SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lolquote:Op maandag 8 juli 2019 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vertrekt volgend jaar pas (volgens de gemaakte afspraken met Ajax)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tadic Baas.
Marc isn't goed bezig. Heeft deze touwtjes goed I handen. Heerlijk duo ook. Van der Sar en Overmars...Genieten..
Love is in the air!![]()
De Servische Dirk Kuyt die trainer wordt. Dat kan alleen maar genot worden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tadic Baas.
Marc is goed bezig. Heeft deze touwtjes goed I handen. Heerlijk duo ook. Van der Sar en Overmars...Genieten..
Love is in the air!![]()
Wat heerlijk thuiskomen dit.
Tadic.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Mooi bericht!
En dan volgend jaar alsnog naar China vertrekkenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Mensen die dachten dat Tadic zou vertrekken. Deze gozer kon gewoon in de PL blijven maar koos bewust voor Ajax vanwege z'n jongensdroom en omdat z'n gezin het in Nederland naar zijn zin heeft. Een lang verblijf was niet meer dan logisch.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Graag jullie hulptwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 08-07-2019 om 18:20:23Ik twijfel wie ik dit jaar achterop mijn Ajax wedstrijdshirt laat zetten? Wat zou ik doen? In de veronderstelling dat Ziyech en De Ligt vertrekken reageer retweet
AFCA!![]()
Tagliafico natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
Graag jullie hulptwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 08-07-2019 om 18:20:23Ik twijfel wie ik dit jaar achterop mijn Ajax wedstrijdshirt laat zetten? Wat zou ik doen? In de veronderstelling dat Ziyech en De Ligt vertrekken reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Kuyt qua domineeteksten? Want qua voetballer is Tadic natuurlijk 10x beter.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:35 schreef Caland het volgende:
De Servische Dirk Kuyt die trainer wordt. Dat kan alleen maar genot worden.AFCA!![]()
Wil je Tadic niet vergelijken met die parodie op een voetballerquote:Op maandag 8 juli 2019 18:35 schreef Caland het volgende:
De Servische Dirk Kuyt die trainer wordt. Dat kan alleen maar genot worden.![]()
Neres.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Tadic lijkt me een veilige keuze.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: