SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lolquote:Op maandag 8 juli 2019 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vertrekt volgend jaar pas (volgens de gemaakte afspraken met Ajax)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tadic Baas.
Marc isn't goed bezig. Heeft deze touwtjes goed I handen. Heerlijk duo ook. Van der Sar en Overmars...Genieten..
Love is in the air!![]()
De Servische Dirk Kuyt die trainer wordt. Dat kan alleen maar genot worden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tadic Baas.
Marc is goed bezig. Heeft deze touwtjes goed I handen. Heerlijk duo ook. Van der Sar en Overmars...Genieten..
Love is in the air!![]()
Wat heerlijk thuiskomen dit.
Tadic.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Mooi bericht!
En dan volgend jaar alsnog naar China vertrekkenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Mensen die dachten dat Tadic zou vertrekken. Deze gozer kon gewoon in de PL blijven maar koos bewust voor Ajax vanwege z'n jongensdroom en omdat z'n gezin het in Nederland naar zijn zin heeft. Een lang verblijf was niet meer dan logisch.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Graag jullie hulptwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 08-07-2019 om 18:20:23Ik twijfel wie ik dit jaar achterop mijn Ajax wedstrijdshirt laat zetten? Wat zou ik doen? In de veronderstelling dat Ziyech en De Ligt vertrekken reageer retweet
AFCA!![]()
Tagliafico natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
Graag jullie hulptwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 08-07-2019 om 18:20:23Ik twijfel wie ik dit jaar achterop mijn Ajax wedstrijdshirt laat zetten? Wat zou ik doen? In de veronderstelling dat Ziyech en De Ligt vertrekken reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Kuyt qua domineeteksten? Want qua voetballer is Tadic natuurlijk 10x beter.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:35 schreef Caland het volgende:
De Servische Dirk Kuyt die trainer wordt. Dat kan alleen maar genot worden.AFCA!![]()
Wil je Tadic niet vergelijken met die parodie op een voetballerquote:Op maandag 8 juli 2019 18:35 schreef Caland het volgende:
De Servische Dirk Kuyt die trainer wordt. Dat kan alleen maar genot worden.![]()
Neres.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Tadic lijkt me een veilige keuze.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Ekkelenkampquote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Tadic mocht willen dat hij op deze leeftijd een fractie had bereikt van Heteren Kuyt bereikt heeft.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kuyt qua domineeteksten? Want qua voetballer is Tadic natuurlijk 10x beter.![]()
Hagi!quote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Wat staat hier?quote:Op maandag 8 juli 2019 18:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tadic mocht willen dat hij op deze leeftijd een fractie had bereikt van Heteren Kuyt bereikt heeft.![]()
Ik heb Tadic nog nooit een CL finale zien spelen.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kuyt qua domineeteksten? Want qua voetballer is Tadic natuurlijk 10x beter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat een visie heeft deze manquote:Op zaterdag 22 juni 2019 14:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik word echt gek van de Tadic geruchten
Kan een mod Tadic. Gaat. Niet. vastpinnen?![]()
Hopen dat Tadic zijn niveau vast kan houden nu. En hoe hij zich kan inschikken op het moment hij ouder wordt.![]()
Jij zit vroeg aan de drank zeg.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tadic mocht willen dat hij op deze leeftijd een fractie had bereikt van Heteren Kuyt bereikt heeft.Oh.![]()
Het is wel een ontzettende demagoog.quote:Dusan Tadic is in zijn nopjes met zijn nieuwe contract bij Ajax. De Servir tekende maandagavond een verbintenis als speler tot 2023, waarna hij tot 2026 als trainer in de jeugdopleiding van de Amsterdammers aan de slag gaat.
Een bijzonder contract, waar Tadic enorm dankbaar voor is. 'Dit is een heel mooie dag voor mij en ik hoop ook voor de fans. We hebben een geweldig seizoen gehad, maar ik ben hier al heel gelukkig vanaf het moment dat ik me meldde bij deze speciale club. Ik vind alles hier top. Ik heb een goede band met de fans, de staf, de spelers en iedereen die voor de club werkt.'
'Het is geweldig als een club je een dergelijk contract aanbiedt. Het is voor mij een motivatie om nog meer te laten zien. Het geeft mij ook nog meer verantwoordelijkheid en daar houd ik van', aldus Tadic, die in het midden houdt of hij in 2023 ook echt al zal stoppen als voetballer. 'Ik wil na mijn loopbaan graag beginnen als coach. We gaan zien wanneer dat zal zijn, we doen het stap voor stap. Op dit moment voel ik mij nog topfit, dat is het belangrijkste.'
Dat Tadic zijn eerste stappen als trainer bij Ajax gaat zetten vervult hem met trots, vertelt hij aan Ajax TV. 'Op een dag wil ik mijn carrire als trainer beginnen bij Ajax. Ik denk dat er geen betere plaats is om te beginnen dan hier. Ik houd van de filosofie van Ajax en de manier van denken. Dat was voor mij ook de reden om hier te komen voetballen. Er wordt hier op dezelfde manier over voetbal gedacht als hoe ik over voetbal denk. Ik hoop dat als ik over een paar jaar misschien trainer ben geworden, mijn elftal speelt zoals Ajax dat doet.'
Het nieuws over het nieuwe contract van Tadic kwam voor veel fans als een verrassing, maar dat snapt Tadic niet. Hij was naar eigen zeggen nooit bezig met een vertrek. 'De fans hoeven niet verrast te zijn, want Ajax is n van de beste clubs in Europa. Dat heb ik altijd al gezegd. Het is fijn om onderdeel uit te maken van dit team. Dus dan is het heel normaal dat je een nieuw contract tekent.'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ar-alles-hier-is-top![]()
Lekker trainen in de loopgraven van Srbrenica allenquote:Op maandag 8 juli 2019 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie in hem ook geen coach eigenlijk.![]()
Tadic
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Wat Tadic afgelopen jaar liet zien heb ik Kuyt nooit zien doenquote:Op maandag 8 juli 2019 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb Tadic nog nooit een CL finale zien spelen.AFCA!![]()
Tadic
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik moest hierom lachen en nu schaam ik me.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker trainen in de loopgraven van Srbrenica allen![]()
Hequote:Op maandag 8 juli 2019 20:44 schreef Yreal het volgende:
Tadic
Wel mooi dat behalve Frenkie en waarschijnlijk Mathijs iedereen er nog is
Het minder mooie hieraan is dat we nog steeds geen vervangen hebben voor De Ligt. Als we geen goede centrale verdediger er bij kunnen krijgen zal het niet lukken het kampioenschap te prolongeren, ook niet met een Bergwijn.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:44 schreef Yreal het volgende:
Tadic
Wel mooi dat behalve Frenkie en waarschijnlijk Mathijs iedereen er nog is
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Geld moet rollen... Heerlijk Overmars... Gewoon uitgeven nu. De weg naar een top verstevigen.
Finale Europa league
Halve finale champions league
Op naar meerLove is in the air!![]()
Want PSV heeft beter centrale verdedigers ? Nationaal is het geen probleem met de opties die je nu hebt, internationaal zal het minder zijn maar dat is het sowieso met het verlies van De Ligt en De Jongquote:[..]
Het minder mooie hieraan is dat we nog steeds geen vervangen hebben voor De Ligt. Als we geen goede centrale verdediger er bij kunnen krijgen zal het niet lukken het kampioenschap te prolongeren, ook niet met een Bergwijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan ben ik benieuwd welke clubs beter zouden zijn dan Juve?quote:Op maandag 8 juli 2019 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
top 3 wereld? Welke wereld en Europa ook niet, competitie niet geweldig interessant, het geld waarschijnlijk wel.
Verder is 50 miljoen best een aardig bedrag maar gezien de verhoudingen momenteel zou het wel wat meer mogen zijn.
In Engeland is hooguit City beter, maar dat is twijfelachtig. Bayern is op dit moment ook niet bijzonder veel. En in Spanje heb je Real en Barcelona. Waarvan je ook ten zeerste kunt twijfelen of die kwalitatief sterker zijn.
50 miljoen voor een talent dat zich nog niet echt bewezen heeft op niveau en nog maar wat bij een Ajax speelt is erg veel geld.
Het enige wat het opdrijft is dat ook een PSG en Barcelona wel belang hebben.Fc Emmen mag ook 80 miljoen vragen. Dat bedrag boeit totaal niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Benfica, Porto en dergelijke clubs vragen ook dit soort bedragen. Gewoon aftikken als je 'm graag wilt. Zo'n arbitragezaak ga je toch niet winnen op een mondelinge afspraak.
Alleen de Ligt is dat totaal niet waard.Valt wel mee met die hoge verwachting hoor.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:04 schreef Dejannn het volgende:
Plus de verwachtingen zullen torenhoog zijn. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe De Ligt uit de verf gaat komen daar, verdedigen in Itali, verdedigen in Nederland, nogal een verschilletje qua voetbalcultuur. Blijf erbij dat hij veel beter in Spanje zou passen.
De Ligt heeft nog niet op hoog niveau gepresteerd dus die verwachtingen zullen er niet echt zijn.
En de kans dat de Ligt door het ijs zakt is daar vrij groot. Is ie gewoon niet goed genoeg voor.
Spanje hoef je niet zo goed te kunnen verdedigen en Engeland al helemaal niet.
Maar mocht hij het wel redden in Italie dan heb je ook echt een ster verdediger.![]()
Een contract van 7 jaar voor een speler die afgelopen seizoen op zn best was,wordt vanaf nu met het jaar minder.
Overmars![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef PSVCL het volgende:
Een contract van 7 jaar voor een speler die afgelopen seizoen op zn best was,wordt vanaf nu met het jaar minder.
Overmars
No bitch to me![]()
Nee? Wie gaat er een stokje voor steken dan, PSV met luckassen en foregiver?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
He
[..]
Het minder mooie hieraan is dat we nog steeds geen vervangen hebben voor De Ligt. Als we geen goede centrale verdediger er bij kunnen krijgen zal het niet lukken het kampioenschap te prolongeren, ook niet met een Bergwijn.![]()
![]()
De topscorer van afgelopen jaar itt de concurrent wel in huis houden.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef PSVCL het volgende:
Overmars
Overmars
.![]()
Je hebt het niet helemaal begrepen hquote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef PSVCL het volgende:
OvermarsAFCA!![]()
13 penaltysquote:Op maandag 8 juli 2019 22:18 schreef Timooon het volgende:
[..]
De topscorer van afgelopen jaar itt de concurrent wel in huis houden.
Overmars![]()
![]()
Henk Spaan zit alweer te loeren op een vervolg van zijn boekje.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef TheJanitor het volgende:
Advocaat van Nouri niet blij met Ajax. Misschien nog een rechtzaakje.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef Adames het volgende:
Ziyech stopt bij marokko
Voor nu in ieder gevalOh.![]()
Marokkaanse media: onbereikbare Ziyech beindigt interlandcarrire per directquote:
Volgens berichtgeving uit Marokko heeft Hakim Ziyech zijn interlandcarrire na de uitschakeling op de Afrika Cup beindigd. De 26-jarige Ajacied is daarnaast onbereikbaar en reageert niet meer op telefoontjes van de Marokkaanse bond.
"Ziyech heeft 23 telefoontjes genegeerd. Hij heeft gezegd dat hij niet onder de huidige omstandigheden door wil gaan", zo wordt Rachid Talbi Alami, Minister van Sport, die Ziyech blijkbaar wel heeft gesproken, geciteerd. Marokkaanse media pakken maandagavond groot uit met het nieuws dat Ziyech per direct stopt bij de nationale ploeg.
Ziyech groeide afgelopen weekend uit tot de grote schlemiel door in de zesde minuut van de blessuretijd een strafschop te missen tegen Benin. Marokko werd uiteindelijk na een penaltyserie uitgeschakeld. Na afloop werd Ziyech door media en critici behoorlijk bekritiseerd. Het is vooralsnog onduidelijk waarom de technicus stopt en of de berichtgeving berhaupt klopt.
Ziyech heeft tot nu toe 22 interlands voor het Marokkaanse elftal gespeeld. De in Nederland geboren Marokkaan kon ook voor Oranje spelen, maar koos in 2015 voor de Leeuwen van de Atlas.
https://www.voetbalprimeu(...)i-re-per-direct.html![]()
Ook geen gelukkig huwelijk gebleken dat h.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Marokkaanse media: onbereikbare Ziyech beindigt interlandcarrire per direct
Volgens berichtgeving uit Marokko heeft Hakim Ziyech zijn interlandcarrire na de uitschakeling op de Afrika Cup beindigd. De 26-jarige Ajacied is daarnaast onbereikbaar en reageert niet meer op telefoontjes van de Marokkaanse bond.
"Ziyech heeft 23 telefoontjes genegeerd. Hij heeft gezegd dat hij niet onder de huidige omstandigheden door wil gaan", zo wordt Rachid Talbi Alami, Minister van Sport, die Ziyech blijkbaar wel heeft gesproken, geciteerd. Marokkaanse media pakken maandagavond groot uit met het nieuws dat Ziyech per direct stopt bij de nationale ploeg.
Ziyech groeide afgelopen weekend uit tot de grote schlemiel door in de zesde minuut van de blessuretijd een strafschop te missen tegen Benin. Marokko werd uiteindelijk na een penaltyserie uitgeschakeld. Na afloop werd Ziyech door media en critici behoorlijk bekritiseerd. Het is vooralsnog onduidelijk waarom de technicus stopt en of de berichtgeving berhaupt klopt.
Ziyech heeft tot nu toe 22 interlands voor het Marokkaanse elftal gespeeld. De in Nederland geboren Marokkaan kon ook voor Oranje spelen, maar koos in 2015 voor de Leeuwen van de Atlas.
https://www.voetbalprimeu(...)i-re-per-direct.htmlOh.![]()
Doodzonde dat ie niet in Oranje speelt. Zelf zal ie ook wel spijt hebben denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:35 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)i-re-per-direct.html
Allemaal leuk en aardig om te kiezen voor het land van je ouders maar het blijft een kneuzenkermis waar de verwachtingen veel te hoog zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef Adames het volgende:
Ziyech stopt bij marokko
Voor nu in ieder gevaltwitter:MaghribFoot twitterde op maandag 08-07-2019 om 22:12:55We've been told by people close to Hakim Ziyech that the 26-year-old denies the current rumors about his retirement from the Moroccan national team. Explains that he would come out with an official statement if he was to decide on such a thing. https://t.co/AwFm1xs7Ei reageer retweet
![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=354992quote:Op maandag 8 juli 2019 22:35 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)i-re-per-direct.htmlquote:Ziyech reageert op bizarre geruchten en haalt uit naar Marokkaanse minister
Maandag, 8 juli 2019 om 22:31
Hakim Ziyech heeft maandagavond ogenschijnlijk gereageerd op de geruchten in de Marokkaanse media over het einde van zijn interlandcarrire. De middenvelder van Ajax zou na de uitschakeling van Marokko op de Afrika Cup zich niet langer beschikbaar stellen voor het Noord-Afrikaanse land, maar dat gerucht lijkt door Ziyech zelf naar het rijk der fabelen verwezen te worden.
Maandagavond doken er in de Marokkaanse media plots geruchten op dat Ziyech een punt zou hebben gezet achter zijn interlandloopbaan. De middenvelder werd vorige week met Marokko in de achtste finales van de Afrika Cup door Benin uitgeschakeld en vertolkte zelf een negatieve hoofdrol, door in de blessuretijd van de officile speeltijd een strafschop te missen.
Marokko werd uiteindelijk na een strafschoppenserie uitgeschakeld, waarna in Ziyech in eigen land de hoon van het volk over zich heen kreeg. Rachid Talbi Alami, de Minister van Sport in Marokko, verspreidde vervolgens het gerucht Ziyech geen heil meer zou zien in een verder vervolg van zijn interlandloopbaan. "Ziyech heeft 23 telefoontjes genegeerd. Hij heeft gezegd dat hij niet onder de huidige omstandigheden door wil gaan", zou de politicus hebben gezegd.
Ziyech rekent nu via Instagram echter hoogstpersoonlijk af met alle geruchten. De middenvelder van Ajax plaatste maandagavond twee Instagram Stories. "Tegenwoordig creren ze een verhaal als er geen verhaal is", schrijft hij in zijn eerste Story. In zijn tweede Story heeft Ziyech een foto van Alami gedeeld, begeleid met de tekst: "Als je de volgende keer nog eens de aandacht wil, kom dan met een verhaal dat klopt, in plaats van met leugens."![]()
Goede onderbouwing wat er niet kloptquote:Op maandag 8 juli 2019 22:05 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten eigenlijk tot 'ie bij Juventus speelt... en op jouw reacties...Typisch voor iemand die weet dat die er naast zit.
Ach, kan hij mooi plekje op de bank warm houden. Dure bankverwarming.![]()
Ga eens weg met je onzin.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goede onderbouwing wat er niet kloptTypisch voor iemand die weet dat die er naast zit.
Ach, kan hij mooi plekje op de bank warm houden. Dure bankverwarming.Oh.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2019 23:14 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Als hij zo blijft doorgroeien is hij over 2 jaar zo breed dat hij het hele doel bedekt.
Love is in the air!![]()
Dat wordt de Ligt verkopen... Geld voor Nouriquote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef TheJanitor het volgende:
Advocaat van Nouri niet blij met Ajax. Misschien nog een rechtzaakje.
..Love is in the air!![]()
Tuurlijk ,maar de prestatie van De Jong is daardoor toch een stuk knapper.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Penalty's moet je ook maar kunnen maken.
Geen penal ,een paar omhalen ..en heerlijke kopballen![]()
![]()
Boeiend.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tuurlijk ,maar de prestatie van De Jong is daardoor toch een stuk knapper.
Geen penal ,een paar omhalen ..en heerlijke kopballen
Ik heb Luuk de Jong geen magische pirouette zien maken in Bernabeu.Oh.![]()
Heeft ie bewaard voor komend seizoenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend.
Ik heb Luuk de Jong geen magische pirouette zien maken in Bernabeu.,verwacht mooie dingen van hem bij Sevilla.
![]()
De Ligt is een geldwolfquote:Op maandag 8 juli 2019 23:34 schreef LorneMalvo het volgende:
TT moet zijn: alleen De Ligt is groter dan AjaxLove is in the air!![]()
Die zal Ajax vast wel afwenden, een rechtszaak zit praktisch gezien helemaal niemand op te wachten. Uiteindelijk zullen ze allemaal wel voldoende juridische kennis in huis hebben om in te schatten op wat voor een bedrag een eventuele rechter zou komen (al is deze zaak wel vrij uniek natuurlijk, dus ik als letselschadejurist zou wel graag een uitspraak willen zien).quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef TheJanitor het volgende:
Advocaat van Nouri niet blij met Ajax. Misschien nog een rechtzaakje.
John Beer probeert Ajax gewoon een zetje te geven om met een beter voorstel te komen en/of om schot in de zaak te krijgen. Prima tactiek overigens aangezien hij niet het belang van Ajax maar van zijn clint behandeld.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Ben benieuwdquote:Op maandag 8 juli 2019 23:19 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]twitter:MaghribFoot twitterde op maandag 08-07-2019 om 22:12:55We've been told by people close to Hakim Ziyech that the 26-year-old denies the current rumors about his retirement from the Moroccan national team. Explains that he would come out with an official statement if he was to decide on such a thing. https://t.co/AwFm1xs7Ei reageer retweet
![]()
People close to Hakim. Ahja zijn instagram. Ok, close idd.quote:
Denk dat het allemaal wel los zal lopen![]()
Is misschien toch wel nodig ben ik bang. Als je te maken hebt met dit soort advocaten die constant via de media willen communiceren om dingen voor elkaar te krijgen. Vervelend voor alle partijen want ik weet zeker dat een rechter maar een fractie zal toewijzen van wat Ajax bereid is.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef TheJanitor het volgende:
Advocaat van Nouri niet blij met Ajax. Misschien nog een rechtzaakje.![]()
Jammer. Ik gun het Nouri niet deze situatie. Sterker, hoe moeilijk ook maar het zou beter zijn als hij zich misschien bij Cruijff kan voegen. Stel dat hij echt ergens nog een bewustzijn heeft, wat volgens de medici praktisch 0 is maar dan moet dat echt verschrikkelijk zijn om vast te zitten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:23 schreef franske19 het volgende:
[..]
Is misschien toch wel nodig ben ik bang. Als je te maken hebt met dit soort advocaten die constant via de media willen communiceren om dingen voor elkaar te krijgen. Vervelend voor alle partijen want ik weet zeker dat een rechter maar een fractie zal toewijzen van wat Ajax bereid is.![]()
En Tadic heeft weer veel meer assist. Lekker boeiend.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tuurlijk ,maar de prestatie van De Jong is daardoor toch een stuk knapper.
Geen penal ,een paar omhalen ..en heerlijke kopballen![]()
Dit idd. Het is mensonterend om zo'n ventje letterlijk vast te laten zitten in zijn eigen lichaam, znder de tools om exact te communiceren hoe hij zich voelt. Dat het dan ivm Allah (of wie dan ook) not done is om euthanasie te plegen valt het gewoon onder mishandeling imho.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jammer. Ik gun het Nouri niet deze situatie. Sterker, hoe moeilijk ook maar het zou beter zijn als hij zich misschien bij Cruijff kan voegen. Stel dat hij echt ergens nog een bewustzijn heeft, wat volgens de medici praktisch 0 is maar dan moet dat echt verschrikkelijk zijn om vast te zitten.
Er is geen zicht op significante verbetering, dus qua kwaliteit van leven is het uitzicht ook niet best. Dan zou ik er liever gister dan vandaag een einde aan maken, hoe zwaar die keus ook is
[P]otverdorie![]()
Voor die Marokkanen kun je het sowieso niet goed doen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef TheJanitor het volgende:
Advocaat van Nouri niet blij met Ajax. Misschien nog een rechtzaakje.![]()
die komt niet van de bank af daar.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft ie bewaard voor komend seizoen,verwacht mooie dingen van hem bij Sevilla.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
penalty's door je topscorer laten maken is gewoon matchfixing.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:55 schreef Timooon het volgende:
[..]
Had die jankmuil eens op pingels moeten trainen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2019 23:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft ie bewaard voor komend seizoen,verwacht mooie dingen van hem bij Sevilla.
Ik hoop dat je een geduldig mens bent.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb z om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:55 schreef Timooon het volgende:
[..]
Had die jankmuil eens op pingels moeten trainen.Voor al uw FIFA lijstjes!
Wel twee bussen in Barcelona huren en advertentieruimte in Spanje kopen om Frenkie succes te wensen, maar te zuinig zijn om de erven van Nouri een paar euro over te maken
Had dan die geld verspillende onzin in Spanje aan Nouri en familie besteed. Walgelijk beleid bij onze club !U MAD?![]()
het is wel een moeilijk geval natuurlijk en er zijn al genoeg fouten gemaakt door Ajax maar wel met andere posters hier eens dat rationeel denken beter zou zijn dan op religie vertrouwen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor die Marokkanen kun je het sowieso niet goed doen.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Wel twee bussen in Barcelona huren en advertentieruimte in Spanje kopen om Frenkie succes te wensen, maar te zuinig zijn om de erven van Nouri een paar euro over te maken
Had dan die geld verspillende onzin in Spanje aan Nouri en familie besteed. Walgelijk beleid bij onze club !van die bus zie je nog wat terug maar het lijkt me gewoon een verzekeringskwestie verder.
![]()
Ajax had toch al aangegeven de kosten te dekken?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Helemaal ziedend op basis van een uitspraak van een Marokkaanse advocaat.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Had dan die geld verspillende onzin in Spanje aan Nouri en familie besteed. Walgelijk beleid bij onze club !![]()
![]()
Vind het vooral jammer dat zoiets publiekelijk moet worden uitgevochten. Je zou toch zeggen dat men er in goed overleg uit moet komen, Alleen spelen bij de familie Nouri natuurlijk allerlei emoties die niet in geld uit te drukken zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]van die bus zie je nog wat terug maar het lijkt me gewoon een verzekeringskwestie verder.
U MAD?![]()
mee eens maar wat is goed overleg, de familie staat op het museumplein de titel mee te vieren en de advocaat is niet tevreden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind het vooral jammer dat zoiets publiekelijk moet worden uitgevochten. Je zou toch zeggen dat men er in goed overleg uit moet komen, Alleen spelen bij de familie Nouri natuurlijk allerlei emoties die niet in geld uit te drukken zijn.![]()
De advocaat zal toch wel betaald worden door de familie? Kan mij niet voorstellen dat een advocaat op eigen houtje door gaat procederen terwijl de familie het wel best vind.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens maar wat is goed overleg, de familie staat op het museumplein de titel mee te vieren en de advocaat is niet tevreden.
Ik vraag me echt af om wat voor bedragen het in dit soort gevallen gaat. Een mensenleven is niet uit te drukken in geld. En dan? Krijg je een miljoen gestort, koop je een auto..... kleeft er toch steeds aan dat het eigenlijk bloedgeld is.U MAD?![]()
allemaal stil voor nouri, spandoeken, halve titelfeest gaat over hem, shirtjes met zijn naam erop.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor die Marokkanen kun je het sowieso niet goed doen.
maar als het negatief is dan is het ineens weer “die marokkanen”proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
in de VS zouden ze miljoenen kunnen claimen maar dit is NL en we moeten ook niet vergeten dat mocht die arts op dat moment wel adequaat hebben gehandeld de situatie misschien hetzelfde was als nu.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De advocaat zal toch wel betaald worden door de familie? Kan mij niet voorstellen dat een advocaat op eigen houtje door gaat procederen terwijl de familie het wel best vind.
Ik vraag me echt af om wat voor bedragen het in dit soort gevallen gaat. Een mensenleven is niet uit te drukken in geld. En dan? Krijg je een miljoen gestort, koop je een auto..... kleeft er toch steeds aan dat het eigenlijk bloedgeld is.
Maar goed ik ga er vanuit dat Ajax en die arts verzekerd zijn en dan is het een beetje touwtrekken van hoe lang ze hoeveel gaan betalen, wat Ajax zelf erbij doet is bonus.![]()
Joh, met dat soort gasten (die guy die die opmerking maakt) valt sowieso niet te praten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:23 schreef manny het volgende:
[..]
allemaal stil voor nouri, spandoeken, halve titelfeest gaat over hem, shirtjes met zijn naam erop.
maar als het negatief is dan is het ineens weer “die marokkanen”[P]otverdorie![]()
Vond ik gigantisch overdreven.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:23 schreef manny het volgende:
[..]
allemaal stil voor nouri, spandoeken, halve titelfeest gaat over hem, shirtjes met zijn naam erop.
maar als het negatief is dan is het ineens weer “die marokkanen”![]()
Die lui voelen zich altijd en eeuwig benadeeld, dat heeft er ook mee te maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is wel een moeilijk geval natuurlijk en er zijn al genoeg fouten gemaakt door Ajax maar wel met andere posters hier eens dat rationeel denken beter zou zijn dan op religie vertrouwen.![]()
We weten toch helemaal niet hoeveel familie Nouri eist en hoeveel Ajax wil doen/geven? Echt een smakeloze discussie zo zonder deze feiten.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
We weten toch helemaal niet hoeveel familie Nouri eist en hoeveel Ajax wil doen/geven? Echt een smakeloze discussie zo zonder deze feiten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wel matig dat ze het via de media spelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
We weten toch helemaal niet hoeveel familie Nouri eist en hoeveel Ajax wil doen/geven? Echt een smakeloze discussie zo zonder deze feiten.Groot fan van User Wotte![]()
dat is wat mij vooral tegen staat in deze hele soap.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel matig dat ze het via de media spelen.
ik heb liever dat wij niks van dit alles horen en alles binnenskamers gebeurt. Enkel nog eens per jaar een bericht dat het zo zo gaat met appie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat gaat niet met zo'n zaak. Er lekt altijd wel wat uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is wat mij vooral tegen staat in deze hele soap.
ik heb liever dat wij niks van dit alles horen en alles binnenskamers gebeurt. Enkel nog eens per jaar een bericht dat het zo zo gaat met appie.
Nouri is voor de rest van zijn leven getekend en zal zorg nodig hebben. Daar mag voor betaald worden Ajax heeft hier schuld bekend.
Al die huilies over geld, stel het zou jouw broertje zijn. Dan wil je gewoon gecompenseerd worden voor de jarenlange zorg en impact het zal hebben op de familie. Ze vragen wrs echt geen 10 miljoen.![]()
maar nogmaals, ajax heeft toch al aangegeven de zorg te vergoeden?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:00 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat gaat niet met zo'n zaak. Er lekt altijd wel wat uit.
Nouri is voor de rest van zijn leven getekend en zal zorg nodig hebben. Daar mag voor betaald worden Ajax heeft hier schuld bekend.
Al die huilies over geld, stel het zou jouw broertje zijn. Dan wil je gewoon gecompenseerd worden voor de jarenlange zorg en impact het zal hebben op de familie. Ze vragen wrs echt geen 10 miljoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En zo'n bedrag ga je van z'n lang zal z'n leven niet toegewezen krijgen hier in Nederland. We leven niet in de VS.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:00 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat gaat niet met zo'n zaak. Er lekt altijd wel wat uit.
Al die huilies over geld, stel het zou jouw broertje zijn. Dan wil je gewoon gecompenseerd worden voor de jarenlange zorg en impact het zal hebben op de familie. Ze vragen wrs echt geen 10 miljoen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
ze laten zich misschien een beetje opjutten door die advocaat, die heeft uiteraard een andere agenda.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:03 schreef fathank het volgende:
[..]
En zo'n bedrag ga je van z'n lang zal z'n leven niet toegewezen krijgen hier in Nederland. We leven niet in de VS.![]()
Redelijk bizar dat de meesten hier oordelen zonder dat ze de details kennen inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
We weten toch helemaal niet hoeveel familie Nouri eist en hoeveel Ajax wil doen/geven? Echt een smakeloze discussie zo zonder deze feiten.![]()
Zou best kunnen oplopen in dit geval, gelet op het (te verwachten) salaris van Nouri gedurende zijn carrire. Als smartengeld krijg je het nooit.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:03 schreef fathank het volgende:
[..]
En zo'n bedrag ga je van z'n lang zal z'n leven niet toegewezen krijgen hier in Nederland. We leven niet in de VS.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Anyway..
Ik ben geweldig blij met Tadic. Al haalt hij 60% van het niveau van vorig jaar dan is het nog steeds aan aanwinst. Geeft ruimte aan Huntelaar om verder af te bouwen.
Als het lukt om Donny en Ziyech binnen te houden (aangezien Neres zoals het er nu ook uitziet ook blijft), hebben we gewoon een lekker constante club spelers bij elkaar. de Ligt en de Jong krijg je realistisch gezien nooit op niveau vervangen, dus dat gaat wel pijn doen. Als men dat opvangt met vooral een bredere selectie van gelijkwaardig niveau, moet je nog steeds voor overwintering kunnen gaan en de dubbel.Voor al uw FIFA lijstjes!
we moeten wel weer kampioen gaan worden. Anders krijg je dat eeuwige calimero gezeik dat we weer eens kampioen zijn geweest en meteen denken dat we afstand gaan nemen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:57 schreef SaferSephy het volgende:
Anyway..
Ik ben geweldig blij met Tadic. Al haalt hij 60% van het niveau van vorig jaar dan is het nog steeds aan aanwinst. Geeft ruimte aan Huntelaar om verder af te bouwen.
Als het lukt om Donny en Ziyech binnen te houden (aangezien Neres zoals het er nu ook uitziet ook blijft), hebben we gewoon een lekker constante club spelers bij elkaar. de Ligt en de Jong krijg je realistisch gezien nooit op niveau vervangen, dus dat gaat wel pijn doen. Als men dat opvangt met vooral een bredere selectie van gelijkwaardig niveau, moet je nog steeds voor overwintering kunnen gaan en de dubbel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Discussie over Nouri mag in het daarvoor bestemde topic. VBL / Ajacied Nouri heeft ernstige hersenschade #2
En generaliserende idioterie op basis van afkomst mag helemaal achterwege blijven.![]()
ook zonder dat gezeik moeten we kampioen wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we moeten wel weer kampioen gaan worden. Anders krijg je dat eeuwige calimero gezeik dat we weer eens kampioen zijn geweest en meteen denken dat we afstand gaan nemen.![]()
zeker, maar we moeten het nu wel laten zien ook, desnoods door er gewoon 3 of 4 achter elkaar te pakken + elk jaar overwintering.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook zonder dat gezeik moeten we kampioen wordenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
het is nog geen 1 september maar voorlopig ziet het er niet slecht uit, zeker als je kijkt naar de anderen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeker, maar we moeten het nu wel laten zien ook, desnoods door er gewoon 3 of 4 achter elkaar te pakken + elk jaar overwintering.![]()
ik ben vooral benieuwd hoe psv het verlies van hun "gehele" voorhoede gaat opvangen.gaat vervangen. die hebben een berg doelpunten verkocht.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is nog geen 1 september maar voorlopig ziet het er niet slecht uit, zeker als je kijkt naar de anderen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
voorlopig is alleen Luuk weg, al is dat wel een aderlating ook voor de speelwijzequote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben vooral benieuwd hoe psv het verlies van hun "gehele" voorhoede gaat opvangen.gaat vervangen. die hebben een berg doelpunten verkocht.![]()
vandaar mijn aanhalingstekens, grote kans dat lozano en bergwijn weg gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorlopig is alleen Luuk weg, al is dat wel een aderlating ook voor de speelwijzeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hun achterhoede is een groter probleem.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben vooral benieuwd hoe psv het verlies van hun "gehele" voorhoede gaat opvangen.gaat vervangen. die hebben een berg doelpunten verkocht.Oh.![]()
feyenoord is psv voorbij, op alle frontenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hun achterhoede is een groter probleem.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
feyenoord is psv voorbij, op alle fronten![]()
De kans is groot dat 1 van beide vertrekt, beide lijkt me niet. Daarnaast denk ik niet dat Lozano in de vorm van de afgelopen 6 maanden beter is dan Gakpo of Malen, die gaan het echt niet minder doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vandaar mijn aanhalingstekens, grote kans dat lozano en bergwijn weg gaan natuurlijk.
En wat JR al terecht zegt: de achterhoede is de grootste zorg. Op dit moment staan daar Luckassen+Foregiver. Dat is al een probleem als het in de rangorde je 4de koppel is, nu is het zelfs onze basis.![]()
indekken genot.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De kans is groot dat 1 van beide vertrekt, beide lijkt me niet. Daarnaast denk ik niet dat Lozano in de vorm van de afgelopen 6 maanden beter is dan Gakpo of Malen, die gaan het echt niet minder doen.
En wat JR al terecht zegt: de achterhoede is de grootste zorg. Op dit moment staan daar Luckassen+Foregiver. Dat is al een probleem als het in de rangorde je 4de koppel is, nu is het zelfs onze basis.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
voor wanneer je toch nog tot de laatste weken mee doet om de titel, en dan kunnen haten dat je "met dit materiaal"toch gewoon Ajax kan bijhouden die 100 miljoen miljard uit geeft aan versterking bla bla bla." Zelfde als elk jaar zeg maar.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou nou nou, hier komt wat frustratie vrij zeg.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voor wanneer je toch nog tot de laatste weken mee doet om de titel, en dan kunnen haten dat je "met dit materiaal"toch gewoon Ajax kan bijhouden die 100 miljoen miljard uit geeft aan versterking bla bla bla." Zelfde als elk jaar zeg maar.![]()
ietwat frustratie inderdaad, maar meer nog medelijden. Net als wanneer Feyenoord weer zegt voor de titel mee te doen, is gewoon elk jaar hetzelfde liedje.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nou nou nou, hier komt wat frustratie vrij zeg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Medelijden met wie of wat? Toch niet met PSV, die de laatste 15 jaar 7 keer kampioen zijn geworden, hoop ik? Aub zeg, dan mag je wel wat meer presteren dan 1 titel in 6 jaar tijd hoor. Kom maar terug als je 5x op rij kampioen bent geworden met Ajax.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ietwat frustratie inderdaad, maar meer nog medelijden. Net als wanneer Feyenoord weer zegt voor de titel mee te doen, is gewoon elk jaar hetzelfde liedje.![]()
precies dit liedje jaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Medelijden met wie of wat? Toch niet met PSV, die de laatste 15 jaar 7 keer kampioen zijn geworden, hoop ik? Aub zeg, dan mag je wel wat meer presteren dan 1 titel in 6 jaar tijd hoor. Kom maar terug als je 5x op rij kampioen bent geworden met Ajax.Staat al 10 jaar op repeat, als het niet langer is.
Je praat een klein beetje onzin nu. Niks mis mee, maar wel goed om door te hebben. Bij deze.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies dit liedje jaStaat al 10 jaar op repeat, als het niet langer is.
Het enige waar ik 'jaloers' op ben (als je het berhaupt al zo wil noemen) is de bizarre zak geld die Ajax de afgelopen jaren verdient heeft. Waarom zou ik moet opkijken tegen de prijzenkast van de laatste 10/15 jaar bij Ajax? Die is bij PSV toch niks minder?![]()
![]()
Daar is @onlogisch (als Feyenoorder) ook heel jaloers op ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:31 schreef nickhguitar het volgende:
Het enige waar ik 'jaloers' op ben (als je het berhaupt al zo wil noemen) is de bizarre zak geld die Ajax de afgelopen jaren verdient heeft.![]()
als je niet ziet waarom Ajax met grote sprongen afstand aan het nemen is van psv en zeker feyenoord en de rest van de competitie, omdat je dit enkel vergelijkt in prijzen, dan ga ik verder geen discussie meer aan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
niet echt maar als je de afgelopen 10 jaar neemt staat het 5-3 qua titels, vind ik nog te weinig hoor maar echt slecht is het ook weer niet, zeker als je in aanmerking neemt dat er in de Frank de Boer tijd nog geen geld was.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:35 schreef Marsenal het volgende:
Is perspectief een prijs, that’s the question![]()
Niet op de Europese prestaties?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je praat een klein beetje onzin nu. Niks mis mee, maar wel goed om door te hebben. Bij deze.
Het enige waar ik 'jaloers' op ben (als je het berhaupt al zo wil noemen) is de bizarre zak geld die Ajax de afgelopen jaren verdient heeft. Waarom zou ik moet opkijken tegen de prijzenkast van de laatste 10/15 jaar bij Ajax? Die is bij PSV toch niks minder?![]()
neemt psv niet serieus, dus ik snap dat Nick dat even vergeet in zijn vergelijking.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarom. Ajax is gewoon de beste Nederlandse club geweest de afgelopen tien jaar, zowel nationaal als internationaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet echt maar als je de afgelopen 10 jaar neemt staat het 5-3 qua titels, vind ik nog te weinig hoor maar echt slecht is het ook weer niet, zeker als je in aanmerking neemt dat er in de Frank de Boer tijd nog geen geld was.
Maar komend decennium verwacht ik wel 7/10 landstitels minimaal.Oh.![]()
psv is de enige die nog (wanhopig wellicht) probeert aan te haken, het is echt de vraag of ze dat nog gaat lukken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom. Ajax is gewoon de beste Nederlandse club geweest de afgelopen tien jaar, zowel nationaal als internationaal.
Maar komend decennium verwacht ik wel 7/10 landstitels minimaal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PSV zal vast nog wel eens een landstitel afsnoepen zo nu en dan, hebben opzich ook wel een goede jeugdopleiding nu.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psv is de enige die nog (wanhopig wellicht) probeert aan te haken, het is echt de vraag of ze dat nog gaat lukken.Oh.![]()
er is heus nog wel de kans om aan te haken, maar het zal wel snel moeten gebeuren. Want de transfers van Ajax zoals ze nu zijn, gaan geen incidenten meer zijn. volgend jaar weer 100+ plus aan inkomsten is geen gekke gedachte en het jaar erop zal het niet ineens rode cijfers zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV zal vast nog wel eens een landstitel afsnoepen zo nu en dan, hebben opzich ook wel een goede jeugdopleiding nu.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ja die reden is geld, dat geef ik hierboven ook gewoon aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:38 schreef mokkiemok het volgende:
als je niet ziet waarom Ajax met grote sprongen afstand aan het nemen is van psv en zeker feyenoord en de rest van de competitie, omdat je dit enkel vergelijkt in prijzen, dan ga ik verder geen discussie meer aan.Dat zou de doodsteek zijn voor het Nederlandse voetbal (of in ieder geval: de ED). Je ziet het ook bij Bayern/PSG, die spelen begin Maart al nergens meer om waardoor ze Europees ook niks klaarspelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psv is de enige die nog (wanhopig wellicht) probeert aan te haken, het is echt de vraag of ze dat nog gaat lukken.![]()
daarom hoop ik dat psv de komende jaren de goede keuzes gaat maken en kan aanhaken. Ajax gaat niet op ze wachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
ja die reden is geld, dat geef ik hierboven ook gewoon aan.
[..]
Dat zou de doodsteek zijn voor het Nederlandse voetbal (of in ieder geval: de ED). Je ziet het ook bij Bayern/PSG, die spelen begin Maart al nergens meer om waardoor ze Europees ook niks klaarspelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De afgelopen 6 maanden hebben er voor gezorgd dat PSV geen kampioen is geworden, tov de eerste seizoenshelft.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De kans is groot dat 1 van beide vertrekt, beide lijkt me niet. Daarnaast denk ik niet dat Lozano in de vorm van de afgelopen 6 maanden beter is dan Gakpo of Malen, die gaan het echt niet minder doen.
En wat JR al terecht zegt: de achterhoede is de grootste zorg. Op dit moment staan daar Luckassen+Foregiver. Dat is al een probleem als het in de rangorde je 4de koppel is, nu is het zelfs onze basis.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
ik weet het niet, moeten even afwachten hoe het voetballandschap gaat veranderen, zo'n Europese competitie gaat er vroeg of laat toch komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom. Ajax is gewoon de beste Nederlandse club geweest de afgelopen tien jaar, zowel nationaal als internationaal.
Maar komend decennium verwacht ik wel 7/10 landstitels minimaal.![]()
bovendien we kunnen wel praten over psg, bayern of juve als voorbeeld, maar daar zijn we nog lang niet. een jaar geleden was het nog kommer en kwel en nu staan we er goed voor; maar jarenlang met afstand kampioen, daar zijn we nog lang niet....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet, moeten even afwachten hoe het voetballandschap gaat veranderen, zo'n Europese competitie gaat er vroeg of laat toch komen.proberen is de eerste stap naar falen
ook dat, voor vorig seizoen dacht ik ook dat het verschil groot genoeg was en dat was het in potentie ook wel maar het scheelde toch te weinig om te zeggen dat je echt afstand hebt genomen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:24 schreef manny het volgende:
[..]
bovendien we kunnen wel praten over psg, bayern of juve als voorbeeld, maar daar zijn we nog lang niet. een jaar geleden was het nog kommer en kwel en nu staan we er goed voor; maar jarenlang met afstand kampioen, daar zijn we nog lang niet....![]()
Dat zou echt vreselijk zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet, moeten even afwachten hoe het voetballandschap gaat veranderen, zo'n Europese competitie gaat er vroeg of laat toch komen.Oh.![]()
hangt helemaal van het model af, zoals het nu gaat is het ook niet goed, de verschillen worden steeds groterquote:![]()
DE RIJKEN WORDEN RIJKER EN DE ARMEN WORDEN ARMER!!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt helemaal van het model af, zoals het nu gaat is het ook niet goed, de verschillen worden steeds groter![]()
Groot denker ditquote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Had dan die geld verspillende onzin in Spanje aan Nouri en familie besteed. Walgelijk beleid bij onze club !![]()
Ben altijd benieuwd naar de mening van Nik gitaar. Wat een meesterdenker ben je toch.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
DE RIJKEN WORDEN RIJKER EN DE ARMEN WORDEN ARMER!!![]()
Bij de meeste levensbeslissingen die ik neem is hij dan ook mijn houvast en voorbeeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben altijd benieuwd naar de mening van Nik gitaar. Wat een meesterdenker ben je toch.![]()
Ik las gisteren al ergens een artikel over Argentini die zou worden uitgenodigd voor de Nations Leaguequote:
metal up your ass![]()
Dat was fake news.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:42 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Ik las gisteren al ergens een artikel over Argentini die zou worden uitgenodigd voor de Nations LeagueOh.![]()
Het verschil was helemaal niet groot genoeg, Ajax verloor uitwedstrijden tegen PSV, Feyenoord, Heracles en AZ...behoorlijk kansloos trouwens, vooral de eerste twee.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook dat, voor vorig seizoen dacht ik ook dat het verschil groot genoeg was en dat was het in potentie ook wel maar het scheelde toch te weinig om te zeggen dat je echt afstand hebt genomen.
Als het verschil groot genoeg is overkomt je dat niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het verschil was helemaal niet groot genoeg, Ajax verloor uitwedstrijden tegen PSV, Feyenoord, Heracles en AZ...behoorlijk kansloos trouwens, vooral de eerste twee.
Als het verschil groot genoeg is overkomt je dat niet.dat zeg ik toch ook
![]()
Dat mag aankomend seizoen wel een stuk beter jaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het verschil was helemaal niet groot genoeg, Ajax verloor uitwedstrijden tegen PSV, Feyenoord, Heracles en AZ...behoorlijk kansloos trouwens, vooral de eerste twee.
Als het verschil groot genoeg is overkomt je dat niet.
Gelukkig geen Luuk de Jong meer bij PSV.Oh.![]()
Ook wel blij mee. Blijft toch de beste kopper van Europa.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag aankomend seizoen wel een stuk beter ja
Gelukkig geen Luuk de Jong meer bij PSV.Groot fan van User Wotte![]()
Lol.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al zie ik het alweer gebeuren dat we dan met Magalln moeten aantreden tegenover een Malen.
RIP
Malen was een wedstrijdje goed en die Magallan een wedstrijd slecht. (ze kunnen er allebei weinig van).Groot fan van User Wotte![]()
Die Malen, is die nou echt zo goed? Volgens mij is Magallan vooral heel slechtquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al zie ik het alweer gebeuren dat we dan met Magalln moeten aantreden tegenover een Malen.
RIP![]()
![]()
Malen is wel een aardig talent ja, al was het punt meer dat Magallan tegenover een beweeglijke spits wel pijnlijk wordtquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Malen, is die nou echt zo goed? Volgens mij is Magallan vooral heel slecht![]()
Dus hopen dat die Alvarez komt.Oh.![]()
ik geef hem nog het voordeel van de twijfel maar meer dan een mandekker zal het niet wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Malen, is die nou echt zo goed? Volgens mij is Magallan vooral heel slecht![]()
Ik neem aan dat Schuurs zich in de voorbereiding voorlopig wel heeft aangediend als eerste optie na de aankoop (en dat Martinez dat is achter Blind). Of die goed genoeg is is een andere vraag, maar slechter dan Magallan en Pierie kan sowieso bijna niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Malen is wel een aardig talent ja, al was het punt meer dat Magallan tegenover een beweeglijke spits wel pijnlijk wordt![]()
Dus hopen dat die Alvarez komt.![]()
Pierie staat ook nog een aardige teleurstelling te verwerken als ik zijn interviews lees.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Schuurs zich in de voorbereiding voorlopig wel heeft aangediend als eerste optie na de aankoop (en dat Martinez dat is achter Blind). Of die goed genoeg is is een andere vraag, maar slechter dan Magallan en Pierie kan sowieso bijna niet.![]()
Ik heb blijkbaar verkeerde wedstrijden van Malen gezien, want ik vond het toen niet zoveel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Malen is wel een aardig talent ja, al was het punt meer dat Magallan tegenover een beweeglijke spits wel pijnlijk wordt![]()
Dus hopen dat die Alvarez komt.
En die Alvrez is dus wel een goede? Of is dat een inschatting? Ken ‘m niet.![]()
Die Martinez heb ik meer vertrouwen in ja, al is het maar door de verhalen uit Argentini dat het een groot talent is. Is ook voetballend gezien een stuk sterker volgens mij, dus die is wel eerste back-up voor LCV.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Schuurs zich in de voorbereiding voorlopig wel heeft aangediend als eerste optie na de aankoop (en dat Martinez dat is achter Blind). Of die goed genoeg is is een andere vraag, maar slechter dan Magallan en Pierie kan sowieso bijna niet.
Pierie lekker in Jong Ajax en Magallan zal vast erin komen een paar keer om een voorsprong te verdedigen (waarna hij de bal inlevert bij de tegenstander of op zijn bips gaat in de laatste minuut)Oh.![]()
Dat zou ik ook doen als de spits van Quick '20 me overklast.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pierie staat ook nog een aardige teleurstelling te verwerken als ik zijn interviews lees.![]()
Malen had toch wel een aardig rendement, denk dat als hij basisspeler is hij nog wel een stap kan maken. Bergwijn was in zijn beginperiode ook vaak onzichtbaar, maar uiteindelijk werd hij beslissender.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar verkeerde wedstrijden van Malen gezien, want ik vond het toen niet zoveel.
En die Alvrez is dus wel een goede? Of is dat een inschatting? Ken ‘m niet.
Ken Alvrez verder ook niet hoor, maar wat ik erover hoor is hij wel een prima speler. Alhoewel hij vooral speelt als verdedigende middenvelder vaak, en hij volgens mij ook verdedigend ook wel eens een foutje begaat.Oh.![]()
Hij dacht meteen even in de basis te komen?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pierie staat ook nog een aardige teleurstelling te verwerken als ik zijn interviews lees.Oh.![]()
Hij geeft dat in elk interview aan ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij dacht meteen even in de basis te komen?![]()
Hij heeft wel zelfvertrouwen ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij geeft dat in elk interview aan ja.
Jammer dat hij dat vooral buiten het veld laat zien.Oh.![]()
Laten we vooral jongens als Pierie, Scherpen en Schuurs niet afschrijven, die zijn nog zo jong dat ze zich echt nog wel verder kunnen ontwikkelen... Magallan heb ik iets meer twijfels bij, maar die heeft ook amper hele wedstrijden de kans gekregen.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Schuurs heb ik nog wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Laten we vooral jongens als Pierie, Scherpen en Schuurs niet afschrijven, die zijn nog zo jong dat ze zich echt nog wel verder kunnen ontwikkelen... Magallan heb ik iets meer twijfels bij, maar die heeft ook amper hele wedstrijden de kans gekregen.
Maar niet in Pierie of Scherpen, kunnen ze wel jong zijn maar dat zegt niet dat ze een oneindige potentie hebben. Je ziet vaak wel snel de beperkingen van een speler hoor.Oh.![]()
We gaan het zien, ik denk dat ze alle 3 potentie hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schuurs heb ik nog wel vertrouwen in.
Maar niet in Pierie of Scherpen, kunnen ze wel jong zijn maar dat zegt niet dat ze een oneindige potentie hebben. Je ziet vaak wel snel de beperkingen van een speler hoor.![]()
En in principe is het fijn dat ze niet meteen de kar hoeven te trekken maar in de schaduw van een ander kunnen groeienOp maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Pierie kan er gewoon niks van, die heb ik bij Heerenveen ook nog nooit op een goede wedstrijd kunnen betrappen.![]()
Pierie en Scherpen gaan gewoon het Zivkovic-traject volgen, nu jaar Jong Ajax en af en toe invallen en dan volgend jaar of jaar erop verhuren om daarna snel te verkopen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik denk dat ze alle 3 potentie hebben![]()
En in principe is het fijn dat ze niet meteen de kar hoeven te trekken maar in de schaduw van een ander kunnen groeienOh.![]()
met Blind, Martinez en Tagliafico heb je 3 linkspoten, dus het zou sowieso moeilijk voor hem wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Pierie kan er gewoon niks van, die heb ik bij Heerenveen ook nog nooit op een goede wedstrijd kunnen betrappen.![]()
Ajax lijkt sowieso met de Nederlandse jongens de uitzonderlijke talenten te missen. Nu doen we het met de Kikjes van de wereld.Groot fan van User Wotte![]()
Ik zou ook niet weten welke echte Nederlandse toptalenten onder de 20 we nu in de Eredivisie zien die niet bij Ajax spelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:13 schreef Tjacka het volgende:
Ajax lijkt sowieso met de Nederlandse jongens de uitzonderlijke talenten te missen. Nu doen we het met de Kikjes van de wereld.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Die Sandler en die jongen die nu naar liverpool is.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten welke echte Nederlandse toptalenten onder de 20 we nu in de Eredivisie zien die niet bij Ajax spelen.Groot fan van User Wotte![]()
Da's ook nog maar afwachten hoe dat afloopt. Verder spelen ze niet bij een titelconcurrent, dus dan is het sowieso niet zo erg...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die Sandler en die jongen die nu naar liverpool is.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Sandlerquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die Sandler en die jongen die nu naar liverpool is.die v/d Berg is niet veel meer dan Schuurs nu is.
Daarbij lopen er nog wel een aantal grote Nederlandse talenten in de jeugd.Oh.![]()
Klopt, jammer van dat uitzonderlijke talent van Willem 2, dat nu bij barca speelt..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:13 schreef Tjacka het volgende:
Ajax lijkt sowieso met de Nederlandse jongens de uitzonderlijke talenten te missen. Nu doen we het met de Kikjes van de wereld.
Je kan niet iedereen die 3x een bal kan hooghouden een contract aanbieden. Daarnaast wordt er veel talent uit de Ajax-jeugd weggehaald door buitenlandse clubs.![]()
Willem II Godenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:20 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Klopt, jammer van dat uitzonderlijke talent van Willem 2, dat nu bij barca speelt..
Je kan niet iedereen die 3x een bal kan hooghouden een contract aanbieden. Daarnaast wordt er veel talent uit de Ajax-jeugd weggehaald door buitenlandse clubs.
Virgil
Frenkie![]()
![]()
Maja. Ik schat die beiden wel hoger in als Pierie
Die jongen kan er niks van.Groot fan van User Wotte![]()
Stadion verbouwen. Althans, de plannen liggen er. Daarnaast zijn de faciliteiten voor de spelers een stuk verbeterd en hebben ze een mooi voetbalveld in Tilburg gekocht voor de jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Willem II al wat gedaan met de Frenkie-miljoenen?
En de begroting is wat verhoogd.![]()
![]()
zo gaaf die deal. heeft goed voor ze uitgepakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stadion verbouwen. Althans, de plannen liggen er. Daarnaast zijn de faciliteiten voor de spelers een stuk verbeterd en hebben ze een mooi voetbalveld in Tilburg gekocht voor de jeugdopleiding.
En de begroting is wat verhoogd.proberen is de eerste stap naar falen
Op deze manier is het een ook stuk minder erg dat Ajax wat minder miljoenen pakt bij die deal. Zeker met een RKC dat daardoor zijn kunstgrasveld heeft vervangen.![]()
ajax maakt de gehele eredivisie beter.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:24 schreef Simmertje het volgende:
Op deze manier is het een ook stuk minder erg dat Ajax wat minder miljoenen pakt bij die deal. Zeker met een RKC dat daardoor zijn kunstgrasveld heeft vervangen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax is God.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ajax maakt de gehele eredivisie beter.![]()
Stel: Ziyech, Neres en vdBeek zijn er nog met de JCS, hoe gaat ten Hag dan de opstelling maken? Promes, Tadic, Neres, Ziyech, vd Beek, Marin ofzo?![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:56 schreef Simmertje het volgende:
Stel: Ziyech, Neres en vdBeek zijn er nog met de JCS, hoe gaat ten Hag dan de opstelling maken? Promes, Tadic, Neres, Ziyech, vd Beek, Marin ofzo?
Hoop genot..Matthijs sluit ook nog even af met een PRIJS ( @klaasweetalles ).![]()
foto's op fb.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:01 schreef Bugno2 het volgende:
Iemand eigenlijk al wat gezien van Marin?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
HAHAHAHA. In het veld bedoel ik? Ik zit er nog niet helemaal in, dus geen idee of hij al heeft getraind/gespeeld etc.quote:![]()
check het ajax youtube kanaal, staan trainingsfilmpjes op, waar hij ook te zien isquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:03 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
HAHAHAHA. In het veld bedoel ik? Ik zit er nog niet helemaal in, dus geen idee of hij al heeft getraind/gespeeld etc.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
denk en hoop ik ookquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat alle jongens blijven! Op mathijs en frenkie na.
al is bergwijn alsnog halen geen overbodige luxe
en alvarezFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Denk schone ipv marinquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:56 schreef Simmertje het volgende:
Stel: Ziyech, Neres en vdBeek zijn er nog met de JCS, hoe gaat ten Hag dan de opstelling maken? Promes, Tadic, Neres, Ziyech, vd Beek, Marin ofzo?Groot fan van User Wotte![]()
Maandag begonnen met trainen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:03 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
HAHAHAHA. In het veld bedoel ik? Ik zit er nog niet helemaal in, dus geen idee of hij al heeft getraind/gespeeld etc.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
check het ajax youtube kanaal, staan trainingsfilmpjes op, waar hij ook te zien is![]()
![]()
Holy crap... Dit zou wel echt fan-fucking-tastisch zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:56 schreef Simmertje het volgende:
Stel: Ziyech, Neres en vdBeek zijn er nog met de JCS, hoe gaat ten Hag dan de opstelling maken? Promes, Tadic, Neres, Ziyech, vd Beek, Marin ofzo?Voor al uw FIFA lijstjes!
En genoeg munitie voor een kikkers-in-de-kruiwagen verhaal van De Telegraafquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:06 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Holy crap... Dit zou wel echt fan-fucking-tastisch zijn.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Ik hoop het!quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:56 schreef Simmertje het volgende:
Stel: Ziyech, Neres en vdBeek zijn er nog met de JCS, hoe gaat ten Hag dan de opstelling maken? Promes, Tadic, Neres, Ziyech, vd Beek, Marin ofzo?Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Waar is Martinez? Ik heb hem de laatste paar dagen niet kunnen bespeuren op de ''social'' van Ajax.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
wie ben jij nu weer, en waarom heb jij geen ui?quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:09 schreef standaard-viezerik het volgende:
Waar is Martinez? Ik heb hem de laatste paar dagen niet kunnen bespeuren op de ''social'' van Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben een rapper.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wie ben jij nu weer, en waarom heb jij geen ui?Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
je lijkt mij wat traag.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wil je dat er wat hot fire je om de oren vliegt?quote:Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Varelaquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk niet dat Ziyech, Mazraoui, Neres en Tagliafico gaan spelen met JCS. Er zijn genoeg vervangers.
Veltman - Schuurs - Blind - Martinez
Schne - Marin
Promes - v/d Beek - Tadic
Dolberg
Zal het wel worden met de JC-schaalOh.![]()
moet voldoende zijnquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Varela
Schne - Marin
Dolberg
Zal het wel worden met de JC-schaalFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
IJzersterk elftal ditquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Varela
Schne - Marin
Dolberg
Zal het wel worden met de JC-schaal![]()
Zeker aangezien ik verwacht dat PSV dan met een B-team gaat spelen omdat het tussen de duels met Basel zit.quote:Oh.![]()
dan is het wel zo eerlijk om ook niet met je sterkste 11 te spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker aangezien ik verwacht dat PSV dan met een B-team gaat spelen omdat het tussen de duels met Basel zit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom spelen we eigenlijk tegen PSV en niet tegen de verliezend beker-finalist ?Ik ben inmiddels overleden![]()
omdat dat niet de regels zijnquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:52 schreef Enchanter het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk tegen PSV en niet tegen de verliezend beker-finalist ?![]()
Ongetwijfeldquote:![]()
Maar ik zie de logica niet echt , maar okay , PSV of Willem 2 , beide prima te doenIk ben inmiddels overleden![]()
verliezend finalist voor de landstitel wordt blijkbaar hoger aangezien dan verliezend finalist van de bekerinale.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ongetwijfeld![]()
Maar ik zie de logica niet echt , maar okay , PSV of Willem 2 , beide prima te doen
het is het 1 of het ander, en de regels hebben blijkbaar voor het eerste gekozen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ongetwijfeld![]()
Maar ik zie de logica niet echt , maar okay , PSV of Willem 2 , beide prima te doen![]()
![]()
Lekker belangrijk, alleen in Rotterdam zien ze de JCS als prijs. Ik vind het vooral weer lekker om naar het stadion te gaan en wat nieuwe spelers te zien. Als we winnen is dat mooi meegenomen. En zoals hierboven al aangegeven zal PSV (neem ik aan) de wedstrijd al helemaal niet serieus nemen.![]()
de komende jaren moet ajax gewoon alle prijzen pakken, ook de kleinere zoals een jcs of een beker.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:09 schreef Simmertje het volgende:
Lekker belangrijk, alleen in Rotterdam zien ze de JCS als prijs. Ik vind het vooral weer lekker om naar het stadion te gaan en wat nieuwe spelers te zien. Als we winnen is dat mooi meegenomen. En zoals hierboven al aangegeven zal PSV (neem ik aan) de wedstrijd al helemaal niet serieus nemen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Potatoes Potatoesquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
PSV of Willem 2 , beide prima te doenVoor al uw FIFA lijstjes!
Overigens wel fijn dat we Vitesse meteen nu uit treffen. Is volgens mij weer een zooitje daar met uitgaande en binnenkomende spelers. Meestal raken ze later in het jaar opeens in vorm.![]()
B-team? Zit er nog wat achter Viergever en Luckassen dan?quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker aangezien ik verwacht dat PSV dan met een B-team gaat spelen omdat het tussen de duels met Basel zit.![]()
Flikker nou eens op met dit soort quasi-interessant gezever.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:09 schreef Simmertje het volgende:
Lekker belangrijk, alleen in Rotterdam zien ze de JCS als prijs. Als we winnen is dat mooi meegenomen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je gaat iedere wedstrijd toch in om te winnen. Laat staan wanneer het eremetaal oplevert en al helemaal voor het enige waar je in NL niet de nummer 1 bent.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de komende jaren moet ajax gewoon alle prijzen pakken, ook de kleinere zoals een jcs of een beker.
Kneusjes die anders beweren
[ Bericht 0% gewijzigd door Dven op 10-07-2019 13:20:00 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Also also also!quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met dit soort quasi-interessant gezever.
Ik vind dat Ajax altijd die schaal moet willen hebben. Niet zozeer omdat het nu zo'n boeiende prijs is, maar voor omdat de wedstrijd toch net even wat meer aandacht krijgt, en het gewoon goed is voor het momentum in de groep zo aan het begin van het seizoen.Voor al uw FIFA lijstjes!
Hoezo is dat quasi-interessant? We hebben het afgelopen jaar wel 23192310923109x gehoord dat van Bronckhorst 5 prijzen had gewonnen. JCS is gewoon geen volwaardige prijs, het is een veredelde oefenpot.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met dit soort quasi-interessant gezever.![]()
Die dikke supporter met fototoestel.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
B-team? Zit er nog wat achter Viergever en Luckassen dan?Oh.![]()
Als je in een finale staat dan moet je hem winnen ook.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hoezo is dat quasi-interessant? We hebben het afgelopen jaar wel 23192310923109x gehoord dat van Bronckhorst 5 prijzen had gewonnen. JCS is gewoon geen volwaardige prijs, het is een veredelde oefenpot.![]()
ik zeg kleinere prijzen, niet onbelangrijkere.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Je gaat iedere wedstrijd toch in om te winnen. Laat staan wanneer het eremetaal oplevert en al helemaal voor het enige waar je in NL niet de nummer 1 bent.
Kneusjes die anders beweerenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tuurlijk ga je om te winnen, maar je gaat geen risico nemen met niet fitte spelers om dat je zo nodig moeten winnen. Feyenoord stelde vorig jaar zijn gehele basiselftal op en verloor vervolgens van fucking Trencin.
Enige wat ik zei is dat het een leuke bijkomstigheid is als we de prijs winnen, maar dat ik het niet al te serieus neem. Maar ik ga vooral om de nieuwe spelers te zien en omdat het gewoon lekker is dat voetbal weer gaat beginnen.![]()
Je bent voetbalfanquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Je gaat iedere wedstrijd toch in om te winnen. Laat staan wanneer het eremetaal oplevert en al helemaal voor het enige waar je in NL niet de nummer 1 bent.
Kneusjes die anders beweren
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Idd iets met een pot en een ketel. Mensen die zich oprecht verongelijkt voelen door commentaar op een voetbalclub of speler zijn sowieso hilarisch.quote:Voor al uw FIFA lijstjes!
"Oh we hebben van PSV verloren, och, dat vind ik heulemaal niet zo erg hoor"quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:14 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Also also also!
Ik vind dat Ajax altijd die schaal moet willen hebben. Niet zozeer omdat het nu zo'n boeiende prijs is, maar voor omdat de wedstrijd toch net even wat meer aandacht krijgt, en het gewoon goed is voor het momentum in de groep zo aan het begin van het seizoen.
Wat voor halve ben je dan zeg
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Waarom quote je mijn post om dit te plaatsen? Ik snap het verband niet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
"Oh we hebben van PSV verloren, och, dat vind ik heulemaal niet zo erg hoor"
Wat voor halve ben je dan zegVoor al uw FIFA lijstjes!
van PSV verliezen in de fucking JCS kan mij inderdaad weinig schelen. Het niet kwalificeren voor de CL 2 weken later is mijn inziens een veel ergere ramp.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
"Oh we hebben van PSV verloren, och, dat vind ik heulemaal niet zo erg hoor"
Wat voor halve ben je dan zeg![]()
Interesseert mij het nu wat fucking Van Bronckhorst wint man?quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hoezo is dat quasi-interessant? We hebben het afgelopen jaar wel 23192310923109x gehoord dat van Bronckhorst 5 prijzen had gewonnen. JCS is gewoon geen volwaardige prijs, het is een veredelde oefenpot.wanneer je voor een prijs wint moet je die binnen willen halen. Gelukkig zien de spelers het zelf ook zo in tegenstelling tot al die stoere supporters die het als zwak exlcuus een veredeld oefenpotje noemen.
Zijn weinig verrassend ook vaak de grootate schreeuwers als er in een onbelangrijke wedstrijd een bijzonder matig resultaat gehaald wordt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Joh echt?quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
van PSV verliezen in de fucking JCS kan mij inderdaad weinig schelen. Het niet kwalificeren voor de CL 2 weken later is mijn inziens een veel ergere ramp.manmanman
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
"grootste schreeuwers". Het is een persoonlijke mening he, ik heb gewoon liever een geheel fit team tijdens de kwalificatie. Dan neem je gewoon geen risico. En trust me, beide Ajax en PSV zullen absoluut niet met het gehele A-team komen. En weet je waarom? Er hangen aan Europees voetbal veel te grote belangen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Interesseert mij het nu wat fucking Van Bronckhorst wint man?wanneer je voor een prijs wint moet je die binnen willen halen. Gelukkig zien de spelers het zelf ook zo in tegenstelling tot al die stoere supporters die het als zwak exlcuus een veredeld oefenpotje noemen.
Zijn weinig verrassend ook vaak de grootate schreeuwers als er in een onbelangrijke wedstrijd een bijzonder matig resultaat gehaald wordt.![]()
Zal er ook wel mee te maken hebben dat je anders 2x dezelfde finale hebt, als een club de dubbel pakt (bekerfinale en supercup)quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:52 schreef Enchanter het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk tegen PSV en niet tegen de verliezend beker-finalist ?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Scherp.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:38 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Zal er ook wel mee te maken hebben dat je anders 2x dezelfde finale hebt, als een club de dubbel pakt (bekerfinale en supercup)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
de bekerfinale had ook tegen PSV kunnen zijnquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:38 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Zal er ook wel mee te maken hebben dat je anders 2x dezelfde finale hebt, als een club de dubbel pakt (bekerfinale en supercup)![]()
Eens.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
van PSV verliezen in de fucking JCS kan mij inderdaad weinig schelen. Het niet kwalificeren voor de CL 2 weken later is mijn inziens een veel ergere ramp.
Voor ajax past die volgens mij wel goed in het schema. Maar als je drie dagen later een echt belangrijke wedstrijd hebt hoop ik niet dat ze tot het gaatje gaan![]()
Dven doet alsof hij boven het gepeupel staat maar tevens ook voetbalfanquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:22 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Idd iets met een pot en een ketel. Mensen die zich oprecht verongelijkt voelen door commentaar op een voetbalclub of speler zijn sowieso hilarisch.![]()
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
JC schaal is geen wielrennenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ach het is dan vooral leuk om Ajax weer te zien spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt een kutprijs maar als je hem niet wint ben je toch niet blijOh.![]()
Met verschil in kwaliteit en breedte tov PSV is het gewoon uitermate teleurstellend als je JCS niet wint dit jaar.![]()
Als je Ajax de JC schaal wint hebben ze de tripleLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
HELEMAAL ALLES IN AMSTERDAMquote:Op woensdag 10 juli 2019 15:12 schreef Drekkoning het volgende:
Als je Ajax de JC schaal wint hebben ze de tripleOh.![]()
Vandaar dat De Ligtgod nog even blijftquote:Op woensdag 10 juli 2019 15:12 schreef Drekkoning het volgende:
Als je Ajax de JC schaal wint hebben ze de triple![]()
Ook handig, want de "runner-up" van de competitie moet al heel vroeg kwalificatie wedstrijden spelen voor de CL. Lekker als dan ook nog een JCS tussendoor komt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
verliezend finalist voor de landstitel wordt blijkbaar hoger aangezien dan verliezend finalist van de bekerinale.
het is het 1 of het ander, en de regels hebben blijkbaar voor het eerste gekozen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Staat het trouwens alvast bij CL kwalificatie of we eerst thuis/uit spelen? Of is dat net als vorig jaar gewoon per loting?![]()
Een kampioenschap is met een goede selectie "makkelijker" dan 1 van die prijzen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de komende jaren moet ajax gewoon alle prijzen pakken, ook de kleinere zoals een jcs of een beker.
1 keer een slechte dag bij de JCS of beker en je ligt er uit. Bij de competitie gaat het om continuiteit.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
de n is een sprint de ander een marathon(of beter nog een meerkamp)quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een kampioenschap is met een goede selectie "makkelijker" dan 1 van die prijzen.
1 keer een slechte dag bij de JCS of beker en je ligt er uit. Bij de competitie gaat het om continuiteit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In jouw verhaal is de JCS dan de avond vierdaagsequote:Op woensdag 10 juli 2019 16:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de n is een sprint de ander een marathon(of beter nog een meerkamp)![]()
Pietertje Zwart met z'n Careltje Eitingquote:![]()
![]()
Klopt. We spelen drie dagen later uit tegen Basel voorronde CL. Belangrijker dan deze C-prijs.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:09 schreef Simmertje het volgende:
Lekker belangrijk, alleen in Rotterdam zien ze de JCS als prijs. Ik vind het vooral weer lekker om naar het stadion te gaan en wat nieuwe spelers te zien. Als we winnen is dat mooi meegenomen. En zoals hierboven al aangegeven zal PSV (neem ik aan) de wedstrijd al helemaal niet serieus nemen.Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik ben er bang voor dat hij veel minuten gaat krijgen (Eiting heb ik het dan over, niet Pieter BLACKED)quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pietertje Zwart met z'n Careltje EitingOh.![]()
Dat denk ik ook na de woorden van Ten Hag. Schne is sowieso beter, maar daar moet gewoon nog een aankoop (Hallo, Sander Berge) bij waar Schne dan de back-up kan worden voor de twee zessen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat hij veel minuten gaat krijgen (Eiting heb ik het dan over, niet Pieter BLACKED)![]()
Denk dat ze daar geen aankoop meer gaan doen en volledig vertrouwen op de jeugd (Ekkelenkamp, De Wit (quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook na de woorden van Ten Hag. Schne is sowieso beter, maar daar moet gewoon nog een aankoop (Hallo, Sander Berge) bij waar Schne dan de back-up kan worden voor de twee zessen.), Eiting, Jensen, Gravenberch, Lang) en dan kan v/d Beek ook nog als n van de controleurs spelen en Promes of Ziyech op 10.
Oh.![]()
Hoe denk je dat Promes het gaat doen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat ze daar geen aankoop meer gaan doen en volledig vertrouwen op de jeugd (Ekkelenkamp, De Wit (), Eiting, Jensen, Gravenberch, Lang) en dan kan v/d Beek ook nog als n van de controleurs spelen en Promes of Ziyech op 10.
What can change the nature of a man?![]()
De vraagprijs van Berge moet nog heel wat zakken wil Ajax met Genk zaken gaan doen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook na de woorden van Ten Hag. Schne is sowieso beter, maar daar moet gewoon nog een aankoop (Hallo, Sander Berge) bij waar Schne dan de back-up kan worden voor de twee zessen.![]()
Om Van de Beek op een positie neer te zetten waar zijn kwaliteiten niet benut worden en zijn zwakke punten wel naar voren komen lijkt me niet slim. Dan nog eerder Mazraoui, maar dan zit je weer met een half probleem rechts achterin. Ziyech (of een andere meer aanvallend ingestelde speler) op 10 werkte al minder toen De Jong nog n van de twee zessen was en die staat ook gewoon prima op rechts, mocht bij nog blijven.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat ze daar geen aankoop meer gaan doen en volledig vertrouwen op de jeugd (Ekkelenkamp, De Wit (), Eiting, Jensen, Gravenberch, Lang) en dan kan v/d Beek ook nog als n van de controleurs spelen en Promes of Ziyech op 10.
![]()
Blind kan ook nogquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Om Van de Beek op een positie neer te zetten waar zijn kwaliteiten niet benut worden en zijn zwakke punten wel naar voren komen lijkt me niet slim. Dan nog eerder Mazraoui, maar dan zit je weer met een half probleem rechts achterin. Ziyech (of een andere meer aanvallend ingestelde speler) op 10 werkte al minder toen De Jong nog n van de twee zessen was en die staat ook gewoon prima op rechts, mocht bij nog blijven.![]()
De prijzen zijn gewoon enorm omhoog gegaan. Als je zulke jongens wilt halen moet je tegenwoordig 20+ miljoen neerleggen. We hebben het wel over een directe vervanger voor De Jong, niet over een gokje uit Zuid-Amerika of een tweede linksback.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:41 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
De vraagprijs van Berge moet nog heel wat zakken wil Ajax met Genk zaken gaan doen.![]()
quote:14.32 uur
Het wachten op een doorbraak in de transfer van Matthijs de Ligt zou wel eens snel voorbij kunnen zijn. Volgens La Gazzetta dello Sport wil Juventus de komst van de negentienjarige verdediger nog deze week afronden en kan Ajax spoedig een verhoogd bod tegemoet zien dat in de buurt komt van de vraagprijs van 75 miljoen euro. De Ligt meldde zich maandag ondanks alle geruchten over een op handen zijnde transfer gewoon in Amsterdam, naar verluidt omdat Juve wegens een oude afspraak niet verder wilde gaan dan 50 miljoen. Daarna had De Oude Dame haar bod volgens de Italiaanse sportkrant al verhoogd naar 67 miljoen, maar ook dat was voor Ajax niet genoeg.
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 10-07-2019 18:40:10 ]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Mazraoui kan ook nog wel werken daar, of een systeemwijziging met n '6' natuurlijk (kan je op rechts Veltman of Dest neerzetten).quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Om Van de Beek op een positie neer te zetten waar zijn kwaliteiten niet benut worden en zijn zwakke punten wel naar voren komen lijkt me niet slim. Dan nog eerder Mazraoui, maar dan zit je weer met een half probleem rechts achterin. Ziyech (of een andere meer aanvallend ingestelde speler) op 10 werkte al minder toen De Jong nog n van de twee zessen was en die staat ook gewoon prima op rechts, mocht bij nog blijven.
Maar als Ziyech en Neres blijven heb je zo wel een luxeprobleem waar die twee en v/d Beek en Tadic en Promes moeten spelen.Oh.![]()
Die heeft een leuk naam topic.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet
(Kik Pierie vindt dit geen leuke post)What can change the nature of a man?![]()
en waarom niet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet
(Kik Pierie vindt dit geen leuke post)
Marin is toch eigenlijk gehaald als opvolger van De Jong?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: