Vind het sowieso wel interessant, al zal het inderdaad ongetwijfeld een commercieel sausje gekregen hebben, om het spannender te maken.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:44 schreef Meke het volgende:
Ben benieuwd, ga dit wel een kans gevenBeetje in het straatje van Hunted en de Buit verwacht ik, zal wel een promopraatje voor de overheid zijn, maar soit
Dat moet nog blijken, maar ik zou het een beetje jammer vinden als het echt als een soort spelletje wordt neergezet. Laat 't maar lekker realistisch en zwaar zijn.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:05 schreef svann het volgende:
Misschien wel boeiend.
Komt er dan een Kroongetuige-achtige setting waarin ze moeten overleven?
Of dat in ieder geval de deelnemers denken dat het echt isquote:Op donderdag 28 november 2019 19:22 schreef I het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken, maar ik zou het een beetje jammer vinden als het echt als een soort spelletje wordt neergezet. Laat 't maar lekker realistisch en zwaar zijn.
Ik had hem nog op mijn lijstje om terug te kijken, maar begrijp dat ik mijn verwachtingen (nog verderquote:Op maandag 2 december 2019 22:07 schreef Burdie het volgende:
Wie heeft er gekeken?
Mensen, dit is toch geen opleiding.
Op zich is het programma wel geinig, maar bij een opleiding verwacht ik instructies. Theorie. Les. Dit is meer één grote competentietest.quote:Op maandag 2 december 2019 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had hem nog op mijn lijstje om terug te kijken, maar begrijp dat ik mijn verwachtingen (nog verder) naar beneden moet bijstellen?
Het zendertje zal het niet meer doen als ze diep dat gewapend betonnen gebouw in gaat.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:43 schreef Meke het volgende:
Maar dacht ook nog dat die Marit misschien wel in scène is gezet want WAT gebeurde daar in dat metrostationHoezo was ze kwijt en hoe lang?!
Ja dat denk ik ook, maar hoezo haalden ze haar na het aflopen van de opdracht dan niet even op?quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:24 schreef svann het volgende:
[..]
Het zendertje zal het niet meer doen als ze diep dat gewapend betonnen gebouw in gaat.
Maar als er meer achter blijkt te zitten heb jij een bonuspunt.
Vond de eerste aflevering zeker wel amussant, ook goed dat er snel wat afvallers zijn want waren wat te veel kandidaten om zo snel te leren kennen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:43 schreef Meke het volgende:
Ik vond het tempo ook heel hoog met twee afvallers en meteen bekend maken van die dubbelspion![]()
Ik vraag me wel af hoe die selectie gaat. Ik zie nooit oproepen voorbij komen voor dit soort programma's.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:15 schreef FYazz het volgende:
Screening had wel iets beter gekund. Bij Juan, Bob, Tony, Marit en Hugo was het direct duidelijk dat zij ongeschikt zijn.
Ik vraag me ook af of Martje niet te opvallend is, Khalid te aanwezig en Anja is denk ik niet stressbestendig en geconcentreerd genoeg.
Maar goed, er moeten natuurlijk ook ongeschikte kandidaten bij zitten om zo duidelijk te maken wat wel geschikt is
Misschien huren ze hiervoor een castingbureau in.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe die selectie gaat. Ik zie nooit oproepen voorbij komen voor dit soort programma's.
Nou! Viel mij ook op. Leek wel een antieke detective.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:49 schreef Flitskikker het volgende:
Soms een beetje te 'gemaakt'. Als je niet wilt opvallen, moet je natuurlijk niet met één oortje in lopen en de hele tijd in je jas praten.
Ja zal inderdaad via castingbureau gaan, kandidaten selecteren uit de inschrijvingen voor Hunted bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:29 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Misschien huren ze hiervoor een castingbureau in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |