Geeft idd wel inzicht ook. Er zijn gelukkig mensen die onder spanning wél nadenken. Chapeau.quote:
Meer geneigd tot concureren dan tot samenwerken, beetje van de vergelding.quote:Op maandag 9 december 2019 21:24 schreef Pap89 het volgende:
Vooral omdat die dan ook echt denkt het goed gedaan te hebben, zijn eigendunk was steeds erg hoog.
Dat klinkt als Khalid vind ik. Slechte cover, stoken. Die mag ook wel een tik op de vingers..quote:Op maandag 9 december 2019 21:33 schreef svann het volgende:
[..]
Meer geneigd tot concureren dan tot samenwerken, beetje van de vergelding.
Zet het team natuurlijk ook wel toe aan door hen op de vingers te tikken over het delen van persoonlijke informatie.
Maar verder moet je natuurlijk wel collegiaal zijn. Best verwarrend soms.
Dat was te verwachten dat hij wegging.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:38 schreef Tegan het volgende:
Blij dat Juan weg is.
Verder snap ik echt niet dat iemand heeft geschoten. Dat is echt de klassiekste regel ooit, alleen schieten als je in levensgevaar bent en geen andere opties hebt.
was ook belachelijk geweest als ze op basis van dat verhoor niet beide weggestuurd hadden, wat een faal zeg.quote:Op dinsdag 17 december 2019 02:23 schreef svann het volgende:
Zo, dat gaat hard!
Hoe kun je feiten op foto's ontkennen en denken dat je het goed doet?
Stevige extra test die andere ook niet fantastisch functionerende teams misschien ook niet overleefd hadden.
Nog steeds een leuk programma.
Nee, ik vond dat niemand aanwezig was in het café minstens zo ergquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:32 schreef JJ76 het volgende:
[..]
was ook belachelijk geweest als ze op basis van dat verhoor niet beide weggestuurd hadden, wat een faal zeg.
Als vond ik dat Khalid daar niet had hoeven zitten, was voor mij niet bij slechtste 2 in de proef.
Ja, het feit dat zij de foto's hadden gezien en nog zeiden: jaaa we hadden ze echtquote:Op dinsdag 17 december 2019 02:23 schreef svann het volgende:
Hoe kun je feiten op foto's ontkennen en denken dat je het goed doet?
ja, gewoon een filmpje met de 'echte spionen', hoe zij het gedaan zouden hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:12 schreef Meke het volgende:
Maar ik mis wel een beetje feedback over hoe het dan wél moet. Bijvoorbeeld met die cafésituatie, had ik het wel tof gevonden als ze daarna nog even hadden doorgelopen met een paar tips: hoe positioneer je je met z'n drieën? Waar ga je zitten? Hoe kun je subtiel bewegen? Altijd de tafel checken op 't einde, etc..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |