paar fijne sales hoor
Moet wel oppassen, want creditcard zucht al onder een zware lastquote:Op donderdag 28 november 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is best vaak in de aanbieding, zou me niet verbazen als het ook met kerst is nee.
Ik weet natuurlijk niet hoe graag jij die uitbreiding wil en kan niet in jouw portemonnee kijken, maar maken die 2 knaken echt wat uit?
[..]
Hamster.
Hoe is het ermee? We zien je veel te weinig hier.
[..]
Ouwe hamster van me.
Guilty, lang leve de Flash sales van een paar jaar terug, toen er nog echte kortingen warenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hamster.
Hoe is het ermee? We zien je veel te weinig hier.
Sinds Dutch Comic Con?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet wel oppassen, want creditcard zucht al onder een zware last
Nee heb daar niks gehaald, en had nog wel zat geld meegenomenquote:
Dan maar een paar robotjes verkopen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet wel oppassen, want creditcard zucht al onder een zware last
We hebben nu letterlijk police protection, I shit you notquote:Op donderdag 28 november 2019 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De oorzaak is wat minder lekker natuurlijk.
Ja, kan me zo voorstellen dat je er niet echt koopjes gaat vinden.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee heb daar niks gehaald, en had nog wel zat geld meegenomen
Maar bijvoorbeeld de Gundams en Transformers waren echt behoorlijk duur vergeleken met wat ik gewend ben van m'n standaard webshops in het buitenland. Ik zag er wel een paar liggen die ik wellicht gehaald had voor die prijs als ik ze nog niet had hehe
En met relatie heb je ook geen tijd natuurlijk om te gamen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:17 schreef STING het volgende:
[..]
Guilty, lang leve de Flash sales van een paar jaar terug, toen er nog echte kortingen waren
Goed hoor, overdag geen tijd meer op Fok op m'n werk, misschien maar beter ook
Maar aangezien er in dit topic zich weer (tijdelijk waarschijnlijk) wat minder onkruid bevindt, misschien dat ik mezelf weer eens wat vaker laat zien
Heb jij nooit Jip en Janneke gelezen toen je een klein faxje was?quote:
Niet gezien. Wel een paar die er niet uitzagenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, kan me zo voorstellen dat je er niet echt koopjes gaat vinden.
Liepen wel een paar mooie Transformers cosplays rond
Nopequote:Op donderdag 28 november 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij nooit Jip en Janneke gelezen toen je een klein faxje was?
Komt omdat jij naar halfnaakte dames keek, smeerpijp.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet gezien. Wel een paar die er niet uitzagen
Lol, daardoor game ik wel een stuk minder jaquote:Op donderdag 28 november 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En met relatie heb je ook geen tijd natuurlijk om te gamen.
De ene uitbreiding is 5 euro goedkoper en de ander is de helft goedkoper. Dus dat vind ik dan wel ok.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe graag jij die uitbreiding wil en kan niet in jouw portemonnee kijken, maar maken die 2 knaken echt wat uit?
[..]
Shhhhhquote:Op donderdag 28 november 2019 19:10 schreef STING het volgende:
Eerst maar eens de vrijwel onaangeraakte 240 Steam spelletjes uitspelen
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat jij naar halfnaakte dames keek, smeerpijp.
Ik zag je wel.
2010: 2quote:
Ik zie dat je in 2014, 2015, en 2017 single was?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
2010: 2
2012: 5
2013: 19
2014: 25
2015: 30
2016: 14
2017: 41
2018: 18
Time flies
Wel een verbetering die Steam Library tegenwoordig.
Nee johquote:Op donderdag 28 november 2019 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
Liep jij eigenlijk nog in kostuum rond of niet?
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie dat je in 2014, 2015, en 2017 single was?
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie dat je in 2014, 2015, en 2017 single was?
Nope. Zit niet zo in dat wereldje verder.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:37 schreef STING het volgende:
[..]
Wel een geek t-shirt of dat zelfs niet?
Ik welquote:Op donderdag 28 november 2019 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope. Zit niet zo in dat wereldje verder.
Wat heb jij gekocht dan?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik welwellicht het enige moment in m'n leven dat ik geen t-shirt aandeed
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Een Klingon Bird of Prey voor in de kerstboom en een Enterprise voor op m'n bureau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |