Fitgirl.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:54 schreef Elvi het volgende:
daar gingen mn buikspieren steeds van aanspannen dus kon ik alsnog niet slapen
Ik zie echt het nut niet van nodeloos pijn lijdenquote:Op donderdag 28 november 2019 14:01 schreef Elvi het volgende:
Ik ben dan wel een bikkel"we hebben allemaal wel eens pijn dus gewoon doorgaan"
Voor een Veluws meisje een verrassende uitspraak.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie echt het nut niet van nodeloos pijn lijden
Ja ik kan m ook even niet verwerken.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voor een Veluws meisje een verrassende uitspraak.
Ik ook niet, maar prop mezelf ook niet graag vol met allerlei medicijnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie echt het nut niet van nodeloos pijn lijden
Onderzoekt alles en behoudt het goede.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voor een Veluws meisje een verrassende uitspraak.
Dan stel ik een nieuwe Matthäus-Passion voor.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onderzoekt alles en behoudt het goede.
hoofdpijn heb ik alleen als ik een extreme kater hebquote:Op donderdag 28 november 2019 14:09 schreef Californium het volgende:
Hoofdpijn is echt een ding waar ik niets mee kan dus ibu of paracetamol. Rest overleef ik vaak wel; wil er niet te veel medicatie in duwen. Soms bij andere pijn voor het slapen gaan want dat kan ook zo lekker funest zijn voor de nachtrust enzo.
Kun je paracetamol overdoseren? En zo ja, hoeveel tabletten moet je dan in je mik steken?quote:Op donderdag 28 november 2019 14:09 schreef Californium het volgende:
Hoofdpijn is echt een ding waar ik niets mee kan dus ibu of paracetamol. Rest overleef ik vaak wel; wil er niet te veel medicatie in duwen. Soms bij andere pijn voor het slapen gaan want dat kan ook zo lekker funest zijn voor de nachtrust enzo.
Zit tussen je oren johquote:Op donderdag 28 november 2019 13:54 schreef Elvi het volgende:
Ik gebruik zelden wat. Als ik het niet kan houden dan neem ik paracetamol in.
Ik heb ook wel een codeïne gehad, maar daar gingen mn buikspieren steeds van aanspannen dus kon ik alsnog niet slapen
En van die Voltaren voel ik me wel een beetje loopy nu
"asking for a friend"quote:Op donderdag 28 november 2019 14:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kun je paracetamol overdoseren? En zo ja, hoeveel tabletten moet je dan in je mik steken?
Ik slik eigenlijk alleen wat als ik er niet door kan slapenquote:Op donderdag 28 november 2019 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar prop mezelf ook niet graag vol met allerlei medicijnen.
Pijn gaat wel weer over(tenminste, als je weet hoe of wat, zoals een kater of nekpijn of weet ik t)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |