SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Is Hakim Ziyech de grootste Ajacied sinds Wesley Sneijder?Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
"Not better than McTominay"quote:Op woensdag 27 november 2019 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Begint toch wel een terugkerend item te worden. En de topclubs maar slapen in Europa.
Ik vind het best!²
~RedcafeIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Ik heb Ziyech nog nooit een slechte wedstrijd zien spelen pfft. Hopelijk is die arm blessure niets.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Rafa, Theo, Verhoeven of Overmars xDquote:Op woensdag 27 november 2019 23:00 schreef SaferSephy het volgende:
Is Hakim Ziyech de grootste Ajacied sinds Wesley Sneijder?![]()
Schuurs en Martinez allebei prima, zeker Schuurs.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wesley en grootste in één zinquote:Op woensdag 27 november 2019 23:00 schreef SaferSephy het volgende:
Is Hakim Ziyech de grootste Ajacied sinds Wesley Sneijder?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
HiHaHoquote:Op woensdag 27 november 2019 23:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wesley en grootste in één zin![]()
Lol, ben je hier serieus?quote:Op woensdag 27 november 2019 23:02 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb Ziyech nog nooit een slechte wedstrijd zien spelen pfft. Hopelijk is die arm blessure niets.![]()
![]()
Het is dat je bijna kunt invullen dat Ten Hag Ziyech gaat meenemen aankomende zomer, maar anders zie ik 'm best de rest van zijn carriere bij Ajax blijven...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ben met Frozen eens dat zonder Veltman het stuk rustiger is. Kan je Veltman altijd nog inbrengen. Dan heeft ie niet rood voor de 80e minuut.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:03 schreef Pedroso het volgende:
Schuurs en Martinez allebei prima, zeker Schuurs.![]()
Heeft ook wel te maken met het spel van Lillequote:Op woensdag 27 november 2019 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben met Frozen eens dat zonder Veltman het stuk rustiger is. Kan je Veltman altijd nog inbrengen. Dan heeft ie niet rood voor de 80e minuut.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Onana
Dest - Schuurs - Blind - Tagliafico
Donny - Martinez
Neres - Ziyech - Promes
Tadic
Imho beste opstelling als iedereen fit is. Mazraoui moet domme fouten uit zn spel halen, Alvarez is iets te traag maar zou ook optie zijn voor CV om te testen.![]()
Schuurs verdedigt veel meer met zijn voeten en lijf terwijl Veltman echt altijd zijn handen nodig heeft om een mannetje af te stoppenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Mits Dest dat achterlijke nonchalante/ziekenhuisballetjes er eens een keertje uit haaltquote:Op woensdag 27 november 2019 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana
Donny - Martinez
Neres - Ziyech - Promes
Tadic
Imho beste opstelling als iedereen fit is.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Martinez ook hoor he. Prima optie.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:03 schreef Pedroso het volgende:
Schuurs en Martinez allebei prima, zeker Schuurs.
We hebben nu twee CL waardige varianten:
------------Onana-----------------
Dest-Schuurs-Martinez-Nico
------------------Mazza------------
----------Beek---------------------
-------------Ziyech----------------
-Neres----Tadic------Promes
of
------------Onana-----------------
Mazza-Veldman-Blind-Nico--
-------------Martinez-------------
----------Beek---------------------
-------------Ziyech----------------
-Neres----Tadic------Promes
Wat een luxe voor een Nederlandse clubVoor al uw FIFA lijstjes!
Ik heb hem zo vaak afgebrand zien worden door jullie Ajacieden, dus dat lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:02 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb Ziyech nog nooit een slechte wedstrijd zien spelen pfft.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2019 23:08:55 ]![]()
Jeugdigheidquote:Op woensdag 27 november 2019 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mits Dest dat achterlijke nonchalante/ziekenhuisballetjes er eens een keertje uit haaltNoussair kan daar ook wel spelen, vorig jaar best oke. Alleen zijn matige kaarten in 1e helft mogen er wel uit
![]()
Absoluut, als je dit centrum aan het spelen krijgt heb je met Schuurs een potentiële De Ligt.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana
Donny - Martinez
Neres - Ziyech - Promes
Tadic
Imho beste opstelling als iedereen fit is. Mazraoui moet domme fouten uit zn spel halen, Alvarez is iets te traag maar zou ook optie zijn voor CV om te testen.Voor al uw FIFA lijstjes!
Imo Mazraoui ipv Dest, en toch nog wel Veltman ipv Schuurs.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana
Donny - Martinez
Neres - Ziyech - Promes
Tadic
Imho beste opstelling als iedereen fit is. Mazraoui moet domme fouten uit zn spel halen, Alvarez is iets te traag maar zou ook optie zijn voor CV om te testen.![]()
Mazraoui deed het daar de afgelopen weken wel echt prima imo, maar ook die heeft zat verbeterpuntjes jaquote:Op woensdag 27 november 2019 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JeugdigheidNoussair kan daar ook wel spelen, vorig jaar best oke. Alleen zijn matige kaarten in 1e helft mogen er wel uit
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is Ziyech qua persoonlijkheid zo ongelofelijk gegroeid
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik zag ook soms De Ligt deze wedstrijdquote:Op woensdag 27 november 2019 23:09 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Absoluut, als je dit centrum aan het spelen krijgt heb je met Schuurs een potentiële De Ligt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Mazraoui op het middenveld is iets teveel kamikaze... dat overkomt 'm op de rechtsbackpositie stukken minderOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
@wimderon al iets meer overtuigd van Donny een plekkie naar achter?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nou dit ja!!quote:Op woensdag 27 november 2019 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Ziyech qua persoonlijkheid zo ongelofelijk gegroeidleuk interview.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Moet in de Eredivisie dan wel weer prima kunnenquote:Op woensdag 27 november 2019 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Mazraoui op het middenveld is iets teveel kamikaze... dat overkomt 'm op de rechtsbackpositie stukken minderMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gewoon een sympathieke gast geworden :-)quote:Voor al uw FIFA lijstjes!
Tadic interview genot <3Voor al uw FIFA lijstjes!
Ben ook niet kapot van Alvarez. lijkt wel of ie in zijn broek gepoept heeft als ie sprint.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Mazraoui op het middenveld is iets teveel kamikaze... dat overkomt 'm op de rechtsbackpositie stukken minderAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Past gewoon minder in dit elftal.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben ook niet kapot van Alvarez. lijkt wel of ie in zijn broek gepoept heeft als ie sprint.And what rough beast, its hour come round at last,
Die mist snelheid maar kan op het middenveld wel prima uit de voeten, zo snel als die gasten van Lille zijn er ook maar weinigquote:Op woensdag 27 november 2019 23:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben ook niet kapot van Alvarez. lijkt wel of ie in zijn broek gepoept heeft als ie sprint.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja mooi man. Niet meer zo boos de hele tijd.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Ziyech qua persoonlijkheid zo ongelofelijk gegroeid![]()
"Ajax maakte dit seizoen al negen uitdoelpunten (eerder werd het 0-3 in Valencia en 4-4 tegen Chelsea) in de Champions League. Nooit eerder was een Nederlandse club zo vaak trefzeker op vreemde bodem in de groepsfase.
Door de zege is Ajax nog altijd ongeslagen in Europese uitwedstrijden onder trainer Erik ten Hag. De coach zag zijn ploeg voor de achtste keer niet verliezen op vreemde bodem in de Champions League, alleen Louis van Gaal en Josep Guardiola deden hem dat voor."
Voor al uw FIFA lijstjes!
Sommige mensen hebben net wat meer tijd nodig om het te zien.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:12 schreef Szura het volgende:
@:wimderon al iets meer overtuigd van Donny een plekkie naar achter?![]()
ondertussen 14(!) uitwedstrijden ongeslagenquote:Op woensdag 27 november 2019 23:20 schreef SaferSephy het volgende:
"Ajax maakte dit seizoen al negen uitdoelpunten (eerder werd het 0-3 in Valencia en 4-4 tegen Chelsea) in de Champions League. Nooit eerder was een Nederlandse club zo vaak trefzeker op vreemde bodem in de groepsfase.
Door de zege is Ajax nog altijd ongeslagen in Europese uitwedstrijden onder trainer Erik ten Hag. De coach zag zijn ploeg voor de achtste keer niet verliezen op vreemde bodem in de Champions League, alleen Louis van Gaal en Josep Guardiola deden hem dat voor."![]()
Dit gaat 'em, zeker na de winterstop, wel worden denk ik ja.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana
Donny - Martinez
Neres - Ziyech - Promes
Tadic
Bizarre reeksquote:Op woensdag 27 november 2019 23:22 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
ondertussen 14(!) uitwedstrijden ongeslagen
Heb ik al eerder aangegeven. Er wordt nu heel anders gespeeld dan vorig seizoen en eerder dit seizoen, waardoor hij daar wat beter kan functioneren dan wanneer het uitgangspunt is dat de twee middenvelders het spel maken. De kwetsbaarheid in de omschakeling (en daardoor de kansen tegen en de kaarten die gepakt moeten worden) blijft erin zitten met deze speelwijze.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:12 schreef Szura het volgende:
@:wimderon al iets meer overtuigd van Donny een plekkie naar achter?![]()
Ik las ergens 14 keer of kijken ze alleen naar de hoofdfase? maar dan nog is het 9xquote:Op woensdag 27 november 2019 23:20 schreef SaferSephy het volgende:
Door de zege is Ajax nog altijd ongeslagen in Europese uitwedstrijden onder trainer Erik ten Hag. De coach zag zijn ploeg voor de achtste keer niet verliezen op vreemde bodem in de Champions League, alleen Louis van Gaal en Josep Guardiola deden hem dat voor."
Volgens mij staan we al 5 speelronden bovenaan en dan nog kun je derde worden.No bitch to me![]()
Ik vond het gelegenheidsduo achterin prima vandaag. Vooral Martinez blijft echt een heerlijke speler.
Zuur dat Labyad geblesseerd uitviel. Die deed het weer best prima. Lang vond ik wat wisselend.
Blijf me vooral afvragen of we nou echt niets beters hebben dan Siem.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja. Een "slechte wedstrijd van Ziyech" is altijd nog beter dan het gemiddelde van het gehele Ajax team die op dat moment speelt.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Tja, anders spelen hoort erbij. Donny deed het incidenteel al alleraardigst als 6 onder Bosz.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb ik al eerder aangegeven. Er wordt nu heel anders gespeeld dan vorig seizoen en eerder dit seizoen, waardoor hij daar wat beter kan functioneren dan wanneer het uitgangspunt is dat de twee middenvelders het spel maken. De kwetsbaarheid in de omschakeling (en daardoor de kansen tegen en de kaarten die gepakt moeten worden) blijft erin zitten met deze speelwijze.![]()
Labyad oogt wel altijd alsof ie niet fit genoeg is om het een hele pot vol te houden, nu is die blessure ook een stukje pech natuurlijk, maar het is misschien net het verschil of je lijf topfit is of niet...quote:Op woensdag 27 november 2019 23:25 schreef Monolith het volgende:
Ik vond het gelegenheidsduo achterin prima vandaag. Vooral Martinez blijft echt een heerlijke speler.
Zuur dat Labyad geblesseerd uitviel. Die deed het weer best prima. Lang vond ik wat wisselend.
Blijf me vooral afvragen of we nou echt niets beters hebben dan Siem.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee, echt niet. En vorig jaar en begin dit seizoen onder Ten Hag was het ook een ramp. Pas toen hij daar vast kwam te staan en het spel veel directer via Blind naar de voorste vier of via opkomende backs gaat speelt hij daar acceptabel.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, anders spelen hoort erbij. Donny deed het incidenteel al alleraardigst als 6 onder Bosz.![]()
Rosenborg-uit lijkt echt een eeuwigheid geledenquote:Op woensdag 27 november 2019 23:22 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
ondertussen 14(!) uitwedstrijden ongeslagen
Oh.![]()
Lang was wel fel en attent, maar je ziet dat hij technisch de finesse mist.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:25 schreef Monolith het volgende:
Blijf me vooral afvragen of we nou echt niets beters hebben dan Siem.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Lijkt mij dat Labyad er wel even uit ligt. Dan wordt het nu wel echt hopen dat Ziyech, Tadic en Promes de winterstop halen.![]()
The return of Bandéquote:Op woensdag 27 november 2019 23:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lijkt mij dat Labyad er wel even uit ligt. Dan wordt het nu wel echt hopen dat Ziyech, Tadic en Promes de winterstop halen.Oh.![]()
Garay geschorst bij Valencia tegen Ajax, scheelt nog iets. Hopelijk gewoon op de winst. Het zal wel weer zo'n zenuwslopende wedstrijd worden. Of die gasten van Lille moeten er per ongeluk er wel eens een paar inschieten bij Chelsea.![]()
Geef Lang daar maar de kans en laat het middenveld in tact...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
En hij wil veel te graag zelf.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lang was wel fel en attent, maar je ziet dat hij technisch de finesse mist.![]()
We moeten gewoon winnen voor groepswinst.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Garay geschorst bij Valencia tegen Ajax, scheelt nog iets. Hopelijk gewoon op de winst. Het zal wel weer zo'n zenuwslopende wedstrijd worden. Of die gasten van Lille moeten er per ongeluk er wel eens een paar inschieten bij Chelsea.Oh.![]()
Wel benieuwd of ten Hag het uiteindelijk aandurft om Blind - Schuurs het centrum te maken, uiteindelijk is het wel de toekomst.
Misschien niet eens heel gek idee om Veltman te verkopen deze winter als er een PL club komt.![]()
Bij dat eerste moment had ie moeten afleggen en werd ie (terecht) de huid vol gescholden door Tadic. Bij dat tweede moment had ie volgens mij prima zelf kunnen schieten, maar durfde niet meer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En hij wil veel te graag zelf.![]()
meh, lekker de bus parkeren. Centrum met Schuurs/Blind en Martinez/Alvarez als dubbel slot op het middenveld.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten gewoon winnen voor groepswinst.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
FK Rostov brrrrquote:Op woensdag 27 november 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rosenborg-uit lijkt echt een eeuwigheid geledenVoor al uw FIFA lijstjes!
Toen wilde 'ie terugleggen op Onanaquote:Op woensdag 27 november 2019 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij dat eerste moment had ie moeten afleggen en werd ie (terecht) de huid vol gescholden door Tadic. Bij dat tweede moment had ie volgens mij prima zelf kunnen schieten, maar durfde niet meer waarschijnlijk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Nee dan gaat het juist mis.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
meh, lekker de bus parkeren. Centrum met Schuurs/Blind en Martinez/Alvarez als dubbel slot op het middenveld.Oh.![]()
Maar gewoon in zijn hele manier van spelen. Ik erger me kapot. Hij is helemaal niet in de positie om ego te doen. In dat opzicht heb je meer aan figuren als Veltman.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij dat eerste moment had ie moeten afleggen en werd ie (terecht) de huid vol gescholden door Tadic. Bij dat tweede moment had ie volgens mij prima zelf kunnen schieten, maar durfde niet meer waarschijnlijk.![]()
Zonder de blamage bij De Graafschap ook niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Besef, zonder die pot hadden we Ziyech nooit gehad.Oh.![]()
Die pot was inderdaad het begin van de ommekeer, maar het moest nog een keer misgaan tegen Rostov.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder de blamage bij De Graafschap ook niet.![]()
Ziyech niet halen omdat we Gudelj en Bazoer al hadden voor het middenveld.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die pot was inderdaad het begin van de ommekeer, maar het moest nog een keer misgaan tegen Rostov.
Wat een tijden
Oh.![]()
Ziyech is meer een speeltuinvoetballer, Gudelj heeft echt dat onverzettelijke. #winnaarsmentaliteit #fysiekquote:Op woensdag 27 november 2019 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech niet halen omdat we Gudelj en Bazoer al hadden voor het middenveld.
Wat een tijdenIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Arsenal die 80 miljoen aan Lille heeft betaald voor een random speler en Ziyech niet goed genoeg vindt![]()
![]()
![]()
![]()
Mazzraoui moet zich gewoon op rb positie focussen. Middenveld is die veel te slordig voor in balbezit, en dribbels die resteren in balverlies.
Overigens snap ik niet waarom ik hier lees dat Dest veel beter is, tegen Chelsea liet Mazzraoui gewoon zien dat hij eerste keus is imo.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Daarnaast is het middenveld vd beek, martinez, ziyech gewoon veel te goed om daar iets te veranderen.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:46 schreef marp0 het volgende:
Mazzraoui moet zich gewoon op rb positie focussen. Middenveld is die veel te slordig voor in balbezit, en dribbels die resteren in balverlies.
Overigens snap ik niet waarom ik hier lees dat Dest veel beter is, tegen Chelsea liet Mazzraoui gewoon zien dat hij eerste keus is imo.![]()
Veltman. Gaat. Niet. Weg.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:36 schreef Simmertje het volgende:
Wel benieuwd of ten Hag het uiteindelijk aandurft om Blind - Schuurs het centrum te maken, uiteindelijk is het wel de toekomst.
Misschien niet eens heel gek idee om Veltman te verkopen deze winter als er een PL club komt.![]()
Ziyech naar Arsenal is een stap achteruit (nu 2 stappen)quote:Op woensdag 27 november 2019 23:43 schreef Simmertje het volgende:
Arsenal die 80 miljoen aan Lille heeft betaald voor een random speler en Ziyech niet goed genoeg vindt![]()
![]()
![]()
Sontje Hansen en Unuvar er maar bij halenquote:Op woensdag 27 november 2019 23:46 schreef TornadoDK het volgende:
Loopt er in de jeugd/jong Ajax geen leuke buitenspeler?
Oh.![]()
Noa gewoon wat meer minuten laten makenquote:Op woensdag 27 november 2019 23:46 schreef TornadoDK het volgende:
Loopt er in de jeugd/jong Ajax geen leuke buitenspeler?Voor al uw FIFA lijstjes!
Prima resultaat, Mazraoui moet hij maar niet meer op het middenveld zetten, ik vond Lang best aardig invallen, heeft meer diepgang en dreiging dan Labyad![]()
dat kan dit Ajax niet, gewoon vol voor de winst gaan en als Valencia net zo'n dag heeft als vandaag kan je Onana gewoon vrij gevenquote:Op woensdag 27 november 2019 23:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
meh, lekker de bus parkeren. Centrum met Schuurs/Blind en Martinez/Alvarez als dubbel slot op het middenveld.![]()
Je moet gewoon groepswinnaar worden.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan dit Ajax niet, gewoon vol voor de winst gaan en als Valencia net zo'n dag heeft als vandaag kan je Onana gewoon vrij geven
Daar hoort Ajax ook gewoon te staan in deze poule.Oh.![]()
op zich wel jaquote:Op donderdag 28 november 2019 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet gewoon groepswinnaar worden.
Daar hoort Ajax ook gewoon te staan in deze poule.![]()
Waarom niet de Huntelaar-variant weer eens van stal halen tegen Valencia? Dan verhuist Tadic naar de rechtsbuiten en heb je Ziyech op 10. Qua scorend vermogen ga je er dan alleen maar op vooruit aangezien Tadic dit seizoen vooralsnog niet echt op schot is (wel veel assists en balvast uiteraard).
Verder bekoort Schuurs mij veel meer dan Veltman.![]()
Huntelaar komt voetballend tekort voor de basis.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:26 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom niet de Huntelaar-variant weer eens van stal halen tegen Valencia? Dan verhuist Tadic naar de rechtsbuiten en heb je Ziyech op 10. Qua scorend vermogen ga je er dan alleen maar op vooruit aangezien Tadic dit seizoen vooralsnog niet echt op schot is (wel veel assists en balvast uiteraard).
Verder bekoort Schuurs mij veel meer dan Veltman.Oh.![]()
En Noa Lang niet?quote:Op donderdag 28 november 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar komt voetballend tekort voor de basis.![]()
Een wijs man zei ooit: “Never change a winning team.”quote:Op donderdag 28 november 2019 00:26 schreef AmaninFull het volgende:
Verder bekoort Schuurs mij veel meer dan Veltman.![]()
Met tien punten nog niet save
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Als Huntelaar bij kansen gewoon doet wat ie altijd doet, afdrukken, waarom zou je dan nog malen om meevoetballen? Lang had ook een grote kans waar hij voor eigen succes moest gaan maar dat niet aandurfde. Dat wordt dan vergeten. Ook kon hij een keer afgeven op Tadic die wild stond te gebaren maar deed hij het niet. Het ziet er allemaal leuk uit bij Lang, maar rendement ho maar.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is voetballend wel prima hoor, viel vandaag ook goed in.![]()
Omdat het essentieel is voor ons gehele aanvalsspel dat iedereen kan meevoetballen en combineren met elkaar, en er zit genoeg koelbloedigheid in het team als het op afmaken aankomt.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:34 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Als Huntelaar bij kansen gewoon doet wat ie altijd doet, afdrukken, waarom zou je dan nog malen om meevoetballen? Lang had ook een grote kans waar hij voor eigen succes moest gaan maar dat niet aandurfde. Dat wordt dan vergeten. Ook kon hij een keer afgeven op Tadic die wild stond te gebaren maar deed hij het niet. Het ziet er allemaal leuk uit bij Lang, maar rendement ho maar.
En ja dat deed Lang slecht maar die tweede keer gaf hij natuurlijk voor omdat hij eerder al op zijn kop kreeg dus wilde hij niet weer zelf gaan. Hoort bij een jeugdige speler.Oh.![]()
Europa league zou een enorme deceptie zijn.quote:
Thuis tegen Valencia zou je minimaal een punt kunnen behalen. Dat is al genoeg.
Als ze het thuis tegen Valencia nog verneuken, dan verdienen ze het ook niet.![]()
hoezo?quote:Op donderdag 28 november 2019 00:57 schreef Tjacka het volgende:
Pfff de Franse politie zijn criminelen.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Tja, maar wel weer elke week uitdaging in een sterke competitie. Dat vinden die jongens inmiddels ook steeds belangrijker wordenquote:Op woensdag 27 november 2019 23:50 schreef wickedmen030 het volgende:
[..]
Ziyech naar Arsenal is een stap achteruit (nu 2 stappen)![]()
En dat maakt dat die wedstrijden ook goed zijn?quote:Op woensdag 27 november 2019 23:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook in slechte wedstrijden creëert hij altijd wel twee, drie kansen.
Bij ziyech is het alles of niks. Of zoals gisteren, of 40-45 keer balverlies in een wedstrijd.
En dat is ook meteen de reden dat ie nog bij Ajax is.![]()
Hoeveel wedstrijden geleden was dat, 30 ofzo? Messi en Ronaldo zijn ook weleens onzichtbaar als je tientallen wedstrijden terugkijkt.quote:Op donderdag 28 november 2019 06:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat maakt dat die wedstrijden ook goed zijn?
Bij ziyech is het alles of niks. Of zoals gisteren, of 40-45 keer balverlies in een wedstrijd.
En dat is ook meteen de reden dat ie nog bij Ajax is.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 06:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat maakt dat die wedstrijden ook goed zijn?
En dat is ook meteen de reden dat ie nog bij Ajax is.![]()
https://www.google.com/am(...)s-meeste-kansen.htmlquote:Op donderdag 28 november 2019 06:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden geleden was dat, 30 ofzo? Messi en Ronaldo zijn ook weleens onzichtbaar als je tientallen wedstrijden terugkijkt.![]()
Je hebt niets aan die statistieken als je daarmee niet meerekent hoeveel kansen hij maakt voor zijn ploeg. Meer risico is meer balverlies maar ook meer doelpunten als je goed bent zoals hij.quote:Op donderdag 28 november 2019 07:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)s-meeste-kansen.htmlExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Lenny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Uh, goeie. Relevant ook.quote:Op donderdag 28 november 2019 07:15 schreef T3hTommay het volgende:
Leo Alkemade gespot. Willem II fans![]()
![]()
Oh ja hij creëert geweldig veel. Dat klopt. Maar door zoveel balverlies en een heel aantal waardeloze wedstrijden per jaar is hij imo geen wereldtop.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt niets aan die statistieken als je daarmee niet meerekent hoeveel kansen hij maakt voor zijn ploeg. Meer risico is meer balverlies maar ook meer doelpunten als je goed bent zoals hij.![]()
blijft nog even spannend... maar een puntje tegen valencia moet normaliter gewoon kunnen.
eerst twente en willemIIproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
gevaarlijke ploeg hoor Valencia, hadden gisteren ook de meeste kans om te winnenquote:Op donderdag 28 november 2019 08:22 schreef manny het volgende:
blijft nog even spannend... maar een puntje tegen valencia moet normaliter gewoon kunnen.
eerst twente en willemII![]()
Die waardeloze wedstrijden is denk ik van vorige jaar ofzo? Want ik heb ze echt niet gezien van hem.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja hij creëert geweldig veel. Dat klopt. Maar door zoveel balverlies en een heel aantal waardeloze wedstrijden per jaar is hij imo geen wereldtop.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Paar wedstrijden geleden nog tegen RKC. Toen hij als een diva het veld afliep toen hij (terecht) werd gewisseld.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die waardeloze wedstrijden is denk ik van vorige jaar ofzo? Want ik heb ze echt niet gezien van hem.![]()
Gelukkig hebben we dan Blind en Veltman terug. Dan kan Martinez weer naar het middenveld!! Ik zag trouwens dat er het meest mis ging met Dest. Tagliafico moest hem telkens helpen. Maar Masroui heeft een gele kaart. Ik zou Schuurs, Veltman, Blind en Tagliafico plaatsenquote:Op donderdag 28 november 2019 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
gevaarlijke ploeg hoor Valencia, hadden gisteren ook de meeste kans om te winnenExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
je zou zeggen dat die mazzel van Chelsea een keer op is maar zou er niet op gokkenquote:Op donderdag 28 november 2019 08:33 schreef Zocalo het volgende:
Ajax mag ook verliezen van Valencia, zolang Chelsea niet wint toch?![]()
moet zeggen dat ik ze momenteel sympathieker vind dan voorheenquote:Op donderdag 28 november 2019 08:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Hopelijk laat het altijd onsympathieke Chelsea punten liggen tegen Lille.![]()
Nee, opdoeken.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik ze momenteel sympathieker vind dan voorheen![]()
Chelsea schuift gewoon een koffer met 2-3 miljoen onder de tafel door naar Lille en Lille gaat braaf liggen voor een 3-0 nederlaag.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
als Ajax maar doorgaat en gewoon met winst dan is kans ook wel groot dat Chelsea doorgaat, daar kan ik niet wakker van liggen.quote:![]()
ik zie Spurs nog wel op het pad komen met Mou als trainer, dat wordt ook leukquote:Op donderdag 28 november 2019 09:09 schreef PicoMMP het volgende:
Zou toch mooi zijn als we Chelsea later terug kunnen pakken![]()
Zou leuk zijn als we die in de achtste finales tegenkomen.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie Spurs nog wel op het pad komen met Mou als trainer, dat wordt ook leuk![]()
eerst Valencia maar eens afmaken, klinkt raar maar vond ze tegen Ajax beter dan Chelseaquote:Op donderdag 28 november 2019 09:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als we die in de achtste finales tegenkomen.![]()
Groepswinst zou wel echt lekker zijn. Mogelijke tegenstanders:
- Real Madrid
- Tottenham
- Shaktar / Zagreb / Atalanta
- Atletico / Leverkusen
- Liverpool / Napoli / Salzburg
- Inter / Dortmund
- Leipzig / Zenit / Lyon
Ik zie tegen veel van deze ploegen gewoon kansen.![]()
Laten we gewoon eerlijk zijn. Er is geen team ter wereld waar Ajax geen kansen tegen heeft.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:18 schreef PicoMMP het volgende:
Groepswinst zou wel echt lekker zijn. Mogelijke tegenstanders:
- Real Madrid
- Tottenham
- Shaktar / Zagreb / Atalanta
- Atletico / Leverkusen
- Liverpool / Napoli / Salzburg
- Inter / Dortmund
- Leipzig / Zenit / Lyon
Ik zie tegen veel van deze ploegen gewoon kansen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ze moesten ook wel natuurlijk. Zeker in eigen huis.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
eerst Valencia maar eens afmaken, klinkt raar maar vond ze tegen Ajax beter dan Chelsea
Maar goed, in Amsterdam moeten ze ook."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
alsof Chelsea dat nodig heeft. Lille heeft 1 punt in 5 potjes, geen idee waarom die ineens zouden winnen in Londen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Chelsea schuift gewoon een koffer met 2-3 miljoen onder de tafel door naar Lille en Lille gaat braaf liggen voor een 3-0 nederlaag.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Wij gewoon winnen, boeit me echt geen flikker wat die gasten in Londen doen.
Wel fijn dat niemand van Ajax geschorst is tegen Valencia, volle oorlogssterkte dus.![]()
Inderdaad. Alles is te doen.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Laten we gewoon eerlijk zijn. Er is geen team ter wereld waar Ajax geen kansen tegen heeft.![]()
Wel Labyad, maar die was waardeloos. Kan niet mee op dit niveau. Beter gebruikt ten Hag hem om spelers in de competitie rust te gevenquote:![]()
Als je opstelling zo weinig mogelijk wil veranderen gaat Lang meer minuten maken, anders moet Tadic toch linie terug voor Huntelaar. Of je schuift Van de Beek door. Genoeg opties.![]()
Ik denk dat Huntelaar op dit moment meer toevoegt dan Lang, waarvan ik nog lang niet ben overtuigd. Maar goed, jij mag daar anders over denken.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het essentieel is voor ons gehele aanvalsspel dat iedereen kan meevoetballen en combineren met elkaar, en er zit genoeg koelbloedigheid in het team als het op afmaken aankomt.
En ja dat deed Lang slecht maar die tweede keer gaf hij natuurlijk voor omdat hij eerder al op zijn kop kreeg dus wilde hij niet weer zelf gaan. Hoort bij een jeugdige speler.![]()
![]()
Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt wie op rechts staat momenteel, je wilt de rest gewoon niet gaan aanpassen. Je zag ook gister weer dat het minder liep zodra je Martinez van het middenveld haalt.
Martinez, vd Beek, Ziyech, Promes en Tadic. Op die posities moet je gewoon niets wisselen en dus lekker Noa Lang op rechts.![]()
Ik heb trouwens niet het idee dat de VAR tegen Chelsea is. Man man manquote:Op donderdag 28 november 2019 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Ajax maar doorgaat en gewoon met winst dan is kans ook wel groot dat Chelsea doorgaat, daar kan ik niet wakker van liggen.![]()
Heeft iemand nog een GIFje van die actie van Ziyech aan zijlijn, tegen het einde van de wedstrijd? Kon niet goed zien wat hij deed.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
degene die het meest gemist werd was Blind, dat is echt wel een groot verschil in de opbouw met of zonder hemquote:Op donderdag 28 november 2019 10:11 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt wie op rechts staat momenteel, je wilt de rest gewoon niet gaan aanpassen. Je zag ook gister weer dat het minder liep zodra je Martinez van het middenveld haalt.
Martinez, vd Beek, Ziyech, Promes en Tadic. Op die posities moet je gewoon niets wisselen en dus lekker Noa Lang op rechts.![]()
Eens.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
degene die het meest gemist werd was Blind, dat is echt wel een groot verschil in de opbouw met of zonder hem
En toch 0-2 winnen. Ajax![]()
![]()
Gelukkig hebben ze Cillessen op doel staan. Goede reflexen maar matige lijnkeeper. Daar gaat Ajax echt wel tegen scoren.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
gevaarlijke ploeg hoor Valencia, hadden gisteren ook de meeste kans om te winnenOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Het zit ons trouwens niet tegen dit jaar met de wedstrijden voor Europese duels. Nu thuis tegen Willem II, weer een heerlijke voorbereiding eventueel kans om mensen te sparen. Daarnaast 4 dagen rust, thanks KNVB![]()
![]()
Wij zijn straks bijna op volle oorlogssterkte. Maar idd, we mogen vol aan de bak.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
gevaarlijke ploeg hoor Valencia, hadden gisteren ook de meeste kans om te winnen![]()
zo erg was het toch ook weer nietquote:Op donderdag 28 november 2019 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou wat zijn als Ziyech zo niet erbij is tegen Valencia vanwege zijn arm.![]()
Benieuwd hoelang ze het vol blijven houden.twitter:BetweenThePosts twitterde op donderdag 28-11-2019 om 10:44:22Ajax, Champions League, 2019/20 season:Expected goals created: 6.84Goals scored: 12Expected goals conceded: 10.45Goals conceded: 5#UCL reageer retweet
Oh.![]()
de score openen is zo belangrijk dat blijkt maar weer, al was het gisteren meteen het sein om het gas terug te draaien, dat was dan weer jammerquote:Op donderdag 28 november 2019 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd hoelang ze het vol blijven houden.twitter:BetweenThePosts twitterde op donderdag 28-11-2019 om 10:44:22Ajax, Champions League, 2019/20 season:Expected goals created: 6.84Goals scored: 12Expected goals conceded: 10.45Goals conceded: 5#UCL reageer retweet
![]()
Goede reflexen, maar een matige lijnkeeper? Is dat niet een beetje tegenstrijdig? Een keeper met goede reflexen doorgaans toch juist een goede lijnkeeper?quote:Op donderdag 28 november 2019 11:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Cillessen op doel staan. Goede reflexen maar matige lijnkeeper. Daar gaat Ajax echt wel tegen scoren.![]()
Het is dat ik geen zin heb het te openen, maar het is wel tijd voor een "Post hier de goals van Promes na assist van Ziyech filmpjes"-topic.![]()
De kracht van de aanval is de beweging, de positiewisselingen en het voetballend vermogen. Met Huntelaar moet in de spits je anders voetballen voorin en dat maakt het voor de tegenstanders makkelijker. Hoe geweldig ik Huntelaar ook vind, ik zou hem nooit in de basis zetten. Lang is individueel misschien van minder waarde, maar past beter in huidige spel.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:02 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik denk dat Huntelaar op dit moment meer toevoegt dan Lang, waarvan ik nog lang niet ben overtuigd. Maar goed, jij mag daar anders over denken."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
plus dat Lang net als Neres diepgang heeft en dat ontbreekt bij Labyad wel en met Huntelaar in de spits ookquote:Op donderdag 28 november 2019 13:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De kracht van de aanval is de beweging, de positiewisselingen en het voetballend vermogen. Met Huntelaar moet in de spits je anders voetballen voorin en dat maakt het voor de tegenstanders makkelijker. Hoe geweldig ik Huntelaar ook vind, ik zou hem nooit in de basis zetten. Lang is individueel misschien van minder waarde, maar past beter in huidige spel.![]()
Prima plan. Het is dat ik mobiel zitquote:Op donderdag 28 november 2019 12:48 schreef Bugno3 het volgende:
Het is dat ik geen zin heb het te openen, maar het is wel tijd voor een "Post hier de goals van Promes na assist van Ziyech filmpjes"-topic.
Wat zou de marktwaarde van vd Beek nu zo'n beetje zijn?Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
VBL / Post hier de goals van Promes na assist van Ziyechquote:Op donderdag 28 november 2019 13:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Prima plan. Het is dat ik mobiel zit![]()
Denk nog steeds 60-70 miljoen euro. We moeten echt in de knock out fase van het toernooi gaan presteren wil dat hoger gaan worden.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:59 schreef Hathor het volgende:
Wat zou de marktwaarde van vd Beek nu zo'n beetje zijn?![]()
Toch nog n tricky dingetje, niet hopen op een Tottenham scenario tegen Valencia"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Topics in augustus zijn altijd leuk om terug te kijken. TADIC MISKOOP TE DUUR, BLIND VEEEEEL TE DUUR, PROMES ONNODIGE AANKOOP.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:11 schreef Boussaadia het volgende:
Promes echt een kut aankoop.
Groetjes Nick.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2019 14:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Topics in augustus zijn altijd leuk om terug te kijken. TADIC MISKOOP TE DUUR, BLIND VEEEEEL TE DUUR, PROMES ONNODIGE AANKOOP.Ik was nog erg voorzichtig over Promesquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel goed denk ik, verwacht wel dat hij 10+ goals gaat maken.
Oh.![]()
Onanaquote:Op donderdag 28 november 2019 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Chelsea is de lachende nummer 3.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Hopelijk laat het altijd onsympathieke Chelsea punten liggen tegen Lille.
Zij moeten thuis winnen van de nummer 4 en zijn dan zeker door naar de volgende ronde.
Bij winst Chelsea is of de nummer 1 of de nummer 2 van de poule uitgeschakeld voor de CL. Dus als je gratis geld wilt, Chelsea winst is 1.22 bij unibet
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Het is gewoon ronduit ruk dat je nog niet geplaatst bent nu. Er waren tijden dat je razend blij was met overwintering in de Europa League, maar dat zou nu een ontzettende teleurstelling zijn. Deze ploeg hoort in de CL knockout fase te spelen.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:12 schreef TLC het volgende:
Toch nog n tricky dingetje, niet hopen op een Tottenham scenario tegen Valencia
Die 5 seconden tegen Chelsea wegen echt zwaar
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Valencia gaan we wel pakken hoorquote:Op donderdag 28 november 2019 16:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is gewoon ronduit ruk dat je nog niet geplaatst bent nu. Er waren tijden dat je razend blij was met overwintering in de Europa League, maar dat zou nu een ontzettende teleurstelling zijn. Deze ploeg hoort in de CL knockout fase te spelen.
Die 5 seconden tegen Chelsea wegen echt zwaar![]()
Op zich heb ik daar ook wel vertrouwen in, maar je kunt echt niet beweren dat het vrijwel onmogelijk is te verliezen van Valencia. Een mindere dag, snelle tegentreffer, ongelukkig rood etc etc. Gewoon ruk dat het nog mis kan gaan.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:13 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Valencia gaan we wel pakken hoor"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ja groetjes inderdaad. Ik vind Promes Europees gezien nog steeds ondermaats, ongeacht zijn doelpunten in de EDquote:Op donderdag 28 november 2019 14:11 schreef Boussaadia het volgende:
Promes echt een kut aankoop.
Groetjes Nick.![]()
![]()
Europees scoort ie inderdaad niet, oh wacht.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja groetjes inderdaad. Ik vind Promes Europees gezien nog steeds ondermaats, ongeacht zijn doelpunten in de EDVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Huh? Europees maakt hij alleen maar belangrijke doelpunten.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja groetjes inderdaad. Ik vind Promes Europees gezien nog steeds ondermaats, ongeacht zijn doelpunten in de ED![]()
Ik vind hem voetballend gewoon niet goed genoeg.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Europees maakt hij alleen maar belangrijke doelpunten.![]()
Oke, maar zeg dan ondanks zijn doelpunten in de ED/CLquote:Op donderdag 28 november 2019 16:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik vind hem voetballend gewoon niet goed genoeg.
Nu geef je enkel ED aan, waarmee je insinueert dat hij Europees niet presteert. Juist Europees is hij goud waard.![]()
De nummers 1 en 2 van de poule gaan gewoon door.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:10 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Chelsea is de lachende nummer 3.
Zij moeten thuis winnen van de nummer 4 en zijn dan zeker door naar de volgende ronde.
Bij winst Chelsea is of de nummer 1 of de nummer 2 van de poule uitgeschakeld voor de CL. Dus als je gratis geld wilt, Chelsea winst is 1.22 bij unibetHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Tenzij de nummer 2 daalt en op nummer 3 terecht komt.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
De nummers 1 en 2 van de poule gaan gewoon door.![]()
Klopt wel een beetje met het beeld dat ik heb.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met name met het voorkomen van tegendoelpunten tegen Lille (2x) en Valencia bijzonder veel geluk gehad.
Niet dat ik klaag hoor.My friends all drive horses![]()
Net of ze niet gelijk kunnen spelen..quote:Op donderdag 28 november 2019 15:10 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Bij winst Chelsea is of de nummer 1 of de nummer 2 van de poule uitgeschakeld voor de CL. Dus als je gratis geld wilt, Chelsea winst is 1.22 bij unibet![]()
Dan pakken we lekker die ELquote:Op donderdag 28 november 2019 16:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op zich heb ik daar ook wel vertrouwen in, maar je kunt echt niet beweren dat het vrijwel onmogelijk is te verliezen van Valencia. Een mindere dag, snelle tegentreffer, ongelukkig rood etc etc. Gewoon ruk dat het nog mis kan gaan.![]()
Ook niets mis mee.quote:
Finale tegen AZ ofzo
Geluk, maar ook kwaliteit van onze keeper en een gebrek aan kwaliteit in de voorhoede van met name Lille.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje met het beeld dat ik heb.
Met name met het voorkomen van tegendoelpunten tegen Lille (2x) en Valencia bijzonder veel geluk gehad.
Niet dat ik klaag hoor."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Dit vat het wel goed samen. Qua resultaat goed,qua spel totaal niet. We hebben echt enorm veel mazzel. Veel van de lof vind ik dan ook niet terecht,bijvoorbeeld na Chelsea uit.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Eens wel, we missen vaak de controle binnen wedstrijden.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit vat het wel goed samen. Qua resultaat goed,qua spel totaal niet. We hebben echt enorm veel mazzel. Veel van de lof vind ik dan ook niet terecht,bijvoorbeeld na Chelsea uit.
Daarom niet bepaald gerust op die pot tegen Valencia.Oh.![]()
Zijn er meer mensen die zagen dat Lille vaak door Dest zo dichtbij kwam en Tagliafico hem telkens moest helpen? Ik zie het liefst een Schuurs, Veltman, Blind en Tagliafico combinatie. Dest mist snelheid, pass nauwkeurigheid en verliest vaak het duel.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Je hebt het over snelheid en dan wil je Schuurs, Veltman en Blind opstellen.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:58 schreef firefly3 het volgende:
Zijn er meer mensen die zagen dat Lille vaak door Dest zo dichtbij kwam en Tagliafico hem telkens moest helpen? Ik zie het liefst een Schuurs, Veltman, Blind en Tagliafico combinatie. Dest mist snelheid, pass nauwkeurigheid en verliest vaak het duel.![]()
Nu al last van mijn hart vanwege deze wedstrijd jaquote:Op donderdag 28 november 2019 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens wel, we missen vaak de controle binnen wedstrijden.
Daarom niet bepaald gerust op die pot tegen Valencia.![]()
Als je niet weet wanneer je moet instappen ren je altijd achter de feiten aan. Kijk maar na hoeveel het gevaar van Lille oorspronkelijk van zijn kant af kwam, dat zegt genoeg. Snelheid is ook op tijd weten de tegenstander te stoppen.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je hebt het over snelheid en dan wil je Schuurs, Veltman en Blind opstellen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dest is hartstikke snel, jij hebt het over timing en inschattingsvermogen. Dat schort er inderdaad aan bij hem.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je niet weet wanneer je moet instappen ren je altijd achter de feiten aan. Kijk maar na hoeveel het gevaar van Lille oorspronkelijk van zijn kant af kwam, dat zegt genoeg. Snelheid is ook op tijd weten de tegenstander te stoppen.![]()
Hier faal je. Keihard.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:58 schreef firefly3 het volgende:
Zijn er meer mensen die zagen dat Lille vaak door Dest zo dichtbij kwam en Tagliafico hem telkens moest helpen? Ik zie het liefst een Schuurs, Veltman, Blind en Tagliafico combinatie. Dest mist snelheid, pass nauwkeurigheid en verliest vaak het duel.![]()
Niemand geeft een neuk om de Brexit leaguequote:Op donderdag 28 november 2019 06:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar wel weer elke week uitdaging in een sterke competitie. Dat vinden die jongens inmiddels ook steeds belangrijker worden![]()
Vond deze wel leuk. Wat is jullie mening?twitter:Football__Tweet twitterde op zondag 24-11-2019 om 12:01:00Your club's...👉 Best signing of the decade 👉 Worst signing of the decade 👉 Best manager of the decade 👉 Worst manager of the decade👉 Best moment of the decadeGO.👇 reageer retweet
Ajax
Ziyech
Gudelj
Ten Hag
Van Basten
Ik denk goal van de Ligt uit bij Juve vorig seizoen.
[ Bericht 85% gewijzigd door Vjenne12345 op 28-11-2019 20:22:02 ]![]()
Chelsea uit hadden we anders echt de controle wel. We groeien ook nog he, opzich wel vertrouwen mits we volgas gaan. Lille is zo vervelend dat die zomaar kunnen winnen ook van Chelsea.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens wel, we missen vaak de controle binnen wedstrijden.
Daarom niet bepaald gerust op die pot tegen Valencia.![]()
Was trouwens gister niet onder de indruk.
Die matige aanvallers van Lille kunnen er zo 2,3 maken als ze scherp zijn.
Wij hebben echt het geluk dat een Ziyech, en Promes en een Onana op de juiste momenten scherp zijn, anders verlies je hier dik. Maz weer oliedom.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij faalt keihard. Hij LIJKT snel omdat hij snel van links naar rechts beweegt. Hij werd eruit gerent door Dessers van Heracles.quote:
Hier zie je duidelijk bij de 1-4 Dessers en Dest op dezelfde snelheid rennen, terwijl Dessers zelfs de bal heeft.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dat vooral, maar kijk eens mijn filmpje hierboven. Zo snel is Dest echt niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dest is hartstikke snel, jij hebt het over timing en inschattingsvermogen. Dat schort er inderdaad aan bij hem.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Grotendeels mee eens, maar mijn moment was toch wel met stip 15 mei 2011.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vond deze wel leuk. Wat is jullie mening?twitter:Football__Tweet twitterde op zondag 24-11-2019 om 12:01:00Your club's...👉 Best signing of the decade 👉 Worst signing of the decade 👉 Best manager of the decade 👉 Worst manager of the decade👉 Best moment of the decadeGO.👇 reageer retweet
Ajax
Ziyech
Gudelj
Ten Hag
Van Basten
Ik denk goal van de Ligt uit bij Juve vorig seizoen.![]()
En dan zet je Veltman daar neer om weet ik veel welke reden.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij faalt keihard. Hij LIJKT snel omdat hij snel van links naar rechts beweegt. Hij werd eruit gerent door Dessers van Heracles.
Hier zie je duidelijk bij de 1-4 Dessers en Dest op dezelfde snelheid rennen, terwijl Dessers zelfs de bal heeft.
Veltman die er ooit door dikke Theo Janssen werd uitgerend.![]()
Je faalt wederom. Keihard. Misschien is Dessers wel heel snel (ook met bal). Mss mag hij er 1x uitgerend worden...daarnaast is het nooit gebeurd. Je faalt.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij faalt keihard. Hij LIJKT snel omdat hij snel van links naar rechts beweegt. Hij werd eruit gerent door Dessers van Heracles.
Hier zie je duidelijk bij de 1-4 Dessers en Dest op dezelfde snelheid rennen, terwijl Dessers zelfs de bal heeft.![]()
Lille gaat niet winnen van Chelsea joh.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Chelsea uit hadden we anders echt de controle wel. We groeien ook nog he, opzich wel vertrouwen mits we volgas gaan. Lille is zo vervelend dat die zomaar kunnen winnen ook van Chelsea.Oh.![]()
Van Basten is niet deze decadequote:Op donderdag 28 november 2019 19:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ajax
Ziyech
Gudelj
Ten Hag
Van Basten
Ik denk goal van de Ligt uit bij Juve vorig seizoen.
Ik had:
(beste aankoop) Ziyech
(grootste miskoop)Magallan
(beste trainer) Ten Hag
(slechtste trainer) Keizer
1-4 overwinning bij Real MadridOh.![]()
Omdat hij wel vaker door zijn ervaring beter instapt.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En dan zet je Veltman daar neer om weet ik veel welke reden.
Veltman die er ooit door dikke Theo Janssen werd uitgerend.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Niet voor niets heeft Ten Hag Dest niet altijd in de basis en vervangt Masraoui hem regelmatig. Maar blijkbaar weet jij het beter dan mij en Ten Hag. Zoals ik al zei, Tagliafico ging zelfs helemaal aan de kant van Dest staan om hem daar mee te helpen. Ik hoorde ook Ten Hag tegen Dest schreeuwen gisteren dat hij naar binnen moest gaan enz, hij was zeer ontevreden ook over Dest.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:52 schreef Syntux het volgende:
[..]
Je faalt wederom. Keihard. Misschien is Dessers wel heel snel (ook met bal). Mss mag hij er 1x uitgerend worden...daarnaast is het nooit gebeurd. Je faalt.
En tegen Chelsea ook niet helemaal top, vermoeid etc volgens Ten Hag. :
https://www.at5.nl/artike(...)d-team-tegen-chelsea
Hij kan de snelheid niet lang volhouden, is nog niet fysiek sterk en wordt door de vermoeidheid juist langzaam aan het einde van de wedstrijd.
Zet die roze bril af en luister wat Ten Hag over hem zegt. Hij is trainer en merkt meer dan jij als fokker.
[ Bericht 8% gewijzigd door firefly3 op 28-11-2019 23:12:06 ]Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ajax heeft blijkbaar een bod van 25 miljoen gedaan op Reinier volgens De Telegraaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax heeft blijkbaar een bod van 25 miljoen gedaan op Reinier volgens De Telegraaf.Welcome to AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax heeft blijkbaar een bod van 25 miljoen gedaan op Reinier volgens De Telegraaf.Wie is die man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 06:20:27#Ajax meldt zich bij kampioen Flamengo en is bereid tientallen miljoenen te betalen voor Braziliaans wonderkind Reinier, aanvallende middenvelder die 2 januari 18 wordt. Vandaag meer in De @telegraaf reageer retweet
![]()
Hoe vaak gaan ze dat verhaal over Reinier herhalen?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
ik meen van TH te begrijpen dat hij Veltman en Schuurs eigenlijk gelijkwaardig vind momenteel, maar hij Veltman enkel de lichte voorkeur geeft vanwege zijn ervaring. Dus die hinkt er echt tegen aan.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel me veel rustiger als Schuurs aan de bal is ipv Veltman... Ik zou zeggen, probeer koppel Schuurs - Blind maar.
ik denk dat het niet lang meer zal duren voor hij ipv Veltgod in de basis zal staan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dan Keizerquote:Op donderdag 28 november 2019 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Basten is niet deze decade
Ik had:
(beste aankoop) Ziyech
(grootste miskoop)Magallan
(beste trainer) Ten Hag
(slechtste trainer) Keizer
1-4 overwinning bij Real Madrid![]()
dat had ik in de voorbereiding van dit seizoen al. heeft qua speelwijze echt veel van Mathijs weg. al is dat wellicht ook een stukje Ajax trainingen en opdrachten de hij krijgt.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zag ook soms De Ligt deze wedstrijdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
wat een kut redenatie is dat. van veltman weet je dat hij niet beter dan dit worrdt. Schuurs heeft nog potentie om een stuk beter te worden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik meen van TH te begrijpen dat hij Veltman en Schuurs eigenlijk gelijkwaardig vind momenteel, maar hij Veltman enkel de lichte voorkeur geeft vanwege zijn ervaring. Dus die hinkt er echt tegen aan.
ik denk dat het niet lang meer zal duren voor hij ipv Veltgod in de basis zal staan.hardcoholic![]()
is ook wel een flinke stap terug in niveau zeg. Wat zijn we gegroeid sinds dat seizoenquote:Op woensdag 27 november 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rosenborg-uit lijkt echt een eeuwigheid geledenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
die potentie daar pak je geen punten mee. De beste “nu” speelt. en blijkbaar vindt / vond Erik Veltman net iets beter.quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wat een kut redenatie is dat. van veltman weet je dat hij niet beter dan dit worrdt. Schuurs heeft nog potentie om een stuk beter te worden.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
dat heeft er mee te makend at hij Schuurs dus eerst nog wat stappen wil laten maken zonder al te veel druk er op te leggen, je kan zeggen wat je wilt over Veltman, maar hij doet het zeer behoorlijk dit seizoen. Ik snap best dat TH hem de voorkeur boven Schuurs heeft gegeven de afgelopen weken. Ook TH ziet dat Schuurs er uiteindelijk in moet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wat een kut redenatie is dat. van veltman weet je dat hij niet beter dan dit worrdt. Schuurs heeft nog potentie om een stuk beter te worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
niet als wordt gesteld dat het TH schuurs en veltman gelijkwaardig vind. Dan is het veel logischer om diegene met de meeste potentie te laten spelenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:11 schreef manny het volgende:
[..]
die potentie daar pak je geen punten mee. De beste “nu” speelt. en blijkbaar vindt / vond Erik Veltman net iets beter.hardcoholic![]()
gelijkwaardig in termen van wie hij in de basis wil zetten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
niet als wordt gesteld dat het TH schuurs en veltman gelijkwaardig vind. Dan is het veel logischer om diegene met de meeste potentie te laten spelen
Schuurs is niet zonder fouten en Veltman zit aan de toppen van zijn kunnen. Maar Veltman heeft wel een bak aan ervaring en Schuurs komt net kijken.
wat denk je als hij het seizoen met Schuurs in de basis nu op de plek van Lille had gestaan omdat Schuurs een keer per wedstrijd een jeugdige fout had gemaakt waardoor je punten verliest. Dan kan je Schuurs meteen afschrijven.
Het gaat ook gewoon om managen, en dan kan je beter Veltman voor de leeuwen gooien, die het nogmaals zeer behoorlijk heeft gedaan.
Schuurs gaat dat stokje vanzelf overnemen, dat heeft hij nu ook laten zien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ben ik met je eens maar wat ze zeggen is niet altijd wat ze denkenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
niet als wordt gesteld dat het TH schuurs en veltman gelijkwaardig vind. Dan is het veel logischer om diegene met de meeste potentie te laten spelen![]()
Had alleen de hoop dat Schuur iets vaker de kans zou krijgen in de Eredivisie. Aan de andere kant snap ik wel dat ten Hag automatisme wil inbouwen met een vaste 11.![]()
de ED is inderdaad meer de speeltuin om iets te proberen, maar de afgelopen weken snap ik ook dat TH niet te veel wil rouleren. hopelijk zal dat nu anders zijn met de grote voorsprong in de ED.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:42 schreef Simmertje het volgende:
Had alleen de hoop dat Schuur iets vaker de kans zou krijgen in de Eredivisie. Aan de andere kant snap ik wel dat ten Hag automatisme wil inbouwen met een vaste 11.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
welke grote voorsprong? 6 punten zijn er toch niet veel, als je daar mocht verliezen zijn het er 3quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de ED is inderdaad meer de speeltuin om iets te proberen, maar de afgelopen weken snap ik ook dat TH niet te veel wil rouleren. hopelijk zal dat nu anders zijn met de grote voorsprong in de ED.![]()
we gaan toch niet echt AZ nu ineens als titelkandidaat zien toch?quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke grote voorsprong? 6 punten zijn er toch niet veel, als je daar mocht verliezen zijn het er 3FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb AZ gister live gezien in het stadion, daar hoeven we echt niet bang voor te zijn hoor. Kunnen best leuk ballen, maar die gaan dit niet een heel seizoen volhouden, zeker nu ze ook nog actief zijn in Europa na de winterstop.![]()
Je moet toch wat om nog een beetje spanning te creëren.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we gaan toch niet echt AZ nu ineens als titelkandidaat zien toch?And what rough beast, its hour come round at last,
PSV nog wel dan? De realiteit is dat AZ op 6 punten staat en dus je grootste concurrent is momenteel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we gaan toch niet echt AZ nu ineens als titelkandidaat zien toch?![]()
die zie ik zo dit weekend alweer punten verspelen, waarbij ik Ajax echt ongeslagen kampioen zie worden hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je moet toch wat om nog een beetje spanning te creëren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
de realiteit zie ik meer als in, voorlopig is het wel gespeeld, na RKC zie ik Ajax niet meer de fout in gaan met onderschatting en mentaliteit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV nog wel dan? De realiteit is dat AZ op 6 punten staat en dus je grootste concurrent is momenteel.
op een slechte dag kan je nog eens gelijk spelen tegen bijvoorbeeld Utrecht Vitesse PSV of AZ. maar dan houdt het wel op hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
maar dan nog vind ik niet dat je de competitie voor oefenwedstrijden moet gebruiken, gewoon iedere wedstrijd met de sterkst denkbare opstelling spelen uiteraard rekening houdend met tactiek en fitheid.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de realiteit zie ik meer als in, voorlopig is het wel gespeeld, na RKC zie ik Ajax niet meer de fout in gaan met onderschatting en mentaliteit.
op een slechte dag kan je nog eens gelijk spelen tegen bijvoorbeeld Utrecht Vitesse PSV of AZ. maar dan houdt het wel op hoor.![]()
1 of 2 wissels om wat extra spelers ritme te geven moet echt wel kunnen tegen alles achter de top 5 van de EDquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan nog vind ik niet dat je de competitie voor oefenwedstrijden moet gebruiken, gewoon iedere wedstrijd met de sterkst denkbare opstelling spelen uiteraard rekening houdend met tactiek en fitheid.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
uiteraard en misschien dat hij in de winterstop nog een wat definitievere verandering toevoegt al zie ik dat eigenlijk alleen centraal achterin eventueel gebeuren ( zonder blessures).quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
1 of 2 wissels om wat extra spelers ritme te geven moet echt wel kunnen tegen alles achter de top 5 van de ED![]()
Is er eigenlijk al een update over de blessures van Labyad en Ziyech of heb ik die gemist
Nog geen officiële dacht ik, maar lijkt allemaal wel mee te vallen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Is er eigenlijk al een update over de blessures van Labyad en Ziyech of heb ik die gemistOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ziyech maakte gister grapje op de instagram van Ajax over zijn arm. Dus lijkt niet meer dan een kneuzing te zijn.![]()
ik denk dat ik de komende weken eigenlijk liever Lang heb dan Labyad.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
lijkt me ook niet echt een verzwakkingquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:28 schreef mokkiemok het volgende:
ik denk dat ik de komende weken eigenlijk liever Lang heb dan Labyad.![]()
Ik eigenlijk ook, zeker met het oog op de toekomst... Labyad oogt ook steeds alsof ie het maar max 65 minuten volhoudt op dit tempoquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:28 schreef mokkiemok het volgende:
ik denk dat ik de komende weken eigenlijk liever Lang heb dan Labyad.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die domme onnodige overtreding ook van Labyad waardoor hij zichzelf blesseerde..Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
om dat nou dom te noemen, stapte gewoon verkeerd en draaide daarna tussen spelen en bal (althans dat was hij van plan) was ongelukkig, maar als het had gewerkt was het gewoon balbezit ajax en door.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:47 schreef firefly3 het volgende:
Die domme onnodige overtreding ook van Labyad waardoor hij zichzelf blesseerde..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sowieso raar dat Lang zo weinig speeltijd krijgt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:28 schreef mokkiemok het volgende:
ik denk dat ik de komende weken eigenlijk liever Lang heb dan Labyad.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
totdat Neres uit viel was het toch niet zo raar, TH had al moeite genoeg om de big 5 an sich in te passen, Neres viel daardoor zelfs vaak buiten de boot, en Lang staat toch wel onder Neres in de rangorde.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso raar dat Lang zo weinig speeltijd krijgt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is vooral vermoeiend dat DWDD weer wil leunen op de hype.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat met die kinderen hoeft van mij niet.Oh.![]()
Dan heb ik het mis, ik dacht dat hij bewust die overtreding maakte.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
om dat nou dom te noemen, stapte gewoon verkeerd en draaide daarna tussen spelen en bal (althans dat was hij van plan) was ongelukkig, maar als het had gewerkt was het gewoon balbezit ajax en door.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
leek het imo niet op, maar als dat wel zo is, dan is dat inderdaad een domme plaats en tijd om die overtreding zo te maken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan heb ik het mis, ik dacht dat hij bewust die overtreding maakte.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
#YUNG genot. Kinderen voegen inderdaad niks toequote:Op vrijdag 29 november 2019 10:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat met die kinderen hoeft van mij niet.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgens VI is er dus nog geen bod op Reinier geweest.
Lijkt me ook dat hij wel te duur is als hij zo rond de 40 miljoen moet kosten, dat gaat Ajax te ver lijkt me.Oh.![]()
Ik heb er helemaal geen goed gevoel bij, er word veel te makkelijk gedacht dat Ajax zich even plaatst.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
letterlijk niemand denk dat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:26 schreef raptorix het volgende:
Ik heb er helemaal geen goed gevoel bij, er word veel te makkelijk gedacht dat Ajax zich even plaatst.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Iedereen denkt dat het lastig wordt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:26 schreef raptorix het volgende:
Ik heb er helemaal geen goed gevoel bij, er word veel te makkelijk gedacht dat Ajax zich even plaatst.Oh.![]()
AZ gaat echt wel winnen tegen VVV hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die zie ik zo dit weekend alweer punten verspelen, waarbij ik Ajax echt ongeslagen kampioen zie worden hoor.![]()
ik bedoel dat meer als in, die kunnen zomaar een keer punten verspelen in een random ED potje, dat zie ik Ajax echt niet (meer) doen. zoals ik zei, misschien een keer gelijk tegen de top 5 op een slechte dag.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
AZ gaat echt wel winnen tegen VVV hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax gaat sowieso nog wel tegen puntenverlies oplopen. AZ, gelukkig ook.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik bedoel dat meer als in, die kunnen zomaar een keer punten verspelen in een random ED potje, dat zie ik Ajax echt niet (meer) doen. zoals ik zei, misschien een keer gelijk tegen de top 5 op een slechte dag.![]()
Oh, dat zeker inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik bedoel dat meer als in, die kunnen zomaar een keer punten verspelen in een random ED potje
Er is dit jaar eigenlijk geen concurrentie en dat maakt het wel wat saai. Ik kijk alleen maar uit naar wedstrijden in de CL en met een beetje pech is dat er nog maar een.![]()
Wat zuur man.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh, dat zeker inderdaad.
Er is dit jaar eigenlijk geen concurrentie en dat maakt het wel wat saai. Ik kijk alleen maar uit naar wedstrijden in de CL en met een beetje pech is dat er nog maar een.
Speelt Ajax eindelijk eens iedereen van de mat in Nederland dan is er weer te weinig concurrentie.
Dit is toch heerlijk man.![]()
laat het maar een seizoentje of 3 saai blijven, daarna mag er wat concurrentie bij nationaal.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat zuur man.
Speelt Ajax eindelijk eens iedereen van de mat in Nederland dan is er weer te weinig concurrentie.
Dit is toch heerlijk man.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Keertje probleemloos kampioen worden is ook wel lekker, zeker omdat dit jaar waarschijnlijk directe plaatsing CL op het spel staat.![]()
Als we naar de Europa League gaan kunnen we wel doorstoten tot de finale hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh, dat zeker inderdaad.
Er is dit jaar eigenlijk geen concurrentie en dat maakt het wel wat saai. Ik kijk alleen maar uit naar wedstrijden in de CL en met een beetje pech is dat er nog maar een.
Ik ben mezelf alvast mentaal aan het voorbereiden dat als het misgaat tegen Valencia er wel kansen zijn om de EL te winnen.Oh.![]()
Natuurlijk is het lekker, maar ik vind spanning wel bij een sport horen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat zuur man.
Dit is toch heerlijk man.
We hebben het allemaal nog over 15 mei 2011. De ontlading, het feest.
