abonnement Unibet Coolblue
pi_190235034
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 17:33 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Er is dan ook werkelijk he-le-maal niemand in dit forum die Biden een goeie kandidaat vindt. Met Trump daarentegen lopen velen weg. Dat zegt wel weer wat over het verschil in ethiek-beleving tussen de trumpfans hier en de overige posters :')
Er zijn er die hem prefereren boven anderen kandidaten, omdat die geen oorlog in Syrië willen.
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2019 @ 17:55:27 #202
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190235062
Die Amerikaanse bases aan de Russen geven bedoel je? Ik ken er maar eentje die dat een goed idee vindt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 2 december 2019 @ 18:01:46 #203
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_190235149
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 17:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Er zijn er die hem prefereren boven anderen kandidaten, omdat die geen oorlog in Syrië willen.
En hoe heeft dat met de opgebrachte video's te maken?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_190235195
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 18:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

En hoe heeft dat met de opgebrachte video's te maken?
Welke video's?
  maandag 2 december 2019 @ 18:08:18 #205
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_190235253
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 18:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Welke video's?
Iemand brengt video's naar dit forum over hoe creepy Biden zou zijn, vervolgens kom jij hem verdedigen en een paar posts later stel je dat sommige hem toch prefereren ivm met oorlog in Syrië. En daarom kom je blijkbaar even benadrukken dat hij creepy is...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_190235269
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 18:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Iemand brengt video's naar dit forum over hoe creepy Biden zou zijn, vervolgens kom jij hem verdedigen en een paar posts later stel je dat sommige hem toch prefereren ivm met oorlog in Syrië. En daarom kom je blijkbaar even benadrukken dat hij creepy is...
o.O
pi_190235609
Vandaag weer een nieuwe poll dat Trump het prima doet bij niet-blanken.

Hillary verloor de verkiezing met 88% van de zwarten achter zich...niet meer dan 12% voor Trump dus, in 2016. Trump lijkt, na de drie polls, nu zo'n 30% achter zich te krijgen. Toch bijzonder, aangezien het zo'n racist is.

http://maristpoll.marist.(...)911181224.pdf#page=3
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190235789
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 18:32 schreef Floris_Stempel het volgende:
Vandaag weer een nieuwe poll dat Trump het prima doet bij niet-blanken.

Hillary verloor de verkiezing met 88% van de zwarten achter zich...niet meer dan 12% voor Trump dus, in 2016. Trump lijkt, na de drie polls, nu zo'n 30% achter zich te krijgen. Toch bijzonder, aangezien het zo'n racist is.

http://maristpoll.marist.(...)911181224.pdf#page=3
Ah, dus iemand kan pas als racist worden aangemerkt als er geen donkere mensen op diegene stemmen.

Bijzondere redenering.

Interessant leesvoer:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Racial_views_of_Donald_Trump
pi_190235890
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 18:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, dus iemand kan pas als racist worden aangemerkt als er geen donkere mensen op diegene stemmen.

Bijzondere redenering.

Interessant leesvoer:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Racial_views_of_Donald_Trump
Ohnee, dat bedoel ik niet. 'k Bedoel meer dat ie wel wat goeds moet doen voor de gekleurden om zo'n enorme steun te krijgen. Vooral in vergelijk met 2016.

edit:
puff, da's best een lap leesvoer...maar 'k ga het wel even doornemen ^O^
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190236094
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 18:48 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Ohnee, dat bedoel ik niet. 'k Bedoel meer dat ie wel wat goeds moet doen voor de gekleurden om zo'n enorme steun te krijgen. Vooral in vergelijk met 2016.

edit:
puff, da's best een lap leesvoer...maar 'k ga het wel even doornemen ^O^
"Gekleurden" zijn geen homogene groep natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190236166
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 18:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

"Gekleurden" zijn geen homogene groep natuurlijk.
klopt, zitten ook Latino's tussen, die geven aan dat 1 op de 4 op Trump zullen stemmen. Voor een Rep. niet verkeerd.

Toch zaten de overige twee polls (Rasmussen en Emerson U), met alleen zwarten, op eenzelfde percentage.

Vind ik toch bijzonder.
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190236254
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 19:03 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

klopt, zitten ook Latino's tussen, die geven aan dat 1 op de 4 op Trump zullen stemmen. Voor een Rep. niet verkeerd.

Toch zaten de overige twee polls (Rasmussen en Emerson U), met alleen zwarten, op eenzelfde percentage.

Vind ik toch bijzonder.
Zoals ik volgens mij hier al eerder heb uitgelegd moet je aan dat soort subgroepanalyses bij beperkte sample sizes geen waarde hechten. Bij de afgelopen verkiezingen was met uitzondering van de zwarte kiezer de steun onder "niet blanken sowieso al rond de 25-30%:
https://ropercenter.cornell.edu/how-groups-voted-2016

Is dat uitzonderlijk voor een republikein? Nee hoor, Romney deed het in 2012 vergelijkbaar en die had een aanzienlijk populairdere tegenkandidaat:
https://ropercenter.cornell.edu/how-groups-voted-2012

Sterker nog, de laatste Republikeinse president voor Trump deed het nog aanzienlijk beter onder minderheden:
https://ropercenter.cornell.edu/how-groups-voted-2004
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190236345
kylegriffin1 twitterde op maandag 02-12-2019 om 19:05:03 Sen. King on Mulvaney, Pompeo, et al. not testifying: "Because it would be so easy for these people to clear the president, it's hard to escape the conclusion that their silence is ... about not wanting to testify under oath as to what actually happened." https://t.co/bhxh5cAi7w reageer retweet


[ Bericht 4% gewijzigd door la_perle_rouge op 02-12-2019 19:19:12 ]
pi_190236575
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 18:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Iemand brengt video's naar dit forum over hoe creepy Biden zou zijn, vervolgens kom jij hem verdedigen en een paar posts later stel je dat sommige hem toch prefereren ivm met oorlog in Syrië. En daarom kom je blijkbaar even benadrukken dat hij creepy is...
Een anti-creep prefereert zowel Trump als Biden niet.
  maandag 2 december 2019 @ 19:32:31 #216
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190236676
@heywoodu check submit
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2019 @ 20:02:05 #217
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190237470
kylegriffin1 twitterde op maandag 02-12-2019 om 19:55:02 Republican Rep. Duncan Hunter is expected to abandon his 'not guilty' plea over charges stemming from a sweeping campaign finance investigation, according to the San Diego Union-Tribune.https://t.co/sCT2ymILxh reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2019 @ 20:23:25 #218
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190237974
TheAtlantic twitterde op maandag 02-12-2019 om 19:09:40 "Nadler has to face a question that Schiff has been able to avoid: How much of the Mueller material does the House want to incorporate into the articles of impeachment against the president?" ask @qjurecic and @benjaminwittes: https://t.co/75uv2pQlA1 reageer retweet
Dit is wel, zeg maar, een dingetje, als het ware.


Nadler kan moeilijk het Mueller rapport negeren omdat dan geroepen wordt dat het onderzoek een mislukte poging van de Democraten was om Trump af te zetten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 2 december 2019 @ 20:25:52 #219
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190238038
Het probleem daarmee is dat de Republikeinen dan allemaal 'getuigen' gaan oproepen die geen reet met impeachment maken hebben. Lisa Page bijvoorbeeld en dat soort lui. Dat heeft Nunes ook al gedaan met het oproepen van de Bidens.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2019 @ 20:35:50 #220
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190238311
Dat gaan de Democraten weer weigeren. En Trump mocht zelf komen maar weigert. Tja.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 2 december 2019 @ 20:58:09 #221
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190238799
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2019 19:32 schreef Fir3fly het volgende:
@:heywoodu check submit
^O^

Bij Mulvaney en Pompeo nog even duidelijk gemaakt dat ze die kans niet van de Democraten niet krijgen (anders zie ik de bui al hangen), maar van het Witte Huis :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 2 december 2019 @ 21:01:18 #222
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190238885
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 20:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]

^O^

Bij Mulvaney en Pompeo nog even duidelijk gemaakt dat ze die kans niet van de Democraten niet krijgen (anders zie ik de bui al hangen), maar van het Witte Huis :+
Goed detail inderdaad. Ik zou ik niet verwachten dat een bericht zomaar zonder editeur op de FP verschijnt :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 2 december 2019 @ 21:02:25 #223
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190238906
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2019 21:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Goed detail inderdaad. Ik zou ik niet verwachten dat een bericht zomaar zonder editeur op de FP verschijnt :D.
Wat denk je wel niet van me, ik lees het wel door :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 2 december 2019 @ 21:06:15 #224
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190238989
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 21:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat denk je wel niet van me, ik lees het wel door :D
En gelukkig maar. Maar ik weet ook dat de FP gewoon veel te weinig mensen heeft.

Overigens is het wat mij betreft prima als mijn naam als submitter er niet onder staat. Hoewel ik het wel bijzonder grappig vond om voor extreem-links uitgemaakt te worden :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_190240591
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 19:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
kylegriffin1 twitterde op maandag 02-12-2019 om 19:05:03 Sen. King on Mulvaney, Pompeo, et al. not testifying: "Because it would be so easy for these people to clear the president, it's hard to escape the conclusion that their silence is ... about not wanting to testify under oath as to what actually happened." https://t.co/bhxh5cAi7w reageer retweet
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of ze een vergaderinkje hebben over of het technisch mogelijk is hetzelfde verhaal op te hangen om Trump te redden of dat ze het risico niet durven nemen dat er gaten in het verhaal worden geschoten.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_190241114
rgoodlaw twitterde op maandag 02-12-2019 om 22:32:55 House Judiciary Committee announces four witness for Weds 10 a.m. ET Impeachment Hearing:1. @NoahRFeldman (@Harvard_Law)2. @MichaelGerhard8 (@unc_law)3. Pamela Karlan (@StanfordLaw)4. @JonathanTurley (@gwlaw) reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190241877
De Senate Intel Committee (olv de Republikeinen zelf) heeft het Oekraine-verhaal al eens eerder onderzocht. De conclusie was toen dat er geen bewijs was van inmenging in de verkiezingen van 2016.

NatashaBertrand twitterde op maandag 02-12-2019 om 22:43:20 NEW: The GOP-controlled Senate Intel Committee investigated & cleared Ukraine of an election interference campaign in 2016. Testimony from Ali Chalupa was useless, sources said, & Republicans didn’t follow up/request more witnesses related to the issue. https://t.co/jlEdc8tCYf reageer retweet
NatashaBertrand twitterde op maandag 02-12-2019 om 22:46:30 Sen. Angus King said that as a member of the Senate Intel Committee, he's “probably been to between 20-30 briefings and hearings on the subject of election interference in 2016, and I have never heard one word about any culpability on the part of Ukraine.” https://t.co/jlEdc8tCYf reageer retweet
Senate panel cleared Ukraine of election interference

Some Republican senators recently questioned whether Kyiv tried to sabotage Donald Trump’s campaign in 2016. But the GOP-led Intelligence Committee looked into the theory, and found scant evidence to support it.
quote:
With the impeachment inquiry charging forward, President Donald Trump’s allies have defended his demand for political investigations from Ukraine by claiming that the government in Kyiv tried to sabotage his candidacy and boost Hillary Clinton in 2016.

“Russia was very aggressive and they're much more sophisticated, but the fact that Russia was so aggressive does not exclude the fact that President Poroshenko actively worked for Secretary Clinton,” Republican Sen. John Kennedy claimed on Sunday in an interview with NBC, referring to the former Ukrainian president.

But the Republican-controlled Senate Intelligence Committee thoroughly investigated that theory, according to people with direct knowledge of the inquiry, and found no evidence that Ukraine waged a top-down interference campaign akin to the Kremlin’s efforts to help Trump win in 2016.

The committee’s Republican chairman, Richard Burr of North Carolina, said in October 2017 that the panel would be examining “collusion by either campaign during the 2016 elections."

But an interview that fall with the Democratic consultant at the heart of the accusation that Kyiv meddled, Alexandra Chalupa, was fruitless, a committee source said, and Republicans didn’t follow up or request any more witnesses related to the issue.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ThePlumLineGS twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 00:32:46 Adding to @NatashaBertrand's reporting here: I'm told the report on the collusion stuff (which will find the Ukraine 2016 theory is nonsense) is just beginning to be written. So it's time to pressure Senate Intel Rs to come clean on what the probe found: https://t.co/xwJdU50gdR https://t.co/afsxzKeypL reageer retweet


[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 03-12-2019 01:04:13 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190242492
joshgerstein twitterde op maandag 02-12-2019 om 23:22:17 BREAKING: Judge denies Trump admin request to stay order requiring McGahn to appear for testimony. Also flays DOJ, calling its arguments 'disingenuous' & 'unacceptable mischaracterization'. Doc: https://t.co/gCQs18Ivq6 reageer retweet
neal_katyal twitterde op maandag 02-12-2019 om 23:35:29 This is remarkable language for any Judge to say about a DOJ brief, particularly from a judge as well respected as Judge Jackson. Says volumes about what has happened to this justice department under Trump. https://t.co/UoHpZmNs1R reageer retweet
Judge Refuses To Delay Her Order For McGahn To Comply With Congressional Subpoena
quote:
The federal judge in Washington who ordered former White House counsel Don McGahn to comply with a congressional subpoena will not put that ruling on hold while it's appealed.

U.S. District Judge Ketanji Brown Jackson denied Monday the administration's request for a stay. The administration has already asked an appeals court to put on hold her order from last week that McGahn testify. The appeals court has put the ruling on an administrative hold, and has scheduled briefing and oral arguments on the merits of the appeal.

On Monday, the judge said that the Justice Department could not "make a persuasive showing of irreparable harm in the absence of a colorable argument that McGahn's mere appearance before the Judiciary Committee would, in and of itself, be harmful."

She also brought up the House Judiciary Committee's emphasis, in opposing the stay request, on the possibility that McGahn could testify for the ongoing impeachment proceedings.

"[T]the Judiciary Committee would almost certainly lose the chance to question McGahn as part of the present impeachment inquiry if a stay order issues, which would unquestionably harm the ongoing investigation that the Judiciary Committee is conducting, and by extension, would also injure the public's interest in thorough and well-informed impeachment proceedings," she said.

The underlying lawsuit was filed in August, after McGahn blew off requests for his testimony dating back from last spring. The House Judiciary Committee subpoenaed the former White House counsel as part of its investigation into Trump for obstruction of special counsel Robert Mueller's Russia probe.

The Trump administration claimed that McGahn, as a former top advisor to the President, had absolute immunity that allowed the President to direct him to not show up for the compelled testimony.

Judge Jackson said last week that the President could not issue such a directive.
The U.S. Court of Appeals for the D.C. Circuit said that the administrative stay would last "pending further order of" the appeals court. It has scheduled oral arguments for Jan. 3.

Read Judge Jackson's opinion denying the stay request below:

[..]


[ Bericht 26% gewijzigd door Kijkertje op 03-12-2019 00:40:22 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190243047
De Republikeinen hebben alvast een eigen rapport uitgebracht:

House Republicans defend Trump in 110-page report on impeachment inquiry
quote:
House Republicans have released a report detailing their conclusions from the initial stages of the impeachment investigation, issuing a staunch defense of President Trump's dealings with Ukraine and accusing Democrats of conducting "an orchestrated campaign to upend our political system."

The 110-page report, written by Republican staffers on the House Intelligence, Foreign Affairs and Oversight Committees and obtained earlier Monday by CBS News, is meant to supplement the Democrats' report on their findings. Both reports will ultimately be sent to the Judiciary Committee, which is set to begin holding its own hearings this week.

The Republicans' report argues that the evidence collected over nearly two months of private and public testimony does not support the allegations at the center of the impeachment inquiry, which they portray as an attempt to overturn the results of the 2016 campaign.

"The Democrats' impeachment inquiry is not the organic outgrowth of serious misconduct; it is an orchestrated campaign to upend our political system," it says. "The Democrats are trying to impeach a duly elected President based on the accusations and assumptions of unelected bureaucrats who disagreed with President Trump's policy initiatives and processes."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 01:15:43 Schiff: "The Minority's rebuttal document ... ignores voluminous evidence that the president used the power of his office to pressure Ukraine ... the Minority dismisses this as just part of the President's 'outside the beltway' thinking. It is more accurately, outside the law." reageer retweet
Schiff _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 03-12-2019 01:33:19 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190243342
Oh gelukkig, Barr kan iig het komende rapport van Horowitz niet verkloten zoals hij dat bij Mueller deed maar zoals te verwachten was is hij het niet eens met de conclusie van de IG.

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 01:40:05 A reminder regarding the new WaPo report: "The inspector general operates independently of Justice Department leadership, so Barr cannot order Horowitz to change his findings." https://t.co/VAH27e9Ypc reageer retweet
Barr doesn’t accept key inspector general finding about FBI’s Russia investigation
quote:
Attorney General William P. Barr has told associates he disagrees with the Justice Department’s inspector general on one of the key findings in an upcoming report — that the FBI had enough information in July 2016 to justify launching an investigation into members of the Trump campaign, according to people familiar with the matter.

The Justice Department’s inspector general, Michael Horowitz, is due to release his long-awaited findings in a week, but behind the scenes at the Justice Department, disagreement has surfaced about one of Horowitz’s central conclusions on the origins of the Russia investigation. The discord could be the prelude to a major fissure within federal law enforcement on the controversial question of investigating a presidential campaign.

Barr has not been swayed by Horowitz’s rationale for concluding the FBI had sufficient basis to open an investigation on July 31, 2016, these people said.

Barr’s public defenses of President Trump, including his assertion that intelligence agents spied on the Trump campaign, have led Democrats to accuse him of acting like the president’s personal attorney and eroding the independence of the Justice Department. But Trump and his Republican allies have cheered Barr’s skepticism of the Russia investigation.

It’s not yet clear how Barr plans to make his objection to Horowitz’s conclusion known. The inspector general report, currently in draft form, is being finalized after input from various witnesses and offices that were scrutinized by the inspector general. Barr or a senior Justice Department official could submit a formal letter as part of that process, which would then be included in the final report. It is standard practice for every inspector general report to include a written response from the department. Barr could forgo a written rebuttal on that specific point and just publicly state his concerns.

Spokespeople for the Justice Department, the inspector general and the FBI all declined to comment.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 3 december 2019 @ 01:59:22 #231
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_190243353
Nog 1 debate van de democraten dit jaar, met een goede kans dat de groep al meer uitgedund is.

Daarna de eerste primaries, waarna de echte kanshebbers duidelijk worden.
Sanders, Warren, Harris, Buttigeg lijkt me een mooie groep om over the hebben na de eerste twee weken van februari.

Dan krijg je goede debaten en kandidaten die ergens voor staan en het kunnen uitdragen.
pi_190243669
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 03:45:31 Chairman Schiff tells @maddow that the Intelligence Committee will release the impeachment report tomorrow to the public. reageer retweet
En wat hij ook zei: "It's long" :P

Overigens gaan de onderzoeken ondertussen ook gewoon door :7

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 03-12-2019 06:08:27 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190243941
Filmpje in tweet:
atrupar twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 03:41:56 REP. RANDY WEBER (R): Is CrowdStrike in part owned by a Ukrainian?CHRIS CUOMO: No!WEBER: ... ... really?CUOMO: Yes!WEBER: That's not the information that we have.CUOMO: You have bad information! https://t.co/byfAq1eXov reageer retweet
Echt! Wat moet je nou met zulke slecht geinformeerde, goedgelovige, hardhorende congresleden met hun drogredenen? :X
rgoodlaw twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 04:25:01 Absolutely shameful—Representative Randy Weber @TXRandy14)—repeating outright falsehood that’s a Russian propaganda talking point.Like Senator Kennedy, Weber needs to do an about face—“I was wrong”—after this disastrous interview with @ChrisCuomo. https://t.co/Io5X8xs9pM reageer retweet
rgoodlaw twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 04:31:15 Rep. Weber, surely you can attempt a defense of the President that doesn’t involve advancing Russian disinformation.Even Giuliani backed away from Crowdstrike conspiracy after confronted with President Trump’s former Homeland Security Advisor calling it utterly bogus on ABC. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 december 2019 @ 05:24:08 #234
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190243976
PostRoz twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 03:06:27 Democrats quietly debate expanding impeachment articles beyond Ukraine Via @rachaelmbade https://t.co/OjsbZRM1sS reageer retweet
Goed, lijkt me geen overbodige luxe. Mueller/Rusland en de corruptie en zelfverrijking mogen wat mij betreft ook wel worden genoemd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 december 2019 @ 05:26:33 #235
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190243983
NickMiroff twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 02:56:14 Fisher Industries, the company Trump has urged military officials to hire for border wall construction, has received a $400 million Pentagon contract to build 31 miles of barriers through the Cabeza Prieta wildlife refuge in AZ. NEW w/ @jdawsey1 https://t.co/FRQu2STbf3 reageer retweet
Hoeveel zou de kickback richting Trump zijn? Even uit mijn hoofd is dat zo’n 10k per meter.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_190243984
Dit is wel een rake typering van POTUS:
quote:
As the self-proclaimed embodiment of the American popular will, the demagogue portrays impeachment deliberations as necessarily a threat to democracy, a facade for powerful interests arrayed against the people that only he represents. Critics and congressional opponents are traitors. Norms and standing institutional interests are fraudulent.

President Trump has made full use of the demagogic playbook. He has refused all cooperation with the House. He lies repeatedly about the facts, holds public rallies to spread these falsehoods and attacks the credibility, motives and even patriotism of witnesses. His mode of “argument” is purely assaultive. This is the crux of the Trump defense, and not an argument built on facts in support of a constitutional theory of the case.

Uit: Trump Is the Founders’ Worst Nightmare
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190244009
Oh ja! Bijna vergeten, er was ook nog iets met Jay Sekulow :P

Michael Cohen: Trump Attorney Told Me to Keep Quiet About Additional Russia Contacts in Moscow Tower Deal

Cohen told federal investigators he knew about “more communications with Russia,” according to newly released documents from the Mueller probe.
quote:
President Trump’s former personal attorney, Michael Cohen, told federal investigators that a lawyer from Trump’s legal team encouraged him to hold back details from Congress in 2017 about “more communications with Russia” on the Trump Tower Moscow project, including correspondence with a “woman from the Kremlin,” according to newly released documents from the Mueller investigation.

In summaries of interviews conducted during Special Counsel Robert Mueller’s investigation and obtained by BuzzFeed News, Cohen said he spoke to Jay Sekulow on Aug. 27, 2017—one day before he turned over a letter to Congress that said the Trump Tower Moscow deal came to an end shortly before Trump ran in the Republican presidential primaries.

Cohen, who is currently serving a three-year prison sentence after pleading guilty to lying to Congress, has previously claimed Sekulow urged him to tell lawmakers Trump Tower Moscow negotiations ended months earlier than they actually had, and that Sekulow had edited his written testimony to Congress when he and Trump were under a joint-defense agreement in the Mueller probe. Sekulow has denied the claims.

According to the newly released transcripts, Cohen said Sekulow more or less shut him down when he offered more information on contacts with Russia regarding Trump Tower Moscow.

“Cohen said there were more communications with Russia and more communications with Trump than were reflected” in the written testimony to lawmakers, according to the memo. He said he specifically recalled telling Trump he had spoken to a “woman from the Kremlin who asked specific and great questions about Trump Tower Moscow.” He also said he told Trump that he was “waiting to hear back from them.”

Sekulow responded that it was “not necessary to elaborate or include those details because the transaction did not take place,” the memo reads. Sekulow kept pushing him, according to Cohen, urging him to “stay on message and not over elaborate.” He also told him he would be “protected” if he didn't go “rogue.”

Sekulow is also said to have told Cohen that it was “time to move on” and to avoid contradicting the president.

“Sekulow told Cohen ‘his client,’ referring to Trump, wanted Cohen to cooperate and appreciated him,” the memo states.

Cohen also told investigators he inquired with Sekulow about pardons after the FBI raided his home and office. He said he been “a loyal lawyer and servant” who was “all of the sudden subject to search and seizure,” and wanted to know “what was in it for him.”
Dawast, ff pitten :O
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 3 december 2019 @ 09:59:51 #238
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190245521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 05:24 schreef Ulx het volgende:
PostRoz twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 03:06:27 Democrats quietly debate expanding impeachment articles beyond Ukraine Via @:rachaelmbade https://t.co/OjsbZRM1sS reageer retweet
Goed, lijkt me geen overbodige luxe. Mueller/Rusland en de corruptie en zelfverrijking mogen wat mij betreft ook wel worden genoemd.
Dat zouden ze kunnen doen, maar dan jaag je misschien wel de helft van de republikeinen tegen je in het harnas die niet meer geconfronteerd willen worden met het Mueller onderzoek.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190245558
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 05:24 schreef Ulx het volgende:
PostRoz twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 03:06:27 Democrats quietly debate expanding impeachment articles beyond Ukraine Via @:rachaelmbade https://t.co/OjsbZRM1sS reageer retweet
Goed, lijkt me geen overbodige luxe. Mueller/Rusland en de corruptie en zelfverrijking mogen wat mij betreft ook wel worden genoemd.
Ow, laten ze Pence “meenemen”.

En in dat filmpje van Cuomo met die wezel rep., zie je de man gelijk zijn oren dichtstoppen met “Really” als Cuomo in een tirade gaat in een uitleg over de server en de cloud.
Hij heeft géen benúl van de internet techniek van 2016.
Daar zijn toch aides voor om uit te leggen 8)7
Sorry linkje tweet ben ik kwijt.
pi_190245870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:59 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat zouden ze kunnen doen, maar dan jaag je misschien wel de helft van de republikeinen tegen je in het harnas die niet meer geconfronteerd willen worden met het Mueller onderzoek.
Vette pech voor die Republikeinen. Ze kunnen -hoe Barr het ook gesponnen heeft- Mueller niet in een kluis verstoppen. Rachel Maddow zei al maanden geleden dat Mueller een roadmap had gemaakt, en dat het slechts nodig was de puntjes te verbinden.
Er doen 6 comité's onderzoek voor de procedure, daar zit genoeg nader ondrrzoek bij naar de onthullingen van Mueller.

Wat hij allemaal boven tafel bracht kan je heel helder uitgelegd beluisteren op https://www.lawfareblog.com/tagged/report-podcast

Ook helder:
blakesmustache twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 15:15:18 Thread: House Democrats have a strategy for removing Trump from office. Not only is it a good strategy, it’s the very best strategy available in terms of both substance and timing. This thread will explain what the House is doing and why. Please read on and retweet. reageer retweet
pi_190245984
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:34 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Wat hij allemaal boven tafel bracht kan je heel helder uitgelegd beluisteren op https://www.lawfareblog.com/tagged/report-podcast

Jammer dat ze geen transcripts van de podcasts geven...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_190246056
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:46 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Jammer dat ze geen transcripts van de podcasts geven...
Och, je kan luisteren tijdens het koken, lopen, stofzuigen of wat dan ook. Ik vind het wel gemakkelijk. En doordat er commentaren en interviews (ook choppertalks) tussendoor zitten die gestelde zaken onderstrepen, ook niet vervelend om naar te luisteren.

Ook de ontkenningen, meerdere van Trump tijdens de verkiezingen, toen hij al kandidaat was, dat hij geen economische banden met Rusland had, terwijl hij op dat moment onderhandelde over de Trumptower in Moskou, wat hij geheim hield omdat hij sowieso niet verwacht had te winnen en er miljoenen te verdienen waren (getuigenis Cohen in "De Fxer flips" https://www.lawfareblog.com/report-episode-fourteen-fixer-flips ) maken al duidelijk dat hij op die gronden eigenlijk nooit kandidaat had mogen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:12:37 #243
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190246216
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:34 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Vette pech voor die Republikeinen. Ze kunnen -hoe Barr het ook gesponnen heeft- Mueller niet in een kluis verstoppen. Rachel Maddow zei al maanden geleden dat Mueller een roadmap had gemaakt, en dat het slechts nodig was de puntjes te verbinden.
Er doen 6 comité's onderzoek voor de procedure, daar zit genoeg nader ondrrzoek bij naar de onthullingen van Mueller.

Wat hij allemaal boven tafel bracht kan je heel helder uitgelegd beluisteren op https://www.lawfareblog.com/tagged/report-podcast

Ook helder:
blakesmustache twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 15:15:18 Thread: House Democrats have a strategy for removing Trump from office. Not only is it a good strategy, it’s the very best strategy available in terms of both substance and timing. This thread will explain what the House is doing and why. Please read on and retweet. reageer retweet
Dat kan allemaal wel zijn, maar hoe gaat dit het stemgedrag bepalen bij de republikeinen als er moet worden beslist over een eventuele afzetting? Misschien gaan ze hun mening laten beïnvloeden omdat het Barr report van afgelopen zomer dat ook deed, en simpelweg de feiten negeren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190246340
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat kan allemaal wel zijn, maar hoe gaat dit het stemgedrag bepalen bij de republikeinen als er moet worden beslist over een eventuele afzetting? Misschien gaan ze hun mening laten beïnvloeden omdat het Barr report van afgelopen zomer dat ook deed, en simpelweg de feiten negeren.
Maar hoe actief wil je dit soort appeasment meenemen?

Er is overduidelijk fout gehandeld en dan heb je toch de morele plicht om dat te onderzoeken en indien nodig consequenties aan verbinden?
pi_190246384
Blijkbaar ging de leider - op papier - helemaal los in de pressco van 52 minuten, terwijl nato-overleg nog moet beginnen. Londen.
CNN ontploft met verontwaardiging.

En als een Rep.senator al zó nitwit reageert op de opmerkingen van Cuomo in een interview...hoe moet de stemmer dan weten hóe het zit.
Voorgelogen en bedrogen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 december 2019 @ 11:31:41 #246
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190246420
Acyn twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 02:29:23 Tucker: I should say for the record that I’m totally opposed to these sanctions and I don’t think we should be at war with Russia and I think we should take the side of Russia if we have to choose between Russia and Ukraine https://t.co/aWvj4j8lII reageer retweet
If Tucker don’t like the USA then Tucker should leave it.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:33:34 #247
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190246435
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:23 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Maar hoe actief wil je dit soort appeasment meenemen?

Er is overduidelijk fout gehandeld en dan heb je toch de morele plicht om dat te onderzoeken en indien nodig consequenties aan verbinden?
Hoe schat jij de morele bagage van de republikeinen van nu in? ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190247595
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat kan allemaal wel zijn, maar hoe gaat dit het stemgedrag bepalen bij de republikeinen als er moet worden beslist over een eventuele afzetting? Misschien gaan ze hun mening laten beïnvloeden omdat het Barr report van afgelopen zomer dat ook deed, en simpelweg de feiten negeren.
De goedwillende en integere mensen in de Verenigde Staten -Democraat, onpartijdig of Republikein- hebben maar één kans: nu zoveel senatoren bewust blind zijn of koppig de andere kant opkijken, nu ze doof zijn voor alles wat hun niet bevalt of het overschreeuwen, nu de Trump-cult-aanhangers switchen van zender om aan de waarheid te ontkomen: de hele beerput open en over hun dure schoenen, zodat ze er niet aan ontkomen te ruiken dat alles aan en om Trump stinkt.
Denk je nou echt dat als de Democraten een deel van het overduidelijke bewijs wegmoffelen om goodwill te tonen dat dit dat beloond zal worden door steun? Natuurlijk niet, dan gaan ze nog harder roepen dat er eigenlijk niets aan de hand is.
De hele beerput over hun voeten, zodat de feiten simpelweg niet meer genegeerd kunnen worden. Dat is de enige manier. De timing van Pelosi is perfect, alles komt tegelijk.
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:13:41 #249
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190247741
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:05 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

De goedwillende en integere mensen in de Verenigde Staten -Democraat, onpartijdig of Republikein- hebben maar één kans: nu zoveel senatoren bewust blind zijn of koppig de andere kant opkijken, nu ze doof zijn voor alles wat hun niet bevalt of het overschreeuwen, nu de Trump-cult-aanhangers switchen van zender om aan de waarheid te ontkomen: de hele beerput open en over hun dure schoenen, zodat ze er niet aan ontkomen te ruiken dat alles aan en om Trump stinkt.
Denk je nou echt dat als de Democraten een deel van het overduidelijke bewijs wegmoffelen om goodwill te tonen dat dit dat beloond zal worden door steun? Natuurlijk niet, dan gaan ze nog harder roepen dat er eigenlijk niets aan de hand is.
De hele beerput over hun voeten, zodat de feiten simpelweg niet meer genegeerd kunnen worden. Dat is de enige manier. De timing van Pelosi is perfect, alles komt tegelijk.
Vergeet niet dat Trump al zo lang als hij zich met politieke "zaken" bezighoudt probeert de publieke opinie naar zijn wil om te buigen. Naar de stemmer met leugens en geraaskal wat het altijd goed doet bij de simpelen van geest, bij de politici met intimidatie, geld? of misschien simpelweg chantage (het is namelijk erg bizar dat Lindsay Graham ineens 180 graden is omgedraaid) het is dan ook onnodig te vermelden dat de (plotselinge) dood van Epstein aardig wat politici erg nerveus hebben gemaakt. maar dit gaat hem niet helpen bij de democraten, zelfs al heeft hij de helft van de rechters naar zijn voorkeur vervangen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:24:23 #250
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_190247938
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:27 schreef AnneX het volgende:
Blijkbaar ging de leider - op papier - helemaal los in de pressco van 52 minuten, terwijl nato-overleg nog moet beginnen. Londen.
CNN ontploft met verontwaardiging.

En als een Rep.senator al zó nitwit reageert op de opmerkingen van Cuomo in een interview...hoe moet de stemmer dan weten hóe het zit.
Voorgelogen en bedrogen.

Het was alweer een beschamende vertoning, maar ja blijkbaar zien sommige mensen hier een sterke leider in. Hele interessante materie eigenlijk wel.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')