En het is toch heerlijk als PSV zoals vorig seizoen op het moment supreme 2-2 speelt tegen Emmen.
De teleurstelling bij de 4-4 tegen Heerenveen toen je na 1000+ dagen eindelijk de koppositie kon pakken.
Het hoort allemaal bij de sport en het fan zijn van een club.![]()
Ga in ieder geval wat geld inzetten op Valencia winnen, odd is 4,50, hou ik in ieder geval nog wat geld aan het drama over![]()
![]()
Ja precies, volgend jaar moet je gewoon weer CL-voetbal hebben. Dan vertrekken er weer wat sterkhouders en kan je toch weer andere spelers lokken met die belofte.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:35 schreef Simmertje het volgende:
Keertje probleemloos kampioen worden is ook wel lekker, zeker omdat dit jaar waarschijnlijk directe plaatsing CL op het spel staat.
En ik heb nog nooit meegemaakt dat Ajax echt zo simpel kampioen werd dus ik vind dit wel eens prima ja (alleen 13/14 was ook redelijk makkelijk maar dat was een parodie op een voetbalseizoen en heb ik nooit genoten van Ajax)Oh.![]()
Daarnaast heb je met een geheel nieuw team (en misschien wel nieuwe trainer) geen zin in al die voorrondes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja precies, volgend jaar moet je gewoon weer CL-voetbal hebben. Dan vertrekken er weer wat sterkhouders en kan je toch weer andere spelers lokken met die belofte.
En ik heb nog nooit meegemaakt dat Ajax echt zo simpel kampioen werd dus ik vind dit wel eens prima ja (alleen 13/14 was ook redelijk makkelijk maar dat was een parodie op een voetbalseizoen en heb ik nooit genoten van Ajax)![]()
Dieptepunten komen vanzelf wel weer hoor, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Natuurlijk is het lekker, maar ik vind spanning wel bij een sport horen.
We hebben het allemaal nog over 15 mei 2011. De ontlading, het feest.
En het is toch heerlijk als PSV zoals vorig seizoen op het moment supreme 2-2 speelt tegen Emmen.
De teleurstelling bij de 4-4 tegen Heerenveen toen je na 1000+ dagen eindelijk de koppositie kon pakken.
Het hoort allemaal bij de sport en het fan zijn van een club.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dieptepunten komen vanzelf wel weer hoor, maak je geen zorgen.![]()
Dat hoeft ook weer niet.![]()
Dat kun je nog combineren met winst voor Chelsea, dan is je odd nog hoger.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:36 schreef Simmertje het volgende:
Ga in ieder geval wat geld inzetten op Valencia winnen, odd is 4,50, hou ik in ieder geval nog wat geld aan het drama over![]()
Gaat wel weer gebeuren, dus nu gewoon genieten hoe goed het gaat in de competitie.quote:
Als het vijf jaar op rij dit scenario is geef ik je wel gelijk dat het saai wordt.Oh.![]()
Slimme ja!quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat kun je nog combineren met winst voor Chelsea, dan is je odd nog hoger.
Heb wel nu al zin in die dag hoor verdikkeme. Moest vrije dagen opmaken van mijn werkgever, heb 10 en 11 december maar vrij genomen![]()
![]()
laten we lekker zo door gaan tot de vierde ster, dan zien we wel weer.
hopelijk dat AZ dit door kan zetten en onze grootste concurrent wordt.
als ik moet kiezen, zie ik het liefst AZ. prima clubje.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
het is nu ook gewoon leuk om naar het Ajax voetbal te kijken, dat vind ik eigenlijk de grootste plusquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat wel weer gebeuren, dus nu gewoon genieten hoe goed het gaat in de competitie.
Als het vijf jaar op rij dit scenario is geef ik je wel gelijk dat het saai wordt.![]()
Ja dat maakt een hoop goed.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is nu ook gewoon leuk om naar het Ajax voetbal te kijken, dat vind ik eigenlijk de grootste plus
Net als dat ik van de week wel blij was hoe spelers uit Jong Ajax zoals Dest, Schuurs en Lang weer vrij goed konden meedoen met het elftal.Oh.![]()
Zelfs een matige wedstrijd uit bij Lille is gewoon nog steeds leuk om te kijken. Het is in ieder geval geen 90 min breien waar je naar zit te kijken, wat een ellende was dat .![]()
Ik snap het commentaar niet zo goed. Als het nou allemaal met wat geluk of oprecht gebrek aan kwaliteit in de competitie was, was er misschien nog een punt te maken. Maar Ajax speelt dit seizoen gewoon heel goed voetbal, zowel nationaal als Europees. Dan is het toch juist genieten als die kwaliteiten zo duidelijk worden?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga gewoon uit van een overwinning tegen Valencia overigens. Blind weer terug achterin dus stuk stabieler dan tegen Lille.
Hopelijk blijft Schuurs staan ten koste van Veltman.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo goed is het allemaal niet hoor Europees. We hebben vooral heel veel mazzel en geluk lolquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:54 schreef Zeroku het volgende:
Ik snap het commentaar niet zo goed. Als het nou allemaal met wat geluk of oprecht gebrek aan kwaliteit in de competitie was, was er misschien nog een punt te maken. Maar Ajax speelt dit seizoen gewoon heel goed voetbal, zowel nationaal als Europees. Dan is het toch juist genieten als die kwaliteiten zo duidelijk worden?Groot fan van User Wotte![]()
Schuurs deed het naar behoren maar beter dan Veltman is hij nog nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:55 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga gewoon uit van een overwinning tegen Valencia overigens. Blind weer terug achterin dus stuk stabieler dan tegen Lille.
Hopelijk blijft Schuurs staan ten koste van Veltman.![]()
enorm hoog rendement en door die snelle openingsgoals steeds zijn het allemaal vreemde wedstrijdenquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo goed is het allemaal niet hoor Europees. We hebben vooral heel veel mazzel en geluk lol![]()
Ik vind het niet saai, geniet zo van Ajax. Dat tempo, druk zetten, lekker man.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laat het maar een seizoentje of 3 saai blijven, daarna mag er wat concurrentie bij nationaal.
Tegenstanders die je totaal overrompeld. Die vanaf minuut 1 het idee hebben dat hier niks te halen valt. Dat je dat later ook nog eens terug leest in de interviews, heerlijk.![]()
ik had saai tussen haakjes moeten zetten. ik vind dat zelf ook niet. die vierde ster kan wat mij betreft niet snel genoeg binnen zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind het niet saai, geniet zo van Ajax. Dat tempo, druk zetten, lekker man.
Tegenstanders die je totaal overrompeld. Die vanaf minuut 1 het idee hebben dat hier niks te halen valt. Dat je dat later ook nog eens terug leest in de interviews, heerlijk.
de interviews van tegenstanders zijn echt goddelijk dit seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die ¤40 miljoen zou zijn clausule moeten zijn, maar daarover verschillen de berichten nogal. Hij heeft recent zijn contract verlengd en in die contractverlenging is zijn afkoopclausule omlaag gegaan. Die lag eerst nog hoger, zo rond de ¤70 miljoen. Everton was er deze zomer mee bezig en schijnen een bod van ¤30 miljoen te hebben neergelegd en dat werd afgewezen. Flamengo heeft het geld nu niet meer nodig, waar dat in de tijden van Vinicius Junior en Lucas Paqueta nog wel zo was. Ik hoop dat het Ajax lukt, maar ik vermoed dat Flamengo wijst op de clausule en anders niks.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens VI is er dus nog geen bod op Reinier geweest.
Lijkt me ook dat hij wel te duur is als hij zo rond de 40 miljoen moet kosten, dat gaat Ajax te ver lijkt me.Put these foolish ambitions to rest.![]()
En aan de andere kant ook pech. Wat probeer je precies te zeggen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo goed is het allemaal niet hoor Europees. We hebben vooral heel veel mazzel en geluk lol![]()
als Ziyech geen zekerheidje is, lekker zonder hem starten. Twente moet je ook zonder Ziyech met 4-0 kunnen oprollen in 1 helft.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:09 schreef Simmertje het volgende:
Labyad zondag niet, ziyech onzeker.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als het echt zoveel geluk was geweest, hadden we minimaal 2 punten meer gehadquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En aan de andere kant ook pech. Wat probeer je precies te zeggen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als het echt zoveel geluk was geweest, hadden we minimaal 2 punten meer gehad"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
1-5quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huntelaar
Promes - Tadic - Lang"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Twente gaat scoren ja? mogen ze er 22 opstellen ofzo?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kan altijd eens tegen een tegengoaltje aanlopen natuurlijkLiever nu dan tegen Valencia
TTrouwens bij Real - PSG, door een ingreep van de VAR ging een penal en een rode kaart niet door vanwege een eerder gemaakte overtreding. Waarom was dit anders dan bij Chelsea- Ajax?quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als het echt zoveel geluk was geweest, hadden we minimaal 2 punten meer gehad![]()
De scheids vond het geen overtreding op Blindquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
T
[..]
Trouwens bij Real - PSG, door een ingreep van de VAR ging een penal en een rode kaart niet door vanwege een eerder gemaakte overtreding. Waarom was dit anders dan bij Chelsea- Ajax?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: